Dikker doordat m'n beenspieren groter zijnquote:Op maandag 7 april 2008 16:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar je hebt dik en dik
Bedoel jij dik als in echt vetter en blubberig of bedoel jij gewoon mooi gespierd
Dat valt eigenlijk wel meequote:Op maandag 7 april 2008 17:01 schreef Miss_S het volgende:
Klinkt ook erg lekker chicolate
En succes met je rug, het zit je inderdaad niet mee
Wmb doen ze het precies hetzelfde als op de cd, want ik wil altijd meezingen en als ze dingen door elkaar gaan gooien ben ik de draad kwijtquote:Op maandag 7 april 2008 15:02 schreef omearos het volgende:
Dat vind ik nou juist het leukste, vooral als ze nummers gaan samenvoegen tot medley oid. Al zijn er genoeg artiesten die tijdens een concert de nummers exact hetzelfde uitvoeren als op de cd.
quote:Op maandag 7 april 2008 17:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat valt eigenlijk wel mee. Ik heb niet het idee dat ik altijd pech heb ofzo, lopen hier mensen rond waarvan ik dat idee veel sterker heb
. Met heel veel dingen heb ik extreem veel geluk zelfs (gaat goed op school, gaat weer goed thuis, heb een lieve vriend, een geweldige groep vrienden en een mooie toekomst), alleen regelmatige lichamelijke klachten. Daar is dan mee te leven.
Maar bedankt voor het medeleven, vind het erg lief.
Misschien is niemand ongesteld op het momentquote:Op maandag 7 april 2008 17:26 schreef Viking84 het volgende:
Wat is iedereen lief vandaag!.
Groepsknuffel?.
Ja dat vond ik ook net iets te ver gaanquote:Op maandag 7 april 2008 17:32 schreef shinydiscoball het volgende:
al gaat dat hartje me misschien iets te ver
Ik welquote:Op maandag 7 april 2008 17:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Misschien is niemand ongesteld op het moment![]()
Waarom is er geen knuffelsmiley op Fok!
Volgens mij heb ik op een site het plaatje van die zalm gevonden, zag er inderdaad lekker uitquote:Op maandag 7 april 2008 17:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wel...
![]()
Op msn heb ik wel een hele lieve knuffelsmiley(en een meelevende aaismiley)
De zalm van Sonja was trouwens erg lekker (kan alweer een beetje proeven) en gaan we zeker nog een keer eten, de rest was er ook enthousiast over. Al mochten er wel wat meer kruiden op van mij.
Aan die les moet ik al een paar weken beginnenquote:Op maandag 7 april 2008 18:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ge-Evy-d, 5 minuten aan één stuk, joehoe..
Ik ben al bijna een jaar bezig om op 20 minuten te komenquote:Op maandag 7 april 2008 18:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Aan die les moet ik al een paar weken beginnen
Hoe ging het?
quote:Op maandag 7 april 2008 18:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben al bijna een jaar bezig om op 20 minuten te komen.
Blijf steeds hangen bij 4 x 5. Maar deze maand moet het écht gaan lukken.
Ik kijk nu naar Baywatch. Dat ik daar jarenlang naar gekeken heb zeg.
Woppaquote:Op maandag 7 april 2008 18:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ge-Evy-d, 5 minuten aan één stuk, joehoe..
Ik vind het écht heerlijk, en ik vind het ook altijd jammer dat ik in de weekenden door tijdgebrek eigenlijk niet kan lopen! Tijdens het lopen vind ik het soms wel zwaar, vooral vandaag ineens die 5 minuten, maar als je dan doorzet... yeah.quote:Op maandag 7 april 2008 18:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Woppa
Jij evy'd lekker, of niet?
Vandaag eettechnisch vrij slechte dag, maar ik ben wel tevreden over vandaag. Boel gedaan.
Vanmorgen om half 8 op mijn werk, tot half 12. Terug naar huis gepeddeld op de fiets, een half uurtje later was mijn oppas-uk er ook en die blijft tot half 9 vanavond. Lang dagje dus.
En ik hoor wat gemopper naast me, dus ik ga maar eens een flesje maken
De zon ging spontaan weer schijnenquote:Op maandag 7 april 2008 17:49 schreef -marz- het volgende:
Het regent maar we gaan gewoon bbqen met zn tweetjes. Onze eerste bbq in 2008!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |