Ach wat schattig!! (vooral dat stroef !) ik kan me het zo goed voorstellen: zit je daar als kleuter met het puntje van je tong uit je mond te knippen en in jouw geval dus vooral te plakken, gaat zo'n juf-muts d'r wat van zeggen!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:54 schreef Viking84 het volgende:
Oh en over de kunstwerkjes.
Toevallig vond ik gisteren nog van alles uit mijn kleuter- en basisschooltijd. Ik kan zelf ook wel beoordelen dat dat geen werk van een kunstenares in spé is
.
"Renske gebruikt veel lijm bij het knippen en plakken. Als ze commentaar krijgt op de slordigheid van haar knip- en plakwerkjes reageert ze stroef." (quote uit één van de schriftjes die de juf toen bijhield.)
puik!quote:
Precies. En ik zat met 3 jaar al op de kleuterschoolquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ach wat schattig!! (vooral dat stroef !) ik kan me het zo goed voorstellen: zit je daar als kleuter met het puntje van je tong uit je mond te knippen en in jouw geval dus vooral te plakken, gaat zo'n juf-muts d'r wat van zeggen!!
quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies. En ik zat met 3 jaar al op de kleuterschool. Maar sowieso geinig om te lezen. Het zijn een soort dagboekjes die mijn moeder met de juf bijhield van mijn 3e tot en met mijn 5e. Ik zat op een speciale school (voor slechthorenden) en de juffen deden dat met alle moeders. Dus er staan dingen in die ik alweer vergeten was en ook zijn er rapportages van hoe ik me gedraag enzo. Om het kort te houden: ik was niet erg aardig
.
Ik praatte graag, luisterde minder goed, schreeuwde om aandacht te krijgen, speelde graag de baas en ik lachte anderen uit als ze vielen of iets fout deden. Ik was een kind dat goed 'gecorrigeerd' moest worden.
Er zijn volgens mij wel 100 soorten!! Oke ik overdrijf a bit, maar, echt: haske veel!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:09 schreef Faithy het volgende:
is er verschil in knackebrod?
ik heb altijd de goedkope, van ene huismerk ofzo, Perfekt bijvoorbeeld
Het lekkerste erop vind ik nog altijd (magere) smeerkaas![]()
Jullie bedoelen het beide niet kwaad maar het is een beetje 2 verschillende karakters die botsen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het ging om het verschil dat ze een rel uit lokt terwijl ze ook voor me had kunnen opkomen (wat natuurlijk niet hoeft) maar er had vast ook wel iets tussen die twee uiterste gezeten
WASA vezelrijk. Die heerst de pan uitquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:13 schreef Faithy het volgende:
het pakje is op, kwam ik achter eergisteren, moet maar weer 's nieuwe halen. Welke raad je me écht aan?
Whehe, ik vond het zelf ook wel leuk klinken. En dankjewel!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Boef!
En KIM, ik wist helemaal niet dat je een kindje had gekregen! Ik vond 10 kilo in 2 weken al zoveel! Gefeliciteerd nog!
Oh dat vond ik echt een mooie postquote:
hm.. kan je dat ook als excuus gebruiken als je geen kinderen hebt gehad?quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:24 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Whehe, ik vond het zelf ook wel leuk klinken. En dankjewel!
Faithy, dat scheelt echt zoveel dat ik me gelijk "dun" voelde. Alleen jammer dat je een hele enge slappe buik hebt daarna, omdat je buikspieren nog niet op hun plek zitten.
Leuk is dat om helemaal een feestje op je boterham te makenquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:36 schreef conleche het volgende:
Na al dat gelul over knackebrot heb ik daarnet geluncht met 3 sneetjes meergranen knackebrot à 32 cal. Met daarop verdeeld een halve avocado met sambal mayo. (eetlepel light mayo, (liefst zure, uit Belgie of Frankrijk) theelepel sambal badjak, gesnipperd sjalotje, tomaat in kleine stukjes (zonder pitjes en sap) en gehakte koriander) Mjum!
dank jequote:Op vrijdag 4 april 2008 14:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Oh dat vond ik echt een mooie postErgens had ik het idee dat jij niet kon nuanceren maar deze post heeft geheel het tegendeel bewezen
En Levi heeft teelbal op haar bruine driehoekbroodje gehad.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:29 schreef Viking84 het volgende:
*Googlet op 'avocado':
"De naam avocado komt van het Nahuatl woord ahuacatl, dat overigens ook "teelbal" betekent." (Wiki).
Dus Conleche heeft een teelbal op haar cracker gehad?![]()
.
me tooquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind wasa speical,
die rode met maanzaad echt het ellar aller lekkerst
quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:36 schreef Faithy het volgende:
da's ook een goede, alfalvaalfaalfavavava![]()
kan alfavalalfaalva oko met geitenkaas?
Nee, met slap bedoel ik écht slapquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:26 schreef Faithy het volgende:
[..]
hm.. kan je dat ook als excuus gebruiken als je geen kinderen hebt gehad?![]()
je maakt wel reclame voor het ouderschap zoquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, met slap bedoel ik écht slap. Aangezien alle organen ergens anders naartoe gedrukt zijn, kan je je navel ongeveer totaan je ruggengraat indrukken
.
Rellen heb je hier ook vaak genoeg gedaan, en hoe je het ook uitlegt dat was ook je bedoeling in het vorige topicquote:
Ik heb dan ook minstens een half uur lang vol afschuw in mijn blubberbuik zitten prikken voordat ik ermee op kon houdenquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:41 schreef Faithy het volgende:
[..]
je maakt wel reclame voor het ouderschap zo![]()
krokodil smaakt ook naar kipquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:55 schreef conleche het volgende:
Smaakte een beetje naar zachte kip. Waarom smaken alle rare dingen maar kipKikkerbilletjes, konijn, stierenballen....
Aww, ik ken een vrouw die er na haar zwangerschap uit zag alsof er nog een baby in zatquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb dan ook minstens een half uur lang vol afschuw in mijn blubberbuik zitten prikken voordat ik ermee op kon houden.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind zwnager zijn/bevallen zo iets goors en vies
eerst een poarasiet in je buik die alle levenskracht uit je zuigt
daarna een bevalling waar je vaak uitgeschuerd en als het fout gaat tot je anus
na de bevalling komt er nog allemaal rommel naar buiten
je moet weer terug gehecht worden
lekkende tieten
lekkende alles daar beneden
+ nog 292828 andere gore details die ik heb verdrongen
pic's or it didn't happenquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb dan ook minstens een half uur lang vol afschuw in mijn blubberbuik zitten prikken voordat ik ermee op kon houden.
Dat is het toch ook? Het leeft in je, maakt je ziek en het kost veel moeite om 't er weer uit te krijgen. Parasietje dus.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:02 schreef Viking84 het volgende:
Een baby een parasiet noemen!
(Aanstaande) moeders in de aanval!
Ik vind zwangere vrouwen heel mooiquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat is het toch ook? Het leeft in je, maakt je ziek en het kost veel moeite om 't er weer uit te krijgen. Parasietje dus.Neemt niet weg dat het best een leuk parasietje kan zijn!
Jawel, maar ik zoek een draagmoederquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:02 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik geloof niet dat je bovenstaande in OUD moet posten![]()
Ik neem aan dat jij geen kinderen wilt?
Hihiquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:04 schreef Faithy het volgende:
[..]
nee, want met mijn gigantische reet breek ik vast al mijn vingerkootjes dan
Je bekijkt het wel heel positief hequote:Op vrijdag 4 april 2008 15:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind zwnager zijn/bevallen zo iets goors en vies
eerst een poarasiet in je buik die alle levenskracht uit je zuigt
daarna een bevalling waar je vaak uitgeschuerd en als het fout gaat tot je anus
na de bevalling komt er nog allemaal rommel naar buiten
je moet weer terug gehecht worden
lekkende tieten
lekkende alles daar beneden
+ nog 292828 andere gore details die ik heb verdrongen
ehm....quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ik weet zeker dat niemand er zo over denkt als Principessa.
Ahum, ik zou het iets anders verwoorden, maareh...pretty much so...quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind zwangere vrouwen heel mooi.
En ik weet zeker dat niemand er zo over denkt als Principessa.
Zoals mijn moeder altijd zei: "Het bevallen doet wel heel zeer, maar dan ben je zo weer vergeten als je je kindje ziet".
Moet je daar nu al mee bezig zijn?quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zoek een draagmoeder
of de hormonen zorgen eroor dat ik dat blauw paarse slijmerige gedrocht toch wel heel mooi ga vinden of zo
Geen kinderen voor mijquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |