Tyler is een vetzak iddquote:Op woensdag 9 april 2008 18:41 schreef MdMa98 het volgende:
Tyler is net mijn gummie! (sorry, alleen wel wat dikker)
omvang van de kat is niet belangrijk idd, als ze maar heel lief zijnquote:Op donderdag 10 april 2008 01:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Tyler is een vetzak idd
Maar inderdaad heerlijk om te kroelen, kan ik (en hij) ook geen genoeg van krijgen
Rooie poessiequote:
Als ze slapen zijn ze allebei liefquote:Op zaterdag 12 april 2008 13:46 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Rooie poessie![]()
Andere poes is ook lief trouwens
ja iddquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:17 schreef TheSorrow het volgende:
Wat apart dat zwart zo in zn gezichtje! Erg mooiEn wat groeien ze toch hard he
Zo'n lief koppie op de laatste 2, ze kijkt echt heel relaxed ook op de onderstequote:Op zondag 13 april 2008 22:19 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Wat een lekker bekkie heeft ze, Qrious!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stella wou niet op de foto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DJ wou niets liever
quote:
Hoe gaat het met die drinkfontein?quote:Op zondag 13 april 2008 22:30 schreef Radyhyn het volgende:
Troy in de wasbak
[ afbeelding ]
Mythos in de wasbak![]()
[ afbeelding ]
Wat leuk zeg! Haar lekker rustig laten wennen.. en dan... fotos!quote:Op maandag 14 april 2008 09:36 schreef inkie1010 het volgende:
Sinds afgelopen zaterdag hebben wij ook een kat! Ze is 7 jaar oud en komt uit het asiel. We mochten haar ook meteen meenemen, ze zat al 3 a 4 weken in het asiel.
Wat een druktemakers! En moeders blijft daar maar liggen met grote ogenquote:
quote:Op maandag 14 april 2008 13:36 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Nou.. erm..
Ik kwam vorige week thuis en toen trof ik dit aan .....![]()
[ afbeelding ]
Ze kijken allebij van: 'It wasn't me"
De europese uitgave van Harry en Loesquote:Op maandag 14 april 2008 15:34 schreef L0t.. het volgende:
Lotje woont nu 2,5 week bij ons, en het gaat zooo goedZe is zo lief, heel de dag loopt ze te spinnen en met Bink samen gaat het ook echt goed
![]()
[ afbeelding ]
Hi![]()
[ afbeelding ]
Ze lag laatst zo lief te slapen, pootjes onder d'r hoofdje![]()
[ afbeelding ]
Bink 7 maanden geleden![]()
[ afbeelding ]
Bink nu![]()
[ afbeelding ]
Samen![]()
[ afbeelding ]
'Kinderen zijn hinderen'. Die blik van moederpoes is pricelessquote:
Die hebben goed lopen slopen. Er zit zelfs een barst in de muur!quote:Op maandag 14 april 2008 13:36 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Nou.. erm..
Ik kwam vorige week thuis en toen trof ik dit aan .....![]()
[ afbeelding ]
Ze kijken allebij van: 'It wasn't me"
Ja, Bink ligt altijd zo op de bank, lekker breed met aan elke kant een pootquote:
Hahahah, die eerste foto, echt zo'n psychopatische grijns lijkt het wel:Pquote:Op maandag 14 april 2008 15:18 schreef nein het volgende:
Zat hier niet een kattenpootjesfan?
[ afbeelding ]
en ze behoren bij deze heer..over een maandje bij mij
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |