Awww, knapperdquote:Op maandag 14 april 2008 19:52 schreef blue_funk het volgende:
* blue_funk smelt weer bij het zien van al die lieve pluizebeestjes
Hier weer een van Robin:
[ afbeelding ]
Hij is ook de meest gestoorde van het stel, maar op een of andere manier wel de meest relaxte, blijft ook rustig liggen enzo! Leuk beestje, gaat nog lachen worden als ie hierheen komtquote:Op maandag 14 april 2008 19:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hahahah, die eerste foto, echt zo'n psychopatische grijns lijkt het wel:P
Maar wel een schatje hoor
Jaaa, toen ik die foto zag moest ik meteen aan Bink denkenquote:Op maandag 14 april 2008 23:01 schreef Kptelmo het volgende:
Laatst vanuit de zolder een plaatje kunnen schieten van Roxie op een van haar strooptochten. Blijkbaar heeft ze een vriendje/vriendinnetje/loverboy aan de haak geslagen. Ze lijken wel Lotje en Bink
.
[ afbeelding ]
Roze neusjequote:Op dinsdag 15 april 2008 09:21 schreef inkie1010 het volgende:
Hihi die Lucy ligt er ook lekker bij
Leuke foto's! Van Lotje en Bink en de lookalikes
Hier is dan eindelijk een foto van onze Shewa die we afgelopen zaterdag uit het asiel opgehaald hebben. Het gaat erg goed, ze is steeds minder bang. Ze is 7 jaar oud, maar het is een klein poesje qua formaat.
Ze zal nog wat tijd nodig hebben om meer vertrouwen te krijgen, maar we laten haar gewoon rustig alles ontdekken.
[ afbeelding ]
Wat Tonja al zei.. het is inderdaad het snoer van de drinkwell... gelukkig maar!quote:Op maandag 14 april 2008 18:40 schreef buitenbeentje het volgende:
Die hebben goed lopen slopen. Er zit zelfs een barst in de muur!
Hehe, wat een gezelligerdsquote:Op donderdag 10 april 2008 14:49 schreef TheSorrow het volgende:
[ afbeelding ]
Moos lag al op me te wachten toen ik net thuiskwam
[ afbeelding ]
Gistermiddag.
Gat in de poort aan het eind, dus ze kunnen ook zo de tuin uit, ze kunnen makkelijk het schuurdak op, een vijver als waterbak, ze genieten ervanquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:27 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hehe, wat een gezelligerds(en wat een heerlijke tuin ook voor de poesjes)
Allemaal gelukzalige poezenfoto's hier, geweldig
Verrek hier zie ik ineens een bekende kat voorbij komenquote:
Wat een poepies!quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:49 schreef Broekpaling het volgende:
Sinds gister avond zijn de kittens hier!![]()
[ afbeelding ]
Links hebben weBoris
En rechts hebben we
Misa
![]()
Boris is degene met het meeste lef en Misa loopt er een beetje twijfelachtig achteraan.
Het zijn een broertje en zusje en als je ze ook maar even uit elkaar haalt begint de een te mauwen en dan komt de ander.![]()
Dit is de eerste keer voor ons dat we katten hebben en we staan nu al versteld over wat een lucht er uit die kattenbak komt als ze er even in zijn geweest.
Over een paar weekjes gaan we naar de dierenarts om ze te inenten en wat meer info te vragen over opvoeding en dergelijke.![]()
Wat we zelf wel tof vonden is dat ze meteen trouw zijn aan de kattenbak.
Lieefff!quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:49 schreef Broekpaling het volgende:
Sinds gister avond zijn de kittens hier!![]()
[ afbeelding ]
Links hebben weBoris
En rechts hebben we
Misa
![]()
Boris is degene met het meeste lef en Misa loopt er een beetje twijfelachtig achteraan.
Het zijn een broertje en zusje en als je ze ook maar even uit elkaar haalt begint de een te mauwen en dan komt de ander.![]()
Dit is de eerste keer voor ons dat we katten hebben en we staan nu al versteld over wat een lucht er uit die kattenbak komt als ze er even in zijn geweest.
Over een paar weekjes gaan we naar de dierenarts om ze te inenten en wat meer info te vragen over opvoeding en dergelijke.![]()
Wat we zelf wel tof vonden is dat ze meteen trouw zijn aan de kattenbak.
Haha!quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Lieefff!![]()
Oeh Misa lijkt wel een beetje op LotjeKattenbak ging hier ook meteen goed, ze vindt het zelfs leuk volgens mij, lekker 10 minuten in die bak met de korrels spelen
![]()
[ afbeelding ]
Eerste keer op de bak met Bink heel wantrouwend erbij 'wat moet die gekke poes in MIJN kattenbak'
Nu, 2,5 week later, gaat Bink trouwens nog steeds elke keer kijken als Lotje op de kattenbak gaat
Haha, super die foto!quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:35 schreef Ireth het volgende:
Eerste ontmoeting met nieuwe huisgenoot.
[ afbeelding ]
Witte kittensquote:Op woensdag 16 april 2008 16:24 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Dot, ze komt vanavond hier samenwonen met gummetje mijn vrouwtje van anderhalf. Dot is een een meisje, en mengeling van siamees en maincoon..
Volgende week al!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:37 schreef n0a het volgende:
Mooie Moshi foto's! Volgende week kan ik los want woensdag komt:
[ afbeelding ]
een mengsel van siamees en mainecoon! wow, ben benieuwd hoe zij eruit ziet als ze ouder is!quote:Op woensdag 16 april 2008 16:24 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Dot, ze komt vanavond hier samenwonen met gummetje mijn vrouwtje van anderhalf. Dot is een een meisje, en mengeling van siamees en maincoon..
Soms wel ja.. eigenlijk is voor hem geen houding te gek, alleen wordt hij wel bijna altijd wakker vlak voordat je een foto kan makenquote:Op woensdag 16 april 2008 23:41 schreef TheSorrow het volgende:
Arme Mozes![]()
Ik moest hardop lachen om DimmieSlaapt ze hij zo?
ik vind het niet zo gek dat ie boos wordt op je vriendquote:Op woensdag 16 april 2008 22:27 schreef Twinky het volgende:
Een nieuw Mozesfilmpje!!![]()
Als mijn vriend er is wordt hij altijd boos. En nou hebben we dat even uitgebuit met een fles om het lekker te filmen! Haal al je katten erbij (of ze komen vanzelf wel) en zet de speakertjes goed hard!
idd, ik vind het ook niet zo lollig voor Mozesquote:Op donderdag 17 april 2008 00:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik vind het niet zo gek dat ie boos wordt op je vriend
Ik vind het niet zo raar dat hij altijd boos is op jouw vriendquote:Op woensdag 16 april 2008 22:27 schreef Twinky het volgende:
Als mijn vriend er is wordt hij altijd boos. En nou hebben we dat even uitgebuit met een fles om het lekker te filmen! Haal al je katten erbij (of ze komen vanzelf wel) en zet de speakertjes goed hard!
quote:Op donderdag 17 april 2008 18:07 schreef Robertje het volgende:
@ Sorbo... mooie kattepoezespullen
[ afbeelding ]
Poesjelove
quote:Op donderdag 17 april 2008 20:42 schreef Esraa het volgende:
[..]
![]()
Blauwe Russen toevallig?![]()
Dotjeen Toshi
Heb je nog meer foto's?quote:
M'n kat ging lopen zoeken (heb 4 boxen op m'n bureau), ook in de caviakooiquote:Op woensdag 16 april 2008 22:27 schreef Twinky het volgende:
Goede keuze... het zijn superbeessies. Heb ze nu 10 jaar en ze zijn nog nooit kwaad geweest. Heb wel 100-den foto's van mijn poezenquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:35 schreef Esraa het volgende:
[..]
Heb je nog meer foto's?![]()
Onze Blauwe Rus komt over 11 dagen bij ons wonen, dus tegen die tijd zal ik eens wat foto's van haar spammen.
Gefeliciteerd Lodewijk
Ik zal het niet tegen de rest zeggen...maar dankjewel!quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:36 schreef Adelante het volgende:
Ik blijf Lodewijk de mooiste vinden van jouw stel, Sorbootje
Nog nooit kwaad? Ruilen? Mozes is echt heel lief maar wordt om het minste of geringste boos of pissig. Met krabben en blazen en alles erop en eraanquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:20 schreef Robertje het volgende:
[..]
Goede keuze... het zijn superbeessies. Heb ze nu 10 jaar en ze zijn nog nooit kwaad geweest. Heb wel 100-den foto's van mijn poezen
Show usquote:Op zaterdag 19 april 2008 01:20 schreef Robertje het volgende:
[..]
Goede keuze... het zijn superbeessies. Heb ze nu 10 jaar en ze zijn nog nooit kwaad geweest. Heb wel 100-den foto's van mijn poezen
Wie praat er kinderachtig tegen huisdieren?quote:Op zondag 20 april 2008 20:42 schreef snadrem het volgende:
Mijn stoere vent Floris, die over 1 week alweer 1 jaar wordt!
En ik in gesprek met Lotje (geluid aan)
En zo te zien kreeg 'mevrouw' haar zin.quote:Op zondag 20 april 2008 21:02 schreef Bluezz het volgende:
Die plantenbak katWel link eigenlijk
Mevrouw wilde even uitslapen op ons bed![]()
[ afbeelding ]
Dat enorme schrikhoofd is cutequote:Op dinsdag 8 april 2008 11:11 schreef Radyhyn het volgende:
Ik doe ook aan katte-mishandeling![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb Mythos expres in de sneeuw gezet voor een foto!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Maar Mythos doet ook aan Radyhyn-mishandeling!!
Hij valt me aan als hij wil spelen..
Hij springt in mn maag als ik op bed lig en hij van het bed-eind naar beneden springt..
Hij probeert ons te verzuipen door de drinkwell uit elkaar te halen waardoor de keuken overstroomt...
Hij laat me niet slapen en maakt me midden in de nacht wakker omdat hij wil aaien...
Hij zet zich af op mijn schoot als hij achter Troy wil aanrennen, auw! Krassen op mijn benen!...
Maar verders ben ik wel lief voor hem.. en verder is hij ook wel lief voor mij
Ja, gelukkig liep het goed afquote:
Die blauwe vis zwerft hier thuis ook rondquote:Op zondag 20 april 2008 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Vandaag:
[ afbeelding ]
Gisteren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rosa-spam
Komen ze:quote:Op zondag 20 april 2008 13:14 schreef Esraa het volgende:
[..]
Show us![]()
Gisteren zijn we weer wezen kijken bij de kittens, dus hierbij wat foto's.
Ze zijn nu twaalf weken oud.
Onze Lenka![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zusje Nova, die niet weg te slaan was bij mij. Ze heeft het hele bezoek bij mij gelegen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lenka met haar moeder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En als laatste de andere twee kittens uit het nest
[ afbeelding ]
En nog twee filmpjes:
Ze zijn superquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:00 schreef Robertje het volgende:
[..]
Komen ze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handjevol foto's
Lief!quote:Op zondag 20 april 2008 22:48 schreef Memento-Mori het volgende: