Wat een ontzettend leuk katje, Pixelquote:Op donderdag 24 april 2008 11:33 schreef Ephemera het volgende:
Hierbij een zwaar relaxte Pixel:
[ afbeelding ]
Met de groeten van Pixel
Jaaa goed van mij hequote:Op donderdag 24 april 2008 17:46 schreef TheSorrow het volgende:
Teiger met zn ogen open, zeldzaam!
En het is idd echt een schat, kroelbeest
Wat een mooie mooie poessiewoes!quote:Op donderdag 24 april 2008 15:36 schreef Robertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog 2
Leuke rode Teiger
Jaaa vet hea!? Kan je je voorstellen dat mensen dat lieve poesbeest weg hebben gedaan naar het asiel?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:21 schreef nein het volgende:
wOW! Teiger is echt knal ende knalrood!! Zie je niet vaak zeg!!
quote:Op donderdag 24 april 2008 19:15 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Wat een mooie mooie poessiewoes!
Blauwe Rus?
Het ergste is nog, zodra je pislink wordt en boos omdat ze weer eens in de gordijnen slingert, rent ze heel kinderachtig voor je uit met haar staart omhoog. Ze vind het gewoon leuk, neemt ons in de maling.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:42 schreef Adelante het volgende:
Die zou hier regelmatig vliegles krijgen met die streken
Heel herkenbaar, zo is Roxie ook (op dat paaldansen na dan). Volgens mij wil ze gewoon geslagen worden. Als je haar een tik (of meer) op de kont geeft begint ze te bijten omdat ze denkt dat ik wil spelen. Ook nat maken heeft geen zin, de bitch vindt het allemaal leuk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Het ergste is nog, zodra je pislink wordt en boos omdat ze weer eens in de gordijnen slingert, rent ze heel kinderachtig voor je uit met haar staart omhoog. Ze vind het gewoon leuk, neemt ons in de maling..
.
Bij ons zou ze dan aan t nekvel de kamer uit vliegen, of een flinke sproei water over dr heen. Dan is die bij ons altijd wel ff rustig (of bangquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Het ergste is nog, zodra je pislink wordt en boos omdat ze weer eens in de gordijnen slingert, rent ze heel kinderachtig voor je uit met haar staart omhoog. Ze vind het gewoon leuk, neemt ons in de maling..
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |