Dank je wel, Stella en DJ mogen er ook wezenquote:Op zondag 6 april 2008 23:04 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Oh, zo herkenbaar! Je hebt leuke, heerlijk maffe katten, Dizzy
quote:Op maandag 7 april 2008 10:23 schreef Twinky het volgende:
Nou, speciaal voor de fans nog een filmpje van Mozes met prachtig geluid, speciaal om je eigen kat gek te maken. Ditmaal is hij in solo. Mozes wordt bespeeld door FOK!ker Slush, het baasje van DJ
Voor andere leuke Mozesfilmpjes: http://www.youtube.com/user/hadewychdevries
Dan kijken ze zo lekker dufjes hè!quote:Op maandag 7 april 2008 13:52 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Mees en Moos, wat liggen ze er heerlijk bij! Die kookplaat![]()
En Chip kijkt chagrijnig, maar wel een lekker ding!
Nog een laatste spam voorlopig van mijn slaapkoppies:
[ afbeelding ]
DJ, knuffelt met mij. Ik smelt altijd helemaal van zijn koppie als ie nét wakker wordt
[ afbeelding ]
Stella slaapt rustig door
Wat een schatjes zo lief en kleinquote:Op maandag 7 april 2008 17:15 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn vriendin maakt graag foto`s zoals jullie zien.
Poekie en haar nestje.. ik krijg over twee weken overigens een witte met een klein zwart vlekje op haar koppie. Ze gaat samenwonen met mijn Gummie
zonde van het glas iddquote:Op maandag 7 april 2008 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoewel ze verschrikkelijk cute eruit zien, zie ik niet zo goed in waarom je die kleintjes alleen voor jouw plezier in zo'n glas zou proppen. Laat die guppies lekker bij hun moeder liggen i.p.v. zulke rare dingen met ze uit te halen.
Die tweede!quote:Op maandag 7 april 2008 17:15 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Poekie en haar nestje.. ik krijg over twee weken overigens een witte met een klein zwart vlekje op haar koppie. Ze gaat samenwonen met mijn Gummie
Jeetje. ongesteld? of gewoon lid van de dierenmishandelingsbond?quote:Op maandag 7 april 2008 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoewel ze verschrikkelijk cute eruit zien, zie ik niet zo goed in waarom je die kleintjes alleen voor jouw plezier in zo'n glas zou proppen. Laat die guppies lekker bij hun moeder liggen i.p.v. zulke rare dingen met ze uit te halen.
Blijven die kittens altijd wit of gaan die nog kleuren krijgen?quote:Op maandag 7 april 2008 17:15 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga er vanuit dat die poes van jou niet pas geboren is. Of gooi jij jouw baby ook op het bed?quote:Op maandag 7 april 2008 22:51 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Jeetje. ongesteld? of gewoon lid van de dierenmishandelingsbond?
De kittens vinden het gerust wel leuk. Ze worden niet vastgeklemd, mishandeld of wat dan ook.
Mijn poes vind het prachtig als ik met haar ga douchen, of haar op korte afstand even op bed werp.
Ik zie het probleem niet zo
1. Mijn poes is 1 jaar oudquote:Op maandag 7 april 2008 23:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat die poes van jou niet pas geboren is. Of gooi jij jouw baby ook op het bed?
Hoe kan jij nou weten of die kleintjes dat leuk vinden?
Dat je ze handzaam wil maken oke, maar ik vind het echt onnatuurlijk om die beestjes in een glas te proppen waar zij echt geen ruk aan hebben en het dus puur eigen belang is om wat leuke plaatjes te schieten.
Sure het hele concept huisdieren is onnatuurlijk maar daarom kunnen we nog wel proberen er zo natuurlijk mogelijk mee om te gaan. Laat die beestjes de eerste tijd lekker bij hun moeder en ga er niet mee lopen zeulen en gekkigheid uithalen.
Yep einde discussie want met zoveel onzin ga ik niet eens meer beargumenteren. Jemig wat heb je toch een hoop idioten op de wereldquote:Op maandag 7 april 2008 23:09 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
1. Mijn poes is 1 jaar oud
2. Huisdieren houden is vet onnatuurlijk
3. Je weet niet eens of ze lang in dat glas hebben gezeten. Dus wat klaag je nou?
4. Natuurlijk hebben de kittens er wat aan. Kunnen ze als ze 15 zijn nog even fijn terugkijken naar
de foto van hun jeugd![]()
5. Je stelt je nogal aan.
6.Einde discussie. Gewoon lekker genieten van alle leuke kattenfoto`s in dit topic.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 07:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Yep einde discussie want met zoveel onzin ga ik niet eens meer beargumenteren. Jemig wat heb je toch een hoop idioten op de wereld
quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:40 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Als je om zoiets al gaat janken, ben je echt laag bij de grond.
![]()
Game on met leuke foto`s
quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:40 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Als je om zoiets al gaat janken, ben je echt laag bij de grond.
Hehe, ja moet je maar geen bengalen nemenquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:11 schreef Radyhyn het volgende:
Maar Mythos doet ook aan Radyhyn-mishandeling!!
Hij valt me aan als hij wil spelen..
Hij springt in mn maag als ik op bed lig en hij van het bed-eind naar beneden springt..
Hij probeert ons te verzuipen door de drinkwell uit elkaar te halen waardoor de keuken overstroomt...
Hij laat me niet slapen en maakt me midden in de nacht wakker omdat hij wil aaien...
Hij zet zich af op mijn schoot als hij achter Troy wil aanrennen, auw! Krassen op mijn benen!...
Maar verders ben ik wel lief voor hem.. en verder is hij ook wel lief voor mij
Ja hij is echt ergquote:@Red_Cat
Wat een heerlijke luie kat
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:18 schreef nein het volgende:
hahah, buster lijkt wel een politie foto voorkant en zijkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |