abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57915711
Afgelopen 3 dagen flink gewandeld in de zon Erg ongezond gegeten
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57915766
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:49 schreef Isabeau het volgende:
Afgelopen 3 dagen flink gewandeld in de zon Erg ongezond gegeten
Dat eerste klinkt heerlijk en hoe kwam het laatste?
pi_57916193
Afstudeer/scriptiestress... praat me er niet van. Ik heb 1,5 jaar over mijn scriptie gedaan
Wat een nachtmerrie.

Wel erg veel leuke dingen gedaan in de tijd dat ik niet aan mijn scriptie aan het werk was, dat is ook wat waard! Nu mis ik die tijd en voel ik me soms oud

Net 15km werkfrustraties eraf gefietst! In de sportschool weliswaar.
Een meisje naast me was zich ook aan het uitsloven, dan wil je (ik) toch niet onder doen
Springfield's looking pretty dusty today
pi_57916576
Zo in 10 min. pasta pesto gemaakt

smullen
Springfield's looking pretty dusty today
pi_57916613
10 min? dat is wel erg snel
pi_57916840
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:57 schreef Miss_S het volgende:

Dat eerste klinkt heerlijk en hoe kwam het laatste?
Stress (serieus, 1 bak met stress hier en ik baal er enorm van)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57916904
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 19:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dus ook nog geen leuke reden he
Gaat de stress snel minder worden?
pi_57916989
quote:

[..]

* freecell fnuffelt Isa even stevig
pi_57917005
Ik hoop het wel, want ik ben er niet echt happy mee. Ik heb wel lieve vrienden en vriendinnen die er altijd voor me zijn en daar ben ik erg blij mee, maar dat neemt de oorzaak van de stress niet weg (oa mijn broer en mijn ouders met problemen ) Bedankt

Nog tips van iemand om stress-eten tegen te gaan? Dat het je helemaal niets kan schelen of je eet en wat je eet? Terwijl het je diep van binnen natuurlijk absoluut wel iets kan schelen....wil niet weer dik worden.
pi_57917172
Isa. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_57917205
quote:

[..]

Stress-eten: ik hoor hier regelmatig tandenpoetsen voorbij komen ... voor mij de beste oplossing: zorgen dat ik niet alleen thuis ben (als mijn ouders thuis zijn kan ik niet op jacht gaan naar eten) en vooral heel druk bezig zijn. Desnoods gewoon het huis uit, naar de stad ofzo, als ik maar niet de kans krijg om 'niets' te doen, dan is het té makkelijk om te gaan snoepen. Ook film kijken enzo vermijd ik dan maar. Of dat zou ik moeten doen, maar als ik gestresst ben hou ik me hier zelf ook niet aan .

Dingen die lekker wegeten: komkommer, cherrytomaatjes, paprika en suikervrije drop. Eet van die laatste 1 zakje (120 kcal) en je bent zo misselijk dat je niets meer hoeft. En je zit rest van de dag op de wc. Zeer effectief.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57917256
Kent iemand FruitFlirt van roosvicee?
Erg lekker sap en niet zoveel kcal als coolbest bijvoorbeeld
pi_57917381
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:02 schreef Chicolate het volgende:
Dingen die lekker wegeten: komkommer, cherrytomaatjes, paprika en suikervrije drop. Eet van die laatste 1 zakje (120 kcal) en je bent zo misselijk dat je niets meer hoeft. En je zit rest van de dag op de wc. Zeer effectief.
die laatste tip is wel erg origineel

En niet alleen thuis zitten gaat moeilijk als je alleen woont en niet elke dag overal en nergens kan blijven. Ik moet ook een scriptie afmaken en daar ga ik ook van eten
pi_57917410
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:04 schreef Miss_S het volgende:
Nee, nooit van gehoord zelfs. Wat voor smaak sap is dat dan?
pi_57917466
Deze is tropische mix met een vleugje kokos, maar je hebt ook appel/peer met een vleugje kaneel en aardbei nog iets met vleugje vanille
pi_57917486
Toch eens proberen dus vooral appel/peer vind ik een lekkere combinatie.
pi_57917693
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:04 schreef Miss_S het volgende:
Dat klinkt lekker! Is het wel minder waterig dan de meeste roosvicee-soorten?

Ik vond trouwens daarnet dat het net nieuw is, dus logisch dat niet veel mensen het nog kennen (en daar gaat verandering in komen, met dit soort mond-op-mond reclame) ...

@Isa: ik ben helaas door schade en schande wijs geworden over die dropjes. Nog een voordeel: op de wc zijn andere eetbare spullen ook niet bij de hand .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57917767
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:16 schreef Isabeau het volgende:
Toch eens proberen dus vooral appel/peer vind ik een lekkere combinatie.
Die leek me ook al erg lekker ja
En hij is inderdaad niet zo heel waterig, maar ook geen echt dik sap gelukkig
pi_57923309
Ik ben weer terug van de Stones-film premiere en ik vond het 3x niks Had een soort documentaire verwacht (regisseur is nl, Martin Scorsese) Maar het was meer een concertregistratie. Boring! Ik ben 5 minuten voor het einde weggeglipt, had geen zin in de afterborrel en ik moest naar m'n hondje, want die was al vanaf 18 uur alleen. (Voor de film hebben we nog gegeten in Flo, een restaurant hier in A'dam. Wel lekker, niet gezond)

WB Razztwizzle!!
pi_57923362
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

die laatste tip is wel erg origineel

En niet alleen thuis zitten gaat moeilijk als je alleen woont en niet elke dag overal en nergens kan blijven. Ik moet ook een scriptie afmaken en daar ga ik ook van eten
Ga ergens zitten werken aan je scriptie waar je niet kan eten, bijv. in de bieb.
pi_57923424
Jullie hebben echt een romantisch beeld van de bieb hier zeg.... er zijn hier geen plekjes waar je kan studeren. Echt niet.

En de UB kost me 15 euro per dag aan reisgeld
pi_57923539
De bieb hier heeft een aantal eenpersoonshokjes waar je kan zitten en verder nog een stille en een niet zo stille ruimte (zeg maar tussen de boekenrekken) met lange tafels. Ik zit regelmatig in zo'n eenpersoonshokje te werken, werkt prima.

Jammer dat dat bij jou niet kan. Is er niet een andere plek waar je kan werken? Bij iemand thuis oid?
pi_57923589
Ik krijg continue de tip om naar de bieb te gaan en ik zou willen dat ze van die 1-persoons hokjes hadden
Ik kan het beste gewoon thuis studeren, alleen moet ik niets meenemen uit de supermarkt wat ik eigenlijk niet wil eten. Daar schuilt het gevaar.
pi_57923778
Dat zou bij mij niet eens werken, ik woon tegenover het winkelcentrum
pi_57923842
Ik moet gelukkig iets meer moeite doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')