abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57905947
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 10:28 schreef Viking84 het volgende:
Wb Sylvana .
Fijn dat je het leuk hebt gehad . Cimetière du Père Lachaise is tof. Had je wel een plattegrond? Anders zijn die graven dus echt níet te vinden hè. Ik ben daarnaast ook naar Cimetière de Montmartre geweest.
Eiffeltoren blijft ook altijd mooi, vooral 's avonds . Ik zou niet meer zo snel naar de Notre Dame of het Louvre gaan. Als ik iets één keer gezien heb, ga ik liever wat anders doen . Lekker hangen in de Jardins du Luxembourg ofzo .
In het begin van de begraafplaats had je een plattegrond, zo hebben we het graf van Jim Morrisson gevonden, graf van Chopin zijn we bleek achteraf 3 keer langsgekomen, maar we hebben het niet gezien Notre Dame en Louvre was ik nog nooit binnen geweest, was nog nooit bovenop de Eiffeltoren geweest enzo, dus dan is het wel leuk om te doen. Maar nu we het allemaal gedaan hebben, zou ik het ook niet zo snel weer doen nee.
pi_57906033
Op Père Lachaise vond ik dat beeld van die twee geliefden, en het verhaal erbij, het mooist. . Ook al ken ik het nu niet meer. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_57906137
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 09:25 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Thanx ! Hier moet ik het voorlopig wel mee redden.
Ik laat t wel weten als mn benen strakker zijn geworden
Graag gedaan De meeste voel je ook wel in je buik dus dat is wel mooi meegenomen !
pi_57906215
Ha, je bent terug
Tof dat je het leuk gehad hebt! Was het daar ook lekker weer?
pi_57906265
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:00 schreef freecell het volgende:
Ha, je bent terug
Tof dat je het leuk gehad hebt! Was het daar ook lekker weer?
Vrijdag was het wel lekker weer, zaterdag en zondag toch nog wel wat regen gehad helaas.
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:07:27 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57906331
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 10:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op Père Lachaise vond ik dat beeld van die twee geliefden, en het verhaal erbij, het mooist. . Ook al ken ik het nu niet meer. .
Jajaja!!! Je bedoelt Abélard en Heloise zeker? ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Helo%C3%AFse )
Dat verhaal heeft de docent semantiek ook eens verteld .

Toen ik op Père Lachaise was werd hun graf net gerestaureerd, helaas .
Niet meer actief op Fok!
pi_57906441
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jajaja!!! Je bedoelt Abélard en Heloise zeker? ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Helo%C3%AFse )
Dat verhaal heeft de docent semantiek ook eens verteld .

Toen ik op Père Lachaise was werd hun graf net gerestaureerd, helaas .
Ja, dat zal het zijn.

Persoonlijk vond ik Parijs nogal tegenvallen toen ik er was, maar dat kan komen omdat het grijs, grauw weer was, en ik niet lang daarvoor in het prachtige, zonovergoten Rome was. Daarbij valt alles in het niet, natuurlijk.
pi_57906487
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, dat zal het zijn.

Persoonlijk vond ik Parijs nogal tegenvallen toen ik er was, maar dat kan komen omdat het grijs, grauw weer was, en ik niet lang daarvoor in het prachtige, zonovergoten Rome was. Daarbij valt alles in het niet, natuurlijk.
Ik weet wel dat ik het licht in Parijs zo mooi vond, dus dat kwam vast door het zonnige weer

Even ontopic ik heb ontbeten met een hard wit broodjes met slankie kaas, tomaat en komkommer
Nu maar evergreen meenemen naar school
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:18:01 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57906527
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, dat zal het zijn.

Ja, het weer kan nogal wat uitmaken.
Ik was in Rome tijdens een hittegolf (was daar rond de 40 graden). Het lachen vergaat je snel als je 's nachts geen oog dicht doet in je tentje, je kleren elke dag smerig zijn van het zweet en de wasmachines op de camping niet naar behoren werken . Maar ik ga het beslist nog eens proberen. Als het minder warm is en dan in een hotel .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:20:24 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57906571
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik weet wel dat ik het licht in Parijs zo mooi vond, dus dat kwam vast door het zonnige weer

Even ontopic ik heb ontbeten met een hard wit broodjes met slankie kaas, tomaat en komkommer
Nu maar evergreen meenemen naar school
Ik zag laatst 'Jouw vakantie, mjin vakantie' en dat speelde zich gedeeltelijk af in Florence.
Prachtig licht idd.
Maar wat ik nog het allermooist vind, zijn de Italiaanse bomen .
Niet meer actief op Fok!
pi_57906576
Ik moet inderdaad hoognodig nog eens naar Parijs met een lekker lentezonnetje. . Ik denk alleen niet dat dat erin zit, naast onze vakantie naar Griekenland. .

Toen ik in Rome was was het een graad of 23, echt zo perfect. . Niet te heet om iets te doen, maar wel lekker warm.
pi_57906679
Rome zijn we nog nooit geweest, maar dat zal wel 1 van de volgende stedentrips worden die we gaan doen Hebben al een mooi lijstje gemaakt met waar we nog heen willen Echt een paar weken op vakantie zit er niet in, maar zo'n stedentripje is wel leuk om 1-2 keer per jaar te doen

Zometeen alvast eten, moet om 1 uur werken en het is wel een half uur-3 kwartier fietsen erheen.
pi_57907654
Even spuit elf spelen:
quote:
Op maandag 7 april 2008 17:29 schreef Miss_S het volgende:
Waarom is er geen knuffelsmiley op Fok!
vind ik erg lief.

En door de verhalen over Parijs en Rome ben ik nu alleen nog maar meer jaloers op mijn vriend die over een week naar Barcelona gaat (gelukkig gaan we in de zomer ook nog samen die kant op )
pi_57907911
Wat een mooi weer vandaag! Net lekker een eind door de stad gefietst in het zonnetje
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 12:19 schreef omearos het volgende:
Even spuit elf spelen:
[..]

[ afbeelding ] vind ik erg lief.
Die is meer troosten toch? Je kan ook niet-troostend knuffelen Maar is wel erg lief.
quote:
En door de verhalen over Parijs en Rome ben ik nu alleen nog maar meer jaloers op mijn vriend die over een week naar Barcelona gaat (gelukkig gaan we in de zomer ook nog samen die kant op )
* veiligheidsspeldje wil ook naar Barcelona!! Het was ook het plan voor dit jaar, maar ik weet nog niet hoe het gaat met nieuwe plannen.
Het mooi kotsende meisje.
  dinsdag 8 april 2008 @ 12:37:35 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57907940
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 12:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje wil ook naar Barcelona!! Het was ook het plan voor dit jaar, maar ik weet nog niet hoe het gaat met nieuwe plannen.
Ik ook.
Anders doen we een Slank-meet in Barcelona .
(Kom ik weer met mijn meets ).
Niet meer actief op Fok!
pi_57908004
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 12:37 schreef Viking84 het volgende:

Ik ook.
Anders doen we een Slank-meet in Barcelona .
(Kom ik weer met mijn meets ).

Wie gaan er allemaal in augustus want dan heb ik tijd
  dinsdag 8 april 2008 @ 13:42:55 #192
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57909173
Rome

dat is een van mijn grote liefdes zó mooi zó geweldig sfeervol zó zó zó mooi!!!

Binnenkort maar eens kijken of we vanuit de Dolomieten een 'dagje' daarheen kunnen rijden gewoon, om 't even te zien

Vanavond naar dEUS, had ik dat al gezegd?
Doei.
pi_57909299
Saaiste lunch ooit net: boterham met kaas en een met kipfilet. Maar vanavond risotto dus daar kijk ik dan maar naar uit.
Zo een mandarijntje
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 13:42 schreef Faithy het volgende:

Vanavond naar dEUS, had ik dat al gezegd?
Ja, dat had je al gezegd... Wrijf het er nog maar eens in
Veel plezier maar dat moet zekerwel lukken!
pi_57909666
Mijn rechttoe-rechtaan-voedsel van vandaag:

Ontbijt: Brinta met sinaasappelsap
Tussendoor: appel met liter water
Lunch: 4 boterhammen met kaas en half literpakje Vifit
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:11:19 #195
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57909718
wat is er mis met een boterham met kaas

ik heb áltijd 2 boterhammen met kaas mee (ok, bijna altijd, soms ook wel 's wat anders) jeez, wat ben ik saai
Doei.
pi_57909799
Ik heb ook altijd boterhammen met kaas hoor. Ik probeer af en toe wel eens iets anders, maar binnen een week ben ik dan toch weer terug bij de kaas.

2 vind ik dan wel weer weinig. . Op studiedagen neem ik er 4, op werkdagen 6 met een kop soep.
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:17:38 #197
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57909843
ik áltijd twee

en twee bananen
Doei.
pi_57910040
Is eiersalade vet?

Mijn voedsel vandaag:
Brinta
2 boterhammen; jam en eiersalade
Zonnatura mueslireep (vies!)

Twee (!) bananen mb? raak je daar niet geobstipeerd door
Springfield's looking pretty dusty today
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:29:28 #199
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_57910097
eiersalade is best vet volgens mij, kijk maar eens op 't doosje naar de KCals

maargoed, een boterham met eiersalade eens in de zoveel tijd maakt je echt niet dik hoor

en ja, misschien wel, maar ik vind ze zo lekker
Doei.
  dinsdag 8 april 2008 @ 14:40:04 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57910327
Boterhammen met gewone kaas maken je ook dik, anders .
Ik zit me te beramen op het avondeten. Wil iets nieuws proberen, maar wel iets slanks en bij voorkeur ook zonder vlees, pasta met groenten oid. Heeft iemand een ideetje? .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')