abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57825887

Het vorige deel: Slank de zomer in #144 Welkom DevilsandDust

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_57825899
Groetjes terug
pi_57825988
Ik vond heel weinig aan die Lonneke, mocht ik een vent wezen: I would do her!
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:00:02 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_57826013
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:58 schreef conleche het volgende:
Het ging me dan ook meer om de persoon dan om d'r bakkes
disclaimer
pi_57826025
net lekker mn banaantje op, en hoop straks eens even lekker te gaan kunnen poepen daar heb ik écht behoefte aan

Verder is t rustig op 't werk, dus zit beetje lekker te Fok!ken en te kletsen, en te sms-en met René die net een nieuwe motor heeft gekocht dus ben zeer benieuwd als ik thuis kom wat er voor de deur staat

Net een mevrouw aan de balie, dus ik loop ernaartoe:

"Wat kan ik voor u doen?"`
-Laat mee even! Ik ben beperkt, ik moet wat opzoeken!
"ok..."

dus ik ga weer zitten, en op het moment dat mijn reet de stoel raakt hoor ik

-Ja! Nu! Kan!
"ok... "

beperkte mensen zijn best grappig
Doei.
pi_57826034
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:00 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Het ging me dan ook meer om de persoon dan om d'r bakkes
You'd care to elaborate??
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:02:00 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_57826066
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:00 schreef conleche het volgende:

[..]

You'd care to elaborate??
Achja....
disclaimer
pi_57826068
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 11:58 schreef conleche het volgende:
Ziet er inderdaad niet verkeerd uit
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:19:11 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57826459
Beetje jong, die Lonneke, dus nee, jullie mogen haar hebben.
Ik luister naar Leonard Cohen . Ik word er altijd van beschuldigd dat ik depressieve muziek heb. Was ik me nooit zo van bewust, maar de laatste tijd ben ik in een jubelstemming en ik merk dat heel veel (depri) muziek me momenteel beslist niet aanspreekt .
Niet meer actief op Fok!
pi_57826559
Haha.. Klinkt net alsof de dieetclub de rimboe is
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 08:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

delen van wijsheden door vreemde die in een topic komen worden meestal niet gewaardeerd en dit is niet de eerste keer dan mercurial dat even hier komt doen

en fijn dat je het probeert leuk te houden in het topic
Ik vind het eigenlijk vervelend dat er altijd zo bot wordt gereageerd wordt op nieuwkomers of niet vaste posters. Blijkbaar hoor ik nu dus ook bij het kliekje, maar ik vind eigenlijk dat elke opmerking evenveel waarde heeft. Oude of nieuwe posters.
pi_57826564
Zo
Ik ben weer terug uit mijn werk (idioot vroeg beginnen heeft zijn voordelen) en heb een lekkere lunch 1 broodje met tonijnstukjes en sla (de poes was heel blij met de rest van de tonijn ) en één broodje met kaas, sla en ei

vet lekker!
pi_57826668
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Haha.. Klinkt net alsof de dieetclub de rimboe is
[..]

Ik vind het eigenlijk vervelend dat er altijd zo bot wordt gereageerd wordt op nieuwkomers of niet vaste posters. Blijkbaar hoor ik nu dus ook bij het kliekje, maar ik vind eigenlijk dat elke opmerking evenveel waarde heeft. Oude of nieuwe posters.
Dat is niet zo, zeker niet bij nieuwkomers. Daar ben ik altijd vriendelijk tegen.
Maar mensen die zomaar even binnen komen vallen en dan advies geven kan ik inderdaad bot tegen reageren, zeker als ze ookal in andere topics echt lastig hebben zitten doen
pi_57826693
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:23 schreef freecell het volgende:
Zo
Ik ben weer terug uit mijn werk (idioot vroeg beginnen heeft zijn voordelen) en heb een lekkere lunch 1 broodje met tonijnstukjes en sla (de poes was heel blij met de rest van de tonijn ) en één broodje met kaas, sla en ei

vet lekker!
Dat zou ideaal werk voor mij zijn, ik begin liever echt heel vroeg dan halverwege de dag.

Dus jullie hebben wel een normale kat hier reageren ze helemaal niet op tonijn (of iets anders van vis)
pi_57826696
Ja ook mensen die even binnen komen vallen zoals jij dat noemt
vind ik het raar als je daar dan bot tegen gaat doen..
pi_57826737
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:30 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja ook mensen die even binnen komen vallen zoals jij dat noemt
vind ik het raar als je daar dan bot tegen gaat doen..
Ik zal er op letten maar zoals al zei met de persoon uit het vorige topic heb ik al aanvaringen gehad
pi_57826806
Okee is goed, (En ik bedoel het ook niet kwaad naar jou toe of zo het viel me gewoon op dat de meeste hier zo bot doen)
want toen ik hier binnenkwam voor het eerst en ik zei iets werd ik gewoon straal genegeerds of
"ja leuk datweten we al"
toen dacht ik ook.. okee
(Met m'n vorige accoutn dan he.. hiermee hadik me wel gelijk voorgesteld )
Soms wil je ook gewoon even meeposten voordat je ECHT actief mee gaat doen
pi_57826827
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat zou ideaal werk voor mij zijn, ik begin liever echt heel vroeg dan halverwege de dag.

Dus jullie hebben wel een normale kat hier reageren ze helemaal niet op tonijn (of iets anders van vis)
Ik vind het ook heerlijk. Om 6 uur je bed uit, maar dan ook nooit na half 4 vrij, hoera
Normaal doe je toch niks met de uren tussen 6 en 9
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:37:18 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_57826839
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik luister naar Leonard Cohen . Ik word er altijd van beschuldigd dat ik depressieve muziek heb. Was ik me nooit zo van bewust, maar de laatste tijd ben ik in een jubelstemming en ik merk dat heel veel (depri) muziek me momenteel beslist niet aanspreekt .
Ze is 26
Und Leonard Cohen
disclaimer
pi_57826910
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Okee is goed, (En ik bedoel het ook niet kwaad naar jou toe of zo het viel me gewoon op dat de meeste hier zo bot doen)
want toen ik hier binnenkwam voor het eerst en ik zei iets werd ik gewoon straal genegeerds of
"ja leuk datweten we al"
toen dacht ik ook.. okee
(Met m'n vorige accoutn dan he.. hiermee hadik me wel gelijk voorgesteld )
Soms wil je ook gewoon even meeposten voordat je ECHT actief mee gaat doen
Daar heb je ook inderdaad gelijk in hoor daarom zal ik daar ook zeker wel op letten
Nieuw bloed is altijd welkom
pi_57826931
Ik zit nu trouwens aan een "na de lunch appeltje" ik heb ontdekt dat fruit na de lunch mijn hongermoment vlak na de lunch redelijk effectief tegen gaat.

Weet iemand trouwens lekker fruit in dit seizoen? De sinaasappels worden al duurder en ook echt minder lekker. Appels zijn nu heerlijk en goedkoop maar ik wil graag wat afwisseling. Wat is er nu nog meer lekker en goedkoop. (behalve druiven, die zijn wel lekker, maar dan knaag ik meteen de hele bak leeg en krijg ik buikpijn )
pi_57826962
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:19 schreef Viking84 het volgende:
Chelsea Hotel Partisan
Ik vind echt dat hij een mooie stem heeft! Donker, maar niet grommend.

@Miss_S, sorry, ik moest wel een beetje glimlachen om je reacties. Sinds wanneer heb jij het nodig dat Faithy voor je opkomt, jij kunt jezelf toch wel verdedigen?
pi_57826986
Freecell, ik eet veel winterwortels, da's ook wel zoet... En goedkoop en verkrijgbaar.

Of peren?
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:46:22 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57827019
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Chelsea Hotel Partisan
Ik luister vandaag voor het eerst écht naar zijn oudere nummers (jaren 60/70) en het valt me op dat zijn stem daar heel anders is dan later. Ik weet niet precies hoe ik het moet typeren. Maar vergelijk bijv I'm your man (1988) en So long, Marianne (1967) maar eens. Hij praat in de latere nrs eigenlijk meer dan dat hij zingt. Heel ander stemgeluid , zwaarder .

Ik ga zo eens boodschappen doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57827024
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:43 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Chelsea Hotel Partisan

@Miss_S, sorry, ik moest wel een beetje glimlachen om je reacties. Sinds wanneer heb jij het nodig dat Faithy voor je opkomt, jij kunt jezelf toch wel verdedigen?

Het ging om het verschil dat ze een rel uit lokt terwijl ze ook voor me had kunnen opkomen (wat natuurlijk niet hoeft) maar er had vast ook wel iets tussen die twee uiterste gezeten
pi_57827102
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik luister vandaag voor het eerst écht naar zijn oudere nummers (jaren 60/70) en het valt me op dat zijn stem daar heel anders is dan later. Ik weet niet precies hoe ik het moet typeren. Maar vergelijk bijv I'm your man (1988) en So long, Marianne (1967) maar eens. Hij praat in de latere nrs eigenlijk meer dan dat hij zingt. Heel ander stemgeluid , zwaarder .

Ik ga zo eens boodschappen doen .
I'm your man ken ik niet. *bladert door iPodje... Nope.

Eigenlijk vind ik Suzanne nog altijd het mooiste nummer. Beetje cliché, maar de combinatie van tekst en stem raakt me echt
pi_57827154
Freecell: ananas? Daar is volgens mij niet echt een seizoen voor, omdat ze per definitie uit de tropen of daaromstreken komen. Ik ben dol op ananas en eet het bijna iedere dag...
pi_57827165
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het ging om het verschil dat ze een rel uit lokt terwijl ze ook voor me had kunnen opkomen (wat natuurlijk niet hoeft) maar er had vast ook wel iets tussen die twee uiterste gezeten
nogmaals, waarom zou ik in dít geval voor jou op moeten komen, wáárom.
Ik heb gezegd dat ik je sterkte zou wensen bij een overlijden, of bij een ernstig ongeval, of iets van een vergelijkbare aard Iets wat je iemand, zelfs je ergste vijand, niet toewenst...

en dit is alles behalve vergelijkbaar en als je dat wel vindt, dan
Doei.
pi_57827173
pauze

lekker opdrachten maken, en bruine boterhammetjes met kaas
Doei.
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:55:26 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_57827206
nou nou, wat een rel
disclaimer
pi_57827217
Goeiemiddag (schaamteloze tvp, verder niks te melden)
  vrijdag 4 april 2008 @ 12:56:36 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57827230
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:52 schreef conleche het volgende:
Freecell: ananas? Daar is volgens mij niet echt een seizoen voor, omdat ze per definitie uit de tropen of daaromstreken komen. Ik ben dol op ananas en eet het bijna iedere dag...
Ja van die peperdure kant en klaar bakjes .
Ik koop eigenlijk alleen ananas als het in de aanbieding is. En dat is in de zomermaanden toch wel vaker dan in de wintermaanden, volgens mij.

Ah, ik ga ook rijstwafels halen. Die zijn zó lekker . Ze ruiken ook heel gezellig vind ik, naar de zee . Mark vindt ze stinken .
Niet meer actief op Fok!
pi_57827276
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja van die peperdure kant en klaar bakjes .
Ik koop eigenlijk alleen ananas als het in de aanbieding is. En dat is in de zomermaanden toch wel vaker dan in de wintermaanden, volgens mij.

Ah, ik ga ook rijstwafels halen. Die zijn zó lekker . Ze ruiken ook heel gezellig vind ik, naar de zee . Mark vindt ze stinken .
Ja maar ik ben lui (én rijk ) Je kan ook net zo goed zo'n hele kopen, die zijn best vaak in de aanbieding en sws niet heel duur.
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:04:36 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57827375
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja maar ik ben lui (én rijk ) Je kan ook net zo goed zo'n hele kopen, die zijn best vaak in de aanbieding en sws niet heel duur.
Ik ga ook maar kunstenares worden dan.
Niet meer actief op Fok!
pi_57827444
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ga ook maar kunstenares worden dan.
Hihi, doe maar.

Post eens een tekening, dan kan ik zien of het enige kans van slagen heeft.....
pi_57827466
Ook een tvp.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_57827548
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Hihi, doe maar.

Post eens een tekening, dan kan ik zien of het enige kans van slagen heeft.....
Oh, je bent ook nog kunstcriticus?

Ik heb een broer en een zus en die zijn allebei kunstenaar en vreselijk arm En ik ben ook een sloeber, natuurlijk In de wetenschap is niet veel geld te halen
pi_57827637
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:11 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh, je bent ook nog kunstcriticus?

Ik heb een broer en een zus en die zijn allebei kunstenaar en vreselijk arm En ik ben ook een sloeber, natuurlijk In de wetenschap is niet veel geld te halen
Ik denk dat ik in het geval van Viking de boel nog wel kan beoordelen. Hoewel ik me reuze kan vergissen natuurlijk!

Ik noem mezelf geen kunstenaar hoor, dan zie ik ook andere mensen voor me. Ik heb gewoon van schilderen m'n beroep gemaakt. Als iemand vraagt wat ik ben dan zeg ik: schilder. (Waarschijnlijk denkt dan de helft van de mensen die niet doorvraagt, dat ik hun muren kan komen sauzen
pi_57827682
Beste Saskia,

Ok, ik was wat geïrriteerd door jouw manier van reageren op een potentiële nieuwkomer.
Ik ken de hele user niet, en aangezien het een kliekje aan het worden is, is elke nieuwe poster welkom, zolang hij/zij maar normaal doet.

En in mijn ogen deed deze poster dat. Hij gaf een tip, zonder te weten dat je ziek,zwak,misselijk en onderweg was. En dan zo afsnauwen is niet nodig: gewoon zeggen 'dank je, dat weet ik, maar ik doe dit omdat het beter is voor mijn keel, ik ben namelijk ziek, weet je?' was al nèt wat vriendelijker geweest, ondanks dat je zegt deze user al te kennen. Ik gedraag mij ook in verschillende topics anders. Rellen in Klaagbaak en Onzin, hier wat serieuzer over het algemeen, omdat het over (mijn/ons) welzijn gaat, etc.
Misschien wilde deze poster gewoon wel heel normaal een tip geven, en ja, dan kun je denken, daar en daar heb ik je dit zien doen, maar geef 'm een kans, als hij op normale manier jou een tip geeft over afvallen.
Ja, je bent 30 kilo kwijt, ja, dat is heel netjes, maar niet iedereen weet dat. WIj zijn er inmiddels mee doodgegooid, maar nog steeds niet heel Fok! weet dat! Onthoud dat.

Sorry, als het rellen leek, sorry, als je je hierdoor opgelaten voelt (maar je zei al eerder dat je niets om mijn mening of opmerkingen gaf, dus dat zal wel meevallen ), maar ik ga je niet verdedigen (zie een paar posts hierboven) verdedigen doe ik voor mensen die mij aan het hart gaan. Empathie tonen voor nagenoeg iedereen, behalve kinderverkrachters en seriemoordenaars misschien.

Ik wil niet rellen, ik heb geen zin in rellen, het was misschien niet aardig, maar wel gemeend, omdat ik wist hoe je zou reageren, en ik een eventuele nieuwe poster niet weg wilde jagen.

Je mag verder gaan met negeren, je mag op me reageren, het maakt me allemaal niets uit, maar verdedigen, nee, zolang dat maar duidelijk is. Maar over het algemeen is dat ook niet nodig, want hier valt niets te verdedigen
Dus zou het misschien kunnen dat het gewoon weer gezellig wordt? Zonder dat ik over elk woordje hoef na te denken of 'je niet weer een ban aanvraagt via een TR' of weer gezeik oproept? Ik reageer soms scherp, net als jij. Op iedereen, net als jij, maar ik probeer wel beschaafd te blijven. Ook heb ik geen zin om posts te negeren, niet te lezen of weetikveelwat.. dat komt niet ten goede aan de sfeer van dit topic.

We zouden zelfs nog gaan lunchen samen, en ineens ging het weer fout. Dat lunchen moeten we maar vergeten, maar misschien kunnen we (wéér) een poging wagen normaal tegen elkaar te doen, zonder een vraag met een kritieke ondertoon meteen als aanval te zien (en ja, daar maak ik mezelf ook schuldig aan als de vraag van jouw kant komt) maar net als een vraag van een willekeurig ander persoon in dit topic

groetjes,

Gaby

[ Bericht 11% gewijzigd door Faithy op 04-04-2008 13:23:06 ]
Doei.
pi_57827703
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:16 schreef conleche het volgende:
(Waarschijnlijk denkt dan de helft van de mensen die niet doorvraagt, dat ik hun muren kan komen sauzen
Ja, maar dat komt omdat je zo vaak vergeet om je haar te kammen
pi_57827791
Hmm, hele ananassen zijn momenteel nog meer dan 2,- per stuk en in de zomer heb je ze voor een euro. Daar is dus ook echt wel een seizoen voor.
Peren is een idee Kiwi is ook lekker bedenk ik net
pi_57827813
Ananassen

dát is een goede voor vanavond

krijg vanavond twee gasten te eten, en zocht nog een lekker toetje dank jullie wel
Doei.
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:31:17 #42
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57827993
hellow dames

ik ben ook gek op verse ananas jammie... kan zo een hele ananas opeten dan ze zijn alleen soms erg duur en niet altijd te verkrijgen in de supermarkt waar ik onze boodschappen haal.

@Faithy, ik snap je reactie na wat er vorige week is gebeurd..... zal me er verder niet over uitlaten, maar ik snap je gevoel... *geeft knuffel*
kan Cato het alleen een beetje aan? en kwam er nou nog een kitten bij?

ik moet ook nodig óntlasten; maar ook hier lukt het niet zo goed, dus nu flink aan het vocht, meestal komt het dan wel op gang... en zo ff wat yoghurt met flink wat vezels....
wegen stel ik dus ook uit

gister hadden we visite en heb ik toch wat chips gegeten en wat toastjes met filet americain en dat was lekker
(verder niets bij de koffie ofzo genomen, dus zo'n ramp was dat ook niet)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:35:56 #43
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_57828087
Ja hallo, daar ben ik weer. Ik ben 10kg afgevallen in twee weken, nou de rest nog . Gezien het feit dat ik nog niet kan sporten en het naar verhouding vrij snel gaat qua afvallen heb ik nog geen vast plan, behalve geen twee pakken chocolademelk op een dag drinken en "gezond" avondeten koken. En batterijen halen voor de weegschaal, zodat ik me weer fatsoenlijk kan wegen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_57828106
Na al dat gelul over knackebrot heb ik daarnet geluncht met 3 sneetjes meergranen knackebrot à 32 cal. Met daarop verdeeld een halve avocado met sambal mayo. (eetlepel light mayo, (liefst zure, uit Belgie of Frankrijk) theelepel sambal badjak, gesnipperd sjalotje, tomaat in kleine stukjes (zonder pitjes en sap) en gehakte koriander) Mjum!
pi_57828207
dank je BJ
Met Cato is het wel goed, hij is alleen wel echt heel alleen merk ik. Hij is volgens mij nog nooit 'het enige katje' geweest, en vraagt heel veel aandacht. Ik voelde me echt schuldig dat ik naar mn werk moest vanochtend.

Er komt misschien over enkele weken een katje bij, die geboren is op de dag van het overlijden van Sushi Maar daar moeten we nog even over bellen/mailen. Een van de katjes uit dat nest (van 3) is helaas al overleden, en het is even afwachten hoe het nu gaat met de andere twee, en of ze ze niet allebei liever houdt
Doei.
pi_57828215
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:35 schreef k_i_m het volgende:
Ja hallo, daar ben ik weer. Ik ben 10kg afgevallen in twee weken, nou de rest nog . Gezien het feit dat ik nog niet kan sporten en het naar verhouding vrij snel gaat qua afvallen heb ik nog geen vast plan, behalve geen twee pakken chocolademelk op een dag drinken en "gezond" avondeten koken. En batterijen halen voor de weegschaal, zodat ik me weer fatsoenlijk kan wegen .
hoe is 't met de kleine?
Doei.
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:46:59 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57828338
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:36 schreef conleche het volgende:
Na al dat gelul over knackebrot heb ik daarnet geluncht met 3 sneetjes meergranen knackebrot à 32 cal. Met daarop verdeeld een halve avocado met sambal mayo. (eetlepel light mayo, (liefst zure, uit Belgie of Frankrijk) theelepel sambal badjak, gesnipperd sjalotje, tomaat in kleine stukjes (zonder pitjes en sap) en gehakte koriander) Mjum!
Meid, wat een werk! .
Ik schaaf een paar plakken kaas af en gooi die tussen twee dun met halvarine besmeerde crackers .
Welke crackers heb je? Volkoren of vezelrijk?
Wasa doet goede zaken met ons .
Niet meer actief op Fok!
pi_57828476
kaas

annanas

vanavond ga ik iig dit maken als toetje:

verse annanas in ringetjes snijden (uitgehold dus)
dit in wat basterdsuiker omwentelen en opbakken tot de suiker gecaramelliseerd is
Dit op een bord doen met wat verse slagroom en wat chocoladesnippers
Doei.
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:54:08 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57828513
Oh en over de kunstwerkjes.
Toevallig vond ik gisteren nog van alles uit mijn kleuter- en basisschooltijd . Ik kan zelf ook wel beoordelen dat dat geen werk van een kunstenares in spé is .
"Renske gebruikt veel lijm bij het knippen en plakken. Als ze commentaar krijgt op de slordigheid van haar knip- en plakwerkjes reageert ze stroef." (quote uit één van de schriftjes die de juf toen bijhield .)
Niet meer actief op Fok!
pi_57828519
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Meid, wat een werk! .
Ik schaaf een paar plakken kaas af en gooi die tussen twee dun met halvarine besmeerde crackers .
Welke crackers heb je? Volkoren of vezelrijk?
Wasa doet goede zaken met ons .
Finse Ronde van bolletje zijn lekker: vezelrijk en smakelijk.

Conleche, dat klinkt echt heel erg lekker! avocado's zijn zo lekker en zo vreselijk gezond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')