abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57879841
Ik gooide hem dicht..
Deel 51

Paar van de laatste foto's:

Tyler, oppaspoes van clumsy_clown

Xena? van Bluezz

?&? van Dizzy-Miss-Lizzy

Stella en DJ van mij
  zondag 6 april 2008 @ 23:15:42 #2
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_57879925
Wat een schatjes, die Stella en DJ!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Moderator zondag 6 april 2008 @ 23:27:19 #3
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_57880180
Ik heb hem in het Fauna gedeelte gezet
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 6 april 2008 @ 23:31:43 #4
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_57880264
TVP
pi_57881585
nog een paar sleepy foto's van floppy:

Vooral die laatste zo heb ik m echt nooit eerder zien liggen
(:
pi_57882032
Stella & DJ
† The 3 Kings †
pi_57882460
tvp
pi_57882623
Nog even een keer mijn laatste foto's uit het vorige topic op herhaling.

Een verpakking de hele kamer door slepen is altijd leuk, aldus mijn freggels

quote:
Op zondag 6 april 2008 23:04 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Oh, zo herkenbaar! Je hebt leuke, heerlijk maffe katten, Dizzy
Dank je wel, Stella en DJ mogen er ook wezen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 7 april 2008 @ 10:23:43 #9
92409 Twinky
Little star.
pi_57884445
Nou, speciaal voor de fans nog een filmpje van Mozes met prachtig geluid, speciaal om je eigen kat gek te maken. Ditmaal is hij in solo. Mozes wordt bespeeld door FOK!ker Slush, het baasje van DJ

Voor andere leuke Mozesfilmpjes: http://www.youtube.com/user/hadewychdevries
pi_57885725

Mees says hi!

Wat kijkt ie lekker zwoel

Moos op de kookplaat Hij heeft hem ook al een paar keer aangekregen

Lekker languit op de bank achter het vrouwtje

Ik werd gister wakker, en toen keek ik tegen dit aan:

Lekker bij het baasje slapen
† The 3 Kings †
pi_57885911
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:23 schreef Twinky het volgende:
Nou, speciaal voor de fans nog een filmpje van Mozes met prachtig geluid, speciaal om je eigen kat gek te maken. Ditmaal is hij in solo. Mozes wordt bespeeld door FOK!ker Slush, het baasje van DJ

Voor andere leuke Mozesfilmpjes: http://www.youtube.com/user/hadewychdevries

M'n poes op schoot keek maar heel even, ze is denk ik wel wat gewend qua raar geluid uit de computer.
Maar raaaar beest!
pi_57886313
Crosspost:

'Chip, kijk eens?' *knip*

I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_57888458
Mees en Moos, wat liggen ze er heerlijk bij! Die kookplaat
En Chip kijkt chagrijnig, maar wel een lekker ding!

Nog een laatste spam voorlopig van mijn slaapkoppies:

DJ, knuffelt met mij. Ik smelt altijd helemaal van zijn koppie als ie nét wakker wordt

Stella slaapt rustig door
pi_57891478
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:52 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Mees en Moos, wat liggen ze er heerlijk bij! Die kookplaat
En Chip kijkt chagrijnig, maar wel een lekker ding!

Nog een laatste spam voorlopig van mijn slaapkoppies:

[ afbeelding ]
DJ, knuffelt met mij. Ik smelt altijd helemaal van zijn koppie als ie nét wakker wordt

[ afbeelding ]
Stella slaapt rustig door
Dan kijken ze zo lekker dufjes hè!
† The 3 Kings †
pi_57891888
En dan gapen ze een (paar) keer gigantisch, en hangen daarna als je ze optilt wat slapjes op je arm/schouder/schoot

En als je ze wakker máákt dan kunnen ze zo'n heerlijk stoned-achtig grafhoofd trekken
pi_57892203

Mijn vriendin maakt graag foto`s zoals jullie zien.

Poekie en haar nestje.. ik krijg over twee weken overigens een witte met een klein zwart vlekje op haar koppie. Ze gaat samenwonen met mijn Gummie
pi_57893881
Ohh..
Die 2e foto: 'Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaa haal me eruit!!'
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_57893978
Ooohhh wat verschrikkelijk lief!
pi_57894013
ben er ook helemaal weg van, de kitten die ik krijg (noem haar nu al dotje vanwege het enkele stipje) komt vanzelf al lekker bij mij zitten.

Zo zie je maar weer, de kat kiest jou uit, en niet andersom:)
pi_57894163
Hoewel ze verschrikkelijk cute eruit zien, zie ik niet zo goed in waarom je die kleintjes alleen voor jouw plezier in zo'n glas zou proppen. Laat die guppies lekker bij hun moeder liggen i.p.v. zulke rare dingen met ze uit te halen.
The way you rock'n'roll
  maandag 7 april 2008 @ 18:55:33 #21
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_57894165

Lui beest wil niet even poseren dus helpen we het koppie maar even..

wanneer poesie het koppie niet omhoog wil houden,knijpen we ff in het halsje

oei,oei...wat kijken we blij

kijk,kijk,nu zijn we klaarwakker..
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_57894529
Wauw, wat een prachtbeest, thloreg! Ze/hij lijkt wel wat op de moeder van onze katten.

En die foto's waarop je een hand een kop omhoog ziet duwen, daar heb ik er ook tientallen van Ziet er altijd zo heerlijk spontaan uit
  maandag 7 april 2008 @ 19:14:41 #23
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_57894587
quote:
Op maandag 7 april 2008 17:15 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Poekie en haar nestje.. ik krijg over twee weken overigens een witte met een klein zwart vlekje op haar koppie. Ze gaat samenwonen met mijn Gummie
Wat een schatjes zo lief en klein en wat is de moeder mooi !
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
  maandag 7 april 2008 @ 19:18:06 #24
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_57894662
Kasper en Dara willen hier ook weer meekijken!

Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_57896125
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoewel ze verschrikkelijk cute eruit zien, zie ik niet zo goed in waarom je die kleintjes alleen voor jouw plezier in zo'n glas zou proppen. Laat die guppies lekker bij hun moeder liggen i.p.v. zulke rare dingen met ze uit te halen.
zonde van het glas idd
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
pi_57899578
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die tweede!
Verder ben ik het eens met Dizzy-Miss-Lizzy, op de een of andere manier ziet het er ook zielig uit zo in een glas gepropt.
pi_57899714
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jeetje. ongesteld? of gewoon lid van de dierenmishandelingsbond?
De kittens vinden het gerust wel leuk. Ze worden niet vastgeklemd, mishandeld of wat dan ook.
Mijn poes vind het prachtig als ik met haar ga douchen, of haar op korte afstand even op bed werp.

Ik zie het probleem niet zo
  maandag 7 april 2008 @ 23:01:31 #28
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_57899960
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Blijven die kittens altijd wit of gaan die nog kleuren krijgen?
(ik ben een katten-noob)
pi_57900038
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:51 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Jeetje. ongesteld? of gewoon lid van de dierenmishandelingsbond?
De kittens vinden het gerust wel leuk. Ze worden niet vastgeklemd, mishandeld of wat dan ook.
Mijn poes vind het prachtig als ik met haar ga douchen, of haar op korte afstand even op bed werp.

Ik zie het probleem niet zo
Ik ga er vanuit dat die poes van jou niet pas geboren is. Of gooi jij jouw baby ook op het bed?
Hoe kan jij nou weten of die kleintjes dat leuk vinden?
Dat je ze handzaam wil maken oke, maar ik vind het echt onnatuurlijk om die beestjes in een glas te proppen waar zij echt geen ruk aan hebben en het dus puur eigen belang is om wat leuke plaatjes te schieten.
Sure het hele concept huisdieren is onnatuurlijk maar daarom kunnen we nog wel proberen er zo natuurlijk mogelijk mee om te gaan. Laat die beestjes de eerste tijd lekker bij hun moeder en ga er niet mee lopen zeulen en gekkigheid uithalen.
The way you rock'n'roll
pi_57900163
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik ga er vanuit dat die poes van jou niet pas geboren is. Of gooi jij jouw baby ook op het bed?
Hoe kan jij nou weten of die kleintjes dat leuk vinden?
Dat je ze handzaam wil maken oke, maar ik vind het echt onnatuurlijk om die beestjes in een glas te proppen waar zij echt geen ruk aan hebben en het dus puur eigen belang is om wat leuke plaatjes te schieten.
Sure het hele concept huisdieren is onnatuurlijk maar daarom kunnen we nog wel proberen er zo natuurlijk mogelijk mee om te gaan. Laat die beestjes de eerste tijd lekker bij hun moeder en ga er niet mee lopen zeulen en gekkigheid uithalen.
1. Mijn poes is 1 jaar oud
2. Huisdieren houden is vet onnatuurlijk
3. Je weet niet eens of ze lang in dat glas hebben gezeten. Dus wat klaag je nou?
4. Natuurlijk hebben de kittens er wat aan. Kunnen ze als ze 15 zijn nog even fijn terugkijken naar
de foto van hun jeugd
5. Je stelt je nogal aan.
6.Einde discussie. Gewoon lekker genieten van alle leuke kattenfoto`s in dit topic.
  dinsdag 8 april 2008 @ 00:28:56 #31
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_57901652
Mwa, ik ben het wel een beetje met Dizzy miss lizzy eens
Maar zeker leuke foto's

Een Lucky-ontopic-foto:
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_57903297
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:09 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

1. Mijn poes is 1 jaar oud
2. Huisdieren houden is vet onnatuurlijk
3. Je weet niet eens of ze lang in dat glas hebben gezeten. Dus wat klaag je nou?
4. Natuurlijk hebben de kittens er wat aan. Kunnen ze als ze 15 zijn nog even fijn terugkijken naar
de foto van hun jeugd
5. Je stelt je nogal aan.
6.Einde discussie. Gewoon lekker genieten van alle leuke kattenfoto`s in dit topic.
Yep einde discussie want met zoveel onzin ga ik niet eens meer beargumenteren. Jemig wat heb je toch een hoop idioten op de wereld
The way you rock'n'roll
pi_57903842
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 07:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Yep einde discussie want met zoveel onzin ga ik niet eens meer beargumenteren. Jemig wat heb je toch een hoop idioten op de wereld

Als je om zoiets al gaat janken, ben je echt laag bij de grond.

Game on met leuke foto`s

[ Bericht 13% gewijzigd door MdMa98 op 08-04-2008 10:32:52 ]
pi_57905676
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 08:40 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

Game on met leuke foto`s
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:11:50 #35
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_57906411
Ik doe ook aan katte-mishandeling

Heb Mythos expres in de sneeuw gezet voor een foto!

Maar Mythos doet ook aan Radyhyn-mishandeling!!
Hij valt me aan als hij wil spelen..
Hij springt in mn maag als ik op bed lig en hij van het bed-eind naar beneden springt..
Hij probeert ons te verzuipen door de drinkwell uit elkaar te halen waardoor de keuken overstroomt...
Hij laat me niet slapen en maakt me midden in de nacht wakker omdat hij wil aaien...
Hij zet zich af op mijn schoot als hij achter Troy wil aanrennen, auw! Krassen op mijn benen!...

Maar verders ben ik wel lief voor hem.. en verder is hij ook wel lief voor mij
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_57906702
Als ik naar Stella en DJ kijk, dan heb ik een beetje een idee hoe Pixel er later uit kan gaan zien.

Volgens mij zag ik in het vorige topic dat één van die twee een wit kontje en een rode staart heeft. Dat heeft Pixel ook; net alsof er op een wit poesje een rode staart is geplakt
  dinsdag 8 april 2008 @ 12:24:12 #37
3869 David
Drum the drums
pi_57907730
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 08:40 schreef MdMa98 het volgende:

[..]

pasgeboren kittens in een glas proppen doe je gewoon niet.

En daardoor zijn het ook allesbehalve "leuke" foto's. Je poezen zijn wel mooi, daar niet van hoor.
pi_57908550
Hé, ik vind die foto's ook onzin, maar goed, laten we de hele discussie maar niet verder voeren. Kattenfoto's enzo.
pi_57910414
Oeh, ik heb veel gemist zie ik al; Leuke foto's zitten er weer bij ..
Ik heb ook weer wat foto's geschoten van mijn beestjes !!

Onze kleine Charlie is eindelijk gecastreerd, en dat is wel te merken .. Hij moest nooit wat van "vreemde" mensen hebben, wou alleen bij m'n vriend op schoot, en als er bezoek was zat ie in z'n hoekje in de vensterbank. Totdat laatst vriendlief een keer naar de winkel ging, meneertje kwam ineens op mij af. Ik kon hem aaien, en hij rende niet eens weg Daarna ging ie zelfs op schoot liggen spinnen Net als vroeger Daarvan móest ik natuurlijk ff een fotootje maken ! Alleen keek ie wel een beetje boos ..

Frummie had gister ff wat aandacht nodig, toen ik 'm aan 't aaien was vond ie het nodig om m'n arm vast te grijpen Het is niet supergoed te zien, maar met z'n achterpootjes hield ie m'n arm vast.

Als het koud is, weet Frummel wel waar ie moet liggen ! Let vooral niet op z'n babyvetje
  dinsdag 8 april 2008 @ 16:13:30 #40
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_57912680
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:11 schreef Radyhyn het volgende:

Maar Mythos doet ook aan Radyhyn-mishandeling!!
Hij valt me aan als hij wil spelen..
Hij springt in mn maag als ik op bed lig en hij van het bed-eind naar beneden springt..
Hij probeert ons te verzuipen door de drinkwell uit elkaar te halen waardoor de keuken overstroomt...
Hij laat me niet slapen en maakt me midden in de nacht wakker omdat hij wil aaien...
Hij zet zich af op mijn schoot als hij achter Troy wil aanrennen, auw! Krassen op mijn benen!...

Maar verders ben ik wel lief voor hem.. en verder is hij ook wel lief voor mij
Hehe, ja moet je maar geen bengalen nemen Mijn oosterse korthaartjes vertonen ook dergelijk gedrag, behalve dan dat aanvallen, als ze willen spelen komen ze met het beoogde speeltje aanzetten. Ik word regelmatig wakker met een dressuurzweep+touwtje eraan in mijn bed. Of met een ondergekwijld speelgoedmuisje in mijn hand.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  dinsdag 8 april 2008 @ 16:21:16 #41
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_57912878
Ff wat foto's van mijn luie kat Teiger

Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
pi_57913298
Kwijlen jullie katten ook zo vreselijk op bepaalde plekken? Onze katten hebben echt een hele leuke mand, maar ze kwijlen altijd het pluizige kussentjeding onder dat erin ligt. Dus af en toe wil je een kat uit de mand pakken en grijp je met je hand midden in een 'vochtige' (zeiknatte) plek.
Ze kwijlen niet alleen in hun slaap, maar ze sabbelen ook bewust op dat ding. Dan hoor je af en toe tijdens het tv-kijken echt zo'n smerig gesmak en dan zijn die monsters de boel weer aan het onderkwijlen. Verder kwijlen ze eigenlijk bijna nooit ofzo..

Dit is de bewuste mand, oude foto's, tegenwoordig is de mand heel wat gevulder als ze erin liggen Heb nu ik er zo over nadenk geen foto's van de mand apart, enkel een aantal waar de katten erin liggen..

@Ephemera
Volgens mij heeft Stella inderdaad een witte kont en een rooie staart (dat van die staart weet ik zeker, dat van die kont niet eens als ik er zo over nadenk )

@Red_Cat
Wat een heerlijke luie kat
  dinsdag 8 april 2008 @ 16:58:55 #43
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_57913642
quote:
@Red_Cat
Wat een heerlijke luie kat
Ja hij is echt erg ligt bijna de hele dag te luieren en komt alleen overeind wanneer het etenstijd is

Wat heb je een lieve poessies heb jij!
Ik ben gek op rooie katten
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
pi_57913831
Die neiging heeft onze DJ ook, en bij het eerste druppeltje regen buiten staat hij weer piepend voor het raam dat hij naar binnen wil, en dan gaat hij luid klagend en miauwend op de bank liggen (en over 1/3 deel van de bank ligt een deken speciaal voor hun, maar als je nat bent ga je daar natúúrlijk precies naast liggen)
Luie en slapende katten zijn echt

Vandaag bij het opruimen van mijn pc vond ik dit filmpje terug (zit helaas geen geluid op en is een beetje crappy bewegend beeld) waar ik helemaal verliefd op werd, kon me niet meer herinneren dat ik deze had. Hier waren ze nog heel jong en waren ze nog bij hun moeder.
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:34:09 #45
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_57915416
ut zijn indd wel een enorm stel droppies
ik heb me hele leven al katten gehad.. vind het verdomd stil en saai in huis als je geen beest hebt..!
pi_57915593
Onze vorige katten waren er al toen ik geboren werd, en gingen dood toen ik respectievelijk 8 en 9 was Daarna lange tijd geen katten gehad wegens verhuizing en nog veel meer dingen, en nu sinds september eindelijk weer twee mormeltjes. Ik heb het echt gigantisch gemist al die jaren!
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:00:45 #47
62964 Little_Acorn
You would know
pi_57917168
Buster met immer verbaasde blik

Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_57924860
hahah, buster lijkt wel een politie foto voorkant en zijkant
(:
  woensdag 9 april 2008 @ 09:38:44 #49
62964 Little_Acorn
You would know