In het begin van de begraafplaats had je een plattegrond, zo hebben we het graf van Jim Morrisson gevonden, graf van Chopin zijn we bleek achteraf 3 keer langsgekomen, maar we hebben het niet gezienquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:28 schreef Viking84 het volgende:
Wb Sylvana.
Fijn dat je het leuk hebt gehad. Cimetière du Père Lachaise is tof. Had je wel een plattegrond? Anders zijn die graven dus echt níet te vinden hè. Ik ben daarnaast ook naar Cimetière de Montmartre geweest.
Eiffeltoren blijft ook altijd mooi, vooral 's avonds. Ik zou niet meer zo snel naar de Notre Dame of het Louvre gaan. Als ik iets één keer gezien heb, ga ik liever wat anders doen
. Lekker hangen in de Jardins du Luxembourg ofzo
.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
![]()
Thanx! Hier moet ik het voorlopig wel mee redden.
Ik laat t wel weten als mn benen strakker zijn geworden
Vrijdag was het wel lekker weer, zaterdag en zondag toch nog wel wat regen gehad helaas.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:00 schreef freecell het volgende:
Ha, je bent terug
Tof dat je het leuk gehad hebt! Was het daar ook lekker weer?
Jajaja!!! Je bedoelt Abélard en Heloise zeker? ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Helo%C3%AFse )quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Op Père Lachaise vond ik dat beeld van die twee geliefden, en het verhaal erbij, het mooist.. Ook al ken ik het nu niet meer.
.
Ja, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jajaja!!! Je bedoelt Abélard en Heloise zeker? ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Helo%C3%AFse )
Dat verhaal heeft de docent semantiek ook eens verteld.
Toen ik op Père Lachaise was werd hun graf net gerestaureerd, helaas.
Ik weet wel dat ik het licht in Parijs zo mooi vond, dus dat kwam vast door het zonnige weerquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Persoonlijk vond ik Parijs nogal tegenvallen toen ik er was, maar dat kan komen omdat het grijs, grauw weer was, en ik niet lang daarvoor in het prachtige, zonovergoten Rome was. Daarbij valt alles in het niet, natuurlijk.
Ja, het weer kan nogal wat uitmaken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn.
Persoonlijk vond ik Parijs nogal tegenvallen toen ik er was, maar dat kan komen omdat het grijs, grauw weer was, en ik niet lang daarvoor in het prachtige, zonovergoten Rome was. Daarbij valt alles in het niet, natuurlijk.
Ik zag laatst 'Jouw vakantie, mjin vakantie' en dat speelde zich gedeeltelijk af in Florence.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik het licht in Parijs zo mooi vond, dus dat kwam vast door het zonnige weer
Even ontopic ik heb ontbeten met een hard wit broodjes met slankie kaas, tomaat en komkommer
Nu maar evergreen meenemen naar school
quote:
Die is meer troosten toch? Je kan ook niet-troostend knuffelenquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:19 schreef omearos het volgende:
Even spuit elf spelen:
[..]
[ afbeelding ] vind ik erg lief.
* veiligheidsspeldje wil ook naar Barcelona!! Het was ook het plan voor dit jaar, maar ik weet nog niet hoe het gaat met nieuwe plannen.quote:En door de verhalen over Parijs en Rome ben ik nu alleen nog maar meer jaloers op mijn vriend die over een week naar Barcelona gaat (gelukkig gaan we in de zomer ook nog samen die kant op)
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
* veiligheidsspeldje wil ook naar Barcelona!! Het was ook het plan voor dit jaar, maar ik weet nog niet hoe het gaat met nieuwe plannen.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik ook.
Anders doen we een Slank-meet in Barcelona.
(Kom ik weer met mijn meets).
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |