Het ging me dan ook meer om de persoon dan om d'r bakkesquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:58 schreef conleche het volgende:
Ik vond heel weinigaan die Lonneke, mocht ik een vent wezen: I would do her!
You'd care to elaborate??quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het ging me dan ook meer om de persoon dan om d'r bakkes
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:58 schreef conleche het volgende:
Ik vond heel weinigaan die Lonneke, mocht ik een vent wezen: I would do her!
Ik vind het eigenlijk vervelend dat er altijd zo bot wordt gereageerd wordt op nieuwkomers of niet vaste posters. Blijkbaar hoor ik nu dus ook bij het kliekje, maar ik vind eigenlijk dat elke opmerking evenveel waarde heeft. Oude of nieuwe posters.quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
delen van wijsheden door vreemde die in een topic komen worden meestal niet gewaardeerden dit is niet de eerste keer dan mercurial dat even hier komt doen
en fijn dat je het probeert leuk te houden in het topic
Dat is niet zo, zeker niet bij nieuwkomers. Daar ben ik altijd vriendelijk tegen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Haha.. Klinkt net alsof de dieetclub de rimboe is
[..]
Ik vind het eigenlijk vervelend dat er altijd zo bot wordt gereageerd wordt op nieuwkomers of niet vaste posters. Blijkbaar hoor ik nu dus ook bij het kliekje, maar ik vind eigenlijk dat elke opmerking evenveel waarde heeft. Oude of nieuwe posters.
Dat zou ideaal werk voor mij zijn, ik begin liever echt heel vroeg dan halverwege de dag.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:23 schreef freecell het volgende:
Zo
Ik ben weer terug uit mijn werk (idioot vroeg beginnen heeft zijn voordelen) en heb een lekkere lunch 1 broodje met tonijnstukjes en sla (de poes was heel blij met de rest van de tonijn) en één broodje met kaas, sla en ei
vet lekker!
Ik zal er op lettenquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja ook mensen die even binnen komen vallen zoals jij dat noemt
vind ik het raar als je daar dan bot tegen gaat doen..
Ik vind het ook heerlijk. Om 6 uur je bed uit, maar dan ook nooit na half 4 vrij, hoeraquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat zou ideaal werk voor mij zijn, ik begin liever echt heel vroeg dan halverwege de dag.
Dus jullie hebben wel een normale kathier reageren ze helemaal niet op tonijn (of iets anders van vis)
Ze is 26quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:19 schreef Viking84 het volgende:
Beetje jong, die Lonneke, dus nee, jullie mogen haar hebben.
Ik luister naar Leonard Cohen. Ik word er altijd van beschuldigd dat ik depressieve muziek heb. Was ik me nooit zo van bewust, maar de laatste tijd ben ik in een jubelstemming en ik merk dat heel veel (depri) muziek me momenteel beslist niet aanspreekt
.
Daar heb je ook inderdaad gelijk in hoorquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Okee is goed, (En ik bedoel het ook niet kwaad naar jou toe of zo het viel me gewoon op dat de meeste hier zo bot doen)
want toen ik hier binnenkwam voor het eerst en ik zei iets werd ik gewoon straal genegeerds of
"ja leuk datweten we al"
toen dacht ik ook.. okee![]()
(Met m'n vorige accoutn dan he.. hiermee hadik me wel gelijk voorgesteld)
Soms wil je ook gewoon even meeposten voordat je ECHT actief mee gaat doen
Chelsea Hotelquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:19 schreef Viking84 het volgende:
Beetje jong, die Lonneke, dus nee, jullie mogen haar hebben.
Ik luister naar Leonard Cohen. Ik word er altijd van beschuldigd dat ik depressieve muziek heb. Was ik me nooit zo van bewust, maar de laatste tijd ben ik in een jubelstemming en ik merk dat heel veel (depri) muziek me momenteel beslist niet aanspreekt
.
Ik luister vandaag voor het eerst écht naar zijn oudere nummers (jaren 60/70) en het valt me op dat zijn stem daar heel anders is dan later. Ik weet niet precies hoe ik het moet typeren. Maar vergelijk bijv I'm your man (1988) en So long, Marianne (1967) maar eens. Hij praat in de latere nrs eigenlijk meer dan dat hij zingt. Heel ander stemgeluid , zwaarderquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Chelsea HotelPartisan
Ik vind echt dat hij een mooie stem heeft! Donker, maar niet grommend.
Het ging om het verschil dat ze een rel uit lokt terwijl ze ook voor me had kunnen opkomen (wat natuurlijk niet hoeft) maar er had vast ook wel iets tussen die twee uiterste gezetenquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Chelsea HotelPartisan
Ik vind echt dat hij een mooie stem heeft! Donker, maar niet grommend.
@Miss_S, sorry, ik moest wel een beetje glimlachen om je reacties. Sinds wanneer heb jij het nodig dat Faithy voor je opkomt, jij kunt jezelf toch wel verdedigen?
I'm your man ken ik niet. *bladert door iPodje... Nope.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik luister vandaag voor het eerst écht naar zijn oudere nummers (jaren 60/70) en het valt me op dat zijn stem daar heel anders is dan later. Ik weet niet precies hoe ik het moet typeren. Maar vergelijk bijv I'm your man (1988) en So long, Marianne (1967) maar eens. Hij praat in de latere nrs eigenlijk meer dan dat hij zingt. Heel ander stemgeluid , zwaarder.
Ik ga zo eens boodschappen doen.
nogmaals, waarom zou ik in dít geval voor jou op moeten komen, wáárom.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het ging om het verschil dat ze een rel uit lokt terwijl ze ook voor me had kunnen opkomen (wat natuurlijk niet hoeft) maar er had vast ook wel iets tussen die twee uiterste gezeten
Ja van die peperdure kant en klaar bakjesquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:52 schreef conleche het volgende:
Freecell: ananas? Daar is volgens mij niet echt een seizoen voor, omdat ze per definitie uit de tropen of daaromstreken komen. Ik ben dol op ananas en eet het bijna iedere dag...
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja van die peperdure kant en klaar bakjes.
Ik koop eigenlijk alleen ananas als het in de aanbieding is. En dat is in de zomermaanden toch wel vaker dan in de wintermaanden, volgens mij.
Ah, ik ga ook rijstwafels halen. Die zijn zó lekker. Ze ruiken ook heel gezellig vind ik, naar de zee
. Mark vindt ze stinken
.
Ik ga ook maar kunstenares worden dan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar ik ben lui (én rijk
) Je kan ook net zo goed zo'n hele kopen, die zijn best vaak in de aanbieding en sws niet heel duur.
Hihi, doe maar.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga ook maar kunstenares worden dan.
Oh, je bent ook nog kunstcriticus?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Hihi, doe maar.![]()
Post eens een tekening, dan kan ik zien of het enige kans van slagen heeft.....
Ik denk dat ik in het geval van Viking de boel nog wel kan beoordelen. Hoewel ik me reuze kan vergissen natuurlijk!quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, je bent ook nog kunstcriticus?
Ik heb een broer en een zus en die zijn allebei kunstenaar en vreselijk armEn ik ben ook een sloeber, natuurlijk
In de wetenschap is niet veel geld te halen
Ja, maar dat komt omdat je zo vaak vergeet om je haar te kammenquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:16 schreef conleche het volgende:
(Waarschijnlijk denkt dan de helft van de mensen die niet doorvraagt, dat ik hun muren kan komen sauzen
hoe is 't met de kleine?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:35 schreef k_i_m het volgende:
Ja hallo, daar ben ik weer. Ik ben 10kg afgevallen in twee weken, nou de rest nog. Gezien het feit dat ik nog niet kan sporten en het naar verhouding vrij snel gaat qua afvallen heb ik nog geen vast plan, behalve geen twee pakken chocolademelk op een dag drinken en "gezond" avondeten koken. En batterijen halen voor de weegschaal, zodat ik me weer fatsoenlijk kan wegen
.
Meid, wat een werk!quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:36 schreef conleche het volgende:
Na al dat gelul over knackebrot heb ik daarnet geluncht met 3 sneetjes meergranen knackebrot à 32 cal. Met daarop verdeeld een halve avocado met sambal mayo. (eetlepel light mayo, (liefst zure, uit Belgie of Frankrijk) theelepel sambal badjak, gesnipperd sjalotje, tomaat in kleine stukjes (zonder pitjes en sap) en gehakte koriander) Mjum!
Finse Ronde van bolletje zijn lekker: vezelrijk en smakelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meid, wat een werk!.
Ik schaaf een paar plakken kaas af en gooi die tussen twee dun met halvarine besmeerde crackers.
Welke crackers heb je? Volkoren of vezelrijk?
Wasa doet goede zaken met ons.
Ach wat schattig!! (vooral dat stroef !) ik kan me het zo goed voorstellen: zit je daar als kleuter met het puntje van je tong uit je mond te knippen en in jouw geval dus vooral te plakken, gaat zo'n juf-muts d'r wat van zeggen!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:54 schreef Viking84 het volgende:
Oh en over de kunstwerkjes.
Toevallig vond ik gisteren nog van alles uit mijn kleuter- en basisschooltijd. Ik kan zelf ook wel beoordelen dat dat geen werk van een kunstenares in spé is
.
"Renske gebruikt veel lijm bij het knippen en plakken. Als ze commentaar krijgt op de slordigheid van haar knip- en plakwerkjes reageert ze stroef." (quote uit één van de schriftjes die de juf toen bijhield.)
puik!quote:
Precies. En ik zat met 3 jaar al op de kleuterschoolquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ach wat schattig!! (vooral dat stroef !) ik kan me het zo goed voorstellen: zit je daar als kleuter met het puntje van je tong uit je mond te knippen en in jouw geval dus vooral te plakken, gaat zo'n juf-muts d'r wat van zeggen!!
quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies. En ik zat met 3 jaar al op de kleuterschool. Maar sowieso geinig om te lezen. Het zijn een soort dagboekjes die mijn moeder met de juf bijhield van mijn 3e tot en met mijn 5e. Ik zat op een speciale school (voor slechthorenden) en de juffen deden dat met alle moeders. Dus er staan dingen in die ik alweer vergeten was en ook zijn er rapportages van hoe ik me gedraag enzo. Om het kort te houden: ik was niet erg aardig
.
Ik praatte graag, luisterde minder goed, schreeuwde om aandacht te krijgen, speelde graag de baas en ik lachte anderen uit als ze vielen of iets fout deden. Ik was een kind dat goed 'gecorrigeerd' moest worden.
Er zijn volgens mij wel 100 soorten!! Oke ik overdrijf a bit, maar, echt: haske veel!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:09 schreef Faithy het volgende:
is er verschil in knackebrod?
ik heb altijd de goedkope, van ene huismerk ofzo, Perfekt bijvoorbeeld
Het lekkerste erop vind ik nog altijd (magere) smeerkaas![]()
Jullie bedoelen het beide niet kwaad maar het is een beetje 2 verschillende karakters die botsen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het ging om het verschil dat ze een rel uit lokt terwijl ze ook voor me had kunnen opkomen (wat natuurlijk niet hoeft) maar er had vast ook wel iets tussen die twee uiterste gezeten
WASA vezelrijk. Die heerst de pan uitquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:13 schreef Faithy het volgende:
het pakje is op, kwam ik achter eergisteren, moet maar weer 's nieuwe halen. Welke raad je me écht aan?
Whehe, ik vond het zelf ook wel leuk klinken. En dankjewel!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Boef!
En KIM, ik wist helemaal niet dat je een kindje had gekregen! Ik vond 10 kilo in 2 weken al zoveel! Gefeliciteerd nog!
Oh dat vond ik echt een mooie postquote:
hm.. kan je dat ook als excuus gebruiken als je geen kinderen hebt gehad?quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Whehe, ik vond het zelf ook wel leuk klinken. En dankjewel!
Faithy, dat scheelt echt zoveel dat ik me gelijk "dun" voelde. Alleen jammer dat je een hele enge slappe buik hebt daarna, omdat je buikspieren nog niet op hun plek zitten.
Leuk is dat om helemaal een feestje op je boterham te makenquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:36 schreef conleche het volgende:
Na al dat gelul over knackebrot heb ik daarnet geluncht met 3 sneetjes meergranen knackebrot à 32 cal. Met daarop verdeeld een halve avocado met sambal mayo. (eetlepel light mayo, (liefst zure, uit Belgie of Frankrijk) theelepel sambal badjak, gesnipperd sjalotje, tomaat in kleine stukjes (zonder pitjes en sap) en gehakte koriander) Mjum!
dank jequote:Op vrijdag 4 april 2008 14:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oh dat vond ik echt een mooie postErgens had ik het idee dat jij niet kon nuanceren maar deze post heeft geheel het tegendeel bewezen
En Levi heeft teelbal op haar bruine driehoekbroodje gehad.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:29 schreef Viking84 het volgende:
*Googlet op 'avocado':
"De naam avocado komt van het Nahuatl woord ahuacatl, dat overigens ook "teelbal" betekent." (Wiki).
Dus Conleche heeft een teelbal op haar cracker gehad?![]()
.
me tooquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind wasa speical,
die rode met maanzaad echt het ellar aller lekkerst
quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:36 schreef Faithy het volgende:
da's ook een goede, alfalvaalfaalfavavava![]()
kan alfavalalfaalva oko met geitenkaas?
Nee, met slap bedoel ik écht slapquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:26 schreef Faithy het volgende:
[..]
hm.. kan je dat ook als excuus gebruiken als je geen kinderen hebt gehad?![]()
je maakt wel reclame voor het ouderschap zoquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, met slap bedoel ik écht slap. Aangezien alle organen ergens anders naartoe gedrukt zijn, kan je je navel ongeveer totaan je ruggengraat indrukken
.
Rellen heb je hier ook vaak genoeg gedaan, en hoe je het ook uitlegt dat was ook je bedoeling in het vorige topicquote:
Ik heb dan ook minstens een half uur lang vol afschuw in mijn blubberbuik zitten prikken voordat ik ermee op kon houdenquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:41 schreef Faithy het volgende:
[..]
je maakt wel reclame voor het ouderschap zo![]()
krokodil smaakt ook naar kipquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:55 schreef conleche het volgende:
Smaakte een beetje naar zachte kip. Waarom smaken alle rare dingen maar kipKikkerbilletjes, konijn, stierenballen....
Aww, ik ken een vrouw die er na haar zwangerschap uit zag alsof er nog een baby in zatquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb dan ook minstens een half uur lang vol afschuw in mijn blubberbuik zitten prikken voordat ik ermee op kon houden.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind zwnager zijn/bevallen zo iets goors en vies
eerst een poarasiet in je buik die alle levenskracht uit je zuigt
daarna een bevalling waar je vaak uitgeschuerd en als het fout gaat tot je anus
na de bevalling komt er nog allemaal rommel naar buiten
je moet weer terug gehecht worden
lekkende tieten
lekkende alles daar beneden
+ nog 292828 andere gore details die ik heb verdrongen
pic's or it didn't happenquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb dan ook minstens een half uur lang vol afschuw in mijn blubberbuik zitten prikken voordat ik ermee op kon houden.
Dat is het toch ook? Het leeft in je, maakt je ziek en het kost veel moeite om 't er weer uit te krijgen. Parasietje dus.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:02 schreef Viking84 het volgende:
Een baby een parasiet noemen!
(Aanstaande) moeders in de aanval!
Ik vind zwangere vrouwen heel mooiquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat is het toch ook? Het leeft in je, maakt je ziek en het kost veel moeite om 't er weer uit te krijgen. Parasietje dus.Neemt niet weg dat het best een leuk parasietje kan zijn!
Jawel, maar ik zoek een draagmoederquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:02 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik geloof niet dat je bovenstaande in OUD moet posten![]()
Ik neem aan dat jij geen kinderen wilt?
Hihiquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:04 schreef Faithy het volgende:
[..]
nee, want met mijn gigantische reet breek ik vast al mijn vingerkootjes dan
Je bekijkt het wel heel positief hequote:Op vrijdag 4 april 2008 15:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
lekkende tieten
ehm....quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik weet zeker dat niemand er zo over denkt als Principessa.
Ahum, ik zou het iets anders verwoorden, maareh...pretty much so...quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind zwangere vrouwen heel mooi.
Zoals mijn moeder altijd zei: "Het bevallen doet wel heel zeer, maar dan ben je zo weer vergeten als je je kindje ziet".
Moet je daar nu al mee bezig zijn?quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zoek een draagmoeder
of de hormonen zorgen eroor dat ik dat blauw paarse slijmerige gedrocht toch wel heel mooi ga vinden of zo
Geen kinderen voor mijquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat zei mijn moeder ook en dat probeer ik me maar voor te houdenquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zoals mijn moeder altijd zei: "Het bevallen doet wel heel zeer, maar dan ben je zo weer vergeten als je je kindje ziet".
4 april! Grapje! Je bent erin getuindquote:
En op ouder, dus pas jíj maar op. Of was jij niet blond?quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:09 schreef conleche het volgende:
[..]
En ze valt op blond, dus pas maar op
Ik ken er anders een hele hoop!quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja maar donkerigblond dat telt niet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En op ouder, dus pas jíj maar op. Of was jij niet blond?.
*rilt mee* Heel eng inderdaad... dat kan inderdaad gebeuren. Al ken ik gelukkig persoonlijk niemand die dat is overkomen. Lijkt me extreem traumatiserend.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Bij een bevalling moet ik altijd aan de film Aliens denkenEn een vriendinnetje is ook nog verloskundige in opleiding
dus ik hoor dat het hoofdje altijd misvormd is en het kind daarom meteen een mutsje opkrijgt
dat je ipv een baby ook een tros embryo's kunt krijgen met nagels en haren en weet ik het
brr
quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:09 schreef conleche het volgende:
[..]
En ze valt op blond, dus pas maar op
Noh, maar je zag er wel héél mooi uitquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:15 schreef Faithy het volgende:
[..]ze was al verliefd op me in mn galajurk
Ik ben wel van nature donkerbruin. En hetro en val dus ook buiten de categorie.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
maar die was natuurlijk ook errrrrg mooi en stond je xtreem goed
tja ik ben donkerbruin(maaaaar niet van mezelf)... dus ik van geheel buiten de categorie
Nou ik vind het wel even heel erg vullen maar daarna heb je er niets meer aanquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb ook twee eirkoeken op
het vult niet
en het is niet super super lekker
Ik heb ook altijd met adoptie in mijn hoofd gezeten, bij mij zal er dan wel een man in beeld zijnquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:16 schreef Viking84 het volgende:
Vreselijk ja, bah.
Ik weet nog niet of ik kinderen wil. Voorlopig niet iig. Het vervelende bij vrouw-vrouwstellen is ook dat maar eentje de biologische moeder kan zijn. Dan ben ik misschien eerder geneigd een kindje te adopteren. Er zijn genoeg kindjes zonder ouders en dan is het kindje evenveel van je partner als van jou.
Heb je geen leuke dates in de planning?quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:24 schreef Viking84 het volgende:
Jullie proberen ook maar angstvallig te zorgen dat je buiten mijn zoekprofiel valt. Heb ik een enge ziekte ofzo?
.
Stomme hetero's.
Ja a.s. woensdagquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:25 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heb je geen leuke dates in de planning?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:24 schreef Viking84 het volgende:
Jullie proberen ook maar angstvallig te zorgen dat je buiten mijn zoekprofiel valt. Heb ik een enge ziekte ofzo?
.
Stomme hetero's.
Oja daar had je het woensdag over (toen wist ik niet of je die avond bedoelde of komende woensdag)quote:
Wie van het kliekje is dan wel je typequote:Op vrijdag 4 april 2008 15:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben leuk maar viking is niet echt mijn type
Heb m'n expirimentele fase al achter de rug. Bummer!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:24 schreef Viking84 het volgende:
.
Stomme hetero's.
Die wilde ik bijna meenemen ipv rijstwafels, maar leek me geen goed ideequote:Op vrijdag 4 april 2008 15:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik zit lekker te genieten van een snack a jack met chocolade61 cal
Ik vind het vreselijk, zo'n eerste date.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Oja daar had je het woensdag over (toen wist ik niet of je die avond bedoelde of komende woensdag)maar dat is leuk
Dat mis ik dan wel weer, het daten zelf
Ben jij bi ofzo?quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
iemand a la angelina jolie/adriana lima/Keira Neightley/ Sandra Roelofs
het ging toch om je ideale vrouw?quote:
Die eerste 2 wil ik ook wel, die laatste ken ik volgens mij nietquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
iemand a la angelina jolie/adriana lima/Keira Neightley/ Sandra Roelofs
Het was dan ook maar een vraag.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
het ging toch om je ideale vrouw?
dat ik niet verliefd ben op vrouwen wil toch niet zeggen dat ze niet antrekkelijk kunnen zijn
of ben je dan gelijk bi
Het is altijd wel spannend, maar als het leuk is is het vaak ook wel heel leukquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk, zo'n eerste date.
Maar tegelijkertijd ben ik vreselijk nieuwsgierig, dus het één heft het andere dan wel weer op.
Dank jequote:Op vrijdag 4 april 2008 15:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is altijd wel spannend, maar als het leuk is is het vaak ook wel heel leuk
Dus hoop dat het bij jou ook heel leuk word(was dat diegene die ook op Fok zit?)
hmm neej ik vind mezelf ook geen geil wijf als ik in de spiegel kijkquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:48 schreef Faithy het volgende:
krijg net een rijstwafel van mn collega. Nou ja, dat wilde ik wel aannemen, ipv de chocolade die weer op mijn bureau staat
was wel lekker, maar beetje droogjes, meteen smoordorstgelukkig heb ik nog een banaan.
Zeg, trouwens, goh, ja...vanaf wanneer hebben/hadden jullie zoiets 'nu vind ik mezelf echt mooier'?
Ik walgde van mijn enorme buik, en inmiddels kan ik elke broek die ik heb uittrekken zonder de knopen los te maken, maar als ik mijn buik even 'goed vastpak'merk ik nauwelijks verandering, en moet er nog steeds schandalig veel vet af (het is écht erg
) wanneer ga je het zelf merken, optisch gezien... komt er een moment dat je denkt 'ja, tof!' ook in je naakte zelf, en niet alleen met mooie kleertjes waarbij die buik niet zo opvalt?
![]()
het wordt toch wel eens tijd dat ik mezelf ook een geil wijf ga vinden
Nee, die tweede is Kyra Knightleyquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:57 schreef Faithy het volgende:
is dat één en dezelfde persoon?
há, make-up kan me echt redden dus
Ok dus we krijgen geen uitgebreid verslag?quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank je.
En ja, degene die op Fok! zit. Weet niet of ze op Fok! zit, hoor, maar wel dat ze het kent, omdat leerlingen van haar op Fok! zitten (het is een lerares en verder zeg ik niks, want straks zit iemand hier nog bij haar in de klas).
En toen lag ik onder mijn bureauquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
lekkende tieten
quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben blondquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:24 schreef Viking84 het volgende:
.
Stomme hetero's.
quote:
Vrouwen zijn ook gewoon mooier dan mannen... over het algemeen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:05 schreef Faithy het volgende:
mooie vrouwen...
hm.. ik vind Sandra Bullock geweldig mooi
[ afbeelding ]
Spontaan, mooi figuur, échte lach..ja... als ik lesbies was...
Echt, je moet eens op het puntje van haar neus letten. Ze heeft een heel erg raar puntje van dr neus. Alsof dr nosejob mislukt is ofzo. Echt heel raar.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:05 schreef Faithy het volgende:
mooie vrouwen...
hm.. ik vind Sandra Bullock geweldig mooi
[ afbeelding ]
Spontaan, mooi figuur, échte lach..ja... als ik lesbies was...
Nee, ik zie er alleen nog maar vet uitquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aww, ik ken een vrouw die er na haar zwangerschap uit zag alsof er nog een baby in zat. Was dat bij jou ook zo?
Jij ziet er serieus erg goed uit voor iemand die net een baby heeftquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, ik zie er alleen nog maar vet uit.
[ afbeelding ]
Wat zij zegt! Zodra het weer kan die buikspieren een beetje trainen... Het hangt iig nietquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij ziet er serieus erg goed uit voor iemand die net een baby heeft
Dat vind ik dus ookquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij ziet er serieus erg goed uit voor iemand die net een baby heeft
Ja maar hallo! Hon, je bent nog maar net bevallen. Rustig aan hoor! Zwangerschap en bevallen zijn toch best een aanslag op je lijf.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:19 schreef k_i_m het volgende:
Mijn kont is dan ook een grotere zorg dan mijn buik. Qua buik was ik ook redelijk bescheiden zwanger, dat scheelt wellicht ook. Maar vergis je niet hoor, er zit een behoorlijke rand vet om mijn middel. Dat wordt echt wel flink hardlopen/cardio om dat weg te krijgen. Maar daar heb ik nu ook de kracht nog niet voor hoor, eerlijk gezegd.
Ooooh echt niet ... dat ziet er heel mooi uit voor net bevallenquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaquote:
Ja, das gewoon eng. Ik weet niet wat 't is, ik kan bij het idee zo dik te zijn echt in paniek raken.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:13 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben op mijn vroegst op mijn 25e klaar met studeren maar dan wil toch echt wel kinderen, moet er niet aan denken om nog veel ouder aan kinderen te beginnen
Carriere komt daarna wel weer of niet natuurlijk
En DevilsandDust wat vind je dan zo erg aan dik worden als je zwanger bent? Natuurlijk heb je dan geen controle meer over je lichaam en kan dat eng zijn
Toch wel apart ookal kan ik me er wel iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, das gewoon eng. Ik weet niet wat 't is, ik kan bij het idee zo dik te zijn echt in paniek raken..
Door gezonde voeding zal je dat ook bereiken, net zoals je zal bereiken dat je niet teveel aankomtquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou eerder op mn voeding letten om ervoor te zorgen dat mijn kindje goed groeit dan dat ik bang zou zijn om aan te komen tijdens een zwangerschap
Ik heb ook op mijn voeding gelet. Minimaal 3 keer per week naar de Mac D. en 2 pakken chocolademelk per dagquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou eerder op mn voeding letten om ervoor te zorgen dat mijn kindje goed groeit dan dat ik bang zou zijn om aan te komen tijdens een zwangerschap
En, zware baby?quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb ook op mijn voeding gelet. Minimaal 3 keer per week naar de Mac D. en 2 pakken chocolademelk per dag.
Ja maar met niet teveel bedoelde ik dus gewoon buitensporig veel, je moet genoeg aankomen voor het mensje in jequote:Op vrijdag 4 april 2008 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
je moet dan ook genoeg gezond eten binnenkrijgen, en niet te weinig. Je zei het een beetje alsof je echt gaat lijnen als je zwanger bent namelijkaankomen doe je toch wel, als je zwanger bent, en je moet ook gezond blijven eten, maar vooral ook genoeg, en zeker niet 'precies genoeg voor jou, zodat je niet teveel aankomt', er zit ineens nog een mens(je) in je
Ow, dat is wel leuk, ja. Liefst een beetje donker haar. Zo'n pluizebolletjes-babyquote:Op vrijdag 4 april 2008 22:31 schreef k_i_m het volgende:
Nee, viel reuze mee. Gemiddeld, maar wel met heel veel haar.
Ja, weet je wat het is, je kan toch niet voorspellen hoeveel je aankomt. Een vriendin van me is héél veel aangekomen en die at gewoon normaal en gezond en ik heb maandenlang geleefd op chocolademelk en zakken snoep (liefst met zoveel mogelijk kleur- geur- en smaakstoffen) en ik ben na 2 weken bijna alle kilo's alweer kwijt. Zij is zich rot aan het fietsen en lopen en is nog steeds na drie kwart jaar het grootste gedeelte nog steeds niet kwijt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
dus als je een afkeer hebt van kale mensen, McD-en tijdens de zwangerschap![]()
Idd. Juist veel eten voor die kleine!quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
yup.. het laatste waar ik om zou denken, uberhaupt, tijdens een zwangerschap, is mn gewicht
Doe es niet zo wijsquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:21 schreef Liejannuh het volgende:
Wat leuk zeg! Jullie zijn je toekomst aan het plannen.
Ik zal jullie maar niet uit de droom helpen door te vertellen dat helaas niet alles te plannen is en dingen die je van tevoren had bedacht, vaak toch nog een beetje anders lopen dan je had gehoopt.
goed planquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:22 schreef Liejannuh het volgende:
* Isabeau schenkt nog een kopje thee in
Maar het is toch schattig.quote:
Heu?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:22 schreef Liejannuh het volgende:
* Isabeau schenkt nog een kopje thee in
Isa zit naast mij, haar wenkbrauwen te mishandelen.quote:
Zit er niks in die thee?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:38 schreef Liejannuh het volgende:
Isa en ik zijn nu ook even aan het plannen hoor.
Morgen speeddaten. We verwachten de prins op het witte paard. Mooie auto mag ook wel trouwens.
Hij is lang (minstens 1.85 voor Liejannuh en minstens 1.70 voor Isabeau sorry Steer), heeft natuurlijk een geweldige kop met haar sorry DH
, rookt niet sorry remlof, heeft armen als
Pete Murray
, de lach van Waltuuuuuuuuurrrr, een opgeruimd humeur sorry dwerg
en hij weet zich goed te kleden.
Natuurlijk heeft deze prins op het witte paard een goede baan, waarbij hij werk en prive uitstekend kan combineren sorry gurgeh, is hij intelligent, staat open voor andere culturen sorry half Fok!
, houdt van reizen en kan heerlijk koken sorry euc, we waren echt niet onder de indruk
.
Maar afijn, morgen dus de eerste ontmoeting, we willen graag over een jaar trouwen (leuk, doen we een dubbele bruiloft) En dan graag over 2 jaar het eerste kindje. Doe maar eerst een jongentje en dan anderhalf jaar later een meisje.
Isa wil graag een tweeling (jongen + meisje).
Moet haalbaar zijn toch?
Wel alcohol in de bonbons.quote:
Niks, niksquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wel alcohol in de bonbons.
Hoedatzo?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:38 schreef Liejannuh het volgende:
Isa en ik zijn nu ook even aan het plannen hoor.
Morgen speeddaten. We verwachten de prins op het witte paard. Mooie auto mag ook wel trouwens.
Hij is lang (minstens 1.85 voor Liejannuh en minstens 1.70 voor Isabeau sorry Steer), heeft natuurlijk een geweldige kop met haar sorry DH
, rookt niet sorry remlof, heeft armen als
Pete Murray
, de lach van Waltuuuuuuuuurrrr, een opgeruimd humeur sorry dwerg
en hij weet zich goed te kleden.
Natuurlijk heeft deze prins op het witte paard een goede baan, waarbij hij werk en prive uitstekend kan combineren sorry gurgeh, is hij intelligent, staat open voor andere culturen sorry half Fok!
, houdt van reizen en kan heerlijk koken sorry euc, we waren echt niet onder de indruk
.
Maar afijn, morgen dus de eerste ontmoeting, we willen graag over een jaar trouwen (leuk, doen we een dubbele bruiloft) En dan graag over 2 jaar het eerste kindje. Doe maar eerst een jongentje en dan anderhalf jaar later een meisje.
Isa wil graag een tweeling (jongen + meisje).
Moet haalbaar zijn toch?
Wat voor hond?quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg er ook twee, maar ik krijg eerst een meisje en dan een jongen, met 3,3 jaar verschil, ze zullen niet huilen, ik word een vrolijke gezellige gedreven carrièremama, we verdienen veel geld en we zullen een hond hebben
Ik vond je buik-organen verhaal wel verhelderendquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:51 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou voor de tweeling gaan, echt. Al dat gelul over "je bent het zo weer vergeten" is gelogen
.
De rest kende ik alquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:54 schreef k_i_m het volgende:
Oh, dat is nog het meest beschaafde verhaal om te vertellen.
* Liejannuh wil ook ineens een tweeling.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:51 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou voor de tweeling gaan, echt. Al dat gelul over "je bent het zo weer vergeten" is gelogen
.
Er zat ook bleekselderij in. Hoor!quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:56 schreef ColdFeet het volgende:
Proest.... Isa en Lianne, lekker bezig hoor![]()
Volgens mij gaat Isa haar kinderen cola-kersensalade voeren, nou, dan hoef ik ze niet op visite
Ah, echt honden dus en geen teckeltjes en dergelijke.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
Een Berner Sennen of een Newfoundlander
Honden onder de 35 kiloquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, echt honden dus en geen teckeltjes en dergelijke.
Ik heb mijn kleren voor morgen al uitgezochtIk had op een gegeven moment een combi aan die de ogen van de mannen direct van mijn eczeem af zouden leiden
(maar om nou de hele tijd met mannen te kletsen die alleen naar je tieten staren is ook zo wat, dus ik heb maar iets anders uitgekozen)
Nou, we willen ze niet direct afschrikken, dus daar wachten we maar even mee...quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:53 schreef motorbloempje het volgende:
nemen jullie de vangst ook mee naar huis morgen?
Er was net een bijzonder educatieve docu op RTL5quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, we willen ze niet direct afschrikken, dus daar wachten we maar even mee...
Joh, geen dank!quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Liejannuh wil ook ineens een tweeling.
Oh..... is dat nu al de eerste wijziging in de planning?
Tnx Kim!
Zeker al afgelopen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er was net een bijzonder educatieve docu op RTL5
Same here, ben net 27 en nog geen plannen, heb net een prille relatie en ben nog lang niet afgestudeerdquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:23 schreef Stormqueen het volgende:
Baby's zijn tof! Als ze van iemand anders zijn
En ik word dit jaar 27, maar de komende 5 jaar nog niet voor mij. Als kinderen krijgen mijn belangrijkste levensdoel is, dan misschien wel, maar dat is het (nu nog) niet, dus denk ik voorlopig eerst even aan mijn eigen behoeftes voor ik er zelf aan begin
Hell, ik woon nog in een hok
Beter dat dan een vierlingquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:23 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, daarom wil ik ook geen kinderen
zal je net zien, denk je: "OK! VOORUIT, ÉÉN kind, neuken met die handel"
krijg je er ineens TWEE![]()
dát lijkt me heel naar
Nederlands, net als ikquote:
quote:'Water helpt alleen bij kater'
Uitgegeven: 3 april 2008 12:53
Laatst gewijzigd: 3 april 2008 16:06
LONDEN - Het drinken van veel water is alleen maar goed tegen een kater. Verder is het een illusie dat veel water drinken goed voor de gezondheid is. Het vormt eerder een gevaar. Dit stellen twee wetenschappers van de Universiteit van Pennsylvania.
Veel mensen in de westerse wereld denken dat het drinken van circa acht glazen water per dag voor bijvoorbeeld een gezondere huid zorgt of een goed middel is dat helpt bij een dieet of dat reinigend werkt onder de ledenen.
Dat is volslagen onzin, aldus de wetenschappers. Er is geen enkel bewijs dat veel water drinken goed voor een mens is. Het is een misvatting en wordt bevorderd door bedrijven die mineraalwater willen verkopen.
Medisch rapport
In 1945 werd een medisch rapport gelanceerd dat stelde dat volwassenen 2,5 liter water per dag zouden moeten drinken, ongeveer een milliliter voor elke geconsumeerde calorie.
Wat het rapport vervolgens beklemtoonde maar is genegeerd, is dat die hoeveelheid meestal al in de dagelijkse voeding voorkomt.
Misvatting
Die misvatting is in de loop der jaren nog groter geworden door de gedachte dat voor de 2,5 liter water andere dranken zoals thee, koffie, frisdrank of bier niet meetellen. Dat is ook lariekoek, menen de onderzoekers Dan Negoianu en Stanley Goldfarth.
Veel water is gevaarlijk bijvoorbeeld voor hardlopers die steeds vaker als gevolg van watervergiftiging ineenzakken. Het kan ook leiden tot een tekort aan zout in het lichaam, waarschuwen de Amerikaanse wetenschappers.
Relativeren
De Nederlandse drinkwaterbedrijven relativeren deze Amerikaanse bevindingen. Een mens moet nou eenmaal, afhankelijk van zijn gewicht en geslacht, vocht innemen, beklemtoonde donderdag woordvoerder Coen Sleddering van de drinkwaterbedrijven.
Het gaat om circa 1,5 liter. Het beste vocht in Nederland voor iemands lichaam is drinkwater omdat het van goede kwaliteit is en er geen calorieën inzitten, aldus Sleddering van de Vereniging van Waterbedrijven in Nederland (Vewin).
Dus die 2 liter vocht per dag kan alles zijn?quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Welnee, hoe zou water nou moeten helpen?
"Vol gevoel geven": doet water niet, water blijft niet in je maag, loopt direct door.
"Afvalstoffen wegspoelen": heel vaag, dat doet water niet, dat doen je nieren (en je lever en je huid en je longen) en daar hebben ze maar heel weinig water voor nodig.
"Water lost je vet op"right.
"Als je water drinkt krijg je minder kcal binnen dan als je frisdrank drinkt" ja, die kloptmaar dat zelfde effect geven koffie en thee zonder suiker en light frisdranken natuurlijk ook gewoon.
Jaquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:30 schreef Viking84 het volgende:
Dus die 2 liter vocht per dag kan alles zijn?.
Dat is nog eens een crashdieet geweest dan, hoe is je dit gelukt? Ik moet ook in korte tijd veel afvallen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:35 schreef k_i_m het volgende:
Ja hallo, daar ben ik weer. Ik ben 10kg afgevallen in twee weken, nou de rest nog. Gezien het feit dat ik nog niet kan sporten en het naar verhouding vrij snel gaat qua afvallen heb ik nog geen vast plan, behalve geen twee pakken chocolademelk op een dag drinken en "gezond" avondeten koken. En batterijen halen voor de weegschaal, zodat ik me weer fatsoenlijk kan wegen
.
*proest... Even iets verder teruglezen, Yvette. Ze is net bevallenquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:10 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat is nog eens een crashdieet geweest dan, hoe is je dit gelukt? Ik moet ook in korte tijd veel afvallen.
Ik zou denken dat die gebaseerd is op de verwachting dat veel mensen rond 23:00 / 0:00 naar bed gaan en dat je enkele uren voor het slapen gaan niets meer moet eten. Dat zou dan 20:00 uur worden. Zit daar dan geen kern van waarheid in? (alleen moet je het dan meer zien als: enkele uren voor het slapen gaan niets meer eten ipv na 20:00 uur niks meer eten)quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Net als de "niet eten na zo en zo laat 's avonds" regel die ook bullshit is.
Komkommer is prima als tussendoortje! 's middags kan je gewoon 2 boterhammen eten met mager beleg (filet americain, 20+ kaas, rookvlees, dat soort dingen) en een appeltje oid er bijquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:06 schreef yvette1982 het volgende:
Op het werk hebben we een weddenschap wie het meeste vet is kwijt geraakt. Op dit moment lig ik achter dus ik moet een inhaalslag maken.
Ik denk dat ik begin met avonds geen koolhydraten meer te eten, geen melk meer te drinken.
Wat kan ik het beste middags eten? En is komkommer goed als tussendoortje?
aha dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
*proest... Even iets verder teruglezen, Yvette. Ze is net bevallen
Nu zit er altidj ham en kaas op.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Komkommer is prima als tussendoortje! 's middags kan je gewoon 2 boterhammen eten met mager beleg (filet americain, 20+ kaas, rookvlees, dat soort dingen) en een appeltje oid er bij
Ik ga nu op het balkon ontbijten met beschuit met aardbeien en thee
NEEEEEEE!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou denken dat die gebaseerd is op de verwachting dat veel mensen rond 23:00 / 0:00 naar bed gaan en dat je enkele uren voor het slapen gaan niets meer moet eten. Zit daar dan geen kern van waarheid in?
Of het nou lekker is om in slaap te vallen met een zwaar maal net achter je kiezenquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
NEEEEEEE!!!!!!!![]()
![]()
Daar zit geeeeeeeeeeeeeen kern van waarheid in.
Het is 'wijsheid' van lang voor het Sonja Bakker tijdperk helaas. Het is gebaseerd op het misverstand dat alles wat je eet binnen 5 minuten in vet wordt omgezet mits je niet op dat moment aan het marathon-lopen bent.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of het nou lekker is om in slaap te vallen met een zwaar maal net achter je kiezen
Ham en gewone kaas zijn vrij vet. Dat zou ik niet elke dag doen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:29 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Nu zit er altidj ham en kaas op.
Ik wist niet dat filet american goed was.
Dankjewelquote:Op zaterdag 5 april 2008 09:30 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier Miss S en ik hoop dat je vragen worden beantwoord
Je ondertitel volstaat in dezenquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:35 schreef Beessie-Jen het volgende:![]()
![]()
![]()
wie wil er even meedoen???
ik ben vanaf 14 januari nu 10 kg afgevallen![]()
![]()
![]()
![]()
gewicht 2005: 119,8
gewicht 14 januari: 97,2
gewicht vanmorgen: 87,2![]()
![]()
![]()
en excuses voor de overload aan smileys...
(en alvast voor de dubbelpost)
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:35 schreef Beessie-Jen het volgende:![]()
![]()
![]()
wie wil er even meedoen???
ik ben vanaf 14 januari nu 10 kg afgevallen![]()
![]()
![]()
![]()
gewicht 2005: 119,8
gewicht 14 januari: 97,2
gewicht vanmorgen: 87,2![]()
![]()
![]()
en excuses voor de overload aan smileys...
(en alvast voor de dubbelpost)
Lijkt me nep gezien de spelvauten.....quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
Kwam via ORLYdeze afbeelding tegen:
[ afbeelding ]
portobello? wat is dat?quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:51 schreef conleche het volgende:
Feli BJ!![]()
Ik heb net een geroosterde boterham gegeten met gebakken portobello, sjalot, ham, en daarop lente-uiringetjes en flintertjes tomaat:cal: 150 inclusief brood. Aanrader!
Ik ben ook lekker 1.75quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
allemaal kleine meisjes![]()
ben zelf gelukkig ook wat langer1,75
Zo'n grote paddestoel. (±10 cm. doorsnee) Je kan ze ook heel goed vullen met iets! Maar deze had ik dus in plakjes gesneden...quote:
Jij hebt geen hakken van 14 cm!!! Mijn hoogste paar is met 12 cm. en dat is echt al fucking hoog!!quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik ben ook lekker 1.75
En op hakken ben ik 1.89
inderdaad.. gewoon écht..quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja die ken ik en weet je wat nu zo grappig is? Op de 1e beelden vind ik 'r nog het leukst!
Mijn meeste zijn 10 cm en mijn hoogste zijn 13 cm niet 14quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij hebt geen hakken van 14 cm!!! Mijn hoogste paar is met 12 cm. en dat is echt al fucking hoog!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |