Is dat bij jullie echt zo erg? hier valt dat reuze meequote:Op dinsdag 8 april 2008 15:16 schreef Viking84 het volgende:
De Plus heeft idd nooit wat. Waarom denk je dat ik twee reserveboodschappenlijstjes schrijf?
.
Maar het is de dichtstbijzijnde supermarkt.
Zolang je normale dingen moet hebben, is er niks aan de hand, maar ik vraag me serieus af of ze chilipepertjes hebben, botersla of koriander.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Is dat bij jullie echt zo erg? hier valt dat reuze mee
ik haal eens in de week mijn boodschappen bij de Aldi, eindje fietsen, maar heb dan wel nagenoeg alles in huis.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:16 schreef Viking84 het volgende:
De Plus heeft idd nooit wat. Waarom denk je dat ik twee reserveboodschappenlijstjes schrijf?
.
Bij mij is die ook het meest dichtbij (mag je wel van zulke lange woorden een vergrotende* trap maken vikingquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:16 schreef Viking84 het volgende:
.
die eerste 3 dingen zie ik hier toch wel altijd liggenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zolang je normale dingen moet hebben, is er niks aan de hand, maar ik vraag me serieus af of ze chilipepertjes hebben, botersla of koriander.
Gnocchi hebben ze inmiddels ook al niet meer.
Wat viking al zei: zolang je niets anders wilt dan aardappelen met hollandse groente (bij wijze van spreken) hebben ze het, andere dingen zijn er helemaal niet (avocado's bijvoorbeeld) of nauwelijks op voorraad, één lousy kratje per week volgens mij (courgettes enzo)quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Is dat bij jullie echt zo erg? hier valt dat reuze mee
Ik vind het niet ongrammaticaal.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:20 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Bij mij is die ook het meest dichtbij (mag je wel van zulke lange woorden een vergrotende* trap maken viking). Beetje verder zit er een albert heijntje en nog iets verder een bas vd heijden en een grotere AH. Allen ook nog eens op zondag geopend.
Vaak ben ik echter wel zo lui naar de plus te gaan. Hier krijg ik wel altijd spijt van als ik eenmaal iets zoek of het belachelijk duur vind.
*Okee, overtreffende dan![]()
Bij die van mij hebben ze wel 'rare groenten en fruit', maar dat is dan weer stervensduur. (avocado à 1,99 bv.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:30 schreef Faithy het volgende:
[..]
Wat viking al zei: zolang je niets anders wilt dan aardappelen met hollandse groente (bij wijze van spreken) hebben ze het, andere dingen zijn er helemaal niet (avocado's bijvoorbeeld) of nauwelijks op voorraad, één lousy kratje per week volgens mij (courgettes enzo)
de rest is echt of niet aanwezig, of rot (groente) of stervensduur voor het kleine kutbeetje wat je krijgt... nee, ik vind het geen fijne winkelze hebben ook van die rare rolkarretjes
Hier is het ook duur maarja dat is de Plusquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:33 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Bij die van mij hebben ze wel 'rare groenten en fruit', maar dat is dan weer stervensduur. (avocado à 1,99 bv.)
Maar die karretjes zijn wel weer leuk
Wromquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:44 schreef Chicolate het volgende:
En ik haat afstappen van een fiets als ik ongesteld ben. Echt heel erg.
Door jouw verhalen zou ik bijna een Sonja boek willen gaan kopenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:44 schreef Chicolate het volgende:
Sylvana. Klinkt heel erg gezellig, ga je weblog zo wel even lezen.
En ik haat afstappen van een fiets als ik ongesteld ben. Echt heel erg. Voor de rest loop ik nog vrolijkrond en vragen mensen me op school of ik stoned ben
(Mn holtes zitten dicht en ik zie er schijnbaar nogal beroerd uit, maar doe te vrolijk en volgende moment zit ik suf voor me uit te staren).
Straks weer een experimenteel Sonja recept, heb het gezien en zag heel veel kruidige dingen. En ingredienten die ik niet ken, maar wel vaak hier hoor. Dus daar heb ik nu al zin in ...
Dan moet je wel de nieuwste kopen, die met ál die recepten (weekmenu's lekker links laten liggen) ... "Gezond genieten met Sonja" ofzo. Mn moeder is er helemaal happy mee. Ik ookquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Door jouw verhalen zou ik bijna een Sonja boek willen gaan kopenookal moeten de recepten ook wel online te vinden zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Chicolate op 08-04-2008 16:01:27 (Receptje toegevoegd) ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:56 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dan moet je wel de nieuwste kopen, die met ál die recepten (weekmenu's lekker links laten liggen) ... "Gezond genieten met Sonja" ofzo. Mn moeder is er helemaal happy mee. Ik ook.
[..]Ik ga morgen toch shoppen dus zal eens kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en die spoiler ken ik inderdaadzo leuk een vrouw zijn (nee ben er verder wel blij mee
)
De edit ook gezien? Alvast 1 receptje om te proberenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ga morgen toch shoppen dus zal eens kijken
en die spoiler ken ik inderdaadzo leuk een vrouw zijn (nee ben er verder wel blij mee
)
Treffende omschrijvingquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:02 schreef Faithy het volgende:
[..]
als je afstapt doet het *blob* (in geval van maandverband![]()
)
Yepquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:04 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De edit ook gezien? Alvast 1 receptje om te proberen. En ik zag dat in dat rijtje de quiche ook stond (die vond ik ook erg lekker) ...
Hey! Welkom terugquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Treffende omschrijvingik moest hardop lachen.
Enneh, hoi, ik ben er weer (had iemand mij überhaupt gemist
). Het ging de afgelopen tijd met mij niet zo lekker, vandaar dat ik Fok even heb vermeden. Het gaat nog steeds niet optimaal, heb het heel druk en kan er niet zo heel goed mee omgaan. Alles is leuk, maar ik ben ook voortdurend moe. En het doemdenken over afstuderen, scriptie, stage, etc. is moeilijk uit te zetten af en toe.
Daarbij komt dat ik nogal gauw de neiging heb obsessief met iets te worden (of dat nou weinig eten of gezond eten is), en meeposten in dit topic hielp daar niet echt bij mee..
Maar ik ga het gewoon weer proberen, dat gezond en zonder obsessief te worden een paar kilo kwijt te raken. Ik zit nu op 74,5 en ik wil heel graag naar de 70 kilo. En nu eet ik lekker een bakje magere yoghurt, met verse kokos (ik zal jullie het rampverhaal omtrent de Slachting Des Kokosnoots besparen) en een kiwi.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:02 schreef Faithy het volgende:
[..]
als je afstapt doet het *blob* (in geval van maandverband![]()
)
Jaaaa je bent er weerquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
).
(ik zal jullie het rampverhaal omtrent de Slachting Des Kokosnoots besparen)
Jammer dat het niet door gaat Renskequote:Op dinsdag 8 april 2008 16:15 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben er weer.
Zak snack a jacks (chocola) meegenomen. Ben nu eentje aan het opeten en wat zijn die dingen godsgruwelijk lekker.
Ik had beter niets mee kunnen meenemen, want volgens mij heb ik er straks een nieuwe verslaving bij.
Mijn date gaat morgen niet door, want ze is ziek. Gisteravond zei ze al dat ze niet lekker was, dus toen zag ik de bui al hangen, maar goed... Even nieuwe afspraak maken dus
.
De appel werd zeker gemistquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Treffende omschrijvingik moest hardop lachen.
). Het ging de afgelopen tijd met mij niet zo lekker, vandaar dat ik Fok even heb vermeden. Het gaat nog steeds niet optimaal, heb het heel druk en kan er niet zo heel goed mee omgaan. Alles is leuk, maar ik ben ook voortdurend moe. En het doemdenken over afstuderen, scriptie, stage, etc. is moeilijk uit te zetten af en toe.
Daarbij komt dat ik nogal gauw de neiging heb obsessief met iets te worden (of dat nou weinig eten of gezond eten is), en meeposten in dit topic hielp daar niet echt bij mee..
Maar ik ga het gewoon weer proberen, dat gezond en zonder obsessief te worden een paar kilo kwijt te raken. Ik zit nu op 74,5 en ik wil heel graag naar de 70 kilo. En nu eet ik lekker een bakje magere yoghurt, met verse kokos (ik zal jullie het rampverhaal omtrent de Slachting Des Kokosnoots besparen) en een kiwi.
Dat is al een jaar lang mn bijbaantje ongeveer, vorige zomer hele zomervakantie als alphahulp gewerkt, en nou ik gestopt ben met studie ga ik dit dus weer tot september doenquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:24 schreef Faithy het volgende:
je hebt van je 'hobby' je werk gemaakt Sylvana?(schoonmaken bedoel ik dus
)
Aww, zó herkenbaar.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:10 schreef Razztwizzle het volgende:
En het doemdenken over afstuderen, scriptie, stage, etc. is moeilijk uit te zetten af en toe.
Ook herkenbaarquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik leef ook met Razztwizzle mee. Ik wilde er vorige week al eens helemaal mee kappen..
I am not alone!quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook herkenbaar.
Echt, ik vraag me soms af waarom ik met die master ben begonnen. Alleen maar ellende eigenlijk.
Maar nu ben ik bijna klaar en nu zal ik het doorzetten ook. Hoe ver ben jij dan?
Ik heb je even een pb gestuurd, want anders gaan we teveel off-topic hierzoquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
I am not alone!. Ik vroeg me datzelfde vorige week nog serieus af. Het plezier is behoorlijk weg, in ieder geval. Maar opgeven doe ik niet aan. Welke master doe jij? Een meerjarige? Ik ben pas afgelopen februari begonnen, en het is een eenjarige master. Maar ik word gék van constant in de UB zitten, dus ik hóóp eigenlijk een stage te kunnen regelen voor komend semester.
Is JH trouwens je begeleider? Ik heb nog een caput bij hem gedaan in februari. Compleet afgeraffeld door tijdgebrek en ik had een 8.. Geweldig, bij Ramakers werk je je dood voor een zesje.
Het was .. uhm .. apart. Overheersende citroen/sinaasappelsmaak. (couscous, rozijnen, abrikozen, courgette, kalkoen, veel kruiden, sinaasappel/citroensap, uitjes in sinaasappelsapsaus ... om maar wat ingredienten te noemen) Voor herhaling vatbaar, maar ik weet niet of ik er dol van kan wordenquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:44 schreef Chicolate het volgende:
Straks weer een experimenteel Sonja recept, heb het gezien en zag heel veel kruidige dingen. En ingredienten die ik niet ken, maar wel vaak hier hoor. Dus daar heb ik nu al zin in ...
Dat eerste klinkt heerlijkquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:49 schreef Isabeau het volgende:
Afgelopen 3 dagen flink gewandeld in de zonErg ongezond gegeten
Stressquote:Op dinsdag 8 april 2008 18:57 schreef Miss_S het volgende:
Dat eerste klinkt heerlijken hoe kwam het laatste?
Dus ook nog geen leuke reden hequote:Op dinsdag 8 april 2008 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stress(serieus, 1 bak met stress hier en ik baal er enorm van)
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Stress(serieus, 1 bak met stress hier en ik baal er enorm van)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |