Wat een ontzettend leuk katje, Pixelquote:Op donderdag 24 april 2008 11:33 schreef Ephemera het volgende:
Hierbij een zwaar relaxte Pixel:
[ afbeelding ]
Met de groeten van Pixel
Jaaa goed van mij hequote:Op donderdag 24 april 2008 17:46 schreef TheSorrow het volgende:
Teiger met zn ogen open, zeldzaam!
En het is idd echt een schat, kroelbeest
Wat een mooie mooie poessiewoes!quote:Op donderdag 24 april 2008 15:36 schreef Robertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog 2
Leuke rode Teiger
Jaaa vet hea!? Kan je je voorstellen dat mensen dat lieve poesbeest weg hebben gedaan naar het asiel?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:21 schreef nein het volgende:
wOW! Teiger is echt knal ende knalrood!! Zie je niet vaak zeg!!
quote:Op donderdag 24 april 2008 19:15 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Wat een mooie mooie poessiewoes!
Blauwe Rus?
Het ergste is nog, zodra je pislink wordt en boos omdat ze weer eens in de gordijnen slingert, rent ze heel kinderachtig voor je uit met haar staart omhoog. Ze vind het gewoon leuk, neemt ons in de maling.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:42 schreef Adelante het volgende:
Die zou hier regelmatig vliegles krijgen met die streken
Heel herkenbaar, zo is Roxie ook (op dat paaldansen na dan). Volgens mij wil ze gewoon geslagen worden. Als je haar een tik (of meer) op de kont geeft begint ze te bijten omdat ze denkt dat ik wil spelen. Ook nat maken heeft geen zin, de bitch vindt het allemaal leuk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Het ergste is nog, zodra je pislink wordt en boos omdat ze weer eens in de gordijnen slingert, rent ze heel kinderachtig voor je uit met haar staart omhoog. Ze vind het gewoon leuk, neemt ons in de maling..
.
Bij ons zou ze dan aan t nekvel de kamer uit vliegen, of een flinke sproei water over dr heen. Dan is die bij ons altijd wel ff rustig (of bangquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Het ergste is nog, zodra je pislink wordt en boos omdat ze weer eens in de gordijnen slingert, rent ze heel kinderachtig voor je uit met haar staart omhoog. Ze vind het gewoon leuk, neemt ons in de maling..
.
Ik smelt kittens blijven lief.quote:
Awww!quote:Op zondag 27 april 2008 10:45 schreef n0a het volgende:
Foto van donderdag.
[ afbeelding ]
Probeer hem aan het apporteren te krijgen. Al een paar keer gelukt. Nu ligt ie uitgeput op schoot.
quote:Op zondag 27 april 2008 15:56 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Meestal gaat hij erbij liggen en wordt hij door DJ gebruikt als een kussentje.
Hij is wel helemaal gewend, onze poes echter nog niet echt. Ze komen wel steeds wat dichter bij elkaar. Hij bromt niet meer, maar Banat blaast wel nog steeds.quote:Op zondag 27 april 2008 15:29 schreef nein het volgende:
[..]
Awww!
Is ie al helemaal gewend aan z'n nieuwe huisje?? Geweldig om m aan t apporteren te krijgen, hoe doe je dat??
Duurde het lang voor ze aan de tuigjes gewend waren eigenlijk?quote:Op maandag 28 april 2008 09:35 schreef Radyhyn het volgende:
Het was heerlijk weer dus Mythos en Troy mochten lekker naar buiten
Lekker door de plantjes banjeren
[ afbeelding ]
Mythos vond die vliegjes en bijtjes vooral interessant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker in het gras
[ afbeelding ]
Die eerste foto is echt superlief!quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze zijn 7 maanden dus weer wat nieuwe foto's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is heel timide maar hier ging ze zich echt uitsloven of ik alsjeblieft over haar buikje wilde aaienquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ze is heel timide maar hier ging ze zich echt uitsloven of ik alsjeblieft over haar buikje wilde aaien
Ja de meeste katten doen voor eten een moord hè, behalve de mijne trouwensquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:33 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hihi gek beest!
Mijn Teiger is alleen de grote uitslover als die eten wil! Dan ben ik ineens het meest lieve vrouwtje wat er bestaat en krijg ik kopjes en kusjes!
Ja maar Teiger is ook homoquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja de meeste katten doen voor eten een moord hè, behalve de mijne trouwensNat voer is voor mietjes.
Vincent AKA Vinny iddquote:Op woensdag 30 april 2008 18:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die vlek, het blijft treffend hoe zeer vinnie (dat was het toch?) op mijn vrouwtje lijkt.
Die onderste, ik moest lachenquote:Op donderdag 1 mei 2008 01:53 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Kreeg vandaag van een vriend van me nog 2 foto's die hij met z'n mobiel gemaakt had vorig weekend.
[ afbeelding ]
DJ zit
[ afbeelding ]
DJ lacht
Het leukste is dat hij vaak alles prima vind, zolang hij aandacht krijgt.quote:
Doet niet vrijwel iedere kattenbaas dat, zijn katten schandalig verwennen?quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:50 schreef Bisoutje het volgende:
Wat een superleuke katten allemaal!! Heb er zelf 2! Muffin en Bisou. Muffin is een zwart-wit katertje en Bisou is mijn kleine perfecte prinses! Ik verwen haar tot op het bot![]()
Ik wil foto's laten zien, maar ik weet niet hoe ik ze er in moet krijgen! HELP
Oh!! Dat is echt een mooie foto!quote:
Geen idee.... maar de grote vraag is: Hoe komt hij er weer vanaf! We smeren trouw elke twee uur zalf en hopen er het beste van. Morgen weer naar de dierenarts...quote:Op maandag 28 april 2008 20:13 schreef Morretje het volgende:
Sisqo!Hoe komt ie daar aan dan Sorbootje?
Haha, Brahimov heeft de reactie van Xena en Vinny erop gefilmd. Die komt als reactie erop eronderquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:42 schreef Twinky het volgende:
Weer een nieuw Mozesfilmpje, het vervolg van Mozes en de oorlog met de hele wereld
Bekijk deze YouTube-video
Wat een gefrustreerd beest is het tochquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:42 schreef Twinky het volgende:
Weer een nieuw Mozesfilmpje, het vervolg van Mozes en de oorlog met de hele wereld
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:11 schreef Twinky het volgende:
hier zijn Xena en Vinny die het filmpje kijken:
Wat een gaaf trapje!quote:Op woensdag 30 april 2008 17:11 schreef Silvieja het volgende:
MeneerPoess, druktemaker en held op sokken, op zijn trapje
[ afbeelding ]
Bora hoorde Mozes, kwam naast me zitten met haar oren plat achterover.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:42 schreef Twinky het volgende:
Die foto.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:23 schreef JamesBrownie het volgende:
Onze poes is krols, we hebben twee katers, eentje die er helemaal niks om geeft, en eentje die toch wel vindt dat hij haar haar zin moet geven kennelijk. Ze zeurt ook nogal...
Ondanks dat meneer gecastreerd is, klimt hij steeds bovenop haar, volgens mij heeft hij geen idee wat hij eigenlijk aan het doen is, want hij kijkt me echt heel dom aan als ik ze betrap
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:13 schreef Northside het volgende:
Vol trots presenteren wij u:
SUSHI:
[ afbeelding ]
en SAMBAL:
[ afbeelding ]
Gisteravond had ik geluk en kon ik ze opeens ophalen bij een fokker in de buurt van mijn ouders. Paps is een raskat, mams was een straatkat die aangereden was en bij de fokker lag bij te komen van haar verwondingen. Het zijn 2 zusjes, ze zijn 8 weken oud en ik ben ontzettend blij met ze (en zij vinden mij ook wel ok geloof ik)
Hier nog eentje van hun favoriete bezigheid:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |