En toen lag ik onder mijn bureauquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind zwnager zijn/bevallen zo iets goors en vies
eerst een poarasiet in je buik die alle levenskracht uit je zuigt
daarna een bevalling waar je vaak uitgeschuerd en als het fout gaat tot je anus
na de bevalling komt er nog allemaal rommel naar buiten
je moet weer terug gehecht worden
lekkende tieten
lekkende alles daar beneden
+ nog 292828 andere gore details die ik heb verdrongen
quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind zwangere vrouwen heel mooi.
En ik weet zeker dat niemand er zo over denkt als Principessa.
Zoals mijn moeder altijd zei: "Het bevallen doet wel heel zeer, maar dan ben je zo weer vergeten als je je kindje ziet".
Ik ben blondquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:24 schreef Viking84 het volgende:
Jullie proberen ook maar angstvallig te zorgen dat je buiten mijn zoekprofiel valt. Heb ik een enge ziekte ofzo?
.
Stomme hetero's.
quote:
Vrouwen zijn ook gewoon mooier dan mannen... over het algemeen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:05 schreef Faithy het volgende:
mooie vrouwen...
hm.. ik vind Sandra Bullock geweldig mooi
[ afbeelding ]
Spontaan, mooi figuur, échte lach..ja... als ik lesbies was...
Echt, je moet eens op het puntje van haar neus letten. Ze heeft een heel erg raar puntje van dr neus. Alsof dr nosejob mislukt is ofzo. Echt heel raar.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:05 schreef Faithy het volgende:
mooie vrouwen...
hm.. ik vind Sandra Bullock geweldig mooi
[ afbeelding ]
Spontaan, mooi figuur, échte lach..ja... als ik lesbies was...
Nee, ik zie er alleen nog maar vet uitquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aww, ik ken een vrouw die er na haar zwangerschap uit zag alsof er nog een baby in zat. Was dat bij jou ook zo?
Jij ziet er serieus erg goed uit voor iemand die net een baby heeftquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, ik zie er alleen nog maar vet uit.
[ afbeelding ]
Wat zij zegt! Zodra het weer kan die buikspieren een beetje trainen... Het hangt iig nietquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij ziet er serieus erg goed uit voor iemand die net een baby heeft
Dat vind ik dus ookquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Jij ziet er serieus erg goed uit voor iemand die net een baby heeft
Ja maar hallo! Hon, je bent nog maar net bevallen. Rustig aan hoor! Zwangerschap en bevallen zijn toch best een aanslag op je lijf.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:19 schreef k_i_m het volgende:
Mijn kont is dan ook een grotere zorg dan mijn buik. Qua buik was ik ook redelijk bescheiden zwanger, dat scheelt wellicht ook. Maar vergis je niet hoor, er zit een behoorlijke rand vet om mijn middel. Dat wordt echt wel flink hardlopen/cardio om dat weg te krijgen. Maar daar heb ik nu ook de kracht nog niet voor hoor, eerlijk gezegd.
Ooooh echt niet ... dat ziet er heel mooi uit voor net bevallenquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |