Ze is heel timide maar hier ging ze zich echt uitsloven of ik alsjeblieft over haar buikje wilde aaienquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ze is heel timide maar hier ging ze zich echt uitsloven of ik alsjeblieft over haar buikje wilde aaien
Ja de meeste katten doen voor eten een moord hè, behalve de mijne trouwensquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:33 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Hihi gek beest!
Mijn Teiger is alleen de grote uitslover als die eten wil! Dan ben ik ineens het meest lieve vrouwtje wat er bestaat en krijg ik kopjes en kusjes!
Ja maar Teiger is ook homoquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja de meeste katten doen voor eten een moord hè, behalve de mijne trouwensNat voer is voor mietjes.
Vincent AKA Vinny iddquote:Op woensdag 30 april 2008 18:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die vlek, het blijft treffend hoe zeer vinnie (dat was het toch?) op mijn vrouwtje lijkt.
Die onderste, ik moest lachenquote:Op donderdag 1 mei 2008 01:53 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Kreeg vandaag van een vriend van me nog 2 foto's die hij met z'n mobiel gemaakt had vorig weekend.
[ afbeelding ]
DJ zit
[ afbeelding ]
DJ lacht
Het leukste is dat hij vaak alles prima vind, zolang hij aandacht krijgt.quote:
Doet niet vrijwel iedere kattenbaas dat, zijn katten schandalig verwennen?quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:50 schreef Bisoutje het volgende:
Wat een superleuke katten allemaal!! Heb er zelf 2! Muffin en Bisou. Muffin is een zwart-wit katertje en Bisou is mijn kleine perfecte prinses! Ik verwen haar tot op het bot![]()
Ik wil foto's laten zien, maar ik weet niet hoe ik ze er in moet krijgen! HELP
Oh!! Dat is echt een mooie foto!quote:
Geen idee.... maar de grote vraag is: Hoe komt hij er weer vanaf! We smeren trouw elke twee uur zalf en hopen er het beste van. Morgen weer naar de dierenarts...quote:Op maandag 28 april 2008 20:13 schreef Morretje het volgende:
Sisqo!Hoe komt ie daar aan dan Sorbootje?
Haha, Brahimov heeft de reactie van Xena en Vinny erop gefilmd. Die komt als reactie erop eronderquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:42 schreef Twinky het volgende:
Weer een nieuw Mozesfilmpje, het vervolg van Mozes en de oorlog met de hele wereld
Bekijk deze YouTube-video
Wat een gefrustreerd beest is het tochquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:42 schreef Twinky het volgende:
Weer een nieuw Mozesfilmpje, het vervolg van Mozes en de oorlog met de hele wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |