Kan ook, maar de vraag: hoe komt ie zo uit de lucht vallen, is ie in hollywood afgeschoten door bush om een signaal af te geven aan de buitenwereld? (wij zijn machtig, wij schieten rotsen over hele wereld!)quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hollywood !! een holle bergvoor de set
Dat heb ik in Eindhoven eens meegemaakt. Bliksem sloeg in in de rozenboog en even later in de bovenleiding van de NS... godallejesus wat een kabaal... *brrr* maar gewoon overleefd dus.quote:Op vrijdag 4 april 200810:53 schreef cablegunmaster het volgende:
3 jaar geleden hadden we een verschrikkelijke onweers bui.
Waarom onthoud je zoiets? nou omdat het onweer zo dichtbij was, dat hij heeft ingeslagen in de boom voor in de
tuin.
Ben blij dat er niks stuk was. Behalve dan de tak van de boom [afbeelding] maar het blijft schrikken als je opeens brand in een boom ziet ontstaan. gelukkig regende het en was het zo uit :p. maar het blijft even schrikken.
wordt een flinke stap, de gemiddelde berg is niet zo heel klein namelijk... toch?quote:Op vrijdag 4 april 200810:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[afbeelding] mss handig om alvast naar boven te kijken ? en een stap opzij te doen als die berg op je valt?
ook dat zal wel wat wegen vermoed ik zo.quote:Op vrijdag 4 april 200810:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hollywood !! een holle berg [afbeelding] voor de set [afbeelding]
Theequote:
Niet die achterlijke zooiquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Kuukske![]()
dit liedje kwam boven. wanneer ik je user naam las
jij wil teruglezen?quote:Op vrijdag 4 april 200810:59 schreef vdvorst het volgende:
De link met de topics 1 t/m 600 is nogaltijd dood...
Misschien was het de berg uit the american.. (wat was het nu, met die poppetjes)quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wordt een flinke stap, de gemiddelde berg is niet zo heel klein namelijk... toch?
jazeker, ff bijlezen wat ik gemist hebquote:
met de kim jong il pop en zo?quote:Op vrijdag 4 april 200811:01 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Misschien was het de berg uit the american.. (wat was het nu, met die poppetjes)
tuurlijk niet moet ik het ff painten ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wordt een flinke stap, de gemiddelde berg is niet zo heel klein namelijk... toch?
Volgens mij niet, de mensen die met zo'n shuttle overal heengaan, mensen redden, wat dan ook...quote:
quote:Op vrijdag 4 april 200811:01 schreef vdvorst het volgende:
[..]
jazeker, ff bijlezen wat ik gemist heb [afbeelding] (maar nu is het ook maar een dode link)
Hier wel direct naar de verzekering, geloof ik, ik heb ik ieder geval nog geen rekening gezienquote:Op dinsdag 8 januari 2008 12:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja... Mijn tandarts en mijn verzekering zijn niet de grootste vriendjes, en snappen dus niet dat het efficienter is als ze het meteen met elkaar regelen
Post onder je reactie, ja, dat doe ik echt!quote:
quote:Op vrijdag 4 april 200811:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tuurlijk niet moet ik het ff painten ? [afbeelding]
[afbeelding]
kijk dan sta je aan de rand en doe je 1 stap op zij en dan lig je niet onder de berg [afbeelding]
Net een echte kunstenaarquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
tuurlijk niet moet ik het ff painten ?![]()
[ afbeelding ]
kijk dan sta je aan de rand en doe je 1 stap op zij en dan lig je niet onder de berg
TTTquote:
doe dat, ik moet nog even de deur uit.... door de regen dus.quote:Op vrijdag 4 april 200811:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maar ik ga even douchen [afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 april 200811:07 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Net een echte kunstenaar [afbeelding]
Kleine berg trouwens, er zit niet eens een tunnel in, en zou je een tunnel maken is de berg helemaal weg, dus gewoon even omheen gaan is veel handiger, [afbeelding]
Halte, station, noodrem?quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
doe dat, ik moet nog even de deur uit.... door de regen dus.
Ik helemaal filosoferen (of hoe je dat typt) krijg je zo'n reactiequote:
trein? Neuh, ik ben gewoon thuis, maar ik wilde niemand uit hun illusie halenquote:Op vrijdag 4 april 200811:08 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Halte, station, noodrem?
Of zat je niet in de trein [afbeelding]
dat is toch netjes van jequote:Op vrijdag 4 april 2008 11:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
trein? Neuh, ik ben gewoon thuis, maar ik wilde niemand uit hun illusie halen
ik ben kort van stofquote:Op vrijdag 4 april 200811:09 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik helemaal filosoferen (of hoe je dat typt) krijg je zo'n reactie [afbeelding]
naja, ik heb mijn best gedaan!
Multi-tasking!quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:11 schreef Pheno het volgende:
werkwerkwerk
en sociaal ben ik ook ja..quote:Op vrijdag 4 april 200811:11 schreef vdvorst het volgende:
[..]
dat is toch netjes van je [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Immer.quote:
Ken ik gelukkig niet!quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:12 schreef vdvorst het volgende:
wie poste nu dat filmpje van dat kuikentje, heb ik dat wéér in mijn kop (en echt, dat liedje, als je het zo mag noemen, is echt te oud)
Kuikuikuikuikui, ik ben een kuikentje, wij zijn 2 kuikentjes,
Ik hoef het niet te luisteren om dat weer in mijn kop te krijgen, zelf dit is ongeveer genoeg:quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:22 schreef OA het volgende:
[..]
Ken ik gelukkig niet!![]()
Ga uiteraard niet luisteren
SILENCE!! I KILL YOU!quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:22 schreef OA het volgende:
[..]
Ken ik gelukkig niet!![]()
Ga uiteraard niet luisteren
Zoiets?quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik lig eindelijk een keer op mijn schema dat ik mezelf stel
Op vrijdag is er bijna geen filequote:Op vrijdag 4 april 200811:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets? [afbeelding]
07:00 - opstaan
08:00 - krantje lezen met kop thee in de hand
08:30 - naar werk bellen dat de file wel heel erg is vanochtend
08:40 - eindelijk eens richting werk vertrekken
09:15 - op werk aankomen
09:30-11:30 - koffiedrinken op werk
11:36 - posten dat je op schema ligt.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets?![]()
07:00 - opstaan
08:00 - krantje lezen met kop thee in de hand
08:30 - naar werk bellen dat de file wel heel erg is vanochtend
08:40 - eindelijk eens richting werk vertrekken
09:15 - op werk aankomen
09:30-11:30 - koffiedrinken op werk
11:36 - posten dat je op schema ligt.
Hier niet!quote:
Lekker toch, dan gaat de dag tenminste snel.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:00 schreef OA het volgende:
Hier niet!
Dat wel.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker toch, dan gaat de dag tenminste snel.
Dat wel, kan ik wel gebruiken, ik moet tot 2100quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lekker toch, dan gaat de dag tenminste snel.
Jezus.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:06 schreef Houniet het volgende:
Dat wel, kan ik wel gebruiken, ik moet tot 2100.
Oja! Goed dat je het zegt.quote:
Je mag gewoon Houniet zeggen hoor.quote:
Tutor Groep.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:13 schreef cablegunmaster het volgende:
wat is TG?
Autsjquote:Op vrijdag 4 april 200812:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat wel, kan ik wel gebruiken, ik moet tot 2100 [afbeelding].
Top Gear. Maar toch niet de Britse? Ik dacht dat die pas in mei terugkwamenquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:13 schreef cablegunmaster het volgende:
wat is TG?
Afgezaagd, +1.quote:[b]Op vrijdag 4 april 2008 12:15 schreef Houniet het volgende:[/b
Je mag gewoon Houniet zeggen hoor.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:29 schreef Kuukske het volgende:
Waarom -1? Ik vond het wel leuk.
Wel de Britse. Bestaat er ook een andere dan?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Top Gear. Maar toch niet de Britse? Ik dacht dat die pas in mei terugkwamenIk kijk daar wel naar uit lmd!
Quequote:Op vrijdag 4 april 2008 12:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
OA, die Top Gear Ground Force is ook erg vermakelijk om eens te kijken
Dat kuikentje moet verboden worden, "kuikuikui, wij zijn 2 kuikentjesquote:
Haha, ik bedoelde een nieuwe Britse aflevering. Alles wat hier in Nederland te zien is, was eind vorig jaar al in Engeland uitgezonden.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:47 schreef OA het volgende:
[..]
Wel de Britse. Bestaat er ook een andere dan?![]()
Ik heb nog lang niet alles gezien, dus het boeit mij niet.![]()
Top Gear Ground Forcequote:[..]
Que
Zou ze wel op zo'n Duckhunt-achtige manier willen neerknallen!quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:47 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dat kuikentje moet verboden worden, "kuikuikui, wij zijn 2 kuikentjes![]()
"
Ach so!quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, ik bedoelde een nieuwe Britse aflevering. Alles wat hier in Nederland te zien is, was eind vorig jaar al in Engeland uitgezonden.Ik heb geen BBC hier, dus keek het via torrent.
ff kijken maar!quote:
Eensquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zou ze wel op zo'n Duckhunt-achtige manier willen neerknallen!
Ook gezien die is wel goed.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, ik bedoelde een nieuwe Britse aflevering. Alles wat hier in Nederland te zien is, was eind vorig jaar al in Engeland uitgezonden.Ik heb geen BBC hier, dus keek het via torrent.
[..]
Top Gear Ground Force
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:12 schreef vdvorst het volgende:
wie poste nu dat filmpje van dat kuikentje, heb ik dat wéér in mijn kop (en echt, dat liedje, als je het zo mag noemen, is echt te oud)
Kuikuikuikuikui, ik ben een kuikentje, wij zijn 2 kuikentjes,
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hij zit bij mij ook in mn hoofd
Ja was Sports Relief o.i.d. Hebben ze in Engeland een of meerdere keren per jaar. Op zich best goed. Maar ik spoel de tussenstukjes ook doorquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:01 schreef ScarFace- het volgende:
Of natuurlijk usenet
Alleen die filmpjes tussendoor zijn klote.
Hang ik lekker op de bank komt er zon tussenstukje.
Dit is waar we het allemaal voor doenen dan zie je kinderen in afrika wat dat met een tuin verbouwen te maken heeft geen idee.
Maar t zal wel zon actie zijn.
quote:You've surfed 401018 pages since 09/29/2006
That's 725 pages per day
Dude! dat is nogalquote:
Aarti!quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:34 schreef Aarti het volgende:
haaaaaai
Spannendquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:34 schreef Aarti het volgende:
haaaaaai
quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:32 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Dude! dat is nogal