abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:04:13 #151
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57831179
ow en vrouwen die ik leuk vind om te zien (en ja daar hoef je niet gay voor te zijn om dat te zien):
Hanna Verboom, en Sophie Hilbrand
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:05:28 #152
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57831204
mooie vrouwen...

hm.. ik vind Sandra Bullock geweldig mooi

Spontaan, mooi figuur, échte lach..ja... als ik lesbies was...
Doei.
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:11:48 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57831315
Hè, wat een leuk topic wordt dit toch .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:23:01 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_57831493
Zeg, ga es naar het pottentopic
disclaimer
pi_57831535
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind zwnager zijn/bevallen zo iets goors en vies
eerst een poarasiet in je buik die alle levenskracht uit je zuigt
daarna een bevalling waar je vaak uitgeschuerd en als het fout gaat tot je anus
na de bevalling komt er nog allemaal rommel naar buiten
je moet weer terug gehecht worden
lekkende tieten

lekkende alles daar beneden
+ nog 292828 andere gore details die ik heb verdrongen
En toen lag ik onder mijn bureau

Ik heb trouwens aardbeien gekocht (1,50 voor een enorme doos ) en mineolamandarijnen (zijn erg lekker, al even getest).

En volgens mij komt langzaam mijn normale smaak terug. heb 4 maanden niet aan koffie moeten dénken, maar zit nu heel tevreden achter een kop cappuccino
pi_57831623
Ik heb honger. Beetje ruzie gemaakt thuis, en daardoor geen ontbijt/lunch/tussendoortjes gehad ... eigenlijk heb ik pas om half 3 een breaker (light, toeval Framboos Appel klonk het lekkerst en was toevallig light) gehaald en dat is wat ik heb gegeten vandaag. Ik hoop geen ruzie te krijgen voor het avondeten, want anders zit ik helemaal zonder voedingsstoffen ... (ik had natuurlijk in de kantine een broodje kunnen kopen, maar ik vond ze te duur voor tijdens een verkoudheid, en was gewoon boos dat ik geen eten gekregen had thuis. Dus weigerde ik veel geld uit te geven. Eigenwijze trut die ik ben )
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind zwangere vrouwen heel mooi .
En ik weet zeker dat niemand er zo over denkt als Principessa.
Zoals mijn moeder altijd zei: "Het bevallen doet wel heel zeer, maar dan ben je zo weer vergeten als je je kindje ziet" .
... het komt in de buurt (ik hoef dan ook geen kinderen later. Geloof dat ik een vreselijke mama zou zijn, en alleen maar boos omdat een kind te dom is om mij te begrijpen ).
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:24 schreef Viking84 het volgende:
Jullie proberen ook maar angstvallig te zorgen dat je buiten mijn zoekprofiel valt . Heb ik een enge ziekte ofzo? .
Stomme hetero's .
Ik ben blond echt blond ... alleen te jong (en bezet, door een jongen )

Maar ik zie ook wel eens vrouwen die ik echt heel mooi vind. Kan even geen voorbeeldje bedenken alleen. Heb dat trouwens vaker bij vrouwen dan bij mannen, dat ik ze er wel mooi/aantrekkelijk uit vind zien. Zal wel zijn omdat ik jongens op karakter uitkies, en bij vrouwen nooit het idee heb 'dit zou wel een leuke partner zijn'. Bij sommige jongens/mannen wel dus.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57831656
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 16:11 schreef Viking84 het volgende:
Hè, wat een leuk topic wordt dit toch .

Is dat iets wat je normaalgesproken mist in het slanktopic, dan?

Jakkes, het is vrijdagmiddag, ik ben afgestudeerd, en nu moet ik een artikel schrijven. Maar reken maar dat ik daar om half 5 geen zin meer in heb, noch de discipline ervoor
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:32:51 #158
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57831696
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 16:05 schreef Faithy het volgende:
mooie vrouwen...

[ afbeelding ]

Vrouwen zijn ook gewoon mooier dan mannen... over het algemeen.

Ik vind Camaron Diaz leuk en mooi
en mijn vriend vindt haar echt geweldig.

Maar ik val toch echt op nerds mannen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:42:43 #159
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_57831891
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 16:05 schreef Faithy het volgende:
mooie vrouwen...

[ afbeelding ]

Echt, je moet eens op het puntje van haar neus letten. Ze heeft een heel erg raar puntje van dr neus. Alsof dr nosejob mislukt is ofzo. Echt heel raar.
Ik zie bij Sandra Bullock dus ook niets anders dan die rare neus.
pi_57831935
Ik zie bij sandra bullocks niets anders dan die lach die bij haar linkeroor begint en bij haar rechte oor ophoudt
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:46:15 #161
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57831957
dat weet ik wel, maar ik vind 't juist écht en schattig.. niet zo 'perfect' zoals andere 'filmsterren'
Doei.
pi_57832019
Net 2 proeftentames gemaakt en had 90% goed
Nu nog de andere helft leren maar dit wel een fijn begin
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:05:07 #163
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_57832310
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Aww, ik ken een vrouw die er na haar zwangerschap uit zag alsof er nog een baby in zat . Was dat bij jou ook zo?
Nee, ik zie er alleen nog maar vet uit .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_57832355
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:05 schreef k_i_m het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Jij ziet er serieus erg goed uit voor iemand die net een baby heeft
pi_57832386
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Wat zij zegt! Zodra het weer kan die buikspieren een beetje trainen... Het hangt iig niet
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:19:24 #166
14746 k_i_m
pi_57832511
Mijn kont is dan ook een grotere zorg dan mijn buik . Qua buik was ik ook redelijk bescheiden zwanger, dat scheelt wellicht ook. Maar vergis je niet hoor, er zit een behoorlijke rand vet om mijn middel. Dat wordt echt wel flink hardlopen/cardio om dat weg te krijgen. Maar daar heb ik nu ook de kracht nog niet voor hoor, eerlijk gezegd.
In my life
Why do I smile
pi_57832522
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook
pi_57832541

pi_57832620
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[ afbeelding ]

waarvoor?
pi_57832988
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:19 schreef k_i_m het volgende:
Mijn kont is dan ook een grotere zorg dan mijn buik . Qua buik was ik ook redelijk bescheiden zwanger, dat scheelt wellicht ook. Maar vergis je niet hoor, er zit een behoorlijke rand vet om mijn middel. Dat wordt echt wel flink hardlopen/cardio om dat weg te krijgen. Maar daar heb ik nu ook de kracht nog niet voor hoor, eerlijk gezegd.
Ja maar hallo! Hon, je bent nog maar net bevallen. Rustig aan hoor! Zwangerschap en bevallen zijn toch best een aanslag op je lijf.

Hoor je niet gewoon heel truttig de eerste twee maanden wandelen met de baby te beoefenen bij wijze van fitnessprogramma?
pi_57833031
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ooooh echt niet ... dat ziet er heel mooi uit voor net bevallen (ook voor kinderloos eigenlijk)

Quiche van prei. Jammie . Ik proef nu alweer veel meer dan gister en eergister . En een buik met eten is best een lekker gevoel.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57833055
voor kim
pi_57833066
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
voor kim
ahhh ik dacht jij moet ons ook iets vertellen
pi_57834205
quote:

[..]

[ afbeelding ]

ook voor de dames hier die nu zwanger zijn
pi_57835316
Ik heb trouwens eindelijk mijn ringen terug die verkleind zijn
Echt raar om te zien hoe klein ze nu zijn
pi_57835519
Zitten ze nu goed?
pi_57835906
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 20:02 schreef freecell het volgende:
Zitten ze nu goed?
Ja alleen waren ze een ring vergeten dus die komt nu weer later
De rest doe ik morgen mooi al weer om
pi_57838529
Ik wil héél graag een kindje (of naja, als ik ben afgestudeerd, en vriendlief en ik samenwonen, en een steady inkomen hebben, maar dán), maar ik word echt panisch bij het idee dik te worden. Dat vind ik echt heel. erg. eng. Daar kan de control freak in mij niet tegen. . Terwijl ik zwangere vrouwen wel vaak heel mooi vind. . Stomme ik. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_57838699
ik vraag me altijd af waarom (net) afgestudeerden een kind willen

Ik heb zelf zoiets van: ja mooi, dan ben ik 30 als ik helemaal ben uitgeleerd en afgestudeerd enzo.
Dan wil ik carrière maken, mezelf bewijzen in mn vak, werken waarvoor ik zo lang geleerd heb en niet met een kind opgescheept zitten en thuis blijven. Want ja, als ik voor 'n kind zou kiezen, zou ik het dan ook weer niet 4 dagen in de week op de creche dumpen want ja, neem dan geen kinderen, denk ik dan, als je er zelf niet voor gaat zorgen

Dus nou ja, dan ben ik 30, ga ik carrière maken, werken en dan ja.. dan ben ik over de 35, en dan is 't al 'te laat', en neuh.. dat zie ik (nu) niet als erg nee....

Als je écht weet dat je kinderen wilt, én je wilt carrière maken, als vrouw zijnde, dan moet de man maar part-time gaan werken. Want dan ben ik wel heel stellig: een kind groeit niet op in de creche. Een dag ene en middag, ok, prima voor de opvoeding denk ik zo, andere kindertjes, andere mensen enzo, maar verder nope.. die yuppen die het kroost elke dag om half 8 lozen en na zessen pas weer ophalen neem dan geen kinderen, denk ik dan
Ja doei.
pi_57838905
Ik ben op mijn vroegst op mijn 25e klaar met studeren maar dan wil toch echt wel kinderen, moet er niet aan denken om nog veel ouder aan kinderen te beginnen
Carriere komt daarna wel weer of niet natuurlijk

En DevilsandDust wat vind je dan zo erg aan dik worden als je zwanger bent? Natuurlijk heb je dan geen controle meer over je lichaam en kan dat eng zijn
pi_57838937
Als ik afgestudeerd ben ben ik 23, m'n vriend 32. Dan hoeft dat kind ook nog niet meteen hoor, dat kan best nog een 3 tot 7 jaar duren. Carrière maken hoef ik niet zo nodig, ik doe ook niet bepaald een ambitieuze studie. Het beste zou zijn als vriendje en ik allebei part time kunnen werken, maar kan dat niet, ga ík werken en blijft hij thuis bij de frummel.
pi_57838983
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:13 schreef Miss_S het volgende:
Ik ben op mijn vroegst op mijn 25e klaar met studeren maar dan wil toch echt wel kinderen, moet er niet aan denken om nog veel ouder aan kinderen te beginnen
Carriere komt daarna wel weer of niet natuurlijk

En DevilsandDust wat vind je dan zo erg aan dik worden als je zwanger bent? Natuurlijk heb je dan geen controle meer over je lichaam en kan dat eng zijn
Ja, das gewoon eng. Ik weet niet wat 't is, ik kan bij het idee zo dik te zijn echt in paniek raken. .
pi_57838985
25 is nog best jong voor kinderen, heden ten dage, anders.. het is niet alsof je meteen 4 extra chromosomen baart als je 30+ bent

moet er voor mijn 30ste uberhaupt niet aan denken en eigenlijk hélemaal niet. En nee, ik ben niet bang voor de bevalling.. als ik naar kinky feestjes kan, en dat aankan, kan ik een bevalling ook wel hebben
Ja doei.
pi_57839096
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, das gewoon eng. Ik weet niet wat 't is, ik kan bij het idee zo dik te zijn echt in paniek raken. .
Toch wel apart ookal kan ik me er wel iets bij voorstellen

Ik zou als ik zwanger zou zijn nog meer op mijn voeding gaan letten dat ik nu doe om te zorgen dat ik ook echt niet teveel zou aankomen
pi_57839164
DaD, wat studeer je?

Ik heb altijd geroepen: nooit kinderen. Nog steeds heb ik geen kinderwens, maar ik zeg tegenwoordig maar gewoon: voorlopig niet Zo lullig, als je er toch nog eens aan begint, denkt iedereen anders dat het een foutje is
Magoe, ik hoef er in principe tot m'n 30e niet over na te denken Heb een spiraaltje.
pi_57839171
ik zou eerder op mn voeding letten om ervoor te zorgen dat mijn kindje goed groeit dan dat ik bang zou zijn om aan te komen tijdens een zwangerschap
Ja doei.
pi_57839232
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou eerder op mn voeding letten om ervoor te zorgen dat mijn kindje goed groeit dan dat ik bang zou zijn om aan te komen tijdens een zwangerschap
Door gezonde voeding zal je dat ook bereiken, net zoals je zal bereiken dat je niet teveel aankomt

En 25 is zeker niet oud voor kinderen maar ik vind jonge ouders belangrijk voor kinderen dus heb ze het liefste wel voor mijn 30ste
pi_57839293
je moet dan ook genoeg gezond eten binnenkrijgen, en niet te weinig. Je zei het een beetje alsof je echt gaat lijnen als je zwanger bent namelijk aankomen doe je toch wel, als je zwanger bent, en je moet ook gezond blijven eten, maar vooral ook genoeg, en zeker niet 'precies genoeg voor jou, zodat je niet teveel aankomt', er zit ineens nog een mens(je) in je
Ja doei.
  vrijdag 4 april 2008 @ 22:29:31 #189
14746 k_i_m
pi_57839295
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb ook op mijn voeding gelet. Minimaal 3 keer per week naar de Mac D. en 2 pakken chocolademelk per dag .
In my life
Why do I smile
pi_57839314
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:29 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ik heb ook op mijn voeding gelet. Minimaal 3 keer per week naar de Mac D. en 2 pakken chocolademelk per dag .
En, zware baby?
  vrijdag 4 april 2008 @ 22:31:11 #191
14746 k_i_m
pi_57839337
Nee, viel reuze mee. Gemiddeld, maar wel met heel veel haar .
In my life
Why do I smile
pi_57839344
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
je moet dan ook genoeg gezond eten binnenkrijgen, en niet te weinig. Je zei het een beetje alsof je echt gaat lijnen als je zwanger bent namelijk aankomen doe je toch wel, als je zwanger bent, en je moet ook gezond blijven eten, maar vooral ook genoeg, en zeker niet 'precies genoeg voor jou, zodat je niet teveel aankomt', er zit ineens nog een mens(je) in je
Ja maar met niet teveel bedoelde ik dus gewoon buitensporig veel, je moet genoeg aankomen voor het mensje in je
Maar je hoeft geen extra 30 kilo aan te komen omdat je dan zomaar alles gaat snoepen en snacken (lijkt me trouwens ook niet geweldig voor het kind)
pi_57839366
dus als je een afkeer hebt van kale mensen, McD-en tijdens de zwangerschap
Ja doei.
pi_57839379
Ik let er op dat ik gezond eet voor het kindje (veel groente, fruit vezels ed, echt meer dan normaal) én dat ik niet alles opeet wat ik lekker vind op dit moment (chocolade enzo ) omdat er wel grenzen zijn in wat ik wil aankomen. Soort mengeling dus.

En een jonge moeder hebben is voor het kind ook wel tof lijkt me zo Miijn moeder scheelt 41 jaar met mij en dat verschil in vitaliteit merk je als kind wel hoor.

Maarja, ik ben ook niet zo van de cariëre. Ik wil mijn kind sowieso niet naar een creche hebben inderdaad en ik heb werk wat ik lekker thuis kan doen. En een man die ook een heel flexibel rooster heeft, zodat ik nog wel uit het huis kom als ik dat wil

Ik zie serieus op dit moment het juist heel zonnig in dat we nu een kind krijgen

[ Bericht 10% gewijzigd door freecell op 04-04-2008 22:39:03 ]
pi_57839421
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:31 schreef k_i_m het volgende:
Nee, viel reuze mee. Gemiddeld, maar wel met heel veel haar .
Ow, dat is wel leuk, ja. Liefst een beetje donker haar. Zo'n pluizebolletjes-baby

Ja, ik vind baby's wel echt vreselijk schattig
  vrijdag 4 april 2008 @ 22:41:02 #196
14746 k_i_m
pi_57839549
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
dus als je een afkeer hebt van kale mensen, McD-en tijdens de zwangerschap
Ja, weet je wat het is, je kan toch niet voorspellen hoeveel je aankomt. Een vriendin van me is héél veel aangekomen en die at gewoon normaal en gezond en ik heb maandenlang geleefd op chocolademelk en zakken snoep (liefst met zoveel mogelijk kleur- geur- en smaakstoffen) en ik ben na 2 weken bijna alle kilo's alweer kwijt. Zij is zich rot aan het fietsen en lopen en is nog steeds na drie kwart jaar het grootste gedeelte nog steeds niet kwijt.
In my life
Why do I smile
pi_57839573
yup.. het laatste waar ik om zou denken, uberhaupt, tijdens een zwangerschap, is mn gewicht
Ja doei.
pi_57839832
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
yup.. het laatste waar ik om zou denken, uberhaupt, tijdens een zwangerschap, is mn gewicht
Idd. Juist veel eten voor die kleine!

Ik merk dat ik de laatste tijd meer ben gaan praten over baby's en dat ik als ik zo'n lief klein kindje zie ook zo sta te kijken. Maar toch nog maar even mee wachten
Ik zou wel stoppen met werken dan, al is het maar tijdelijk. En m'n lief wil dan parttime gaan werken, dan kunnen we alsnog goed rondkomen. Al kosten die dingen wel een smak geld

Ontopic: vandaag turkse pizza kebab gegeten, iemand een idee hoeveel calorieen dat is?
Springfield's looking pretty dusty today
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:21:25 #199
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_57840235
Wat leuk zeg! Jullie zijn je toekomst aan het plannen.
Ik zal jullie maar niet uit de droom helpen door te vertellen dat helaas niet alles te plannen is en dingen die je van tevoren had bedacht, vaak toch nog een beetje anders lopen dan je had gehoopt.
  vrijdag 4 april 2008 @ 23:22:06 #200
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_57840265
* Isabeau schenkt nog een kopje thee in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')