Dank je wel, Stella en DJ mogen er ook wezenquote:Op zondag 6 april 2008 23:04 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Oh, zo herkenbaar! Je hebt leuke, heerlijk maffe katten, Dizzy
quote:Op maandag 7 april 2008 10:23 schreef Twinky het volgende:
Nou, speciaal voor de fans nog een filmpje van Mozes met prachtig geluid, speciaal om je eigen kat gek te maken. Ditmaal is hij in solo. Mozes wordt bespeeld door FOK!ker Slush, het baasje van DJ
Voor andere leuke Mozesfilmpjes: http://www.youtube.com/user/hadewychdevries
Dan kijken ze zo lekker dufjes hè!quote:Op maandag 7 april 2008 13:52 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Mees en Moos, wat liggen ze er heerlijk bij! Die kookplaat![]()
En Chip kijkt chagrijnig, maar wel een lekker ding!
Nog een laatste spam voorlopig van mijn slaapkoppies:
[ afbeelding ]
DJ, knuffelt met mij. Ik smelt altijd helemaal van zijn koppie als ie nét wakker wordt
[ afbeelding ]
Stella slaapt rustig door
Wat een schatjes zo lief en kleinquote:Op maandag 7 april 2008 17:15 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn vriendin maakt graag foto`s zoals jullie zien.
Poekie en haar nestje.. ik krijg over twee weken overigens een witte met een klein zwart vlekje op haar koppie. Ze gaat samenwonen met mijn Gummie
zonde van het glas iddquote:Op maandag 7 april 2008 18:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoewel ze verschrikkelijk cute eruit zien, zie ik niet zo goed in waarom je die kleintjes alleen voor jouw plezier in zo'n glas zou proppen. Laat die guppies lekker bij hun moeder liggen i.p.v. zulke rare dingen met ze uit te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |