abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57877879
Over een week zit ik in een kasteel
pi_57878125
quote:
Op zondag 6 april 2008 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb ik nou motorbloempjes verjaardag gemist? .
ben 'pas' over 2 uurtjes jarig

maar vierde het vandaag voor mn ouders en schoonouders
Ja doei.
pi_57878722
Dan krijg je de felicitatie ook morgen (want over 2 uurtjes lig ik al op 1 oor)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 6 april 2008 @ 23:06:39 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57879738
Motorbloempje heeft anders helemaal niet gezegd: "Jarig! ". Maar ik denk inderdaad dat we haar verjaardag hebben gemist . Dus nog gefeliciteerd, meid en plak er nog een heleboel jaartjes aan vast! .

Ik ben net naar The Bucket List geweest. En ik vond het een aangename verrassing. Wel wat over the top hier en daar (en voorspelbaar), maar ik heb toch een hele goede avond gehad dankzij de fantastische cast . Nu nog even een glaasje jus en een blokje kaas en ik ga m'n bedje weer opzoeken .
Niet meer actief op Fok!
pi_57880075
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ben 'pas' over 2 uurtjes jarig

maar vierde het vandaag voor mn ouders en schoonouders
inmiddels nog 38 minuutjes maar nog steeds niet jarig geweest hoor
Ja doei.
  zondag 6 april 2008 @ 23:25:18 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57880133
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

inmiddels nog 38 minuutjes maar nog steeds niet jarig geweest hoor
Ben je precies om middernacht geboren? (niet dat ik tot 3 uur vannacht blijf, hoor ).
Niet meer actief op Fok!
pi_57880147
quote:
Op zondag 6 april 2008 21:52 schreef Miss_S het volgende:
Over een week zit ik in een kasteel
Waar ging je ook alweer naartoe?
pi_57880387
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ben je precies om middernacht geboren? (niet dat ik tot 3 uur vannacht blijf, hoor ).
officieel zelfs pas om 15:48 maar voor het gemak houd ik aan dat ik van 00.00 tot 23.59 jarig ben
Ja doei.
  zondag 6 april 2008 @ 23:42:06 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57880478
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

officieel zelfs pas om 15:48 maar voor het gemak houd ik aan dat ik van 00.00 tot 23.59 jarig ben
Oooh, nou dan feliciteer ik je morgenmiddag wel .
Ik ben om 7:50 geboren en de persweeën begonnen om 7:45 (vorige week rapportje gevonden ).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 6 april 2008 @ 23:42:21 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57880480
Dubbel.
Niet meer actief op Fok!
pi_57880602
Avast gefeliciteerd!

En waar had Miss_S gelijk over?
pi_57880655
mercurial ofzo

en dank je

nog 9 minuutjes en dan kan ik me inschrijven voor nieuwe sportcursus da's de enige reden dat ik nog wakker ben
Ja doei.
  zondag 6 april 2008 @ 23:52:57 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57880664
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Avast gefeliciteerd!

Vraag ik me dus ook af.
Volgens mij ging het om die user waar ze vorige week mot over houden. Toen werd Miss_S beticht van xenofobie, omdat ze een bepaalde user die een tip kwam geven nogal kortaf behandelde. Maar de user in kwestie kwam hier op pagina 1 een vrij nutteloze opmerking plaatsen, dus vandaar ws. conleche's erkenning van Saskia's gelijk .
Niet meer actief op Fok!
pi_57880732
Oeh nu nog 3 minuten...spanning

Ik ben heel flauw en ga niet wachten tot 12 uur , maar gefeliciteerd!
  Vis een optie? maandag 7 april 2008 @ 00:06:55 #65
70532 loveli
N
pi_57880883
MoBlo, gefeli!!!
crap in = crap out
pi_57880887
yay! dank

en nu moet iedereen even van die sportsite aftiefen, want ik wil ook sporten

site ligt plat
Ja doei.
pi_57882524
Eerste 'echte' felicitatie: GEFELICITEERD

En goedemorgen iedereen!
pi_57882851
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:25 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Waar ging je ook alweer naartoe?
Kasteel Daelenbroeck in Herkenbosch, Limburg
Ben benieuwd het is natuurlijk maar een overnachting maar er zit een 4 gangen diner bij en een ontbijtbuffet

Vanmorgen gaf de weegschaal trouwens wel erg weinig aan voor net na het weekend (namelijk mijn gewone gewicht uit het lijstje) ben benieuwd of dat ook iets betekent voor mijn echte weegdag

Nu maar even mijn verslagen afronden (waarom laat ik die literatuurverwijzingen altijd tot het laatst wachten) en dan printen, vanmiddag nog ff werken en dan leren voor het tentamen morgen
pi_57882860
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Ik heb gewoon altijd gelijk
Maar hij had nu weer een heel nuttige bijdrage
pi_57882923
MoBlo, gefeliciteerd!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_57883156
dankjulliewel

het zonnetje schijnt, laat een mooie verjaardagsdag maar komen
want veder gebeurt er niet zoveel speciaals
Ja doei.
  maandag 7 april 2008 @ 08:56:55 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57883202
Feli moblo .

En het zonnetje schijnt heerlijk. Alleen één nadeel: mijn kamer ligt op het zuiden en mijn bed staat naast het raam. De zon verwarmt dus mijn gezicht 's ochtends en daar word ik heel duf van, waardoor ik veel te lang in bed blijf liggen .
Nu douchen en dan aan de studie .
Niet meer actief op Fok!
pi_57883283
Morgen!

Ik heb ongelofelijke spierpijn Vind het altijd wel fijn eigenlijk, dan voel ik dat ik iets heb gedaan. Zometeen ff naar school en dan sporten met een vriendin

Morgen is mijn date...we gaan naar een concert, ben nu al zenuwachtig
pi_57883381
quote:
Op maandag 7 april 2008 09:05 schreef shinydiscoball het volgende:
Morgen!

Ik heb ongelofelijke spierpijn Vind het altijd wel fijn eigenlijk, dan voel ik dat ik iets heb gedaan. Zometeen ff naar school en dan sporten met een vriendin

spannend een date
  maandag 7 april 2008 @ 09:26:06 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57883580
quote:
Ha, tof .
Wat voor een concert? Ik heb woensdag ook een date en ik ben niet echt zenuwachtig, maar dat komt woensdag waarschijnlijk nog wel.
Maar zenuwachtig zijn is zó zinloos. Je hebt er helemaal niks aan. En als ze dan voor me staat is het binnen twee minuten over .
Niet meer actief op Fok!
pi_57883603
Gefeliciteerd Moblo!

*gaaaaaap* even goed wakker worden .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57883680
quote:
Op maandag 7 april 2008 09:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ha, tof .
Wat voor een concert? Ik heb woensdag ook een date en ik ben niet echt zenuwachtig, maar dat komt woensdag waarschijnlijk nog wel.
Maar zenuwachtig zijn is zó zinloos. Je hebt er helemaal niks aan. En als ze dan voor me staat is het binnen twee minuten over .
Het is ook zinloos maar wat kan je er aan doen om je niet zenuwachtig te voelen?

Mijn verslagen zijn trouwens klaar, nog geen geweldig gevoel over maar goed dat had ik de vorige keer ook niet en toen had ik een 9
Ben al blij met een 5.7 dus afwachten nu
pi_57883839
quote:
Op maandag 7 april 2008 09:32 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het is ook zinloos maar wat kan je er aan doen om je niet zenuwachtig te voelen?
Niks, denk ik!
quote:
Op maandag 7 april 2008 09:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ha, tof .
Het concert is van Nouvelle Vague, een franse band die new wave nummers covered Klinkt suf maar het is ontzettend leuk, en wel gezellig in de Melkweg. Maar dat zenuwachtig is inderdaad meer de spanning, ik hoop gewoon dat het klikt en omdat we naar een concert gaan wordt het vast wel gezellig, hou ik me gewoon voor.

Wat ga jij doen?
pi_57884151
Goedemorgen!
quote:
Het concert is van Nouvelle Vague, een franse band die new wave nummers covered Klinkt suf maar het is ontzettend leuk, en wel gezellig in de Melkweg. Maar dat zenuwachtig is inderdaad meer de spanning, ik hoop gewoon dat het klikt en omdat we naar een concert gaan wordt het vast wel gezellig, hou ik me gewoon voor.

LeukLeuk!

Hier staat er ook weer twee concertjes in de planning, vooral omdat een zeker persoon het blijkbaar leuk vindt om zomaar ineens te melden dat er kaartjes besteld zijn Toch maar eens afleren, ook aangezien er een van is waar ik (euf.) niet zo heel nodig heen hoef
Van het weekend niet slecht gegeten, maar geen tijd gehad voor sporten weer En ik dacht weer te gaan beginnen Lukt echt niet meer met regen...
Het mooi kotsende meisje.
pi_57884167
Ben ik de enige die nooit naar een concert gaat ?

Ik ga vandaag trouwens weer echt sporten
pi_57884185
voel me een beetje schuldig, ga niet naar een college vandaag om te spinnen

maar heb wel echt zin om te gaan spinnen...

nu nog poepen want zat maar op 76,1 vanochtend, maar na poepen is dat zo altijd een kilo lichter en dat na zo'n asociaal weekend het valt me alles mee.. behalve dan het poepen, wat al 2 dagen niet gelukt is
Ja doei.
pi_57884192
concerten, tof!
Morgen ga ik naar dEUS in Doornroosje in Nijmegen
Ja doei.
pi_57884200
quote:
Morgen!

Is sporten met spierpijn niet slecht voor je spieren?

Veel plezier alvast bij je date, ga je ook nog iets doen voor en/of na het concert?
pi_57884217
je bent jarig
dan mag dat
pi_57884231
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
concerten, tof!
Morgen ga ik naar dEUS in Doornroosje in Nijmegen
Trut! Ik wilde ook!
(maar wel twee prachtige keren gezien, dus ik overleef het )
  maandag 7 april 2008 @ 10:10:04 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57884237
quote:
Op maandag 7 april 2008 09:42 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat ga jij doen?
Even ergens wat drinken op een neutrale plek (waar ik 2 uur voor moet treinen en zij maar 20 minuten ofzo, it's not fair Gelukkig heb ik een OV-jaarkaart ).
Niet meer actief op Fok!
pi_57884327
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Even ergens wat drinken op een neutrale plek (waar ik 2 uur voor moet treinen en zij maar 20 minuten ofzo, it's not fair Gelukkig heb ik een OV-jaarkaart ).
Heeft zij geen OVjaarkaart?

Ik heb mijn vriend op de 1e date ook 1,5 uur laten reizen ik maar 10 min
Maar goed ik moest die dag ook werken en naar stage en hij had vrij
pi_57884430
@ Omearos: thnx Ik ga het voor het concert nog even iets met hem drinken, en als het erg gezellig misschien daarna ook nog wel

Ik weet eerlijk gezegd niet of sporten met spierpijn heel slecht is, maar ik wil vandaag verder geen krachttraining doen, alleen cardio, en ik hoop dat het dan meevalt.

@ Viking: je kiest ze wel uit steeds, altijd zo ver weg
pi_57884467
Gefeliciteerd motorbloempje! .

Mijn vriend moest op de eerste date meteen 3,5 uur reizen. En dat doen we nu elk weekend om en om.

Afgelopen weekend was vreselijk qua eten, maar ik ben niet eens kwaad op mezelf. En dát is al een stap vooruit.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 7 april 2008 @ 10:28:31 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57884506
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Heeft zij geen OVjaarkaart?
Nope, zij studeert niet meer hè . En we hebben juist op die specifieke locatie afgesproken omdat zij daar enigszins bekend is. Als we centraal zouden afspreken (Zwolle) zouden we in een stad staan die we allebei niet kennen. Ook wel weer avontuurlijk op zich .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 7 april 2008 @ 10:29:40 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57884519
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:22 schreef shinydiscoball het volgende:
@ Viking: je kiest ze wel uit steeds, altijd zo ver weg
Ja hè . Maar ik vind dat leuk. Lekker met de trein er naartoe. Bovendien heb ik nu eenmaal een kleinere vijver om uit te vissen . Bij mijn weten wonen alle lesbische vrouwen in de Randstad .
Niet meer actief op Fok!
pi_57884552
En gefeli ook moblo, beetje onaardig natuurlijk op je verjaardag

Voor viking is het denk ik ook niet moeilijk om verre potentiële vriendinnetjes tegen te komen, als ze zo ver woont
Heb zelf ook nooit iemand echt dichtbij gevonden... Maar is ook weleens makkelijk, hoef je iemand niet perse te zien als je geen zin erin hebt.
pi_57884584
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nope, zij studeert niet meer hè . En we hebben juist op die specifieke locatie afgesproken omdat zij daar enigszins bekend is. Als we centraal zouden afspreken (Zwolle) zouden we in een stad staan die we allebei niet kennen. Ook wel weer avontuurlijk op zich .
Sorry
Is inderdaad wel fijn dat iemand iets weet te zitten
Ik ben zelf ook niet zo avontuurlijk dus dat was ook een van de redenen van mijn eerste date
pi_57884619
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefeliciteerd motorbloempje! .

Mijn vriend moest op de eerste date meteen 3,5 uur reizen. En dat doen we nu elk weekend om en om.

Afgelopen weekend was vreselijk qua eten, maar ik ben niet eens kwaad op mezelf. En dát is al een stap vooruit.
Bevalt het reizen nog steeds?
Ik vind het wel lekker om auto te rijden (ik moet gemiddeld 1 uur en 15 min rijden om naar mijn vriend te komen)
  maandag 7 april 2008 @ 10:34:51 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57884639
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En gefeli ook moblo, beetje onaardig natuurlijk op je verjaardag

Voor viking is het denk ik ook niet moeilijk om verre potentiële vriendinnetjes tegen te komen, als ze zo ver woont
Heb zelf ook nooit iemand echt dichtbij gevonden... Maar is ook weleens makkelijk, hoef je iemand niet perse te zien als je geen zin erin hebt.
Ver weg wonen is een kwestie van perspectief. Zij wonen anders ook ver .
Het wordt tijd dat ik naar het westen verhuis .
Niet meer actief op Fok!
pi_57884761
quote:
Op maandag 7 april 2008 09:42 schreef shinydiscoball het volgende:

Wat ga jij doen?

He, daar had ik eigenlijk morgen ook naar toegegaan! Maar nu ga ik naar de premiere van de Stonesfilm in Tuschinski. Ik moest kiezen....
pi_57884787
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Bevalt het reizen nog steeds?
Ik vind het wel lekker om auto te rijden (ik moet gemiddeld 1 uur en 15 min rijden om naar mijn vriend te komen)
Nou, bevállen... we hadden natuurlijk liever dichter bij elkaar gewoond, maar geen denken aan dat we de afstand tussen ons in laten komen (ha, wat een woordgrap). We zijn bijna een jaar samen en denken wel al aan samenwonen.

(We reizen trouwens wel met het OV altijd, allebei (nog) geen rijbewijs.)
pi_57884816
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:42 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nou, bevállen... we hadden natuurlijk liever dichter bij elkaar gewoond, maar geen denken aan dat we de afstand tussen ons in laten komen (ha, wat een woordgrap). We zijn bijna een jaar samen en denken wel al aan samenwonen.

(We reizen trouwens wel met het OV altijd, allebei (nog) geen rijbewijs.)
Dus het gaat wel al een tijd goed
Heb je niet soms dat je de afstand soms ook fijn vind?

Samenwonen denken wij ook af en toe aan maar dat is eigenlijk nog te vroeg (maar misschien vanwege mijn studie)
pi_57884870
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dus het gaat wel al een tijd goed
Heb je niet soms dat je de afstand soms ook fijn vind?

Samenwonen denken wij ook af en toe aan maar dat is eigenlijk nog te vroeg (maar misschien vanwege mijn studie)
Ik vind alleen zijn af en toe fijn, niet de afstand. .
pi_57884889
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:46 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik vind alleen zijn af en toe fijn, niet de afstand. .
ja daar heb je gelijk in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')