abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57769564
Ik word hier zo gek, moet het aan iemand kwijt maar dat kan helaas aan niemand!
Dan maar op een forum...
Ik ben hier nieuw en weet nog niet helemaal hoe alles werkt, dus hoop dat ik het goed plaats.
hoe zal ik beginnen.........
Ik ben helemaal hotel de botel smoor verliefd!!
Op een hele leuke, grappige, knappe, goed geklede, sexy, spontane, lieve jongen...... Met een vriendin.
Hij werkt bij mij, of beter gezegd hij is zelfs een beetje mijn baas.
Ik ken hem al een tijdje, hij zag mij altijd al zitten.. Had al een paar keer aan mij gevraagd om te "daten" maar ik ging daar nooit op in. Ik dacht dat hij niet serieus was en eerlijk gezegd zag ik hem toen nog niet op de manier als hoe ik hem nu zie..
Er heerste altijd een spanning tussen ons als we aan het werk waren en die spanning werd steeds erger.
Ik begon hem toch anders te zien en we waren veel aan het flirten op werk (maar niks serieus).
Ik ging op vakantie & we hadden afgesproken na de vakantie toch maar is wat leuks te gaan doen samen.
Eigenlijk heb ik bijna niet meer aan hem gedacht op vakantie, khad daar allang een andere leuke jongen ontmoet.
Toen ik terug kwam van vakantie had mn collega een vriendin..
Hij zei dat hij het jammer vond dat we niet meer konden gaan daten, dat vond ik ook maar was wel blij voor hem.
Op het werk bleven we wel doorgaan met flirten, nu werd het wel wat serieuzer.. Als ik terug kwam van werk moest ik veel aan hem denken maar een dag later was ik het alweer vergeten.
Ik ben ( normaal gesproken) echt wel zo dat ik van jongens af blijf als ze een vriendin hebben maar nu werd het toch wel lastig.
Hij liep met mij mee na toen we klaar met werken waren.. De hele tijd was hij aan het bluffen over kussen.
Ik kon me niet meer inhouden en had hem toen gekust.
Meteen toen dat gebeurde wist ik dat het niet bij 1 keer zal gaan blijven.
dat bleef het ook niet, iedere keer waren we stiekem aan het kussen.. maar als we klaar waren met werken liep hij weer naar zijn vriendin.
Zo frustrerend want ik begon hem met de dag leuker te vinden.
Nou ben ik niet bepaald een naief meisje & ik wist ook wel dat hij bij zn vriendin zou blijven en dat dit waarschijnlijk alleen maar spannig voor hem was.
Als hij niet bij zijn vriendin was. dat was alleen op een maandag, was die bij mij. Als ik wist dat hij aan het werk was smste we elkaar en belde we elkaar..
hij vertelde mij dat hij mij ook wel erg leuk vond en dat hij soms wel begon te twijfelen wat hij nou zou willen.. Ik heb al een paar keer tegen hem gezegd dat ik er mee wil kappen omdat ik weet dat hij toch niet bij haar weggaat. & het gevoel dat als ik s;avonds thuis aan hem denk en hij ligt te naaienn met zijn vriendin maakt me knetter gek!
Natuurlijk kon ik het niet vol houden, want kon hem gewoon niet weerstaan..
Zo ging het nog een tijdje door.
Afgelopen weekend ging zijn vriendin een paar dagen naar het buitenland.
Toen zijn we samen een weekendje weggeweest. Nu ben ik dus echt tot over mijn oren verliefd!
Het was echt top. maar ik weet dat ik dom bezig ben! echt waar.. ik besef het maar al te goed.
Hij zegt dat hij tijd nodig heeft en dat hij het ook niet meer weet, maar ergens weet ik toch wel dat hij bij haar blijft.
Ik zie wel duidelijk dat hij mij ook meer dan leuk vind en dat hij wel degelijk gevoelens voor me heeft.
Het weekendje dat we weg waren heeft dat wel duidelijk laten merken. Er zijn ook wat traantjes gevallen door ons beide over de hele situatie.
Hij geeft zelf aan dat het een hele stap voor hem is om het uit te maken met zijn vriendin, en dat hij nog tijd nodig heeft! wel respecteerd hij mijn keuze als ik er definitief mee zal stoppen. Alleen hij is ook niet gek en weet maar al te goed dat ik dat toch niet kan!

Ik maak mezelf nu stapel gek, kan alleen maar aan hem denken & word zo gek van de gedachte dat hij nu bij zijn vriendin is. Hij is ook zo onduidelijk en weet het zelf ook allemaal niet.

Ik hoor graag jullie meningen hier van en advies zo ook wel fijn zijn;)

Lief, B.
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:26:30 #2
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57769841
Je wilt het waarschijnlijk liever niet horen, maar meneer eet heerlijk van twee walletjes en hij hoeft er niet eens moeite voor te doen. Jij wordt hier doodongelukkig van. Ik heb ook in zo'n situatie gezeten en ben er gelukkig zelf op tijd mee gekapt. Hij gaat er niet mee stoppen, waarom zou hij ook?

Daarbij komt, stel dat ie voor jou zou kiezen, zou je hem dan nog kunnen vertrouwen?
pi_57769864
Vergeet hem.

hmm onze usernamen lijken wel erg op elkaar
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_57770022
Ook al zou ie weggaan bij zijn vriendin en jou vriend worden, zou jij hem dan vertrouwen?
Zo makkelijk als ie nu zijn vriendin belazerd zal ie dat ook weer bij jou kunnen gaan doen.

Dumpen die gast
pi_57770033
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:26 schreef twentemeisje het volgende:
Je wilt het waarschijnlijk liever niet horen, maar meneer eet heerlijk van twee walletjes en hij hoeft er niet eens moeite voor te doen. Jij wordt hier doodongelukkig van. Ik heb ook in zo'n situatie gezeten en ben er gelukkig zelf op tijd mee gekapt. Hij gaat er niet mee stoppen, waarom zou hij ook?

Daarbij komt, stel dat ie voor jou zou kiezen, zou je hem dan nog kunnen vertrouwen?
Dat is ook een vraag die ik mezelf wel vaker gesteld heb.. Ik weet het niet! denk inderdaad wel dat het moeilijk word om hem te vertrouwen.
Wat ik alleen niet snap en echt niet met mijn hoofd bij kan, als je zo ontzettend verliefd ben op je huidige vriendin. waarom ga je dan in vredes naam vreemd als je echt niemand anders wilt?!
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:32:18 #6
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_57770052
Klinkt alsof hij je aan het lijntje houd (wat twentemeisje zegt).
Wellicht dat het erop lijkt dat hij wat met je wil. Maar hij kan je ook gewoon een rad voor je ogen draaien.
Hij is iig niet echt betrouwbaar.

Je kunt het afwachten, je kunt verder gaan allen of zijn vriendin ermee confronteren. maar dat kon wel eens negatief uitpakken (hij kiest voor zijn vriendin of verliest zijn vriendin en laat jouw ook vallen).

Tja, je kunt wachten, maar hoelang wil je wachten en hoe lang wil je nog potentieel 'lijden' voor die jongen?
Er is zat andere vis in de zee. Dat ie je baas is op het werk zal eht niet echt gemakkelijk voor je maken in je dagelijkse bezigheden. (hmm, ik heb dit verhaal al eens gehoord deze afgelopen week van iemand die ik ken..)
I mean no harm
pi_57770066
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef Mirre het volgende:
Ook al zou ie weggaan bij zijn vriendin en jou vriend worden, zou jij hem dan vertrouwen?
Zo makkelijk als ie nu zijn vriendin belazerd zal ie dat ook weer bij jou kunnen gaan doen.

Dumpen die gast
Dat wat zij zegt.
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:33:58 #8
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57770102
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef brach het volgende:

[..]

Dat is ook een vraag die ik mezelf wel vaker gesteld heb.. Ik weet het niet! denk inderdaad wel dat het moeilijk word om hem te vertrouwen.
Wat ik alleen niet snap en echt niet met mijn hoofd bij kan, als je zo ontzettend verliefd ben op je huidige vriendin. waarom ga je dan in vredes naam vreemd als je echt niemand anders wilt?!
Sommige mensen zijn nu eenmaal niet in de wieg gelegd voor een monogaam bestaan... En dat is ook prima, zolang je daar maar duidelijk over bent. Nu belazert hij jullie allebei, zijn vriendin weet van niks en jou laat hij in de waan dat er wellicht meer te halen is dan de 'affair' die jullie nu hebben...
pi_57770183
ik geloof dat er een vrij duidelijk objectief advies is voor de TS
Extremistisch gematigd.
pi_57770197
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef brach het volgende:

[..]

Omdat hij het begrip trouw niet zo nauw neemt.
Omdat hij vindt dat hij het kan maken.
Omdat het een egoist is.
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:39:44 #11
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_57770257
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef Mirre het volgende:

Dumpen die gast
Tja, zo lust ik er nog wel 1.
Als jullie elkaars 'ware' zijn dan is dat toch logisch.
Moet hij anders tot zijn 80 bij zijn vriendin blijven, totdat zij het eerste sterft.
Voordat hij een nieuwe vriendin mag zoeken?
pi_57770350
Ik moet wel zeggen, ik heb hele stukke weg gelaten in mijn forum bericht omdat het anders we erg lang zou worden.
Als ik dit zou lezen van iemand zou ik het zelfde zeggen: dumpen die gast!
We zijn alleen zo close dat ik dat gewoon niet kan, gisteren stuurde hij een smsje met de tekst: je zit in mijn hoofd en ik krijg je er niet meer uit.
Eigenlijk denkt dus iedereen dat er geen kans bestaat dat hij mij echt leuk vind maar de stap gewoon nog niet heeft durven nemen om het uit te maken met zijn vriendin?..
pff wat is dit kut zeg...
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:43:22 #13
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57770355
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:39 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

Moet hij anders tot zijn 80 bij zijn vriendin blijven, totdat zij het eerste sterft.
Natuurlijk niet, maar de kans is toch wel heel groot dat er een trust issue gaat ontstaan. Als jij degene bent waarmee hij achter de rug van zijn huidige vriendin om rommelt cq. iets opbouwt, dan is het toch niet raar dat je je vervolgens afvraagt of hij dat jou dan ook niet zal flikken?

En volgens mij is het concept van een relatie toch niet dat je ondertussen al op zoek bent naar de volgende
pi_57770374
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:39 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

Of het eerst uitmaken voor je je in de armen van een ander stort Daarmee hoef je niet tot je 80e te wachten hoor
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:45:23 #15
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57770417
dus hij is min of meer je baas?... dat geeft hem natuurlijk ook een machtspositie...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 1 april 2008 @ 23:45:48 #16
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57770427
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:43 schreef brach het volgende:
Ik moet wel zeggen, ik heb hele stukke weg gelaten in mijn forum bericht omdat het anders we erg lang zou worden.
Als ik dit zou lezen van iemand zou ik het zelfde zeggen: dumpen die gast!
We zijn alleen zo close dat ik dat gewoon niet kan, gisteren stuurde hij een smsje met de tekst: je zit in mijn hoofd en ik krijg je er niet meer uit.
Eigenlijk denkt dus iedereen dat er geen kans bestaat dat hij mij echt leuk vind maar de stap gewoon nog niet heeft durven nemen om het uit te maken met zijn vriendin?..
pff wat is dit kut zeg...
Dit is niet iets waardoor mijn idee over deze situatie verandert, het past juist perfect in het plaatje. We kunnen er natuurlijk hardstikke naast zitten, maar waarom zou hij niet voor jou gaan als ie veel meer voor jou zou voelen dan voor zijn vriendin? Wat houdt hem dan nog tegen zou je zeggen?
pi_57770501
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:43 schreef brach het volgende:
Zou best kunnen dat hij dat doet, maar de vraag is meer: wat heb je dan gewonnen? Een man die jou hetzelfde flikt zodra de eerste spanning er een beetje vanaf is?

Daarnaast heb je hem nu ook wel weinig reden gegeven om het uit te maken. Hij mag er toch wel op. Bij haar en bij jou.
pi_57770690
in 1 keer ermee kappen gaat het dus niet worden, dat kan ik gewoon niet!
door jullie berichtjes zijn mn ogen wel wat meer geopend..
Ik ga het er maar weer met hem over hebben.. Wat kan ik het beste doen? ipv direct dumpen...
pi_57770757
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:57 schreef brach het volgende:
in 1 keer ermee kappen gaat het dus niet worden, dat kan ik gewoon niet!
Ga er maar mee door, het wordt vast vanzelf steeds makkelijker naarmate je meer gevoelens voor hem krijgt
quote:

door jullie berichtjes zijn mn ogen wel wat meer geopend..
Ik ga het er maar weer met hem over hebben.. Wat kan ik het beste doen? ipv direct dumpen...
Hem laten kiezen tussen jou of haar en ondertussen je beentjes bij elkaar houden
  woensdag 2 april 2008 @ 00:00:38 #20
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_57770776
ik zou hem waarschuwen dat je wilt dat hij snel een keuze maakt, en doet ie dat niet met welk excuus dan ook, dan kan je hem denk ik beter vergeten
Droeloe
  woensdag 2 april 2008 @ 00:00:40 #21
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57770778
Ik denk dat direct dumpen echt het meest effectieve is dat je kunt doen. Zeg hem dat je geen tweede keus of reservevriendin wilt zijn. Als zijn gevoelens oprecht zijn geef je hem tenminste een reden om voor jou te kiezen, nu hoeft ie niet te kiezen, hij heeft jullie immers allebei.
pi_57771396
Ik heb net een smsje gemaakt.. die ik morgen ga sturen ( kan nu niet omdat hij bij zijn vriendin is! :S)
Ik heb er in gezet dat ik er mee wil kappen, dat ik niet langer het naieve meisje wil zijn en dat ik beter moet weten. Dat ik graag op hem zou willen wachten maar ik mezelf er alleen maar gek mee maak. & dat als hij echt zo gek op me is als die zegt dat ik daar nu vanzelf wel achter kom... Ook heb ik erin gezet dat hij zichzelf maar is goed moet afvragen of die echt verliefd is op zijn huidige vriendin.

Ik weet nog niet of ik hem ga verzenden, Donderdag zie ik hem weer.. misschien doe ik het liever persoonlijk! maar aan de andere kant.. dan vergeet ik de helft weer te zeggen of ik zeg het juist niet omdat ik me dan weer bedenk..

Zo stom, ik ben zo bang dat hij zegt oke, is goed jammer!.

terwijl ik dan al helemaal weet hoe die is... maar dat wil ik dus echt niet horen!
pi_57771442
quote:
Op woensdag 2 april 2008 00:27 schreef brach het volgende:
Ik heb net een smsje gemaakt.. die ik morgen ga sturen ( kan nu niet omdat hij bij zijn vriendin is! :S)
Ik heb er in gezet dat ik er mee wil kappen, dat ik niet langer het naieve meisje wil zijn en dat ik beter moet weten. Dat ik graag op hem zou willen wachten maar ik mezelf er alleen maar gek mee maak. & dat als hij echt zo gek op me is als die zegt dat ik daar nu vanzelf wel achter kom... Ook heb ik erin gezet dat hij zichzelf maar is goed moet afvragen of die echt verliefd is op zijn huidige vriendin.

Ik weet nog niet of ik hem ga verzenden, Donderdag zie ik hem weer.. misschien doe ik het liever persoonlijk! maar aan de andere kant.. dan vergeet ik de helft weer te zeggen of ik zeg het juist niet omdat ik me dan weer bedenk..
Dat is geen sms, dat is een boek!
Je kunt het toch beter live zeggen. Vertel het niet als jullie samen op je bed zitten, maar bijvoorbeeld in de kroeg
pi_57771590
quote:
Op woensdag 2 april 2008 00:29 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat is geen sms, dat is een boek!
Je kunt het toch beter live zeggen. Vertel het niet als jullie samen op je bed zitten, maar bijvoorbeeld in de kroeg
haha ja klopt, het is ook echt een sms van 4 berichten ofzo! Ik kan het alleen op werk tegen hem zeggen als iedereen weg is. en dan maar hopen dat we samen moet afsluiten. daarna gaat die weer naar zijn vriendin... bah!
nu ben ik het weer zo beu, het liefst bel ik hem nu nog op!
  woensdag 2 april 2008 @ 07:45:37 #25
103012 Nies
Die hekse
pi_57773305
quote:
Op woensdag 2 april 2008 00:38 schreef brach het volgende:

[..]

haha ja klopt, het is ook echt een sms van 4 berichten ofzo! Ik kan het alleen op werk tegen hem zeggen als iedereen weg is. en dan maar hopen dat we samen moet afsluiten. daarna gaat die weer naar zijn vriendin... bah!
nu ben ik het weer zo beu, het liefst bel ik hem nu nog op!
Dan bel je hem toch?
Als jij echt belangrijk voor hem bent neemt ie wel op, anders weet je ook mooi hoe de vork in de steelt zit ;-)
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_57773328
Een vraag:

Hoe lang heeft hij die relatie en hoe oud zijn jullie??
pi_57773757
O, wat een netelige situatie heb je jezelf in gemanoevreerd! Je moet nu heel sterk zijn en een einde maken aan dit gedoe. Je wordt hier heel ongelukkig van. Niet de man moet de keuze maken, maar jij. Je moet nog steeds met hem werken, dat is al lastig genoeg. Zeg hem dat je hier niet mee door kan en wil gaan zolang hij gebonden is. Probeer afleiding te vinden met vriendinnen en bezigheden en loop als het even kan niet meer alleen met hem van het werk naar huis. Maak duidelijk dat er niet meer stiekem gekust gaat worden en dat je uitsluitend zakelijk met hem te maken wilt hebben om hierover heen te komen. Veel sterkte. Als het allemaal te moeilijk wordt, zoek dan een andere baan.
pi_57773917
Hm, een paar dingen die me opvallen:

- je hebt niet echt veel wilskracht. Je schrijft meerdere malen dat je 'weet hoe dom het is'. Maar blijkbaar is het voldoende dat je dat weet. Het komt niet bij je op daar naar te handelen.
- jij was er als eerste bij, als ik je OP goed gelezen heb. Dus jij hebt de 'eerste rechten'. Moreel gezien zou hij kunnen overstappen.
- Hij stap alleen over als de huidige situatie onhoudbaar wordt. Het stiekeme gedoe levert veel extra spanning op. Die is weg als het 'mag'.

Ik zou je aanraden geen drama-smsjes te sturen over hoe je je voelt, maar gewoon ietst te ondernemen. Hem niets meer geven totdat hij het uitmaakt bijvoorbeeld. Wat je nu doet is tegen iedereen blaten dat je wéét dat je gebruikt wordt, maar je handelt er niet naar.

Ook dat SMSje dat je wilt sturen is niets anders dan een pruillipje: Geef me meer! Ik wil meer!

Je hebt dus helemaal geen dilemma. Je doet gewoon wat je het lekkerst vindt.
Ik heb daar geen probleem mee. Je bent tot over je oren verliefd, heerlijk. En jij was er het eerste bij. Allemaal lekker, maar kom dan niet posten 'ik heb een dilemma'.

[ Bericht 10% gewijzigd door mgerben op 02-04-2008 09:17:56 ]
pi_57774817
zou er gewoon mee doorgaan!, je hebt ja niks te verliezen.
hij wel
  woensdag 2 april 2008 @ 10:45:40 #30
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_57775348
Toch knap hoe jij jezelf in de slachtofferrol kunt plaatsen terwijl er een nietsvermoedend breezertje steeds thuis zit te wachten op d'r vriendje die in de tussentijd wordt afgelebberd door jou.
En wat wil je nou horen? Die jongen gaat én vreemd én is niet te vertrouwen én gaat vrolijk verder op deze manier zolang het allemaal niet uitlekt.

Dilemma? Lijkt me toch niet, als je er mee zit dat je zoent met een jongen die al in een relatie zit zeg je dat gewoon en/of kap je er mee en als je er niet mee zit ga je toch vrolijk verder wetende dat hij 'zo verliefd' is op een ander en mogelijk nog wel meer meiden zoent voor de kick.
Zo lastig is het toch allemaal niet lijkt me.
pi_57775411
Toch weer typerend. Toen hij vrijgezel was zag je eigenlijk niks in hem. Toen hij ineens een vriendin had werd hij woest aantrekkelijk. Die biologie toch weer.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_57780971
quote:
Op woensdag 2 april 2008 09:07 schreef mgerben het volgende:

Ook dat SMSje dat je wilt sturen is niets anders dan een pruillipje: Geef me meer! Ik wil meer!

Klopt helemaal ja..
pi_57781028
Op het moment, ben ik het weer even helemaal beu.
Ik ben er iig uit dat ik geen "pruillipje" sms ga versturen & als ik het met hem over ga hebben dat ik gewoon hard ga zijn..
Zie morgen wel hoe het loopt.... Ben benieuwd.
pi_57781099
quote:
Op woensdag 2 april 2008 07:52 schreef Ninedarts het volgende:
Een vraag:

Hoe lang heeft hij die relatie en hoe oud zijn jullie??
Wat maakt leeftijd uit?.. & hij heeft die relatie nog niet zo lang paar maandjes.
pi_57781285
ik zou er mee door gaan als je echt iets voor hem voelt, maar hem wel duidelijk moet maken dat hij eerlijk moet zijn tegen zijn huidige vriendin. Want ik denk dat ze hem dan toch niet meer wil, en hij kan beter nu de waarheid zeggen dan het altijd mee moeten dragen.

En hem niet kunnen vertrouwen omdat hij nu vreemdgaat vind ik onzin, hij gaat vreemd met jouw, dus hij doet het vanwege jou. Je kan niet iemand blijven veroordelen op 1 actie.

maar voor de zekerheid, wat bedoel je dat hij een beetje jouw baas is?

en leeftijd kan wel iets zeggen, bijvoorbeeld over manier van denken, eerdere relaties etc.
Azwethinkweiz
pi_57781646
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:33 schreef El.Wulfo het volgende:
ik zou er mee door gaan als je echt iets voor hem voelt, maar hem wel duidelijk moet maken dat hij eerlijk moet zijn tegen zijn huidige vriendin. Want ik denk dat ze hem dan toch niet meer wil, en hij kan beter nu de waarheid zeggen dan het altijd mee moeten dragen.

En hem niet kunnen vertrouwen omdat hij nu vreemdgaat vind ik onzin, hij gaat vreemd met jouw, dus hij doet het vanwege jou. Je kan niet iemand blijven veroordelen op 1 actie.

maar voor de zekerheid, wat bedoel je dat hij een beetje jouw baas is?

en leeftijd kan wel iets zeggen, bijvoorbeeld over manier van denken, eerdere relaties etc.
Hij gaat echt (nog) niet eerlijk zijn tegen zijn vriendin, omdat hij het zelf nog niet weet.
zij heeft dingen die ik niet heb, en ook andersom..
Hij zegt dat hij echt niet weet voor wie hij meer voelt.. maar wel dat hij het lastig vind iets op te geven voor iets wat hij nog niet heeft. ook zegt hij dat ie bang is dat ik het na 2 maanden ofzo weer uit zou maken. Dat komt omdat toen hij geen vriendin had, ik hem niet zag staan, en nu hij bezet is ineens wel.

Wat ik alleen niet kan snappen, je weet zeker toch wel voor wie je net dat ene beetje extra meer voelt!?

Over dat het een beetje mijn baas is, er zit momenteel nog 1 baas boven hem.
pi_57781679
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:33 schreef El.Wulfo het volgende:

en trouwens, daar zit wel wat in idd.
  woensdag 2 april 2008 @ 15:51:49 #38
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57781696
dat beetje extra meer lijkt me vooralsnog bij je concurent te liggen is het niet?
pi_57781820
Maar dan nog, hoe serieus kan hij met zijn huidige vriendin worden als hij voor altijd ermee zit dat hij een hele tijd vreemd is gegaan? 1 keertje ok, daar kan hij zich overheen zetten, maar dit lijkt me toch iets meer.

Ik denk trouwens dat hij ook wel weet voor wie hij een beetje meer voelt.
Want als hij dat niet wist had hij wel een keuze kunnen maken. Ik zou tenminste wel kunnen kiezen tussen 2 leuke meiden die ik leuk vind, maar waarvan ik bij 1 de "zekerheid" van een relatie zou hebben.

Dus kortom, ik denk dat hij jou leuker vind, maar de zekerheid van een relatie momenteel niet kwijt wil, help hem over die drempel dus
Azwethinkweiz
pi_57782000
quote:
Op woensdag 2 april 2008 15:58 schreef El.Wulfo het volgende:
Maar dan nog, hoe serieus kan hij met zijn huidige vriendin worden als hij voor altijd ermee zit dat hij een hele tijd vreemd is gegaan? 1 keertje ok, daar kan hij zich overheen zetten, maar dit lijkt me toch iets meer.

Ik denk trouwens dat hij ook wel weet voor wie hij een beetje meer voelt.
Want als hij dat niet wist had hij wel een keuze kunnen maken. Ik zou tenminste wel kunnen kiezen tussen 2 leuke meiden die ik leuk vind, maar waarvan ik bij 1 de "zekerheid" van een relatie zou hebben.

Dus kortom, ik denk dat hij jou leuker vind, maar de zekerheid van een relatie momenteel niet kwijt wil, help hem over die drempel dus
Precies, als ik zelf zou vreemdgaan zou ik echt niet dood leuk met mn relatie door kunnen gaan.
Voor mijn gevoel ga je toch ook niet vreemd als je 'o zo verliefd' bent op degene met wie je een relatie hebt?

En hoe help ik hem over die drempel?...

Thanks iedereen voor de reacties, doet me goed!
pi_57782049
Oh stommerd. ELke keer dat je met hem zoent maak je het erger. Stop ermee. Het is fout wat je doet en het maakt je niet gelukkg!
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_57782196
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:07 schreef brach het volgende:

[..]

Precies, als ik zelf zou vreemdgaan zou ik echt niet dood leuk met mn relatie door kunnen gaan.
Voor mijn gevoel ga je toch ook niet vreemd als je 'o zo verliefd' bent op degene met wie je een relatie hebt?

Thanks iedereen voor de reacties, doet me goed!
ehm...ehm...
moeilijke vraag

Ik denk door voor jezelf even vast te zetten of je met hem een relatie wil, of alleen een flirt, en wanneer je weet dat je zeker een relatie met hem wil, hem dat ook duidelijk maken, dan is diezelfde zekerheid er bij jouw ook.
En als hij dan nog niet over de drempel is denk ik dat ik je moet teleurstellen en dat hij alleen maar een flirt erbij wilde. (al kan ik dat eigelijk niet geloven als ik je verhaal lees)
Maar dan ben jij iig over het probleem heen
Azwethinkweiz
pi_57782548
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:16 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

ehm...ehm...
moeilijke vraag

Ik denk door voor jezelf even vast te zetten of je met hem een relatie wil, of alleen een flirt, en wanneer je weet dat je zeker een relatie met hem wil, hem dat ook duidelijk maken, dan is diezelfde zekerheid er bij jouw ook.
En als hij dan nog niet over de drempel is denk ik dat ik je moet teleurstellen en dat hij alleen maar een flirt erbij wilde. (al kan ik dat eigelijk niet geloven als ik je verhaal lees)
Maar dan ben jij iig over het probleem heen
Ik heb al tegen hem gezegd dat ik verliefd op hem ben en met hem een relatie zou willen.
En dat wil ik ook.. ook al word het af en toe misschien moeilijk om hem te vertrouwen.
Dus eigenlijk.. moet ik nu dus concluderen dat hij alleen een flirt erbij wilde...
pi_57782568
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:07 schreef brach het volgende:
Hahaha Dat is wel héél makkelijk geredeneerd!
Mag ik vragen hoe oud jij bent en hoe oud hij is en hoe oud zijn nieuwe vriendin is? En ja, het maakt wat uit als jij 18 bent en hij 38 en zijn vriendin ook.
quote:
Niet. Die drempel bestaat niet eens. Hij eet gewoon van twee walletjes en hij heeft jou niet nodig om daar uit te stappen... verbeeld jezelf niets; hij zit op rozen.
Wat hij zegt: Het is zo moeilijk om haar aan de kant te zetten.
Vertaling: Ik heb nu twee vrouwen en als ik haar aan de kant zet maar één. Dat is best moeilijk.
Wat hij zegt: Ik weet het nog niet, ik moet er nog even over nadenken.
Vertaling: Ik heb nu twee vrouwen en dat probeer ik zo lang mogelijk te rekken door te doen alsof ik erover nadenk.
Wat hij zegt: Ik ga het haar vertellen.
Vertaling: Ik pieker er niet over om het haar te vertellen, maar ik weet dat jij nu tevreden bent en ik weet dat jij volgende week mijn smoesje (ze was zielig want haar moeder/cavia/telefoon is overleden) gewoon slikt.
quote:
Hij gaat echt (nog) niet eerlijk zijn tegen zijn vriendin, omdat hij het zelf nog niet weet.
zij heeft dingen die ik niet heb, en ook andersom..
Dat heet: Aan het lijntje houden. Dit is natuurlijk de grootst mogelijke flauwekul van hem; maar het stimuleert jou om je nóg wat wulpser aan te bieden, dus in zijn opzet is hij wel geslaagd.

Luister, ik vind het hartstiikke leuk voor je dat je zo verliefd bent.
Maar tegelijk hoor je van hem wat je graag wilt horen, en je laat over je lopen omdat het zo spannend is.
Dat is geen relatie; je wordt gewoon gebruikt en aan het lijntje gehouden.

Eigenlijk zou je je moeten afvragen wat je nou eigenlijk wilt, maar daar vind je het te spannend voor.
Want stel dat hij zijn vriendin zou dumpen ( en maak jezelf niets wijs; er is geen enkele reden om dat te doen), dan ben jij dus een beetje 'tweede keus'. Want zolang hij er mee wegkomt om van twee walletjes te eten, doet hij dat. Eén is lekker, twee is lekkerder.

[ Bericht 13% gewijzigd door mgerben op 02-04-2008 16:44:51 ]
  woensdag 2 april 2008 @ 16:40:59 #45
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57782727
Wat een klootzak is die gast . Heb je hem geneukt TS?
There is no rehab for stupidity.
pi_57782788
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:33 schreef mgerben het volgende:

Hahaha Dat is wel héél makkelijk geredeneerd!
Mag ik vragen hoe oud jij bent en hoe oud hij is en hoe oud zijn nieuwe vriendin is? En ja, het maakt wat uit als jij 18 bent en hij 38 en zijn vriendin ook.
als dat zo zou zijn, zou mijn dilemma eerder over leeftijdsverschil gaan dan over dat hij een vriendin heeft.

20, 22 & 19.
pi_57782901
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:43 schreef brach het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn, zou mijn dilemma eerder over leeftijdsverschil gaan dan over dat hij een vriendin heeft.
20, 22 & 19.
Hé, just checking.

Tsja... ik vind het leuk voor je dat je zo verliefd bent maar ik vind het jammer dat je zo gebruikt wordt. Zie mijn post hierboven trouwens, net nog ff aangepast.

Wat je nu doet is het inleveren van je eigen waardigheid om toe te geven aan deze heftige gevoelens.
Het probleem is dat iemand die zichzelf en zijn eigen waardigheid zó laag acht, geen respect krijgt en ook niet aantrekkelijk gevonden wordt.
Door in zijn zwakke smoesjes mee te gaan geef je hem de boodschap dat jij je eigen waardigheid opzij zet voor hem. Dat maakt jou wél lekker, en makkelijk, maar geen relatiemateriaal.
Voel je wat ik bedoel? Je snijdt jezelf in de vingers.
pi_57782993
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:32 schreef brach het volgende:

[..]

Ik heb al tegen hem gezegd dat ik verliefd op hem ben en met hem een relatie zou willen.
En dat wil ik ook.. ook al word het af en toe misschien moeilijk om hem te vertrouwen.
Dus eigenlijk.. moet ik nu dus concluderen dat hij alleen een flirt erbij wilde...
voor de zekerheid zou ik ff er een blok bijhalen en hem ervoor zetten
Azwethinkweiz
pi_57783078
quote:

blaaat!
Beetje zwart-wit vind je ook niet?
Dat 1 gast zo is wil niet zeggen dat iedereen zo is, of als 50% zo is wil niet zeggen dat hij ook zo is...

ik denk dat hij dat met dat weekendje weg wel heeft laten merken.
Azwethinkweiz
  woensdag 2 april 2008 @ 17:02:41 #50
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_57783178
Wat een gelul de hele tijd over gebruikt worden, ze vindt het zelf ook gewoon lekker, anders zou ze er wel mee stoppen.

Ik snap dit soort dingen niet, zeker niet van haar kant. Ze weet wat er aan de hand is, ze mag zich op geen enkele manier gebruikt voelen, want ze bevindt zich nou eenmaal in een dubieuze situatie waarin geen zekerheden zijn.

In situaties als deze, vind ik, ben je stom als je alles direct gelooft wat er tegen je gezegd wordt. Gewoon niet doen.

Die vriendin van die gast, die mag echt klagen.
pi_57783483
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:02 schreef Untouchables het volgende:
Wat een gelul de hele tijd over gebruikt worden, ze vindt het zelf ook gewoon lekker, anders zou ze er wel mee stoppen.
Ik zou er zo mee kunnen stoppen idd, als ik niks voor de jongen zou voelen! en gewoon voor de ''lekkerheid' zou doen. Dat is dus niet het geval.
quote:
Ik snap dit soort dingen niet, zeker niet van haar kant. Ze weet wat er aan de hand is, ze mag zich op geen enkele manier gebruikt voelen, want ze bevindt zich nou eenmaal in een dubieuze situatie waarin geen zekerheden zijn.
Je hoort mij nergens zeggen, ik voel me gebruikt.
quote:
In situaties als deze, vind ik, ben je stom als je alles direct gelooft wat er tegen je gezegd wordt. Gewoon niet doen.
Ik geloof niet direct alles wat hij zegt, als dat zo zou zijn zou ik hier geen forum over gemaakt hebben.
Lees anders mijn forum nog maar is een keer, daaruit kan je genoeg uit halen dat ik het ook niet echt vertrouw.

Ik snap al jullie reactie's goed, maar het zit gewoon allemaal ingewikkeld.
1 ding weet ik zeker, hij heeft zeker weten meer gevoelens voor me. anders kan die wel heel erg goed acteren! & een weekendje weg zou ik dan toch ook echt niet doen als ik hem was. Ik bedoel het was niet zo dat we de hele dag in bed lagen.. We zijn uiteten geweest, wezen winkelen & nog meer dingetjes.

ag ja ik weet het ook allemaal niet!
pi_57783574
was sarcastisch bedoelt, maar zo kwam het geloof ik niet helemaal over

[ Bericht 78% gewijzigd door brach op 02-04-2008 18:03:26 ]
pi_57783764
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:57 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

Beetje zwart-wit vind je ook niet?
Dat 1 gast zo is wil niet zeggen dat iedereen zo is, of als 50% zo is wil niet zeggen dat hij ook zo is...

ik denk dat hij dat met dat weekendje weg wel heeft laten merken.
Je bedoelt dat weekendje weg toen zijn vriendin de stad uit was zodat er geen risico was dat ze er iets van zou merken - dat weekendje toch?
pi_57783827
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:22 schreef brach het volgende:

haha toepasselijk!;)
bullshit.. je zit gewoon net zo lang te wachten totdat iemand zegt dat je niet fout zit, dat je lekker door mag gaan en dat hij heus wel voor jou kiest. Dat hij echt aan het twijfelen is en uiteindelijk zn vriendin dumpt zodat je een lang gelukkig leven kan gaan leiden met hem..

wrong.

Iedereen hier zegt vaak genoeg dat jij fout bezig bent, dat hij fout bezig is, dat hij je aan het lijntje houd en hier gaat gewoon niks van komen!

Je zegt zelf: als je verliefd bent dan weet je toch wel voor wie je meer voelt, dus waarom is die keuze dan zo moeilijk? Blijkbaar zijn er geen gevoelens, of niet sterk genoeg.. maar misschien als je wat meer je benen wijd doet dat je hem overtuigt?

Oh, en 'Eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger'..

Niks geen dilemma, uitstel van executie
pi_57783840
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:31 schreef mgerben het volgende:

[..]

Je bedoelt dat weekendje weg toen zijn vriendin de stad uit was zodat er geen risico was dat ze er iets van zou merken - dat weekendje toch?
precies.
pi_57783919
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:31 schreef mgerben het volgende:

[..]

gedurende dat weekendje ja.

het is toch tof dat hij een weekendje tijd had om haar beter te leren kennen enzo?

ik krijg hele feministische vibes van jouw
wat is er mis met jong en naief te wezen?
Azwethinkweiz
pi_57783937
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:35 schreef Thrilled het volgende:

[..]

bullshit.. je zit gewoon net zo lang te wachten totdat iemand zegt dat je niet fout zit, dat je lekker door mag gaan en dat hij heus wel voor jou kiest. Dat hij echt aan het twijfelen is en uiteindelijk echt wel voor jou kiest zodat je een lang gelukkig leven kan gaan leiden met hem..

nee hoor zolang zit ik niet te wachten, dat hebben al mensen gezegd.
Ik was gewoon benieuwd hoe iedereen hier over zou denken. & acepteer iedereen zn mening ook.
Hij is de enige die precies weet hoe het zit & ik hoop daar achter te komen.
pi_57784063
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:35 schreef Thrilled het volgende:

Oh, en 'Eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger'..

slechte ervaringen?
waarom zou het met relaties anders moeten lopen dan met de rest wat er op de wereld gebeurd?

Een voetballer mist een penalty "oh, hij mist heel vaak een penalty"
Een kok laat iets aanbranden "oh hij verprutst altijd het eten"
een manager maakt een slecht besluit "oh hij benadeeld zijn werknemers altijd"
Een jongen gaat een keer vreemd "oh hij zal de rest van zn leven vreemd blijven gaan "

Bullshit, alles gaat met vallen en opstaan, van fouten leer je, en om een andere cliche erin te gooien, een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen.
hij gaat niet meer vreemd
Azwethinkweiz
pi_57784098
ps, dit:
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:22 schreef brach het volgende:

haha toepasselijk!;)

verlaagd het niveau van dit topic wel enigzins
Azwethinkweiz
pi_57784116
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:47 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

slechte ervaringen?
waarom zou het met relaties anders moeten lopen dan met de rest wat er op de wereld gebeurd?

Een jongen gaat een keer vreemd "oh hij zal de rest van zn leven vreemd blijven gaan "

Bullshit, alles gaat met vallen en opstaan, van fouten leer je, en om een andere cliche erin te gooien, een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen.
Nee hoor, geen slechte ervaringen

- Per ongeluk, hij wíl hem niet missen

- Per ongeluk, hij wíl het niet laten aanbranden

- Per ongeluk, 50/50 kans op een slechte beslissing.. als je achteraf weet dat het de foute was dan neem je de andere..

- Ja, vreemd gaan is een keuze.. een keer zoenen en dan erachter komen dat het een grote fout is, is acceptabel.. daarna vrolijk verder gaan onder het mom van 'pfoe ik kan niet kiezen hoooor '

.. dikke poep
pi_57784265
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:49 schreef El.Wulfo het volgende:
ps, dit:
[..]

verlaagd het niveau van dit topic wel enigzins
het was ook erg sarcastisch bedoelt hoor
Zat toevallig op youtube vond ik dat filmpje dat dilemma heette en over vreemdgaan ging.
pi_57784988
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:50 schreef Thrilled het volgende:

[..]

- Per ongeluk, 50/50 kans op een slechte beslissing.. als je achteraf weet dat het de foute was dan neem je de andere..

dan zijn alle beslissingen 50/50

en nu is er nog geen achteraf, die komt strax
Azwethinkweiz
  woensdag 2 april 2008 @ 19:39:08 #63
103012 Nies
Die hekse
pi_57786608
quote:
Wat hij zegt: Het is zo moeilijk om haar aan de kant te zetten.
Vertaling: Ik heb nu twee vrouwen en als ik haar aan de kant zet maar één. Dat is best moeilijk.
Wat hij zegt: Ik weet het nog niet, ik moet er nog even over nadenken.
Vertaling: Ik heb nu twee vrouwen en dat probeer ik zo lang mogelijk te rekken door te doen alsof ik erover nadenk.
Wat hij zegt: Ik ga het haar vertellen.
Vertaling: Ik pieker er niet over om het haar te vertellen, maar ik weet dat jij nu tevreden bent en ik weet dat jij volgende week mijn smoesje (ze was zielig want haar moeder/cavia/telefoon is overleden) gewoon slikt.

Want zolang hij er mee wegkomt om van twee walletjes te eten, doet hij dat. Eén is lekker, twee is lekkerder.
Ge-wel-dig!
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_57786855
quote:

Bullshit, alles gaat met vallen en opstaan, van fouten leer je,
Mee eens.
Maar je moet wel toegeven dat die jongen in een riante positie zit. Hij heeft gewoon twee stukjes vlees aan zijn satéstokje.
Ik zie voor hem geen enkele reden om daar zo snel mogelijk een eind aan te maken.
Vanuit hem gezien is dit een ideale situatie: Zijn vriendin weet het niet en is tevreden.
Zijn minnares weet het wel maar heeft er geen problemen mee (niet zoveel dat ze wegblijft!).
En hij heeft twéé vrouwen en is tevreden. Iedereen tevreden!

Dus laat ik het diplomatiek zeggen: Het is in zijn voordeel als hij nog even twijfelt. Zodra hij het zeker weet is hij één van die vrouwen kwijt, en als hij het een beetje onhandig doet zelfs allebei.

Ik ben het met je eens: Dat standaard-geblaat over 'eens een vreemdganger blablabla' en 'hij gaat nu toch vreemd met jou dus kun je hem nooit vertrouwen' zijn in deze situatie te kort door de bocht.
Maar daarmee houdt het voordeel van de twijfel wel op. Het is gewoon nét iets te lucratief voor hem om het doorhakken van de knoop zo lang mogelijk uit te stellen.
pi_57791334
2 vrouwen hebben als je voor beide geen gevoelens hebt kan ik nog wel iets bij voorstellen..
ideaal als ze er goed uit zien en je van 2 walletjes kan eten zonder er probelemen mee te hebben.
Maar als je op 1 van die 2 verliefd word is het is toch heel iets anders? dan wil je toch alleen bij diegene zijn waar je echt gek op bent? of...... ag ja
pi_57791924
nouwja, mensen kunnen meer als 1 ander mens liefhebben.
En als je bij de een bent of bij de ander maakt ook uit wie je op dat moment leuk vind.
maar ideaal is het niet als je ermee kan leven. Maar meestal zijn dat de hartless bastards en die doen niet zoveel moeite (guess, daar weet ik weer niets van af )

dus, laat hem beslissen maar pas op de eind van de avond, als je al ff bij hem bent geweest en je invloed hebt uitgeoefend
Azwethinkweiz
pi_57792137
quote:
Op woensdag 2 april 2008 17:16 schreef brach het volgende:

1 ding weet ik zeker, hij heeft zeker weten meer gevoelens voor me. anders kan die wel heel erg goed acteren!
Dat kan hij zeker. Zijn vriendin is er tenslotte nog steeds niet achter dat hij een dubbelleven leidt.
quote:
Op woensdag 2 april 2008 22:12 schreef brach het volgende:
2 vrouwen hebben als je voor beide geen gevoelens hebt kan ik nog wel iets bij voorstellen..
ideaal als ze er goed uit zien en je van 2 walletjes kan eten zonder er probelemen mee te hebben.
Maar als je op 1 van die 2 verliefd word is het is toch heel iets anders? dan wil je toch alleen bij diegene zijn waar je echt gek op bent? of...... ag ja
Dat doet ie toch ook
  woensdag 2 april 2008 @ 22:46:42 #68
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57792696
soms is die plaat voor iemands hoofd niet te breken...
pi_57793009

[ Bericht 100% gewijzigd door brach op 02-04-2008 22:57:12 ]
pi_57793037
quote:
Op woensdag 2 april 2008 22:55 schreef brach het volgende:
Dat doet ie toch ook
nee dat doet hij niet, zodra hij de mogelijkheid krijgt om mij te zien is die bij mij..

die andere opmerking van je.. hmm moet toegeven die was sterk!

pi_57793077
.
pi_57793195
quote:
Op woensdag 2 april 2008 22:55 schreef brach het volgende:
nee dat doet hij niet, zodra hij de mogelijkheid krijgt om mij te zien is die bij mij..
Naast wie ligt hij vaker denk je?
En hij weet dat als hij een keus maakt, hij altijd naast jou zou kunnen liggen, maar hij doet het niet.

Die edits vind ik trouwens reuze irritant, ik word er buitengewoon nieuwsgierig van. Denk anders eerst na voor je iets post, bespaart mij een hoop raadsels.
pi_57793331
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:00 schreef Xennia het volgende:

[..]

Naast wie ligt hij vaker denk je?
En hij weet dat als hij een keus maakt, hij altijd naast jou zou kunnen liggen, maar hij doet het niet.

zijn vriendin is het huis uit en woont 5 minuten van ons werk vandaan.
hij woont ook nog thuis eigenlijk maar kan nu mooi iedere dag daar slapen.. zo bij werk en bespaard hem het trein reizen.
Ik woon nog thuis.. dus iedere dag hier slapen zit er ook niet in.
Bij haar heeft hij wel veel meer vrijheid en zelfstandigheid.
  woensdag 2 april 2008 @ 23:10:00 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57793466
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:05 schreef brach het volgende:

hij woont ook nog thuis eigenlijk maar kan nu mooi iedere dag daar slapen.. zo bij werk en bespaard hem het trein reizen.
Hij is dus enkel bij haar uit praktische overwegingen maakt ie jou wijs.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57793524
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:10 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hij is dus enkel bij haar uit praktische overwegingen maakt ie jou wijs.
nee dat heeft hij nooit gezegd maar ik denk dat zulke kleine dingetjes wel meespelen ja..
  woensdag 2 april 2008 @ 23:12:20 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57793555
Of wil je dat heel graag denken?
Ik moet zeggen dat hij het wel slick speelt.
pi_57793790
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:12 schreef Copycat het volgende:
Of wil je dat heel graag denken?
Ik moet zeggen dat hij het wel slick speelt.
Nee dat wil ik helemaal niet GRAAG denken, want als dat een reden is om bij haar te blijven vind ik dat erg jammer..
  woensdag 2 april 2008 @ 23:23:39 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57793909
Het lijkt mij minder pijnlijk, want afstandelijker, dan wanneer hij bij haar blijft omdat hij dat nu eenmaal het liefste wil, met jou on the easy side.
Misschien zie ik het te negatief, maar negen van de tien keer is het wel realiteit.
pi_57793914
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:05 schreef brach het volgende:

[..]

Ja, hij is daar natuurlijk alleen om te slapen na een vermoeiende werkdag.

Trouwens een baas die nog thuis woont, wat doet hij? Hoofd hamburgerbraden bij de MC?
pi_57794006
om het topic een andere wending te geven, post eens wat fotos van jullie 2, daar valt misschien ook uit te halen of hij acteur is of niet.

srry, begint n btje laat te worden voor mij al
Azwethinkweiz
pi_57794048
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:23 schreef Copycat het volgende:
Het lijkt mij minder pijnlijk, want afstandelijker, dan wanneer hij bij haar blijft omdat hij dat nu eenmaal het liefste wil, met jou on the easy side.
Misschien zie ik het te negatief, maar negen van de tien keer is het wel realiteit.
vaker is pijn het beste medicijn om er helemaal vanaf te raken
Azwethinkweiz
pi_57794055
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:23 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja, hij is daar natuurlijk alleen om te slapen na een vermoeiende werkdag.

Trouwens een baas die nog thuis woont, wat doet hij? Hoofd hamburgerbraden bij de MC?
nee, we studeren allebei nog. hij 1 dag in de week.
Wou eigenlijk precies gaan vertellen wat voor werk we dan doen, maar bij nader inzien is dat toch niet zo van belang.
  woensdag 2 april 2008 @ 23:30:33 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57794135
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:27 schreef El.Wulfo het volgende:
vaker is pijn het beste medicijn om er helemaal vanaf te raken
True. Zachte heelmeesters en stinkende wonden und so weiter. Maar het is natuurlijk ook makkelijker en prettiger om te denken dat dit dan juist die regelbevestigende uitzondering is.
pi_57794195
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:27 schreef brach het volgende:

[..]

nee, we studeren allebei nog. hij 1 dag in de week.
Wou eigenlijk precies gaan vertellen wat voor werk we dan doen, maar bij nader inzien is dat toch niet zo van belang.
Ah, dat scheelt je weer een edit.

Maar hij is dus iedere dag bij haar?
pi_57794327
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

True. Zachte heelmeesters en stinkende wonden und so weiter. Maar het is natuurlijk ook makkelijker en prettiger om te denken dat dit dan juist die regelbevestigende uitzondering is.
dan zou ik toch liever de regel bevestigen door middel van uitzondering dat hij niet doet alsof
Azwethinkweiz
  woensdag 2 april 2008 @ 23:38:46 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57794366
Alleen heb jij noch TS daar een hand in. En is de kans klein ...
pi_57794424
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:38 schreef Copycat het volgende:
Alleen heb jij noch TS daar een hand in. En is de kans klein ...
noouuuuw.... ik kan natuurlijk altijd met die vriendin van die gast gaan praten, en dan heeft hij niet meer te kiezen
Azwethinkweiz
pi_57794535
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:40 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

noouuuuw.... ik kan natuurlijk altijd met die vriendin van die gast gaan praten, en dan heeft hij niet meer te kiezen
nu maar hopen dat ze vlakbij je werk woont!
  woensdag 2 april 2008 @ 23:48:43 #89
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_57794648
quote:

[..]

slechte ervaringen?

ehm, een penalty missen en eten laten aanbranden of een slechtbesluit maken doe je niet expres, vreemdgaan dat is iets waar hij zich zeker wel bewust van isen wat ie echt niet per ongeluk deed
Droeloe
pi_57795454
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:48 schreef Kevin_NL het volgende:

[..]

ehm, een penalty missen en eten laten aanbranden of een slechtbesluit maken doe je niet expres, vreemdgaan dat is iets waar hij zich zeker wel bewust van isen wat ie echt niet per ongeluk deed
Beetje laat, was al gezegd.
  donderdag 3 april 2008 @ 00:45:19 #91
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_57795831
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:22 schreef brach het volgende:

[..]

Beetje laat, was al gezegd.
ok had ik niet gezien
maar het punt is, ALS hij besluit toch zijn vriendin te dumpen en jullie gelukkig samenzijn is er wel een vrij grote kans dat als hij een leuk meisje ontmoet hij erdan niet zo moeilijk over denkt en gewoon met haar vreemdgaat
Droeloe
pi_57795890
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:45 schreef Kevin_NL het volgende:

[..]

ok had ik niet gezien
maar het punt is, ALS hij besluit toch zijn vriendin te dumpen en jullie gelukkig samenzijn is er wel een vrij grote kans dat als hij een leuk meisje ontmoet hij erdan niet zo moeilijk over denkt en gewoon met haar vreemdgaat
Klopt, die kans is er.
maar eerder schreef hier ook iemand dat het zo helemaal niet hoeft te zijn.
hij gaat wel met MIJ vreemd, en iemand die vreemd gaat hoeft dat niet altijd te blijven doen.
maar toch.. het kan idd zo zijn ja & zou hem ook niet zo gauw 100% vertrouwen.
pi_57796022
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 23:14 schreef brach het volgende:
Ik word hier zo gek, moet het aan iemand kwijt maar dat kan helaas aan niemand!
Dan maar op een forum...
Ik ben hier nieuw en weet nog niet helemaal hoe alles werkt, dus hoop dat ik het goed plaats.
hoe zal ik beginnen.........
Ik ben helemaal hotel de botel smoor verliefd!!
Op een hele leuke, grappige, knappe, goed geklede, sexy, spontane, lieve jongen...... Met een vriendin.
Hij werkt bij mij, of beter gezegd hij is zelfs een beetje mijn baas.
Mijn advies: hier al gewoon stoppen.
Sanity is (not) statistical
  donderdag 3 april 2008 @ 00:56:14 #94
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_57796027
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:48 schreef brach het volgende:

[..]

Klopt, die kans is er.
maar eerder schreef hier ook iemand dat het zo helemaal niet hoeft te zijn.
hij gaat wel met MIJ vreemd, en iemand die vreemd gaat hoeft dat niet altijd te blijven doen.
maar toch.. het kan idd zo zijn ja & zou hem ook niet zo gauw 100% vertrouwen.
ja klopt hij hoeft niet perse altijd vreemd te gaan maarik zou hem dus idd niet 100% vertrouwen. Maarik blijf bij mijn eerste reactie ik zou hem gewoon duidelijk maken dat je wil dat hij snel een keuze maakt en anders dan is het pech.
ik snap alleen niet wat je nou bedoelt met dat hij wel met JOU vreemdgaat, hij gaat gewoon vreemd voor zijn vriendin tegen wie hij zegt dat hij alleen van haar houd. en die vriendin die hij naait kan jij zijn (nee niet die manier van naaien )
Droeloe
pi_57797157
paar maanden relatie...............dan is zijn relatie nog niet serieus...............dus hij wil zoveel mogelijk vrouwen

Want hij is nog jong, zo was ik vroeger ook.........

Jij doet gewoon veel te makkelijk.............jij doet alles voor hem en dat vind hij prettig.........

zo simpel ligt het.........
pi_57798934
quote:
Op donderdag 3 april 2008 06:12 schreef Ninedarts het volgende:
paar maanden relatie...............dan is zijn relatie nog niet serieus...............dus hij wil zoveel mogelijk vrouwen

Want hij is nog jong, zo was ik vroeger ook.........

Jij doet gewoon veel te makkelijk.............jij doet alles voor hem en dat vind hij prettig.........

zo simpel ligt het.........
zoveel mogelijk vrouwen valt wel mee, anders was hij wel vrijgezel gebleven..
Ik denk namelijk niet dat hij veel kan scoren als hij een vriendin heeft. ( naast mij dan )
Hij is volgens mij nooit zo geweest want hij heeft een tijd terug nog een relatie van 3 jaar gehad.
tja wie weet ging hij daar ook vreemd bij het leven maar dat denk ik niet.. en daar heb ik een reden voor.

Ik heb vanacht een besluit genomen, zie hem vanavond...
Laat morgen of vanavond rond 11 uur wel weten hoe het gegaan is.

donderdag 3 april 2008 @ 09:56:10 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57798963
En welk besluit heb je vannacht dan genomen?
pi_57799119
zoiezo dat ik er mee ga kappen.. of ik het vol hou is het 2e, maar ga mijn best doen.
Ik heb al helemaal precies in mn kop zitten hoe ik het ga zeggen!
en gebruik zeker wat van de reacties die mensen hier gegeven hebben.
pff, word lastig ( ook al is dat voor sommige moeilijk te snappen )
pi_57799169
succes
Azwethinkweiz
  donderdag 3 april 2008 @ 10:19:46 #100
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57799347
En als hij je vanavond weer zwoel in de ogen kijkt... wat gebeurt er dan?

Dit alles doet me trouwens een beetje denken aan de jewelsophie-topics..
pi_57799760
quote:
Op woensdag 2 april 2008 22:27 schreef El.Wulfo het volgende:
nouwja, mensen kunnen meer als 1 ander mens liefhebben.
En als je bij de een bent of bij de ander maakt ook uit wie je op dat moment leuk vind.
maar ideaal is het niet als je ermee kan leven. Maar meestal zijn dat de hartless bastards en die doen niet zoveel moeite (guess, daar weet ik weer niets van af )

dus, laat hem beslissen maar pas op de eind van de avond, als je al ff bij hem bent geweest en je invloed hebt uitgeoefend
Ik snap niet waarom je zo meegaat in het verhaal van TS. True, mensen kunnen meer dan 1 mens lief hebben.

Maar die beslissing, joh, die is al lang genomen. Namelijk dat de vriendin van de baas de hoofdvrouw is, de relatie in het openbaar, en TS is de bijvrouw, de minnares, zij die niet gezien mag worden. Die kaarten zijn geschud, en alles wat TS kan doen is die situatie accepteren, of meer zelfrespect tonen en die situatie ("relatie") verbreken.

Mooie praatjes en gebaren van zijn kant zijn wat dat betreft zo hol als een vat. Dat is het lot van het vriendinnetje van de baas, en stond du moment vast op het moment dat zij als vrouw nummer twee voor de genegenheid van haar bovengeschikte koos.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_57801438
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:19 schreef twentemeisje het volgende:
En als hij je vanavond weer zwoel in de ogen kijkt... wat gebeurt er dan?

Dit alles doet me trouwens een beetje denken aan de jewelsophie-topics..
Hopen dat ik het kan weerstaan...
Net met een vriendin over gehad. en mn beslissing staat vast!
  donderdag 3 april 2008 @ 12:05:22 #103
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57801521
en wat mag die beslissing dan wel niet zijn?
  donderdag 3 april 2008 @ 12:10:28 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57801638
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:06 schreef brach het volgende:
zoiezo dat ik er mee ga kappen.. of ik het vol hou is het 2e, maar ga mijn best doen.
Ik heb al helemaal precies in mn kop zitten hoe ik het ga zeggen!
en gebruik zeker wat van de reacties die mensen hier gegeven hebben.
pff, word lastig ( ook al is dat voor sommige moeilijk te snappen )
  donderdag 3 april 2008 @ 12:11:48 #105
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57801666
er bestaat nog zoiets als zeggen en doen natuurlijk.... vandaar
pi_57802736
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:43 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je zo meegaat in het verhaal van TS. True, mensen kunnen meer dan 1 mens lief hebben.

Maar die beslissing, joh, die is al lang genomen. Namelijk dat de vriendin van de baas de hoofdvrouw is, de relatie in het openbaar, en TS is de bijvrouw, de minnares, zij die niet gezien mag worden. Die kaarten zijn geschud, en alles wat TS kan doen is die situatie accepteren, of meer zelfrespect tonen en die situatie ("relatie") verbreken.

Mooie praatjes en gebaren van zijn kant zijn wat dat betreft zo hol als een vat. Dat is het lot van het vriendinnetje van de baas, en stond du moment vast op het moment dat zij als vrouw nummer twee voor de genegenheid van haar bovengeschikte koos.
Naïviteit denk ik
Azwethinkweiz
  donderdag 3 april 2008 @ 13:53:56 #107
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57803788
Sterkte dan maar vanavond Brach!

(Ja, schaamteloze TVP... maar het is dan ook zoooooo spannneeeeend! )
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  donderdag 3 april 2008 @ 14:21:32 #108
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57804338
-edit- off topic geneuzel weg

Maarre Brach, je doet er imo goed aan om met deze gast te kappen. Kerels die van meerdere walletjes tegelijk proberen te snoepen zijn je aandacht en energie niet waard. Bovendien vind ik dat hij bijzonder weinig respect toont, ook naar jou toe. Je wel zo leuk vinden dat ie met je flirt, weekendjes doorbrengt en het bed in kletst, maar vervolgens doodleuk weer achter (en in) z'n eigen vriendin kruipt... Bah

[ Bericht 31% gewijzigd door Re op 03-04-2008 14:31:56 ]
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  donderdag 3 april 2008 @ 14:30:34 #109
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57804509
Ok ik ga ff dat offtopic geneuzel verwijderen...
pi_57811113
quote:
Op donderdag 3 april 2008 12:02 schreef brach het volgende:

[..]

Hopen dat ik het kan weerstaan...
Net met een vriendin over gehad. en mn beslissing staat vast!
Als je beslissing vast staat dan kun je hem logischerwijze weerstaan.

Ik snap trouwens best dat dat moelijk is hoor, hard blijven als je gevoelens voor iemand hebt, maar het is wel het beste op de lange termijn voor jou. Hoe langer je daarmee wacht hoe meer gevoelens je ontwikkelt en hoe langer het duurt voor je dit af kunt sluiten. En heel misschien beseft hij wel wat je hem waard bent als hij je moet missen en je niet meer zo gemakkelijk te verkrijgen bent naast zijn vriendin, maar hoop er niet te veel op.
  donderdag 3 april 2008 @ 20:34:49 #111
211416 OVERTUIGING
DE VERLICHTING IS NABIJ
pi_57812602
Ik ben ervan overtuigd dat u de juiste beslissing heeft genomen, u heeft naar uw verstand geluisterd en dat is de juiste oplossing.
maar ik ben er wel van overtuigd dat hij u zeer veel smsjes zal sturen om u te overtuigen toch bij hem te blijven, dit las ik namelijk ook al in een eerder topic dat dit waarschijnlijk zal gebeuren.
als u naar uw verstand luisterd reageert u niet op de smsjes.
suc6 en houd vol en geef niet over aan uw gevoelens, u vind vroeg of laat vast een beter vriendje die u wel kunt vertrouwen.
ik ben er heilig van overtuigd dat u slaagt.
ik sla alvast een kruis, in de hoop gauw updates te vergaren over de situatie
CHRISTENEN VERENIGT U!
GIJ ZULT ALLEN ATHEÏSTEN OVERTUIGEN VAN GOD!
  donderdag 3 april 2008 @ 21:52:05 #112
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_57814737
quote:
Op donderdag 3 april 2008 20:34 schreef OVERTUIGING het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat u de juiste beslissing heeft genomen, u heeft naar uw verstand geluisterd en dat is de juiste oplossing.
maar ik ben er wel van overtuigd dat hij u zeer veel smsjes zal sturen om u te overtuigen toch bij hem te blijven, dit las ik namelijk ook al in een eerder topic dat dit waarschijnlijk zal gebeuren.
als u naar uw verstand luisterd reageert u niet op de smsjes.
suc6 en houd vol en geef niet over aan uw gevoelens, u vind vroeg of laat vast een beter vriendje die u wel kunt vertrouwen.
ik ben er heilig van overtuigd dat u slaagt.
ik sla alvast een kruis, in de hoop gauw updates te vergaren over de situatie
Ik had even de interesse verloren in dit topic.

Maar nu de dorpsidioot van dit forum er weer is...
I mean no harm
  donderdag 3 april 2008 @ 21:53:36 #113
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57814780
ik zou adviseren er niet op te reageren
pi_57815988
fijn!!
kom ik op werk, helemaal zenuwachtig.
Is hij ziek! pff.. ik baalde zo erg! nu vind ik het nog lastiger, zie hem zaterdag pas weer! ( als die beter is )
Ik had wel een kortaf smsje gestuurd, iets van : kom gewoon werken aansteller en ben je thuis?
waarop ik wel een lief smsje terug kreeg maar wel met de mededeling dat hij niet thuis was en maar bij zijn vriendin was gebleven.

Volgende week zaterdag ga ik stappen waar hij ook heen gaat! daar is hij dan samen met wat vrienden en zijn vriendin. Ben benieuwd hoe die avond gaat lopen en hoe ik erop reageer als ik hem samen met zijn vriendin zie.

Nouja, nu moet ik dus tot zaterdag wachten totdat ik alles wat ik wil zeggen tegen hem kan zeggen..
Ik wil er nu gewoon meteen een einde aan maken.. hoel anger ik wacht hoe meer ik ga twijfelen! en dat wil ik niet.. want ik weet wat (eigenlijk) de beste beslissing is.

Wat voel ik me klote.
  donderdag 3 april 2008 @ 22:55:08 #115
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_57817037
quote:
Op donderdag 3 april 2008 22:25 schreef brach het volgende:
fijn!!
kom ik op werk, helemaal zenuwachtig.
Is hij ziek! pff.. ik baalde zo erg! nu vind ik het nog lastiger, zie hem zaterdag pas weer! ( als die beter is )
Ik had wel een kortaf smsje gestuurd, iets van : kom gewoon werken aansteller en ben je thuis?
waarop ik wel een lief smsje terug kreeg maar wel met de mededeling dat hij niet thuis was en maar bij zijn vriendin was gebleven.

Volgende week zaterdag ga ik stappen waar hij ook heen gaat! daar is hij dan samen met wat vrienden en zijn vriendin. Ben benieuwd hoe die avond gaat lopen en hoe ik erop reageer als ik hem samen met zijn vriendin zie.

Nouja, nu moet ik dus tot zaterdag wachten totdat ik alles wat ik wil zeggen tegen hem kan zeggen..
Ik wil er nu gewoon meteen een einde aan maken.. hoel anger ik wacht hoe meer ik ga twijfelen! en dat wil ik niet.. want ik weet wat (eigenlijk) de beste beslissing is.

Wat voel ik me klote.
als je je echt klote voelt en je zo lang moet wachten tot je hem weer ziet, waarom bel of sms je hem dan niet even om wat eerder af te spreken (niet van tevoren zeggen waar het over gaat natuurlijk)

offtopic: @ OVERTUIGING, zo te zien heeft je kruis dat je geslagen heeft niet geholpen en heeft god niet naar je geluisterd...

[ Bericht 2% gewijzigd door Kevin_NL op 03-04-2008 23:01:37 ]
Droeloe
  donderdag 3 april 2008 @ 22:58:17 #116
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57817141
Ik zou me afvragen of ik een zinvolle relatie zou willen hebben met iemand die het niet zo nauw neemt met trouw, toewijding en eerlijkheid.
En verder...karma is a bitch.

Ik zou me er van zijn levensdagen niet aan branden.
pi_57817335
Ik kan niet smse of bellen omdat hij bij zijn vriendin is.
Bahh.. wat doet verliefdheid toch stomme dingen met je!
  donderdag 3 april 2008 @ 23:05:42 #118
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57817403
Nee, jij doet stomme dingen met jezelf.
Liefde heeft hele andere wonderlijke eigenschappen.
pi_57817486
Ik heb het ook over verliefheid, niet over liefde.
Liefde is heel iets anders, liefde komt van beide en dat heb je alleen voor elkaar..
dat is iig wat ik onder liefde versta
pi_57817508
Wat een eikel!

Ik zou heel goed nadenken of je wel met hem verder wilt..
  donderdag 3 april 2008 @ 23:16:56 #121
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57817797
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:07 schreef brach het volgende:
Ik heb het ook over verliefheid, niet over liefde.
Liefde is heel iets anders, liefde komt van beide en dat heb je alleen voor elkaar..
dat is iig wat ik onder liefde versta
Wil je nu beweren dat de gevoelens die je voor hem hebt niet 'werkelijk' zijn ?
Dan begrijp ik al helemaal niet wat je probleem is.
pi_57817805
Net een smsje gestuurd, kon het niet laten want maak mezelf helemaal gek!
heb gestuurd dat als hij morgen weer beter is en gaat werken dat hij me even moet bellen in de pauze, omdat ik iets moet weten over werk wat ik liever aan hem wil vragen.
Dit heb ik natuurlijk er neer gezet omdat anders zijn vriendin het dadelijk leest...
Ik ga morgen gewoon via de telefoon zeggen dat ik er mee wil kappen.. ik word stapel gek als ik tot zaterdag moet wachten!& dan moet ik ook nog is heel de dag met hem werken voordat ik het eindelijk kan zeggen.
Ik ga iig tegen hem zeggen, dat ik er mee wil kappen omdat ik niets meer ben dan gewoon lust voor hem. Als hij zegt dat het niet zo is. zeg ik gewoon bewijs dan dat het niet zo is?
dat kan hij niet bewijzen zolang hij bij zijn vriendin blijft!
pi_57818415
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:16 schreef SHE het volgende:

[..]

Wil je nu beweren dat de gevoelens die je voor hem hebt niet 'werkelijk' zijn ?
Dan begrijp ik al helemaal niet wat je probleem is.
nee dat wil ik helemaal niet beweren!
mijn gevoelens voor hem zijn 100% echt. ik voel zelf dat ik verliefd op hem ben ja..
waar in vredes naam zie je staan dat mijn gevoelens voor hem niet werkelijk zijn?
ik zeg alleen dat liefde iets anders is dan verliefdheid..
nogmaals.......het moet moet 2 kanten komen en liefde heb je alleen voor elkaar.
dat is volgens mij niet helemaal het geval helaas..
  donderdag 3 april 2008 @ 23:44:18 #124
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57818642
Hoe kun je iets liefhebben, wat je weerstand biedt?
Zelfs een kat geeft je respons.
Daarom vind ik je scheiding van liefde en verliefdheid bijna griezelig, heb je een hekel aan jezelf ofzo?
Liefde heeft ALLES met verliefdheid te maken.
Ik wil je niet de les lezen hoor, maar het verwondert me dat je jezelf zoveel pijn wil doen.
pi_57818821
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:44 schreef SHE het volgende:
Hoe kun je iets liefhebben, wat je weerstand biedt?
Zelfs een kat geeft je respons.
Daarom vind ik je scheiding van liefde en verliefdheid bijna griezelig, heb je een hekel aan jezelf ofzo?
Liefde heeft ALLES met verliefdheid te maken.
Ik wil je niet de les lezen hoor, maar het verwondert me dat je jezelf zoveel pijn wil doen.
Volgens mij pak jij het gewoon heel anders op, veel te diep!
enige wat ik zei is dat verliefdheid stomme dingen met je doet. Misschien had ik het beter kunnen neerzetten : verliefheid KAN stomme dingen met je doen.
& dat is bij mij het geval.
Mijn scheiding tussen echte liefde & verliefdheid vind ik helemaal niet zo gek.
ik vind gewoon niet dat ik ECHTE liefde met die jongen heb, omdat hij nog liefde met een ander deelt.
  vrijdag 4 april 2008 @ 00:10:07 #126
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57819269
Dan vraag ik het dus nog maar een keer...wie de neuk is hij dat hij die liefde van jou dan verdient?
pi_57819404
quote:
Op donderdag 3 april 2008 23:50 schreef brach het volgende:

[..]

Volgens mij pak jij het gewoon heel anders op, veel te diep!
enige wat ik zei is dat verliefdheid stomme dingen met je doet. Misschien had ik het beter kunnen neerzetten : verliefheid KAN stomme dingen met je doen.
& dat is bij mij het geval.
Mijn scheiding tussen echte liefde & verliefdheid vind ik helemaal niet zo gek.
ik vind gewoon niet dat ik ECHTE liefde met die jongen heb, omdat hij nog liefde met een ander deelt.
Ik ben het met je eens hoor. Verliefdheid is een chemisch gebeuren. Wanneer je van elkaar gaat houden na die eerste periode kun je pas spreken van liefde. Je lijkt me een slimme meid. Laat niet zo met je sollen. Je wordt gebruikt door deze jongen en dat gaat ten koste van jezelf. Meteen bellen. Kan jou het schelen dat hij bij zijn vriendin is, dat is zijn probleem.
  vrijdag 4 april 2008 @ 00:17:59 #128
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_57819429
quote:
Op woensdag 2 april 2008 16:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wat een klootzak is die gast . Heb je hem geneukt TS?
In dat weekend toch
  vrijdag 4 april 2008 @ 00:19:58 #129
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_57819473
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 00:17 schreef Overlast het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor. Verliefdheid is een chemisch gebeuren. Wanneer je van elkaar gaat houden na die eerste periode kun je pas spreken van liefde. Je lijkt me een slimme meid. Laat niet zo met je sollen. Je wordt gebruikt door deze jongen en dat gaat ten koste van jezelf. Meteen bellen. Kan jou het schelen dat hij bij zijn vriendin is, dat is zijn probleem.
helemaal mee eens! Dat is ook wel zo eerlijk voor zijn vriendin dan weet die ook gelijk waar ze aan toe is
Droeloe
pi_57819524
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 00:17 schreef Overlast het volgende:

[..]

bedankt, iemand die me snapt!

En over dat bellen, heb je ook gelijk in eigenlijk.
Helaas heb ik niet zoveel lef om dat te doen.
Ik moet ook nog normaal met hem kunnen werken.
Dus dikke ruzie met hem hebben zit ik ook niet op te wachten..
  vrijdag 4 april 2008 @ 00:23:17 #131
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57819546
Laat die gast lekker zijn eigen rotzooi opruimen.
Wat is dat voor iets naars? Hem confronteren bij zijn vriendin zodat ook zij over de rooie gaat.
Dat is zijn verantwoordelijkheid, niet die van TS. Zij hoeft alleen maar voor zichzelf te zorgen.
pi_57819605
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 00:23 schreef SHE het volgende:
Laat die gast lekker zijn eigen rotzooi opruimen.
Wat is dat voor iets naars? Hem confronteren bij zijn vriendin zodat ook zij over de rooie gaat.
Dat is zijn verantwoordelijkheid, niet die van TS. Zij hoeft alleen maar voor zichzelf te zorgen.
Dat is ook wel weer zo idd, het is zijn probleem en aan hem om eerlijk te zijn tegen zijn vriendin.
Doet hij dat niet dan weet ik ook weer genoeg:)
pi_57819710
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 00:25 schreef brach het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer zo idd, het is zijn probleem en aan hem om eerlijk te zijn tegen zijn vriendin.
Doet hij dat niet dan weet ik ook weer genoeg:)
Het is inderdaad zijn probleem. Maar jij zit onderhand met de gebakken peren. Jij zit je nu op te vreten! Dus maak je het jouw probleem. Maar misschien heb je gelijk. Je moet nog met hem werken later. Beter breng je hem niet in een moeilijk parket. Dan kon hij later nog wel eens vervelend gaan doen.
pi_57819787
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 00:29 schreef Overlast het volgende:

Dan kon hij later nog wel eens vervelend gaan doen.
precies..
vandaag was ik echt in staat om gewoon maar ontslag te nemen
kan me er zo weinig bij voorstellen dat ik dadelijk of ooit nog leuk naar mijn werk kan gaan.
pi_57820423
en zie daar het grote minpunt van relaties met collega's
pi_57820516
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 01:09 schreef Thrilled het volgende:
en zie daar het grote minpunt van relaties met collega's
Klopt
pi_57820721
Net of ik nu kan slapen...
pi_57821038
Ik kan dus niet slapen... hij blijft maar in mijn hoofd spoken helaas.

Ik voel nu voor het eerst dat ik echt spijt heb!!
Moet eerlijk zeggen dat ik er weer wat traantjes om aan het laten ben.. Hoef geen medelijde hoor! het is mijn stomme eigen fout hoor! dus people, don't get me wrong
Vind het gewoon relax dat ik hier open over mijn gevoelens kan zijn, niemand die me kent.
Ik ben wel ontzettend blij dat ik hier mijn verhaal heb geplaatst, door jullie reacties zijn mijn ogen echt geopend. Ik zag het zo anders of beter gezegd ik wou het anders zien, dacht dat ik echt wel meer was voor hem dan alleen een ''tussendoortje''.

Het is zo stom, zorda je verliefd word op een persoon zie je dingen zo anders ( althans ik ).
Vond net een briefje met een hartje erop getekend en dan onze namen er boven geschreven door hem.
Dat gaf hij stiekem op werk aan mij. Normaal zou ik dat zo kinderachtig vinden en kneuzig, maar toen vond ik dat zo schattig en grappig ineens. strange things...

Toen ik dit verhaal hier neer had gezet, hoopte ik echt op reacties als: hij is zeker weten gek op jou geef hem nog wat tijd. & het is ook een hele moeilijke stap om het uit te maken met je huidige relatie.
allemaal bullhit dus..
Ja 1 iemand hier dacht dat hij wel gek op mij is. ( en stiekem, heel fout, hoop ik dat nog steeds)

Morgen word echt moeilijk om hard te blijven, en om niet teveel mijn emoties te laten zien..
Als ik ook nog is laat zien dat ik het verschrikkelijk vind dat hij mij gebruikt heeft kom ik helemaal dom over..

Nou ik slaap voorlopig nog niet..
Voor de rest, Slaap lekker !

ps. beetje wanhopig lijk ik nu wel.. Hopelijk voel ik me morgen beter
pi_57821051
  vrijdag 4 april 2008 @ 09:22:18 #140
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57822722
Goedemorgen Brach

En nee, je hebt geen enkele reden om je stom te voelen. Iedereen komt wel eens in een situatie dat ie liever naief gelukkig wenst te zijn, in plaats van realistisch en wellicht deprimerend. Jou gevoelens naar hem toe lijken me oprecht, nou dan is het ook logisch dat je er het maximale uit probeert te halen.

Grootste probleem met zulke mensen blijft; als hij nu dit bij zijn vriendin doet, waarom dan niet straks bij jou... Hij had ook veel minder ver kunnen gaan met jou en al veel eerder kunnen breken met zijn huidige vriendin. Immers verliefd worden op een ander kan gebeuren en is niets aan te doen, hoe je daar mee omgaat is in dit geval echter ver onder de maat.

Deze hele situatie is heel erg herkenbaar, je ziet het overal, dus ook op het werk. Ter voorbeeld; ik wenste graag over te stappen naar een andere baas. Mijn eigen baas wilde in het geheel niet luisteren omdat ik nog altijd was gedetacheerd (lees een melkkoe). Pas toen de detachering hard werd stopgezet, gingen er ogen open en kon er eerlijk worden onderhandeld. Nu heb ik duidelijke afspraken en kan ik binnen aanzienlijke tijd geruisloos overstappen.
Snap je wat ik bedoel? Mensen willen niet luisteren of eerlijk 'onderhandelen' zolang ze de macht hebben. Ze vinden het allemaal wel best. Deze jongen zal gek zijn als ie iets onderneemt zolang hij alles kan hebben. Laat hem duidelijk merken 'tot hier en niet verder'. Als ie echt zo in je geïnteresseerd is, zul je zien dat ie binnen een paar dagen bij zijn vriendin weg is. Vervolgens is het aan jou om te besluiten of je hem nog wel kunt vertrouwen, maar dat is iets waar niemand hier je echt mee kan helpen. Dat zul je zelf moeten beslissen... Alhoewel ik je toch dringend het advies wil meegeven kritisch na te denken of dit het type persoon is waar je je leven mee wenst te delen.

Ach en anders dan pak je hem toch gewoon vol op de bek zaterdag waar z'n vriendin bij is... Moet je zien hoe snel het voorbij is
pi_57826873
Iemand nog advies wat ik dadelijk nog meer tegen hem moet zeggen aan de telefoon?
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:01:51 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_57827331
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:39 schreef brach het volgende:
Iemand nog advies wat ik dadelijk nog meer tegen hem moet zeggen aan de telefoon?
blijft standvast, geef hem geen vinger want hij gaat het proberen....
  vrijdag 4 april 2008 @ 13:25:21 #143
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57827849
Wens hem ook een gelukkig leven met zijn vriendin 14.gif. Daar houden jongens/mannen namelijk niet van.
pi_57829034
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 13:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wens hem ook een gelukkig leven met zijn vriendin 14.gif. Daar houden jongens/mannen namelijk niet van.
ja en alle vrouwen zijn geboren huisvrouwen
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:29:07 #145
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57829236
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:18 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Pas wanneer je als man de ketting te lang maakt krijg je opstandig gedrag. Hou ze goed kort en ze hebben voldoende aan het aanrecht en de eettafel.
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:30:52 #146
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57829275
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:18 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Juist!
pi_57829339
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 12:39 schreef brach het volgende:
Niet wat, wel wanneer.
SMS en bel hem als hij bij zijn vriendin is.
Eerst bellen (waarvoor hij dan naar een andere kamer moet en het snel af moet kappen) en dan SMSsen - wat zij niet mag lezen.

Bel hem, zeg dat je hem mist, met hem in een hotel wilt zijn, en dat het niet eerlijk is, en dat je van hem houdt en dat je je rot voelt en blablabla en etcetera.
Gooi alles er maar uit.
En daarna per SMS hetzelfde.

Trek je er niets van aan dat hij bij zijn vriendin is. Dat is toch zeker zijn probleem?

Laat hem dat maar eens uitleggen, hahaha.
Waarom moeten alle problemen van deze driehoeksrelatie bij jou terechtkomen?
Waarom moet jij je stilhouden; zodat hij een vriendin erbij kan hebben?
Hij de lusten en jij de lasten? Niks hoor!
Laat hem ook maar eens delen in dit dilemma!

[ Bericht 16% gewijzigd door mgerben op 04-04-2008 14:46:17 ]
  vrijdag 4 april 2008 @ 14:37:36 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57829399
Ze moet nog met hem samenwerken, mgerben, dus die tactiek lijkt me niet echt handig.
  vrijdag 4 april 2008 @ 15:49:09 #149
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_57830885
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:34 schreef mgerben het volgende:

[..]

Niet wat, wel wanneer.
SMS en bel hem als hij bij zijn vriendin is.
Eerst bellen (waarvoor hij dan naar een andere kamer moet en het snel af moet kappen) en dan SMSsen - wat zij niet mag lezen.

Bel hem, zeg dat je hem mist, met hem in een hotel wilt zijn, en dat het niet eerlijk is, en dat je van hem houdt en dat je je rot voelt en blablabla en etcetera.
Gooi alles er maar uit.
En daarna per SMS hetzelfde.

Trek je er niets van aan dat hij bij zijn vriendin is. Dat is toch zeker zijn probleem?

Laat hem dat maar eens uitleggen, hahaha.
Waarom moeten alle problemen van deze driehoeksrelatie bij jou terechtkomen?
Waarom moet jij je stilhouden; zodat hij een vriendin erbij kan hebben?
Hij de lusten en jij de lasten? Niks hoor!
Laat hem ook maar eens delen in dit dilemma!
Precies wat hij/zij zegt
het is eerlijker voor die vriendin en sommigen zeggen wel ja dat moet hij zelf maar regelen, zijn zaken, daar ben ik het niet mee eens, want ik denk niet dat hij het tegen die vriendin gaat zeggen dat hij vreemdging, dan heeft die vriendin straks weer een probleem miss dat ze denkt dat hij vreemdgaat maar geen bewijs heeft.
alhoewel het eigenlijk ook wel weer verkeerd is om hem zomaar met zijn vriendin erbij te grazen te nemen maar gewoon wat jij zegt ja een belletje terwijl hij bij zijn vriendin is lijkt me eigenlijk wel terecht.
quote:
Ze moet nog met hem samenwerken, mgerben, dus die tactiek lijkt me niet echt handig.
nee ze moet niet meer met hem samenwerken als je het topic gelezen had dan had je gezien dat ze ontslag heeft genomen...
Droeloe
pi_57830963
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 00:33 schreef brach het volgende:

[..]

precies..
vandaag was ik echt in staat om gewoon maar ontslag te nemen
kan me er zo weinig bij voorstellen dat ik dadelijk of ooit nog leuk naar mijn werk kan gaan.
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:49 schreef Kevin_NL het volgende:

[..]

nee ze moet niet meer met hem samenwerken als je het topic gelezen had dan had je gezien dat ze ontslag heeft genomen...
Ik zou de cursus "lezen voor gevorderden" maar eens gaan volgen als ik jou was.
pi_57831056
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:49 schreef Kevin_NL het volgende:

Precies wat hij/zij zegt
het is eerlijker voor die vriendin en sommigen zeggen wel ja dat moet hij zelf maar regelen, zijn zaken, daar ben ik het niet mee eens, want ik denk niet dat hij het tegen die vriendin gaat zeggen dat hij vreemdging, dan heeft die vriendin straks weer een probleem miss dat ze denkt dat hij vreemdgaat maar geen bewijs heeft.
alhoewel het eigenlijk ook wel weer verkeerd is om hem zomaar met zijn vriendin erbij te grazen te nemen maar gewoon wat jij zegt ja een belletje terwijl hij bij zijn vriendin is lijkt me eigenlijk wel terecht.
Ik denk niet dat ze daar iets mee opschiet. Ten eerste denk ik dat hij toch niet zal praten aan de teleoon als zijn vriendin erbij is, dus zij kan toch niet haar verhaal kwijt. Ten tweede vind ik het maar een kinderachtige tactiek: Ik krijg niet wat ik wil, dus ik ga jou dan maar irriteren. Wat hij tegen zijn vriendin zegt is niet haar probleem, maar iets tussen hem en zijn vriendin.
quote:
Ik weet niet waar je dat hebt zien staan, maar ik zie het nergens hoor.
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:01:04 #152
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_57831121
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:53 schreef Roquefort het volgende:

[..]

[..]

Ik zou de cursus "lezen voor gevorderden" maar eens gaan volgen als ik jou was.
waar kan ik die cursus volgen?
Droeloe
pi_57831216
Hij belde mij net, maar kon niet opnemen omdat ik met wat bezig was.
hij smste mij daarna dat hij nog steeds bij zijn vriendin was maar dat ik hem wel kon bellen.. (hij denkt namelijk dat ik iets wil vragen over werk)
ik heb terug gesmst: nee, laat maar spreek je morgen!
Dus dan toch maar morgen persoonlijk tegen hem zeggen..
overdag tijdens werk ga ik afstandelijk tegen hem doen, als hij me stiekem wilt zoenen zeg ik dat ik daar niet meer van gediend ben.
Na werk tijd ga ik alles dan tegen hem zeggen...
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:08:29 #154
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_57831262
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:58 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze daar iets mee opschiet. Ten eerste denk ik dat hij toch niet zal praten aan de teleoon als zijn vriendin erbij is, dus zij kan toch niet haar verhaal kwijt. Ten tweede vind ik het maar een kinderachtige tactiek: Ik krijg niet wat ik wil, dus ik ga jou dan maar irriteren. Wat hij tegen zijn vriendin zegt is niet haar probleem, maar iets tussen hem en zijn vriendin.
[..]

Ik weet niet waar je dat hebt zien staan, maar ik zie het nergens hoor.
tja ik vind het gewoon een beetje lullig voor zijn vriendin dat hij zo makkelijk ff een weekendje met een andere meid doorbrengt als ze op vakantie is, dus vond ik het eigenlijk wel een beetje terecht als ze die vriendin er mee confronteert.
maar idd ik had het verkeerd gelezen ze werkt er nog wel dan zou ik er idd niet zon ruzie van proberen te maken en het op een aardige manier te vertellen dat je het niet meer ziet zitten
Droeloe
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:14:54 #155
103192 El.Wulfo
I Am Mine
pi_57832447
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 16:05 schreef brach het volgende:
Hij belde mij net, maar kon niet opnemen omdat ik met wat bezig was.
hij smste mij daarna dat hij nog steeds bij zijn vriendin was maar dat ik hem wel kon bellen.. (hij denkt namelijk dat ik iets wil vragen over werk)
ik heb terug gesmst: nee, laat maar spreek je morgen!
Dus dan toch maar morgen persoonlijk tegen hem zeggen..
overdag tijdens werk ga ik afstandelijk tegen hem doen, als hij me stiekem wilt zoenen zeg ik dat ik daar niet meer van gediend ben.
Na werk tijd ga ik alles dan tegen hem zeggen...
niet uitstellen!

Hoe lang moet je werken? Als je de hele tijd koud en kortaf doet is het denk ik makkelijker om te zeggen.
En is het echt leuk werk of is er nog genoeg ander werk wat je aanstaat? Want ik ben bang dat als je daar blijft werken er de kans is dat je in oude gewoontes terug valt...

ps. veel besloten in een dagje dat ik niet veel achter mn laptop zit
Azwethinkweiz
pi_57833331
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:14 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

niet uitstellen!

Hoe lang moet je werken? Als je de hele tijd koud en kortaf doet is het denk ik makkelijker om te zeggen.
En is het echt leuk werk of is er nog genoeg ander werk wat je aanstaat? Want ik ben bang dat als je daar blijft werken er de kans is dat je in oude gewoontes terug valt...

ps. veel besloten in een dagje dat ik niet veel achter mn laptop zit
Klopt, maar ik weet wet zeker dat dit de beste oplossing is.
beter de harde waarheid dan de mooie leugen.
Als hij echt gek op me is, kom ik daar heel snel achter want ga ervan uit dat hij dan niet bij zijn vriendin blijft.
Doet hij dat wel, dan is het maar goed dat ik ermee gekapt ben toch???
pi_57833541
Oh god, kzie het al gebeuren dat hij het uit maakt met zn vriendin en dan bij jou komt khoef niet te vragen wat je dan gaat beslissen, maar goed, als je maar gelukkig bent
  vrijdag 4 april 2008 @ 18:38:49 #158
103192 El.Wulfo
I Am Mine
pi_57833805
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:09 schreef brach het volgende:

[..]

Klopt, maar ik weet wet zeker dat dit de beste oplossing is.
beter de harde waarheid dan de mooie leugen.
Als hij echt gek op me is, kom ik daar heel snel achter want ga ervan uit dat hij dan niet bij zijn vriendin blijft.
Doet hij dat wel, dan is het maar goed dat ik ermee gekapt ben toch???
juppes nu weet je altijd waar je aan toe bent
En als het helpt, ik leef met je mee
Azwethinkweiz
pi_57834061
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:23 schreef Thrilled het volgende:
Oh god, kzie het al gebeuren dat hij het uit maakt met zn vriendin en dan bij jou komt khoef niet te vragen wat je dan gaat beslissen, maar goed, als je maar gelukkig bent
precies, als ik maar gelukkig ben.
& als hij het om mij uit zou maken zou ik hem misschien wel een kans geven ja, ben ik heel eerlijk in.
Dan maakt hij het wel om MIJ uit, dat doe je ook niet zomaar als ik alleen een ''tussendoortje'' ben.
pi_57834396
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:37 schreef Copycat het volgende:
Als ze gewoon het door emoties en verliefdheid overmande bakvisje speelt en ook niet kan weten dat-ie net bij zijn vriendin zit
pi_57835038
En hij belde me net weer, exrpess onbekend geloof ik anders was hij bang dat ik niet opnam.
Hij was even snel boodschappen doen, dus dan kon die mooi mij even bellen..
Ga me er steeds meer aan irriteren.
Hij vroeg waarover ik hem nou wou spreken, Ik zei dat we het er morgen op werk wel over zouden hebben.
Waarop hij zei: kan nu toch ook gewoon?
NEE, kan nu niet! Je bent nu in een supermarkt & belt me snel even als je eten bent halen voor je vriendinnetje!
Hij vroeg er nog even over door, maar heb niks gezegd.

Laat hem maar even zweten;)
pi_57835312
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 19:40 schreef brach het volgende:
En hij belde me net weer, exrpess onbekend geloof ik anders was hij bang dat ik niet opnam.
Hij was even snel boodschappen doen, dus dan kon die mooi mij even bellen..
Ga me er steeds meer aan irriteren.
Hij vroeg waarover ik hem nou wou spreken, Ik zei dat we het er morgen op werk wel over zouden hebben.
Waarop hij zei: kan nu toch ook gewoon?
NEE, kan nu niet! Je bent nu in een supermarkt & belt me snel even als je eten bent halen voor je vriendinnetje!
Hij vroeg er nog even over door, maar heb niks gezegd.

Laat hem maar even zweten;)
Je bent er wel anders over gaan denken...
Eerst heel erg verliefd en wat radeloos en nu vooral boos. Klopt dat?
Wat ik wel een terechte reactie vind, nu sta je op de tweede plaats.. hij eet van twee walletjes.. en hij gaat vreemd.. niet de meest fijne vriend om te hebben.
Je verdient veel beter!
pi_57835509
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 19:53 schreef Chrrris het volgende:

[..]

Je bent er wel anders over gaan denken...
Eerst heel erg verliefd en wat radeloos en nu vooral boos. Klopt dat?
Wat ik wel een terechte reactie vind, nu sta je op de tweede plaats.. hij eet van twee walletjes.. en hij gaat vreemd.. niet de meest fijne vriend om te hebben.
Je verdient veel beter!
Ja klopt, maar dat komt wel door jullie!
Ik ben nog steeds verliefd. Moet wel eerlijk zeggen dat het in 2 dagen tijd wel minder geworden is.
Of naja minder... ik weet het niet, misschien komt het inderdaad omdat ik boos op hem ben.
Je zegt dat het terrecht is, maar is dat het echt??
Ik wist dat hij een vriendin had, dus had dit kunnen verwachten..
pi_57836990
Moet zeggen dat die kerel het wel lekker doet. Eerst zoent hij wat met jou stiekem op het kantoor, dat doet hij vervolgens wat meer, daarna is z'n vriendin even in het buitenland en gaat met jou een weekendje weg en als klap op de vuurpijl deelt hij wat krokodillentranen met je om zijn 'gevoelens' oprechter te laten lijken. En het mooie is; jij trapt er allemaal hard in. Deels omdat je naief bent, deels omdat je geen respect voor jezelf hebt.

Stel je voor dat je jezelf zou beschouwen als iemand die het waard was om een relatie mee te hebben: laat je dan echt zo met je sollen? Zet hem eens voor het blok. Stel een datum wanneer je een fatsoenlijke reactie wilt en wrijf het eens goed onder z'n neus dat het graag of niet is. Als een vrouw tegen mij zegt dat ze 'niet weet wat ze wil' en 'erover na wilt denken', dan vind ik dat goed. Maar laat wel even voor komende zaterdag je antwoord weten, want dan ga ik uit en achter de wijven aan.
quote:
Je zegt dat het terrecht is, maar is dat het echt??
Tot op zekere hoogte maar. Je kunt beter boos jezelf zijn dat je zo over je heen laat lopen en nu het kind van de rekening bent.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2008 21:14:21 ]
pi_57838813
Wat iemand al eerder zei :
Wat is er mis met jong en naief zijn, ik heb hier wel weer van geleerd!

maar goed, fijne avond iedereen! Ik ga heerlijk stappen vanavond!.. super veel zin

Ik laat jullie morgen weten hoe het op werk was gegaan!
pi_57851509
pfff...
Even nadenken waar ik moet beginnen!
Ik heb het tegen hem gezegd!! het begon allemaal goed.. Was gewoon vrolijk op werk.
Hij vroeg aan mij of ik nog wou praten, maar ik kon het niet.. ik zei nee laat maar zitten.
Meteen daarna had ik spijt. Hij liep naar achteren en ik liep hem achterna.
Toen zei ik ( met een brok in mn keel ) dat ik totaal geen zin had om erover te praten maar dat ik kort even wou zeggen dat ik ermee wou stoppen. Dat ik geen zin had om 2e keus te zijn.
Hij keek nogal teleurstellend maar zei alleen : oke
Toen ik weer terug de winkel in liep (werk dus in een winkel) voelde ik me zo klote.
Ik kon klanten echt niet normaal helpen en dacht dat ik ieder moment in tranen kon uitbarsten.
S ( ik noem HEM even S. ) zat steeds naar me te kijken en liet ook duidelijk merken dat hij zich klote voelde.
Toen kwam hij naar mij toe gelopen en vroeg of we nog wel normaal met elkaar om konden gaan.
Ik zei dat ik dat hoopte, waarop S zei : er veranderd verder toch niks?
Nee voor jou misschien niet, maar voor mij heeel veel!
een half uurtje ging voorbij en probeerde steeds express vrolijk te zijn en te doen alsof het me een beetje koud liet.
Totdat een vriendin van mij binnen kwam lopen ( zei is 1 van de 2 vriendinnen die er van weet)
Ze vroeg: Heb je het hem verteld??
Dat was de druppel, kon me echt niet meer inhouden en barstte in tranen uit. Snel liep ik naar het magezijn achter zodat niemand het kon zien. Helaas hadden mijn collega's het dus wel gezien en vroegen wat er was.
Ik heb maar een lul verhaal verteld dat ik in de knoop zit met mezelf, wist even niks beters te verzinnen.
S. had het ook gezien.. HELAAS.
Na achter gehuild te hebben moest ik toch weer doorgaan met me werk. S bleef me maar aankijken! werd er gek van.
Hij liep naar me toe en zei dat hij het ook allemaal klote vond..
Ik kon me totaal niet met concentreren op werk, de hele tijd stond ik te staren en verdrietig te wezen.
Ik weet nu wel dat het mijn eigen schuld is en dat ik dit kon verwachtte maar voel me zo klote! Ik had echt liever gewild dat ik mijn tranen binnen kon houden maar het lukte me gewoon niet, ik ben zo gek op die jongen!

Gelukkig kwam de baas naar me toe dat ik wel naar huis mocht gaan, omdat het toch rustig was.
Dus ik had mijn spullen gepakt en besloten dat ik nog even de stad in zou gaan voor afleiding.
Onderweg dacht ik dat het me goed zou doen als ik even naar een vriend zou gaan met een eigen winkel, altijd gezellig en hij vrolijkt me vaak op.
Kom ik die winkel ingelopen, wie staat daar... de vriendin van S!! pff.. nee dat moest er nog is bij komen.
Heel leuk zat ze over S. te praten en dat hij zoveel voor haar deed. Vervolgens moest het ook nog is zo wezen dan S. net op dat moment haar opbelde.
Ha schatje, hoe is het?! zei ze.
Om express te laten merken dat ik ook in de winkel was zei ik tegen de vriendin van S:
vraag maar aan S of ik nog terug moet komen? omdat ik toch nog in de stad was..
Ik snap trouwens niet wat hij in haar ziet, het moet iig wel puur om karakter gaan want pfff.. wat een gedrocht.

Toen ik richting station liep begon het hard te regenen, Ja waarom niet alles zit toch al tegen.
Mijn paraplu stond nog op werk dus die moest ik gaan halen, S deed helemaal aardig & zei dat het toevallig was dat ik net samen met zijn vriendin in een winkel stond.

Ik was nog maar net weg en kreeg toen een smsje van S.
er stond in de sms iets van : je moet echt weten dat het nooit mijn bedoeling is geweest om je te kwetsen!! dat verdien je niet.. ik weet wel dat je me niet gelooft, maar wilde het toch even zeggen!
Waarop ik antwoorde dat ik hem wel geloof dat hij me niet bewust wou kwetsen, maar dat ik er nu wel al helemaal van overtuigd was dat het voor de rest niks voor hem betekende.

Waarop hij weer antwoorde: Ik snap jou ook wel, maar vind het jammer dat je nu doet of ik je alleen gebruikt heb voor de seks ofzo, terwijl dat absoluut niet zo is! ik vind het gewoon leuk bij je te zijn, maakt niet uit wat we doen! Maar iig sorry voor alles.
Daarna zijn er nog 2 smsjes gestuurd.

Nu zit ik thuis en voel me echt ontzettend klote! Heel anders dan ik gehoopt had..
Juist omdat het nu zo bevestigd is dat hij bij zijn vriendin blijft ben ik verdrietig.
Morgen is het koop zondag en moet ik weer met hem werken.. Ik ben benieuwd hoe het gaat.. Heb er momenteel totaal geen zin in.
Ben ook bang dat ik weer zou moeten huilen! maar morgen ga ik echt proberen sterker te zijn.

[ Bericht 94% gewijzigd door brach op 05-04-2008 17:36:50 ]
pi_57851546
.

[ Bericht 98% gewijzigd door brach op 05-04-2008 17:37:16 ]
  zaterdag 5 april 2008 @ 17:12:33 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57851698
Waarom? Dit topic is nog lang niet vol.
pi_57851885
omdat het zo'n ontzettend lang verhaal was wat ik getypd had, dacht dat dat misschien handiger zou zijn...
pi_57851911
Kortom, die gast is gewoon een player hahaha
kkkk
pi_57851932
gewoon hier verder gaan
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 16:59 schreef brach het volgende:
Ik heb maar een nieuwe topic geplaatst.

dilemma, wat te doen? <<-- is deel 1.

Heb zoiezo nog niet helemaal door hoe alles hier werkt dus zal wel iets fouts doen nu;)

pfff...
Even nadenken waar ik moet beginnen!
Ik heb het tegen hem gezegd!! het begon allemaal goed.. Was gewoon vrolijk op werk.
Hij vroeg aan mij of ik nog wou praten, maar ik kon het niet.. ik zei nee laat maar zitten.
Meteen daarna had ik spijt. Hij liep naar achteren en ik liep hem achterna.
Toen zei ik ( met een brok in mn keel ) dat ik totaal geen zin had om erover te praten maar dat ik kort even wou zeggen dat ik ermee wou stoppen. Dat ik geen zin had om 2e keus te zijn.
Hij keek nogal teleurstellend maar zei alleen : oke
Toen ik weer terug de winkel in liep (werk dus in een winkel) voelde ik me zo klote.
Ik kon klanten echt niet normaal helpen en dacht dat ik ieder moment in tranen kon uitbarsten.
S ( ik noem HEM even S. ) zat steeds naar me te kijken en liet ook duidelijk merken dat hij zich klote voelde.
Toen kwam hij naar mij toe gelopen en vroeg of we nog wel normaal met elkaar om konden gaan.
Ik zei dat ik dat hoopte, waarop S zei : er veranderd verder toch niks?
Nee voor jou misschien niet, maar voor mij heeel veel!
een half uurtje ging voorbij en probeerde steeds express vrolijk te zijn en te doen alsof het me een beetje koud liet.
Totdat een vriendin van mij binnen kwam lopen ( zei is 1 van de 2 vriendinnen die er van weet)
Ze vroeg: Heb je het hem verteld??
Dat was de druppel, kon me echt niet meer inhouden en barstte in tranen uit. Snel liep ik naar het magezijn achter zodat niemand het kon zien. Helaas hadden mijn collega's het dus wel gezien en vroegen wat er was.
Ik heb maar een lul verhaal verteld dat ik in de knoop zit met mezelf, wist even niks beters te verzinnen.
S. had het ook gezien.. HELAAS.
Na achter gehuild te hebben moest ik toch weer doorgaan met me werk. S bleef me maar aankijken! werd er gek van.
Hij liep naar me toe en zei dat hij het ook allemaal klote vond..
Ik kon me totaal niet met concentreren op werk, de hele tijd stond ik te staren en verdrietig te wezen.
Ik weet nu wel dat het mijn eigen schuld is en dat ik dit kon verwachtte maar voel me zo klote! Ik had echt liever gewild dat ik mijn tranen binnen kon houden maar het lukte me gewoon niet, ik ben zo gek op die jongen!

Gelukkig kwam de baas naar me toe dat ik wel naar huis mocht gaan, omdat het toch rustig was.
Dus ik had mijn spullen gepakt en besloten dat ik nog even de stad in zou gaan voor afleiding.
Onderweg dacht ik dat het me goed zou doen als ik even naar een vriend zou gaan met een eigen winkel, altijd gezellig en hij vrolijkt me vaak op.
Kom ik die winkel ingelopen, wie staat daar... de vriendin van S!! pff.. nee dat moest er nog is bij komen.
Heel leuk zat ze over S. te praten en dat hij zoveel voor haar deed. Vervolgens moest het ook nog is zo wezen dan S. net op dat moment haar opbelde.
Ha schatje, hoe is het?! zei ze.
Om express te laten merken dat ik ook in de winkel was zei ik tegen de vriendin van S:
vraag maar aan S of ik nog terug moet komen? omdat ik toch nog in de stad was..
Ik snap trouwens niet wat hij in haar ziet, het moet iig wel puur om karakter gaan want pfff.. wat een gedrocht.

Toen ik richting station liep begon het hard te regenen, Ja waarom niet alles zit toch al tegen.
Mijn paraplu stond nog op werk dus die moest ik gaan halen, S deed helemaal aardig & zei dat het toevallig was dat ik net samen met zijn vriendin in een winkel stond.

er stond in de sms iets van : je moet echt weten dat het nooit mijn bedoeling is geweest om je te kwetsen!! dat verdien je niet.. ik weet wel dat je me niet gelooft, maar wilde het toch even zeggen!
Waarop ik antwoorde dat ik hem wel geloof dat hij me niet bewust wou kwetsen, maar dat ik er nu wel al helemaal van overtuigd was dat het voor de rest niks voor hem betekende.

Waarop hij weer antwoorde: Ik snap jou ook wel, maar vind het jammer dat je nu doet of ik je alleen gebruikt heb voor de seks ofzo, terwijl dat absoluut niet zo is! ik vind het gewoon leuk bij je te zijn, maakt niet uit wat we doen! Maar iig sorry voor alles.
Daarna zijn er nog 2 smsjes gestuurd.

Nu zit ik thuis en voel me echt ontzettend klote! Heel anders dan ik gehoopt had..
Juist omdat het nu zo bevestigd is dat hij bij zijn vriendin blijft ben ik verdrietig.
Morgen is het koop zondag en moet ik weer met hem werken.. Ik ben benieuwd hoe het gaat.. Heb er momenteel totaal geen zin in.
Ben ook bang dat ik weer zou moeten huilen! maar morgen ga ik echt proberen sterker te zijn.
pi_57852033
even tussendoor, kun je een topic eigenlijk verwijderen?
ja sorry maar heb er de ballen verstand van;)
Ik sluit die andere iig wel.. als dat kan! haha
pi_57852055
Mooi zo, en nu je rug recht houden!
Is niet makkelijk, maar het kan wel als je maar wilt.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57852233
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 17:29 schreef brach het volgende:
even tussendoor, kun je een topic eigenlijk verwijderen?
ja sorry maar heb er de ballen verstand van;)
Ik sluit die andere iig wel.. als dat kan! haha
Nope, moeten moderators of admins doen..
  zaterdag 5 april 2008 @ 17:46:13 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57852308
Even hier melden en een moderator sluit dat andere topic voor je: R&P Policy & Feedback

Het is logisch dat je je nu even klote voelt, nu is het een kwestie van doorbijten.
  zaterdag 5 april 2008 @ 18:09:08 #176
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57852743
Heel erg dapper van je meid! En tja, spijtig dat het zo loopt, maar je weet nu in ieder geval wel dat ie je alleen maar gebruikte. Het is hard, maar beter dat je er nu achter komt in plaats van over weet ik wanneer en je er nog dieper in zit. Nu eerst even lekker uithuilen, vanavond steun zoeken bij vrienden en morgen je beste beentje voorzetten. En het is niet erg om verdrietig te zijn, want jou gevoelens waren immers wel oprecht!

Dusse sterkte en denk maar zo, je komt vanzelf iemand tegen die jou wel op waarde schat en helemaal voor jou wil gaan.
pi_57853481
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 18:09 schreef MrDice het volgende:
Heel erg dapper van je meid! En tja, spijtig dat het zo loopt, maar je weet nu in ieder geval wel dat ie je alleen maar gebruikte. Het is hard, maar beter dat je er nu achter komt in plaats van over weet ik wanneer en je er nog dieper in zit. Nu eerst even lekker uithuilen, vanavond steun zoeken bij vrienden en morgen je beste beentje voorzetten. En het is niet erg om verdrietig te zijn, want jou gevoelens waren immers wel oprecht!

Dusse sterkte en denk maar zo, je komt vanzelf iemand tegen die jou wel op waarde schat en helemaal voor jou wil gaan.
Toch hoop ik nog op de een of andere manier dat hij zich betekend en toch voor mij wilt gaan.
heb nog steeds ( valse ) hoop...
Ik hoop echt dat ik hier snel anders over ga denken.

Bedankt in ieder geval voor je steun.
  zaterdag 5 april 2008 @ 19:45:08 #178
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57854535
Goed dat je hem hebt verteld dat je ermee wilt stoppen, dat is ook echt het meest verstandige wat je in mijn ogen kunt doen. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat het makkelijk is! Maar je hebt de eerste stap gezet, volhouden nu!
pi_57854555
Wat vond hij klote, dat hij jou gekwetst had? Dat hij jou niet meer kan neuken? Of dat hij bang is dat je alles aan zijn vriendin vertelt?
  zaterdag 5 april 2008 @ 19:50:12 #180
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57854639
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 19:45 schreef Xennia het volgende:
Wat vond hij klote, dat hij jou gekwetst had? Dat hij jou niet meer kan neuken? Of dat hij bang is dat je alles aan zijn vriendin vertelt?
Ik vermoed een beetje van alledrie .
pi_57855010
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 19:45 schreef Xennia het volgende:
het laatste zoiezo niet, want hij weet hoe ik ben en hij weet dat ik dat nooit zou vertellen.
Pff ik moet echt wat gaan doen, maar heb nergens zin in.
pi_57855661
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 17:00 schreef brach het volgende:
[...] verhaal

Hm, ik geloof hem wel. Maar ... dat het nooit zijn bedoeling geweest is jou te kwetsen kwam waarschijnlijk doordat hij zich niet kon indenken dat jij er echte heftige gevoelens bij kreeg...
Waarschijnlijk dacht hij dat jij bij het hele avontuur dezelfde gevoelens kreeg als hij (logisch natuurlijk, waarom zou je veronderstellen dat iemand anders totaal andere gevoels krijgt dan jij zelf) - en die gevoelens waren natuurlijk 'lekker ff kadung-kadung als je niets te doen hebt'.
Het was waarschijnlijk niet de bedoeling dat jij er echte gevoelens bij kreeg.

Jammer voor jou, echt waar.
pi_57857165
Ik kan je maar 1 ding zeggen en dat is dat je nu echt moet volhouden.
Hij heeft gezien dat je zwak bent en gaat (bijvoorbeeld die smsjes die hij stuurde) toch proberen op je gevoel in te werken. Ik begrijp je gevoelens wel, verliefd zijn en de dingen anders (willen) zien. Maar je weet zelf dondersgoed hoe het in elkaar zit, en ook dat mensen van buitenaf het een stuk objectiever kunnen bekijken.
Ik zit nu zelf in een situatie en dat kan ik enigzins vergelijken omdat het soort van relatie is die ook niet gaat werken en daar heb ik uiteindelijk ook zelf een punt achter gezet.
Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk als je wel doorgaat.
En dat je hoop blijft houden is ook normaal, het moeilijke voor jou is dat je hem moet blijven zien.
Als je iemand niet meer ziet kan je dr zo overheen zijn namelijk. Het maakt het iig een stuk makkelijker!!
pi_57860849
Ik vind het knap van je!
Het is absoluut geen fijne toestand op het moment.
(Maar dat had ook later kunnen gebeuren, en dan was het nog steeds kut, of juist kutter)

Wat als die vriendin erachter was gekomen? Had hij dan ook gezegd: Ja, maar dat je weet dat ik het niet heb gedaan om je te kwetsen. Daarom doe je het ook niet, het is immers een gevolg! En hij zou moeten inzien dat hij hoe dan ook iemand zou kwetsen, want je kan niet een relatie met twee meiden houden op die manier.

Het is wel lastig dat je hem nog in je directe omgeving hebt, maar hoe langer dit doorging hoe vreemder het uiteindelijk zou zijn geworden lijkt me. Je bent nu voor jezelf opgekomen.
pi_57862392
Goed zo, en hem nu gewoon negeren.
Heb wel enigszins twijfels gekregen bij dit topic. Na deze uitbarsting ging je winkelen(?) en kwam je zijn vriendin tegen die toevallig net gebeld werd door hem. Ach ja, als het nep is, is het wel een geloofwaardige,
pi_57864615
quote:
Op zondag 6 april 2008 01:43 schreef Overlast het volgende:
Goed zo, en hem nu gewoon negeren.
Heb wel enigszins twijfels gekregen bij dit topic. Na deze uitbarsting ging je winkelen(?) en kwam je zijn vriendin tegen die toevallig net gebeld werd door hem. Ach ja, als het nep is, is het wel een geloofwaardige,
Dat vond ik overigens ook een vreemde wending in het verhaal ja......
  zondag 6 april 2008 @ 10:51:08 #187
196697 Heathen.
Its No Game
pi_57864771
ik hoop dat brach er nog maanden verdrietig om is.
  zondag 6 april 2008 @ 11:38:39 #188
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57865473
quote:
Op zondag 6 april 2008 10:51 schreef Heathen. het volgende:
Stoer!
  zondag 6 april 2008 @ 12:36:55 #189
196697 Heathen.
Its No Game
pi_57866519
Heeft weinig met stoer te maken. Ze verdiend het gewoon.
pi_57867127
quote:
Op zondag 6 april 2008 12:36 schreef Heathen. het volgende:
Heeft weinig met stoer te maken. Ze verdiend het gewoon.
  zondag 6 april 2008 @ 13:34:47 #191
196697 Heathen.
Its No Game
pi_57867649
Vindingrijk, alleen smilies plaatsen zorgt er in ieder geval voor dat je geen spellingsfouten kan maken.

Maar goed, ik kan nu eenmaal slecht tegen mensen die bewust een andere relatie proberen te ondermijnen. Het zorgt alleen maar nog meer voor het beeld dat vrouwen nu eenmaal bedriegelijke beestjes zijn en mannen slappe zakken.
  zondag 6 april 2008 @ 14:41:11 #192
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57868857
Degene die bewust zijn relatie ondermijnt is de jongen die vreemdgaat lijkt me zo... TS is verliefd dus verminderd toerekeningsvatbaar in deze. Je doet nu eenmaal stomme dingen als je in love bent... Daarmee zeg ik niet dat het goed is, maar hij is degene met een relatie en hij is dus ook degene die daar verantwoordelijk voor is, niet zij.
  zondag 6 april 2008 @ 15:03:29 #193
196697 Heathen.
Its No Game
pi_57869338
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:41 schreef twentemeisje het volgende:
Degene die bewust zijn relatie ondermijnt is de jongen die vreemdgaat lijkt me zo... TS is verliefd dus verminderd toerekeningsvatbaar in deze. Je doet nu eenmaal stomme dingen als je in love bent... Daarmee zeg ik niet dat het goed is, maar hij is degene met een relatie en hij is dus ook degene die daar verantwoordelijk voor is, niet zij.
Je hoort mij anders ook totaal niet zeggen dat die jongen geen schuld heeft. Het gaat er bij mij om dat ze bewust weet wat ze doet en zichzelf in een slachtofferrol zet wat geheel onterecht is.
  zondag 6 april 2008 @ 17:15:26 #194
103192 El.Wulfo
I Am Mine
pi_57872233
* El.Wulfo biedt schouder aan
Azwethinkweiz
pi_57879008
quote:
Op zondag 6 april 2008 10:51 schreef Heathen. het volgende:
ahh, voel jij je dan beter?! heb je dan zoiets als je in de ochtend op staat: "goh, wat fijn dat brach nog verdrietig is''

Ik zal je 1 ding vertellen, er zit een dikke kans in dat ik er nog wel even verdrietig om ben ja.
Dus gefelicteerd, wat een geluk heb jij vandaag zeg!

Nu even over het feit dat mensen hier denken dat ik dingen verzin,
Ik plaats het JUIST hier omdat ik hier over ALLES eerlijk KAN & MAG zijn.. Ik zie geen enkele reden om ook maar over iets te liegen.
In die winkel hangt altijd iedereen, zij is het daar aan het ''op pimpen'' volgt een creatieve opleiding en moet daar tekst op de muur schilderen.
De eigenaar van die winkel is bevriend met S. & ik ook.. & zo is die vriendin daar weer terrecht gekomen.
zo gek is het dus niet dat ik haar daar tref. had er alleen niet op gerekend dat ze nou net toen er moest zijn.

Het werken vandaag ging trouwens top, ik ben eigenlijk de hele dag vrolijk geweest.
S vroeg hoe het met mij ging, ik zei met een lach op me gezicht dat het goed ging hoor.
Ik zou gisteren eigenlijk afspreken met een jongen die ik op vakantie heb ontmoet maar dat ging niet door, omdat ik daar totaal geen zin in had gisteren. Door S.
Maar S vroeg vandaag dus : hoe was het gisteren?
Ik dacht, ik kan nu zeggen: het ging niet door.. of ik zeg gewoon: LEUK!
ik koos voor dat laatste, hij vroeg toch niet hoe was het gisteren MET DIE JONGEN?
Waarop S. heel blij reageerde : mooi zo! was het lekker?
Wat ik heel kinderachtig vond maar ik zei gewoon Ja heerlijk.
Hij vroeg toch niet : en was het neuken gisteren lekker?
Nergens over gelogen hoor.. Ja de film gisteren die ik alleen op de bank had gekeken was leuk, en de zak chips was lekker.

S. liet wel even merken dat hij jaloers was, maar daar trok ik me niks van aan.
Toen ik de winkel weer in kwam gelopen na even wat gedronken te hebben in het magazijn vroeg S.
waarom was je achter? zeker met andere jongens smse..
Hoe hij het zei, was op een "grappige" toon, niet op een misselijke jaloerse manier.
( niet dat ik het grappig vond hoor! )
Ik antwoordde: ANDERE JONGENS, hoe bedoel je ANDERE jongens.. sorry ik snap je niet helemaal

Omdat ik hier eerlijk ben!! moet ik toegeven dat we wel weer wat aan het flirten waren.
Ik probeerde het niet te doen, maar ik kan echt niet ineens niet meer naar de jongen kijken waar ik gek op ben!
Ik zie hem gewoon nog steeds super graag..
Tja dat hij op het zelfde moment ook naar mij kijkt kan ik ook niet helpen.. Het is niet verder gekomen dan nog 1 knuffel en beetje naar elkaar kijken.

Het was allemaal gezellig vandaag gelukkig en daar was ik zo blij mee!
Was namelijk erg bang dat ik vandaag weer de hele dag niet te genieten zou zijn en zodra ik maar na hem keek weer zou moeten huilen!

om 5 uur hebben we bewust niet samen afgesloten, ik heb meteen mijn jas aangetrokken en S ook.
Toen ik weg liep heb ik iets stoms gedaan, ik smste hem of hij zin had om morgen gewoon als vrienden wat te gaan drinken! Super dom dus.. toen ik op verzenden klikte had ik meteen spijt.
Ik heb hem nog geprobeerd te anuleren maar het was al te laat.
Hij heeft er al op terug gerageerd dat hij het een goed plan vind.
Hier heb ik niet meer op gerageerd.. Zit nu te twijfelen, moet ik zeggen sorry maar het lijkt me toch geen goed plan bij nader inzien, of het smsje moest naar iemand anders?

Nou dit was me weer een verhaal.....

Kom net van een carbaret voorstelling af.. Top avond! veel gelachen.
vervelend voor je "Heathen" dat ik even mijn verdriet vergeten was.

[ Bericht 0% gewijzigd door brach op 06-04-2008 22:44:02 ]
  zondag 6 april 2008 @ 22:43:24 #196
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57879126
Annuleren die afspraak meis, is echt een vreselijk slecht plan!
  zondag 6 april 2008 @ 22:43:28 #197
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57879128
Waarom wil je in vredesnaam nog wat gaan drinken?
Masochistje.

Stuur maar dat het je bij nader inzien toch niet zo'n goed plan lijkt. Erover liegen staat erg kneuterig en hij weet dondersgoed dat je voorstel een oprechte was en niet voor iemand anders bedoeld.
pi_57879355
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:43 schreef SHE het volgende:
Waarom wil je in vredesnaam nog wat gaan drinken?
Masochistje.

Stuur maar dat het je bij nader inzien toch niet zo'n goed plan lijkt. Erover liegen staat erg kneuterig en hij weet dondersgoed dat je voorstel een oprechte was en niet voor iemand anders bedoeld.
ja dat leek mij ook al! maar dat waren de enige 2 dingen die bij me naar boven kwamen.

Waarom ik nog in vredesnaam met hem wilt drinken? omdat ik nog steeds gek op hem ben.
Jullie zien hem totaal anders als ik & logisch.. jullie zijn niet verliefd.
Ik zie helaas meer in hem dan een egoist die vreemdgaat & 2 meiden voor de gek houd.

Maar ik ga het niet doen hoor! probeer het nu vol te houden, laat gewoon niks meer van me horen en als hij er morgen nog over belt zeg ik wel dat het bij nader inzien toch niet zo verstandig is.
  zondag 6 april 2008 @ 22:51:51 #199
82136 Xennia
gekroond
pi_57879389
Alleen door laten gaan als je van plan bent theatraal een glas water in zijn gezicht te gooien.

Je hebt niet letterlijk tegen hem gelogen door te zeggen dat het gister lekker was, maar je wist best welke suggestie wekte en je wilde hem jaloers maken. Niet dat dat heel erg is, maar ik vind je poging om wat krom is recht te praten nogal overbodig.
pi_57879614
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:51 schreef Xennia het volgende:
Alleen door laten gaan als je van plan bent theatraal een glas water in zijn gezicht te gooien.

Je hebt niet letterlijk tegen hem gelogen door te zeggen dat het gister lekker was, maar je wist best welke suggestie wekte en je wilde hem jaloers maken. Niet dat dat heel erg is, maar ik vind je poging om wat krom is recht te praten nogal overbodig.
klopt misschien wel, maar op dat moment had ik totaal geen zin om te zeggen: nee het was niet door gegaan.. ' oh wat had je dan gedaan? ''ja gewoon huilen op de bank en chips vreten.
ik had het huilen en het chips vreten weg kunnen laten natuurlijk, maar dat had hij dan toch wel geweten. hij kent me langer dan vandaag, als ik op een zaterdag thuis op de bank blijf dan is er iets goed mis.
En moet eerlijk zeggen, ik vond het wel fijn dat meneer nu dacht dat ik echt niet meer op hem ga wachten.
  zondag 6 april 2008 @ 23:10:03 #201
82136 Xennia
gekroond
pi_57879823
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:00 schreef brach het volgende:

[..]

klopt misschien wel, maar op dat moment had ik totaal geen zin om te zeggen: nee het was niet door gegaan.. ' oh wat had je dan gedaan? ''ja gewoon huilen op de bank en chips vreten.
ik had het huilen en het chips vreten weg kunnen laten natuurlijk, maar dat had hij dan toch wel geweten. hij kent me langer dan vandaag, als ik op een zaterdag thuis op de bank blijf dan is er iets goed mis.
En moet eerlijk zeggen, ik vond het wel fijn dat meneer nu dacht dat ik echt niet meer op hem ga wachten.
Hetgeen je direct weer ongedaan maakte door hem een sms te sturen

Je kunt dan nog wel gek zijn op die man, maar met hem afspreken zou idd zoals SHE zegt masochistisch zijn. Jezelf kwellen met wat je niet kunt hebben. Je helpt jezelf het meest door het contact strikt zakelijk te houden,of beter nog een andere baan te zoeken.
pi_57879874
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:10 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hetgeen je direct weer ongedaan maakte door hem een sms te sturen

Je kunt dan nog wel gek zijn op die man, maar met hem afspreken zou idd zoals SHE zegt masochistisch zijn. Jezelf kwellen met wat je niet kunt hebben. Je helpt jezelf het meest door het contact strikt zakelijk te houden
en dat is dus de reden waarom ik er ook spijt van heb........ en wat ik zelf ook goed besef dat dat niet bepaald een slimme actie was
& ik laat de afspraak ook niet door gaan wat ik al schreef.
pi_57881160
weltrusten iedereen, jullie horen morgen van me!
  maandag 7 april 2008 @ 09:52:19 #204
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57883975
Moeilijk om sterk te zijn en zeer begrijpelijk... Maar laat hem voorlopig maar even zweten. Je hoeft niet gemeen of bitcherig te zijn, schiet je niet veel mee op. Wees gewoon aardig, flirt een beetje als je dat een goed gevoel geeft. Maar ga NIET afspreken en ook NIET verder (zoenen op het werk of getinte smsjes etc etc). Kom je binnen nu en 1 a 2 weken er vanzelf achter of ie je echt leuk vind of slechts een schnabbel.
pi_57886681
Hij smste mij vanmorgen, of ik vandaag plannen had.
Ik heb express lang gewacht met terug smse maar daarna stuurde ik terug dat ik nog geen plannen had.
Ik dacht als hij dan stuurt of we kunnen afspreken zeg ik gewoon eerlijk dat het me bij nader inzien toch niet zo verstandig leek.
Maar ik kreeg een smsje terug dat hij vandaag met zijn vriendin langs zn opa & oma ging en s'avonds was zn vriendin bij hem. dus dat iets gaan drinken niet door kon gaan maar dat hij het wel leuk vond.
Bah, dat smsje had ik dan weer niet verwacht!
Ik heb terug gestuurd, nou dat komt mooi uit want bij nader inzien vond ik het toch niet zo'n verstandig plan.
en heb hem een fijne dag gewenst.
pi_57887004

Je bent een gevaar voor jezelf Brach, wat een stomme redenering om een open sms te versturen met als erdenering dat je er dan later op terug kan komen. Waarom niet gewoon "ja ik heb plannen, doei"?
Nee, in plaats van gewoon het contact kort te houden ga je gewoon aanhalen en vieren.
Je komt over als een willig meisje, niet als iemand die de boot wil afhouden. Dat "komt mooi uit, ik had toch al andere plannen" is wel erg doorzichtig, ik vind je buitengewoon niet-snugger communiceren.
pi_57887837
natuurlijk doet ze dat niet, Roque, omdat ze dat ook niet wil.
slag om de arm, voor het geval dát.

zodra zij echt resoluut zou zijn, zou hij ws onmiddelijk in actie komen "ik wilde het net bij mijn vriendin te berde brengen, dit alles, maar ja, als jij niet meer wil ...." en dan zal brach weer gaan twijfelen, en balen, en panieken om dan die deur weer op een kier te zetten, quasi dan, onder zogenaamd voorbehoud , allerhande mitsen en maren om maar sterker te lijken dan ze is.

heel begrijpelijk, hoor, de ene druppel moet gewoon nog komen blijkbaar, het is wel vervelend , die gestolen uurtjes en die jaloezie, maar nog niet vervelend genoeg.

net als met roken, stoppen ermee lukt alleen als je het echt wil, echt echt echt, omdat het leuk niet meer opweegt tegen het nietleuk.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_57887968
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:16 schreef brach het volgende:
Hij smste mij vanmorgen, of ik vandaag plannen had.
Ik heb express lang gewacht met terug smse maar daarna stuurde ik terug dat ik nog geen plannen had.
Ik dacht als hij dan stuurt of we kunnen afspreken zeg ik gewoon eerlijk dat het me bij nader inzien toch niet zo verstandig leek.
Maar ik kreeg een smsje terug dat hij vandaag met zijn vriendin langs zn opa & oma ging en s'avonds was zn vriendin bij hem. dus dat iets gaan drinken niet door kon gaan maar dat hij het wel leuk vond.
Bah, dat smsje had ik dan weer niet verwacht!
Ik heb terug gestuurd, nou dat komt mooi uit want bij nader inzien vond ik het toch niet zo'n verstandig plan.
En iets drinken samen met hem en zijn vriendin is blijkbaar niet mogelijk? Dus hij wil gewoon stiekem blijven afspreken. :/
pi_57888365
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:16 schreef brach het volgende:
Nou, daar heb je je mooi uit gered.

Maar het was echt een knap domme actie van je.

Je had evengoed het magazijn in kunnen lopen met de opmerking dat je geen ondergoed aan had - en nee, dat is geen versiertip.

Ken je de tip 'tot tien tellen'? Dat leer je aan kinderen als ze niet impulsief moeten reageren. Misschien is dat voor jou ook geen slecht idee.

Nog een tip: Waarschijnlijk lig je 's avonds te dromen over hoe hij zijn vriendin aan de kant zet en op een wit paard bij jou langskomt en met je trouwt en je meeneemt naar zijn kasteel.
Dromen kun je sturen. Stuur je dromen eens de andere kant op, de realistische kant.
Hij heeft geen kasteel en hij zet zijn vriendin niet aan de kant. Hij vind het niet leuk om jou te kwetsen, maar hij geeft bepaald niet genoeg om je om voor jou te kiezen.
Dus fantaseer voor de verandering eens hoe je naar hem SMS-t, hoe je - stiekum, want zijn vriendin mag het niet weten - met hem uitgaat, hoe hij, terwijl hij bij jou is, gebeld wordt door zijn vriendin en keihard liegt dat-ie met vrienden is.
Fantaseer eens dat jouw smekende SMSjes binnenkomen terwijl hij bij zijn vriendin is, dat hij liegt als zij ze hoort, en ze pas beantwoordt als hij weer thuis is.
Droom eens over hoe hij je aan het lijntje houdt omdat hij de ballen niet heeft om je te vertellen dat je geen kans maakt. Droom eens hoe jij je waardigheid en je leven vergooit door kwijlend en kwispelend achter hem aan te blijven lopen, op afroep beschikbaar als zijn vriendin even iets anders doet. Bedenk eens hoe hij van binnen naar jou kijkt en een meisje ziet dat al haar waardigheid en zelfrespect opzij zet voor een SMSje van hem, en bedenk eens hoe hij bij zichzelf denkt 'ze is lekker makkelijk, maar ik begrijp echt niet dat die griet niet doorheeft dat ze totaal geen kans maakt '
pi_57888393
Ohoh wat ben je een hopeloos geval
  maandag 7 april 2008 @ 14:52:04 #211
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57889488
Ik vind het wel schattig... Verliefdheid doet je vreemde sprongen maken toch? Gelukkig zijn wij er om haar een beetje te temperen .
  maandag 7 april 2008 @ 17:24:54 #212
82136 Xennia
gekroond
pi_57892423
Als hij met zijn vriendin langs opa en oma gaat, is het toch serieuzer dan je dacht
  maandag 7 april 2008 @ 17:26:15 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57892444
quote:
Op maandag 7 april 2008 17:24 schreef Xennia het volgende:
Als hij met zijn vriendin langs opa en oma gaat, is het toch serieuzer dan je dacht
En is ie ook wel stoffiger dan je wellicht dacht ...
pi_57895348
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:50 schreef Overlast het volgende:
Ohoh wat ben je een hopeloos geval
hopeloos verliefd. is wat anders dan een hopeloos geval!
pi_57895620
Wat mij hier erg opvalt...
Mensen noemen mij een hopeloos geval, dom, impulsief.. etc.
Als ik zo goed met deze situatie om kon gaan had ik nooit deze topic geschreven..
Ik besef dus zelf wel dat ik domme dingen doe. Vandaar dat ik hier ook advies aan jullie vraag.
Waar ik ook veel aan heb en merk dat ik anders over dingen na ga denken.

Maar om nou echt door sommige totaal afgezeken te worden... tja als jullie je daar door beter voelen! vooral blijven doen hoor..
Maar persoonlijk ga ik me er niet beter door voelen!

Kan nou helemaal niemand zich voor stellen hoe het voor mij is?
Nogmaal, jullie zijn niet verliefd op die jongen dus logisch dat jullie er anders tegen aan kijken.
Ik vraag me alleen af of jullie ook zo sterk zijn als jullie verliefd zijn.
Nu gaan er waarschijnlijk berichten komen met : Ja ik ben niet zo dom om met een iemand te kussen die in een relatie zit..
Dat had ik ook waarschijnlijk geantwoord voordat ik S. ontmoette.
pi_57896623
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:58 schreef brach het volgende:
Als ik zo goed met deze situatie om kon gaan had ik nooit deze topic geschreven..
Ik besef dus zelf wel dat ik domme dingen doe. Vandaar dat ik hier ook advies aan jullie vraag.

Maar om nou echt door sommige totaal afgezeken te worden... tja als jullie je daar door beter voelen! vooral blijven doen hoor..

Nogmaal, jullie zijn niet verliefd op die jongen dus logisch dat jullie er anders tegen aan kijken.
Nu gaan er waarschijnlijk berichten komen met : Ja ik ben niet zo dom om met een iemand te kussen die in een relatie zit..
Het is ook helemaal niet raar hoe je je gedraagt, voor iemand die flieft is, hoor
En het is al heel wat dat je wéét dat je "dom doet".
Laat het alleen geen maanden duren, dit afzien, want dat is het en het wordt enkel maar erger.
Besef dat al zijn mooie praatjes precies dát zijn, mooie praatjes, geen mooie daden.
Op een bepaald moment ben je het vanzelf wel zat, of je moet op drama draaien, en daar lijk je me toch te nuchter voor, ondanks alles nu.
Ga gewoon lekker veel stappen met vriendinnen, flirt je suf, koop wat leuks voor jezelf, heb het gewoon naar je zin, zonder hem vooralsnog.
Laat hem het lekker uitzoeken met zijn vriendin, ga niet zitten wachten, wat komt dat komt, en als het niet komt, dan heb jij iig gewoon je leventje geleid.
Geen enkele vent is al dat (te verwachten) afzien waard, hoor

Oh en over dat uiterlijk van zijn vriendin.... niet zo mooi van jou om daar schamper over te doen, hè

Maar goed, je mag best nog ff lekker dom doen, maar laat het zoals ik al zei, geen maanden duren, voor de zomer begint moet hij al lang verleden tijd zijn weer, joh, daar is de zomer veels te leuk voor, zelfs als het regent
pi_57898026
quote:
Op maandag 7 april 2008 20:46 schreef milagro het volgende:
Het is ook helemaal niet raar hoe je je gedraagt, voor iemand die flieft is, hoor
En het is al heel wat dat je wéét dat je "dom doet".
Eens. Het is hartstikke romantisch zoals je met je hoofd in de wolken loopt.
Maar je komt er op Fok echt niet mee weg door even te melden dat je weet dat je dom doet, en denkt dat je er daarom geen opmerkingen meer over krijgt.
Als je weet dat je dom doet en het tóch doet komen er inderdaad wel eens reacties voorbij die op subtiele wijze suggereren dat je die wetenschap misschien in de praktijk moet brengen.

Negeer het maar, ga er niet op in, want al die mensen hebben ergens natuurlijk gewoon een punt.

Ik raad je vooral aan om eens kritisch te kijken naar de drie personen in dit verhaal. Volgens mij heeft hij jou nog niet de bons gegeven omdat hij het hart niet heeft om je dat keihard in je gezicht te zeggen en je huilend naar huis te sturen.
Maar ik haal er bepaald niet uit dat jij bij hem op één staat.
  maandag 7 april 2008 @ 22:02:56 #218
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57898401
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:52 schreef MrDice het volgende:
Ik vind het wel schattig... Verliefdheid doet je vreemde sprongen maken toch? Gelukkig zijn wij er om haar een beetje te temperen .
Ik vind het ook vreselijk schattig.
Zo schattig was ik vroeger ook, misschien nog wel meer meer oblivious. Ik geloofde echt in de smurfen en elke man kon mij van alles wijsmaken.
Ik heb het de hard way geleerd, en hoop dat het haar bespaard gaat blijven.

Nu heb ik een supersmurf en kost het me moeite in hem te geloven..dat is natuurlijk tragisch.
Ik hoop dus dat ze het kaf van het koren zal leren te scheiden, deze vent snel uit haar systeem krijgt en dat er net zo snel een echte prins verschijnt.
  maandag 7 april 2008 @ 22:06:07 #219
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57898484
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:47 schreef mgerben het volgende:

[..]

Nog een tip: Waarschijnlijk lig je 's avonds te dromen over hoe hij zijn vriendin aan de kant zet en op een wit paard bij jou langskomt en met je trouwt en je meeneemt naar zijn kasteel.
Dromen kun je sturen. Stuur je dromen eens de andere kant op, de realistische kant.
Hij heeft geen kasteel en hij zet zijn vriendin niet aan de kant. Hij vind het niet leuk om jou te kwetsen, maar hij geeft bepaald niet genoeg om je om voor jou te kiezen.
Dus fantaseer voor de verandering eens hoe je naar hem SMS-t, hoe je - stiekum, want zijn vriendin mag het niet weten - met hem uitgaat, hoe hij, terwijl hij bij jou is, gebeld wordt door zijn vriendin en keihard liegt dat-ie met vrienden is.
Fantaseer eens dat jouw smekende SMSjes binnenkomen terwijl hij bij zijn vriendin is, dat hij liegt als zij ze hoort, en ze pas beantwoordt als hij weer thuis is.
Droom eens over hoe hij je aan het lijntje houdt omdat hij de ballen niet heeft om je te vertellen dat je geen kans maakt. Droom eens hoe jij je waardigheid en je leven vergooit door kwijlend en kwispelend achter hem aan te blijven lopen, op afroep beschikbaar als zijn vriendin even iets anders doet. Bedenk eens hoe hij van binnen naar jou kijkt en een meisje ziet dat al haar waardigheid en zelfrespect opzij zet voor een SMSje van hem, en bedenk eens hoe hij bij zichzelf denkt 'ze is lekker makkelijk, maar ik begrijp echt niet dat die griet niet doorheeft dat ze totaal geen kans maakt '

Alleen een man kan het duidelijk vertellen. Leer dit stukje maar uit je hoofd ofzo.
pi_57898777
is er niet iets van een medicijn waardoor je iemand meteen uit je leven of hoofd kan zetten?
Het idee dat ik hier misschien nog wel een dikke maand of meer verdrietig om ben maakt me gek!
& vooral in de avond als je alleen bent.
  maandag 7 april 2008 @ 22:20:11 #221
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57898856
Ja, toegeven aan jezelf dat je pretty pissed off bent.
Pas als je durft te voelen dat het een ontzettende mongool van een vent is, ga je anders zien.
Lekker boos worden, iets slopen, of hem de huid vol schelden...so many ways
pi_57898948
Maar, je was sowieso 's avonds alleen, dus dat snap ik dan niet helemaal....
Hij heeft een vriendin waar hij 's avonds naar toe gaat.

Jaja, ik wrijf het er nog een keer in...

Maar je bent op de goede weg!
pi_57899273
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:23 schreef Oblivion het volgende:
Maar, je was sowieso 's avonds alleen, dus dat snap ik dan niet helemaal....
Hij heeft een vriendin waar hij 's avonds naar toe gaat.

Jaja, ik wrijf het er nog een keer in...

Maar je bent op de goede weg!
toen was ik nog alleen met hoop..
Nu is die hoop totaal weg.
pi_57899358
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:35 schreef brach het volgende:

[..]

toen was ik nog alleen met hoop..
Nu is die hoop totaal weg.
Dat kan alleen maar betekenen dat er een hele wereld voor je open ligt!
Met wel leuke mannen!

GO GO GO!!!

(Na het snotteren dan... )
pi_57900693
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:39 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Dat kan alleen maar betekenen dat er een hele wereld voor je open ligt!
Met wel leuke mannen!

GO GO GO!!!

(Na het snotteren dan... )
haha, ik doe mijn best, aankomend weekend een wild weekend voor de boeg dus wie weet..
Al moet ik wel zeggen dat ik nu totaal geen behoefte heb aan andere jongens.
Klinkt weer wanhopig I know, maar ik ben nou eenmaal zo als ik echt verliefd ben.
Zit nu zoals gewoonlijk weer aan hem te denken, en vooral als ik denk dat hij misschien nu wel sex met haar kan hebben word ik doood en doood misselijk!
  maandag 7 april 2008 @ 23:40:32 #226
103192 El.Wulfo
I Am Mine
pi_57900905
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:17 schreef brach het volgende:
is er niet iets van een medicijn waardoor je iemand meteen uit je leven of hoofd kan zetten?
Het idee dat ik hier misschien nog wel een dikke maand of meer verdrietig om ben maakt me gek!
& vooral in de avond als je alleen bent.
rebound...
Azwethinkweiz
pi_57901510
En slaap lekker weer iedereen!!

xxx
pi_57901684
Ik vind je een schatje hoor, maak je geen zorgen. Vandaar ook mijn smiley na mijn opmerking.
  dinsdag 8 april 2008 @ 08:56:59 #229
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57904025
Wat al eerder is gezegd, als je hier op Fok! je ziel en zaligheid plaatst krijg je af en toe heel wat voor je kiezen. Gelukkig is het in dit subforum meestal wel op z'n minst constructief, maar daardoor niet minder hard. Denk dat je daar ook blij om moet zijn. Beter dat je eerlijke reacties krijgt, dan dat iedereen je napraat.

En nee, een echt medicijn bestaat er helaas niet. Wat je kan doen is gaan rebounden, maar meestal wordt je daar ook niet veel gelukkiger van. Accepteer dat ook dit verdriet bij het leven hoort en dat je er sterker uitkomt. Zoals She ook al vertelde, laat het een les zijn. En zorg dat je volgende wel een echte prins is op het welbekende witte paard.

En ach, ondertussen kun je hier lekker komen klagen hoor. Wij slepen je er wel doorheen.
Weekend bruut feesten dus. Toevallig ergens waar ik ook heen kan gaan?
pi_57905731
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:31 schreef Overlast het volgende:
Ik vind je een schatje hoor, maak je geen zorgen. Vandaar ook mijn smiley na mijn opmerking.
dan is het goed;)
pi_57905764
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 08:56 schreef MrDice het volgende:
En ach, ondertussen kun je hier lekker komen klagen hoor. Wij slepen je er wel doorheen.
Weekend bruut feesten dus. Toevallig ergens waar ik ook heen kan gaan?
Ik blijf voorlopig ook nog wel even hier klagen ja!
- Ik ga feesten in utrecht.
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:54:04 #232
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57907134
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:58 schreef brach het volgende:

. Wat verwacht je nou, dat we zeggen dat die gozer een onwijze knuppel is omdat hij bij die lelijke snol van hem blijft en jou niet hartstochtelijk het hof maakt?

Nadat je die gast duidelijk had gemaakt dat het over was gaven mensen hier het advies om vooral niet meer met hem te communiceren en jij blijft suggestieve "open" smsjes sturen (of terugsturen).. Maar blijf vooral vrolijk doorgaan.. Kom je er waarschijnlijk nooit overheen.
pi_57907250
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:54 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

. Wat verwacht je nou, dat we zeggen dat die gozer een onwijze knuppel is omdat hij bij die lelijke snol van hem blijft en jou niet hartstochtelijk het hof maakt?

Nadat je die gast duidelijk had gemaakt dat het over was gaven mensen hier het advies om vooral niet meer met hem te communiceren en jij blijft suggestieve "open" smsjes sturen (of terugsturen).. Maar blijf vooral vrolijk doorgaan.. Kom je er waarschijnlijk nooit overheen.
Eens. Tijd dat je eens een leven krijgt, TS.
pi_57910018
TS bevindt zich in de twilight zone. Ze is een irrationele puber die stiekem wel beseft dat ze niet slim bezig is. Iedereen heeft deze fase wel gehad en ook TS zal er weer uit komen. In de tussentijd moeten we een beetje lief blijven
pi_57911644
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:54 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

ik probeer toch juist niet te smse en van hem af te komen.
en vind jullie advies fijn, en heb er zeker wat aan maar dat betekend niet dat ik me er altijd aan kan houden!
pff, was het maar zo'n feest! als dat zo was zat ik echt niet op een forum hoor.

ging het maar zo makkelijk he.. dat iemand zegt, hee luister is ook al ben je gek op die jongen! niet meer smse.en dan ik dan dat met een makkie kan! dus niet..

Vandaag ging trouwens wel goed, wou eigenlijk langs werk gaan om hem te zien natuurlijk, maar zogenaamd met de reden om te kijken wanneer ik weer moest werken.
Toch maar niet gegaan en de trein terug naar huis gepakt. Hij heeft ok nog gesmst.. Heb hier niet op gereageerd.. zie je wel.. komt vanzelf vast wel goed;)
pi_57911716
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:25 schreef Overlast het volgende:
TS bevindt zich in de twilight zone. Ze is een irrationele puber die stiekem wel beseft dat ze niet slim bezig is. Iedereen heeft deze fase wel gehad en ook TS zal er weer uit komen. In de tussentijd moeten we een beetje lief blijven
pardon PUBER?..
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:39:34 #237
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57911836
Wat was de teneur van het SMSje dat hij stuurde?
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:43:52 #238
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57911939
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:31 schreef brach het volgende:
Vandaag ging trouwens wel goed, wou eigenlijk langs werk gaan om hem te zien natuurlijk, maar zogenaamd met de reden om te kijken wanneer ik weer moest werken.
quote:
Toch maar niet gegaan en de trein terug naar huis gepakt.
Volgende keer niet eens meer zulke gedachtes hebben. Schande!

Succes
pi_57912092
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:43 schreef MrDice het volgende:

[..]

[..]

Volgende keer niet eens meer zulke gedachtes hebben. Schande!

Succes
die gedachtes blijf ik echt nog wel hebben hoor, maar nu is het alleen de bedoeling dat ik er niks mee doe! kan beter eerst daar aan gaan werken & daarna pas proberen die gedachtes niet meer te hebben.
  dinsdag 8 april 2008 @ 16:36:51 #240
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57913213
quote:
Toch maar niet gegaan en de trein terug naar huis gepakt. Hij heeft ok nog gesmst.. Heb hier niet op gereageerd.. zie je wel.. komt vanzelf vast wel goed;)
Goed zo, en vooral niks terug sms'en .
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:12:35 #241
82136 Xennia
gekroond
pi_57914999
Goed dat je de trein terug nam. Wat stond er in zijn sms?
pi_57916166
Ging je dit weekend niet stappen waar hij ook zal zijn?
pi_57917263
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 19:16 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Ging je dit weekend niet stappen waar hij ook zal zijn?
Ja klopt! ben super benieuwd hoe die avond gaat verlopen.

- wat hij gesmst had.. Standaard berichtje : hoe het met me ging en of ik nog wat leuks gedaan had..
pi_57924328
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:04 schreef brach het volgende:

[..]

Ja klopt! ben super benieuwd hoe die avond gaat verlopen.

Ik zou in iedergeval niet teveel drinken, voordat je gekke dingen doet als je 'm ziet.
  woensdag 9 april 2008 @ 09:40:11 #245
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57928188
Ik zou helemaal niet op stap gaan in dezelfde tent als hem. Kat op het spek binden en zo.. maar ja zelf weten.
pi_57928943
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:40 schreef MrDice het volgende:
Ik zou helemaal niet op stap gaan in dezelfde tent als hem. Kat op het spek binden en zo.. maar ja zelf weten.
ja daag, ik ga niet weg lopen voor hem!
Het is en feestje & heb al kaartjes gekocht.

Ik zeg nu wel dat ik nie ga weglopen voor hem..
Maar ik ben in staat me morgen ziek te melden van werk, totaal geen zin!
  woensdag 9 april 2008 @ 10:27:15 #247
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57929041
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:23 schreef brach het volgende:

[..]

ja daag, ik ga niet weg lopen voor hem!
Het is en feestje & heb al kaartjes gekocht.

Ik zeg nu wel dat ik nie ga weglopen voor hem..
Maar ik ben in staat me morgen ziek te melden van werk, totaal geen zin!
Inderdaad, gewoon lekker feesten . Snelste manier ook om hem uit je hoofd te zetten.
  woensdag 9 april 2008 @ 11:18:19 #248
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57930247
Kaartjes + feestje en zo snap ik best. Dacht dat je gewoon de kroeg/disco in ging waar hij ook was. Kun je natuurlijk kiezen om met vriendinnen ergens anders heen te gaan. Maar veel plezier!
pi_57930681
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:27 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Inderdaad, gewoon lekker feesten . Snelste manier ook om hem uit je hoofd te zetten.
Maar als hij zo dicht in de buurt is, kan ik me wel voorstellen dat je stiekem naar hem loopt uit te kijken.
Het is dus wel iets groots, dus dan kom je m ook niet zo gauw tegen.. of staan jullie allemaal in een groepje bijelkaar?
pi_57930945
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:18 schreef MrDice het volgende:
Kaartjes + feestje en zo snap ik best. Dacht dat je gewoon de kroeg/disco in ging waar hij ook was. Kun je natuurlijk kiezen om met vriendinnen ergens anders heen te gaan. Maar veel plezier!
ja thanks, gaat wel lukken
pi_57931003
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:36 schreef Chrrris het volgende:

[..]

Maar als hij zo dicht in de buurt is, kan ik me wel voorstellen dat je stiekem naar hem loopt uit te kijken.
Het is dus wel iets groots, dus dan kom je m ook niet zo gauw tegen.. of staan jullie allemaal in een groepje bijelkaar?
Het is niet zo'n heel groot feestje nee. Maar ik ben met een ander groepje dus gaan niet bij hun staan.
Ik ga hem niet ontlopen maar wel proberen zo min mogelijk aan te kijken. word stik jaloers als ze ik ze samen zie dansen/zoenen.
pi_57932391
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:51 schreef brach het volgende:
Het is niet zo'n heel groot feestje nee. Maar ik ben met een ander groepje dus gaan niet bij hun staan.
Ik ga hem niet ontlopen maar wel proberen zo min mogelijk aan te kijken. word stik jaloers als ze ik ze samen zie dansen/zoenen.
Kan je dan niet gewoon beter ergens anders heen gaan met je vrienden, ergens waar je gewoon lekker kan uitgaan zonder met hem (en zijn vriendin, en jouw jaloezie) geconfronteerd te worden? Ik denk dat je het op deze manier alleen maar moeilijker maakt voor jezelf.
pi_57932508
Is toch lekker, jezelf pijnigen?
pi_57932567
nogmaals, ik heb al een kaartje gekocht voor dat feest. het is uitverkocht en al, verheug me hier al een dikke maand op. Nee dit ga ik echt niet afzeggen..
Ik zou mezelf pijnigen als ik thuis bleef! want al mijn vriendinnen gaan daar ook heen..
pi_57933069
ik ben echt zeeeer benieuwd hoe dat feestje afloopt
  woensdag 9 april 2008 @ 13:39:27 #256
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57933463
<Voorspellende modus>
Brach ziet vriend+vriendin continu zoenen en wordt stikjaloers.
Brach gaat zichzelf goed vol laten lopen om het verdriet te onderdrukken.
Vriendin van vriend is moe en gaat eerder naar huis.
Vriend papt aan en maakt misbruik van dronken Brach.
</voorspellende modus>

Wat win ik?

Hoop het natuurlijk niet voor je...
pi_57933869
<Voorspellende modus2>
Brach ziet vriend + vriendin continue zoenen en wordt stikjaloers
Brach gaat zichzelf goed vol laten lopen om het verdriet te onderdrukken
Brach zoekt een willekeurige jongen om te laten zien dat ze over hem heen is
Brach zoent, danst, betast etc
Brach huilt vanwege spijt
Brach wordt getroost door vriend
Brach duikt in bed met vriend
Brach meldt op fok dat ze er niks aan kon doen
</voorspellende modus>

Wat win ik?

hoop het natuurlijk niet voor je... en dat meen ik oprecht Ik snap je twijfel, maar je maakt het jezelf alleen maar moeilijk zo, zeker als je weet dat je hem niet kan ontlopen daar..
pi_57934824
Als je al begint te huilen omdat je niet de reactie krijgt in de winkel, zie ik het ook somber in...
Het is nog veel te vers.
Zal me niks verbazen als hij je voorstelt aan zijn vriendin.
pi_57935527
<voorspellende modus3>
Bracht ziet vriend + vriendin zoenen en dansen
Brach is jaloers, maar laat zich niet goed vol lopen, omdat brach niet tot weinig drinkt.
Brach vind het een te hard feestje om zich op dat moment druk te maken om S.

kortom: ik zal me best even klote voelen! maar ga er alles aan doen om me niet teveel klote te voelen.
Het feestje is daar te tof voor.
pi_57935740
En je hoopt natuurlijk vurig dat als hij ziet dat je zoveel lol hebt dat...?
Hij zich gaat bedenken?
Hij zich klote voelt?
  woensdag 9 april 2008 @ 15:35:31 #261
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57935919
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:58 schreef brach het volgende:
nogmaals, ik heb al een kaartje gekocht voor dat feest. het is uitverkocht en al, verheug me hier al een dikke maand op. Nee dit ga ik echt niet afzeggen..
Ik zou mezelf pijnigen als ik thuis bleef! want al mijn vriendinnen gaan daar ook heen..
Goed zo.

Welk feest btw?
pi_57937409
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:17 schreef brach het volgende:
<voorspellende modus3>
Brach is jaloers, maar laat zich niet goed vol lopen, omdat brach niet tot weinig drinkt.
Ik vraag het me af..
Vergeet niet dat het allemaal pas net over is he. Het is slechts een paar dagen geleden dat je ermee gekapt bent. Persoonlijk denk ik niet dat je dan al zo ver bent om gewoon vrolijk te blijven feesten met je vrienden.
Nu ben ik jou niet natuurlijk en moet je het ook helemaal zelf weten, maar het is wellicht iets om over na te denken.
pi_57937545
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:49 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Nu ben ik jou niet natuurlijk en moet je het ook helemaal zelf weten, maar het is wellicht iets om over na te denken.
plús we hebben een aardige (understatement) kijk gekregen op Brach's manier van denken en doen

Nogmaals, veel plezier en sterkte/succes enzo, maar ik zie het (helaas) somber in voor je..
pi_57937705
Ik persoonlijk zou het niet trekken zo'n feestje na een situatie als deze en zo kort geleden hoor!
Maar als ik jou was zou ik hem zeker ontwijken en helemaal niet naar hem kijken (al is dat eigenlijk onmogelijk,dat doe je toch wel)
pi_57940603
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:17 schreef brach het volgende:
<voorspellende modus3>

kortom: ik zal me best even klote voelen! maar ga er alles aan doen om me niet teveel klote te voelen.
Het feestje is daar te tof voor.
Dat zou mooi zijn als je dat kon volhouden.

Zorg je wel voor een flinke cleavage?

pi_57941103
Ik weet het allemaal niet.. natuurlijk zit er een grote kans in dat ik me klote ga voelen.
Maar ik wil dit feestje gewoon niet missen, ook niet voor een jongen die me pijn heeft gedaan.
Wie weet valt het allemaal mee en ga ik lekker uit mijn dak.. of misschien dat ik de hele avond jaloers ben en weer moet huilen...In ieder geval waag ik het er gewoon op.

We zien het vanzelf allemaal wel.. Moet zeggen dat het al een stukkie beter met me gaat!
Overdag in ieder geval, s'avond voel ik me klote.

Heb hem vandaag nog even aan de telefoon gehad, moest naar werk bellen om te vragen wanneer ik weer moest werken ( en nee dit is geen smoesje om hem te spreken )
Gewoon normaal tegen elkaar gedaan en best eventjes gezellig gepraat maar meer ook niet.
  woensdag 9 april 2008 @ 19:59:55 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57941428
En merk je op dat feestje dat je toch niet zo sterk in je dansschoenen staat, kun je altijd nog beslissen eerder weg te gaan.
pi_57941698
De eerste dag en de daagjes erna zijn het allerergst. En savonds, ja dat blijft nog wel even.
En drna voel je je opeens zomaar wat beter. En als je het echt volhoudt, zal het ook alleen maar beter gaan.

Enne, ook al doet die jongen normaal tegen je, erg tof vind ik het persoonlijk niet. Vind hem nogal koeltjes overkomen. En toch blijven smsen klinkt meer als een poging om wat bij je gedaan te krijgen en totaal niet rekeninghoudend met jouw gevoelens....
pi_57944626
dat merk ik ja, het is nu weer avond en voel me weer fucked up.
Net maar gaan hardlopen & daarna even gitaar gespeeld.. maar het werkt allemaal niet.
pi_57946416
Denk je toevallig weer aan het 'gezellig gepraat' aan de telefoon van het gesprek van vandaag?
pi_57946583
quote:
Op woensdag 9 april 2008 23:17 schreef Thrilled het volgende:
Denk je toevallig weer aan het 'gezellig gepraat' aan de telefoon van het gesprek van vandaag?
nee dat niet eigenlijk Alleen wel weer dat hij nu bij zijn vriendin is.
pi_57953819
Na het weekend stop ik met deze topic denk ik.
Of er moet zaterdag iets gebeuren!.. dan blijf ik nog wel even hangen;)
pi_57965224
Ik heb echt een goede dag gehad vandaag joh!
Had afgesproken met een andere leuke jongen, en hij was nog vrijgezel ook
Deed me echt goed.. niet dat ik me nu totaal op hem stort. totaal niet juist maar het was wel even een moment van : er zijn meer leuke jongens dan alleen S.
Denk nu ook weinig aan hem en voel me goed.
pi_57971807
TS speelt gitaar
Azwethinkweiz
pi_57971851
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:41 schreef brach het volgende:
Ik heb echt een goede dag gehad vandaag joh!
Had afgesproken met een andere leuke jongen, en hij was nog vrijgezel ook
Deed me echt goed.. niet dat ik me nu totaal op hem stort. totaal niet juist maar het was wel even een moment van : er zijn meer leuke jongens dan alleen S.
Denk nu ook weinig aan hem en voel me goed.
Heel goed
En ook dat je inziet dat je daar ineens op storten ook niet helpt, maar wie weet wat er kan gebeuren!
pi_57971936
het begint echt op een soap te lijken joh! deze hele situatie.
De beste vriend van S. begint mij vanavond ineens te smse... en berichtjes te sturen op hyves.
vaag allemaal! Hij weet van S & mij.. Dus iets in mij zei dat het een opdracht van s was.
Maar toen hij begon met zeg maar niks tegen s dat ik je sms.. begon ik toch wel te twijfelen!
Wat naait iedereen elkaar lekker zeggen :S
We hebben toen even over de situatie met S gesmst, hij smste da hij echt gek op me was en het allemaal niet meer wist en dat ik hem waarschijnlijk wat meer tijd had moeten gunnen..
Ja dikke lul ermee!
pi_57971957
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 00:05 schreef El.Wulfo het volgende:
TS speelt gitaar
Zeker weten
  vrijdag 11 april 2008 @ 00:12:33 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57971971
Goed bezig, wijfie!
pi_57974623
Klinkt idd toch alsof het in opdracht was. Als hij het niet wist dan moet ie ff zonder vrouwen en kijken wat hij wil. Niet beiden in een situatie waar hij niet gedwongen wordt om te kiezen.

Maar goed beter af zonder hem.
  vrijdag 11 april 2008 @ 15:30:23 #280
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_57983848
Zoals al eerder gezegd is dat met die andere jongen waarschijnlijk afgesproken, dus zou er niet op ingaan.
je had toch een date met een andere leuke jongen
Droeloe
pi_57984605
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 00:11 schreef brach het volgende:
het begint echt op een soap te lijken joh! deze hele situatie.
De beste vriend van S. begint mij vanavond ineens te smse... en berichtjes te sturen op hyves.
[...]
We hebben toen even over de situatie met S gesmst, hij smste da hij echt gek op me was en het allemaal niet meer wist en dat ik hem waarschijnlijk wat meer tijd had moeten gunnen..
Ja dikke lul ermee!
Het kan best dat het niet in opdracht is, maar dat die vriend gewoon een vriend probeert te zijn.
Je zou hem terug kunnen smssen: Als hij jou wil dan kan dat, maar dan moet hij een keuze maken. Het verhaal van 'ik weet het allemaal niet' wordt zo langzamerhand een aan het lijntje houden, en dat is gewoon niet een rol die jij wilt vervullen.

Je schrijft er dan niet bij dat dat aan het lijntje houden nét iets te opportunistisch is voor die S, zo van 'ik weet het allemaal niet' terwijl hij er nog een keertje overheen gaat.
Je moet er nl wel rekening mee houden dat S jouw antwoord te horen krijgt.

Dus niet cynisch doen.
Eerder iets van 'ik geloof best dat hij het allemaal niet weet, maar vanuit mij gezien betekent: Geen keuze maken = niet voor mij kiezen. Ik wil zijn graag zijn vriendin zijn, of helemaal niet. Maar geen meisje-aan-de-zijlijn'
pi_57988219
Dat is ook wat gestuurd heb naar hem, dat het voor mij duidelijk was & dat ik geen 2e keus wil zijn..
het word alleen met de dag gekker!!Vandaag nog even met die andere leuke jongen naar de stad geweest, ook nog langs werk gelopen en S. had me samen met die andere jongen gezien! Wat ik wel beter vond, ziet hij ook dat ik gewoon door ga!
Alleen die beste viend van S, pff! wat een gekke mensen zeg, hij zit nu steeds met me te flirten! waar ik echt niet op in ga..
Ik snap het gewoon niet.. Hij is morgen ook op dat feest waar ik heen ga, smste hij iets in de richting dat hij dan wel een kus van mij wilde.
Ik heb terug gestuurd dat hij een lekkere vriend is als hij dat zou doen ook al heeft S. een vriendin.

- het lijkt bijna alsof hij dit moet sturen zodat S. kan zien of ik te vertrouwen ben ofzo?? ( wat erg kinderachtig zou zijn) ik weet het ook niet, vind het iig erg vreemd.
pi_57988399
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 19:13 schreef brach het volgende:
Dat is ook wat gestuurd heb naar hem, dat het voor mij duidelijk was & dat ik geen 2e keus wil zijn..
het word alleen met de dag gekker!!Vandaag nog even met die andere leuke jongen naar de stad geweest, ook nog langs werk gelopen en S. had me samen met die andere jongen gezien! Wat ik wel beter vond, ziet hij ook dat ik gewoon door ga!
Je liep expres langs je werk he
quote:
Alleen die beste viend van S, pff! wat een gekke mensen zeg, hij zit nu steeds met me te flirten! waar ik echt niet op in ga..
Ik snap het gewoon niet.. Hij is morgen ook op dat feest waar ik heen ga, smste hij iets in de richting dat hij dan wel een kus van mij wilde.
Ik heb terug gestuurd dat hij een lekkere vriend is als hij dat zou doen ook al heeft S. een vriendin.

- het lijkt bijna alsof hij dit moet sturen zodat S. kan zien of ik te vertrouwen ben ofzo?? ( wat erg kinderachtig zou zijn) ik weet het ook niet, vind het iig erg vreemd.
Ik zat er al op te wachten dat die vriend met je begon te flirten. Misschien wel omdat hij heeft gehoord dat je makkelijk bent.. Waarom zou S. je nog willen testen op vertrouwen, nu je de ''relatie'' hebt verbroken is het logisch dat je verder gaat
pi_57988885
nee ik liep niet express langs werk, totaal niet juist want liep express aan de andere kant zodat het niet zou opvallen, toen zwaaide een collega en maakt een beweging dat ik naar binnen moest komen.

- dat ik makkelijk ben lijkt me ook sterk, S. heeft toch nog veel moeite moeten doen.. op het begin toen hij nog geen vriendin had heeft hij wel 100 acties gewaagd die niet slaagde.
Zo makkelijk ben ik echt niet hoor.
pi_57992347
Als ik jou was zou ik helemaal niet reageren op die smsjes van die vriend. En ga er nou maar niet vanuit dat het een opdracht van S. is. He moved on a long time ago!
Is toch wel gebleken dat het hem koud laat als hij antwoord met ''ok'' op jouw verhaal hem niet meer te willen zien?
Denk niet dat hij zich nog op die manier echt met je bezig houdt, die vriend kijkt gewoon waar jij op in wil gaan, dat is wat ik denk
pi_58020148
Nou, gisteren was het leuk..
behalve dan dat S. er ook was, pff ik werd gek van mezelf! leek wel totaal geobsodeerd door die jongen.
Probeerde eerst steeds niet bij hem te staan, maar blijkbaar wou ik juist bij hem staan.. vraag me niet waarom.
We stonden met ze alle bij een groepje en S. stond daar ook bij.
Ik was niet jaloers gelukkig op dat moment want hij bleek niet veel aandacht voor zn vriendinnetje te hebben.
Maar toch hield ik hem steeds in de gaten, ennuh andersom ook!
S ging gelukkig eerder naar huis, samen met zn vriendin natuurlijk.. pff dat vond ik zo klote om te zien!
2 weken geleden rond die tijd waren wij nog samen weg.. ( dat weekendje )
Toen hij weg was kon ik gelukkig wel meer plezier maken, die vriend van S. was er ook en was behoorlijk met me aan het flirten, maar ben er niet op ingegaan.
Toen we naar huis gingen was het weer zo ver.. heel de terug weg alleen maar aan S. gedacht.
Thuis aangekomen gaan douche waardoor ik weer klaar wakker was geworden. Bleef maar aan S. denken.. werd er helemaal gestoord van. Toen ik eenmaal sliep om ik geloof 6 uur, natuurlijk over S gedroomd. Hele vage droom trouwen.
Nou en vandaag voel ik me weer klote, ik wil ook sterk zijn! en kunnen denken dat hij een lul is.
Als ik hem zie vergeet ik alles, alle negatieve gedachtes over hem zijn direct weg en het enige wat ik kan denken is ik wil dat hij van mij is! en dan heb ik weer spijt dat ik niet eerder met hem gekust had, want dat heeft hij ook geprobeerd voordat hij een vriendin had, maar altijd afgewezen.
Weer iets geleerd, stappen waar S ook is is toch niet zo verstandig.
Maar ondanks alles.. het feestje zelf was super, werd heerlijk gedraaid! alleen maar toffe mensen en een heerlijk sfeer..
Iedereen was gewoon relax en veel geklets met mensen!

Ag ja.. kwil hem nu weer heel snel uit me kop hebben!
  zondag 13 april 2008 @ 16:39:59 #287
196697 Heathen.
Its No Game
pi_58022177
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:38 schreef brach het volgende:

[..]

ahh, voel jij je dan beter?! heb je dan zoiets als je in de ochtend op staat: "goh, wat fijn dat brach nog verdrietig is''

Ik zal je 1 ding vertellen, er zit een dikke kans in dat ik er nog wel even verdrietig om ben ja.
Dus gefelicteerd, wat een geluk heb jij vandaag zeg!
quote:
Kom net van een carbaret voorstelling af.. Top avond! veel gelachen.
vervelend voor je "Heathen" dat ik even mijn verdriet vergeten was.
Maar het komt voorlopig nog altijd weer terug
  zondag 13 april 2008 @ 16:42:01 #288
82136 Xennia
gekroond
pi_58022228
quote:
Op zondag 13 april 2008 14:10 schreef brach het volgende:
Nou, gisteren was het leuk..
behalve dan dat S. er ook was, pff ik werd gek van mezelf! leek wel totaal geobsodeerd door die jongen.
Probeerde eerst steeds niet bij hem te staan, maar blijkbaar wou ik juist bij hem staan.. vraag me niet waarom.
We stonden met ze alle bij een groepje en S. stond daar ook bij.
Ik was niet jaloers gelukkig op dat moment want hij bleek niet veel aandacht voor zn vriendinnetje te hebben.
Maar toch hield ik hem steeds in de gaten, ennuh andersom ook!
S ging gelukkig eerder naar huis, samen met zn vriendin natuurlijk.. pff dat vond ik zo klote om te zien!
2 weken geleden rond die tijd waren wij nog samen weg.. ( dat weekendje )
Toen hij weg was kon ik gelukkig wel meer plezier maken, die vriend van S. was er ook en was behoorlijk met me aan het flirten, maar ben er niet op ingegaan.
Toen we naar huis gingen was het weer zo ver.. heel de terug weg alleen maar aan S. gedacht.
Thuis aangekomen gaan douche waardoor ik weer klaar wakker was geworden. Bleef maar aan S. denken.. werd er helemaal gestoord van. Toen ik eenmaal sliep om ik geloof 6 uur, natuurlijk over S gedroomd. Hele vage droom trouwen.
Nou en vandaag voel ik me weer klote, ik wil ook sterk zijn! en kunnen denken dat hij een lul is.
Als ik hem zie vergeet ik alles, alle negatieve gedachtes over hem zijn direct weg en het enige wat ik kan denken is ik wil dat hij van mij is! en dan heb ik weer spijt dat ik niet eerder met hem gekust had, want dat heeft hij ook geprobeerd voordat hij een vriendin had, maar altijd afgewezen.
Weer iets geleerd, stappen waar S ook is is toch niet zo verstandig.
Maar ondanks alles.. het feestje zelf was super, werd heerlijk gedraaid! alleen maar toffe mensen en een heerlijk sfeer..
Iedereen was gewoon relax en veel geklets met mensen!

Ach ja, als jij eerder met hem had gekust was jij misschien gister met hem naar huis gegaan en zijn huidige vriendin 2 weken geleden een weekend met hem weg geweest zonder dat je het wist
pi_58025715
quote:
[b]Op zondag 13 april 2008 14:10
[knip]heel ...S verhaal...[/knip]

Ach, dat zeg je de hele week al.
Je gelooft het zelf net zo min als ik.
Op naar het volgende feestje, gezellig meid!
pi_58032413
En hoppa, donderdag avond weer een feestje.. Raad is wie ook komen?
precies, S + vriendin.
het is weer het geval dat ik al een kaartje heb gekocht.. hmmm...
  zondag 13 april 2008 @ 23:10:52 #291
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58032583
wat zit je toch in godsnaam moeilijk te doen? Ga gewoon eens een keertje niet ofzo? Die sadomasochistische trekjes en zelfkastijding...
pi_58033428
een keertje niet?? nee dat zit er echt niet in!
  maandag 14 april 2008 @ 09:13:13 #293
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_58037251
Nu ben je gewoon vervelend.
Zoek het lekker uit en schrijf erover in je poezie-album.
  maandag 14 april 2008 @ 09:46:42 #294
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_58037777
Ben het eens met Re en SHE, je doet het jezelf aan Brach. Als je vantevoren al weet dat je een kutavond gaat hebben omdat hij er is, ga dan gewoon niet.
pi_58038150
quote:
Op zondag 13 april 2008 23:06 schreef brach het volgende:
En hoppa, donderdag avond weer een feestje.. Raad is wie ook komen?
precies, S + vriendin.
het is weer het geval dat ik al een kaartje heb gekocht.. hmmm...
ongeloofwaardig dit

doei topic
  maandag 14 april 2008 @ 10:16:41 #296
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_58038277
Ik moet gewoon nog even reageren voor dit topic vol zit...
pi_58041931
I don't really care.. dat mensen denken dat het gelogen is wat ik zeg.
Maar denk zelf ook dat ik het vanaf nu maar verder zelf uit moet zoeken. aangezien het punt is gekomen dat mensen mij niet meer vertrouwen of serieus nemen.
dus ik kap ermee! Thanks voor de mensen die me het juiste advies hebben gegeven!
pi_58042960
dan
pi_58042965
zorg
pi_58042969
ik er toch zelf voor
pi_58042975
dat dit topic
  maandag 14 april 2008 @ 14:30:15 #302
262 Re
Kiss & Swallow
pi_58042998