Het ging me dan ook meer om de persoon dan om d'r bakkesquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:58 schreef conleche het volgende:
Ik vond heel weinigaan die Lonneke, mocht ik een vent wezen: I would do her!
You'd care to elaborate??quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het ging me dan ook meer om de persoon dan om d'r bakkes
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:58 schreef conleche het volgende:
Ik vond heel weinigaan die Lonneke, mocht ik een vent wezen: I would do her!
Ik vind het eigenlijk vervelend dat er altijd zo bot wordt gereageerd wordt op nieuwkomers of niet vaste posters. Blijkbaar hoor ik nu dus ook bij het kliekje, maar ik vind eigenlijk dat elke opmerking evenveel waarde heeft. Oude of nieuwe posters.quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
delen van wijsheden door vreemde die in een topic komen worden meestal niet gewaardeerden dit is niet de eerste keer dan mercurial dat even hier komt doen
en fijn dat je het probeert leuk te houden in het topic
Dat is niet zo, zeker niet bij nieuwkomers. Daar ben ik altijd vriendelijk tegen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Haha.. Klinkt net alsof de dieetclub de rimboe is
[..]
Ik vind het eigenlijk vervelend dat er altijd zo bot wordt gereageerd wordt op nieuwkomers of niet vaste posters. Blijkbaar hoor ik nu dus ook bij het kliekje, maar ik vind eigenlijk dat elke opmerking evenveel waarde heeft. Oude of nieuwe posters.
Dat zou ideaal werk voor mij zijn, ik begin liever echt heel vroeg dan halverwege de dag.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:23 schreef freecell het volgende:
Zo
Ik ben weer terug uit mijn werk (idioot vroeg beginnen heeft zijn voordelen) en heb een lekkere lunch 1 broodje met tonijnstukjes en sla (de poes was heel blij met de rest van de tonijn) en één broodje met kaas, sla en ei
vet lekker!
Ik zal er op lettenquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja ook mensen die even binnen komen vallen zoals jij dat noemt
vind ik het raar als je daar dan bot tegen gaat doen..
Ik vind het ook heerlijk. Om 6 uur je bed uit, maar dan ook nooit na half 4 vrij, hoeraquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat zou ideaal werk voor mij zijn, ik begin liever echt heel vroeg dan halverwege de dag.
Dus jullie hebben wel een normale kathier reageren ze helemaal niet op tonijn (of iets anders van vis)
Ze is 26quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:19 schreef Viking84 het volgende:
Beetje jong, die Lonneke, dus nee, jullie mogen haar hebben.
Ik luister naar Leonard Cohen. Ik word er altijd van beschuldigd dat ik depressieve muziek heb. Was ik me nooit zo van bewust, maar de laatste tijd ben ik in een jubelstemming en ik merk dat heel veel (depri) muziek me momenteel beslist niet aanspreekt
.
Daar heb je ook inderdaad gelijk in hoorquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Okee is goed, (En ik bedoel het ook niet kwaad naar jou toe of zo het viel me gewoon op dat de meeste hier zo bot doen)
want toen ik hier binnenkwam voor het eerst en ik zei iets werd ik gewoon straal genegeerds of
"ja leuk datweten we al"
toen dacht ik ook.. okee![]()
(Met m'n vorige accoutn dan he.. hiermee hadik me wel gelijk voorgesteld)
Soms wil je ook gewoon even meeposten voordat je ECHT actief mee gaat doen
Chelsea Hotelquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:19 schreef Viking84 het volgende:
Beetje jong, die Lonneke, dus nee, jullie mogen haar hebben.
Ik luister naar Leonard Cohen. Ik word er altijd van beschuldigd dat ik depressieve muziek heb. Was ik me nooit zo van bewust, maar de laatste tijd ben ik in een jubelstemming en ik merk dat heel veel (depri) muziek me momenteel beslist niet aanspreekt
.
Ik luister vandaag voor het eerst écht naar zijn oudere nummers (jaren 60/70) en het valt me op dat zijn stem daar heel anders is dan later. Ik weet niet precies hoe ik het moet typeren. Maar vergelijk bijv I'm your man (1988) en So long, Marianne (1967) maar eens. Hij praat in de latere nrs eigenlijk meer dan dat hij zingt. Heel ander stemgeluid , zwaarderquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Chelsea HotelPartisan
Ik vind echt dat hij een mooie stem heeft! Donker, maar niet grommend.
Het ging om het verschil dat ze een rel uit lokt terwijl ze ook voor me had kunnen opkomen (wat natuurlijk niet hoeft) maar er had vast ook wel iets tussen die twee uiterste gezetenquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Chelsea HotelPartisan
Ik vind echt dat hij een mooie stem heeft! Donker, maar niet grommend.
@Miss_S, sorry, ik moest wel een beetje glimlachen om je reacties. Sinds wanneer heb jij het nodig dat Faithy voor je opkomt, jij kunt jezelf toch wel verdedigen?
I'm your man ken ik niet. *bladert door iPodje... Nope.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik luister vandaag voor het eerst écht naar zijn oudere nummers (jaren 60/70) en het valt me op dat zijn stem daar heel anders is dan later. Ik weet niet precies hoe ik het moet typeren. Maar vergelijk bijv I'm your man (1988) en So long, Marianne (1967) maar eens. Hij praat in de latere nrs eigenlijk meer dan dat hij zingt. Heel ander stemgeluid , zwaarder.
Ik ga zo eens boodschappen doen.
nogmaals, waarom zou ik in dít geval voor jou op moeten komen, wáárom.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het ging om het verschil dat ze een rel uit lokt terwijl ze ook voor me had kunnen opkomen (wat natuurlijk niet hoeft) maar er had vast ook wel iets tussen die twee uiterste gezeten
Ja van die peperdure kant en klaar bakjesquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:52 schreef conleche het volgende:
Freecell: ananas? Daar is volgens mij niet echt een seizoen voor, omdat ze per definitie uit de tropen of daaromstreken komen. Ik ben dol op ananas en eet het bijna iedere dag...
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja van die peperdure kant en klaar bakjes.
Ik koop eigenlijk alleen ananas als het in de aanbieding is. En dat is in de zomermaanden toch wel vaker dan in de wintermaanden, volgens mij.
Ah, ik ga ook rijstwafels halen. Die zijn zó lekker. Ze ruiken ook heel gezellig vind ik, naar de zee
. Mark vindt ze stinken
.
Ik ga ook maar kunstenares worden dan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar ik ben lui (én rijk
) Je kan ook net zo goed zo'n hele kopen, die zijn best vaak in de aanbieding en sws niet heel duur.
Hihi, doe maar.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga ook maar kunstenares worden dan.
Oh, je bent ook nog kunstcriticus?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Hihi, doe maar.![]()
Post eens een tekening, dan kan ik zien of het enige kans van slagen heeft.....
Ik denk dat ik in het geval van Viking de boel nog wel kan beoordelen. Hoewel ik me reuze kan vergissen natuurlijk!quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, je bent ook nog kunstcriticus?
Ik heb een broer en een zus en die zijn allebei kunstenaar en vreselijk armEn ik ben ook een sloeber, natuurlijk
In de wetenschap is niet veel geld te halen
Ja, maar dat komt omdat je zo vaak vergeet om je haar te kammenquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:16 schreef conleche het volgende:
(Waarschijnlijk denkt dan de helft van de mensen die niet doorvraagt, dat ik hun muren kan komen sauzen
hoe is 't met de kleine?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:35 schreef k_i_m het volgende:
Ja hallo, daar ben ik weer. Ik ben 10kg afgevallen in twee weken, nou de rest nog. Gezien het feit dat ik nog niet kan sporten en het naar verhouding vrij snel gaat qua afvallen heb ik nog geen vast plan, behalve geen twee pakken chocolademelk op een dag drinken en "gezond" avondeten koken. En batterijen halen voor de weegschaal, zodat ik me weer fatsoenlijk kan wegen
.
Meid, wat een werk!quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:36 schreef conleche het volgende:
Na al dat gelul over knackebrot heb ik daarnet geluncht met 3 sneetjes meergranen knackebrot à 32 cal. Met daarop verdeeld een halve avocado met sambal mayo. (eetlepel light mayo, (liefst zure, uit Belgie of Frankrijk) theelepel sambal badjak, gesnipperd sjalotje, tomaat in kleine stukjes (zonder pitjes en sap) en gehakte koriander) Mjum!
Finse Ronde van bolletje zijn lekker: vezelrijk en smakelijk.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Meid, wat een werk!.
Ik schaaf een paar plakken kaas af en gooi die tussen twee dun met halvarine besmeerde crackers.
Welke crackers heb je? Volkoren of vezelrijk?
Wasa doet goede zaken met ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |