TTTquote:
doe dat, ik moet nog even de deur uit.... door de regen dus.quote:Op vrijdag 4 april 200811:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maar ik ga even douchen [afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 april 200811:07 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Net een echte kunstenaar [afbeelding]
Kleine berg trouwens, er zit niet eens een tunnel in, en zou je een tunnel maken is de berg helemaal weg, dus gewoon even omheen gaan is veel handiger, [afbeelding]
Halte, station, noodrem?quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
doe dat, ik moet nog even de deur uit.... door de regen dus.
Ik helemaal filosoferen (of hoe je dat typt) krijg je zo'n reactiequote:
trein? Neuh, ik ben gewoon thuis, maar ik wilde niemand uit hun illusie halenquote:Op vrijdag 4 april 200811:08 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Halte, station, noodrem?
Of zat je niet in de trein [afbeelding]
dat is toch netjes van jequote:Op vrijdag 4 april 2008 11:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
trein? Neuh, ik ben gewoon thuis, maar ik wilde niemand uit hun illusie halen
ik ben kort van stofquote:Op vrijdag 4 april 200811:09 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik helemaal filosoferen (of hoe je dat typt) krijg je zo'n reactie [afbeelding]
naja, ik heb mijn best gedaan!
Multi-tasking!quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:11 schreef Pheno het volgende:
werkwerkwerk
en sociaal ben ik ook ja..quote:Op vrijdag 4 april 200811:11 schreef vdvorst het volgende:
[..]
dat is toch netjes van je [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Immer.quote:
Ken ik gelukkig niet!quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:12 schreef vdvorst het volgende:
wie poste nu dat filmpje van dat kuikentje, heb ik dat wéér in mijn kop (en echt, dat liedje, als je het zo mag noemen, is echt te oud)
Kuikuikuikuikui, ik ben een kuikentje, wij zijn 2 kuikentjes,
Ik hoef het niet te luisteren om dat weer in mijn kop te krijgen, zelf dit is ongeveer genoeg:quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:22 schreef OA het volgende:
[..]
Ken ik gelukkig niet!![]()
Ga uiteraard niet luisteren
SILENCE!! I KILL YOU!quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:22 schreef OA het volgende:
[..]
Ken ik gelukkig niet!![]()
Ga uiteraard niet luisteren
Zoiets?quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik lig eindelijk een keer op mijn schema dat ik mezelf stel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |