Wow, dat is echt veel minder dan ik verwacht had!quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:27 schreef conleche het volgende:
Freecell: achterham is ook mager hoor! Iets van 100 cal per 100 gram en 1 broodbeleg is zo'n 20 gram, dat is dus heel goed te doen!
Je mag maar een beperkt aantal eieren per week hebben hè ivm cholesterol, dus let daar even opquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:48 schreef freecell het volgende:
Begint standaard te worden, dat eitje erbij.
Wederom een fabeltjequote:Op zaterdag 5 april 2008 13:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je mag maar een beperkt aantal eieren per week hebben hè ivm cholesterol, dus let daar even op(of is dat ook weer een fabeltje?
).
of 'ie echtquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Pie is afiets meer dan een uurtje over gedaan dus.. en nu moet hij een nacht in de koelkast
quote:Anno 2007 gaan er wereldwijd meer mensen dood door overgewicht dan door ondervoeding (1 miljard zwaarlijvigen versus 820 miljoen ondervoeden). Wat is het toch dat we het niet kunnen laten ons dood te eten, koste wat het kost? Dit wrange gegeven vormt voor makers Britta Hosman en Jorien van Nes het startpunt van een speurtocht naar de relatie tussen onze vetzucht en hun honger. Met welke simpele ingrepen kunnen we onze eetgewoonten voor hen en onszelf minder schadelijk maken? Want mensen met onder- en overgewicht hebben te kampen met hetzelfde tekort: een gebrek aan vitaminen en mineralen, dit alles als gevolg van onze voedselproductie. Is deze grootschaligheid de reden dat we niet meer nadenken bij wat we eigenlijk eten? Hoe kan het dat er nog steeds honger is, terwijl er wereldwijd per dag bijna drieduizend calorieën per persoon worden geproduceerd? Waarom zijn steeds meer mensen te dik? Wat weten we eigenlijk van de herkomst van ons voedsel? Veroorzaakt onze manier van produceren elders honger? Kunnen we iets aan slechte productiemethodes veranderen en tegelijkertijd meer mensen voeden dan nu het geval is? Aan de hand van interviews, animaties, archiefmateriaal, YouTube-filmpjes wordt het onmodieuze probleem van honger gekoppeld aan het modieuze probleem van vetzucht. In de associatieve zoektocht naar de oorzaken van honger en vetzucht en de pogingen dit probleem op te lossen, komen verschillende mensen aan bod, zoals voormalig Unileverman Hans Eenhoorn, betrokken bij de hungertaskforce van de VN; Eelco Fortuyn van Fairfood; Louise Fresco; freegans (mensen die met eten uit prullenbakken koken); Marc Janssen van CBL en Vindi Banda van Unilever.
quote:Op zondag 6 april 2008 10:42 schreef Chicolate het volgende:
. Maar ze zeggen dat er misschien geen hittegolf komt deze maand, en ik wil er wel een.
We waren vorig jaar al verrast met een hittegolf in mei en dan wil jij een hittegolf in april? Dream onquote:Op zondag 6 april 2008 10:42 schreef Chicolate het volgende:Maar ze zeggen dat er misschien geen hittegolf komt deze maand, en ik wil er wel een.
Eidooiers zijn in feite de 'placenta' van de kip, helemaal tjokvol met allerlei goeds aan vitamines en mineralen, bedoeld om een eventueel kuiken op te laten groeien. Dat cholesterolverhaal komt niet helemaal uit de lucht vallen; eieren bevatten inderdaad veel cholesterol, maar nauwelijks 'slechte' cholesterol. Het max-3-eieren-per-weekverhaal komt uit de tijd dat het onderscheid tussen goed en slecht cholesterol nog niet werd gemaaktquote:Op zaterdag 5 april 2008 13:52 schreef freecell het volgende:
[..]
Wederom een fabeltje
Je mag best elke dag een ei hebben, het schijnt zelfs redelijk goed te zijn voor je cholesterol. Voedingscentruminformatie hierover is wat verouderd.
Daarbj heeft mijn familie geen last van een hoog cholesterol en ik ook niet, dus ik maak me niet zoveel zorgen.
5 eieren per week haal ik trouwens volgens mij ook nog niet, haha. De verloskundige raadde mij een eitje bij de lunch aan in verband met mijn lage ijzerwaarden
Er wás vorig jaar een hittegolf in april, toch?quote:Op zondag 6 april 2008 11:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We waren vorig jaar al verrast met een hittegolf in mei en dan wil jij een hittegolf in april? Dream on.
Ik hoop wel dat er in juli of augustus eentje komt. Hittegolven. Heerlijk. Lekkere dunne zomerjurkjes aan, lekker plakken met een boek op het balkon / strand / in het park
. Lekker veel zomerfruit eten
.
Daarom ja. Vorig jaar rond deze tijd was het heerlijk weer, zonder jas op de fiets enzo (en blijven proberen de Russen te overtuigen dat Nederland een nat land is, geen spat regen gezien die wekenquote:Op zondag 6 april 2008 11:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er wás vorig jaar een hittegolf in april, toch?. Het was rond 15 april iig súpermooi weer, dat weet ik nog.
Hittegolven zijn geniaal!quote:Op zondag 6 april 2008 11:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We waren vorig jaar al verrast met een hittegolf in mei en dan wil jij een hittegolf in april? Dream on.
Ik hoop wel dat er in juli of augustus eentje komt. Hittegolven. Heerlijk. Lekkere dunne zomerjurkjes aan, lekker plakken met een boek op het balkon / strand / in het park
. Lekker veel zomerfruit eten
.
Ruilen dan? Jullie daar graadje of 20-25 en wij dan hier een hittegolf?quote:Op zondag 6 april 2008 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik stem dan ook tegen een hittegolfgewoon omdat je dat een zwangere vrouw niet aan wilt doen
mag 't dan ook geen hittegolf zijn eind juli?en al helemaal niet in noord italië
anders zweet ik van de motor af
Ik ben egoïstisch en ik wil wel een hittegolf. Jammer dan voor de zwangere vrouwen. Gaan ze maar bivakkeren in Siberië ofzoquote:Op zondag 6 april 2008 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik stem dan ook tegen een hittegolfgewoon omdat je dat een zwangere vrouw niet aan wilt doen
mag 't dan ook geen hittegolf zijn eind juli?en al helemaal niet in noord italië
anders zweet ik van de motor af
puik planquote:Op zondag 6 april 2008 13:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Ruilen dan? Jullie daar graadje of 20-25 en wij dan hier een hittegolf?
Om buiten te zitten is het inderdaad nog niet geweldigquote:Op zondag 6 april 2008 14:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb net even buiten gezeten en zolang er een zonnetje is, is het heerlijk, maar er schuift net iets te vaak een wolk voor, dus laat maar zitten dan.
Ik ookquote:Op zondag 6 april 2008 14:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Om buiten te zitten is het inderdaad nog niet geweldig
Maar word wel alweer vrolijker van dit weer
Ja daar heb ik ook echt behoefte aan, lekker op mijn balkon of in de tuin op de schommelbankquote:Op zondag 6 april 2008 14:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar buiten zitten met een boek is zó lekker hè.
Het is hier héél zonnig, maar waar ik gisteren in een shirtje buiten zat, is het daar nu echt te koud voor hier, helaas.quote:Op zondag 6 april 2008 16:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben al de hele dag buiten in het zonnetje
quote:Op zondag 6 april 2008 17:43 schreef conleche het volgende:
Hihi, krijgt Miss_S toch nog gelijk wat betreft bovenstaande poster![]()
Ik kom net van de sportschool alwaar ik heb gesalsa-aerobict
"Your Future" Bij de ceintuurbaan daar, ik geloof dat het 1e van der Helststraat heet .quote:Op zondag 6 april 2008 17:43 schreef Ewelina het volgende:
Vandaag m'n vader op bezoek gehad, ook weer eens opgeruimd en schoongemaakt hier
Zometeen koken: gehakttaart met gegrilde groenten
@Conleche: dat klinkt leuk! Welke sportschool?
Van mij hoeft een hittegolf ook niet zo hoor......maar svp eind augustus/begin september weer gewoon lekker nazomer weer dit jaar. Ik heb dan standaard vakantie (om schoolvakantie te vermijden) en vorig jaar voor het eerst bagger weer gehad.quote:Op zondag 6 april 2008 14:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben egoïstisch en ik wil wel een hittegolf. Jammer dan voor de zwangere vrouwen. Gaan ze maar bivakkeren in Siberië ofzo.
ben 'pas' over 2 uurtjes jarigquote:Op zondag 6 april 2008 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb ik nou motorbloempjes verjaardag gemist?.
inmiddels nog 38 minuutjesquote:Op zondag 6 april 2008 22:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ben 'pas' over 2 uurtjes jarig
maar vierde het vandaag voor mn ouders en schoonouders
Ben je precies om middernacht geboren?quote:Op zondag 6 april 2008 23:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
inmiddels nog 38 minuutjesmaar nog steeds niet jarig geweest hoor
officieel zelfs pas om 15:48quote:Op zondag 6 april 2008 23:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben je precies om middernacht geboren?(niet dat ik tot 3 uur vannacht blijf, hoor
).
Oooh, nou dan feliciteer ik je morgenmiddag welquote:Op zondag 6 april 2008 23:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
officieel zelfs pas om 15:48maar voor het gemak houd ik aan dat ik van 00.00 tot 23.59 jarig ben
Vraag ik me dus ook af.quote:Op zondag 6 april 2008 23:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Avast gefeliciteerd!
En waar had Miss_S gelijk over?
Kasteel Daelenbroeck in Herkenbosch, Limburgquote:Op zondag 6 april 2008 23:25 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Waar ging je ook alweer naartoe?
Ik heb gewoon altijd gelijkquote:Op zondag 6 april 2008 23:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
En waar had Miss_S gelijk over?
quote:Op maandag 7 april 2008 09:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Morgen!
Ik heb ongelofelijke spierpijnVind het altijd wel fijn eigenlijk, dan voel ik dat ik iets heb gedaan. Zometeen ff naar school en dan sporten met een vriendin
![]()
Morgen is mijn date...we gaan naar een concert, ben nu al zenuwachtig
Ha, tofquote:Op maandag 7 april 2008 09:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Het is ook zinloos maar wat kan je er aan doen om je niet zenuwachtig te voelen?quote:Op maandag 7 april 2008 09:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ha, tof.
Wat voor een concert? Ik heb woensdag ook een date en ik ben niet echt zenuwachtig, maar dat komt woensdag waarschijnlijk nog wel.
Maar zenuwachtig zijn is zó zinloos. Je hebt er helemaal niks aan. En als ze dan voor me staat is het binnen twee minuten over.
Niks, denk ik!quote:Op maandag 7 april 2008 09:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is ook zinloos maar wat kan je er aan doen om je niet zenuwachtig te voelen?
Het concert is van Nouvelle Vague, een franse band die new wave nummers coveredquote:Op maandag 7 april 2008 09:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ha, tof.
Wat voor een concert? Ik heb woensdag ook een date en ik ben niet echt zenuwachtig, maar dat komt woensdag waarschijnlijk nog wel.
Maar zenuwachtig zijn is zó zinloos. Je hebt er helemaal niks aan. En als ze dan voor me staat is het binnen twee minuten over.
LeukLeuk!quote:Het concert is van Nouvelle Vague, een franse band die new wave nummers coveredKlinkt suf maar het is ontzettend leuk, en wel gezellig in de Melkweg. Maar dat zenuwachtig is inderdaad meer de spanning, ik hoop gewoon dat het klikt en omdat we naar een concert gaan wordt het vast wel gezellig, hou ik me gewoon voor.
Is sporten met spierpijn niet slecht voor je spieren?quote:Op maandag 7 april 2008 09:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Morgen!
Ik heb ongelofelijke spierpijnVind het altijd wel fijn eigenlijk, dan voel ik dat ik iets heb gedaan. Zometeen ff naar school en dan sporten met een vriendin
![]()
Trut! Ik wilde ook!quote:Op maandag 7 april 2008 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
concerten, tof!
Morgen ga ik naar dEUS in Doornroosje in Nijmegen
Even ergens wat drinken op een neutrale plek (waar ik 2 uur voor moet treinen en zij maar 20 minuten ofzo, it's not fairquote:
Heeft zij geen OVjaarkaart?quote:Op maandag 7 april 2008 10:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Even ergens wat drinken op een neutrale plek (waar ik 2 uur voor moet treinen en zij maar 20 minuten ofzo, it's not fairGelukkig heb ik een OV-jaarkaart
).
Nope, zij studeert niet meer hèquote:
Ja hèquote:Op maandag 7 april 2008 10:22 schreef shinydiscoball het volgende:
@ Viking: je kiest ze wel uit steeds, altijd zo ver weg
Sorryquote:Op maandag 7 april 2008 10:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nope, zij studeert niet meer hè. En we hebben juist op die specifieke locatie afgesproken omdat zij daar enigszins bekend is. Als we centraal zouden afspreken (Zwolle) zouden we in een stad staan die we allebei niet kennen. Ook wel weer avontuurlijk op zich
.
Bevalt het reizen nog steeds?quote:Op maandag 7 april 2008 10:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd motorbloempje!.
Mijn vriend moest op de eerste date meteen 3,5 uur reizen. En dat doen we nu elk weekend om en om.
Afgelopen weekend was vreselijk qua eten, maar ik ben niet eens kwaad op mezelf. En dát is al een stap vooruit.
Ver weg wonen is een kwestie van perspectief. Zij wonen anders ook verquote:Op maandag 7 april 2008 10:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En gefeli ook moblo, beetje onaardig natuurlijk op je verjaardag![]()
Voor viking is het denk ik ook niet moeilijk om verre potentiële vriendinnetjes tegen te komen, als ze zo ver woont![]()
Heb zelf ook nooit iemand echt dichtbij gevonden... Maar is ook weleens makkelijk, hoef je iemand niet perse te zien als je geen zin erin hebt.
He, daar had ik eigenlijk morgen ook naar toegegaan! Maar nu ga ik naar de premiere van de Stonesfilm in Tuschinski. Ik moest kiezen....quote:Op maandag 7 april 2008 09:42 schreef shinydiscoball het volgende:
Het concert is van Nouvelle Vague, een franse band die new wave nummers coveredKlinkt suf maar het is ontzettend leuk, en wel gezellig in de Melkweg. Maar dat zenuwachtig is inderdaad meer de spanning, ik hoop gewoon dat het klikt en omdat we naar een concert gaan wordt het vast wel gezellig, hou ik me gewoon voor.
Wat ga jij doen?
Nou, bevállen... we hadden natuurlijk liever dichter bij elkaar gewoond, maar geen denken aan dat we de afstand tussen ons in laten komen (ha, wat een woordgrap). We zijn bijna een jaar samen en denken wel al aan samenwonen.quote:Op maandag 7 april 2008 10:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Bevalt het reizen nog steeds?
Ik vind het wel lekker om auto te rijden (ik moet gemiddeld 1 uur en 15 min rijden om naar mijn vriend te komen)
Dus het gaat wel al een tijd goedquote:Op maandag 7 april 2008 10:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, bevállen... we hadden natuurlijk liever dichter bij elkaar gewoond, maar geen denken aan dat we de afstand tussen ons in laten komen (ha, wat een woordgrap). We zijn bijna een jaar samen en denken wel al aan samenwonen.
(We reizen trouwens wel met het OV altijd, allebei (nog) geen rijbewijs.)
Ik vind alleen zijn af en toe fijn, niet de afstand.quote:Op maandag 7 april 2008 10:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dus het gaat wel al een tijd goed![]()
Heb je niet soms dat je de afstand soms ook fijn vind?
Samenwonen denken wij ook af en toe aan maar dat is eigenlijk nog te vroeg (maar misschien vanwege mijn studie)
ja daar heb je gelijk inquote:Op maandag 7 april 2008 10:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind alleen zijn af en toe fijn, niet de afstand..
Grappigquote:Op maandag 7 april 2008 10:41 schreef conleche het volgende:
[..]
He, daar had ik eigenlijk morgen ook naar toegegaan! Maar nu ga ik naar de premiere van de Stonesfilm in Tuschinski. Ik moest kiezen....
Mijn ervaring is totaal andersom, maar misschien ligt dat aan de artiesten.quote:Op maandag 7 april 2008 13:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben wel eens naar concerten geweest
maar de meeste mensen klinken live zo kut
Dan ga je naar de verkeerde artiesten.quote:Op maandag 7 april 2008 13:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben wel eens naar concerten geweest
maar de meeste mensen klinken live zo kut
Gelukkig, dus ik ben niet zo vreemdquote:Op maandag 7 april 2008 12:22 schreef freecell het volgende:
@Miss_s: ik ga ook nooit naar concerten hoor
Dirty Dancing is erg mooi (ik ga dus wel naar musicalsquote:Op maandag 7 april 2008 13:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan ga je naar de verkeerde artiesten..
Overmorgen ga ik trouwens naar Dirty Dancing..
Ik ben heel benieuwd! M'n enige angst is dat ze ook maar érgens afwijken van het origineel, want dat ken ik te goed.quote:Op maandag 7 april 2008 14:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dirty Dancing is erg mooi (ik ga dus wel naar musicals)
In het begin moest ik er even in komen maar daarna echt geweldig, ook mooi wat ze met het decor allemaal gedaan hebben
Is Laughing Matters oid dan niet iets voor jou? Daar lopen de Lama's, Edo Brunner en Guido Weijers iig "los" rond, wie er spelen hou ik nooit zo goed bij omdat ik er alleen kom om te werken. (en voor de afterpartyquote:Op maandag 7 april 2008 13:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ga vaker naar cabaret,
ik ben hierheen geweest:
[lijstje]
En ik wil nog naar Guido Weijers
Dat vind ik nou juist het leukste, vooral als ze nummers gaan samenvoegen tot medley oid. Al zijn er genoeg artiesten die tijdens een concert de nummers exact hetzelfde uitvoeren als op de cd.quote:Op maandag 7 april 2008 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd! M'n enige angst is dat ze ook maar érgens afwijken van het origineel, want dat ken ik te goed..
Weet iemand hier het antwoord op?quote:Op maandag 7 april 2008 10:07 schreef omearos het volgende:
[..]
Is sporten met spierpijn niet slecht voor je spieren?
Tijdens een concert van een artiest is het iets anders, dan wil ik verrast worden. Maar dit is een musical naar de film. Als je naar een verfilming van een boek gaat is ook altijd maar afwachten hoeveel vrijheden de makers zich hebben gepermitteerd.quote:Op maandag 7 april 2008 15:02 schreef omearos het volgende:
Dat vind ik nou juist het leukste, vooral als ze nummers gaan samenvoegen tot medley oid. Al zijn er genoeg artiesten die tijdens een concert de nummers exact hetzelfde uitvoeren als op de cd.
google:quote:
Ik vond het juist eigenlijk er iets te veel op lijkenquote:Op maandag 7 april 2008 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd! M'n enige angst is dat ze ook maar érgens afwijken van het origineel, want dat ken ik te goed..
Als je steppen in de sportschool doet heb je al erg goede oefening om je benen strakker te krijgenquote:Op maandag 7 april 2008 15:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hey allemaal,
ik ga me niet aanmelden hier, al doe ik stiekem wel een beetje mee, maar ik heb een vraagje. Ik ben redelijk tevreden nu over mijn huidige figuur, maar omdat ik de laatste tijd weinig aan sporten ben toegekomen (afstudeerstress), mag het allemaal weer ietsje strakker worden voor de zomer. Ik wil vooral graag mn eens zo strakke dijen weer terug
. Ik ben van plan om vanaf deze week weer te gaan crosstrainen en te steppen, maar ik zou graag nog wat oefeningen speciaal voor mn benen willen. Iemand die zulke oefeningen weet?
Thanx alvast
Ja maar je hebt dik en dikquote:Op maandag 7 april 2008 16:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb juist dikkere bovenbenen gekregen van sporten
Nu is m'n middel wel OKEe
maar m'n benen weer dikkig
dus uh.. weinig eten niet sporten voor dunne benen?
ik doe het thuisquote:Op maandag 7 april 2008 16:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als je steppen in de sportschool doet heb je al erg goede oefening om je benen strakker te krijgen
(die thuis steppers zijn meestal veel te licht om echt effect te zien)
Verder weet ik niet echt oefeningen (ben zelf ook wel benieuwd)quote:Op maandag 7 april 2008 16:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
ik doe het thuis. Maar heb er wel al eerder positieve resultaten mee bereikt. Ze hoeven ook niet per sé veel dunner, maar gewoon strakker, dat ik mn beenspieren goed ontwikkel. Daarom wil ik ook graag wat extra oefeningen bij doen
.
Dikker doordat m'n beenspieren groter zijnquote:Op maandag 7 april 2008 16:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar je hebt dik en dik
Bedoel jij dik als in echt vetter en blubberig of bedoel jij gewoon mooi gespierd
Dat valt eigenlijk wel meequote:Op maandag 7 april 2008 17:01 schreef Miss_S het volgende:
Klinkt ook erg lekker chicolate
En succes met je rug, het zit je inderdaad niet mee
Wmb doen ze het precies hetzelfde als op de cd, want ik wil altijd meezingen en als ze dingen door elkaar gaan gooien ben ik de draad kwijtquote:Op maandag 7 april 2008 15:02 schreef omearos het volgende:
Dat vind ik nou juist het leukste, vooral als ze nummers gaan samenvoegen tot medley oid. Al zijn er genoeg artiesten die tijdens een concert de nummers exact hetzelfde uitvoeren als op de cd.
quote:Op maandag 7 april 2008 17:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk wel mee. Ik heb niet het idee dat ik altijd pech heb ofzo, lopen hier mensen rond waarvan ik dat idee veel sterker heb
. Met heel veel dingen heb ik extreem veel geluk zelfs (gaat goed op school, gaat weer goed thuis, heb een lieve vriend, een geweldige groep vrienden en een mooie toekomst), alleen regelmatige lichamelijke klachten. Daar is dan mee te leven.
Maar bedankt voor het medeleven, vind het erg lief.
Misschien is niemand ongesteld op het momentquote:Op maandag 7 april 2008 17:26 schreef Viking84 het volgende:
Wat is iedereen lief vandaag!.
Groepsknuffel?.
Ja dat vond ik ook net iets te ver gaanquote:Op maandag 7 april 2008 17:32 schreef shinydiscoball het volgende:
al gaat dat hartje me misschien iets te ver
Ik welquote:Op maandag 7 april 2008 17:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien is niemand ongesteld op het moment![]()
Waarom is er geen knuffelsmiley op Fok!
Volgens mij heb ik op een site het plaatje van die zalm gevonden, zag er inderdaad lekker uitquote:Op maandag 7 april 2008 17:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wel...
![]()
Op msn heb ik wel een hele lieve knuffelsmiley(en een meelevende aaismiley)
De zalm van Sonja was trouwens erg lekker (kan alweer een beetje proeven) en gaan we zeker nog een keer eten, de rest was er ook enthousiast over. Al mochten er wel wat meer kruiden op van mij.
Aan die les moet ik al een paar weken beginnenquote:Op maandag 7 april 2008 18:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ge-Evy-d, 5 minuten aan één stuk, joehoe..
Ik ben al bijna een jaar bezig om op 20 minuten te komenquote:Op maandag 7 april 2008 18:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Aan die les moet ik al een paar weken beginnen
Hoe ging het?
quote:Op maandag 7 april 2008 18:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben al bijna een jaar bezig om op 20 minuten te komen.
Blijf steeds hangen bij 4 x 5. Maar deze maand moet het écht gaan lukken.
Ik kijk nu naar Baywatch. Dat ik daar jarenlang naar gekeken heb zeg.
Woppaquote:Op maandag 7 april 2008 18:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ge-Evy-d, 5 minuten aan één stuk, joehoe..
Ik vind het écht heerlijk, en ik vind het ook altijd jammer dat ik in de weekenden door tijdgebrek eigenlijk niet kan lopen! Tijdens het lopen vind ik het soms wel zwaar, vooral vandaag ineens die 5 minuten, maar als je dan doorzet... yeah.quote:Op maandag 7 april 2008 18:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Woppa
Jij evy'd lekker, of niet?
Vandaag eettechnisch vrij slechte dag, maar ik ben wel tevreden over vandaag. Boel gedaan.
Vanmorgen om half 8 op mijn werk, tot half 12. Terug naar huis gepeddeld op de fiets, een half uurtje later was mijn oppas-uk er ook en die blijft tot half 9 vanavond. Lang dagje dus.
En ik hoor wat gemopper naast me, dus ik ga maar eens een flesje maken
De zon ging spontaan weer schijnenquote:Op maandag 7 april 2008 17:49 schreef -marz- het volgende:
Het regent maar we gaan gewoon bbqen met zn tweetjes. Onze eerste bbq in 2008!
quote:Op maandag 7 april 2008 17:44 schreef Miss_S het volgende:
En jij wel, hmmm dan ben jij gewoon altijd lief en aardig
Dat baantje is ook geweldig!quote:Op maandag 7 april 2008 19:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat baantje van je klinkt echt geweldig.. Mag ik ook komen kijken als je eigen uk er is?
.
Ik ookquote:Op maandag 7 april 2008 19:37 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe is het met minilotje? Ik mis haar eet- en hoepelverhalen hier een beetje, de laatste tijd!
Volgens mij heb ik r in CUL ook al een tijd niet gezien, maar ik ben zelf ook niet al te actief geweest de afgelopen weken... Teveel afstudeerstress.quote:Op maandag 7 april 2008 19:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ook
Post ze nog wel op andere delen van Fok! ?
Dat vroeg ik me ook al af ... dat gekeuvel over lekker eten is wel erg leuk, iedereen gaat dan spontaan meedoenquote:Op maandag 7 april 2008 19:37 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe is het met minilotje? Ik mis haar eet- en hoepelverhalen hier een beetje, de laatste tijd!
Wil je weten wat ik vanavond heb gegeten? Erg lekker en verantwoord, hoorquote:Op maandag 7 april 2008 19:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af ... dat gekeuvel over lekker eten is wel erg leuk, iedereen gaat dan spontaan meedoen.
OKquote:Op maandag 7 april 2008 21:04 schreef Chicolate het volgende:
Nou, brand maar los(en ik meen het, ben wel benieuwd)
Je weet zeker dat jij niet ongesteld bent?quote:Op maandag 7 april 2008 21:12 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb aardig wat chocolade op vandaagook erg verantwoord
Ik ben net ongesteld geweest dus als het goed is nietquote:Op maandag 7 april 2008 21:41 schreef Chicolate het volgende:
Oeh klinkt lekker! (het klinkt vooral erg kruidig, en dat is op dit moment mijn grote voorkeur)
Veel plezier in IJsland![]()
[..]
Je weet zeker dat jij niet ongesteld bent?Ik heb op een of andere manier nauwelijks behoefte eraan ... chocolade is niet kruidig/sterk genoeg
.
quote:
Ik zal zo eens je weblog gaan lezen danquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:22 schreef Sylvana het volgende:
Hallo
Parijs was echt superleuk![]()
![]()
Vrijdag naar Cimetière du Père Lachaise geweest, die begraafplaats waar Chopin en Jim Morrisson enzo liggen. Daarna naar de Notre-Dame geweest en 's avonds naar de Sacré- Coeur, dat was echt superromantisch. Zaterdag naar de Eiffeltoren, Des Invalides en de Arc de Triomphe geweest en zondag naar het LouvreVeel gezien, veel gedaan en lekker van elkaar genoten
Uitgebreid verslag staat al op mn weblog, foto's komen later
Verder heb ik vanaf deze week voor 6 dagdelen in de week werk, en dat wordt misschien utigebreid naar 7, dus gaat goed hierDat wordt dus veel fietsen ( heb ook klanten in Twello, das hier ruim 7 km vandaan) en veel werken, dus als ik dan een beetje oplet met eten, hoop ik toch wel weer eens wat af te vallen
* nu even bijlezen*
Daar kijk ik ook echt het meeste naar uitquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:28 schreef Viking84 het volgende:
Lekker hangen in de Jardins du Luxembourg ofzo.
In het begin van de begraafplaats had je een plattegrond, zo hebben we het graf van Jim Morrisson gevonden, graf van Chopin zijn we bleek achteraf 3 keer langsgekomen, maar we hebben het niet gezienquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:28 schreef Viking84 het volgende:
Wb Sylvana.
Fijn dat je het leuk hebt gehad. Cimetière du Père Lachaise is tof. Had je wel een plattegrond? Anders zijn die graven dus echt níet te vinden hè. Ik ben daarnaast ook naar Cimetière de Montmartre geweest.
Eiffeltoren blijft ook altijd mooi, vooral 's avonds. Ik zou niet meer zo snel naar de Notre Dame of het Louvre gaan. Als ik iets één keer gezien heb, ga ik liever wat anders doen
. Lekker hangen in de Jardins du Luxembourg ofzo
.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
![]()
Thanx! Hier moet ik het voorlopig wel mee redden.
Ik laat t wel weten als mn benen strakker zijn geworden
Vrijdag was het wel lekker weer, zaterdag en zondag toch nog wel wat regen gehad helaas.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:00 schreef freecell het volgende:
Ha, je bent terug
Tof dat je het leuk gehad hebt! Was het daar ook lekker weer?
Jajaja!!! Je bedoelt Abélard en Heloise zeker? ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Helo%C3%AFse )quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op Père Lachaise vond ik dat beeld van die twee geliefden, en het verhaal erbij, het mooist.. Ook al ken ik het nu niet meer.
.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jajaja!!! Je bedoelt Abélard en Heloise zeker? ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Helo%C3%AFse )
Dat verhaal heeft de docent semantiek ook eens verteld.
Toen ik op Père Lachaise was werd hun graf net gerestaureerd, helaas.
Ik weet wel dat ik het licht in Parijs zo mooi vond, dus dat kwam vast door het zonnige weerquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Persoonlijk vond ik Parijs nogal tegenvallen toen ik er was, maar dat kan komen omdat het grijs, grauw weer was, en ik niet lang daarvoor in het prachtige, zonovergoten Rome was. Daarbij valt alles in het niet, natuurlijk.
Ja, het weer kan nogal wat uitmaken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Persoonlijk vond ik Parijs nogal tegenvallen toen ik er was, maar dat kan komen omdat het grijs, grauw weer was, en ik niet lang daarvoor in het prachtige, zonovergoten Rome was. Daarbij valt alles in het niet, natuurlijk.
Ik zag laatst 'Jouw vakantie, mjin vakantie' en dat speelde zich gedeeltelijk af in Florence.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik het licht in Parijs zo mooi vond, dus dat kwam vast door het zonnige weer
Even ontopic ik heb ontbeten met een hard wit broodjes met slankie kaas, tomaat en komkommer
Nu maar evergreen meenemen naar school
quote:
Die is meer troosten toch? Je kan ook niet-troostend knuffelenquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:19 schreef omearos het volgende:
Even spuit elf spelen:
[..]
[ afbeelding ] vind ik erg lief.
* veiligheidsspeldje wil ook naar Barcelona!! Het was ook het plan voor dit jaar, maar ik weet nog niet hoe het gaat met nieuwe plannen.quote:En door de verhalen over Parijs en Rome ben ik nu alleen nog maar meer jaloers op mijn vriend die over een week naar Barcelona gaat (gelukkig gaan we in de zomer ook nog samen die kant op)
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje wil ook naar Barcelona!! Het was ook het plan voor dit jaar, maar ik weet nog niet hoe het gaat met nieuwe plannen.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik ook.
Anders doen we een Slank-meet in Barcelona.
(Kom ik weer met mijn meets).
quote:
misschien heeft dit toch wel te maken met je 'poepprobleem'.... vind die opmerking van bovenstaande poster wel slim, want van 14 bananen per week ga je echt niet makkelijker poepen hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:29 schreef Faithy het volgende:
eiersalade is best vet volgens mij, kijk maar eens op 't doosje naar de KCals
maargoed, een boterham met eiersalade eens in de zoveel tijd maakt je echt niet dik hoor![]()
en ja, misschien wel, maar ik vind ze zo lekker![]()
haha ok, nou denk niet dat 6 per week een groot probleem moet zijn hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:50 schreef Faithy het volgende:
ik eet er geen 14 per week hoor
in het weekend eigenlijk niet (dus dat is alweer 10)
en dan vaak als ze op zijn tegen vrijdag of donderdag ook niet meer, of maar 1dus gemiddeld eet ik er 6 per week ofzo, dus het élke dag was iets overdreven
maar moet weer eens appels halen, die had ik ook eerst, maar ik vergeet ze altijddus dan maar de bananen, die wel lekker zijn bij de Aldi
Is dat bij jullie echt zo erg? hier valt dat reuze meequote:Op dinsdag 8 april 2008 15:16 schreef Viking84 het volgende:
De Plus heeft idd nooit wat. Waarom denk je dat ik twee reserveboodschappenlijstjes schrijf?
.
Maar het is de dichtstbijzijnde supermarkt.
Zolang je normale dingen moet hebben, is er niks aan de hand, maar ik vraag me serieus af of ze chilipepertjes hebben, botersla of koriander.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Is dat bij jullie echt zo erg? hier valt dat reuze mee
ik haal eens in de week mijn boodschappen bij de Aldi, eindje fietsen, maar heb dan wel nagenoeg alles in huis.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:16 schreef Viking84 het volgende:
De Plus heeft idd nooit wat. Waarom denk je dat ik twee reserveboodschappenlijstjes schrijf?
.
Bij mij is die ook het meest dichtbij (mag je wel van zulke lange woorden een vergrotende* trap maken vikingquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:16 schreef Viking84 het volgende:
.
die eerste 3 dingen zie ik hier toch wel altijd liggenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zolang je normale dingen moet hebben, is er niks aan de hand, maar ik vraag me serieus af of ze chilipepertjes hebben, botersla of koriander.
Gnocchi hebben ze inmiddels ook al niet meer.
Wat viking al zei: zolang je niets anders wilt dan aardappelen met hollandse groente (bij wijze van spreken) hebben ze het, andere dingen zijn er helemaal niet (avocado's bijvoorbeeld) of nauwelijks op voorraad, één lousy kratje per week volgens mij (courgettes enzo)quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Is dat bij jullie echt zo erg? hier valt dat reuze mee
Ik vind het niet ongrammaticaal.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Bij mij is die ook het meest dichtbij (mag je wel van zulke lange woorden een vergrotende* trap maken viking). Beetje verder zit er een albert heijntje en nog iets verder een bas vd heijden en een grotere AH. Allen ook nog eens op zondag geopend.
Vaak ben ik echter wel zo lui naar de plus te gaan. Hier krijg ik wel altijd spijt van als ik eenmaal iets zoek of het belachelijk duur vind.
*Okee, overtreffende dan![]()
Bij die van mij hebben ze wel 'rare groenten en fruit', maar dat is dan weer stervensduur. (avocado à 1,99 bv.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:30 schreef Faithy het volgende:
[..]
Wat viking al zei: zolang je niets anders wilt dan aardappelen met hollandse groente (bij wijze van spreken) hebben ze het, andere dingen zijn er helemaal niet (avocado's bijvoorbeeld) of nauwelijks op voorraad, één lousy kratje per week volgens mij (courgettes enzo)
de rest is echt of niet aanwezig, of rot (groente) of stervensduur voor het kleine kutbeetje wat je krijgt... nee, ik vind het geen fijne winkelze hebben ook van die rare rolkarretjes
Hier is het ook duur maarja dat is de Plusquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Bij die van mij hebben ze wel 'rare groenten en fruit', maar dat is dan weer stervensduur. (avocado à 1,99 bv.)
Maar die karretjes zijn wel weer leuk
Wromquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:44 schreef Chicolate het volgende:
En ik haat afstappen van een fiets als ik ongesteld ben. Echt heel erg.
Door jouw verhalen zou ik bijna een Sonja boek willen gaan kopenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:44 schreef Chicolate het volgende:
Sylvana. Klinkt heel erg gezellig, ga je weblog zo wel even lezen.
En ik haat afstappen van een fiets als ik ongesteld ben. Echt heel erg. Voor de rest loop ik nog vrolijkrond en vragen mensen me op school of ik stoned ben
(Mn holtes zitten dicht en ik zie er schijnbaar nogal beroerd uit, maar doe te vrolijk en volgende moment zit ik suf voor me uit te staren).
Straks weer een experimenteel Sonja recept, heb het gezien en zag heel veel kruidige dingen. En ingredienten die ik niet ken, maar wel vaak hier hoor. Dus daar heb ik nu al zin in ...
Dan moet je wel de nieuwste kopen, die met ál die recepten (weekmenu's lekker links laten liggen) ... "Gezond genieten met Sonja" ofzo. Mn moeder is er helemaal happy mee. Ik ookquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Door jouw verhalen zou ik bijna een Sonja boek willen gaan kopenookal moeten de recepten ook wel online te vinden zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Chicolate op 08-04-2008 16:01:27 (Receptje toegevoegd) ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dan moet je wel de nieuwste kopen, die met ál die recepten (weekmenu's lekker links laten liggen) ... "Gezond genieten met Sonja" ofzo. Mn moeder is er helemaal happy mee. Ik ook.
[..]Ik ga morgen toch shoppen dus zal eens kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en die spoiler ken ik inderdaadzo leuk een vrouw zijn (nee ben er verder wel blij mee
)
De edit ook gezien? Alvast 1 receptje om te proberenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ga morgen toch shoppen dus zal eens kijken
en die spoiler ken ik inderdaadzo leuk een vrouw zijn (nee ben er verder wel blij mee
)
Treffende omschrijvingquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:02 schreef Faithy het volgende:
[..]
als je afstapt doet het *blob* (in geval van maandverband![]()
)
Yepquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De edit ook gezien? Alvast 1 receptje om te proberen. En ik zag dat in dat rijtje de quiche ook stond (die vond ik ook erg lekker) ...
Hey! Welkom terugquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Treffende omschrijvingik moest hardop lachen.
Enneh, hoi, ik ben er weer (had iemand mij überhaupt gemist
). Het ging de afgelopen tijd met mij niet zo lekker, vandaar dat ik Fok even heb vermeden. Het gaat nog steeds niet optimaal, heb het heel druk en kan er niet zo heel goed mee omgaan. Alles is leuk, maar ik ben ook voortdurend moe. En het doemdenken over afstuderen, scriptie, stage, etc. is moeilijk uit te zetten af en toe.
Daarbij komt dat ik nogal gauw de neiging heb obsessief met iets te worden (of dat nou weinig eten of gezond eten is), en meeposten in dit topic hielp daar niet echt bij mee..
Maar ik ga het gewoon weer proberen, dat gezond en zonder obsessief te worden een paar kilo kwijt te raken. Ik zit nu op 74,5 en ik wil heel graag naar de 70 kilo. En nu eet ik lekker een bakje magere yoghurt, met verse kokos (ik zal jullie het rampverhaal omtrent de Slachting Des Kokosnoots besparen) en een kiwi.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:02 schreef Faithy het volgende:
[..]
als je afstapt doet het *blob* (in geval van maandverband![]()
)
Jaaaa je bent er weerquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
).
(ik zal jullie het rampverhaal omtrent de Slachting Des Kokosnoots besparen)
Jammer dat het niet door gaat Renskequote:Op dinsdag 8 april 2008 16:15 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben er weer.
Zak snack a jacks (chocola) meegenomen. Ben nu eentje aan het opeten en wat zijn die dingen godsgruwelijk lekker.
Ik had beter niets mee kunnen meenemen, want volgens mij heb ik er straks een nieuwe verslaving bij.
Mijn date gaat morgen niet door, want ze is ziek. Gisteravond zei ze al dat ze niet lekker was, dus toen zag ik de bui al hangen, maar goed... Even nieuwe afspraak maken dus
.
De appel werd zeker gemistquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Treffende omschrijvingik moest hardop lachen.
). Het ging de afgelopen tijd met mij niet zo lekker, vandaar dat ik Fok even heb vermeden. Het gaat nog steeds niet optimaal, heb het heel druk en kan er niet zo heel goed mee omgaan. Alles is leuk, maar ik ben ook voortdurend moe. En het doemdenken over afstuderen, scriptie, stage, etc. is moeilijk uit te zetten af en toe.
Daarbij komt dat ik nogal gauw de neiging heb obsessief met iets te worden (of dat nou weinig eten of gezond eten is), en meeposten in dit topic hielp daar niet echt bij mee..
Maar ik ga het gewoon weer proberen, dat gezond en zonder obsessief te worden een paar kilo kwijt te raken. Ik zit nu op 74,5 en ik wil heel graag naar de 70 kilo. En nu eet ik lekker een bakje magere yoghurt, met verse kokos (ik zal jullie het rampverhaal omtrent de Slachting Des Kokosnoots besparen) en een kiwi.
Dat is al een jaar lang mn bijbaantje ongeveer, vorige zomer hele zomervakantie als alphahulp gewerkt, en nou ik gestopt ben met studie ga ik dit dus weer tot september doenquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:24 schreef Faithy het volgende:
je hebt van je 'hobby' je werk gemaakt Sylvana?(schoonmaken bedoel ik dus
)
Aww, zó herkenbaar.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:10 schreef Razztwizzle het volgende:
En het doemdenken over afstuderen, scriptie, stage, etc. is moeilijk uit te zetten af en toe.
Ook herkenbaarquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik leef ook met Razztwizzle mee. Ik wilde er vorige week al eens helemaal mee kappen..
I am not alone!quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook herkenbaar.
Echt, ik vraag me soms af waarom ik met die master ben begonnen. Alleen maar ellende eigenlijk.
Maar nu ben ik bijna klaar en nu zal ik het doorzetten ook. Hoe ver ben jij dan?
Ik heb je even een pb gestuurd, want anders gaan we teveel off-topic hierzoquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
I am not alone!. Ik vroeg me datzelfde vorige week nog serieus af. Het plezier is behoorlijk weg, in ieder geval. Maar opgeven doe ik niet aan. Welke master doe jij? Een meerjarige? Ik ben pas afgelopen februari begonnen, en het is een eenjarige master. Maar ik word gék van constant in de UB zitten, dus ik hóóp eigenlijk een stage te kunnen regelen voor komend semester.
Is JH trouwens je begeleider? Ik heb nog een caput bij hem gedaan in februari. Compleet afgeraffeld door tijdgebrek en ik had een 8.. Geweldig, bij Ramakers werk je je dood voor een zesje.
Het was .. uhm .. apart. Overheersende citroen/sinaasappelsmaak. (couscous, rozijnen, abrikozen, courgette, kalkoen, veel kruiden, sinaasappel/citroensap, uitjes in sinaasappelsapsaus ... om maar wat ingredienten te noemen) Voor herhaling vatbaar, maar ik weet niet of ik er dol van kan wordenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:44 schreef Chicolate het volgende:
Straks weer een experimenteel Sonja recept, heb het gezien en zag heel veel kruidige dingen. En ingredienten die ik niet ken, maar wel vaak hier hoor. Dus daar heb ik nu al zin in ...
Dat eerste klinkt heerlijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:49 schreef Isabeau het volgende:
Afgelopen 3 dagen flink gewandeld in de zonErg ongezond gegeten
Stressquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:57 schreef Miss_S het volgende:
Dat eerste klinkt heerlijken hoe kwam het laatste?
Dus ook nog geen leuke reden hequote:Op dinsdag 8 april 2008 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stress(serieus, 1 bak met stress hier en ik baal er enorm van)
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:02 schreef Chicolate het volgende:
Dingen die lekker wegeten: komkommer, cherrytomaatjes, paprika en suikervrije drop. Eet van die laatste 1 zakje (120 kcal) en je bent zo misselijk dat je niets meer hoeft. En je zit rest van de dag op de wc. Zeer effectief.
Nee, nooit van gehoord zelfs. Wat voor smaak sap is dat dan?quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:04 schreef Miss_S het volgende:
Kent iemand FruitFlirt van roosvicee?
Erg lekker sapen niet zoveel kcal als coolbest bijvoorbeeld
Dat klinkt lekker! Is het wel minder waterig dan de meeste roosvicee-soorten?quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:04 schreef Miss_S het volgende:
Kent iemand FruitFlirt van roosvicee?
Erg lekker sapen niet zoveel kcal als coolbest bijvoorbeeld
Die leek me ook al erg lekker jaquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:16 schreef Isabeau het volgende:
Toch eens proberen dusvooral appel/peer vind ik een lekkere combinatie.
Ga ergens zitten werken aan je scriptie waar je niet kan eten, bijv. in de bieb.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]die laatste tip is wel erg origineel
En niet alleen thuis zitten gaat moeilijk als je alleen woont en niet elke dag overal en nergens kan blijven. Ik moet ook een scriptie afmaken en daar ga ik ook van eten
Niet dat ik een discussie wil aanzwengelen die ongetwijfeld al eens is langsgekomen, maar dat is toch achterhaald? Een ei bevat lecithine wat cholesterolverlagend werkt en bovendien is het geen slecht cholesterol wat er in een ei zit. Een zachte dooier zit bomvol goede stoffen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet max 3 dagen een ei ivm cholesterol.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:28 schreef Isabeau het volgende:
Jullie hebben echt een romantisch beeld van de bieb hier zeg.... er zijn hier geen plekjes waar je kan studeren. Echt niet.
En de UB kost me 15 euro per dag aan reisgeld
Veel succesquote:Op woensdag 9 april 2008 08:36 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Gisteren weinig gedaan, dus vandaag echt serieus aan de slag. Ik wil de hoofdstukken Opzet onderzoek (is al zo goed als klaar), Resultaten en Conclusie / Discussie deze week nog af hebben en opsturen naar de prof.
Volgende week volgt dan het theoretische gedeelte.
Ik wil die discussie best nog een keer aanzwengelen hoor, want het achterhaalde idee over eieren is erg hardnekkigquote:Op woensdag 9 april 2008 00:27 schreef loveli het volgende:
Niet dat ik een discussie wil aanzwengelen die ongetwijfeld al eens is langsgekomen, maar dat is toch achterhaald? Een ei bevat lecithine wat cholesterolverlagend werkt en bovendien is het geen slecht cholesterol wat er in een ei zit. Een zachte dooier zit bomvol goede stoffen.
Das inderdaad fanatiekquote:Op woensdag 9 april 2008 10:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Gister in totaal 1 uurtje gefietst
uurtje gefitnesst (met gewichten en zo)
1.5 uur gekickbokst
fanatiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |