Dat is nog eens een crashdieet geweest dan, hoe is je dit gelukt? Ik moet ook in korte tijd veel afvallen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:35 schreef k_i_m het volgende:
Ja hallo, daar ben ik weer. Ik ben 10kg afgevallen in twee weken, nou de rest nog. Gezien het feit dat ik nog niet kan sporten en het naar verhouding vrij snel gaat qua afvallen heb ik nog geen vast plan, behalve geen twee pakken chocolademelk op een dag drinken en "gezond" avondeten koken. En batterijen halen voor de weegschaal, zodat ik me weer fatsoenlijk kan wegen
.
*proest... Even iets verder teruglezen, Yvette. Ze is net bevallenquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:10 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat is nog eens een crashdieet geweest dan, hoe is je dit gelukt? Ik moet ook in korte tijd veel afvallen.
Ik zou denken dat die gebaseerd is op de verwachting dat veel mensen rond 23:00 / 0:00 naar bed gaan en dat je enkele uren voor het slapen gaan niets meer moet eten. Dat zou dan 20:00 uur worden. Zit daar dan geen kern van waarheid in? (alleen moet je het dan meer zien als: enkele uren voor het slapen gaan niets meer eten ipv na 20:00 uur niks meer eten)quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:35 schreef Isabeau het volgende:
Net als de "niet eten na zo en zo laat 's avonds" regel die ook bullshit is.
Komkommer is prima als tussendoortje! 's middags kan je gewoon 2 boterhammen eten met mager beleg (filet americain, 20+ kaas, rookvlees, dat soort dingen) en een appeltje oid er bijquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:06 schreef yvette1982 het volgende:
Op het werk hebben we een weddenschap wie het meeste vet is kwijt geraakt. Op dit moment lig ik achter dus ik moet een inhaalslag maken.
Ik denk dat ik begin met avonds geen koolhydraten meer te eten, geen melk meer te drinken.
Wat kan ik het beste middags eten? En is komkommer goed als tussendoortje?
aha dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
*proest... Even iets verder teruglezen, Yvette. Ze is net bevallen
Nu zit er altidj ham en kaas op.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:27 schreef freecell het volgende:
[..]
Komkommer is prima als tussendoortje! 's middags kan je gewoon 2 boterhammen eten met mager beleg (filet americain, 20+ kaas, rookvlees, dat soort dingen) en een appeltje oid er bij
Ik ga nu op het balkon ontbijten met beschuit met aardbeien en thee
NEEEEEEE!!!!!!!quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou denken dat die gebaseerd is op de verwachting dat veel mensen rond 23:00 / 0:00 naar bed gaan en dat je enkele uren voor het slapen gaan niets meer moet eten. Zit daar dan geen kern van waarheid in?
Of het nou lekker is om in slaap te vallen met een zwaar maal net achter je kiezenquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:31 schreef computergirl het volgende:
[..]
NEEEEEEE!!!!!!!![]()
![]()
Daar zit geeeeeeeeeeeeeen kern van waarheid in.
Het is 'wijsheid' van lang voor het Sonja Bakker tijdperk helaas. Het is gebaseerd op het misverstand dat alles wat je eet binnen 5 minuten in vet wordt omgezet mits je niet op dat moment aan het marathon-lopen bent.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Of het nou lekker is om in slaap te vallen met een zwaar maal net achter je kiezen
Ham en gewone kaas zijn vrij vet. Dat zou ik niet elke dag doen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:29 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Nu zit er altidj ham en kaas op.
Ik wist niet dat filet american goed was.
Dankjewelquote:Op zaterdag 5 april 2008 09:30 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier Miss S en ik hoop dat je vragen worden beantwoord
Je ondertitel volstaat in dezenquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:35 schreef Beessie-Jen het volgende:![]()
![]()
![]()
wie wil er even meedoen???
ik ben vanaf 14 januari nu 10 kg afgevallen![]()
![]()
![]()
![]()
gewicht 2005: 119,8
gewicht 14 januari: 97,2
gewicht vanmorgen: 87,2![]()
![]()
![]()
en excuses voor de overload aan smileys...
(en alvast voor de dubbelpost)
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 5 april 2008 12:35 schreef Beessie-Jen het volgende:![]()
![]()
![]()
wie wil er even meedoen???
ik ben vanaf 14 januari nu 10 kg afgevallen![]()
![]()
![]()
![]()
gewicht 2005: 119,8
gewicht 14 januari: 97,2
gewicht vanmorgen: 87,2![]()
![]()
![]()
en excuses voor de overload aan smileys...
(en alvast voor de dubbelpost)
Lijkt me nep gezien de spelvauten.....quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
Kwam via ORLYdeze afbeelding tegen:
[ afbeelding ]
portobello? wat is dat?quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:51 schreef conleche het volgende:
Feli BJ!![]()
Ik heb net een geroosterde boterham gegeten met gebakken portobello, sjalot, ham, en daarop lente-uiringetjes en flintertjes tomaat:cal: 150 inclusief brood. Aanrader!
Ik ben ook lekker 1.75quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
allemaal kleine meisjes![]()
ben zelf gelukkig ook wat langer1,75
Zo'n grote paddestoel. (±10 cm. doorsnee) Je kan ze ook heel goed vullen met iets! Maar deze had ik dus in plakjes gesneden...quote:
Jij hebt geen hakken van 14 cm!!! Mijn hoogste paar is met 12 cm. en dat is echt al fucking hoog!!quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:19 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik ben ook lekker 1.75
En op hakken ben ik 1.89
inderdaad.. gewoon écht..quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja die ken ik en weet je wat nu zo grappig is? Op de 1e beelden vind ik 'r nog het leukst!
Mijn meeste zijn 10 cm en mijn hoogste zijn 13 cm niet 14quote:Op zaterdag 5 april 2008 13:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij hebt geen hakken van 14 cm!!! Mijn hoogste paar is met 12 cm. en dat is echt al fucking hoog!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |