abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 april 2008 @ 13:46:33 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57848624

Het vorige deel:http://forum.fok.nl/topic/1142297

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_57848651
Ah, hier issie

Ik probeerde dit nog te posten:
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 12:27 schreef conleche het volgende:
Freecell: achterham is ook mager hoor! Iets van 100 cal per 100 gram en 1 broodbeleg is zo'n 20 gram, dat is dus heel goed te doen!
Wow, dat is echt veel minder dan ik verwacht had!
Hier net mijn lunch op, lekker broodje met ei, sla en kaas en een broodje met tonijn en sla
Begint standaard te worden, dat eitje erbij.
  zaterdag 5 april 2008 @ 13:48:39 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57848661
Met een subtiele hint naar Marz .
@ dat filmpje: ha mooi, mijn puistje kan dus weggecamoufleerd worden . Ik loop nu met een pleister op m'n kin. Ziet er niet uit en voelt raar, maar ik blijf iig van dat ding af.
Niet meer actief op Fok!
pi_57848670
Subtiel idd !
  zaterdag 5 april 2008 @ 13:49:34 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57848676
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 13:48 schreef freecell het volgende:
Begint standaard te worden, dat eitje erbij.
Je mag maar een beperkt aantal eieren per week hebben hè ivm cholesterol, dus let daar even op (of is dat ook weer een fabeltje? ).
Niet meer actief op Fok!
pi_57848724
Volgens mij maakt het niet zo veel uit
Het is erfelijk bepaald hoe hoog je cholesterol gehalte is
En er is goed en slecht cholesterol oid
pi_57848739
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 13:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je mag maar een beperkt aantal eieren per week hebben hè ivm cholesterol, dus let daar even op (of is dat ook weer een fabeltje? ).
Wederom een fabeltje
Je mag best elke dag een ei hebben, het schijnt zelfs redelijk goed te zijn voor je cholesterol. Voedingscentruminformatie hierover is wat verouderd.

Daarbj heeft mijn familie geen last van een hoog cholesterol en ik ook niet, dus ik maak me niet zoveel zorgen.
5 eieren per week haal ik trouwens volgens mij ook nog niet, haha. De verloskundige raadde mij een eitje bij de lunch aan in verband met mijn lage ijzerwaarden
pi_57849358
hoi dames
Ik zie jullie morgen weer
pi_57850172
Oh sorry! Had het niet in de gaten

Net terug van fitness en zonnebankje zo nog even boodschappen doen, dan hutspot eten en vanavond een feestje.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_57850215
Ik heb ook een laag hemoglobine gehalte, wist niet dat eieren eten dan zinvol kon zijn! Eet eigenlijk zelden een eitje, terwijl het best te pruimen is.
pi_57851222
motor is weer naar behoren gemaakt kan weer genietend rijden

én, de banden die ik graag wil kunnen hoogst waarschijnlijk ook onder mijn motor, dus over 2 maandjes ga ik er een duur setje banden onder laten zetten is het al zomer?

Nu druk aan de slag voor de Lemon Merengue Pie voor morgen
Ja doei.
pi_57852649
Pie is af iets meer dan een uurtje over gedaan dus.. en nu moet hij een nacht in de koelkast
Ja doei.
  zaterdag 5 april 2008 @ 18:05:21 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57852677
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Pie is af iets meer dan een uurtje over gedaan dus.. en nu moet hij een nacht in de koelkast
of 'ie echt is moet nog blijken hè .
Klinkt lekker iig . Heb je ook een fotoverslag gemaakt in CUL? .
Niet meer actief op Fok!
pi_57852733
nope, vandaag niet.. maar als hij lekker is, ga ik hem volgende week weer maken voor op mn verjaardagsfeestje voor niet-familie dan zal ik daar een fotogeverslag van maken
Ja doei.
pi_57853818
Vanmiddag weer lekker gesport en ja hoor, net gedoucht en ik kwam weer in een plensbui terecht met m'n fietsje...daarna gelijk naar mijn ouders en had verder toch niks te doen dus stapte maar weer lekker onder de warme douche.

Net weer pindasoep op, te lekker is dat
pi_57854936
nu op nederland 3 (tot ong. half 10)
quote:
Anno 2007 gaan er wereldwijd meer mensen dood door overgewicht dan door ondervoeding (1 miljard zwaarlijvigen versus 820 miljoen ondervoeden). Wat is het toch dat we het niet kunnen laten ons dood te eten, koste wat het kost? Dit wrange gegeven vormt voor makers Britta Hosman en Jorien van Nes het startpunt van een speurtocht naar de relatie tussen onze vetzucht en hun honger. Met welke simpele ingrepen kunnen we onze eetgewoonten voor hen en onszelf minder schadelijk maken? Want mensen met onder- en overgewicht hebben te kampen met hetzelfde tekort: een gebrek aan vitaminen en mineralen, dit alles als gevolg van onze voedselproductie. Is deze grootschaligheid de reden dat we niet meer nadenken bij wat we eigenlijk eten? Hoe kan het dat er nog steeds honger is, terwijl er wereldwijd per dag bijna drieduizend calorieën per persoon worden geproduceerd? Waarom zijn steeds meer mensen te dik? Wat weten we eigenlijk van de herkomst van ons voedsel? Veroorzaakt onze manier van produceren elders honger? Kunnen we iets aan slechte productiemethodes veranderen en tegelijkertijd meer mensen voeden dan nu het geval is? Aan de hand van interviews, animaties, archiefmateriaal, YouTube-filmpjes wordt het onmodieuze probleem van honger gekoppeld aan het modieuze probleem van vetzucht. In de associatieve zoektocht naar de oorzaken van honger en vetzucht en de pogingen dit probleem op te lossen, komen verschillende mensen aan bod, zoals voormalig Unileverman Hans Eenhoorn, betrokken bij de hungertaskforce van de VN; Eelco Fortuyn van Fairfood; Louise Fresco; freegans (mensen die met eten uit prullenbakken koken); Marc Janssen van CBL en Vindi Banda van Unilever.
pi_57857268
Voor wie het vroeg, ik studeer inderdaad Nederlands.

Ik weet niet of iemand het zich nog herinnert, maar ik voelde me nogal klote en ziek donderdag en vrijdag, en wat blijkt nu...

...ik heb de waterpokken. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_57864522
Hallo allemaal . Gister verjaardag van mijn oma, ze is 80 geworden en daarom zijn we hele dag weggeweest. Was wel gezellig en leuk (lekker in bomen klimmen, survival) maar ik ben echt duidelijk geen familiemens . Blij toen ik eindelijk in bed lag om half 2.

En naast mijn verkoudheid ben ik nu mijn stem kwijt. Niet door teveel praten, maar gewoon door verkouden zijn, heb ik wel vaker. Maar wel vervelend, nu klink ik (zo mogelijk) nog brakker dan ik me voel .

@DaD: waterpokken (zoveel om op te reageren, dat ik alleen mn laatste reactie geef, anders is dit ook zo'n megapost)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 6 april 2008 @ 10:38:34 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57864581
Ik ben wel een familiemens .
Maar langer dan een dag moet het niet duren, zeker als ik ook nog eens weinig slaap krijg.
Ik kan slecht verbloemen dat ik te weinig slaap heb gehad .
Gisteren was het zó lekker weer! Hebben jullie ook mooi weer gehad, Chico?
Ik hoop dat ik straks weer een paar uurtjes buiten kan zitten met een goed boek .
Niet meer actief op Fok!
pi_57864641
Thuis niet ... om 7 uur drijfnat geregend met mn kranten ... maar waar de verjaardag was wel gelukkig . Af en toe zonnetje, geen regen ... maar erg koud (we zaten in het bos, veel bomen dus veel schaduw, maar allang blij dat ik niet de boom uitdreef).

Als ik naar buiten kijk ziet het er wat grauw uit . Ik wil ook een lekker zonnetje, lekker warm worden (en die stomme verkoudheid kwijt raken). Maar ze zeggen dat er misschien geen hittegolf komt deze maand, en ik wil er wel een .
pi_57864991
quote:
Op zondag 6 april 2008 10:42 schreef Chicolate het volgende:
. Maar ze zeggen dat er misschien geen hittegolf komt deze maand, en ik wil er wel een .
  zondag 6 april 2008 @ 11:10:05 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57865012
quote:
Op zondag 6 april 2008 10:42 schreef Chicolate het volgende:Maar ze zeggen dat er misschien geen hittegolf komt deze maand, en ik wil er wel een .
We waren vorig jaar al verrast met een hittegolf in mei en dan wil jij een hittegolf in april? Dream on .
Ik hoop wel dat er in juli of augustus eentje komt. Hittegolven . Heerlijk. Lekkere dunne zomerjurkjes aan, lekker plakken met een boek op het balkon / strand / in het park . Lekker veel zomerfruit eten .
Niet meer actief op Fok!
pi_57865462
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 13:52 schreef freecell het volgende:

[..]

Wederom een fabeltje
Je mag best elke dag een ei hebben, het schijnt zelfs redelijk goed te zijn voor je cholesterol. Voedingscentruminformatie hierover is wat verouderd.

Daarbj heeft mijn familie geen last van een hoog cholesterol en ik ook niet, dus ik maak me niet zoveel zorgen.
5 eieren per week haal ik trouwens volgens mij ook nog niet, haha. De verloskundige raadde mij een eitje bij de lunch aan in verband met mijn lage ijzerwaarden
Eidooiers zijn in feite de 'placenta' van de kip, helemaal tjokvol met allerlei goeds aan vitamines en mineralen, bedoeld om een eventueel kuiken op te laten groeien. Dat cholesterolverhaal komt niet helemaal uit de lucht vallen; eieren bevatten inderdaad veel cholesterol, maar nauwelijks 'slechte' cholesterol. Het max-3-eieren-per-weekverhaal komt uit de tijd dat het onderscheid tussen goed en slecht cholesterol nog niet werd gemaakt
Wel uitkijken: eieren bevatten best wat vet em daardoor ook wel wat calorieen. Onbeperkt eten is dus een beetje overdreven.
pi_57865476
quote:
Op zondag 6 april 2008 11:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

We waren vorig jaar al verrast met een hittegolf in mei en dan wil jij een hittegolf in april? Dream on .
Ik hoop wel dat er in juli of augustus eentje komt. Hittegolven . Heerlijk. Lekkere dunne zomerjurkjes aan, lekker plakken met een boek op het balkon / strand / in het park . Lekker veel zomerfruit eten .
Er wás vorig jaar een hittegolf in april, toch? . Het was rond 15 april iig súpermooi weer, dat weet ik nog.
pi_57865810
goedemorgen

ik heb alvast mijn eerste verjaardagscadeautjes gehad

een Slot (gigantisch groot en zwaar ) voor mijn motor en een 'aanwijsboekje'..

Harrie Jekkers - Leraar Engels

"Als ik d'r kom Harrie, dan wijs ik 't wel an! " (Minuut 3)

Zo'n boekje met van die plaatjes, zodat je je duidelijk kunt maken zonder dat je de taal spreekt
Ja doei.
pi_57866220
quote:
Op zondag 6 april 2008 11:39 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Er wás vorig jaar een hittegolf in april, toch? . Het was rond 15 april iig súpermooi weer, dat weet ik nog.
Daarom ja. Vorig jaar rond deze tijd was het heerlijk weer, zonder jas op de fiets enzo (en blijven proberen de Russen te overtuigen dat Nederland een nat land is, geen spat regen gezien die weken ). En iets later kwam er een hittegolf (volgens mij in mei ofzo). Dat wil ik wel weer .
pi_57867572
Goedemiddag
Ik ben er weer
pi_57867612
Zo eens kijken hoe de Lemon Merengue Pie is geworden, Liejannuh en Isa komen die zo uitchecken geloof ik
Ja doei.
pi_57867928
quote:
Op zondag 6 april 2008 11:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hittegolven zijn geniaal! Mij hoor je dan echt niet klagen over de warmte!
Mag ik wél even protesteren tegen augustus? En dan vooral eind augustus? Dan ben ik bijna 9 maanden zwanger en dan lijkt me een hittegolf niet echt geniaal meer
pi_57867988
ik stem dan ook tegen een hittegolf gewoon omdat je dat een zwangere vrouw niet aan wilt doen

mag 't dan ook geen hittegolf zijn eind juli? en al helemaal niet in noord italië anders zweet ik van de motor af
Ja doei.
pi_57868053
quote:
Op zondag 6 april 2008 13:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik stem dan ook tegen een hittegolf gewoon omdat je dat een zwangere vrouw niet aan wilt doen

mag 't dan ook geen hittegolf zijn eind juli? en al helemaal niet in noord italië anders zweet ik van de motor af
Ruilen dan? Jullie daar graadje of 20-25 en wij dan hier een hittegolf?
pi_57868252
Begin juli in Frankrijk/randje Zwitserland mag wel een hittegolf? Een hele hete?

(dan mag ie van 19 tot 28 mei wel wegblijven, lekker zweten tijdens het leren voor examens enzo )
  zondag 6 april 2008 @ 14:09:42 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57868307
quote:
Op zondag 6 april 2008 13:53 schreef motorbloempje het volgende:

Ik ben egoïstisch en ik wil wel een hittegolf. Jammer dan voor de zwangere vrouwen. Gaan ze maar bivakkeren in Siberië ofzo .

Ik heb net even buiten gezeten en zolang er een zonnetje is, is het heerlijk, maar er schuift net iets te vaak een wolk voor, dus laat maar zitten dan .
Niet meer actief op Fok!
pi_57868339
quote:
Op zondag 6 april 2008 13:56 schreef freecell het volgende:

[..]

Ruilen dan? Jullie daar graadje of 20-25 en wij dan hier een hittegolf?
puik plan

ik háát hittegolven
Ja doei.
pi_57868404
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik heb net even buiten gezeten en zolang er een zonnetje is, is het heerlijk, maar er schuift net iets te vaak een wolk voor, dus laat maar zitten dan .
Om buiten te zitten is het inderdaad nog niet geweldig
Maar word wel alweer vrolijker van dit weer
  zondag 6 april 2008 @ 14:31:34 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57868669
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Om buiten te zitten is het inderdaad nog niet geweldig
Maar word wel alweer vrolijker van dit weer
Ik ook .
Maar buiten zitten met een boek is zó lekker hè.

Ik ga vanavond naar The bucket list. Ik bereid me voor op een matige film, maar Mark wil er graag heen, dus moet het maar weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_57868724
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ook .
Maar buiten zitten met een boek is zó lekker hè.

Ja daar heb ik ook echt behoefte aan, lekker op mijn balkon of in de tuin op de schommelbank
Maarja nog een paar weekjes wachten

Zometeen maar lekker in mijn bed liggen lezen dan beetje lui vandaag
pi_57870951
Ik ben al de hele dag buiten in het zonnetje
pi_57871046
Ik al de hele dag lui voor mijn computer. Binnen. Heb het continue koud, dus wil mn kamer niet uit. En ik moet eigenlijk gaan leren, maar heb me er nog niet toe kunnen zetten. Net als dat ik mijn haar nog steeds moet kammen en pas sinds een uur mijn bril op heb. Lui .
pi_57871077
quote:
Op zondag 6 april 2008 16:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben al de hele dag buiten in het zonnetje
Het is hier héél zonnig, maar waar ik gisteren in een shirtje buiten zat, is het daar nu echt te koud voor hier, helaas.

Ik heb trouwens net wat boterkoekblokjes op
  zondag 6 april 2008 @ 16:21:42 #41
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57871154
ik heb ook nog zeer weinig gedaan vandaag

alleen mijn haar gekleurd en drie wassen gedraaid en opgehangen .....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57872260
Oh ik ging een terras leggen met het vriendinnetje van m'n neef
die stratenmaker is
vet actief

en buiten en zo
pi_57872631
ik zit al de hele dag aan m'n huis werk stelletje uitkeringstrekkers
errrrrrrrrr.....?
pi_57872735
Hihi, krijgt Miss_S toch nog gelijk wat betreft bovenstaande poster

Ik kom net van de sportschool alwaar ik heb gesalsa-aerobict
  zondag 6 april 2008 @ 17:43:43 #45
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57872742
Vandaag m'n vader op bezoek gehad, ook weer eens opgeruimd en schoongemaakt hier

Zometeen koken: gehakttaart met gegrilde groenten

@Conleche: dat klinkt leuk! Welke sportschool?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_57872763
quote:
Op zondag 6 april 2008 17:43 schreef conleche het volgende:
Hihi, krijgt Miss_S toch nog gelijk wat betreft bovenstaande poster

Ik kom net van de sportschool alwaar ik heb gesalsa-aerobict

I'm always right
Nee....

Hoe was het?
Ik wil wel gewoon salsa les nemen
pi_57872853
quote:
Op zondag 6 april 2008 17:43 schreef Ewelina het volgende:
Vandaag m'n vader op bezoek gehad, ook weer eens opgeruimd en schoongemaakt hier

Zometeen koken: gehakttaart met gegrilde groenten

@Conleche: dat klinkt leuk! Welke sportschool?
"Your Future" Bij de ceintuurbaan daar, ik geloof dat het 1e van der Helststraat heet .

En het is ook leuk: beetje die Hollandse heupen soepel maken

-edit- Heb even gecheckt en het is de Twééde van der Helsstraat. Leuke sportschool vind ik. Niet alleen maar van die strakke types, maar van alles wat...

[ Bericht 3% gewijzigd door conleche op 06-04-2008 17:55:59 ]
pi_57872954
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ben egoïstisch en ik wil wel een hittegolf. Jammer dan voor de zwangere vrouwen. Gaan ze maar bivakkeren in Siberië ofzo .
Van mij hoeft een hittegolf ook niet zo hoor......maar svp eind augustus/begin september weer gewoon lekker nazomer weer dit jaar. Ik heb dan standaard vakantie (om schoolvakantie te vermijden) en vorig jaar voor het eerst bagger weer gehad.
Vandaag tegen verwachting in heerlijk weer, maar ik zat voornamelijk op de sportschool: nwe release van de groepslessen (Bodybalance en BodyAttack gedaan)
pi_57877711
Goedenavond

Deze week wordt weer flink sporten

Gisteren gezellig met René gewokt en daarna wat (veel) biertjes gedronken
Vandaag stukje Lemon Merengue Pie op en daarna gegourmet

Dus flink hardlopen morgen

En ook leuke cadeautjes gehad

Van mijn ouders een hardloop-/sporthorloge met band voor hartslag ed.
Van mijn zusje een Trotter reisboekje over Noordoost Italië
Van mijn schoonouders een prachtige laptoptas
En van mijn schoonopa- en oma 50 euro

Ben dus flink verwend

Was erg gezellig, zo gourmetten met z'n 7en, pastte precies in ieder geval, en we hadden ook ruim genoeg eten. Nog wat vlees over in ieder geval, en wat vis dus morgen maar wat vis met pasta eten ofzo

Erg gezellig dat Liejannuh en Isa nog even langs waren geweest iig vandaag, en Liejannuh, volgende keer gaan we echt hardlopen, maar mn kater was het er écht niet mee eens
Ja doei.
pi_57877836
Heb ik nou motorbloempjes verjaardag gemist? .
pi_57877879
Over een week zit ik in een kasteel
pi_57878125
quote:
Op zondag 6 april 2008 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb ik nou motorbloempjes verjaardag gemist? .
ben 'pas' over 2 uurtjes jarig

maar vierde het vandaag voor mn ouders en schoonouders
Ja doei.
pi_57878722
Dan krijg je de felicitatie ook morgen (want over 2 uurtjes lig ik al op 1 oor)
  zondag 6 april 2008 @ 23:06:39 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57879738
Motorbloempje heeft anders helemaal niet gezegd: "Jarig! ". Maar ik denk inderdaad dat we haar verjaardag hebben gemist . Dus nog gefeliciteerd, meid en plak er nog een heleboel jaartjes aan vast! .

Ik ben net naar The Bucket List geweest. En ik vond het een aangename verrassing. Wel wat over the top hier en daar (en voorspelbaar), maar ik heb toch een hele goede avond gehad dankzij de fantastische cast . Nu nog even een glaasje jus en een blokje kaas en ik ga m'n bedje weer opzoeken .
Niet meer actief op Fok!
pi_57880075
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ben 'pas' over 2 uurtjes jarig

maar vierde het vandaag voor mn ouders en schoonouders
inmiddels nog 38 minuutjes maar nog steeds niet jarig geweest hoor
Ja doei.
  zondag 6 april 2008 @ 23:25:18 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57880133
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

inmiddels nog 38 minuutjes maar nog steeds niet jarig geweest hoor
Ben je precies om middernacht geboren? (niet dat ik tot 3 uur vannacht blijf, hoor ).
Niet meer actief op Fok!
pi_57880147
quote:
Op zondag 6 april 2008 21:52 schreef Miss_S het volgende:
Over een week zit ik in een kasteel
Waar ging je ook alweer naartoe?
pi_57880387
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ben je precies om middernacht geboren? (niet dat ik tot 3 uur vannacht blijf, hoor ).
officieel zelfs pas om 15:48 maar voor het gemak houd ik aan dat ik van 00.00 tot 23.59 jarig ben
Ja doei.
  zondag 6 april 2008 @ 23:42:06 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57880478
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

officieel zelfs pas om 15:48 maar voor het gemak houd ik aan dat ik van 00.00 tot 23.59 jarig ben
Oooh, nou dan feliciteer ik je morgenmiddag wel .
Ik ben om 7:50 geboren en de persweeën begonnen om 7:45 (vorige week rapportje gevonden ).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 april 2008 @ 23:42:21 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57880480
Dubbel.
Niet meer actief op Fok!
pi_57880602
Avast gefeliciteerd!

En waar had Miss_S gelijk over?
pi_57880655
mercurial ofzo

en dank je

nog 9 minuutjes en dan kan ik me inschrijven voor nieuwe sportcursus da's de enige reden dat ik nog wakker ben
Ja doei.
  zondag 6 april 2008 @ 23:52:57 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57880664
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Avast gefeliciteerd!

Vraag ik me dus ook af.
Volgens mij ging het om die user waar ze vorige week mot over houden. Toen werd Miss_S beticht van xenofobie, omdat ze een bepaalde user die een tip kwam geven nogal kortaf behandelde. Maar de user in kwestie kwam hier op pagina 1 een vrij nutteloze opmerking plaatsen, dus vandaar ws. conleche's erkenning van Saskia's gelijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_57880732
Oeh nu nog 3 minuten...spanning

Ik ben heel flauw en ga niet wachten tot 12 uur , maar gefeliciteerd!
  Vis een optie? maandag 7 april 2008 @ 00:06:55 #65
70532 loveli
N
pi_57880883
MoBlo, gefeli!!!
crap in = crap out
pi_57880887
yay! dank

en nu moet iedereen even van die sportsite aftiefen, want ik wil ook sporten

site ligt plat
Ja doei.
pi_57882524
Eerste 'echte' felicitatie: GEFELICITEERD

En goedemorgen iedereen!
pi_57882851
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:25 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Waar ging je ook alweer naartoe?
Kasteel Daelenbroeck in Herkenbosch, Limburg
Ben benieuwd het is natuurlijk maar een overnachting maar er zit een 4 gangen diner bij en een ontbijtbuffet

Vanmorgen gaf de weegschaal trouwens wel erg weinig aan voor net na het weekend (namelijk mijn gewone gewicht uit het lijstje) ben benieuwd of dat ook iets betekent voor mijn echte weegdag

Nu maar even mijn verslagen afronden (waarom laat ik die literatuurverwijzingen altijd tot het laatst wachten) en dan printen, vanmiddag nog ff werken en dan leren voor het tentamen morgen
pi_57882860
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Ik heb gewoon altijd gelijk
Maar hij had nu weer een heel nuttige bijdrage
pi_57882923
MoBlo, gefeliciteerd!
pi_57883156
dankjulliewel

het zonnetje schijnt, laat een mooie verjaardagsdag maar komen
want veder gebeurt er niet zoveel speciaals
Ja doei.
  maandag 7 april 2008 @ 08:56:55 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57883202
Feli moblo .

En het zonnetje schijnt heerlijk. Alleen één nadeel: mijn kamer ligt op het zuiden en mijn bed staat naast het raam. De zon verwarmt dus mijn gezicht 's ochtends en daar word ik heel duf van, waardoor ik veel te lang in bed blijf liggen .
Nu douchen en dan aan de studie .
Niet meer actief op Fok!
pi_57883283
Morgen!

Ik heb ongelofelijke spierpijn Vind het altijd wel fijn eigenlijk, dan voel ik dat ik iets heb gedaan. Zometeen ff naar school en dan sporten met een vriendin

Morgen is mijn date...we gaan naar een concert, ben nu al zenuwachtig
pi_57883381
quote:
Op maandag 7 april 2008 09:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Morgen!

Ik heb ongelofelijke spierpijn Vind het altijd wel fijn eigenlijk, dan voel ik dat ik iets heb gedaan. Zometeen ff naar school en dan sporten met een vriendin

spannend een date
  maandag 7 april 2008 @ 09:26:06 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57883580
quote:
Ha, tof .
Wat voor een concert? Ik heb woensdag ook een date en ik ben niet echt zenuwachtig, maar dat komt woensdag waarschijnlijk nog wel.
Maar zenuwachtig zijn is zó zinloos. Je hebt er helemaal niks aan. En als ze dan voor me staat is het binnen twee minuten over .
Niet meer actief op Fok!
pi_57883603
Gefeliciteerd Moblo!

*gaaaaaap* even goed wakker worden .
pi_57883680
quote:
Op maandag 7 april 2008 09:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ha, tof .
Wat voor een concert? Ik heb woensdag ook een date en ik ben niet echt zenuwachtig, maar dat komt woensdag waarschijnlijk nog wel.
Maar zenuwachtig zijn is zó zinloos. Je hebt er helemaal niks aan. En als ze dan voor me staat is het binnen twee minuten over .
Het is ook zinloos maar wat kan je er aan doen om je niet zenuwachtig te voelen?

Mijn verslagen zijn trouwens klaar, nog geen geweldig gevoel over maar goed dat had ik de vorige keer ook niet en toen had ik een 9
Ben al blij met een 5.7 dus afwachten nu
pi_57883839
quote:
Op maandag 7 april 2008 09:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het is ook zinloos maar wat kan je er aan doen om je niet zenuwachtig te voelen?
Niks, denk ik!
quote:
Op maandag 7 april 2008 09:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ha, tof .
Het concert is van Nouvelle Vague, een franse band die new wave nummers covered Klinkt suf maar het is ontzettend leuk, en wel gezellig in de Melkweg. Maar dat zenuwachtig is inderdaad meer de spanning, ik hoop gewoon dat het klikt en omdat we naar een concert gaan wordt het vast wel gezellig, hou ik me gewoon voor.

Wat ga jij doen?
pi_57884151
Goedemorgen!
quote:
Het concert is van Nouvelle Vague, een franse band die new wave nummers covered Klinkt suf maar het is ontzettend leuk, en wel gezellig in de Melkweg. Maar dat zenuwachtig is inderdaad meer de spanning, ik hoop gewoon dat het klikt en omdat we naar een concert gaan wordt het vast wel gezellig, hou ik me gewoon voor.

LeukLeuk!

Hier staat er ook weer twee concertjes in de planning, vooral omdat een zeker persoon het blijkbaar leuk vindt om zomaar ineens te melden dat er kaartjes besteld zijn Toch maar eens afleren, ook aangezien er een van is waar ik (euf.) niet zo heel nodig heen hoef
Van het weekend niet slecht gegeten, maar geen tijd gehad voor sporten weer En ik dacht weer te gaan beginnen Lukt echt niet meer met regen...
Het mooi kotsende meisje.
pi_57884167
Ben ik de enige die nooit naar een concert gaat ?

Ik ga vandaag trouwens weer echt sporten
pi_57884185
voel me een beetje schuldig, ga niet naar een college vandaag om te spinnen

maar heb wel echt zin om te gaan spinnen...

nu nog poepen want zat maar op 76,1 vanochtend, maar na poepen is dat zo altijd een kilo lichter en dat na zo'n asociaal weekend het valt me alles mee.. behalve dan het poepen, wat al 2 dagen niet gelukt is
Ja doei.
pi_57884192
concerten, tof!
Morgen ga ik naar dEUS in Doornroosje in Nijmegen
Ja doei.
pi_57884200
quote:
Morgen!

Is sporten met spierpijn niet slecht voor je spieren?

Veel plezier alvast bij je date, ga je ook nog iets doen voor en/of na het concert?
pi_57884217
je bent jarig
dan mag dat
pi_57884231
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
concerten, tof!
Morgen ga ik naar dEUS in Doornroosje in Nijmegen
Trut! Ik wilde ook!
(maar wel twee prachtige keren gezien, dus ik overleef het )
  maandag 7 april 2008 @ 10:10:04 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57884237
quote:
Op maandag 7 april 2008 09:42 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat ga jij doen?
Even ergens wat drinken op een neutrale plek (waar ik 2 uur voor moet treinen en zij maar 20 minuten ofzo, it's not fair Gelukkig heb ik een OV-jaarkaart ).
Niet meer actief op Fok!
pi_57884327
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Even ergens wat drinken op een neutrale plek (waar ik 2 uur voor moet treinen en zij maar 20 minuten ofzo, it's not fair Gelukkig heb ik een OV-jaarkaart ).
Heeft zij geen OVjaarkaart?

Ik heb mijn vriend op de 1e date ook 1,5 uur laten reizen ik maar 10 min
Maar goed ik moest die dag ook werken en naar stage en hij had vrij
pi_57884430
@ Omearos: thnx Ik ga het voor het concert nog even iets met hem drinken, en als het erg gezellig misschien daarna ook nog wel

Ik weet eerlijk gezegd niet of sporten met spierpijn heel slecht is, maar ik wil vandaag verder geen krachttraining doen, alleen cardio, en ik hoop dat het dan meevalt.

@ Viking: je kiest ze wel uit steeds, altijd zo ver weg
pi_57884467
Gefeliciteerd motorbloempje! .

Mijn vriend moest op de eerste date meteen 3,5 uur reizen. En dat doen we nu elk weekend om en om.

Afgelopen weekend was vreselijk qua eten, maar ik ben niet eens kwaad op mezelf. En dát is al een stap vooruit.
  maandag 7 april 2008 @ 10:28:31 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57884506
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Heeft zij geen OVjaarkaart?
Nope, zij studeert niet meer hè . En we hebben juist op die specifieke locatie afgesproken omdat zij daar enigszins bekend is. Als we centraal zouden afspreken (Zwolle) zouden we in een stad staan die we allebei niet kennen. Ook wel weer avontuurlijk op zich .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 april 2008 @ 10:29:40 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57884519
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:22 schreef shinydiscoball het volgende:
@ Viking: je kiest ze wel uit steeds, altijd zo ver weg
Ja hè . Maar ik vind dat leuk. Lekker met de trein er naartoe. Bovendien heb ik nu eenmaal een kleinere vijver om uit te vissen . Bij mijn weten wonen alle lesbische vrouwen in de Randstad .
Niet meer actief op Fok!
pi_57884552
En gefeli ook moblo, beetje onaardig natuurlijk op je verjaardag

Voor viking is het denk ik ook niet moeilijk om verre potentiële vriendinnetjes tegen te komen, als ze zo ver woont
Heb zelf ook nooit iemand echt dichtbij gevonden... Maar is ook weleens makkelijk, hoef je iemand niet perse te zien als je geen zin erin hebt.
pi_57884584
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nope, zij studeert niet meer hè . En we hebben juist op die specifieke locatie afgesproken omdat zij daar enigszins bekend is. Als we centraal zouden afspreken (Zwolle) zouden we in een stad staan die we allebei niet kennen. Ook wel weer avontuurlijk op zich .
Sorry
Is inderdaad wel fijn dat iemand iets weet te zitten
Ik ben zelf ook niet zo avontuurlijk dus dat was ook een van de redenen van mijn eerste date
pi_57884619
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd motorbloempje! .

Mijn vriend moest op de eerste date meteen 3,5 uur reizen. En dat doen we nu elk weekend om en om.

Afgelopen weekend was vreselijk qua eten, maar ik ben niet eens kwaad op mezelf. En dát is al een stap vooruit.
Bevalt het reizen nog steeds?
Ik vind het wel lekker om auto te rijden (ik moet gemiddeld 1 uur en 15 min rijden om naar mijn vriend te komen)
  maandag 7 april 2008 @ 10:34:51 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57884639
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En gefeli ook moblo, beetje onaardig natuurlijk op je verjaardag

Voor viking is het denk ik ook niet moeilijk om verre potentiële vriendinnetjes tegen te komen, als ze zo ver woont
Heb zelf ook nooit iemand echt dichtbij gevonden... Maar is ook weleens makkelijk, hoef je iemand niet perse te zien als je geen zin erin hebt.
Ver weg wonen is een kwestie van perspectief. Zij wonen anders ook ver .
Het wordt tijd dat ik naar het westen verhuis .
Niet meer actief op Fok!
pi_57884761
quote:
Op maandag 7 april 2008 09:42 schreef shinydiscoball het volgende:

Wat ga jij doen?

He, daar had ik eigenlijk morgen ook naar toegegaan! Maar nu ga ik naar de premiere van de Stonesfilm in Tuschinski. Ik moest kiezen....
pi_57884787
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Bevalt het reizen nog steeds?
Ik vind het wel lekker om auto te rijden (ik moet gemiddeld 1 uur en 15 min rijden om naar mijn vriend te komen)
Nou, bevállen... we hadden natuurlijk liever dichter bij elkaar gewoond, maar geen denken aan dat we de afstand tussen ons in laten komen (ha, wat een woordgrap). We zijn bijna een jaar samen en denken wel al aan samenwonen.

(We reizen trouwens wel met het OV altijd, allebei (nog) geen rijbewijs.)
pi_57884816
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:42 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nou, bevállen... we hadden natuurlijk liever dichter bij elkaar gewoond, maar geen denken aan dat we de afstand tussen ons in laten komen (ha, wat een woordgrap). We zijn bijna een jaar samen en denken wel al aan samenwonen.

(We reizen trouwens wel met het OV altijd, allebei (nog) geen rijbewijs.)
Dus het gaat wel al een tijd goed
Heb je niet soms dat je de afstand soms ook fijn vind?

Samenwonen denken wij ook af en toe aan maar dat is eigenlijk nog te vroeg (maar misschien vanwege mijn studie)
pi_57884870
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dus het gaat wel al een tijd goed
Heb je niet soms dat je de afstand soms ook fijn vind?

Samenwonen denken wij ook af en toe aan maar dat is eigenlijk nog te vroeg (maar misschien vanwege mijn studie)
Ik vind alleen zijn af en toe fijn, niet de afstand. .
pi_57884889
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:46 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik vind alleen zijn af en toe fijn, niet de afstand. .
ja daar heb je gelijk in
pi_57886786
@Miss_s: ik ga ook nooit naar concerten hoor
pi_57887690
Ik ga vaker naar cabaret,
ik ben hierheen geweest:

Najib Amhali - Most wanted
Najib Amhali - Zorg dat je er bij komt
Lama's - theatertour
Herman Finkers - in 2007 oid
van Houts en de Ket - in 2004 oid?
Jörgen Rayman - nummer 13866
Jörgen Rayman - In Holland staat mijn huis
Klaas van der Eerden - Schaap (2x )
Javier Guzman - Delerium
Comedytrain met Raoul 't Heertje
De Vliegende Panters - Ebbinge, Vrijdag en De Bekke?
en nog wel meer maar die hebben blijkbaar niet zoveel indruk achter gelaten

Ik ga nog naar:
Jochem Myer - Stoffe Jongens
Bert Visscher - De rust zelve

En ik wil nog naar Guido Weijers
pi_57887766
Ik ga ook niet vaak naar concerten, maar oh wat heb ik een zin in het concert van Bruce Springsteen op 21 juni in Hamburg. .
  maandag 7 april 2008 @ 13:16:05 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57887861
Ik ben lekker aan het schrijven aan mijn scriptie.
Gaat goed. Beter dan verwacht iig . Het is kennelijk wel goed geweest dat ik het schrijven even een paar weken liet liggen, want nu vind ik het gewoon weer leuk om te schrijven. Eind deze maand wil ik een conceptversie inleveren en als het zo goed blijft gaan als nu gaat dat zeker lukken .

Ik ga ook niet zo vaak naar concerten. Zit er wel over te denken om deze zomer naar Leonard Cohen te gaan, aangezien hij voor het eerst sinds 15 jaar weer naar Nederland komt en het nog maar de vraag is of hij nog een keer komt (hij is immers niet zo jong meer). Ben drie keer naar Bon Jovi geweest (heb het opgegeven toen ze na drie concerten nog altijd niet één keer 'Always' gespeeld hadden ), 1 keer naar Eels, 1 keer naar Saybia, 1 keer naar Clouseau, 1 keer naar Rammstein .
Niet meer actief op Fok!
pi_57887943
Najib Amhali, De vliegende panters en de lama's wil ik ook wel naartoe, maar ik ga dan weer niet vaak naar het theater. Saybia vind ik ook wel leuk, al ken ik daar maar 2 nummers van

Ik vind concerten altijd wel leuk, groot of klein..maar leukste was toch wel U2, al wilde ik daar in het begin niet eens naartoe omdat de muziek ook weer niet zo leuk is, maar mn ouders hadden nog kaartjes over echt leuke sfeer was daar.
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:41 schreef conleche het volgende:

[..]

He, daar had ik eigenlijk morgen ook naar toegegaan! Maar nu ga ik naar de premiere van de Stonesfilm in Tuschinski. Ik moest kiezen....
Grappig Maar dan zou ik toch eerder naar Nouvelle Vague gaan Maar veel plezier!
pi_57888036
Ik ben wel eens naar concerten geweest
maar de meeste mensen klinken live zo kut

London Calling/N'Joy Festival Anouk, Do etc gezien)/Kanye West met Talib Kweli
had ik kaartjes voor gewonnen
en Ali B wel eens live gezien en ngog wel een paar
pi_57888089
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mijn ervaring is totaal andersom, maar misschien ligt dat aan de artiesten.
dEUS vond ik het allermooiste (op een festival)
pi_57888110
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dan ga je naar de verkeerde artiesten. .

Overmorgen ga ik trouwens naar Dirty Dancing. .
pi_57888155
Ja nou ik bedoel meer dat ze het wel kunnen maar het geluid echt brak staat afgesteld en zo erg vaak dat ik er hoofdpijn van krijg/pijn in m'n oren
pi_57888617
Iig dé reden voor mij om niet naar het concert van Bruce in de Arena te gaan.
pi_57888745
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:22 schreef freecell het volgende:
@Miss_s: ik ga ook nooit naar concerten hoor
Gelukkig, dus ik ben niet zo vreemd
pi_57888783
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:30 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dan ga je naar de verkeerde artiesten. .

Overmorgen ga ik trouwens naar Dirty Dancing. .
Dirty Dancing is erg mooi (ik ga dus wel naar musicals )
In het begin moest ik er even in komen maar daarna echt geweldig, ook mooi wat ze met het decor allemaal gedaan hebben
  maandag 7 april 2008 @ 14:13:56 #113
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57888866
Ik ga heel soms naar concerten, en af en toe naar cabaret. De laatste voorstelling die ik gezien heb was Youp van 't Hek met Sneeuwstorm in Carré

Vroeger speelde ik in een orkest en werkte ik dus zelf mee aan concerten. Nu ga ik af en toe kijken bij een vriend van me, die viool speelt in het CREA orkest.
pi_57888869
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dirty Dancing is erg mooi (ik ga dus wel naar musicals )
In het begin moest ik er even in komen maar daarna echt geweldig, ook mooi wat ze met het decor allemaal gedaan hebben
Ik ben heel benieuwd! M'n enige angst is dat ze ook maar érgens afwijken van het origineel, want dat ken ik te goed. .
pi_57889661
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ga vaker naar cabaret,
ik ben hierheen geweest:

[lijstje]

En ik wil nog naar Guido Weijers
Is Laughing Matters oid dan niet iets voor jou? Daar lopen de Lama's, Edo Brunner en Guido Weijers iig "los" rond, wie er spelen hou ik nooit zo goed bij omdat ik er alleen kom om te werken. (en voor de afterparty )

Ik ga zelf vaak naar muziekfestivals zoals Lowlands, Pinkpop, Bevrijdingsfestival en Geuzenpop. En dan vooral vaak mee laten slepen naar bands die ik nog niet ken.
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd! M'n enige angst is dat ze ook maar érgens afwijken van het origineel, want dat ken ik te goed. .
Dat vind ik nou juist het leukste, vooral als ze nummers gaan samenvoegen tot medley oid. Al zijn er genoeg artiesten die tijdens een concert de nummers exact hetzelfde uitvoeren als op de cd.
pi_57889702
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:07 schreef omearos het volgende:

[..]

Is sporten met spierpijn niet slecht voor je spieren?
Weet iemand hier het antwoord op?
pi_57889957
quote:
Op maandag 7 april 2008 15:02 schreef omearos het volgende:

Dat vind ik nou juist het leukste, vooral als ze nummers gaan samenvoegen tot medley oid. Al zijn er genoeg artiesten die tijdens een concert de nummers exact hetzelfde uitvoeren als op de cd.
Tijdens een concert van een artiest is het iets anders, dan wil ik verrast worden. Maar dit is een musical naar de film. Als je naar een verfilming van een boek gaat is ook altijd maar afwachten hoeveel vrijheden de makers zich hebben gepermitteerd.
pi_57890085
quote:
Op maandag 7 april 2008 15:04 schreef omearos het volgende:

[..]

Weet iemand hier het antwoord op?
google:
Wat te doen tegen spierpijn
Rust maar beweeg
Om de spieren de kans te geven goed te herstellen is het verstandig ze 48 uur te laten rusten. Dit hangt natuurlijk af van de intensiviteit van de uitgevoerde inspanning. Hoe intensiever de inspanning, hoe langer de vereiste rusttijd. Dit houdt niet in dat je de hele dag stil moet blijven zitten. Het is juist aan te raden om wel in beweging te blijven. Dit stimuleert je bloedsomloop waardoor de benodigde voedingsstoffen sneller de spieren kunnen bereiken. Ook houdt het je spieren soepel waardoor je minder last hebt van de spierpijn en het verstijven van de spieren. Heb je na 48 uur nog steeds last van spierpijn, dan zul je iets langer moeten wachten voor je diezelfde inspanning kan uitvoeren.
pi_57890147
Hey allemaal,

ik ga me niet aanmelden hier, al doe ik stiekem wel een beetje mee , maar ik heb een vraagje. Ik ben redelijk tevreden nu over mijn huidige figuur, maar omdat ik de laatste tijd weinig aan sporten ben toegekomen (afstudeerstress), mag het allemaal weer ietsje strakker worden voor de zomer. Ik wil vooral graag mn eens zo strakke dijen weer terug . Ik ben van plan om vanaf deze week weer te gaan crosstrainen en te steppen, maar ik zou graag nog wat oefeningen speciaal voor mn benen willen. Iemand die zulke oefeningen weet? Thanx alvast
pi_57890750
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik vond het juist eigenlijk er iets te veel op lijken
Maar soms is iets wel anders vertaald
pi_57890797
quote:
Op maandag 7 april 2008 15:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hey allemaal,

ik ga me niet aanmelden hier, al doe ik stiekem wel een beetje mee , maar ik heb een vraagje. Ik ben redelijk tevreden nu over mijn huidige figuur, maar omdat ik de laatste tijd weinig aan sporten ben toegekomen (afstudeerstress), mag het allemaal weer ietsje strakker worden voor de zomer. Ik wil vooral graag mn eens zo strakke dijen weer terug . Ik ben van plan om vanaf deze week weer te gaan crosstrainen en te steppen, maar ik zou graag nog wat oefeningen speciaal voor mn benen willen. Iemand die zulke oefeningen weet? Thanx alvast
Als je steppen in de sportschool doet heb je al erg goede oefening om je benen strakker te krijgen
(die thuis steppers zijn meestal veel te licht om echt effect te zien)
pi_57890979
Ik heb juist dikkere bovenbenen gekregen van sporten
Nu is m'n middel wel OKEe
maar m'n benen weer dikkig

dus uh.. weinig eten niet sporten voor dunne benen ?
pi_57891045
quote:
Op maandag 7 april 2008 16:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb juist dikkere bovenbenen gekregen van sporten
Nu is m'n middel wel OKEe
maar m'n benen weer dikkig

dus uh.. weinig eten niet sporten voor dunne benen ?
Ja maar je hebt dik en dik
Bedoel jij dik als in echt vetter en blubberig of bedoel jij gewoon mooi gespierd
pi_57891069
quote:
Op maandag 7 april 2008 16:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Als je steppen in de sportschool doet heb je al erg goede oefening om je benen strakker te krijgen
(die thuis steppers zijn meestal veel te licht om echt effect te zien)
ik doe het thuis . Maar heb er wel al eerder positieve resultaten mee bereikt. Ze hoeven ook niet per sé veel dunner, maar gewoon strakker, dat ik mn beenspieren goed ontwikkel. Daarom wil ik ook graag wat extra oefeningen bij doen .
pi_57891172
quote:
Op maandag 7 april 2008 16:15 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

ik doe het thuis . Maar heb er wel al eerder positieve resultaten mee bereikt. Ze hoeven ook niet per sé veel dunner, maar gewoon strakker, dat ik mn beenspieren goed ontwikkel. Daarom wil ik ook graag wat extra oefeningen bij doen .
Verder weet ik niet echt oefeningen (ben zelf ook wel benieuwd)
En ookal step je thuis, elke beweging merk je vanzelf als je het maar vol houd
pi_57891245
quote:
Op maandag 7 april 2008 16:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja maar je hebt dik en dik
Bedoel jij dik als in echt vetter en blubberig of bedoel jij gewoon mooi gespierd
Dikker doordat m'n beenspieren groter zijn
en het vet niet evenredig snel weg is gegaan
wel minder vet, minder blubber, minder putjes
maar wel in he totaal een grotere omvang.
dus misschien was dik niet echt de juiste benaming.

Ik heb het idee dat m'n "cellulite"/putjes weg aan het gaan zijn Ik dacht dat dat niet kon ?
pi_57891472
Voor strakke benen:
ga squaten, leg je handen in je nek je voeten wijd uit elkaar. je rug recht en helemaal zakken door die kniën
met je bil naar achteren

60 keer herhalen op hoog tempo

zelfde maar dan met linkerbeen naar voren en steeds terug stappen
20 keer herhalen
zelfde, maar nu met rechts, 20 keer herhalen

nu afgewisselt links en rechts
20 keer herhalen

kikkeren op de grond
30 keer springen

rondjes rennen...
omhoog springen met je kniëen naare je borst
grond aantikken en heel hard door rennen
15 keer springen

kan ook evt. alleen grond aan tikken of alleen springen met je kniëen naar je borst

een beetje lenigheid is ook goed voor je benen

-ga met je voetzolen tegen elkaar op de grond zitten
probeer met je ellebogen je knieen naar de grond te brengen
- 1 minuuut

strek je linker been naar voren en jre rechterbeen gekromt achter je
1. probeer met 2 handen je linker enkel te pakken
2. probeer met je neus naar je rechter knie te gaan
3. ga voorzichtig achter over leunen
doe dit ± 2 minuten en wissel dan van been en herhaal

ik zal er zo nog wel ff meer opschrijven als je daar behoefte aan hebt
pi_57891571
Er is ook altijd wel wát mis met me . Zakt mijn verkoudheid af, krijg ik last van mijn rug, en mn moeder is erachter gekomen wat waarschijnlijk de oorzaak is: iets met een zenuw in mn onderrug en spieren die verstard zijn. Als het erger wordt, krijg je hernia-achtige klachten, maar het is er geen. Nouja, tot die tijd heb ik gewoon rugpijn . Oplossing: oefeningen doen. Ik heb een hekel aan oefeningen doen en vergeet het altijd. Nu zit ik in mn stoel geplakt, zo recht mogelijk, om niets te belasten ... en misschien toch maar oefeningen doen ...

Vanavond/straks Zalm op een bedje van courgette en nog wat groente dingen. Van Sonja . En het plaatje ziet er erg lekker uit. Ben benieuwd.
pi_57891984
Klinkt ook erg lekker chicolate

En succes met je rug, het zit je inderdaad niet mee
  maandag 7 april 2008 @ 17:06:15 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57892069
Hai . Ik ben blij .
Want de zon schijnt (dus ik ga zometeen nog even wat straaltjes meepikken), mijn prof was enthousiast over alles waar ik mee bezig ben (en ik weer stressen natuurlijk dat 'ie 't niet goed vindt ), mijn scriptie-arbeid blijkt niet zoveel werk meer als verwacht en ik heb een nieuw boek .
Niet meer actief op Fok!
pi_57892089
quote:
Op maandag 7 april 2008 17:01 schreef Miss_S het volgende:
Klinkt ook erg lekker chicolate

En succes met je rug, het zit je inderdaad niet mee
Dat valt eigenlijk wel mee . Ik heb niet het idee dat ik altijd pech heb ofzo, lopen hier mensen rond waarvan ik dat idee veel sterker heb . Met heel veel dingen heb ik extreem veel geluk zelfs (gaat goed op school, gaat weer goed thuis, heb een lieve vriend, een geweldige groep vrienden en een mooie toekomst), alleen regelmatige lichamelijke klachten. Daar is dan mee te leven.

Maar bedankt voor het medeleven, vind het erg lief .
  maandag 7 april 2008 @ 17:11:29 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57892137
quote:
Op maandag 7 april 2008 15:02 schreef omearos het volgende:
Wmb doen ze het precies hetzelfde als op de cd, want ik wil altijd meezingen en als ze dingen door elkaar gaan gooien ben ik de draad kwijt .
Bon Jovi speelde in 2000 allemaal nrs van andere bands en dat vond ik echt niet leuk, want die rockclassics kende ik allemaal niet (Rolling Stones, Status Quo, Neil Young, Boomtown Rats e.d.). Ken ze nu wel, maar op mijn 16e niet. Ik wilde alleen maar dat ze 'Always' gingen spelen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57892340
quote:
Op maandag 7 april 2008 17:07 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat valt eigenlijk wel mee . Ik heb niet het idee dat ik altijd pech heb ofzo, lopen hier mensen rond waarvan ik dat idee veel sterker heb . Met heel veel dingen heb ik extreem veel geluk zelfs (gaat goed op school, gaat weer goed thuis, heb een lieve vriend, een geweldige groep vrienden en een mooie toekomst), alleen regelmatige lichamelijke klachten. Daar is dan mee te leven.

Maar bedankt voor het medeleven, vind het erg lief .
dat zijn inderdaad ook erg mooie dingen
  maandag 7 april 2008 @ 17:26:37 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57892453
Wat is iedereen lief vandaag! .
Groepsknuffel? .
Niet meer actief op Fok!
pi_57892528
quote:
Op maandag 7 april 2008 17:26 schreef Viking84 het volgende:
Wat is iedereen lief vandaag! .
Groepsknuffel? .
Misschien is niemand ongesteld op het moment
Waarom is er geen knuffelsmiley op Fok!
pi_57892573
Zoiets misschien
pi_57892582
al gaat dat hartje me misschien iets te ver

eigenlijk is het gewoon geen knuffelsmiley, dus laat maar :p
pi_57892602
quote:
Op maandag 7 april 2008 17:32 schreef shinydiscoball het volgende:
al gaat dat hartje me misschien iets te ver
Ja dat vond ik ook net iets te ver gaan
pi_57892743
quote:
Op maandag 7 april 2008 17:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Misschien is niemand ongesteld op het moment
Ik wel ...

Op msn heb ik wel een hele lieve knuffelsmiley (en een meelevende aaismiley)

De zalm van Sonja was trouwens erg lekker (kan alweer een beetje proeven) en gaan we zeker nog een keer eten, de rest was er ook enthousiast over. Al mochten er wel wat meer kruiden op van mij.
pi_57892806
quote:
Op maandag 7 april 2008 17:40 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik wel ...

Op msn heb ik wel een hele lieve knuffelsmiley (en een meelevende aaismiley)

De zalm van Sonja was trouwens erg lekker (kan alweer een beetje proeven) en gaan we zeker nog een keer eten, de rest was er ook enthousiast over. Al mochten er wel wat meer kruiden op van mij.
Volgens mij heb ik op een site het plaatje van die zalm gevonden, zag er inderdaad lekker uit

En jij wel, hmmm dan ben jij gewoon altijd lief en aardig
pi_57892888
Het regent maar we gaan gewoon bbqen met zn tweetjes. Onze eerste bbq in 2008!

Ook vandaag de tent opgezet in het bos, even een test voor de vakantie of alles nog compleet en in goede staat is. Het zonnetje scheen er lekker bij, dus ook nog maar even een terrasje gepakt.

Na mijn eerste crashweek (beetje doorgeslagen) eet ik nu weer normaal Ik sliep slecht vanwege honger
pi_57893237
Ge-Evy-d, 5 minuten aan één stuk, joehoe. .
  maandag 7 april 2008 @ 18:18:32 #143
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57893442
goedenavond dames (en een enkele heer)

allereerst @ MoBlo GEFELICITEERD!!!! ben nog steeds op tijd begrijp ik

ik heb vandaag de hele dag gewerkt en het was druk! erg druk maar wel erg nuttig bezig geweest... dus voelt wel lekker eigenlijk.
Net ff een klein dutje op de bank gedaan, daarna lekker gegeten en nu zo naar de sporthal om me in het zweet te werken (lekker volleyballen zin in)

ow ja over de concerten... ik ga niet vaak, maar ben wel bij een paar concerten geweest, o.a. Bon Jovi en 2x Robbie Williams... wel erg tof vooral eerste concert van RW was super, laatste vond ik jammer genoeg een stuk minder.....
pi_57893746
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aan die les moet ik al een paar weken beginnen
Hoe ging het?
  maandag 7 april 2008 @ 18:37:59 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57893798
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:35 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Aan die les moet ik al een paar weken beginnen
Hoe ging het?
Ik ben al bijna een jaar bezig om op 20 minuten te komen .
Blijf steeds hangen bij 4 x 5. Maar deze maand moet het écht gaan lukken .

Ik kijk nu naar Baywatch. Dat ik daar jarenlang naar gekeken heb zeg .
Niet meer actief op Fok!
pi_57893829
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ben al bijna een jaar bezig om op 20 minuten te komen .
Blijf steeds hangen bij 4 x 5. Maar deze maand moet het écht gaan lukken .

Ik kijk nu naar Baywatch. Dat ik daar jarenlang naar gekeken heb zeg .

Hier staat het ook aan, maar begrijp niet echt wat ik er ooit aan vond (maar goed is was een klein kind) wel leuk om eddy te zien

En tja dat hardlopen bij mij.....ik weet niet al 3x aan Evy begonnen en ook al eens dat andere schema gelopen
pi_57893961
Zaten er altijd zoveel blote borsten in?
En was dat net David van BH90210
pi_57894055
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Woppa
Jij evy'd lekker, of niet?

Vandaag eettechnisch vrij slechte dag, maar ik ben wel tevreden over vandaag. Boel gedaan.
Vanmorgen om half 8 op mijn werk, tot half 12. Terug naar huis gepeddeld op de fiets, een half uurtje later was mijn oppas-uk er ook en die blijft tot half 9 vanavond. Lang dagje dus.

En ik hoor wat gemopper naast me, dus ik ga maar eens een flesje maken
pi_57894465
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Woppa
Jij evy'd lekker, of niet?

Vandaag eettechnisch vrij slechte dag, maar ik ben wel tevreden over vandaag. Boel gedaan.
Vanmorgen om half 8 op mijn werk, tot half 12. Terug naar huis gepeddeld op de fiets, een half uurtje later was mijn oppas-uk er ook en die blijft tot half 9 vanavond. Lang dagje dus.

En ik hoor wat gemopper naast me, dus ik ga maar eens een flesje maken
Ik vind het écht heerlijk, en ik vind het ook altijd jammer dat ik in de weekenden door tijdgebrek eigenlijk niet kan lopen! Tijdens het lopen vind ik het soms wel zwaar, vooral vandaag ineens die 5 minuten, maar als je dan doorzet... yeah. .

Dat baantje van je klinkt echt geweldig. . Mag ik ook komen kijken als je eigen uk er is? .
pi_57894505
quote:
Op maandag 7 april 2008 17:49 schreef -marz- het volgende:
Het regent maar we gaan gewoon bbqen met zn tweetjes. Onze eerste bbq in 2008!
De zon ging spontaan weer schijnen
2 zelfgemaakte hamburgers gegeten

Nog gefeliciteerd motorflower
pi_57894647
quote:
Op maandag 7 april 2008 17:44 schreef Miss_S het volgende:
En jij wel, hmmm dan ben jij gewoon altijd lief en aardig
Daar zal niet iedereen het mee eens zijn in mijn omgeving ...

En nu krijg ik ook zin in BBQ ... liever wel wat warmer weer, maar de zon is prima zo ... was er nog een speciale reden dat het een BBQ was marz? Soort traditie?
pi_57894705
Nee hadden we gewoon ontzettend zin in.

Vorig jaar deden we meerdere keren per week bbq in de zomer
pi_57895109
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:09 schreef DevilsAndDust het volgende:

Dat baantje van je klinkt echt geweldig. . Mag ik ook komen kijken als je eigen uk er is? .
Dat baantje is ook geweldig!
En uiteraard mag je komen kijken als onze uk er is! Leuk! We zien elkaar vast van te voren ook nog wel eens op een plantsoenmeet?
pi_57895153
Leonard Cohen, Viking? Ik wist niet dat ie naar NL komt, oei, daar wil ik wel erg graag heen. Maar ik woon vanaf volgende maand in Belgie, misschien treedt ie daar ook wel op

Hoe is het met minilotje? Ik mis haar eet- en hoepelverhalen hier een beetje, de laatste tijd!
pi_57895194
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:37 schreef ColdFeet het volgende:

Hoe is het met minilotje? Ik mis haar eet- en hoepelverhalen hier een beetje, de laatste tijd!
Ik ook
Post ze nog wel op andere delen van Fok! ?
pi_57895302
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik ook
Post ze nog wel op andere delen van Fok! ?
Volgens mij heb ik r in CUL ook al een tijd niet gezien, maar ik ben zelf ook niet al te actief geweest de afgelopen weken... Teveel afstudeerstress.
pi_57895630
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:37 schreef ColdFeet het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af ... dat gekeuvel over lekker eten is wel erg leuk, iedereen gaat dan spontaan meedoen .
pi_57895863
ik bbq ook vaak als avond eten, gister nog
pi_57896139
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:58 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook al af ... dat gekeuvel over lekker eten is wel erg leuk, iedereen gaat dan spontaan meedoen .
Wil je weten wat ik vanavond heb gegeten? Erg lekker en verantwoord, hoor
pi_57897009
Nou, brand maar los (en ik meen het, ben wel benieuwd)
pi_57897147
Ik heb aardig wat chocolade op vandaag ook erg verantwoord
pi_57897615
quote:
Op maandag 7 april 2008 21:04 schreef Chicolate het volgende:
Nou, brand maar los (en ik meen het, ben wel benieuwd)
OK Ik had weinig zin om te koken omdat ik alleen thuis ben. Twee weken geleden had ik puttanesca-saus gemaakt, en daar heb ik nu een klein bakje van uit de vriezer gehaald. Het is een pittige tomatensaus met olijven, ansjovis, kappertjes, chilipeper en lekker veel knoflook. Dat heb ik opgewarmd, beetje pasta gekookt, en er wat basilicum doorheen gemikt.
Zelfgemaakte pastasauzen op tomatenbasis zijn erg caloriearm! En natuurlijk ook lekker

Omdat ik vond dat ik nog niet genoeg groente had, heb ik een halve krop romainesla in stukjes gescheurd. Daardoor wat plakjes kalamata-olijven, en onder het koken van de pasta heb ik een paar sjalotte laten karameliseren met een beetje balsamico, zodat ze lekker zacht en zoetzuur werden

Zometeen in bed nog even een beetje B&J's fossil fuel eten Ik moet een beetje spek opdoen, want morgen ga ik naar IJsland
pi_57897821
Oeh klinkt lekker! (het klinkt vooral erg kruidig, en dat is op dit moment mijn grote voorkeur)

Veel plezier in IJsland
quote:
Op maandag 7 april 2008 21:12 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb aardig wat chocolade op vandaag ook erg verantwoord
Je weet zeker dat jij niet ongesteld bent? Ik heb op een of andere manier nauwelijks behoefte eraan ... chocolade is niet kruidig/sterk genoeg .
pi_57897885
quote:
Op maandag 7 april 2008 21:41 schreef Chicolate het volgende:
Oeh klinkt lekker! (het klinkt vooral erg kruidig, en dat is op dit moment mijn grote voorkeur)

Veel plezier in IJsland
[..]

Je weet zeker dat jij niet ongesteld bent? Ik heb op een of andere manier nauwelijks behoefte eraan ... chocolade is niet kruidig/sterk genoeg .
Ik ben net ongesteld geweest dus als het goed is niet
Maar goed nu ben ik misselijk dus ik blijf maar van de chocolade af
  maandag 7 april 2008 @ 22:14:29 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57898710
Veel plezier in Ijsland, Coldfeet!
En ja, Leonard Cohen komt in juli dus in Nederland. En hij komt idd ook naar België.
Niet meer actief op Fok!
pi_57898902
Dank nog voor felicitaties enzo

Hier een iets minder leuke verjaardagsrit over de dijk dan geplanned: geen verjaardagsrit over de dijk

René's motor had bij aankomst op de uni binnen enkele seconden een plasje water onder zich liggen.
ANWB gebeld 's middags, rond half 5, maar de gele auto arriveerde pas om half 7 de meneer heeft gekeken, en nu blijkt de waterpomp naar de klote Dus de motor staat nog op de uni, en René is bij mij achterop mee naar huis gekomen, waar we dus pas om kwart over 8 aan het eten zaten en moe waren...

verjaardag

Verder wel lekker dagje gehad, lekker gespinned, en morgen wilde ik hardlopen, maar dat ga ik niet redden, ivm concert. Dus dan woensdag na het touwtjespringen nog een rondje rennen in Nijmegen met Evy, les 5 alweer van deel 2

Zo eens luisteren wat dat is, zal wel richting de 3 kwartier zijn zin in

En alsof mn darmen het wisten, ze gaven me een tof cadeautje: ik heb heerlijk gepoept, en moet straks weer ze leven weer een beetje, toch fijn, want alles wat er nog in zit, telt ook mee op de weegschaal

Nu zo dus maar slapen...

fijne dromen allemaal
Ja doei.
pi_57899343
Veel plezier in Ijsland! CF!

En nog feli met je verjaardag MoBlo!
pi_57904318
en toen...

... was er niets meer...
Ja doei.
pi_57904467
quote:
Op maandag 7 april 2008 16:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Voor strakke benen:

Thanx ! Hier moet ik het voorlopig wel mee redden.
Ik laat t wel weten als mn benen strakker zijn geworden
pi_57904591
Goedemorgen allemaal
Over 3 uur mijn eerste en enige examen deze periode ontwikkelingspsychologie over adolescenten en psychopathologie, dus allemaal erg interessant
pi_57905502
Hallo

Parijs was echt superleuk

Vrijdag naar Cimetière du Père Lachaise geweest, die begraafplaats waar Chopin en Jim Morrisson enzo liggen. Daarna naar de Notre-Dame geweest en 's avonds naar de Sacré- Coeur, dat was echt superromantisch. Zaterdag naar de Eiffeltoren, Des Invalides en de Arc de Triomphe geweest en zondag naar het Louvre Veel gezien, veel gedaan en lekker van elkaar genoten

Uitgebreid verslag staat al op mn weblog, foto's komen later

Verder heb ik vanaf deze week voor 6 dagdelen in de week werk, en dat wordt misschien utigebreid naar 7, dus gaat goed hier Dat wordt dus veel fietsen ( heb ook klanten in Twello, das hier ruim 7 km vandaan) en veel werken, dus als ik dan een beetje oplet met eten, hoop ik toch wel weer eens wat af te vallen

* nu even bijlezen*
pi_57905528
Klinkt geweldig Sylvana. . Mooi dat 't zo leuk was!
  dinsdag 8 april 2008 @ 10:28:20 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57905600
Wb Sylvana .
Fijn dat je het leuk hebt gehad . Cimetière du Père Lachaise is tof. Had je wel een plattegrond? Anders zijn die graven dus echt níet te vinden hè. Ik ben daarnaast ook naar Cimetière de Montmartre geweest.
Eiffeltoren blijft ook altijd mooi, vooral 's avonds . Ik zou niet meer zo snel naar de Notre Dame of het Louvre gaan. Als ik iets één keer gezien heb, ga ik liever wat anders doen . Lekker hangen in de Jardins du Luxembourg ofzo .
Niet meer actief op Fok!
pi_57905673
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 10:22 schreef Sylvana het volgende:
Hallo

Parijs was echt superleuk

Vrijdag naar Cimetière du Père Lachaise geweest, die begraafplaats waar Chopin en Jim Morrisson enzo liggen. Daarna naar de Notre-Dame geweest en 's avonds naar de Sacré- Coeur, dat was echt superromantisch. Zaterdag naar de Eiffeltoren, Des Invalides en de Arc de Triomphe geweest en zondag naar het Louvre Veel gezien, veel gedaan en lekker van elkaar genoten

Uitgebreid verslag staat al op mn weblog, foto's komen later

Verder heb ik vanaf deze week voor 6 dagdelen in de week werk, en dat wordt misschien utigebreid naar 7, dus gaat goed hier Dat wordt dus veel fietsen ( heb ook klanten in Twello, das hier ruim 7 km vandaan) en veel werken, dus als ik dan een beetje oplet met eten, hoop ik toch wel weer eens wat af te vallen

* nu even bijlezen*
Ik zal zo eens je weblog gaan lezen dan
Klinkt alsof jullie het erg leuk hebben gehad

Père Lachaise heb ik de vorige keer niet kunnen zien omdat het gesloten was, de rest ben ik ook overal geweest en Des Invalides vond ik ook erg mooi om buiten te zitten
pi_57905692
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 10:28 schreef Viking84 het volgende:
Lekker hangen in de Jardins du Luxembourg ofzo .
Daar kijk ik ook echt het meeste naar uit
pi_57905947
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 10:28 schreef Viking84 het volgende:
Wb Sylvana .
Fijn dat je het leuk hebt gehad . Cimetière du Père Lachaise is tof. Had je wel een plattegrond? Anders zijn die graven dus echt níet te vinden hè. Ik ben daarnaast ook naar Cimetière de Montmartre geweest.
Eiffeltoren blijft ook altijd mooi, vooral 's avonds . Ik zou niet meer zo snel naar de Notre Dame of het Louvre gaan. Als ik iets één keer gezien heb, ga ik liever wat anders doen . Lekker hangen in de Jardins du Luxembourg ofzo .
In het begin van de begraafplaats had je een plattegrond, zo hebben we het graf van Jim Morrisson gevonden, graf van Chopin zijn we bleek achteraf 3 keer langsgekomen, maar we hebben het niet gezien Notre Dame en Louvre was ik nog nooit binnen geweest, was nog nooit bovenop de Eiffeltoren geweest enzo, dus dan is het wel leuk om te doen. Maar nu we het allemaal gedaan hebben, zou ik het ook niet zo snel weer doen nee.
pi_57906033
Op Père Lachaise vond ik dat beeld van die twee geliefden, en het verhaal erbij, het mooist. . Ook al ken ik het nu niet meer. .
pi_57906137
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 09:25 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Thanx ! Hier moet ik het voorlopig wel mee redden.
Ik laat t wel weten als mn benen strakker zijn geworden
Graag gedaan De meeste voel je ook wel in je buik dus dat is wel mooi meegenomen !
pi_57906215
Ha, je bent terug
Tof dat je het leuk gehad hebt! Was het daar ook lekker weer?
pi_57906265
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:00 schreef freecell het volgende:
Ha, je bent terug
Tof dat je het leuk gehad hebt! Was het daar ook lekker weer?
Vrijdag was het wel lekker weer, zaterdag en zondag toch nog wel wat regen gehad helaas.
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:07:27 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57906331
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 10:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op Père Lachaise vond ik dat beeld van die twee geliefden, en het verhaal erbij, het mooist. . Ook al ken ik het nu niet meer. .
Jajaja!!! Je bedoelt Abélard en Heloise zeker? ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Helo%C3%AFse )
Dat verhaal heeft de docent semantiek ook eens verteld .

Toen ik op Père Lachaise was werd hun graf net gerestaureerd, helaas .
Niet meer actief op Fok!
pi_57906441
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jajaja!!! Je bedoelt Abélard en Heloise zeker? ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Helo%C3%AFse )
Dat verhaal heeft de docent semantiek ook eens verteld .

Toen ik op Père Lachaise was werd hun graf net gerestaureerd, helaas .
Ja, dat zal het zijn.

Persoonlijk vond ik Parijs nogal tegenvallen toen ik er was, maar dat kan komen omdat het grijs, grauw weer was, en ik niet lang daarvoor in het prachtige, zonovergoten Rome was. Daarbij valt alles in het niet, natuurlijk.
pi_57906487
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, dat zal het zijn.

Persoonlijk vond ik Parijs nogal tegenvallen toen ik er was, maar dat kan komen omdat het grijs, grauw weer was, en ik niet lang daarvoor in het prachtige, zonovergoten Rome was. Daarbij valt alles in het niet, natuurlijk.
Ik weet wel dat ik het licht in Parijs zo mooi vond, dus dat kwam vast door het zonnige weer

Even ontopic ik heb ontbeten met een hard wit broodjes met slankie kaas, tomaat en komkommer
Nu maar evergreen meenemen naar school
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:18:01 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57906527
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, dat zal het zijn.

Ja, het weer kan nogal wat uitmaken.
Ik was in Rome tijdens een hittegolf (was daar rond de 40 graden). Het lachen vergaat je snel als je 's nachts geen oog dicht doet in je tentje, je kleren elke dag smerig zijn van het zweet en de wasmachines op de camping niet naar behoren werken . Maar ik ga het beslist nog eens proberen. Als het minder warm is en dan in een hotel .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:20:24 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57906571
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik weet wel dat ik het licht in Parijs zo mooi vond, dus dat kwam vast door het zonnige weer

Even ontopic ik heb ontbeten met een hard wit broodjes met slankie kaas, tomaat en komkommer
Nu maar evergreen meenemen naar school
Ik zag laatst 'Jouw vakantie, mjin vakantie' en dat speelde zich gedeeltelijk af in Florence.
Prachtig licht idd.
Maar wat ik nog het allermooist vind, zijn de Italiaanse bomen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57906576
Ik moet inderdaad hoognodig nog eens naar Parijs met een lekker lentezonnetje. . Ik denk alleen niet dat dat erin zit, naast onze vakantie naar Griekenland. .

Toen ik in Rome was was het een graad of 23, echt zo perfect. . Niet te heet om iets te doen, maar wel lekker warm.
pi_57906679
Rome zijn we nog nooit geweest, maar dat zal wel 1 van de volgende stedentrips worden die we gaan doen Hebben al een mooi lijstje gemaakt met waar we nog heen willen Echt een paar weken op vakantie zit er niet in, maar zo'n stedentripje is wel leuk om 1-2 keer per jaar te doen

Zometeen alvast eten, moet om 1 uur werken en het is wel een half uur-3 kwartier fietsen erheen.
pi_57907654
Even spuit elf spelen:
quote:
Op maandag 7 april 2008 17:29 schreef Miss_S het volgende:
vind ik erg lief.

En door de verhalen over Parijs en Rome ben ik nu alleen nog maar meer jaloers op mijn vriend die over een week naar Barcelona gaat (gelukkig gaan we in de zomer ook nog samen die kant op )
pi_57907911
Wat een mooi weer vandaag! Net lekker een eind door de stad gefietst in het zonnetje
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 12:19 schreef omearos het volgende:
Even spuit elf spelen:
[..]

[ afbeelding ] vind ik erg lief.
Die is meer troosten toch? Je kan ook niet-troostend knuffelen Maar is wel erg lief.
quote:
En door de verhalen over Parijs en Rome ben ik nu alleen nog maar meer jaloers op mijn vriend die over een week naar Barcelona gaat (gelukkig gaan we in de zomer ook nog samen die kant op )
* veiligheidsspeldje wil ook naar Barcelona!! Het was ook het plan voor dit jaar, maar ik weet nog niet hoe het gaat met nieuwe plannen.
  dinsdag 8 april 2008 @ 12:37:35 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57907940
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 12:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje wil ook naar Barcelona!! Het was ook het plan voor dit jaar, maar ik weet nog niet hoe het gaat met nieuwe plannen.
Ik ook.
Anders doen we een Slank-meet in Barcelona .
(Kom ik weer met mijn meets ).
Niet meer actief op Fok!
pi_57908004
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 12:37 schreef Viking84 het volgende:

Ik ook.
Anders doen we een Slank-meet in Barcelona .
(Kom ik weer met mijn meets ).

Wie gaan er allemaal in augustus want dan heb ik tijd
  dinsdag 8 april 2008 @ 13:42:55 #192
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57909173
Rome

dat is een van mijn grote liefdes zó mooi zó geweldig sfeervol zó zó zó mooi!!!

Binnenkort maar eens kijken of we vanuit de Dolomieten een 'dagje' daarheen kunnen rijden gewoon, om 't even te zien

Vanavond naar dEUS, had ik dat al gezegd?
Doei.
pi_57909299
Saaiste lunch ooit net: boterham met kaas en een met kipfilet. Maar vanavond risotto dus daar kijk ik dan maar naar uit.
Zo een mandarijntje
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 13:42 schreef Faithy het volgende:

Vanavond naar dEUS, had ik dat al gezegd?
Ja, dat had je al gezegd... Wrijf het er nog maar eens in
Veel plezier maar dat moet zekerwel lukken!
pi_57909666
Mijn rechttoe-rechtaan-voedsel van vandaag:

Ontbijt: Brinta met sinaasappelsap
Tussendoor: appel met liter water
Lunch: 4 boterhammen met kaas en half literpakje Vifit
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:11:19 #195
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57909718
wat is er mis met een boterham met kaas

ik heb áltijd 2 boterhammen met kaas mee (ok, bijna altijd, soms ook wel 's wat anders) jeez, wat ben ik saai
Doei.
pi_57909799
Ik heb ook altijd boterhammen met kaas hoor. Ik probeer af en toe wel eens iets anders, maar binnen een week ben ik dan toch weer terug bij de kaas.

2 vind ik dan wel weer weinig. . Op studiedagen neem ik er 4, op werkdagen 6 met een kop soep.
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:17:38 #197
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57909843
ik áltijd twee

en twee bananen
Doei.
pi_57910040
Is eiersalade vet?

Mijn voedsel vandaag:
Brinta
2 boterhammen; jam en eiersalade
Zonnatura mueslireep (vies!)

Twee (!) bananen mb? raak je daar niet geobstipeerd door
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:29:28 #199
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57910097
eiersalade is best vet volgens mij, kijk maar eens op 't doosje naar de KCals

maargoed, een boterham met eiersalade eens in de zoveel tijd maakt je echt niet dik hoor

en ja, misschien wel, maar ik vind ze zo lekker
Doei.
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:40:04 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57910327
Boterhammen met gewone kaas maken je ook dik, anders .
Ik zit me te beramen op het avondeten. Wil iets nieuws proberen, maar wel iets slanks en bij voorkeur ook zonder vlees, pasta met groenten oid. Heeft iemand een ideetje? .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:45:40 #201
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57910463
eiersalade is wel iets vetter dan kaas
Doei.
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:47:33 #202
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57910519
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:29 schreef Faithy het volgende:
eiersalade is best vet volgens mij, kijk maar eens op 't doosje naar de KCals

maargoed, een boterham met eiersalade eens in de zoveel tijd maakt je echt niet dik hoor

en ja, misschien wel, maar ik vind ze zo lekker
misschien heeft dit toch wel te maken met je 'poepprobleem'.... vind die opmerking van bovenstaande poster wel slim, want van 14 bananen per week ga je echt niet makkelijker poepen hoor

misschien als je dr eentje per dag neemt dat het dan makkelijker gaat?

ik ga zo weer aan het werk, heb nu 3 late diensten achter elkaar, dus eet dan geen warm eten, maar wel extra veel fruit.
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:50:17 #203
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57910581
ik eet er geen 14 per week hoor

in het weekend eigenlijk niet (dus dat is alweer 10)

en dan vaak als ze op zijn tegen vrijdag of donderdag ook niet meer, of maar 1 dus gemiddeld eet ik er 6 per week ofzo, dus het élke dag was iets overdreven

maar moet weer eens appels halen, die had ik ook eerst, maar ik vergeet ze altijd dus dan maar de bananen, die wel lekker zijn bij de Aldi
Doei.
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:54:22 #204
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57910673
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:50 schreef Faithy het volgende:
ik eet er geen 14 per week hoor

in het weekend eigenlijk niet (dus dat is alweer 10)

en dan vaak als ze op zijn tegen vrijdag of donderdag ook niet meer, of maar 1 dus gemiddeld eet ik er 6 per week ofzo, dus het élke dag was iets overdreven

maar moet weer eens appels halen, die had ik ook eerst, maar ik vergeet ze altijd dus dan maar de bananen, die wel lekker zijn bij de Aldi
haha ok, nou denk niet dat 6 per week een groot probleem moet zijn hoor

en ik heb ook lekker weer appeltjes en heb dr net 2 in mijn tas gedaan om op mijn werk op te eten

lekker hoor.

nou allemaal nog een prettige dag, ik ga die kant op ... *zwaai zwaai*
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:02:46 #205
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57910847
ik probeer er dus elke doordeweekse dag wel één te eten, en begin van de week meestal 2 dus
En soms vergeet ik ze ook wel eens, dan neem ik er wel twee mee, maar dan eet ik die pas de dag erna op

Wil weer eens wat skiwi's halen lang geleden en peertjes
Doei.
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:06:10 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57910921
Ik eet max 3 dagen een ei ivm cholesterol.

Zo, ik heb drie gerechten op m'n lijstje staan en één daarvan ga ik maken . Welke het wordt hangt af van de ingrediënten die ze hebben bij de Plus. Ze hebben meestal niet veel exotisch, dus vandaar dat ik meteen maar 3 dingen opschrijf, want als ik straks heel blij naar de Plus ga en ze hebben een ingrediënt niet, dan word ik loeichagrijnig.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:12:52 #207
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57911087
De Plus, dat vind ik geen fijne winkel. Zit hier ook in Arnhem, maar ze hebben er nooit wat zelfs de Aldi heeft meer
Doei.
pi_57911199
de Plus

De helft van de tentamen heb ik trouwens een 10 voor want dat was dus het proeftentamen wat je op internet kon oefenen (hoezo stom) de andere helft weet ik niet precies hoe het ging......hoop minstens een 5 dan is het goed
En had een 7 voor mijn interview
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:16:52 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57911228
De Plus heeft idd nooit wat . Waarom denk je dat ik twee reserveboodschappenlijstjes schrijf? .
Maar het is de dichtstbijzijnde supermarkt.
Niet meer actief op Fok!
pi_57911271
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:16 schreef Viking84 het volgende:
De Plus heeft idd nooit wat . Waarom denk je dat ik twee reserveboodschappenlijstjes schrijf? .
Is dat bij jullie echt zo erg? hier valt dat reuze mee
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:19:41 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57911313
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Zolang je normale dingen moet hebben, is er niks aan de hand, maar ik vraag me serieus af of ze chilipepertjes hebben, botersla of koriander.
Gnocchi hebben ze inmiddels ook al niet meer .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:20:03 #212
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57911325
quote:
ik haal eens in de week mijn boodschappen bij de Aldi, eindje fietsen, maar heb dan wel nagenoeg alles in huis.

De 'exotischer' dingen haal ik bij de AH. (geitenkaas, rucola, etc.) en de aanbiedingen bij willekeurige andere supermarkten.

Als we straks heel rijk zijn, dan gaan we alleen nog maar naar de Aldi en AH maar nu doen we her en der booschappen, ligt er maar net aan wat er in aan de aanbieding is. Dat vriezen we dan in enzo.. studentjes
Doei.
pi_57911344
quote:
Bij mij is die ook het meest dichtbij (mag je wel van zulke lange woorden een vergrotende* trap maken viking ). Beetje verder zit er een albert heijntje en nog iets verder een bas vd heijden en een grotere AH. Allen ook nog eens op zondag geopend. Vaak ben ik echter wel zo lui naar de plus te gaan. Hier krijg ik wel altijd spijt van als ik eenmaal iets zoek of het belachelijk duur vind.

*Okee, overtreffende dan
pi_57911524
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zolang je normale dingen moet hebben, is er niks aan de hand, maar ik vraag me serieus af of ze chilipepertjes hebben, botersla of koriander.
Gnocchi hebben ze inmiddels ook al niet meer .
die eerste 3 dingen zie ik hier toch wel altijd liggen
trouwens net de helft van mijn tentamen nagekeken en daar had ik 0 fout nu hopen op de andere helft
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:30:10 #215
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57911598
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Wat viking al zei: zolang je niets anders wilt dan aardappelen met hollandse groente (bij wijze van spreken) hebben ze het, andere dingen zijn er helemaal niet (avocado's bijvoorbeeld) of nauwelijks op voorraad, één lousy kratje per week volgens mij (courgettes enzo)

de rest is echt of niet aanwezig, of rot (groente) of stervensduur voor het kleine kutbeetje wat je krijgt... nee, ik vind het geen fijne winkel ze hebben ook van die rare rolkarretjes
Doei.
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:30:46 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57911611
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Bij mij is die ook het meest dichtbij (mag je wel van zulke lange woorden een vergrotende* trap maken viking ). Beetje verder zit er een albert heijntje en nog iets verder een bas vd heijden en een grotere AH. Allen ook nog eens op zondag geopend. Vaak ben ik echter wel zo lui naar de plus te gaan. Hier krijg ik wel altijd spijt van als ik eenmaal iets zoek of het belachelijk duur vind.

*Okee, overtreffende dan
Ik vind het niet ongrammaticaal.
Zou niet zeggen: 'De Plus is het dichtstbijzijndst' . Ik ga nu eensch naar de Plus, dus .
Niet meer actief op Fok!
pi_57911673
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:30 schreef Faithy het volgende:

[..]

Wat viking al zei: zolang je niets anders wilt dan aardappelen met hollandse groente (bij wijze van spreken) hebben ze het, andere dingen zijn er helemaal niet (avocado's bijvoorbeeld) of nauwelijks op voorraad, één lousy kratje per week volgens mij (courgettes enzo)

de rest is echt of niet aanwezig, of rot (groente) of stervensduur voor het kleine kutbeetje wat je krijgt... nee, ik vind het geen fijne winkel ze hebben ook van die rare rolkarretjes
Bij die van mij hebben ze wel 'rare groenten en fruit', maar dat is dan weer stervensduur. (avocado à 1,99 bv. )
Maar die karretjes zijn wel weer leuk
pi_57911679
Ik woon letterlijk naast een supermarkt, maar tegenwoordig kom ik vaker (alleen nog maar) bij de Appie. Waar ik dan met de auto naartoe rijd

Ik let eigenlijk nooit op aanbiedingen enzo. Ook toen ik studeerde niet. Vaak is het toch dingen die je eigenlijk niet wil/hoeft of het is 3 voor de prijs van 2 ofzo.
pi_57911707
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Bij die van mij hebben ze wel 'rare groenten en fruit', maar dat is dan weer stervensduur. (avocado à 1,99 bv. )
Maar die karretjes zijn wel weer leuk
Hier is het ook duur maarja dat is de Plus
En die karretjes heb ik echt nooit iets van gemerkt misschien hebben wij ze hier niet....

Ik zit trouwens in twijfel of ik voor het eten nog even ga wandelen...........
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:37:02 #220
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57911768
Het zijn mandjes met wieltjes, een soort trolley achtig iets

alleen maakt het veel herrie, en als je last van je rug hebt zou ik er niet heen gaan
Doei.
pi_57911863
Ik kom ook alleen maar bij de Appie en bij de Delhaize in Belgie. (waar het nog veeeel duurder is, dan bij de AH. In Belgie liggen de prijzen volgens mij wel 20 tot 30 % hoger dan bij ons). Vroeger toen ik nog geen geld had, at ik van zo'n 25 gulden in de week, dus ik kan het wel, maar nu vind ik het ook heerlijk om niet meer op de prijs te hoeven letten. Maar als iets te gek is (vorig jaar een keer een handje kersen voor 7.99 of zoiets ), dan laat ik het wel liggen...
pi_57911963
Sylvana . Klinkt heel erg gezellig, ga je weblog zo wel even lezen.

En ik haat afstappen van een fiets als ik ongesteld ben. Echt heel erg. Voor de rest loop ik nog vrolijk rond en vragen mensen me op school of ik stoned ben (Mn holtes zitten dicht en ik zie er schijnbaar nogal beroerd uit, maar doe te vrolijk en volgende moment zit ik suf voor me uit te staren).

Straks weer een experimenteel Sonja recept, heb het gezien en zag heel veel kruidige dingen. En ingredienten die ik niet ken, maar wel vaak hier hoor . Dus daar heb ik nu al zin in ...
pi_57912031
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:44 schreef Chicolate het volgende:

En ik haat afstappen van een fiets als ik ongesteld ben. Echt heel erg.
Wrom
pi_57912143
quote:
Sylvana . Klinkt heel erg gezellig, ga je weblog zo wel even lezen.

En ik haat afstappen van een fiets als ik ongesteld ben. Echt heel erg. Voor de rest loop ik nog vrolijk rond en vragen mensen me op school of ik stoned ben (Mn holtes zitten dicht en ik zie er schijnbaar nogal beroerd uit, maar doe te vrolijk en volgende moment zit ik suf voor me uit te staren).

Straks weer een experimenteel Sonja recept, heb het gezien en zag heel veel kruidige dingen. En ingredienten die ik niet ken, maar wel vaak hier hoor . Dus daar heb ik nu al zin in ...
Door jouw verhalen zou ik bijna een Sonja boek willen gaan kopen ookal moeten de recepten ook wel online te vinden zijn
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:53:27 #225
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57912182
wij eten met z'n tweeen een week van 30 euro aan groente en brood en dergelijken.

Vlees halen we dus in de aanbieding en vriezen we in, maar ongeveer 20 a 25 euro de man per week idd, en we eten écht niet weinig of 'altijd hetzelfde'. Afwisselend, gezond en lekker, maar wel gewoon met een wat grotere goedkopere voorraad maar we zien wel uit naar de tijd dat we echt gewoon ook wat exclusievere dingen kunnen kopen/maken/eten
Doei.
pi_57912256
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Door jouw verhalen zou ik bijna een Sonja boek willen gaan kopen ookal moeten de recepten ook wel online te vinden zijn
Dan moet je wel de nieuwste kopen, die met ál die recepten (weekmenu's lekker links laten liggen) ... "Gezond genieten met Sonja" ofzo. Mn moeder is er helemaal happy mee. Ik ook .

Ik kan ze trouwens niet op internet vinden, de recepten. Heel gek. Wel deze gevonden: De zalm van gister

Als iets je echt superlekker lijkt, wil ik het ook nog wel overtypen (mits niet in examentijd , dat is over een paar weken al).
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Wrom
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 13% gewijzigd door Chicolate op 08-04-2008 16:01:27 (Receptje toegevoegd) ]
pi_57912345
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dan moet je wel de nieuwste kopen, die met ál die recepten (weekmenu's lekker links laten liggen) ... "Gezond genieten met Sonja" ofzo. Mn moeder is er helemaal happy mee. Ik ook .
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga morgen toch shoppen dus zal eens kijken

en die spoiler ken ik inderdaad zo leuk een vrouw zijn (nee ben er verder wel blij mee )
  dinsdag 8 april 2008 @ 16:02:57 #228
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57912419
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Wrom
als je afstapt doet het *blob* (in geval van maandverband )
Doei.
  dinsdag 8 april 2008 @ 16:04:03 #229
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57912442
lang leve tampons
Doei.
pi_57912451
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik ga morgen toch shoppen dus zal eens kijken

en die spoiler ken ik inderdaad zo leuk een vrouw zijn (nee ben er verder wel blij mee )
De edit ook gezien? Alvast 1 receptje om te proberen . En ik zag dat in dat rijtje de quiche ook stond (die vond ik ook erg lekker) ...
pi_57912585
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 16:02 schreef Faithy het volgende:

[..]

Treffende omschrijving ik moest hardop lachen.

Enneh, hoi , ik ben er weer (had iemand mij überhaupt gemist ). Het ging de afgelopen tijd met mij niet zo lekker, vandaar dat ik Fok even heb vermeden. Het gaat nog steeds niet optimaal, heb het heel druk en kan er niet zo heel goed mee omgaan. Alles is leuk, maar ik ben ook voortdurend moe. En het doemdenken over afstuderen, scriptie, stage, etc. is moeilijk uit te zetten af en toe.

Daarbij komt dat ik nogal gauw de neiging heb obsessief met iets te worden (of dat nou weinig eten of gezond eten is), en meeposten in dit topic hielp daar niet echt bij mee..

Maar ik ga het gewoon weer proberen, dat gezond en zonder obsessief te worden een paar kilo kwijt te raken. Ik zit nu op 74,5 en ik wil heel graag naar de 70 kilo. En nu eet ik lekker een bakje magere yoghurt, met verse kokos (ik zal jullie het rampverhaal omtrent de Slachting Des Kokosnoots besparen) en een kiwi.
pi_57912610
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 16:04 schreef Chicolate het volgende:

[..]

De edit ook gezien? Alvast 1 receptje om te proberen . En ik zag dat in dat rijtje de quiche ook stond (die vond ik ook erg lekker) ...
Yep die recepten had ik gister al gevonden
En dat overtypen is wel heel aardig ik wil je niet teveel lastig vallen
Morgen maar eerst in de boekenwinkel kijken
  dinsdag 8 april 2008 @ 16:14:46 #233
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57912714
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 16:10 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Enneh, hoi , ik ben er weer (had iemand mij überhaupt gemist ). Het ging de afgelopen tijd met mij niet zo lekker, vandaar dat ik Fok even heb vermeden. Het gaat nog steeds niet optimaal, heb het heel druk en kan er niet zo heel goed mee omgaan. Alles is leuk, maar ik ben ook voortdurend moe. En het doemdenken over afstuderen, scriptie, stage, etc. is moeilijk uit te zetten af en toe.

Daarbij komt dat ik nogal gauw de neiging heb obsessief met iets te worden (of dat nou weinig eten of gezond eten is), en meeposten in dit topic hielp daar niet echt bij mee..

Maar ik ga het gewoon weer proberen, dat gezond en zonder obsessief te worden een paar kilo kwijt te raken. Ik zit nu op 74,5 en ik wil heel graag naar de 70 kilo. En nu eet ik lekker een bakje magere yoghurt, met verse kokos (ik zal jullie het rampverhaal omtrent de Slachting Des Kokosnoots besparen) en een kiwi.
Hey! Welkom terug ik dacht laatst nog aan je

We gaan er gewoon tegenaan ik zit nu ook ongeveer op jouw gewicht (vanmorgen voor het plassen en poepen 75,1) dus we kunnen elkaar vast aanmoedigen

Ik hoop dat het iig nu weer wat beter met je gaat dus, en dat we gewoon jou rustigaan kunnen 'remmen' als je te enthousiast wordt (klinkt wat positiever dan obsessief ) en dat je weer gezellig mee gaat posten
Doei.
  dinsdag 8 april 2008 @ 16:15:59 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57912752
Zo, ik ben er weer.
Zak snack a jacks (chocola) meegenomen. Ben nu eentje aan het opeten en wat zijn die dingen godsgruwelijk lekker .
Ik had beter niets mee kunnen meenemen, want volgens mij heb ik er straks een nieuwe verslaving bij .

Mijn date gaat morgen niet door, want ze is ziek . Gisteravond zei ze al dat ze niet lekker was, dus toen zag ik de bui al hangen, maar goed... Even nieuwe afspraak maken dus .
Niet meer actief op Fok!
pi_57912772
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 16:02 schreef Faithy het volgende:

[..]

(als je heel erg moet lachen, gebeurt hetzelfde )
quote:

[..]
Enneh, hoi , ik ben er weer (had iemand mij überhaupt gemist ).

(ik zal jullie het rampverhaal omtrent de Slachting Des Kokosnoots besparen)
Jaaaa je bent er weer .

En dat willen we natuurlijk nu júist weten .
pi_57912834
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 16:15 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben er weer.
Zak snack a jacks (chocola) meegenomen. Ben nu eentje aan het opeten en wat zijn die dingen godsgruwelijk lekker .
Ik had beter niets mee kunnen meenemen, want volgens mij heb ik er straks een nieuwe verslaving bij .

Mijn date gaat morgen niet door, want ze is ziek . Gisteravond zei ze al dat ze niet lekker was, dus toen zag ik de bui al hangen, maar goed... Even nieuwe afspraak maken dus .
Jammer dat het niet door gaat Renske
Wie had nou nog meer een date deze week?
pi_57912859
quote:

[..]

De appel werd zeker gemist
Goed om je weer te zien, en succes met het afvallen
pi_57912915
Jammer dat je date morgen niet doorgaat, maar ziek is ziek idd.

Net even uitgerekend hoeveel ik moet fietsen nu ik werk, en das toch best wel veel per week Omdat ik gisteren niet gewerkt had, had ik die klant vandaag erbij, dus deze week op dinsdag 21 km)

Maandag: 15 km
Dinsdag: 6 km
Woensdag: 21 km
Donderdag: 15 km
Vrijdag: ene week 2 km, andere week 8 km

En dan dus zo'n 18 uur schoonmaken en dan nog gewoon 2 keer in de week erbij zwemmen, dus lekker actief bezig dan

[ Bericht 0% gewijzigd door _Hestia_ op 08-04-2008 16:29:48 ]
  dinsdag 8 april 2008 @ 16:24:33 #239
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57912955
je hebt van je 'hobby' je werk gemaakt Sylvana? (schoonmaken bedoel ik dus )

balen van de date Viking
Doei.
pi_57913030
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 16:24 schreef Faithy het volgende:
je hebt van je 'hobby' je werk gemaakt Sylvana? (schoonmaken bedoel ik dus )
Dat is al een jaar lang mn bijbaantje ongeveer, vorige zomer hele zomervakantie als alphahulp gewerkt, en nou ik gestopt ben met studie ga ik dit dus weer tot september doen
  dinsdag 8 april 2008 @ 16:31:36 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57913083
quote:
En het doemdenken over afstuderen, scriptie, stage, etc. is moeilijk uit te zetten af en toe.
Aww, zó herkenbaar.
Ik zit daar momenteel ook mee. Nu ben ik al wel heel ver en ik kan m'n scriptie binnen 2 weken af hebben, maar toch heb ik het gevoel dat 'ie nooit afkomt, omdat ik nooit tevreden ben. Ik heb mijn prof beloofd deze maand nog een conceptversie in te zullen leveren en hij is vaak erg tevreden, terwijl ik nogal onzeker ben, dus ook al ben ik onzeker, ik lever het tóch gewoon in. Zijn er nog dingen die aangepast moeten worden, dan kan dat daarna nog wel .
Dus ik leef met je mee .
Niet meer actief op Fok!
pi_57913386
Ik leef ook met Razztwizzle mee. Ik wilde er vorige week al eens helemaal mee kappen. .
  dinsdag 8 april 2008 @ 16:55:04 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57913572
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 16:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik leef ook met Razztwizzle mee. Ik wilde er vorige week al eens helemaal mee kappen. .
Ook herkenbaar .
Echt, ik vraag me soms af waarom ik met die master ben begonnen. Alleen maar ellende eigenlijk.
Maar nu ben ik bijna klaar en nu zal ik het doorzetten ook . Hoe ver ben jij dan?
Niet meer actief op Fok!
pi_57913606
ipv van gaan wandelen heb ik Narnia zitten lezen in de zon

Over werk gesproken ik ben proberen vakantiewerk te regelen bij mijn stage
pi_57913702
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 16:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ook herkenbaar .
Echt, ik vraag me soms af waarom ik met die master ben begonnen. Alleen maar ellende eigenlijk.
Maar nu ben ik bijna klaar en nu zal ik het doorzetten ook . Hoe ver ben jij dan?
I am not alone! . Ik vroeg me datzelfde vorige week nog serieus af. Het plezier is behoorlijk weg, in ieder geval. Maar opgeven doe ik niet aan. Welke master doe jij? Een meerjarige? Ik ben pas afgelopen februari begonnen, en het is een eenjarige master. Maar ik word gék van constant in de UB zitten, dus ik hóóp eigenlijk een stage te kunnen regelen voor komend semester.

Is JH trouwens je begeleider? Ik heb nog een caput bij hem gedaan in februari. Compleet afgeraffeld door tijdgebrek en ik had een 8. . Geweldig, bij Ramakers werk je je dood voor een zesje.
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:15:18 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57914005
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

I am not alone! . Ik vroeg me datzelfde vorige week nog serieus af. Het plezier is behoorlijk weg, in ieder geval. Maar opgeven doe ik niet aan. Welke master doe jij? Een meerjarige? Ik ben pas afgelopen februari begonnen, en het is een eenjarige master. Maar ik word gék van constant in de UB zitten, dus ik hóóp eigenlijk een stage te kunnen regelen voor komend semester.

Is JH trouwens je begeleider? Ik heb nog een caput bij hem gedaan in februari. Compleet afgeraffeld door tijdgebrek en ik had een 8. . Geweldig, bij Ramakers werk je je dood voor een zesje.
Ik heb je even een pb gestuurd, want anders gaan we teveel off-topic hierzo .
Niet meer actief op Fok!
pi_57914135
Ik vind het wel leuk om bij de markt en zo boodschappen te doen
maar liever bij de appie daar hebben ze allesch
Of bij de Turk etc

Volgens mij wordt er hier 200 euro voor 4 personen uitgegeven
Als ik kook is dat meestal tussen de 15 en 25 voor 4 mensen
pi_57914469
Ik zit vol

Mijn lijstje van vandaag:

Ontbijt: hard wit broodje met slankie kaas, komkommer en tomaat
Tussendoor: Peer
Lunch: 2x Evergreen
Avondeten: rosti, Toscaanse visfilet, groente roerbakgroente
pi_57914766
quote:
Het was .. uhm .. apart. Overheersende citroen/sinaasappelsmaak. (couscous, rozijnen, abrikozen, courgette, kalkoen, veel kruiden, sinaasappel/citroensap, uitjes in sinaasappelsapsaus ... om maar wat ingredienten te noemen) Voor herhaling vatbaar, maar ik weet niet of ik er dol van kan worden .

@afstuderen: ik ben blij dat dat nog heeel erg lang duurt. Eerst mijn examen maar eens halen .
pi_57915380
Viking, ik reageer vanavond even. Nu eerst eten. .
pi_57915711
Afgelopen 3 dagen flink gewandeld in de zon Erg ongezond gegeten
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57915766
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:49 schreef Isabeau het volgende:
Afgelopen 3 dagen flink gewandeld in de zon Erg ongezond gegeten
Dat eerste klinkt heerlijk en hoe kwam het laatste?
pi_57916193
Afstudeer/scriptiestress... praat me er niet van. Ik heb 1,5 jaar over mijn scriptie gedaan
Wat een nachtmerrie.

Wel erg veel leuke dingen gedaan in de tijd dat ik niet aan mijn scriptie aan het werk was, dat is ook wat waard! Nu mis ik die tijd en voel ik me soms oud

Net 15km werkfrustraties eraf gefietst! In de sportschool weliswaar.
Een meisje naast me was zich ook aan het uitsloven, dan wil je (ik) toch niet onder doen
pi_57916576
Zo in 10 min. pasta pesto gemaakt

smullen
pi_57916613
10 min? dat is wel erg snel
pi_57916840
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:57 schreef Miss_S het volgende:

Dat eerste klinkt heerlijk en hoe kwam het laatste?
Stress (serieus, 1 bak met stress hier en ik baal er enorm van)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57916904
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 19:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dus ook nog geen leuke reden he
Gaat de stress snel minder worden?
pi_57916989
quote:

[..]

* freecell fnuffelt Isa even stevig
pi_57917005
Ik hoop het wel, want ik ben er niet echt happy mee. Ik heb wel lieve vrienden en vriendinnen die er altijd voor me zijn en daar ben ik erg blij mee, maar dat neemt de oorzaak van de stress niet weg (oa mijn broer en mijn ouders met problemen ) Bedankt

Nog tips van iemand om stress-eten tegen te gaan? Dat het je helemaal niets kan schelen of je eet en wat je eet? Terwijl het je diep van binnen natuurlijk absoluut wel iets kan schelen....wil niet weer dik worden.
pi_57917172
Isa. .
pi_57917205
quote:

[..]

Stress-eten: ik hoor hier regelmatig tandenpoetsen voorbij komen ... voor mij de beste oplossing: zorgen dat ik niet alleen thuis ben (als mijn ouders thuis zijn kan ik niet op jacht gaan naar eten) en vooral heel druk bezig zijn. Desnoods gewoon het huis uit, naar de stad ofzo, als ik maar niet de kans krijg om 'niets' te doen, dan is het té makkelijk om te gaan snoepen. Ook film kijken enzo vermijd ik dan maar. Of dat zou ik moeten doen, maar als ik gestresst ben hou ik me hier zelf ook niet aan .

Dingen die lekker wegeten: komkommer, cherrytomaatjes, paprika en suikervrije drop. Eet van die laatste 1 zakje (120 kcal) en je bent zo misselijk dat je niets meer hoeft. En je zit rest van de dag op de wc. Zeer effectief.
pi_57917256
Kent iemand FruitFlirt van roosvicee?
Erg lekker sap en niet zoveel kcal als coolbest bijvoorbeeld
pi_57917381
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:02 schreef Chicolate het volgende:
Dingen die lekker wegeten: komkommer, cherrytomaatjes, paprika en suikervrije drop. Eet van die laatste 1 zakje (120 kcal) en je bent zo misselijk dat je niets meer hoeft. En je zit rest van de dag op de wc. Zeer effectief.
die laatste tip is wel erg origineel

En niet alleen thuis zitten gaat moeilijk als je alleen woont en niet elke dag overal en nergens kan blijven. Ik moet ook een scriptie afmaken en daar ga ik ook van eten
pi_57917410
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:04 schreef Miss_S het volgende:
Nee, nooit van gehoord zelfs. Wat voor smaak sap is dat dan?
pi_57917466
Deze is tropische mix met een vleugje kokos, maar je hebt ook appel/peer met een vleugje kaneel en aardbei nog iets met vleugje vanille
pi_57917486
Toch eens proberen dus vooral appel/peer vind ik een lekkere combinatie.
pi_57917693
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:04 schreef Miss_S het volgende:
Dat klinkt lekker! Is het wel minder waterig dan de meeste roosvicee-soorten?

Ik vond trouwens daarnet dat het net nieuw is, dus logisch dat niet veel mensen het nog kennen (en daar gaat verandering in komen, met dit soort mond-op-mond reclame) ...

@Isa: ik ben helaas door schade en schande wijs geworden over die dropjes. Nog een voordeel: op de wc zijn andere eetbare spullen ook niet bij de hand .
pi_57917767
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:16 schreef Isabeau het volgende:
Toch eens proberen dus vooral appel/peer vind ik een lekkere combinatie.
Die leek me ook al erg lekker ja
En hij is inderdaad niet zo heel waterig, maar ook geen echt dik sap gelukkig
pi_57923309
Ik ben weer terug van de Stones-film premiere en ik vond het 3x niks Had een soort documentaire verwacht (regisseur is nl, Martin Scorsese) Maar het was meer een concertregistratie. Boring! Ik ben 5 minuten voor het einde weggeglipt, had geen zin in de afterborrel en ik moest naar m'n hondje, want die was al vanaf 18 uur alleen. (Voor de film hebben we nog gegeten in Flo, een restaurant hier in A'dam. Wel lekker, niet gezond)

WB Razztwizzle!!
pi_57923362
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

die laatste tip is wel erg origineel

En niet alleen thuis zitten gaat moeilijk als je alleen woont en niet elke dag overal en nergens kan blijven. Ik moet ook een scriptie afmaken en daar ga ik ook van eten
Ga ergens zitten werken aan je scriptie waar je niet kan eten, bijv. in de bieb.
pi_57923424
Jullie hebben echt een romantisch beeld van de bieb hier zeg.... er zijn hier geen plekjes waar je kan studeren. Echt niet.

En de UB kost me 15 euro per dag aan reisgeld
pi_57923539
De bieb hier heeft een aantal eenpersoonshokjes waar je kan zitten en verder nog een stille en een niet zo stille ruimte (zeg maar tussen de boekenrekken) met lange tafels. Ik zit regelmatig in zo'n eenpersoonshokje te werken, werkt prima.

Jammer dat dat bij jou niet kan. Is er niet een andere plek waar je kan werken? Bij iemand thuis oid?
pi_57923589
Ik krijg continue de tip om naar de bieb te gaan en ik zou willen dat ze van die 1-persoons hokjes hadden
Ik kan het beste gewoon thuis studeren, alleen moet ik niets meenemen uit de supermarkt wat ik eigenlijk niet wil eten. Daar schuilt het gevaar.
pi_57923778
Dat zou bij mij niet eens werken, ik woon tegenover het winkelcentrum
pi_57923842
Ik moet gelukkig iets meer moeite doen
  Vis een optie? woensdag 9 april 2008 @ 00:27:42 #276
70532 loveli
N
pi_57925028
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet max 3 dagen een ei ivm cholesterol.
Niet dat ik een discussie wil aanzwengelen die ongetwijfeld al eens is langsgekomen, maar dat is toch achterhaald? Een ei bevat lecithine wat cholesterolverlagend werkt en bovendien is het geen slecht cholesterol wat er in een ei zit. Een zachte dooier zit bomvol goede stoffen.

Sorry voor mijn sporadische bijdragen de laatste tijd, binnenkort hoef ik niet meer om te rijden voor internet. Dan zal ik als het nuttig is wat meer over mijn eigen 'slank'-pogingen melden. Tot nu toe is er weinig reden om te klagen, behalve dat ik voor mijn eetpatroon nog te weinig beweeg om m'n taille echt te fine-tunen.
crap in = crap out
pi_57925064
Klinkt heel herkenbaar Isa! Maar dat idee van Miss S klonk wel goed, ik drink zelf veel water om lekkere trek tegen te gaan, maar das natuurlijk heel saai.

Ik ben trouwens net terug van mijn date! Concert was leuk maar jongen was leuker! Ik kwam echt heel happy thuis We hebben gelijk nog iets afgesproken..dus ben benieuwd
pi_57926707
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:28 schreef Isabeau het volgende:
Jullie hebben echt een romantisch beeld van de bieb hier zeg.... er zijn hier geen plekjes waar je kan studeren. Echt niet.

En de UB kost me 15 euro per dag aan reisgeld
Staat er ook niet ergens een tafel oid?
En je kan ook naar Assen, dat is goedkoper

Het voordeel van naar de UB gaan is, dat je van jezelf wel echt moét leren als je daar bent Anders ben je dat geld voor niets kwijt
pi_57926814
Goeiemorgen

Ik ben weer in Deventer Vanochtend van half 10-12 uur in Twello werken en vanmiddag van 13-16 uur hier in Deventer. Gisteren kofta gegeten, vanavond restje zoetzuur varkensvlees van vorige week, en vanavond lekker zwemmen
  woensdag 9 april 2008 @ 08:36:05 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57927296
Goedemorgen .
Gisteren weinig gedaan, dus vandaag echt serieus aan de slag. Ik wil de hoofdstukken Opzet onderzoek (is al zo goed als klaar), Resultaten en Conclusie / Discussie deze week nog af hebben en opsturen naar de prof .
Volgende week volgt dan het theoretische gedeelte .
Niet meer actief op Fok!
pi_57927392
quote:
Op woensdag 9 april 2008 08:36 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen .
Gisteren weinig gedaan, dus vandaag echt serieus aan de slag. Ik wil de hoofdstukken Opzet onderzoek (is al zo goed als klaar), Resultaten en Conclusie / Discussie deze week nog af hebben en opsturen naar de prof .
Volgende week volgt dan het theoretische gedeelte .
Veel succes

Ik ga aan het werk
pi_57927724
goedemorgen

het zonnetje schijnt, 2 colleges vandaag en daarna samen met René hardlopen

de weegschaal gaf 74,1 aan vandaag er zit weer schot in Dat is fijn, vind ik.

Cato is wel heel veeleisend sinds Sushi dood is.. Zit sinds half 7 al te mauwen voor de deur van de slaapkamer, en is nu ik wakker ben nog drukker dan een klas vol ADHD kinderen
Binnenkort eens kijken of we een leuk maatje voor hem kunnen vinden
Ja doei.
pi_57927730
en oh ja, dEUS was zeer tof
Ja doei.
pi_57927803
quote:
Op woensdag 9 april 2008 00:27 schreef loveli het volgende:
Niet dat ik een discussie wil aanzwengelen die ongetwijfeld al eens is langsgekomen, maar dat is toch achterhaald? Een ei bevat lecithine wat cholesterolverlagend werkt en bovendien is het geen slecht cholesterol wat er in een ei zit. Een zachte dooier zit bomvol goede stoffen.

Ik wil die discussie best nog een keer aanzwengelen hoor, want het achterhaalde idee over eieren is erg hardnekkig Een te hoog cholesterol in je bloed krijg je voornamelijk van verzadigde vetten en niet van cholesterol in eten zoals eieren.

Goeiemorgen!
pi_57928042
Nijmegenwaarts
Ja doei.
pi_57928120
Goedemorgen
Vandaag shoppen
Mijn school rooster staat online en kan maar 2 keer in 3 weken werken en heb zelfs ook maar ruimte gekregen om 2x in 3 weken stage te lopen
pi_57928355
Hier nog een met een studiedip! Onderzoek doen valt me eerlijk gezegd best tegen, ik weet m'n tijd ook niet goed te vullen. Ben blij als ik 's avonds (niet elke avond) naar m'n bijbaantje kan, want dan ben ik voor m'n gevoel tenminste nuttiger bezig dan de hele dag achter de pc te zitten.
Heb vrijdag en woensdag herkansingen, dus ben nu tussendoor aan het studeren vooral, maar gaat niet heel effectief.
  woensdag 9 april 2008 @ 10:10:55 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57928711
Jeej . Ik heb statistiek gehaald met een 8 . Mark overigens ook, das wel jammer (was leuk geweest als ik hoger had gehad dan hij ).
Er was zelfs één iemand met een 10 en een aantal met een 9. Prima cijfers dus en maar weinig onvoldoendes.
Zo, die heb ik ook weer in the pocket dan .

En dat over die eieren wist ik natuurlijk al van Freecell, maar ik was in een niet zo serieuze bui gisteren en die is overgewaaid naar dit topic . Sorry! . Zo, en nu weer aan het werk .

Edit: Ik sms nu - heel gemeen - naar Mark (die zit op college) dat ik een 6 heb gehaald en hij een 5 . Wat een vals kreng ben ik soms ook . Maar ws gelooft 'ie het toch niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_57928753
Gefeliciteerd! .
pi_57929711
Gister in totaal 1 uurtje gefietst
uurtje gefitnesst (met gewichten en zo)
1.5 uur gekickbokst

fanatiek
pi_57931763
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Gister in totaal 1 uurtje gefietst
uurtje gefitnesst (met gewichten en zo)
1.5 uur gekickbokst

fanatiek
Das inderdaad fanatiek

Ik heb mijn rooster tot en met Juni en de maand Juni ben ik gewoon regelmatig ingeroosterd En dat in de zorg! Geen avonden, geen weekenden...
Woensdag en donderdagochtend en vrijdag de hele dag. Verder 1 keer een dinsdagochtend en 1 keer een maandagochtend. Ik wist niet eens dat het zo regelmatig kon bij ons
pi_57931962
Zo, dat is idd wel lekker regelmatig, maar ze houden natuurlijk ook rekening met je zwangerschap?

En das een mooi cijfer Renske, en idd wel een beetje gemeen tegen Mark hoor

Ik was vanmorgen met 1,5 uur schoonmaken al klaar, was een 2-kamer appartementje, dus niet zo groot Alleen door reistijd wel 3 uur weggeweest dus. Nou ff half uurtje pauze ( waar al kwartier van om is) om te eten en dan weer door naar de volgende klant, die gelukkig gewoon in Deventer is

Zit nu 1 snee brood te eten met snijwost, en 1 met philadelphia
pi_57932015
Volgens mij was het niet om mijn zwangerschap, (daar houden ze wel rekening mee hoor, maar je kan ook best late diensten en weekenden draaien terwijl je zwanger bent) maar het kwam natuurlijk wel mooi uit
pi_57932513
Ik heb weer een paar leuke kleren voor de zomer gekocht
En een leuk lingerie setje voor de kasteelovernachting

Oja en het SB boek maar dan eigenlijk alleen voor de recepten, de weekmenu's zijn echt niet voor mij
pi_57932641
Wat ik me dan weer afvraag...

Ja, dan ben ik straks 'klaar met afvallen'. Op welk gewicht dat is weet ik nog niet, maar dat merken we vanzelf wel

Dan zit ik op <insert gewicht> en dan ga ik proberen daar te blijven.
Opzich heb ik nu zoiets van: zoals ik nu leef is 't goed, al zou ik wel liever wat vaker denken: ik kan nu wel nog een schepje eten nemen als ik iets heel lekker vind, zeg maar, of wel een stukje taart op 't werk accepteren. Nu ben ik nog druk bezig met afvallen, maar straks is 't 'ineens' prima. En dan moet ik op gewicht blijven. Het moeilijkste denk ik

Vroeger at ik twee borden avondeten, dat is er nu nog maar één, en omdat ik dat nu gewend ben, kan ik meestal niet meer op dan dat ene bord: zit dan gewoon vol Ik overeet mezelf dan ook echt niet meer. Iets wat ik vroeger wel deed, aangezien het 'toch zonde was als ik het weg moest gooien' als ik weer eens wat teveel gekookt had

Hoe ga je daarmee om? Ga je, als je <insert eindgewicht> weegt wat meer zondigen? En balans je dat er weer af? Of blijf je doorleven zoals je nu doet?

Het afvallen is hier wel een beetje een issue geworden, moet ik zeggen. Niet dat ik obsessief ben, ik eet nog genoeg, maar toch denk ik bij alles wel erg na voordat ik iets opeet.. Heb al sinds januari geen stukje chocolade meer op zonder te denken "Hmjah.. who cares!"
Nu is nadenken over eten helemaal niet slecht, en zolang ik geen HONGER heb, zal het ook allemaal wel los lopen, maar vraag me af in hoeverre dit bijvoorbeeld voor mijn vriend 'ergerlijk' kan worden.
Hij vind het leuk voor mij dat het zo goed gaat met afvallen, en geeft me ook zeker complimentjes, maar elke keer horen 'weet je wel hoeveel calorieën dat is! ' moet ook wel eens vervelend zjin als hij lekker een pak koekjes pakt

Straks moet ik op gewicht blijven, het gaat me lukken ook, daar ben ik van overtuigd, maar vraag me nog steeds af, wat de beste methode is. En ik denk dat ik daar beter nu over na kan denken, dan straks als ik (per ongeluk) weer ga jojo-en, iets wat ik ten alle tijden wil voorkomen

Zondigen is niet ineens 'meer geoorloofd' als je slanker bent (uit gevaar voor jojo's) maar wel aantrekkelijker denk ik, aangezien je je helemaal niet dik meer voelt/helemaal niet dik meer bent.

Ben vandaag sinds 5 januari 13.4kg kwijt.. en ben daar erg trots op, maar ik wil wel redelijk en rationeel blijven denken, en daarmee deze lijn behouden tot ik me helemaal lekker voel in mn lichaam, maar dit ook BLIJVEN voelen
Ja doei.
pi_57932807
Moblo: precies waarom ik hier nog post: hoef ik andere mensen er ook minder mee lastig te vallen en verval je toch minder snel in de extremen van vreetbuien of juist te weinig eten voor je huidige gewicht.
Ik ben blij als ik dit gewicht kan vasthouden met evt. in de zomer wat kilootjes eraf nog.
pi_57933299
het enige wat ik eigenlijk nu 'nog wil' is wat strakkere benen en die buik kwijt. Het gaat goed, al mn broeken zijn overal te groot maar ik kom van 'ver', dus er moet nog aardig wat af voor ik tevreden ben..

had me daar in vergist, door in het begin te roepen '70 is genoeg' maar nu ik daar 4.1 kilo van verwijderd ben, zie ik ook wel dat dat niet het gewenste resultaat oplevert had me ietwat vergist in de verhoudingen blijkbaar
Ja doei.
  woensdag 9 april 2008 @ 13:34:02 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57933355
Ik weet tot nu toe aardig op gewicht te blijven. Dat is het probleem niet zo. Kennelijk weet ik wat ik allemaal mag eten om op gewicht te blijven. Maar er gaat niet zo gemakkelijk iets af. En steeds als er iets af is, dan is weer iets bijzonders (feestje, weekendje weg oid), waardoor het er weer aan komt en dan gaat het er dus ook maar moelijk weer af. Ik blijf dus op 76 kg steken.

Ik ben nu aan het ruziemaken met SPSS en ik moet nog steeds lunchen, terwijl ik dat normaal om 12:00 uur al doe. Geen wonder dat velen tijdens het studeren vergeten te eten . Zal zo eerst even een paar crackers smeren .

Oh ja, Mark geloofde me dus . Toevallig had ik vlak voordat hij binnen kwam prikkende ogen, waardoor ze traanden. Dus hij kwam zo binnen en zei: "Wat is er met jou aan de hand? ". Ik dus zo van: "Ja, check je sms maar even." Hij sms'je checken. Helemaal en en toen zei ik: "Hihi, je hebt gewoon een 8 joh."
"Wat ben jij een kutwijf!" . Maar hij kon er wel om lachen gelukkig .
Niet meer actief op Fok!
pi_57933386
kreng
Ja doei.
pi_57933419
* veiligheidsspeldje krijgt tegenwoordig een smsje met het cijfer

Dat sluit dergelijke gemene praktijken wel uit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')