abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57825887

Het vorige deel: Slank de zomer in #144 Welkom DevilsandDust

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_57825899
Groetjes terug
pi_57825988
Ik vond heel weinig aan die Lonneke, mocht ik een vent wezen: I would do her!
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:00:02 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_57826013
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:58 schreef conleche het volgende:
Het ging me dan ook meer om de persoon dan om d'r bakkes
disclaimer
pi_57826025
net lekker mn banaantje op, en hoop straks eens even lekker te gaan kunnen poepen daar heb ik écht behoefte aan

Verder is t rustig op 't werk, dus zit beetje lekker te Fok!ken en te kletsen, en te sms-en met René die net een nieuwe motor heeft gekocht dus ben zeer benieuwd als ik thuis kom wat er voor de deur staat

Net een mevrouw aan de balie, dus ik loop ernaartoe:

"Wat kan ik voor u doen?"`
-Laat mee even! Ik ben beperkt, ik moet wat opzoeken!
"ok..."

dus ik ga weer zitten, en op het moment dat mijn reet de stoel raakt hoor ik

-Ja! Nu! Kan!
"ok... "

beperkte mensen zijn best grappig
Doei.
pi_57826034
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Het ging me dan ook meer om de persoon dan om d'r bakkes
You'd care to elaborate??
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:02:00 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_57826066
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:00 schreef conleche het volgende:

[..]

You'd care to elaborate??
Achja....
disclaimer
pi_57826068
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:58 schreef conleche het volgende:
Ziet er inderdaad niet verkeerd uit
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:19:11 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57826459
Beetje jong, die Lonneke, dus nee, jullie mogen haar hebben.
Ik luister naar Leonard Cohen . Ik word er altijd van beschuldigd dat ik depressieve muziek heb. Was ik me nooit zo van bewust, maar de laatste tijd ben ik in een jubelstemming en ik merk dat heel veel (depri) muziek me momenteel beslist niet aanspreekt .
Niet meer actief op Fok!
pi_57826559
Haha.. Klinkt net alsof de dieetclub de rimboe is
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 08:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

delen van wijsheden door vreemde die in een topic komen worden meestal niet gewaardeerd en dit is niet de eerste keer dan mercurial dat even hier komt doen

en fijn dat je het probeert leuk te houden in het topic
Ik vind het eigenlijk vervelend dat er altijd zo bot wordt gereageerd wordt op nieuwkomers of niet vaste posters. Blijkbaar hoor ik nu dus ook bij het kliekje, maar ik vind eigenlijk dat elke opmerking evenveel waarde heeft. Oude of nieuwe posters.
pi_57826564
Zo
Ik ben weer terug uit mijn werk (idioot vroeg beginnen heeft zijn voordelen) en heb een lekkere lunch 1 broodje met tonijnstukjes en sla (de poes was heel blij met de rest van de tonijn ) en één broodje met kaas, sla en ei

vet lekker!
pi_57826668
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Haha.. Klinkt net alsof de dieetclub de rimboe is
[..]

Ik vind het eigenlijk vervelend dat er altijd zo bot wordt gereageerd wordt op nieuwkomers of niet vaste posters. Blijkbaar hoor ik nu dus ook bij het kliekje, maar ik vind eigenlijk dat elke opmerking evenveel waarde heeft. Oude of nieuwe posters.
Dat is niet zo, zeker niet bij nieuwkomers. Daar ben ik altijd vriendelijk tegen.
Maar mensen die zomaar even binnen komen vallen en dan advies geven kan ik inderdaad bot tegen reageren, zeker als ze ookal in andere topics echt lastig hebben zitten doen
pi_57826693
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:23 schreef freecell het volgende:
Zo
Ik ben weer terug uit mijn werk (idioot vroeg beginnen heeft zijn voordelen) en heb een lekkere lunch 1 broodje met tonijnstukjes en sla (de poes was heel blij met de rest van de tonijn ) en één broodje met kaas, sla en ei

vet lekker!
Dat zou ideaal werk voor mij zijn, ik begin liever echt heel vroeg dan halverwege de dag.

Dus jullie hebben wel een normale kat hier reageren ze helemaal niet op tonijn (of iets anders van vis)
pi_57826696
Ja ook mensen die even binnen komen vallen zoals jij dat noemt
vind ik het raar als je daar dan bot tegen gaat doen..
pi_57826737
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja ook mensen die even binnen komen vallen zoals jij dat noemt
vind ik het raar als je daar dan bot tegen gaat doen..
Ik zal er op letten maar zoals al zei met de persoon uit het vorige topic heb ik al aanvaringen gehad
pi_57826806
Okee is goed, (En ik bedoel het ook niet kwaad naar jou toe of zo het viel me gewoon op dat de meeste hier zo bot doen)
want toen ik hier binnenkwam voor het eerst en ik zei iets werd ik gewoon straal genegeerds of
"ja leuk datweten we al"
toen dacht ik ook.. okee
(Met m'n vorige accoutn dan he.. hiermee hadik me wel gelijk voorgesteld )
Soms wil je ook gewoon even meeposten voordat je ECHT actief mee gaat doen
pi_57826827
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat zou ideaal werk voor mij zijn, ik begin liever echt heel vroeg dan halverwege de dag.

Dus jullie hebben wel een normale kat hier reageren ze helemaal niet op tonijn (of iets anders van vis)
Ik vind het ook heerlijk. Om 6 uur je bed uit, maar dan ook nooit na half 4 vrij, hoera
Normaal doe je toch niks met de uren tussen 6 en 9
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:37:18 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_57826839
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik luister naar Leonard Cohen . Ik word er altijd van beschuldigd dat ik depressieve muziek heb. Was ik me nooit zo van bewust, maar de laatste tijd ben ik in een jubelstemming en ik merk dat heel veel (depri) muziek me momenteel beslist niet aanspreekt .
Ze is 26
Und Leonard Cohen
disclaimer
pi_57826910
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Okee is goed, (En ik bedoel het ook niet kwaad naar jou toe of zo het viel me gewoon op dat de meeste hier zo bot doen)
want toen ik hier binnenkwam voor het eerst en ik zei iets werd ik gewoon straal genegeerds of
"ja leuk datweten we al"
toen dacht ik ook.. okee
(Met m'n vorige accoutn dan he.. hiermee hadik me wel gelijk voorgesteld )
Soms wil je ook gewoon even meeposten voordat je ECHT actief mee gaat doen
Daar heb je ook inderdaad gelijk in hoor daarom zal ik daar ook zeker wel op letten
Nieuw bloed is altijd welkom
pi_57826931
Ik zit nu trouwens aan een "na de lunch appeltje" ik heb ontdekt dat fruit na de lunch mijn hongermoment vlak na de lunch redelijk effectief tegen gaat.

Weet iemand trouwens lekker fruit in dit seizoen? De sinaasappels worden al duurder en ook echt minder lekker. Appels zijn nu heerlijk en goedkoop maar ik wil graag wat afwisseling. Wat is er nu nog meer lekker en goedkoop. (behalve druiven, die zijn wel lekker, maar dan knaag ik meteen de hele bak leeg en krijg ik buikpijn )
pi_57826962
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:19 schreef Viking84 het volgende:
Chelsea Hotel Partisan
Ik vind echt dat hij een mooie stem heeft! Donker, maar niet grommend.

@Miss_S, sorry, ik moest wel een beetje glimlachen om je reacties. Sinds wanneer heb jij het nodig dat Faithy voor je opkomt, jij kunt jezelf toch wel verdedigen?
pi_57826986
Freecell, ik eet veel winterwortels, da's ook wel zoet... En goedkoop en verkrijgbaar.

Of peren?
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:46:22 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57827019
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Chelsea Hotel Partisan
Ik luister vandaag voor het eerst écht naar zijn oudere nummers (jaren 60/70) en het valt me op dat zijn stem daar heel anders is dan later. Ik weet niet precies hoe ik het moet typeren. Maar vergelijk bijv I'm your man (1988) en So long, Marianne (1967) maar eens. Hij praat in de latere nrs eigenlijk meer dan dat hij zingt. Heel ander stemgeluid , zwaarder .

Ik ga zo eens boodschappen doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57827024
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Chelsea Hotel Partisan

@Miss_S, sorry, ik moest wel een beetje glimlachen om je reacties. Sinds wanneer heb jij het nodig dat Faithy voor je opkomt, jij kunt jezelf toch wel verdedigen?

Het ging om het verschil dat ze een rel uit lokt terwijl ze ook voor me had kunnen opkomen (wat natuurlijk niet hoeft) maar er had vast ook wel iets tussen die twee uiterste gezeten
pi_57827102
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik luister vandaag voor het eerst écht naar zijn oudere nummers (jaren 60/70) en het valt me op dat zijn stem daar heel anders is dan later. Ik weet niet precies hoe ik het moet typeren. Maar vergelijk bijv I'm your man (1988) en So long, Marianne (1967) maar eens. Hij praat in de latere nrs eigenlijk meer dan dat hij zingt. Heel ander stemgeluid , zwaarder .

Ik ga zo eens boodschappen doen .
I'm your man ken ik niet. *bladert door iPodje... Nope.

Eigenlijk vind ik Suzanne nog altijd het mooiste nummer. Beetje cliché, maar de combinatie van tekst en stem raakt me echt
pi_57827154
Freecell: ananas? Daar is volgens mij niet echt een seizoen voor, omdat ze per definitie uit de tropen of daaromstreken komen. Ik ben dol op ananas en eet het bijna iedere dag...
pi_57827165
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het ging om het verschil dat ze een rel uit lokt terwijl ze ook voor me had kunnen opkomen (wat natuurlijk niet hoeft) maar er had vast ook wel iets tussen die twee uiterste gezeten
nogmaals, waarom zou ik in dít geval voor jou op moeten komen, wáárom.
Ik heb gezegd dat ik je sterkte zou wensen bij een overlijden, of bij een ernstig ongeval, of iets van een vergelijkbare aard Iets wat je iemand, zelfs je ergste vijand, niet toewenst...

en dit is alles behalve vergelijkbaar en als je dat wel vindt, dan
Doei.
pi_57827173
pauze

lekker opdrachten maken, en bruine boterhammetjes met kaas
Doei.
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:55:26 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_57827206
nou nou, wat een rel
disclaimer
pi_57827217
Goeiemiddag (schaamteloze tvp, verder niks te melden)
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:56:36 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57827230
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:52 schreef conleche het volgende:
Freecell: ananas? Daar is volgens mij niet echt een seizoen voor, omdat ze per definitie uit de tropen of daaromstreken komen. Ik ben dol op ananas en eet het bijna iedere dag...
Ja van die peperdure kant en klaar bakjes .
Ik koop eigenlijk alleen ananas als het in de aanbieding is. En dat is in de zomermaanden toch wel vaker dan in de wintermaanden, volgens mij.

Ah, ik ga ook rijstwafels halen. Die zijn zó lekker . Ze ruiken ook heel gezellig vind ik, naar de zee . Mark vindt ze stinken .
Niet meer actief op Fok!
pi_57827276
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja van die peperdure kant en klaar bakjes .
Ik koop eigenlijk alleen ananas als het in de aanbieding is. En dat is in de zomermaanden toch wel vaker dan in de wintermaanden, volgens mij.

Ah, ik ga ook rijstwafels halen. Die zijn zó lekker . Ze ruiken ook heel gezellig vind ik, naar de zee . Mark vindt ze stinken .
Ja maar ik ben lui (én rijk ) Je kan ook net zo goed zo'n hele kopen, die zijn best vaak in de aanbieding en sws niet heel duur.
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:04:36 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57827375
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja maar ik ben lui (én rijk ) Je kan ook net zo goed zo'n hele kopen, die zijn best vaak in de aanbieding en sws niet heel duur.
Ik ga ook maar kunstenares worden dan.
Niet meer actief op Fok!
pi_57827444
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ga ook maar kunstenares worden dan.
Hihi, doe maar.

Post eens een tekening, dan kan ik zien of het enige kans van slagen heeft.....
pi_57827466
Ook een tvp.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_57827548
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Hihi, doe maar.

Post eens een tekening, dan kan ik zien of het enige kans van slagen heeft.....
Oh, je bent ook nog kunstcriticus?

Ik heb een broer en een zus en die zijn allebei kunstenaar en vreselijk arm En ik ben ook een sloeber, natuurlijk In de wetenschap is niet veel geld te halen
pi_57827637
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:11 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, je bent ook nog kunstcriticus?

Ik heb een broer en een zus en die zijn allebei kunstenaar en vreselijk arm En ik ben ook een sloeber, natuurlijk In de wetenschap is niet veel geld te halen
Ik denk dat ik in het geval van Viking de boel nog wel kan beoordelen. Hoewel ik me reuze kan vergissen natuurlijk!

Ik noem mezelf geen kunstenaar hoor, dan zie ik ook andere mensen voor me. Ik heb gewoon van schilderen m'n beroep gemaakt. Als iemand vraagt wat ik ben dan zeg ik: schilder. (Waarschijnlijk denkt dan de helft van de mensen die niet doorvraagt, dat ik hun muren kan komen sauzen
pi_57827682
Beste Saskia,

Ok, ik was wat geïrriteerd door jouw manier van reageren op een potentiële nieuwkomer.
Ik ken de hele user niet, en aangezien het een kliekje aan het worden is, is elke nieuwe poster welkom, zolang hij/zij maar normaal doet.

En in mijn ogen deed deze poster dat. Hij gaf een tip, zonder te weten dat je ziek,zwak,misselijk en onderweg was. En dan zo afsnauwen is niet nodig: gewoon zeggen 'dank je, dat weet ik, maar ik doe dit omdat het beter is voor mijn keel, ik ben namelijk ziek, weet je?' was al nèt wat vriendelijker geweest, ondanks dat je zegt deze user al te kennen. Ik gedraag mij ook in verschillende topics anders. Rellen in Klaagbaak en Onzin, hier wat serieuzer over het algemeen, omdat het over (mijn/ons) welzijn gaat, etc.
Misschien wilde deze poster gewoon wel heel normaal een tip geven, en ja, dan kun je denken, daar en daar heb ik je dit zien doen, maar geef 'm een kans, als hij op normale manier jou een tip geeft over afvallen.
Ja, je bent 30 kilo kwijt, ja, dat is heel netjes, maar niet iedereen weet dat. WIj zijn er inmiddels mee doodgegooid, maar nog steeds niet heel Fok! weet dat! Onthoud dat.

Sorry, als het rellen leek, sorry, als je je hierdoor opgelaten voelt (maar je zei al eerder dat je niets om mijn mening of opmerkingen gaf, dus dat zal wel meevallen ), maar ik ga je niet verdedigen (zie een paar posts hierboven) verdedigen doe ik voor mensen die mij aan het hart gaan. Empathie tonen voor nagenoeg iedereen, behalve kinderverkrachters en seriemoordenaars misschien.

Ik wil niet rellen, ik heb geen zin in rellen, het was misschien niet aardig, maar wel gemeend, omdat ik wist hoe je zou reageren, en ik een eventuele nieuwe poster niet weg wilde jagen.

Je mag verder gaan met negeren, je mag op me reageren, het maakt me allemaal niets uit, maar verdedigen, nee, zolang dat maar duidelijk is. Maar over het algemeen is dat ook niet nodig, want hier valt niets te verdedigen
Dus zou het misschien kunnen dat het gewoon weer gezellig wordt? Zonder dat ik over elk woordje hoef na te denken of 'je niet weer een ban aanvraagt via een TR' of weer gezeik oproept? Ik reageer soms scherp, net als jij. Op iedereen, net als jij, maar ik probeer wel beschaafd te blijven. Ook heb ik geen zin om posts te negeren, niet te lezen of weetikveelwat.. dat komt niet ten goede aan de sfeer van dit topic.

We zouden zelfs nog gaan lunchen samen, en ineens ging het weer fout. Dat lunchen moeten we maar vergeten, maar misschien kunnen we (wéér) een poging wagen normaal tegen elkaar te doen, zonder een vraag met een kritieke ondertoon meteen als aanval te zien (en ja, daar maak ik mezelf ook schuldig aan als de vraag van jouw kant komt) maar net als een vraag van een willekeurig ander persoon in dit topic

groetjes,

Gaby

[ Bericht 11% gewijzigd door Faithy op 04-04-2008 13:23:06 ]
Doei.
pi_57827703
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:16 schreef conleche het volgende:
(Waarschijnlijk denkt dan de helft van de mensen die niet doorvraagt, dat ik hun muren kan komen sauzen
Ja, maar dat komt omdat je zo vaak vergeet om je haar te kammen
pi_57827791
Hmm, hele ananassen zijn momenteel nog meer dan 2,- per stuk en in de zomer heb je ze voor een euro. Daar is dus ook echt wel een seizoen voor.
Peren is een idee Kiwi is ook lekker bedenk ik net
pi_57827813
Ananassen

dát is een goede voor vanavond

krijg vanavond twee gasten te eten, en zocht nog een lekker toetje dank jullie wel
Doei.
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:31:17 #42
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57827993
hellow dames

ik ben ook gek op verse ananas jammie... kan zo een hele ananas opeten dan ze zijn alleen soms erg duur en niet altijd te verkrijgen in de supermarkt waar ik onze boodschappen haal.

@Faithy, ik snap je reactie na wat er vorige week is gebeurd..... zal me er verder niet over uitlaten, maar ik snap je gevoel... *geeft knuffel*
kan Cato het alleen een beetje aan? en kwam er nou nog een kitten bij?

ik moet ook nodig óntlasten; maar ook hier lukt het niet zo goed, dus nu flink aan het vocht, meestal komt het dan wel op gang... en zo ff wat yoghurt met flink wat vezels....
wegen stel ik dus ook uit

gister hadden we visite en heb ik toch wat chips gegeten en wat toastjes met filet americain en dat was lekker
(verder niets bij de koffie ofzo genomen, dus zo'n ramp was dat ook niet)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:35:56 #43
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_57828087
Ja hallo, daar ben ik weer. Ik ben 10kg afgevallen in twee weken, nou de rest nog . Gezien het feit dat ik nog niet kan sporten en het naar verhouding vrij snel gaat qua afvallen heb ik nog geen vast plan, behalve geen twee pakken chocolademelk op een dag drinken en "gezond" avondeten koken. En batterijen halen voor de weegschaal, zodat ik me weer fatsoenlijk kan wegen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_57828106
Na al dat gelul over knackebrot heb ik daarnet geluncht met 3 sneetjes meergranen knackebrot à 32 cal. Met daarop verdeeld een halve avocado met sambal mayo. (eetlepel light mayo, (liefst zure, uit Belgie of Frankrijk) theelepel sambal badjak, gesnipperd sjalotje, tomaat in kleine stukjes (zonder pitjes en sap) en gehakte koriander) Mjum!
pi_57828207
dank je BJ
Met Cato is het wel goed, hij is alleen wel echt heel alleen merk ik. Hij is volgens mij nog nooit 'het enige katje' geweest, en vraagt heel veel aandacht. Ik voelde me echt schuldig dat ik naar mn werk moest vanochtend.

Er komt misschien over enkele weken een katje bij, die geboren is op de dag van het overlijden van Sushi Maar daar moeten we nog even over bellen/mailen. Een van de katjes uit dat nest (van 3) is helaas al overleden, en het is even afwachten hoe het nu gaat met de andere twee, en of ze ze niet allebei liever houdt
Doei.
pi_57828215
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:35 schreef k_i_m het volgende:
Ja hallo, daar ben ik weer. Ik ben 10kg afgevallen in twee weken, nou de rest nog . Gezien het feit dat ik nog niet kan sporten en het naar verhouding vrij snel gaat qua afvallen heb ik nog geen vast plan, behalve geen twee pakken chocolademelk op een dag drinken en "gezond" avondeten koken. En batterijen halen voor de weegschaal, zodat ik me weer fatsoenlijk kan wegen .
hoe is 't met de kleine?
Doei.
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:46:59 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57828338
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:36 schreef conleche het volgende:
Na al dat gelul over knackebrot heb ik daarnet geluncht met 3 sneetjes meergranen knackebrot à 32 cal. Met daarop verdeeld een halve avocado met sambal mayo. (eetlepel light mayo, (liefst zure, uit Belgie of Frankrijk) theelepel sambal badjak, gesnipperd sjalotje, tomaat in kleine stukjes (zonder pitjes en sap) en gehakte koriander) Mjum!
Meid, wat een werk! .
Ik schaaf een paar plakken kaas af en gooi die tussen twee dun met halvarine besmeerde crackers .
Welke crackers heb je? Volkoren of vezelrijk?
Wasa doet goede zaken met ons .
Niet meer actief op Fok!
pi_57828476
kaas

annanas

vanavond ga ik iig dit maken als toetje:

verse annanas in ringetjes snijden (uitgehold dus)
dit in wat basterdsuiker omwentelen en opbakken tot de suiker gecaramelliseerd is
Dit op een bord doen met wat verse slagroom en wat chocoladesnippers
Doei.
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:54:08 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57828513
Oh en over de kunstwerkjes.
Toevallig vond ik gisteren nog van alles uit mijn kleuter- en basisschooltijd . Ik kan zelf ook wel beoordelen dat dat geen werk van een kunstenares in spé is .
"Renske gebruikt veel lijm bij het knippen en plakken. Als ze commentaar krijgt op de slordigheid van haar knip- en plakwerkjes reageert ze stroef." (quote uit één van de schriftjes die de juf toen bijhield .)
Niet meer actief op Fok!
pi_57828519
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Meid, wat een werk! .
Ik schaaf een paar plakken kaas af en gooi die tussen twee dun met halvarine besmeerde crackers .
Welke crackers heb je? Volkoren of vezelrijk?
Wasa doet goede zaken met ons .
Finse Ronde van bolletje zijn lekker: vezelrijk en smakelijk.

Conleche, dat klinkt echt heel erg lekker! avocado's zijn zo lekker en zo vreselijk gezond
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:56:15 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57828552
Ik heb nog nooit een avocado gehad . Misschien toch eens doen dan dit weekend. Knackebrod a la Conleche .
Renske, ik wéét dat je rijstwafels erg lekker vindt, maar daar zitten óók calorieën in!
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:58:42 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57828593
Vanavond iig één van m'n favoriete gerechten: tagliatelle met gestoomde prei en champignons met knoflook en een theelepel crème fraiche en dan parmezaanse kaas als topping . Mark vindt het niet zo lekker, maar dat is dan pech voor hem . Ik merk dat ik toch wel graag vegetarisch eet. Mark heeft nu kalfsleverworst in de koelkast liggen en dat ziet er zo ranzig uit dat ik wel over m'n nek kan gaan als ik het zie liggen. Straks maar even in een donker hoekje vd koelkast leggen .
Laatste rijstwafel nu!
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:59:43 #53
14746 k_i_m
pi_57828623
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:41 schreef Faithy het volgende:

[..]

hoe is 't met de kleine?
Gaat uitstekend! .
In my life
Why do I smile
pi_57828632
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:54 schreef Viking84 het volgende:
Oh en over de kunstwerkjes.
Toevallig vond ik gisteren nog van alles uit mijn kleuter- en basisschooltijd . Ik kan zelf ook wel beoordelen dat dat geen werk van een kunstenares in spé is .
"Renske gebruikt veel lijm bij het knippen en plakken. Als ze commentaar krijgt op de slordigheid van haar knip- en plakwerkjes reageert ze stroef." (quote uit één van de schriftjes die de juf toen bijhield .)
Ach wat schattig!! (vooral dat stroef !) ik kan me het zo goed voorstellen: zit je daar als kleuter met het puntje van je tong uit je mond te knippen en in jouw geval dus vooral te plakken, gaat zo'n juf-muts d'r wat van zeggen!!
pi_57828725
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:59 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Gaat uitstekend! .
puik! en welkom terug, overigens.
Lijkt me wel fijn, dat als je een kind uitpoept, dat je sowieso ineens een stukkie lichter bent
Doei.
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:05:10 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57828733
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Ach wat schattig!! (vooral dat stroef !) ik kan me het zo goed voorstellen: zit je daar als kleuter met het puntje van je tong uit je mond te knippen en in jouw geval dus vooral te plakken, gaat zo'n juf-muts d'r wat van zeggen!!
Precies. En ik zat met 3 jaar al op de kleuterschool . Maar sowieso geinig om te lezen. Het zijn een soort dagboekjes die mijn moeder met de juf bijhield van mijn 3e tot en met mijn 5e. Ik zat op een speciale school (voor slechthorenden) en de juffen deden dat met alle moeders. Dus er staan dingen in die ik alweer vergeten was en ook zijn er rapportages van hoe ik me gedraag enzo. Om het kort te houden: ik was niet erg aardig .
Ik praatte graag, luisterde minder goed, schreeuwde om aandacht te krijgen, speelde graag de baas en ik lachte anderen uit als ze vielen of iets fout deden. Ik was een kind dat goed 'gecorrigeerd' moest worden .
Niet meer actief op Fok!
pi_57828735
Ik had vandaag meergranen knackebrod van het AH huismerk. Maar mijn all time favorite is de original crisp van Wasa. Die is héél dun en héél knapperig.

En het was bijna meer werk om het te typen dan om het te maken dat beleg hoor, valt echt heel erg mee!

(nu ben ik wel een langzame typer, dat scheelt...)
pi_57828788
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Precies. En ik zat met 3 jaar al op de kleuterschool . Maar sowieso geinig om te lezen. Het zijn een soort dagboekjes die mijn moeder met de juf bijhield van mijn 3e tot en met mijn 5e. Ik zat op een speciale school (voor slechthorenden) en de juffen deden dat met alle moeders. Dus er staan dingen in die ik alweer vergeten was en ook zijn er rapportages van hoe ik me gedraag enzo. Om het kort te houden: ik was niet erg aardig .
Ik praatte graag, luisterde minder goed, schreeuwde om aandacht te krijgen, speelde graag de baas en ik lachte anderen uit als ze vielen of iets fout deden. Ik was een kind dat goed 'gecorrigeerd' moest worden .
Boef!

En KIM, ik wist helemaal niet dat je een kindje had gekregen! Ik vond 10 kilo in 2 weken al zoveel! Gefeliciteerd nog!
pi_57828835
is er verschil in knackebrod?

ik heb altijd de goedkope, van ene huismerk ofzo, Perfekt bijvoorbeeld

Het lekkerste erop vind ik nog altijd (magere) smeerkaas
Doei.
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:09:59 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57828843
* Viking84 heeft een foto van Kims baby gezien in OUD.
Niet meer actief op Fok!
pi_57828868
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:09 schreef Faithy het volgende:
is er verschil in knackebrod?

ik heb altijd de goedkope, van ene huismerk ofzo, Perfekt bijvoorbeeld

Het lekkerste erop vind ik nog altijd (magere) smeerkaas
Er zijn volgens mij wel 100 soorten!! Oke ik overdrijf a bit, maar, echt: haske veel!
pi_57828926
het pakje is op, kwam ik achter eergisteren, moet maar weer 's nieuwe halen. Welke raad je me écht aan?
Doei.
pi_57829054
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Jullie bedoelen het beide niet kwaad maar het is een beetje 2 verschillende karakters die botsen.
Miss_S wil ook niet graag in en in bot zijn en ook gewoon aardig gevonden worden (net als iedereen) dus ja
dan kan het zijn dat niet AL haar reacties bot zijn
en dan kan het zijn dat het bot overkomt, maar niet zo bedoeld is.
Gewoon allemaal niet zo happen, allemaal iets minder fel. Niks aan 't handje
(Ook al stoor ik mij niet aan discussies, je kan elkaar heel aardig vinden en een totaal verschillende mening hebben en elkaar daar helemaal op afbranden en toch nog de beste vrienden zijn. . Niet dat ik voorstel om boezem vrienden te worden met Faithy.. Of faithy met Miss_S of zo iets )
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:24:24 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_57829132
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:13 schreef Faithy het volgende:
het pakje is op, kwam ik achter eergisteren, moet maar weer 's nieuwe halen. Welke raad je me écht aan?
WASA vezelrijk. Die heerst de pan uit
disclaimer
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:24:49 #65
14746 k_i_m
pi_57829141
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Boef!

En KIM, ik wist helemaal niet dat je een kindje had gekregen! Ik vond 10 kilo in 2 weken al zoveel! Gefeliciteerd nog!
Whehe, ik vond het zelf ook wel leuk klinken. En dankjewel!

Faithy, dat scheelt echt zoveel dat ik me gelijk "dun" voelde. Alleen jammer dat je een hele enge slappe buik hebt daarna, omdat je buikspieren nog niet op hun plek zitten .
In my life
Why do I smile
pi_57829147
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:17 schreef Faithy het volgende:
Beste Saskia,

*knip*

groetjes,

Gaby
Oh dat vond ik echt een mooie post Ergens had ik het idee dat jij niet kon nuanceren maar deze post heeft geheel het tegendeel bewezen
pi_57829170
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:24 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Whehe, ik vond het zelf ook wel leuk klinken. En dankjewel!

Faithy, dat scheelt echt zoveel dat ik me gelijk "dun" voelde. Alleen jammer dat je een hele enge slappe buik hebt daarna, omdat je buikspieren nog niet op hun plek zitten .
hm.. kan je dat ook als excuus gebruiken als je geen kinderen hebt gehad?
Doei.
pi_57829219
Ik vind wasa speical,
die rode met maanzaad echt het ellar aller lekkerst
pi_57829224
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:36 schreef conleche het volgende:
Leuk is dat om helemaal een feestje op je boterham te maken Ik ga deze ook eens proberen
(Al vind ik dat ik niet van ui en sambal hou, maar met andere combinaties kan het altijd heel erg anders uitpakken)
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:29:38 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57829246
*Googlet op 'avocado':

"De naam avocado komt van het Nahuatl woord ahuacatl, dat overigens ook "teelbal" betekent." (Wiki).

Dus Conleche heeft een teelbal op haar cracker gehad? .
Niet meer actief op Fok!
pi_57829259
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Oh dat vond ik echt een mooie post Ergens had ik het idee dat jij niet kon nuanceren maar deze post heeft geheel het tegendeel bewezen
dank je

ik ben ook stiekem best lief enzo maar dat laat ik niet altjid even goed merken
Doei.
pi_57829315
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:29 schreef Viking84 het volgende:
*Googlet op 'avocado':

"De naam avocado komt van het Nahuatl woord ahuacatl, dat overigens ook "teelbal" betekent." (Wiki).

Dus Conleche heeft een teelbal op haar cracker gehad? .
En Levi heeft teelbal op haar bruine driehoekbroodje gehad. Avocado met tuinkruiden, zout, peper en een beetje alfalva. Dat is zo goddelijk lekker.
***Levi was here***
pi_57829372
da's ook een goede, alfalvaalfaalfavavava

kan alfavalalfaalva oko met geitenkaas?
Doei.
pi_57829404
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind wasa speical,
die rode met maanzaad echt het ellar aller lekkerst
me too
ookal vind ik van wasa stiekem eigenlijk alles lekker volgens mij
pi_57829408
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:36 schreef Faithy het volgende:
da's ook een goede, alfalvaalfaalfavavava

kan alfavalalfaalva oko met geitenkaas?
Ik wist ook niet hoe je het schrijft, heb een wilde gok gedaan.
Ik vind persoonlijk geitenkaas zonde van de alvalfa (nog een wilde gok ).
***Levi was here***
pi_57829433
zoiets?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Alfalfa

ik weet 't anders ook niet
Doei.
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:39:39 #77
14746 k_i_m
pi_57829438
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:26 schreef Faithy het volgende:

[..]

hm.. kan je dat ook als excuus gebruiken als je geen kinderen hebt gehad?
Nee, met slap bedoel ik écht slap . Aangezien alle organen ergens anders naartoe gedrukt zijn, kan je je navel ongeveer totaan je ruggengraat indrukken .
In my life
Why do I smile
pi_57829474
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:39 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Nee, met slap bedoel ik écht slap . Aangezien alle organen ergens anders naartoe gedrukt zijn, kan je je navel ongeveer totaan je ruggengraat indrukken .
je maakt wel reclame voor het ouderschap zo
Doei.
pi_57829584
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:17 schreef Faithy het volgende:
Beste Saskia,

KNIP

groetjes,

Gaby
Rellen heb je hier ook vaak genoeg gedaan, en hoe je het ook uitlegt dat was ook je bedoeling in het vorige topic
Dus ik denk dat het in deze topics het gezelligste blijft als jij gewoon niet op mij reageert en ik niet op jou
Want normaal doen zoals jij het zegt is niet de manier waarop jij postte in het afgelopen topic, daar heb ik dus vrij weinig zin in dus negeren lijkt me het beste te werken

Ik wil gewoon dat het leuk blijft in dit topic en ik heb op sommige punten al aangegeven dat ik anders had moeten reageren
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:47:35 #80
14746 k_i_m
pi_57829600
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:41 schreef Faithy het volgende:

[..]

je maakt wel reclame voor het ouderschap zo
Ik heb dan ook minstens een half uur lang vol afschuw in mijn blubberbuik zitten prikken voordat ik ermee op kon houden .
In my life
Why do I smile
pi_57829761
Nou ik vind dus de original crisp het lekkerst.

Hihi, over teelballen gesproken: ik heb in de supperclub wel eens stierenballensoep gegeten! (en die was niet gemaakt van avocado kan ik je vertellen)

Smaakte een beetje naar zachte kip. Waarom smaken alle rare dingen naar kip Kikkerbilletjes, konijn, stierenballen....
pi_57829804
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:55 schreef conleche het volgende:
Smaakte een beetje naar zachte kip. Waarom smaken alle rare dingen maar kip Kikkerbilletjes, konijn, stierenballen....
krokodil smaakt ook naar kip Heb ik in Zimbabwe gegeten.
***Levi was here***
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:00:22 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57829904
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:47 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik heb dan ook minstens een half uur lang vol afschuw in mijn blubberbuik zitten prikken voordat ik ermee op kon houden .
Aww, ik ken een vrouw die er na haar zwangerschap uit zag alsof er nog een baby in zat . Was dat bij jou ook zo?
Niet meer actief op Fok!
pi_57829911
Ik vind zwnager zijn/bevallen zo iets goors en vies
eerst een poarasiet in je buik die alle levenskracht uit je zuigt
daarna een bevalling waar je vaak uitgeschuerd en als het fout gaat tot je anus
na de bevalling komt er nog allemaal rommel naar buiten
je moet weer terug gehecht worden
lekkende tieten

lekkende alles daar beneden
+ nog 292828 andere gore details die ik heb verdrongen
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:02:08 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57829940
Een baby een parasiet noemen!
(Aanstaande) moeders in de aanval!
Niet meer actief op Fok!
pi_57829957
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
lekkende tieten

Ik geloof niet dat je bovenstaande in OUD moet posten

Ik neem aan dat jij geen kinderen wilt?
pi_57829959
quote:

[..]

pic's or it didn't happen

en verder, @Miss_S, negeer jij mij maar, ik blijf wel gewoon lekker reageren, of je nu antwoord geeft of niet, dat moet je zelf maar uitzoeken, want negeren, nee, dát is niet gezellig, in mijn opinie. Ik wil kunnen zeggen wat ik op het hart heb, en probeer daarin NIET onbeschoft over te komen. En als wel, dan alvast mijn excuses, maar ik ga niet op hete kolen lopen en ook niet op mijn handen zitten
Doei.
pi_57829975
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:02 schreef Viking84 het volgende:
Een baby een parasiet noemen!
(Aanstaande) moeders in de aanval!
Dat is het toch ook? Het leeft in je, maakt je ziek en het kost veel moeite om 't er weer uit te krijgen. Parasietje dus. Neemt niet weg dat het best een leuk parasietje kan zijn!
***Levi was here***
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:04:03 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57829976
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:02 schreef Faithy het volgende:
en ook niet op mijn handen zitten
Dan kun je hier niet meer posten .
Niet meer actief op Fok!
pi_57829991
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dan kun je hier niet meer posten .
nee, want met mijn gigantische reet breek ik vast al mijn vingerkootjes dan
Doei.
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:05:17 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57830002
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:03 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dat is het toch ook? Het leeft in je, maakt je ziek en het kost veel moeite om 't er weer uit te krijgen. Parasietje dus. Neemt niet weg dat het best een leuk parasietje kan zijn!
Ik vind zwangere vrouwen heel mooi .
En ik weet zeker dat niemand er zo over denkt als Principessa.
Zoals mijn moeder altijd zei: "Het bevallen doet wel heel zeer, maar dan ben je zo weer vergeten als je je kindje ziet" .
Niet meer actief op Fok!
pi_57830005
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:02 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat je bovenstaande in OUD moet posten

Ik neem aan dat jij geen kinderen wilt?
Jawel, maar ik zoek een draagmoeder
of de hormonen zorgen eroor dat ik dat blauw paarse slijmerige gedrocht toch wel heel mooi ga vinden of zo
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:05:45 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57830006
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:04 schreef Faithy het volgende:

[..]

nee, want met mijn gigantische reet breek ik vast al mijn vingerkootjes dan
Hihi .
Jongens, jullie houden mij van 't werk .
Niet meer actief op Fok!
pi_57830016
quote:
lekkende tieten

Je bekijkt het wel heel positief he
Volgens mij moet je aan die dingen maar niet teveel denken
pi_57830022
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ehm....

ik vind dat ze het nogal grof, maar wel ehm... een beetje naar mijn idee heeft verwoord
Doei.
pi_57830024
quote:

[..]

Zoals mijn moeder altijd zei: "Het bevallen doet wel heel zeer, maar dan ben je zo weer vergeten als je je kindje ziet" .
Ahum, ik zou het iets anders verwoorden, maareh...pretty much so...
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:07:01 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57830032
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Jawel, maar ik zoek een draagmoeder
of de hormonen zorgen eroor dat ik dat blauw paarse slijmerige gedrocht toch wel heel mooi ga vinden of zo
Moet je daar nu al mee bezig zijn?
Wacht maar mooi tot je dertig bent. Dan gaat je biologische klok tikken en wil je maar wat graag een klein hummeltje (of meer) in je buik hebben.

(niet dat ik geloof dat dat mij gaat overkomen, maar ik ben toch lesbisch, dus ik zit toch al raar in elkaar )
Niet meer actief op Fok!
pi_57830041
Doei.
pi_57830052
oooooh, ben jij lesbies?
Doei.
pi_57830057
quote:

[..]

Geen kinderen voor mij

Maar dat rekt -met wat oefening- toch prima terug? Of heb je een keizersnede gehad?
pi_57830068
quote:

[..]

Dat zei mijn moeder ook en dat probeer ik me maar voor te houden
Maar volgens mij had het toch allemaal wel mooier en makkelijker moeten kunnen
pi_57830083
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:08 schreef Faithy het volgende:
oooooh, ben jij lesbies?
En ze valt op blond, dus pas maar op
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:09:35 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57830084
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:08 schreef Faithy het volgende:
oooooh, ben jij lesbies?
4 april! Grapje! Je bent erin getuind .

Ik heb er trouwens een loeihekel aan om als een wandelende broedmachine te worden bestempeld en nu doe ik het zelf ook .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:09:57 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57830091
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:09 schreef conleche het volgende:

[..]

En op ouder, dus pas jíj maar op. Of was jij niet blond? .
Niet meer actief op Fok!
pi_57830103
Bij een bevalling moet ik altijd aan de film Aliens denken
En een vriendinnetje is ook nog verloskundige in opleiding
dus ik hoor dat het hoofdje altijd misvormd is en het kind daarom meteen een mutsje opkrijgt
dat je ipv een baby ook een tros embryo's kunt krijgen met nagels en haren en weet ik het
brr
pi_57830108
Ik heb net trouwens een eierkoek op, wat zijn die dingen toch eigenlijk vies
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:11:01 #107
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57830120
quote:

[..]

Ik ken er anders een hele hoop!
***Levi was here***
pi_57830121
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En op ouder, dus pas jíj maar op. Of was jij niet blond? .
Ja maar donkerigblond dat telt niet.
pi_57830167
ik heb ook twee eirkoeken op
het vult niet
en het is niet super super lekker
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:14:44 #110
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57830199
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Bij een bevalling moet ik altijd aan de film Aliens denken
En een vriendinnetje is ook nog verloskundige in opleiding
dus ik hoor dat het hoofdje altijd misvormd is en het kind daarom meteen een mutsje opkrijgt
dat je ipv een baby ook een tros embryo's kunt krijgen met nagels en haren en weet ik het
brr

*rilt mee* Heel eng inderdaad... dat kan inderdaad gebeuren. Al ken ik gelukkig persoonlijk niemand die dat is overkomen. Lijkt me extreem traumatiserend.
***Levi was here***
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:15:12 #111
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57830210
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:09 schreef conleche het volgende:

[..]

ze was al verliefd op me in mn galajurk
Doei.
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:16:55 #112
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57830245
Vreselijk ja, bah .
Ik weet nog niet of ik kinderen wil. Voorlopig niet iig. Het vervelende bij vrouw-vrouwstellen is ook dat maar eentje de biologische moeder kan zijn. Dan ben ik misschien eerder geneigd een kindje te adopteren. Er zijn genoeg kindjes zonder ouders en dan is het kindje evenveel van je partner als van jou .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:17:34 #113
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57830263
maar die was natuurlijk ook errrrrg mooi en stond je xtreem goed

tja ik ben donkerbruin (maaaaar niet van mezelf)... dus ik van geheel buiten de categorie
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:17:52 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57830272
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:15 schreef Faithy het volgende:

[..]

ze was al verliefd op me in mn galajurk
Noh, maar je zag er wel héél mooi uit .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:19:06 #115
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57830298
whehe..

waarom is dat KLB MBO bash topic nu weer dood zat me net lekker uit te leven

anders maar een psychologie bash topic openen ofzo
Doei.
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:19:31 #116
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57830310
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
maar die was natuurlijk ook errrrrg mooi en stond je xtreem goed

tja ik ben donkerbruin (maaaaar niet van mezelf)... dus ik van geheel buiten de categorie
Ik ben wel van nature donkerbruin. En hetro en val dus ook buiten de categorie.
***Levi was here***
pi_57830340
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb ook twee eirkoeken op
het vult niet
en het is niet super super lekker
Nou ik vind het wel even heel erg vullen maar daarna heb je er niets meer aan
pi_57830368
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:16 schreef Viking84 het volgende:
Vreselijk ja, bah .
Ik weet nog niet of ik kinderen wil. Voorlopig niet iig. Het vervelende bij vrouw-vrouwstellen is ook dat maar eentje de biologische moeder kan zijn. Dan ben ik misschien eerder geneigd een kindje te adopteren. Er zijn genoeg kindjes zonder ouders en dan is het kindje evenveel van je partner als van jou .
Ik heb ook altijd met adoptie in mijn hoofd gezeten, bij mij zal er dan wel een man in beeld zijn
Maar er zijn gewoon al zoveel kinderen op de wereld en inderdaad ook veel die geen ouders hebben...
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:23:29 #119
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57830383
hmm ik dus van nature blond, maar ga donker door het leven en ben ook onwijs hetero

dus geen match haha
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:24:17 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57830402
Jullie proberen ook maar angstvallig te zorgen dat je buiten mijn zoekprofiel valt . Heb ik een enge ziekte ofzo? .
Stomme hetero's .
Niet meer actief op Fok!
pi_57830426
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:24 schreef Viking84 het volgende:
Jullie proberen ook maar angstvallig te zorgen dat je buiten mijn zoekprofiel valt . Heb ik een enge ziekte ofzo? .
Stomme hetero's .
Heb je geen leuke dates in de planning?

En ik ben stiekem wel blond hoor
pi_57830453
Aan de ene kant wil ik wel kinderen maar ik heb idd geen zin in alles wat PF opnoemde Dus misschien ook wel adoptie ofzo, ik weet het niet. Maar als ik aan kinderen denk zie ik ook wel eens lichtbruine kindertjes met blonde krulletjes voor me (die dan dus wel van mij zijn).
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:27:09 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57830459
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Heb je geen leuke dates in de planning?

Ja a.s. woensdag .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:27:43 #124
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57830468
en Eierkoeken zijn natuurlijk wel heel Sonja-verantwoord

en ik vind ze stiekem ook wel heel lekker, maar ik kan me de tijd niet heugen dat ik er een op heb
Binnenkort maar weer eens een halen, gewoon, omdat het al zo lang geleden is!
Doei.
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:28:12 #125
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57830479
quote:
Stomme hetero's .
Dat ik vertel bruin haar te hebben heeft toch niet met homofobie te maken?
***Levi was here***
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:29:51 #126
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57830512
ik zit lekker te genieten van een snack a jack met chocolade 61 cal
pi_57830519
Ik ben leuk maar viking is niet echt mijn type
pi_57830535
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja a.s. woensdag .
Oja daar had je het woensdag over (toen wist ik niet of je die avond bedoelde of komende woensdag)
maar dat is leuk
Dat mis ik dan wel weer, het daten zelf
pi_57830550
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben leuk maar viking is niet echt mijn type
Wie van het kliekje is dan wel je type
Doet me denken, waar zijn alle mannen gebleven
pi_57830620
quote:
Stomme hetero's .
Heb m'n expirimentele fase al achter de rug. Bummer!!

Moet naar de sportschool
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:35:43 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57830630
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik zit lekker te genieten van een snack a jack met chocolade 61 cal
Die wilde ik bijna meenemen ipv rijstwafels, maar leek me geen goed idee .

Oh, en ik ben ook heel leuk, heus waar, alleen zit mijn type hier ook niet, volgens mij .
Niet meer actief op Fok!
pi_57830651
iemand a la angelina jolie/adriana lima/Keira Neightley/ Sandra Roelofs
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:37:26 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57830667
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Oja daar had je het woensdag over (toen wist ik niet of je die avond bedoelde of komende woensdag)
maar dat is leuk
Dat mis ik dan wel weer, het daten zelf
Ik vind het vreselijk, zo'n eerste date.
Maar tegelijkertijd ben ik vreselijk nieuwsgierig, dus het één heft het andere dan wel weer op .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:37:52 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57830676
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ben jij bi ofzo? .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:38:14 #135
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57830685
en die snack a jack rijstewafels vind ik erg lekker als tussendoortje, neem normaal altijd cheese (daar zitten iets van 32 cal in per stuk), maar vond chocolade ook wel een keertje lekker... en ik neem er echt niet meer dan 1 (max 2) tussendoor per dag

heeeeeeeeeeeeeerlijk
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:48:18 #136
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57830873
krijg net een rijstwafel van mn collega. Nou ja, dat wilde ik wel aannemen, ipv de chocolade die weer op mijn bureau staat

was wel lekker, maar beetje droogjes, meteen smoordorst gelukkig heb ik nog een banaan.

Zeg, trouwens, goh, ja...vanaf wanneer hebben/hadden jullie zoiets 'nu vind ik mezelf echt mooier'?

Ik walgde van mijn enorme buik, en inmiddels kan ik elke broek die ik heb uittrekken zonder de knopen los te maken, maar als ik mijn buik even 'goed vastpak' merk ik nauwelijks verandering, en moet er nog steeds schandalig veel vet af (het is écht erg ) wanneer ga je het zelf merken, optisch gezien... komt er een moment dat je denkt 'ja, tof!' ook in je naakte zelf, en niet alleen met mooie kleertjes waarbij die buik niet zo opvalt? het wordt toch wel eens tijd dat ik mezelf ook een geil wijf ga vinden
Doei.
pi_57830890
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ben jij bi ofzo? .
het ging toch om je ideale vrouw?
dat ik niet verliefd ben op vrouwen wil toch niet zeggen dat ze niet antrekkelijk kunnen zijn
of ben je dan gelijk bi
pi_57830906
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Die eerste 2 wil ik ook wel, die laatste ken ik volgens mij niet
pi_57830924
Nou ik vind mezelf in zwarte kleren en skinny jeans echt een vet goed geweldig figuur hebben
maar naakt in de spiegel dan is het weer zo van
oja wacht.
ik was stiekem nog helemaal niet afgetraidnd en ik heb nog love handles etc
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:51:38 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57830927
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

het ging toch om je ideale vrouw?
dat ik niet verliefd ben op vrouwen wil toch niet zeggen dat ze niet antrekkelijk kunnen zijn
of ben je dan gelijk bi
Het was dan ook maar een vraag.
En je hebt helemaal gelijk .

Er zijn ook een hoop mannen die ik njammie vind: Grant Show (van Melrose Place), Patrick Dempsey, Matthew Fox, Gavin Rossdale .
Niet meer actief op Fok!
pi_57830929
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind het vreselijk, zo'n eerste date.
Maar tegelijkertijd ben ik vreselijk nieuwsgierig, dus het één heft het andere dan wel weer op .
Het is altijd wel spannend, maar als het leuk is is het vaak ook wel heel leuk
Dus hoop dat het bij jou ook heel leuk word (was dat diegene die ook op Fok zit?)
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:53:55 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57830975
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het is altijd wel spannend, maar als het leuk is is het vaak ook wel heel leuk
Dus hoop dat het bij jou ook heel leuk word (was dat diegene die ook op Fok zit?)
Dank je .
En ja, degene die op Fok! zit. Weet niet of ze op Fok! zit, hoor, maar wel dat ze het kent, omdat leerlingen van haar op Fok! zitten (het is een lerares en verder zeg ik niks, want straks zit iemand hier nog bij haar in de klas ).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:55:31 #143
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57831001
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:48 schreef Faithy het volgende:
krijg net een rijstwafel van mn collega. Nou ja, dat wilde ik wel aannemen, ipv de chocolade die weer op mijn bureau staat

was wel lekker, maar beetje droogjes, meteen smoordorst gelukkig heb ik nog een banaan.

Zeg, trouwens, goh, ja...vanaf wanneer hebben/hadden jullie zoiets 'nu vind ik mezelf echt mooier'?

Ik walgde van mijn enorme buik, en inmiddels kan ik elke broek die ik heb uittrekken zonder de knopen los te maken, maar als ik mijn buik even 'goed vastpak' merk ik nauwelijks verandering, en moet er nog steeds schandalig veel vet af (het is écht erg ) wanneer ga je het zelf merken, optisch gezien... komt er een moment dat je denkt 'ja, tof!' ook in je naakte zelf, en niet alleen met mooie kleertjes waarbij die buik niet zo opvalt? het wordt toch wel eens tijd dat ik mezelf ook een geil wijf ga vinden
hmm neej ik vind mezelf ook geen geil wijf als ik in de spiegel kijk en ook in mijn kleertjes niet...

maar ik sta al wel vaker voor de spiegel en dan valt het me mee wat ik zie maja was natuurlijk ook heel wat gewend en wat ik ook idd een heerlijk gevoel vind is dat zelfs mijn kleinste broeken nu te ruim worden... eerst straks, nu lekker baggy

en dat gevoel van : ja tof dat komt misschien nog wel een keer... maar nu nog niet...
pi_57831002

op tv vond ik hgaar gewoon als een mooie vrouw overkomen,
in beeld wat minder
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:57:31 #145
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57831039
is dat één en dezelfde persoon?

há, make-up kan me echt redden dus
Doei.
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:58:38 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57831064
Ik vind Keira Knightley echt extreem mager. Dat is niet mooi meer . Haar hoofd lijkt zo van haar nek te kunnen rollen.
Brr. Qua bekende vrouwen vind ik leuk: Sophie Hilbrandt, Virginia Madsen, Famke Jansen, Naomi Watts, Michelle Pfeiffer... allemaal oude wijven dus .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:59:04 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57831073
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:57 schreef Faithy het volgende:
is dat één en dezelfde persoon?

há, make-up kan me echt redden dus
Nee, die tweede is Kyra Knightley .
Niet meer actief op Fok!
pi_57831086
Nee eerste is Keira Kneightly, wie die ander is weet ik niet..

Ik vind qua vrouwen Rachel Bilson wel erg mooi
pi_57831098
die eerste twee is Keira en die 3e is Sandra Roelofs
pi_57831115
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dank je .
En ja, degene die op Fok! zit. Weet niet of ze op Fok! zit, hoor, maar wel dat ze het kent, omdat leerlingen van haar op Fok! zitten (het is een lerares en verder zeg ik niks, want straks zit iemand hier nog bij haar in de klas ).
Ok dus we krijgen geen uitgebreid verslag?
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:04:13 #151
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57831179
ow en vrouwen die ik leuk vind om te zien (en ja daar hoef je niet gay voor te zijn om dat te zien):
Hanna Verboom, en Sophie Hilbrand
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:05:28 #152
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57831204
mooie vrouwen...

hm.. ik vind Sandra Bullock geweldig mooi

Spontaan, mooi figuur, échte lach..ja... als ik lesbies was...
Doei.
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:11:48 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57831315
Hè, wat een leuk topic wordt dit toch .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:23:01 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_57831493
Zeg, ga es naar het pottentopic
disclaimer
pi_57831535
quote:
lekkende tieten

En toen lag ik onder mijn bureau

Ik heb trouwens aardbeien gekocht (1,50 voor een enorme doos ) en mineolamandarijnen (zijn erg lekker, al even getest).

En volgens mij komt langzaam mijn normale smaak terug. heb 4 maanden niet aan koffie moeten dénken, maar zit nu heel tevreden achter een kop cappuccino
pi_57831623
Ik heb honger. Beetje ruzie gemaakt thuis, en daardoor geen ontbijt/lunch/tussendoortjes gehad ... eigenlijk heb ik pas om half 3 een breaker (light, toeval Framboos Appel klonk het lekkerst en was toevallig light) gehaald en dat is wat ik heb gegeten vandaag. Ik hoop geen ruzie te krijgen voor het avondeten, want anders zit ik helemaal zonder voedingsstoffen ... (ik had natuurlijk in de kantine een broodje kunnen kopen, maar ik vond ze te duur voor tijdens een verkoudheid, en was gewoon boos dat ik geen eten gekregen had thuis. Dus weigerde ik veel geld uit te geven. Eigenwijze trut die ik ben )
quote:

[..]

... het komt in de buurt (ik hoef dan ook geen kinderen later. Geloof dat ik een vreselijke mama zou zijn, en alleen maar boos omdat een kind te dom is om mij te begrijpen ).
quote:
Stomme hetero's .
Ik ben blond echt blond ... alleen te jong (en bezet, door een jongen )

Maar ik zie ook wel eens vrouwen die ik echt heel mooi vind. Kan even geen voorbeeldje bedenken alleen. Heb dat trouwens vaker bij vrouwen dan bij mannen, dat ik ze er wel mooi/aantrekkelijk uit vind zien. Zal wel zijn omdat ik jongens op karakter uitkies, en bij vrouwen nooit het idee heb 'dit zou wel een leuke partner zijn'. Bij sommige jongens/mannen wel dus.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57831656
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 16:11 schreef Viking84 het volgende:
Hè, wat een leuk topic wordt dit toch .

Is dat iets wat je normaalgesproken mist in het slanktopic, dan?

Jakkes, het is vrijdagmiddag, ik ben afgestudeerd, en nu moet ik een artikel schrijven. Maar reken maar dat ik daar om half 5 geen zin meer in heb, noch de discipline ervoor
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:32:51 #158
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57831696
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 16:05 schreef Faithy het volgende:
mooie vrouwen...

[ afbeelding ]

Vrouwen zijn ook gewoon mooier dan mannen... over het algemeen.

Ik vind Camaron Diaz leuk en mooi
en mijn vriend vindt haar echt geweldig.

Maar ik val toch echt op nerds mannen.
***Levi was here***
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:42:43 #159
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_57831891
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 16:05 schreef Faithy het volgende:
mooie vrouwen...

[ afbeelding ]

Echt, je moet eens op het puntje van haar neus letten. Ze heeft een heel erg raar puntje van dr neus. Alsof dr nosejob mislukt is ofzo. Echt heel raar.
Ik zie bij Sandra Bullock dus ook niets anders dan die rare neus.
pi_57831935
Ik zie bij sandra bullocks niets anders dan die lach die bij haar linkeroor begint en bij haar rechte oor ophoudt
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:46:15 #161
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57831957
dat weet ik wel, maar ik vind 't juist écht en schattig.. niet zo 'perfect' zoals andere 'filmsterren'
Doei.
pi_57832019
Net 2 proeftentames gemaakt en had 90% goed
Nu nog de andere helft leren maar dit wel een fijn begin
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:05:07 #163
14746 k_i_m
pi_57832310
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Aww, ik ken een vrouw die er na haar zwangerschap uit zag alsof er nog een baby in zat . Was dat bij jou ook zo?
Nee, ik zie er alleen nog maar vet uit .

In my life
Why do I smile
pi_57832355
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:05 schreef k_i_m het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij ziet er serieus erg goed uit voor iemand die net een baby heeft
pi_57832386
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Wat zij zegt! Zodra het weer kan die buikspieren een beetje trainen... Het hangt iig niet
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:19:24 #166
14746 k_i_m
pi_57832511
Mijn kont is dan ook een grotere zorg dan mijn buik . Qua buik was ik ook redelijk bescheiden zwanger, dat scheelt wellicht ook. Maar vergis je niet hoor, er zit een behoorlijke rand vet om mijn middel. Dat wordt echt wel flink hardlopen/cardio om dat weg te krijgen. Maar daar heb ik nu ook de kracht nog niet voor hoor, eerlijk gezegd.
In my life
Why do I smile
pi_57832522
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook
pi_57832541

pi_57832620
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ]

waarvoor?
pi_57832988
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:19 schreef k_i_m het volgende:
Mijn kont is dan ook een grotere zorg dan mijn buik . Qua buik was ik ook redelijk bescheiden zwanger, dat scheelt wellicht ook. Maar vergis je niet hoor, er zit een behoorlijke rand vet om mijn middel. Dat wordt echt wel flink hardlopen/cardio om dat weg te krijgen. Maar daar heb ik nu ook de kracht nog niet voor hoor, eerlijk gezegd.
Ja maar hallo! Hon, je bent nog maar net bevallen. Rustig aan hoor! Zwangerschap en bevallen zijn toch best een aanslag op je lijf.

Hoor je niet gewoon heel truttig de eerste twee maanden wandelen met de baby te beoefenen bij wijze van fitnessprogramma?
pi_57833031
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ooooh echt niet ... dat ziet er heel mooi uit voor net bevallen (ook voor kinderloos eigenlijk)

Quiche van prei. Jammie . Ik proef nu alweer veel meer dan gister en eergister . En een buik met eten is best een lekker gevoel.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57833055
voor kim
pi_57833066
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
voor kim
ahhh ik dacht jij moet ons ook iets vertellen
pi_57834205
quote:

[..]

[ afbeelding ]

ook voor de dames hier die nu zwanger zijn
pi_57835316
Ik heb trouwens eindelijk mijn ringen terug die verkleind zijn
Echt raar om te zien hoe klein ze nu zijn
pi_57835519
Zitten ze nu goed?
pi_57835906
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 20:02 schreef freecell het volgende:
Zitten ze nu goed?
Ja alleen waren ze een ring vergeten dus die komt nu weer later
De rest doe ik morgen mooi al weer om
pi_57838529
Ik wil héél graag een kindje (of naja, als ik ben afgestudeerd, en vriendlief en ik samenwonen, en een steady inkomen hebben, maar dán), maar ik word echt panisch bij het idee dik te worden. Dat vind ik echt heel. erg. eng. Daar kan de control freak in mij niet tegen. . Terwijl ik zwangere vrouwen wel vaak heel mooi vind. . Stomme ik. .
pi_57838699
ik vraag me altijd af waarom (net) afgestudeerden een kind willen

Ik heb zelf zoiets van: ja mooi, dan ben ik 30 als ik helemaal ben uitgeleerd en afgestudeerd enzo.
Dan wil ik carrière maken, mezelf bewijzen in mn vak, werken waarvoor ik zo lang geleerd heb en niet met een kind opgescheept zitten en thuis blijven. Want ja, als ik voor 'n kind zou kiezen, zou ik het dan ook weer niet 4 dagen in de week op de creche dumpen want ja, neem dan geen kinderen, denk ik dan, als je er zelf niet voor gaat zorgen

Dus nou ja, dan ben ik 30, ga ik carrière maken, werken en dan ja.. dan ben ik over de 35, en dan is 't al 'te laat', en neuh.. dat zie ik (nu) niet als erg nee....

Als je écht weet dat je kinderen wilt, én je wilt carrière maken, als vrouw zijnde, dan moet de man maar part-time gaan werken. Want dan ben ik wel heel stellig: een kind groeit niet op in de creche. Een dag ene en middag, ok, prima voor de opvoeding denk ik zo, andere kindertjes, andere mensen enzo, maar verder nope.. die yuppen die het kroost elke dag om half 8 lozen en na zessen pas weer ophalen neem dan geen kinderen, denk ik dan
Ja doei.
pi_57838905
Ik ben op mijn vroegst op mijn 25e klaar met studeren maar dan wil toch echt wel kinderen, moet er niet aan denken om nog veel ouder aan kinderen te beginnen
Carriere komt daarna wel weer of niet natuurlijk

En DevilsandDust wat vind je dan zo erg aan dik worden als je zwanger bent? Natuurlijk heb je dan geen controle meer over je lichaam en kan dat eng zijn
pi_57838937
Als ik afgestudeerd ben ben ik 23, m'n vriend 32. Dan hoeft dat kind ook nog niet meteen hoor, dat kan best nog een 3 tot 7 jaar duren. Carrière maken hoef ik niet zo nodig, ik doe ook niet bepaald een ambitieuze studie. Het beste zou zijn als vriendje en ik allebei part time kunnen werken, maar kan dat niet, ga ík werken en blijft hij thuis bij de frummel.
pi_57838983
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:13 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben op mijn vroegst op mijn 25e klaar met studeren maar dan wil toch echt wel kinderen, moet er niet aan denken om nog veel ouder aan kinderen te beginnen
Carriere komt daarna wel weer of niet natuurlijk

En DevilsandDust wat vind je dan zo erg aan dik worden als je zwanger bent? Natuurlijk heb je dan geen controle meer over je lichaam en kan dat eng zijn
Ja, das gewoon eng. Ik weet niet wat 't is, ik kan bij het idee zo dik te zijn echt in paniek raken. .
pi_57838985
25 is nog best jong voor kinderen, heden ten dage, anders.. het is niet alsof je meteen 4 extra chromosomen baart als je 30+ bent

moet er voor mijn 30ste uberhaupt niet aan denken en eigenlijk hélemaal niet. En nee, ik ben niet bang voor de bevalling.. als ik naar kinky feestjes kan, en dat aankan, kan ik een bevalling ook wel hebben
Ja doei.
pi_57839096
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, das gewoon eng. Ik weet niet wat 't is, ik kan bij het idee zo dik te zijn echt in paniek raken. .
Toch wel apart ookal kan ik me er wel iets bij voorstellen

Ik zou als ik zwanger zou zijn nog meer op mijn voeding gaan letten dat ik nu doe om te zorgen dat ik ook echt niet teveel zou aankomen
pi_57839164
DaD, wat studeer je?

Ik heb altijd geroepen: nooit kinderen. Nog steeds heb ik geen kinderwens, maar ik zeg tegenwoordig maar gewoon: voorlopig niet Zo lullig, als je er toch nog eens aan begint, denkt iedereen anders dat het een foutje is
Magoe, ik hoef er in principe tot m'n 30e niet over na te denken Heb een spiraaltje.
pi_57839171
ik zou eerder op mn voeding letten om ervoor te zorgen dat mijn kindje goed groeit dan dat ik bang zou zijn om aan te komen tijdens een zwangerschap
Ja doei.
pi_57839232
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou eerder op mn voeding letten om ervoor te zorgen dat mijn kindje goed groeit dan dat ik bang zou zijn om aan te komen tijdens een zwangerschap
Door gezonde voeding zal je dat ook bereiken, net zoals je zal bereiken dat je niet teveel aankomt

En 25 is zeker niet oud voor kinderen maar ik vind jonge ouders belangrijk voor kinderen dus heb ze het liefste wel voor mijn 30ste
pi_57839293
je moet dan ook genoeg gezond eten binnenkrijgen, en niet te weinig. Je zei het een beetje alsof je echt gaat lijnen als je zwanger bent namelijk aankomen doe je toch wel, als je zwanger bent, en je moet ook gezond blijven eten, maar vooral ook genoeg, en zeker niet 'precies genoeg voor jou, zodat je niet teveel aankomt', er zit ineens nog een mens(je) in je
Ja doei.
  vrijdag 4 april 2008 @ 22:29:31 #189
14746 k_i_m
pi_57839295
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb ook op mijn voeding gelet. Minimaal 3 keer per week naar de Mac D. en 2 pakken chocolademelk per dag .
In my life
Why do I smile
pi_57839314
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:29 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik heb ook op mijn voeding gelet. Minimaal 3 keer per week naar de Mac D. en 2 pakken chocolademelk per dag .
En, zware baby?
  vrijdag 4 april 2008 @ 22:31:11 #191
14746 k_i_m
pi_57839337
Nee, viel reuze mee. Gemiddeld, maar wel met heel veel haar .
In my life
Why do I smile
pi_57839344
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
je moet dan ook genoeg gezond eten binnenkrijgen, en niet te weinig. Je zei het een beetje alsof je echt gaat lijnen als je zwanger bent namelijk aankomen doe je toch wel, als je zwanger bent, en je moet ook gezond blijven eten, maar vooral ook genoeg, en zeker niet 'precies genoeg voor jou, zodat je niet teveel aankomt', er zit ineens nog een mens(je) in je
Ja maar met niet teveel bedoelde ik dus gewoon buitensporig veel, je moet genoeg aankomen voor het mensje in je
Maar je hoeft geen extra 30 kilo aan te komen omdat je dan zomaar alles gaat snoepen en snacken (lijkt me trouwens ook niet geweldig voor het kind)
pi_57839366
dus als je een afkeer hebt van kale mensen, McD-en tijdens de zwangerschap
Ja doei.
pi_57839379
Ik let er op dat ik gezond eet voor het kindje (veel groente, fruit vezels ed, echt meer dan normaal) én dat ik niet alles opeet wat ik lekker vind op dit moment (chocolade enzo ) omdat er wel grenzen zijn in wat ik wil aankomen. Soort mengeling dus.

En een jonge moeder hebben is voor het kind ook wel tof lijkt me zo Miijn moeder scheelt 41 jaar met mij en dat verschil in vitaliteit merk je als kind wel hoor.

Maarja, ik ben ook niet zo van de cariëre. Ik wil mijn kind sowieso niet naar een creche hebben inderdaad en ik heb werk wat ik lekker thuis kan doen. En een man die ook een heel flexibel rooster heeft, zodat ik nog wel uit het huis kom als ik dat wil

Ik zie serieus op dit moment het juist heel zonnig in dat we nu een kind krijgen

[ Bericht 10% gewijzigd door freecell op 04-04-2008 22:39:03 ]
pi_57839421
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:31 schreef k_i_m het volgende:
Nee, viel reuze mee. Gemiddeld, maar wel met heel veel haar .
Ow, dat is wel leuk, ja. Liefst een beetje donker haar. Zo'n pluizebolletjes-baby

Ja, ik vind baby's wel echt vreselijk schattig
  vrijdag 4 april 2008 @ 22:41:02 #196
14746 k_i_m
pi_57839549
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
dus als je een afkeer hebt van kale mensen, McD-en tijdens de zwangerschap
Ja, weet je wat het is, je kan toch niet voorspellen hoeveel je aankomt. Een vriendin van me is héél veel aangekomen en die at gewoon normaal en gezond en ik heb maandenlang geleefd op chocolademelk en zakken snoep (liefst met zoveel mogelijk kleur- geur- en smaakstoffen) en ik ben na 2 weken bijna alle kilo's alweer kwijt. Zij is zich rot aan het fietsen en lopen en is nog steeds na drie kwart jaar het grootste gedeelte nog steeds niet kwijt.
In my life
Why do I smile
pi_57839573
yup.. het laatste waar ik om zou denken, uberhaupt, tijdens een zwangerschap, is mn gewicht
Ja doei.
pi_57839832
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
yup.. het laatste waar ik om zou denken, uberhaupt, tijdens een zwangerschap, is mn gewicht
Idd. Juist veel eten voor die kleine!

Ik merk dat ik de laatste tijd meer ben gaan praten over baby's en dat ik als ik zo'n lief klein kindje zie ook zo sta te kijken. Maar toch nog maar even mee wachten
Ik zou wel stoppen met werken dan, al is het maar tijdelijk. En m'n lief wil dan parttime gaan werken, dan kunnen we alsnog goed rondkomen. Al kosten die dingen wel een smak geld

Ontopic: vandaag turkse pizza kebab gegeten, iemand een idee hoeveel calorieen dat is?
Springfield's looking pretty dusty today
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:21:25 #199
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_57840235
Wat leuk zeg! Jullie zijn je toekomst aan het plannen.
Ik zal jullie maar niet uit de droom helpen door te vertellen dat helaas niet alles te plannen is en dingen die je van tevoren had bedacht, vaak toch nog een beetje anders lopen dan je had gehoopt.
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:22:06 #200
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_57840265
* Isabeau schenkt nog een kopje thee in
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:23:22 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_57840302
Baby's zijn tof! Als ze van iemand anders zijn
En ik word dit jaar 27, maar de komende 5 jaar nog niet voor mij. Als kinderen krijgen mijn belangrijkste levensdoel is, dan misschien wel, maar dat is het (nu nog) niet, dus denk ik voorlopig eerst even aan mijn eigen behoeftes voor ik er zelf aan begin
Hell, ik woon nog in een hok
disclaimer
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:24:00 #202
149959 SQ
snelle trees
pi_57840329
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 23:21 schreef Liejannuh het volgende:
Wat leuk zeg! Jullie zijn je toekomst aan het plannen.
Ik zal jullie maar niet uit de droom helpen door te vertellen dat helaas niet alles te plannen is en dingen die je van tevoren had bedacht, vaak toch nog een beetje anders lopen dan je had gehoopt.
Doe es niet zo wijs
disclaimer
pi_57840344
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 23:22 schreef Liejannuh het volgende:
goed plan
Ja doei.
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:25:50 #204
149959 SQ
snelle trees
pi_57840386
SQ trekt nog een Grolschje open
disclaimer
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:28:24 #205
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_57840447
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 23:24 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Doe es niet zo wijs
Maar het is toch schattig.
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:28:25 #206
14746 k_i_m
pi_57840448
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 23:22 schreef Liejannuh het volgende:
Heu? .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:30:02 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_57840500
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 23:28 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Maar het is toch schattig.
Dat wel
disclaimer
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:38:20 #208
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_57840733
Isa en ik zijn nu ook even aan het plannen hoor.

Morgen speeddaten. We verwachten de prins op het witte paard. Mooie auto mag ook wel trouwens.
Hij is lang (minstens 1.85 voor Liejannuh en minstens 1.70 voor Isabeau sorry Steer ), heeft natuurlijk een geweldige kop met haar sorry DH , rookt niet sorry remlof, heeft armen als Pete Murray , de lach van Waltuuuuuuuuurrrr, een opgeruimd humeur sorry dwerg en hij weet zich goed te kleden.
Natuurlijk heeft deze prins op het witte paard een goede baan, waarbij hij werk en prive uitstekend kan combineren sorry gurgeh , is hij intelligent, staat open voor andere culturen sorry half Fok! , houdt van reizen en kan heerlijk koken sorry euc, we waren echt niet onder de indruk .

Maar afijn, morgen dus de eerste ontmoeting, we willen graag over een jaar trouwen (leuk, doen we een dubbele bruiloft ) En dan graag over 2 jaar het eerste kindje. Doe maar eerst een jongentje en dan anderhalf jaar later een meisje. Isa wil graag een tweeling (jongen + meisje).

Moet haalbaar zijn toch?
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:39:35 #209
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_57840765
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 23:28 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Heu? .
Isa zit naast mij, haar wenkbrauwen te mishandelen.
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:40:36 #210
149959 SQ
snelle trees
pi_57840789
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 23:38 schreef Liejannuh het volgende:

Morgen speeddaten. We verwachten de prins op het witte paard. Mooie auto mag ook wel trouwens.
Hij is lang (minstens 1.85 voor Liejannuh en minstens 1.70 voor Isabeau sorry Steer ), heeft natuurlijk een geweldige kop met haar sorry DH , rookt niet sorry remlof, heeft armen als Pete Murray , de lach van Waltuuuuuuuuurrrr, een opgeruimd humeur sorry dwerg en hij weet zich goed te kleden.
Natuurlijk heeft deze prins op het witte paard een goede baan, waarbij hij werk en prive uitstekend kan combineren sorry gurgeh , is hij intelligent, staat open voor andere culturen sorry half Fok! , houdt van reizen en kan heerlijk koken sorry euc, we waren echt niet onder de indruk .

Maar afijn, morgen dus de eerste ontmoeting, we willen graag over een jaar trouwen (leuk, doen we een dubbele bruiloft ) En dan graag over 2 jaar het eerste kindje. Doe maar eerst een jongentje en dan anderhalf jaar later een meisje. Isa wil graag een tweeling (jongen + meisje).

Moet haalbaar zijn toch?
Zit er niks in die thee?
disclaimer
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:41:32 #211
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_57840809
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 23:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Zit er niks in die thee?
Wel alcohol in de bonbons.
Hoedatzo?
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:42:05 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_57840821
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 23:41 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Wel alcohol in de bonbons.
Hoedatzo?
Niks, niks
disclaimer
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:43:22 #213
14746 k_i_m
pi_57840861
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 23:38 schreef Liejannuh het volgende:

Moet haalbaar zijn toch?
. . .
In my life
Why do I smile
pi_57840970
tvp
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:48:43 #215
149959 SQ
snelle trees
pi_57841005
ik krijg er ook twee, maar ik krijg eerst een meisje en dan een jongen, met 3,3 jaar verschil, ze zullen niet huilen, ik word een vrolijke gezellige gedreven carrièremama, we verdienen veel geld en we zullen een hond hebben
disclaimer
pi_57841042
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg er ook twee, maar ik krijg eerst een meisje en dan een jongen, met 3,3 jaar verschil, ze zullen niet huilen, ik word een vrolijke gezellige gedreven carrièremama, we verdienen veel geld en we zullen een hond hebben
Wat voor hond?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:51:11 #217
149959 SQ
snelle trees
pi_57841061
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 23:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat voor hond?
Een Berner Sennen of een Newfoundlander
disclaimer
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:51:23 #218
14746 k_i_m
pi_57841066
Ik zou voor de tweeling gaan, echt . Al dat gelul over "je bent het zo weer vergeten" is gelogen .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:52:46 #219
149959 SQ
snelle trees
pi_57841102
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 23:51 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou voor de tweeling gaan, echt . Al dat gelul over "je bent het zo weer vergeten" is gelogen .
Ik vond je buik-organen verhaal wel verhelderend
disclaimer
pi_57841123
nemen jullie de vangst ook mee naar huis morgen?
Ja doei.
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:54:13 #221
14746 k_i_m
pi_57841140
Oh, dat is nog het meest beschaafde verhaal om te vertellen .
In my life
Why do I smile
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:55:00 #222
149959 SQ
snelle trees
pi_57841160
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 23:54 schreef k_i_m het volgende:
Oh, dat is nog het meest beschaafde verhaal om te vertellen .
De rest kende ik al bespaar het me
Ik laat mijn foetussen wel operatief verwijderen
disclaimer
pi_57841199
Proest.... Isa en Lianne, lekker bezig hoor
Volgens mij gaat Isa haar kinderen cola-kersensalade voeren, nou, dan hoef ik ze niet op visite

pi_57841223
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 23:51 schreef k_i_m het volgende:
* Liejannuh wil ook ineens een tweeling.
Oh..... is dat nu al de eerste wijziging in de planning?
Tnx Kim!
pi_57841247
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 23:56 schreef ColdFeet het volgende:
Proest.... Isa en Lianne, lekker bezig hoor
Volgens mij gaat Isa haar kinderen cola-kersensalade voeren, nou, dan hoef ik ze niet op visite

Er zat ook bleekselderij in. Hoor!

(we zijn een tikkeltje melig, sorry )
pi_57841316
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 23:51 schreef Stormqueen het volgende:

Een Berner Sennen of een Newfoundlander
Ah, echt honden dus en geen teckeltjes en dergelijke.

Ik heb mijn kleren voor morgen al uitgezocht Ik had op een gegeven moment een combi aan die de ogen van de mannen direct van mijn eczeem af zouden leiden (maar om nou de hele tijd met mannen te kletsen die alleen naar je tieten staren is ook zo wat, dus ik heb maar iets anders uitgekozen)
  zaterdag 5 april 2008 @ 00:01:58 #227
149959 SQ
snelle trees
pi_57841354
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 00:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ah, echt honden dus en geen teckeltjes en dergelijke.

Ik heb mijn kleren voor morgen al uitgezocht Ik had op een gegeven moment een combi aan die de ogen van de mannen direct van mijn eczeem af zouden leiden (maar om nou de hele tijd met mannen te kletsen die alleen naar je tieten staren is ook zo wat, dus ik heb maar iets anders uitgekozen)
Honden onder de 35 kilo
disclaimer
pi_57841385
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 23:53 schreef motorbloempje het volgende:
nemen jullie de vangst ook mee naar huis morgen?
Nou, we willen ze niet direct afschrikken, dus daar wachten we maar even mee...
  zaterdag 5 april 2008 @ 00:04:52 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_57841428
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 00:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, we willen ze niet direct afschrikken, dus daar wachten we maar even mee...
Er was net een bijzonder educatieve docu op RTL5
disclaimer
  zaterdag 5 april 2008 @ 00:07:14 #230
14746 k_i_m
pi_57841478
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 23:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

* Liejannuh wil ook ineens een tweeling.
Oh..... is dat nu al de eerste wijziging in de planning?
Tnx Kim!
Joh, geen dank!
In my life
Why do I smile
pi_57841504
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 00:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Er was net een bijzonder educatieve docu op RTL5
Zeker al afgelopen?
De tv staat hier niet aan. Er wordt geluisterd naar Kraak & Smaak.
Liejannuh hier, Isa is met een wondersponsje bezig.
pi_57841517
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
Baby's zijn tof! Als ze van iemand anders zijn
En ik word dit jaar 27, maar de komende 5 jaar nog niet voor mij. Als kinderen krijgen mijn belangrijkste levensdoel is, dan misschien wel, maar dat is het (nu nog) niet, dus denk ik voorlopig eerst even aan mijn eigen behoeftes voor ik er zelf aan begin
Hell, ik woon nog in een hok
Same here, ben net 27 en nog geen plannen, heb net een prille relatie en ben nog lang niet afgestudeerd Ik heb trouwens geen carrierewens, dat scheelt misschien weer iets. Of ik me tegen die tijd druk ga maken over mijn gewicht tijdens/na zwangerschap zie ik dan wel
pi_57841874
oh ja, daarom wil ik ook geen kinderen

zal je net zien, denk je: "OK! VOORUIT, ÉÉN kind, neuken met die handel "

krijg je er ineens TWEE

dát lijkt me heel naar
Ja doei.
  zaterdag 5 april 2008 @ 00:25:05 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_57841912
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 00:23 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, daarom wil ik ook geen kinderen

zal je net zien, denk je: "OK! VOORUIT, ÉÉN kind, neuken met die handel "

krijg je er ineens TWEE

dát lijkt me heel naar
Beter dat dan een vierling
SQ zag van de week een een-eiïge vierling voorbij komen in het nieuws.... 4 dezelfde breezerslets van 14 jaar, de natte droom van elke man, het zullen je dochters maar zijn
disclaimer
pi_57841921
Ja doei.
pi_57841960
"The Olsen Fours"

(jaja, quadruplets, ok.. maar dat klinkt niet zo leuk )
Ja doei.
  zaterdag 5 april 2008 @ 00:28:11 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_57841972
disclaimer
pi_57842044
ah, die heb ik ook eens gezien ja modepopjes
Ja doei.
  zaterdag 5 april 2008 @ 00:34:56 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57842090
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:24 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, wat studeer je?
Nederlands, net als ik .
Alleen is zij een jaartje later gestart .
Net terug van verjaardag. Begon heel saai, eindigde wel gezellig.
Alleen heb ik teveel roseetjes gehad, dus ik ga eerst maar eens slapen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57842883
Ik ben ook terug en ik heb óók teveel gedronken, maar ik ga nog niet slapen
pi_57843911
Uit eten geweest, (all you can eat maar was beschaafd)
alleen cola light gedronken

en nu ben ik benieuwd naar de spaiige verhalen van Kim
pi_57843946
Nu ga ik wel slapen, Daaaiigh!
pi_57844842
Ik ben de eerste zo te zien
Goedemorgen allemaal

Ik ga vandaag verder mijn toekomst plannen want ik ga naar de open dag van de universiteit Nijmegen
pi_57845144
Veel plezier Miss S en ik hoop dat je vragen worden beantwoord
pi_57845424
Roep ik al jaren :
quote:
'Water helpt alleen bij kater'
Uitgegeven: 3 april 2008 12:53
Laatst gewijzigd: 3 april 2008 16:06

LONDEN - Het drinken van veel water is alleen maar goed tegen een kater. Verder is het een illusie dat veel water drinken goed voor de gezondheid is. Het vormt eerder een gevaar. Dit stellen twee wetenschappers van de Universiteit van Pennsylvania.

Veel mensen in de westerse wereld denken dat het drinken van circa acht glazen water per dag voor bijvoorbeeld een gezondere huid zorgt of een goed middel is dat helpt bij een dieet of dat reinigend werkt onder de ledenen.

Dat is volslagen onzin, aldus de wetenschappers. Er is geen enkel bewijs dat veel water drinken goed voor een mens is. Het is een misvatting en wordt bevorderd door bedrijven die mineraalwater willen verkopen.

Medisch rapport

In 1945 werd een medisch rapport gelanceerd dat stelde dat volwassenen 2,5 liter water per dag zouden moeten drinken, ongeveer een milliliter voor elke geconsumeerde calorie.

Wat het rapport vervolgens beklemtoonde maar is genegeerd, is dat die hoeveelheid meestal al in de dagelijkse voeding voorkomt.

Misvatting

Die misvatting is in de loop der jaren nog groter geworden door de gedachte dat voor de 2,5 liter water andere dranken zoals thee, koffie, frisdrank of bier niet meetellen. Dat is ook lariekoek, menen de onderzoekers Dan Negoianu en Stanley Goldfarth.

Veel water is gevaarlijk bijvoorbeeld voor hardlopers die steeds vaker als gevolg van watervergiftiging ineenzakken. Het kan ook leiden tot een tekort aan zout in het lichaam, waarschuwen de Amerikaanse wetenschappers.

Relativeren

De Nederlandse drinkwaterbedrijven relativeren deze Amerikaanse bevindingen. Een mens moet nou eenmaal, afhankelijk van zijn gewicht en geslacht, vocht innemen, beklemtoonde donderdag woordvoerder Coen Sleddering van de drinkwaterbedrijven.

Het gaat om circa 1,5 liter. Het beste vocht in Nederland voor iemands lichaam is drinkwater omdat het van goede kwaliteit is en er geen calorieën inzitten, aldus Sleddering van de Vereniging van Waterbedrijven in Nederland (Vewin).
  zaterdag 5 april 2008 @ 10:24:32 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57845618
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 10:06 schreef Isabeau het volgende:
Roep ik al jaren :
[..]

Het helpt toch ook bij afvallen? .
Niet meer actief op Fok!
pi_57845668
Welnee, hoe zou water nou moeten helpen?
"Vol gevoel geven": doet water niet, water blijft niet in je maag, loopt direct door.
"Afvalstoffen wegspoelen": heel vaag, dat doet water niet, dat doen je nieren (en je lever en je huid en je longen) en daar hebben ze maar heel weinig water voor nodig.
"Water lost je vet op" right.
"Als je water drinkt krijg je minder kcal binnen dan als je frisdrank drinkt" ja, die klopt maar dat zelfde effect geven koffie en thee zonder suiker en light frisdranken natuurlijk ook gewoon.
  zaterdag 5 april 2008 @ 10:30:03 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57845685
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Welnee, hoe zou water nou moeten helpen?
"Vol gevoel geven": doet water niet, water blijft niet in je maag, loopt direct door.
"Afvalstoffen wegspoelen": heel vaag, dat doet water niet, dat doen je nieren (en je lever en je huid en je longen) en daar hebben ze maar heel weinig water voor nodig.
"Water lost je vet op" right.
"Als je water drinkt krijg je minder kcal binnen dan als je frisdrank drinkt" ja, die klopt maar dat zelfde effect geven koffie en thee zonder suiker en light frisdranken natuurlijk ook gewoon.
Dus die 2 liter vocht per dag kan alles zijn? .
Niet meer actief op Fok!
pi_57845697
Oh, voldoende water drinken helpt overigens wel tegen de vorming van nierstenen (althans volgens de urologen waar ik ooit mee rondliep, die zeiden dat als elke Nederlander 8 glazen water per dag dronk ze heel wat minder werk hadden)
pi_57845715
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 10:30 schreef Viking84 het volgende:

Dus die 2 liter vocht per dag kan alles zijn? .
Ja Maar water is natuurlijk wel de enige vloeistof waar alleen eh water in zit Dus geen theïne, caffeïne, zoetstoffen of andere stoffen waarvan we nog niet zo duidelijk weten of ze nou heel goed of niet zo heel goed voor je zijn.
pi_57845739
Nah, ik zou niet graag 2 liter light frisdrank per dag wegtanken Doe mij maar een lekkere kop thee.

Maarre, dit is toch al oud nieuws? Dat teveel water slecht is? En te weinig ook?
pi_57845746
Toch voel ik een stuk lekkerder of fitter als ik veel water drink. Ik drink eigenlijk verder alleen melk en thee sowieso. Maar ik merk toch echt verschil ook in mijn gewicht lijkt het wel, als ik de ene dag een stuk minder heb gedronken dan de andere.
pi_57845758
Ja, en dat het geen moer doet voor het afvallen en dergelijke. Maar soms moeten berichten herhaald worden omdat dingen hardnekkig blijven hangen bij mensen. Net als de "niet eten na zo en zo laat 's avonds" regel die ook bullshit is.
  zaterdag 5 april 2008 @ 11:06:28 #254
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_57846098
Op het werk hebben we een weddenschap wie het meeste vet is kwijt geraakt. Op dit moment lig ik achter dus ik moet een inhaalslag maken.
Ik denk dat ik begin met avonds geen koolhydraten meer te eten, geen melk meer te drinken.
Wat kan ik het beste middags eten? En is komkommer goed als tussendoortje?
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  zaterdag 5 april 2008 @ 11:10:11 #255
83103 yvette1982
pi_57846133
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:35 schreef k_i_m het volgende:
Dat is nog eens een crashdieet geweest dan, hoe is je dit gelukt? Ik moet ook in korte tijd veel afvallen.
pi_57846261
Een wedstrijd is leuk,
maar ik zou het niet zo overdreven doen..
pi_57846281
Over dat water verhaal:
als ik gele plas heb drink ik wat extra
kan geen kwaad lijkt me !
pi_57846287
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 11:10 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Dat is nog eens een crashdieet geweest dan, hoe is je dit gelukt? Ik moet ook in korte tijd veel afvallen.
*proest... Even iets verder teruglezen, Yvette. Ze is net bevallen
  zaterdag 5 april 2008 @ 11:23:58 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57846323
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Net als de "niet eten na zo en zo laat 's avonds" regel die ook bullshit is.
Ik zou denken dat die gebaseerd is op de verwachting dat veel mensen rond 23:00 / 0:00 naar bed gaan en dat je enkele uren voor het slapen gaan niets meer moet eten. Dat zou dan 20:00 uur worden. Zit daar dan geen kern van waarheid in? (alleen moet je het dan meer zien als: enkele uren voor het slapen gaan niets meer eten ipv na 20:00 uur niks meer eten)
Niet meer actief op Fok!
pi_57846373
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 11:06 schreef yvette1982 het volgende:
Op het werk hebben we een weddenschap wie het meeste vet is kwijt geraakt. Op dit moment lig ik achter dus ik moet een inhaalslag maken.
Ik denk dat ik begin met avonds geen koolhydraten meer te eten, geen melk meer te drinken.
Wat kan ik het beste middags eten? En is komkommer goed als tussendoortje?
Komkommer is prima als tussendoortje! 's middags kan je gewoon 2 boterhammen eten met mager beleg (filet americain, 20+ kaas, rookvlees, dat soort dingen) en een appeltje oid er bij

Ik ga nu op het balkon ontbijten met beschuit met aardbeien en thee
  zaterdag 5 april 2008 @ 11:27:30 #261
83103 yvette1982
pi_57846375
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 11:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

*proest... Even iets verder teruglezen, Yvette. Ze is net bevallen
aha dat verklaart een hoop.
  zaterdag 5 april 2008 @ 11:29:57 #262
83103 yvette1982
pi_57846414
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 11:27 schreef freecell het volgende:

[..]

Komkommer is prima als tussendoortje! 's middags kan je gewoon 2 boterhammen eten met mager beleg (filet americain, 20+ kaas, rookvlees, dat soort dingen) en een appeltje oid er bij

Ik ga nu op het balkon ontbijten met beschuit met aardbeien en thee
Nu zit er altidj ham en kaas op.
Ik wist niet dat filet american goed was.
pi_57846456
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 11:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zou denken dat die gebaseerd is op de verwachting dat veel mensen rond 23:00 / 0:00 naar bed gaan en dat je enkele uren voor het slapen gaan niets meer moet eten. Zit daar dan geen kern van waarheid in?
NEEEEEEE!!!!!!!
Daar zit geeeeeeeeeeeeeen kern van waarheid in.
pi_57846526
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 11:31 schreef computergirl het volgende:

[..]

NEEEEEEE!!!!!!!
Daar zit geeeeeeeeeeeeeen kern van waarheid in.
Of het nou lekker is om in slaap te vallen met een zwaar maal net achter je kiezen

Maar je hebt gelijk: het is typisch van die Sonja-Bakkerwijsheid
pi_57846676
Nou het is wss omdat mensen 's aovnds bakken chips gaan vreten
en overdag niet
daarom.
pi_57846688
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 11:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Of het nou lekker is om in slaap te vallen met een zwaar maal net achter je kiezen
Het is 'wijsheid' van lang voor het Sonja Bakker tijdperk helaas. Het is gebaseerd op het misverstand dat alles wat je eet binnen 5 minuten in vet wordt omgezet mits je niet op dat moment aan het marathon-lopen bent.
Dit is gewoon onzin, dit proces duurt veeel en veeeel langer.

Deze regel helpt alleen bij het afvallen als het ervoor zorgt dat je niet zoals anders 's avonds voor de tv chips, koejes en borrelnootjes naar binnen gaat werken. Want dat is naartuurlijk waarom de meeste mensen te dik worden (uitzonderingen daar gelaten)
pi_57846690
goedemorgen

75,1 met nog 2 dagen te gaan richting verjaardag

dit moet helemaal goedkomen

zodadelijk boodschapjes doen voor verjaardag en motor laten nakijken en vanavond geloof ik bier drinken met Vork, Isa en Liejannuh Niet teveel bier, uiteraard

Erg jammer dat mijn zusje vanavond een concert heeft in Den Haag (ze speelt viool) en daar om 6 uur moet zijn, want ze is nu in Nijmegen op de open dag van de opleiding Cognitieve Kunstmatige Intelligentie van de RU. Als ze niet vroeg had weggemoeten had ze gezellig meegekund vanavond, en hadden we haar Nijmegen nog even kunnen laten zien enzo...

Maar, binnenkort komt ze meelopen met een dagje CKI én met mijn studie een dagje dus dan hebben we alle tijd om haar over te halen hoe tof Nijmegen wel niet is
Ja doei.
pi_57846934
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 11:29 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Nu zit er altidj ham en kaas op.
Ik wist niet dat filet american goed was.
Ham en gewone kaas zijn vrij vet. Dat zou ik niet elke dag doen.
Wel mager
- filet americain dus (heus waar, en nog héél lekker ook!)
- Sandwichspread
- 20+ kaas
- rookvlees
- halvajam ed.
- Groenten natuurlijk! Sla, tomaat, dat soort dingen
verder kan ik niet zo 1-2-3 wat bedenken, maar er is nog wel meer
pi_57846946
ik doe bijna elke dag gewone kaas op m'n brood

heb nooit mager beleg eigenlijk, als ik er zo over nadenk...
Ja doei.
pi_57846953
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 09:30 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier Miss S en ik hoop dat je vragen worden beantwoord
Dankjewel
Het was leuk en er zijn vragen beantwoord de gebouwen verder kende ik al omdat we daar ook af en toe les hebben

Water helpt niet misschien bij afvallen maar ik voel me er wel echt veel beter door
Als ik minder dan 1,5 liter per dag drink voel ik dat echt
  zaterdag 5 april 2008 @ 12:07:33 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57846965
Ik doe ook elke dag gewone kaas op m'n brood.
Beknibbel op een heleboel dingen al en ik wil niet te ver doorslaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_57846990
Kaas heb ik ook bijna elke dag maar dan wel 20+
pi_57847006
Ik heb een hele goede, lekkere, pittige 20+ kaas van de markt, die is net zo lekker als gewone kaas en eigenlijk niet duurder, dus voor mij voelt het niet als beknibbelen.
En aangezien ik momenteel niet aan de filet americain mag, waar ik echt van baal, eet ik nu veel broodjes tonijn en ei en dergelijke.
pi_57847281
Ik zit er tussen in: 20+ vind ik niet lekker; te hard lijkt wel plastic en 48+ is veel te vet, dus ik neem Milner extra gerijpt of Cantenaar die zijn allebei 30+. Dan nog heeft kaas als broodbeleg veel meer cal. dan bv kipfilet of rosbief of zo en Freecell: achterham is ook mager hoor! Iets van 100 cal per 100 gram en 1 broodbeleg is zo'n 20 gram, dat is dus heel goed te doen!
pi_57847351
Ik eet ook meestal 30+ kaa
en dan het liefst een echt pittige
dan smaakt het nog ergens naar
  zaterdag 5 april 2008 @ 12:35:31 #276
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57847415

wie wil er even meedoen???

ik ben vanaf 14 januari nu 10 kg afgevallen

gewicht 2005: 119,8

gewicht 14 januari: 97,2

gewicht vanmorgen: 87,2

en excuses voor de overload aan smileys...

(en alvast voor de dubbelpost )
  zaterdag 5 april 2008 @ 12:37:16 #277
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57847450
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 12:35 schreef Beessie-Jen het volgende:

Je ondertitel volstaat in dezen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57847528
leuk BJ

wij zouden Sushi gaan eten, máár, we gaan wrsch lekker uit eten.. weten nog niet wat of waar, wrsch Wok, omdat dat lekker met vis kan, en met veel groente en ook sushi

willen even gezellig verjaardag vieren samen, en maandag komt daar écht niets meer van

Heb me net aangekleed, en een truitje aangedaan wat ik tweedehands van mn zusje heb gehad zat eerst écht strak, en nu echt mooi en niet strak het staat zelfs écht leuk
Ja doei.
pi_57847560
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 12:35 schreef Beessie-Jen het volgende:

Gefeliciteerd
Als je 1,80 bent of langer mag je hier officieel meeposten !

[ Bericht 2% gewijzigd door Principessa.Farfalla op 05-04-2008 12:54:58 ]
  zaterdag 5 april 2008 @ 12:46:41 #280
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57847590
haha ik ben 185 cm PF over 1,7 kg heb ik officieel een gezond gewicht

dus ik mocht hier al een poosje meeposten hoor (tussen 25 en 27)
pi_57847600
BMI is nu overigens 24,6 hier, dat vind ik ook best wel tof aangezien het nog niet zo lang geleden is dat ik hier mocht posten omdat ik onder de 27 kwam.

er staat nu gewoon echt, je hebt een gezond gewicht, dat is fijn, enzo... wow...

en nu lekker wandelend naar de supermarkt
Ja doei.
pi_57847675
Feli BJ!

Ik heb net een geroosterde boterham gegeten met gebakken portobello, sjalot, ham, en daarop lente-uiringetjes en flintertjes tomaat: cal: 150 inclusief brood. Aanrader!
pi_57847747
Nee ik wist niet hoe lang je was
en de meeste voruwen zijn 1.70 dus ik voreg me af of je het alvast kwam vertellen of dat je al mee 'mocht" posten
pi_57847847
Goedemorgen
pi_57847913
allemaal kleine meisjes

ben zelf gelukkig ook wat langer 1,75
Ja doei.
pi_57847965
Op hakken ben ik ook 1m76
pi_57847977
Ik ben 1m80
pi_57848059
Kwam via ORLY deze afbeelding tegen:

Ja doei.
pi_57848097
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
Kwam via ORLY deze afbeelding tegen:

[ afbeelding ]

Lijkt me nep gezien de spelvauten.....
pi_57848129
ja, wilde net zeggen, op de spelvaudten na

maar Dove is wel van die campagnes dat filmpje waarop ze dat model helemaal plamuren... da's wel 'confronterend'
Ja doei.
  zaterdag 5 april 2008 @ 13:18:05 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57848134
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 12:51 schreef conleche het volgende:
Feli BJ!

Ik heb net een geroosterde boterham gegeten met gebakken portobello, sjalot, ham, en daarop lente-uiringetjes en flintertjes tomaat: cal: 150 inclusief brood. Aanrader!
portobello? wat is dat?
Niet meer actief op Fok!
pi_57848151
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
allemaal kleine meisjes

ben zelf gelukkig ook wat langer 1,75
Ik ben ook lekker 1.75
En op hakken ben ik 1.89
pi_57848164
Ja doei.
pi_57848167
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 13:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

portobello? wat is dat?
paddestoelen
Ja doei.
pi_57848179
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 13:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

portobello? wat is dat?
Zo'n grote paddestoel. (±10 cm. doorsnee) Je kan ze ook heel goed vullen met iets! Maar deze had ik dus in plakjes gesneden...
pi_57848202
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 13:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik ben ook lekker 1.75
En op hakken ben ik 1.89
Jij hebt geen hakken van 14 cm!!! Mijn hoogste paar is met 12 cm. en dat is echt al fucking hoog!!
pi_57848229
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 13:20 schreef motorbloempje het volgende:
Deze is dat
Ja die ken ik en weet je wat nu zo grappig is? Op de 1e beelden vind ik 'r nog het leukst!
pi_57848244
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 13:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja die ken ik en weet je wat nu zo grappig is? Op de 1e beelden vind ik 'r nog het leukst!
inderdaad.. gewoon écht..
Ja doei.
pi_57848341
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 13:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Jij hebt geen hakken van 14 cm!!! Mijn hoogste paar is met 12 cm. en dat is echt al fucking hoog!!
Mijn meeste zijn 10 cm en mijn hoogste zijn 13 cm niet 14
pi_57848358
Het is trouwens wel bull shit die dove reclame
alsof ze voor ELK model zoveel moeite doen
nee hoor, de meeste zijn van nature al prachtig.
Het is meer een bewijs dat de techniek er voor bestaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')