abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57886786
@Miss_s: ik ga ook nooit naar concerten hoor
pi_57887690
Ik ga vaker naar cabaret,
ik ben hierheen geweest:

Najib Amhali - Most wanted
Najib Amhali - Zorg dat je er bij komt
Lama's - theatertour
Herman Finkers - in 2007 oid
van Houts en de Ket - in 2004 oid?
Jörgen Rayman - nummer 13866
Jörgen Rayman - In Holland staat mijn huis
Klaas van der Eerden - Schaap (2x )
Javier Guzman - Delerium
Comedytrain met Raoul 't Heertje
De Vliegende Panters - Ebbinge, Vrijdag en De Bekke?
en nog wel meer maar die hebben blijkbaar niet zoveel indruk achter gelaten

Ik ga nog naar:
Jochem Myer - Stoffe Jongens
Bert Visscher - De rust zelve

En ik wil nog naar Guido Weijers
pi_57887766
Ik ga ook niet vaak naar concerten, maar oh wat heb ik een zin in het concert van Bruce Springsteen op 21 juni in Hamburg. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 7 april 2008 @ 13:16:05 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57887861
Ik ben lekker aan het schrijven aan mijn scriptie.
Gaat goed. Beter dan verwacht iig . Het is kennelijk wel goed geweest dat ik het schrijven even een paar weken liet liggen, want nu vind ik het gewoon weer leuk om te schrijven. Eind deze maand wil ik een conceptversie inleveren en als het zo goed blijft gaan als nu gaat dat zeker lukken .

Ik ga ook niet zo vaak naar concerten. Zit er wel over te denken om deze zomer naar Leonard Cohen te gaan, aangezien hij voor het eerst sinds 15 jaar weer naar Nederland komt en het nog maar de vraag is of hij nog een keer komt (hij is immers niet zo jong meer). Ben drie keer naar Bon Jovi geweest (heb het opgegeven toen ze na drie concerten nog altijd niet één keer 'Always' gespeeld hadden ), 1 keer naar Eels, 1 keer naar Saybia, 1 keer naar Clouseau, 1 keer naar Rammstein .
Niet meer actief op Fok!
pi_57887943
Najib Amhali, De vliegende panters en de lama's wil ik ook wel naartoe, maar ik ga dan weer niet vaak naar het theater. Saybia vind ik ook wel leuk, al ken ik daar maar 2 nummers van

Ik vind concerten altijd wel leuk, groot of klein..maar leukste was toch wel U2, al wilde ik daar in het begin niet eens naartoe omdat de muziek ook weer niet zo leuk is, maar mn ouders hadden nog kaartjes over echt leuke sfeer was daar.
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:41 schreef conleche het volgende:

[..]

He, daar had ik eigenlijk morgen ook naar toegegaan! Maar nu ga ik naar de premiere van de Stonesfilm in Tuschinski. Ik moest kiezen....
Grappig Maar dan zou ik toch eerder naar Nouvelle Vague gaan Maar veel plezier!
pi_57888036
Ik ben wel eens naar concerten geweest
maar de meeste mensen klinken live zo kut

London Calling/N'Joy Festival Anouk, Do etc gezien)/Kanye West met Talib Kweli
had ik kaartjes voor gewonnen
en Ali B wel eens live gezien en ngog wel een paar
pi_57888089
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mijn ervaring is totaal andersom, maar misschien ligt dat aan de artiesten.
dEUS vond ik het allermooiste (op een festival)
Het mooi kotsende meisje.
pi_57888110
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dan ga je naar de verkeerde artiesten. .

Overmorgen ga ik trouwens naar Dirty Dancing. .
pi_57888155
Ja nou ik bedoel meer dat ze het wel kunnen maar het geluid echt brak staat afgesteld en zo erg vaak dat ik er hoofdpijn van krijg/pijn in m'n oren
pi_57888617
Iig dé reden voor mij om niet naar het concert van Bruce in de Arena te gaan.
pi_57888745
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:22 schreef freecell het volgende:
@Miss_s: ik ga ook nooit naar concerten hoor
Gelukkig, dus ik ben niet zo vreemd
pi_57888783
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:30 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dan ga je naar de verkeerde artiesten. .

Overmorgen ga ik trouwens naar Dirty Dancing. .
Dirty Dancing is erg mooi (ik ga dus wel naar musicals )
In het begin moest ik er even in komen maar daarna echt geweldig, ook mooi wat ze met het decor allemaal gedaan hebben
  maandag 7 april 2008 @ 14:13:56 #113
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_57888866
Ik ga heel soms naar concerten, en af en toe naar cabaret. De laatste voorstelling die ik gezien heb was Youp van 't Hek met Sneeuwstorm in Carré

Vroeger speelde ik in een orkest en werkte ik dus zelf mee aan concerten. Nu ga ik af en toe kijken bij een vriend van me, die viool speelt in het CREA orkest.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_57888869
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dirty Dancing is erg mooi (ik ga dus wel naar musicals )
In het begin moest ik er even in komen maar daarna echt geweldig, ook mooi wat ze met het decor allemaal gedaan hebben
Ik ben heel benieuwd! M'n enige angst is dat ze ook maar érgens afwijken van het origineel, want dat ken ik te goed. .
pi_57889661
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ga vaker naar cabaret,
ik ben hierheen geweest:

[lijstje]

En ik wil nog naar Guido Weijers
Is Laughing Matters oid dan niet iets voor jou? Daar lopen de Lama's, Edo Brunner en Guido Weijers iig "los" rond, wie er spelen hou ik nooit zo goed bij omdat ik er alleen kom om te werken. (en voor de afterparty )

Ik ga zelf vaak naar muziekfestivals zoals Lowlands, Pinkpop, Bevrijdingsfestival en Geuzenpop. En dan vooral vaak mee laten slepen naar bands die ik nog niet ken.
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd! M'n enige angst is dat ze ook maar érgens afwijken van het origineel, want dat ken ik te goed. .
Dat vind ik nou juist het leukste, vooral als ze nummers gaan samenvoegen tot medley oid. Al zijn er genoeg artiesten die tijdens een concert de nummers exact hetzelfde uitvoeren als op de cd.
pi_57889702
quote:
Op maandag 7 april 2008 10:07 schreef omearos het volgende:

[..]

Is sporten met spierpijn niet slecht voor je spieren?
Weet iemand hier het antwoord op?
pi_57889957
quote:
Op maandag 7 april 2008 15:02 schreef omearos het volgende:

Dat vind ik nou juist het leukste, vooral als ze nummers gaan samenvoegen tot medley oid. Al zijn er genoeg artiesten die tijdens een concert de nummers exact hetzelfde uitvoeren als op de cd.
Tijdens een concert van een artiest is het iets anders, dan wil ik verrast worden. Maar dit is een musical naar de film. Als je naar een verfilming van een boek gaat is ook altijd maar afwachten hoeveel vrijheden de makers zich hebben gepermitteerd.
pi_57890085
quote:
Op maandag 7 april 2008 15:04 schreef omearos het volgende:

[..]

Weet iemand hier het antwoord op?
google:
Wat te doen tegen spierpijn
Rust maar beweeg
Om de spieren de kans te geven goed te herstellen is het verstandig ze 48 uur te laten rusten. Dit hangt natuurlijk af van de intensiviteit van de uitgevoerde inspanning. Hoe intensiever de inspanning, hoe langer de vereiste rusttijd. Dit houdt niet in dat je de hele dag stil moet blijven zitten. Het is juist aan te raden om wel in beweging te blijven. Dit stimuleert je bloedsomloop waardoor de benodigde voedingsstoffen sneller de spieren kunnen bereiken. Ook houdt het je spieren soepel waardoor je minder last hebt van de spierpijn en het verstijven van de spieren. Heb je na 48 uur nog steeds last van spierpijn, dan zul je iets langer moeten wachten voor je diezelfde inspanning kan uitvoeren.
pi_57890147
Hey allemaal,

ik ga me niet aanmelden hier, al doe ik stiekem wel een beetje mee , maar ik heb een vraagje. Ik ben redelijk tevreden nu over mijn huidige figuur, maar omdat ik de laatste tijd weinig aan sporten ben toegekomen (afstudeerstress), mag het allemaal weer ietsje strakker worden voor de zomer. Ik wil vooral graag mn eens zo strakke dijen weer terug . Ik ben van plan om vanaf deze week weer te gaan crosstrainen en te steppen, maar ik zou graag nog wat oefeningen speciaal voor mn benen willen. Iemand die zulke oefeningen weet? Thanx alvast
pi_57890750
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik vond het juist eigenlijk er iets te veel op lijken
Maar soms is iets wel anders vertaald
pi_57890797
quote:
Op maandag 7 april 2008 15:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hey allemaal,

ik ga me niet aanmelden hier, al doe ik stiekem wel een beetje mee , maar ik heb een vraagje. Ik ben redelijk tevreden nu over mijn huidige figuur, maar omdat ik de laatste tijd weinig aan sporten ben toegekomen (afstudeerstress), mag het allemaal weer ietsje strakker worden voor de zomer. Ik wil vooral graag mn eens zo strakke dijen weer terug . Ik ben van plan om vanaf deze week weer te gaan crosstrainen en te steppen, maar ik zou graag nog wat oefeningen speciaal voor mn benen willen. Iemand die zulke oefeningen weet? Thanx alvast
Als je steppen in de sportschool doet heb je al erg goede oefening om je benen strakker te krijgen
(die thuis steppers zijn meestal veel te licht om echt effect te zien)
pi_57890979
Ik heb juist dikkere bovenbenen gekregen van sporten
Nu is m'n middel wel OKEe
maar m'n benen weer dikkig

dus uh.. weinig eten niet sporten voor dunne benen ?
pi_57891045
quote:
Op maandag 7 april 2008 16:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik heb juist dikkere bovenbenen gekregen van sporten
Nu is m'n middel wel OKEe
maar m'n benen weer dikkig

dus uh.. weinig eten niet sporten voor dunne benen ?
Ja maar je hebt dik en dik
Bedoel jij dik als in echt vetter en blubberig of bedoel jij gewoon mooi gespierd
pi_57891069
quote:
Op maandag 7 april 2008 16:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Als je steppen in de sportschool doet heb je al erg goede oefening om je benen strakker te krijgen
(die thuis steppers zijn meestal veel te licht om echt effect te zien)
ik doe het thuis . Maar heb er wel al eerder positieve resultaten mee bereikt. Ze hoeven ook niet per sé veel dunner, maar gewoon strakker, dat ik mn beenspieren goed ontwikkel. Daarom wil ik ook graag wat extra oefeningen bij doen .
pi_57891172
quote:
Op maandag 7 april 2008 16:15 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

ik doe het thuis . Maar heb er wel al eerder positieve resultaten mee bereikt. Ze hoeven ook niet per sé veel dunner, maar gewoon strakker, dat ik mn beenspieren goed ontwikkel. Daarom wil ik ook graag wat extra oefeningen bij doen .
Verder weet ik niet echt oefeningen (ben zelf ook wel benieuwd)
En ookal step je thuis, elke beweging merk je vanzelf als je het maar vol houd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')