Dat eerste klinkt heerlijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:49 schreef Isabeau het volgende:
Afgelopen 3 dagen flink gewandeld in de zonErg ongezond gegeten
Stressquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:57 schreef Miss_S het volgende:
Dat eerste klinkt heerlijken hoe kwam het laatste?
Dus ook nog geen leuke reden hequote:Op dinsdag 8 april 2008 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stress(serieus, 1 bak met stress hier en ik baal er enorm van)
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:02 schreef Chicolate het volgende:
Dingen die lekker wegeten: komkommer, cherrytomaatjes, paprika en suikervrije drop. Eet van die laatste 1 zakje (120 kcal) en je bent zo misselijk dat je niets meer hoeft. En je zit rest van de dag op de wc. Zeer effectief.
Nee, nooit van gehoord zelfs. Wat voor smaak sap is dat dan?quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:04 schreef Miss_S het volgende:
Kent iemand FruitFlirt van roosvicee?
Erg lekker sapen niet zoveel kcal als coolbest bijvoorbeeld
Dat klinkt lekker! Is het wel minder waterig dan de meeste roosvicee-soorten?quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:04 schreef Miss_S het volgende:
Kent iemand FruitFlirt van roosvicee?
Erg lekker sapen niet zoveel kcal als coolbest bijvoorbeeld
Die leek me ook al erg lekker jaquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:16 schreef Isabeau het volgende:
Toch eens proberen dusvooral appel/peer vind ik een lekkere combinatie.
Ga ergens zitten werken aan je scriptie waar je niet kan eten, bijv. in de bieb.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]die laatste tip is wel erg origineel
En niet alleen thuis zitten gaat moeilijk als je alleen woont en niet elke dag overal en nergens kan blijven. Ik moet ook een scriptie afmaken en daar ga ik ook van eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |