abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57917205
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 19:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Stress (serieus, 1 bak met stress hier en ik baal er enorm van)

Stress-eten: ik hoor hier regelmatig tandenpoetsen voorbij komen ... voor mij de beste oplossing: zorgen dat ik niet alleen thuis ben (als mijn ouders thuis zijn kan ik niet op jacht gaan naar eten) en vooral heel druk bezig zijn. Desnoods gewoon het huis uit, naar de stad ofzo, als ik maar niet de kans krijg om 'niets' te doen, dan is het té makkelijk om te gaan snoepen. Ook film kijken enzo vermijd ik dan maar. Of dat zou ik moeten doen, maar als ik gestresst ben hou ik me hier zelf ook niet aan .

Dingen die lekker wegeten: komkommer, cherrytomaatjes, paprika en suikervrije drop. Eet van die laatste 1 zakje (120 kcal) en je bent zo misselijk dat je niets meer hoeft. En je zit rest van de dag op de wc. Zeer effectief.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57917256
Kent iemand FruitFlirt van roosvicee?
Erg lekker sap en niet zoveel kcal als coolbest bijvoorbeeld
pi_57917381
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:02 schreef Chicolate het volgende:
Dingen die lekker wegeten: komkommer, cherrytomaatjes, paprika en suikervrije drop. Eet van die laatste 1 zakje (120 kcal) en je bent zo misselijk dat je niets meer hoeft. En je zit rest van de dag op de wc. Zeer effectief.
die laatste tip is wel erg origineel

En niet alleen thuis zitten gaat moeilijk als je alleen woont en niet elke dag overal en nergens kan blijven. Ik moet ook een scriptie afmaken en daar ga ik ook van eten
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57917410
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:04 schreef Miss_S het volgende:
Nee, nooit van gehoord zelfs. Wat voor smaak sap is dat dan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57917466
Deze is tropische mix met een vleugje kokos, maar je hebt ook appel/peer met een vleugje kaneel en aardbei nog iets met vleugje vanille
pi_57917486
Toch eens proberen dus vooral appel/peer vind ik een lekkere combinatie.
pi_57917693
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:04 schreef Miss_S het volgende:
Dat klinkt lekker! Is het wel minder waterig dan de meeste roosvicee-soorten?

Ik vond trouwens daarnet dat het net nieuw is, dus logisch dat niet veel mensen het nog kennen (en daar gaat verandering in komen, met dit soort mond-op-mond reclame) ...

@Isa: ik ben helaas door schade en schande wijs geworden over die dropjes. Nog een voordeel: op de wc zijn andere eetbare spullen ook niet bij de hand .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57917767
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:16 schreef Isabeau het volgende:
Toch eens proberen dus vooral appel/peer vind ik een lekkere combinatie.
Die leek me ook al erg lekker ja
En hij is inderdaad niet zo heel waterig, maar ook geen echt dik sap gelukkig
pi_57923309
Ik ben weer terug van de Stones-film premiere en ik vond het 3x niks Had een soort documentaire verwacht (regisseur is nl, Martin Scorsese) Maar het was meer een concertregistratie. Boring! Ik ben 5 minuten voor het einde weggeglipt, had geen zin in de afterborrel en ik moest naar m'n hondje, want die was al vanaf 18 uur alleen. (Voor de film hebben we nog gegeten in Flo, een restaurant hier in A'dam. Wel lekker, niet gezond)

WB Razztwizzle!!
pi_57923362
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

die laatste tip is wel erg origineel

En niet alleen thuis zitten gaat moeilijk als je alleen woont en niet elke dag overal en nergens kan blijven. Ik moet ook een scriptie afmaken en daar ga ik ook van eten
Ga ergens zitten werken aan je scriptie waar je niet kan eten, bijv. in de bieb.
pi_57923424
Jullie hebben echt een romantisch beeld van de bieb hier zeg.... er zijn hier geen plekjes waar je kan studeren. Echt niet.

En de UB kost me 15 euro per dag aan reisgeld
pi_57923539
De bieb hier heeft een aantal eenpersoonshokjes waar je kan zitten en verder nog een stille en een niet zo stille ruimte (zeg maar tussen de boekenrekken) met lange tafels. Ik zit regelmatig in zo'n eenpersoonshokje te werken, werkt prima.

Jammer dat dat bij jou niet kan. Is er niet een andere plek waar je kan werken? Bij iemand thuis oid?
pi_57923589
Ik krijg continue de tip om naar de bieb te gaan en ik zou willen dat ze van die 1-persoons hokjes hadden
Ik kan het beste gewoon thuis studeren, alleen moet ik niets meenemen uit de supermarkt wat ik eigenlijk niet wil eten. Daar schuilt het gevaar.
pi_57923778
Dat zou bij mij niet eens werken, ik woon tegenover het winkelcentrum
pi_57923842
Ik moet gelukkig iets meer moeite doen
  Vis een optie? woensdag 9 april 2008 @ 00:27:42 #276
70532 loveli
N
pi_57925028
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik eet max 3 dagen een ei ivm cholesterol.
Niet dat ik een discussie wil aanzwengelen die ongetwijfeld al eens is langsgekomen, maar dat is toch achterhaald? Een ei bevat lecithine wat cholesterolverlagend werkt en bovendien is het geen slecht cholesterol wat er in een ei zit. Een zachte dooier zit bomvol goede stoffen.

Sorry voor mijn sporadische bijdragen de laatste tijd, binnenkort hoef ik niet meer om te rijden voor internet. Dan zal ik als het nuttig is wat meer over mijn eigen 'slank'-pogingen melden. Tot nu toe is er weinig reden om te klagen, behalve dat ik voor mijn eetpatroon nog te weinig beweeg om m'n taille echt te fine-tunen.
crap in = crap out
pi_57925064
Klinkt heel herkenbaar Isa! Maar dat idee van Miss S klonk wel goed, ik drink zelf veel water om lekkere trek tegen te gaan, maar das natuurlijk heel saai.

Ik ben trouwens net terug van mijn date! Concert was leuk maar jongen was leuker! Ik kwam echt heel happy thuis We hebben gelijk nog iets afgesproken..dus ben benieuwd
pi_57926707
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:28 schreef Isabeau het volgende:
Jullie hebben echt een romantisch beeld van de bieb hier zeg.... er zijn hier geen plekjes waar je kan studeren. Echt niet.

En de UB kost me 15 euro per dag aan reisgeld
Staat er ook niet ergens een tafel oid?
En je kan ook naar Assen, dat is goedkoper

Het voordeel van naar de UB gaan is, dat je van jezelf wel echt moét leren als je daar bent Anders ben je dat geld voor niets kwijt
pi_57926814
Goeiemorgen

Ik ben weer in Deventer Vanochtend van half 10-12 uur in Twello werken en vanmiddag van 13-16 uur hier in Deventer. Gisteren kofta gegeten, vanavond restje zoetzuur varkensvlees van vorige week, en vanavond lekker zwemmen
  woensdag 9 april 2008 @ 08:36:05 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57927296
Goedemorgen .
Gisteren weinig gedaan, dus vandaag echt serieus aan de slag. Ik wil de hoofdstukken Opzet onderzoek (is al zo goed als klaar), Resultaten en Conclusie / Discussie deze week nog af hebben en opsturen naar de prof .
Volgende week volgt dan het theoretische gedeelte .
Niet meer actief op Fok!
pi_57927392
quote:
Op woensdag 9 april 2008 08:36 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen .
Gisteren weinig gedaan, dus vandaag echt serieus aan de slag. Ik wil de hoofdstukken Opzet onderzoek (is al zo goed als klaar), Resultaten en Conclusie / Discussie deze week nog af hebben en opsturen naar de prof .
Volgende week volgt dan het theoretische gedeelte .
Veel succes

Ik ga aan het werk
pi_57927724
goedemorgen

het zonnetje schijnt, 2 colleges vandaag en daarna samen met René hardlopen

de weegschaal gaf 74,1 aan vandaag er zit weer schot in Dat is fijn, vind ik.

Cato is wel heel veeleisend sinds Sushi dood is.. Zit sinds half 7 al te mauwen voor de deur van de slaapkamer, en is nu ik wakker ben nog drukker dan een klas vol ADHD kinderen
Binnenkort eens kijken of we een leuk maatje voor hem kunnen vinden
Ja doei.
pi_57927730
en oh ja, dEUS was zeer tof
Ja doei.
pi_57927803
quote:
Op woensdag 9 april 2008 00:27 schreef loveli het volgende:
Niet dat ik een discussie wil aanzwengelen die ongetwijfeld al eens is langsgekomen, maar dat is toch achterhaald? Een ei bevat lecithine wat cholesterolverlagend werkt en bovendien is het geen slecht cholesterol wat er in een ei zit. Een zachte dooier zit bomvol goede stoffen.

Ik wil die discussie best nog een keer aanzwengelen hoor, want het achterhaalde idee over eieren is erg hardnekkig Een te hoog cholesterol in je bloed krijg je voornamelijk van verzadigde vetten en niet van cholesterol in eten zoals eieren.

Goeiemorgen!
pi_57928042
Nijmegenwaarts
Ja doei.
pi_57928120
Goedemorgen
Vandaag shoppen
Mijn school rooster staat online en kan maar 2 keer in 3 weken werken en heb zelfs ook maar ruimte gekregen om 2x in 3 weken stage te lopen
pi_57928355
Hier nog een met een studiedip! Onderzoek doen valt me eerlijk gezegd best tegen, ik weet m'n tijd ook niet goed te vullen. Ben blij als ik 's avonds (niet elke avond) naar m'n bijbaantje kan, want dan ben ik voor m'n gevoel tenminste nuttiger bezig dan de hele dag achter de pc te zitten.
Heb vrijdag en woensdag herkansingen, dus ben nu tussendoor aan het studeren vooral, maar gaat niet heel effectief.
Het mooi kotsende meisje.
  woensdag 9 april 2008 @ 10:10:55 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57928711
Jeej . Ik heb statistiek gehaald met een 8 . Mark overigens ook, das wel jammer (was leuk geweest als ik hoger had gehad dan hij ).
Er was zelfs één iemand met een 10 en een aantal met een 9. Prima cijfers dus en maar weinig onvoldoendes.
Zo, die heb ik ook weer in the pocket dan .

En dat over die eieren wist ik natuurlijk al van Freecell, maar ik was in een niet zo serieuze bui gisteren en die is overgewaaid naar dit topic . Sorry! . Zo, en nu weer aan het werk .

Edit: Ik sms nu - heel gemeen - naar Mark (die zit op college) dat ik een 6 heb gehaald en hij een 5 . Wat een vals kreng ben ik soms ook . Maar ws gelooft 'ie het toch niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_57928753
Gefeliciteerd! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_57929711
Gister in totaal 1 uurtje gefietst
uurtje gefitnesst (met gewichten en zo)
1.5 uur gekickbokst

fanatiek
pi_57931763
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:56 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Gister in totaal 1 uurtje gefietst
uurtje gefitnesst (met gewichten en zo)
1.5 uur gekickbokst

fanatiek
Das inderdaad fanatiek

Ik heb mijn rooster tot en met Juni en de maand Juni ben ik gewoon regelmatig ingeroosterd En dat in de zorg! Geen avonden, geen weekenden...
Woensdag en donderdagochtend en vrijdag de hele dag. Verder 1 keer een dinsdagochtend en 1 keer een maandagochtend. Ik wist niet eens dat het zo regelmatig kon bij ons
pi_57931962
Zo, dat is idd wel lekker regelmatig, maar ze houden natuurlijk ook rekening met je zwangerschap?

En das een mooi cijfer Renske, en idd wel een beetje gemeen tegen Mark hoor

Ik was vanmorgen met 1,5 uur schoonmaken al klaar, was een 2-kamer appartementje, dus niet zo groot Alleen door reistijd wel 3 uur weggeweest dus. Nou ff half uurtje pauze ( waar al kwartier van om is) om te eten en dan weer door naar de volgende klant, die gelukkig gewoon in Deventer is

Zit nu 1 snee brood te eten met snijwost, en 1 met philadelphia
pi_57932015
Volgens mij was het niet om mijn zwangerschap, (daar houden ze wel rekening mee hoor, maar je kan ook best late diensten en weekenden draaien terwijl je zwanger bent) maar het kwam natuurlijk wel mooi uit
pi_57932513
Ik heb weer een paar leuke kleren voor de zomer gekocht
En een leuk lingerie setje voor de kasteelovernachting

Oja en het SB boek maar dan eigenlijk alleen voor de recepten, de weekmenu's zijn echt niet voor mij
pi_57932641
Wat ik me dan weer afvraag...

Ja, dan ben ik straks 'klaar met afvallen'. Op welk gewicht dat is weet ik nog niet, maar dat merken we vanzelf wel

Dan zit ik op <insert gewicht> en dan ga ik proberen daar te blijven.
Opzich heb ik nu zoiets van: zoals ik nu leef is 't goed, al zou ik wel liever wat vaker denken: ik kan nu wel nog een schepje eten nemen als ik iets heel lekker vind, zeg maar, of wel een stukje taart op 't werk accepteren. Nu ben ik nog druk bezig met afvallen, maar straks is 't 'ineens' prima. En dan moet ik op gewicht blijven. Het moeilijkste denk ik

Vroeger at ik twee borden avondeten, dat is er nu nog maar één, en omdat ik dat nu gewend ben, kan ik meestal niet meer op dan dat ene bord: zit dan gewoon vol Ik overeet mezelf dan ook echt niet meer. Iets wat ik vroeger wel deed, aangezien het 'toch zonde was als ik het weg moest gooien' als ik weer eens wat teveel gekookt had

Hoe ga je daarmee om? Ga je, als je <insert eindgewicht> weegt wat meer zondigen? En balans je dat er weer af? Of blijf je doorleven zoals je nu doet?

Het afvallen is hier wel een beetje een issue geworden, moet ik zeggen. Niet dat ik obsessief ben, ik eet nog genoeg, maar toch denk ik bij alles wel erg na voordat ik iets opeet.. Heb al sinds januari geen stukje chocolade meer op zonder te denken "Hmjah.. who cares!"
Nu is nadenken over eten helemaal niet slecht, en zolang ik geen HONGER heb, zal het ook allemaal wel los lopen, maar vraag me af in hoeverre dit bijvoorbeeld voor mijn vriend 'ergerlijk' kan worden.
Hij vind het leuk voor mij dat het zo goed gaat met afvallen, en geeft me ook zeker complimentjes, maar elke keer horen 'weet je wel hoeveel calorieën dat is! ' moet ook wel eens vervelend zjin als hij lekker een pak koekjes pakt

Straks moet ik op gewicht blijven, het gaat me lukken ook, daar ben ik van overtuigd, maar vraag me nog steeds af, wat de beste methode is. En ik denk dat ik daar beter nu over na kan denken, dan straks als ik (per ongeluk) weer ga jojo-en, iets wat ik ten alle tijden wil voorkomen

Zondigen is niet ineens 'meer geoorloofd' als je slanker bent (uit gevaar voor jojo's) maar wel aantrekkelijker denk ik, aangezien je je helemaal niet dik meer voelt/helemaal niet dik meer bent.

Ben vandaag sinds 5 januari 13.4kg kwijt.. en ben daar erg trots op, maar ik wil wel redelijk en rationeel blijven denken, en daarmee deze lijn behouden tot ik me helemaal lekker voel in mn lichaam, maar dit ook BLIJVEN voelen
Ja doei.
pi_57932807
Moblo: precies waarom ik hier nog post: hoef ik andere mensen er ook minder mee lastig te vallen en verval je toch minder snel in de extremen van vreetbuien of juist te weinig eten voor je huidige gewicht.
Ik ben blij als ik dit gewicht kan vasthouden met evt. in de zomer wat kilootjes eraf nog.
pi_57933299
het enige wat ik eigenlijk nu 'nog wil' is wat strakkere benen en die buik kwijt. Het gaat goed, al mn broeken zijn overal te groot maar ik kom van 'ver', dus er moet nog aardig wat af voor ik tevreden ben..

had me daar in vergist, door in het begin te roepen '70 is genoeg' maar nu ik daar 4.1 kilo van verwijderd ben, zie ik ook wel dat dat niet het gewenste resultaat oplevert had me ietwat vergist in de verhoudingen blijkbaar
Ja doei.
  woensdag 9 april 2008 @ 13:34:02 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57933355
Ik weet tot nu toe aardig op gewicht te blijven. Dat is het probleem niet zo. Kennelijk weet ik wat ik allemaal mag eten om op gewicht te blijven. Maar er gaat niet zo gemakkelijk iets af. En steeds als er iets af is, dan is weer iets bijzonders (feestje, weekendje weg oid), waardoor het er weer aan komt en dan gaat het er dus ook maar moelijk weer af. Ik blijf dus op 76 kg steken.

Ik ben nu aan het ruziemaken met SPSS en ik moet nog steeds lunchen, terwijl ik dat normaal om 12:00 uur al doe. Geen wonder dat velen tijdens het studeren vergeten te eten . Zal zo eerst even een paar crackers smeren .

Oh ja, Mark geloofde me dus . Toevallig had ik vlak voordat hij binnen kwam prikkende ogen, waardoor ze traanden. Dus hij kwam zo binnen en zei: "Wat is er met jou aan de hand? ". Ik dus zo van: "Ja, check je sms maar even." Hij sms'je checken. Helemaal en en toen zei ik: "Hihi, je hebt gewoon een 8 joh."
"Wat ben jij een kutwijf!" . Maar hij kon er wel om lachen gelukkig .
Niet meer actief op Fok!
pi_57933386
kreng
Ja doei.
pi_57933419
* veiligheidsspeldje krijgt tegenwoordig een smsje met het cijfer

Dat sluit dergelijke gemene praktijken wel uit!
  woensdag 9 april 2008 @ 13:47:15 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57933633
Goed, mensen die erin slagen twee ronde crackers met daartussenin kaas op te eten zonder dat één van beide crackers of beide crackers kapot gaan verdienen de Nobelprijs .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')