Grappigquote:Op maandag 7 april 2008 10:41 schreef conleche het volgende:
[..]
He, daar had ik eigenlijk morgen ook naar toegegaan! Maar nu ga ik naar de premiere van de Stonesfilm in Tuschinski. Ik moest kiezen....
Mijn ervaring is totaal andersom, maar misschien ligt dat aan de artiesten.quote:Op maandag 7 april 2008 13:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben wel eens naar concerten geweest
maar de meeste mensen klinken live zo kut
Dan ga je naar de verkeerde artiesten.quote:Op maandag 7 april 2008 13:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben wel eens naar concerten geweest
maar de meeste mensen klinken live zo kut
Gelukkig, dus ik ben niet zo vreemdquote:Op maandag 7 april 2008 12:22 schreef freecell het volgende:
@Miss_s: ik ga ook nooit naar concerten hoor
Dirty Dancing is erg mooi (ik ga dus wel naar musicalsquote:Op maandag 7 april 2008 13:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan ga je naar de verkeerde artiesten..
Overmorgen ga ik trouwens naar Dirty Dancing..
Ik ben heel benieuwd! M'n enige angst is dat ze ook maar érgens afwijken van het origineel, want dat ken ik te goed.quote:Op maandag 7 april 2008 14:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dirty Dancing is erg mooi (ik ga dus wel naar musicals)
In het begin moest ik er even in komen maar daarna echt geweldig, ook mooi wat ze met het decor allemaal gedaan hebben
Is Laughing Matters oid dan niet iets voor jou? Daar lopen de Lama's, Edo Brunner en Guido Weijers iig "los" rond, wie er spelen hou ik nooit zo goed bij omdat ik er alleen kom om te werken. (en voor de afterpartyquote:Op maandag 7 april 2008 13:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ga vaker naar cabaret,
ik ben hierheen geweest:
[lijstje]
En ik wil nog naar Guido Weijers
Dat vind ik nou juist het leukste, vooral als ze nummers gaan samenvoegen tot medley oid. Al zijn er genoeg artiesten die tijdens een concert de nummers exact hetzelfde uitvoeren als op de cd.quote:Op maandag 7 april 2008 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd! M'n enige angst is dat ze ook maar érgens afwijken van het origineel, want dat ken ik te goed..
Weet iemand hier het antwoord op?quote:Op maandag 7 april 2008 10:07 schreef omearos het volgende:
[..]
Is sporten met spierpijn niet slecht voor je spieren?
Tijdens een concert van een artiest is het iets anders, dan wil ik verrast worden. Maar dit is een musical naar de film. Als je naar een verfilming van een boek gaat is ook altijd maar afwachten hoeveel vrijheden de makers zich hebben gepermitteerd.quote:Op maandag 7 april 2008 15:02 schreef omearos het volgende:
Dat vind ik nou juist het leukste, vooral als ze nummers gaan samenvoegen tot medley oid. Al zijn er genoeg artiesten die tijdens een concert de nummers exact hetzelfde uitvoeren als op de cd.
google:quote:
Ik vond het juist eigenlijk er iets te veel op lijkenquote:Op maandag 7 april 2008 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd! M'n enige angst is dat ze ook maar érgens afwijken van het origineel, want dat ken ik te goed..
Als je steppen in de sportschool doet heb je al erg goede oefening om je benen strakker te krijgenquote:Op maandag 7 april 2008 15:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hey allemaal,
ik ga me niet aanmelden hier, al doe ik stiekem wel een beetje mee, maar ik heb een vraagje. Ik ben redelijk tevreden nu over mijn huidige figuur, maar omdat ik de laatste tijd weinig aan sporten ben toegekomen (afstudeerstress), mag het allemaal weer ietsje strakker worden voor de zomer. Ik wil vooral graag mn eens zo strakke dijen weer terug
. Ik ben van plan om vanaf deze week weer te gaan crosstrainen en te steppen, maar ik zou graag nog wat oefeningen speciaal voor mn benen willen. Iemand die zulke oefeningen weet?
Thanx alvast
Ja maar je hebt dik en dikquote:Op maandag 7 april 2008 16:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb juist dikkere bovenbenen gekregen van sporten
Nu is m'n middel wel OKEe
maar m'n benen weer dikkig
dus uh.. weinig eten niet sporten voor dunne benen?
ik doe het thuisquote:Op maandag 7 april 2008 16:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Als je steppen in de sportschool doet heb je al erg goede oefening om je benen strakker te krijgen
(die thuis steppers zijn meestal veel te licht om echt effect te zien)
Verder weet ik niet echt oefeningen (ben zelf ook wel benieuwd)quote:Op maandag 7 april 2008 16:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
ik doe het thuis. Maar heb er wel al eerder positieve resultaten mee bereikt. Ze hoeven ook niet per sé veel dunner, maar gewoon strakker, dat ik mn beenspieren goed ontwikkel. Daarom wil ik ook graag wat extra oefeningen bij doen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |