Dat is ook een vraag die ik mezelf wel vaker gesteld heb.. Ik weet het niet! denk inderdaad wel dat het moeilijk word om hem te vertrouwen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:26 schreef twentemeisje het volgende:
Je wilt het waarschijnlijk liever niet horen, maar meneer eet heerlijk van twee walletjes en hij hoeft er niet eens moeite voor te doen. Jij wordt hier doodongelukkig van. Ik heb ook in zo'n situatie gezeten en ben er gelukkig zelf op tijd mee gekapt. Hij gaat er niet mee stoppen, waarom zou hij ook?
Daarbij komt, stel dat ie voor jou zou kiezen, zou je hem dan nog kunnen vertrouwen?
Dat wat zij zegt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef Mirre het volgende:
Ook al zou ie weggaan bij zijn vriendin en jou vriend worden, zou jij hem dan vertrouwen?
Zo makkelijk als ie nu zijn vriendin belazerd zal ie dat ook weer bij jou kunnen gaan doen.
Dumpen die gast
Sommige mensen zijn nu eenmaal niet in de wieg gelegd voor een monogaam bestaan... En dat is ook prima, zolang je daar maar duidelijk over bent. Nu belazert hij jullie allebei, zijn vriendin weet van niks en jou laat hij in de waan dat er wellicht meer te halen is dan de 'affair' die jullie nu hebben...quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef brach het volgende:
[..]
Dat is ook een vraag die ik mezelf wel vaker gesteld heb.. Ik weet het niet! denk inderdaad wel dat het moeilijk word om hem te vertrouwen.
Wat ik alleen niet snap en echt niet met mijn hoofd bij kan, als je zo ontzettend verliefd ben op je huidige vriendin. waarom ga je dan in vredes naam vreemd als je echt niemand anders wilt?!
Omdat hij het begrip trouw niet zo nauw neemt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef brach het volgende:
[..]
Dat is ook een vraag die ik mezelf wel vaker gesteld heb.. Ik weet het niet! denk inderdaad wel dat het moeilijk word om hem te vertrouwen.
Wat ik alleen niet snap en echt niet met mijn hoofd bij kan, als je zo ontzettend verliefd ben op je huidige vriendin. waarom ga je dan in vredes naam vreemd als je echt niemand anders wilt?!
Tja, zo lust ik er nog wel 1.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:31 schreef Mirre het volgende:
Ook al zou ie weggaan bij zijn vriendin en jou vriend worden, zou jij hem dan vertrouwen?
Zo makkelijk als ie nu zijn vriendin belazerd zal ie dat ook weer bij jou kunnen gaan doen.
Dumpen die gast
Natuurlijk niet, maar de kans is toch wel heel groot dat er een trust issue gaat ontstaan. Als jij degene bent waarmee hij achter de rug van zijn huidige vriendin om rommelt cq. iets opbouwt, dan is het toch niet raar dat je je vervolgens afvraagt of hij dat jou dan ook niet zal flikken?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:39 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Tja, zo lust ik er nog wel 1.
Als jullie elkaars 'ware' zijn dan is dat toch logisch.
Moet hij anders tot zijn 80 bij zijn vriendin blijven, totdat zij het eerste sterft.
Voordat hij een nieuwe vriendin mag zoeken?
Of het eerst uitmaken voor je je in de armen van een ander stortquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:39 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Tja, zo lust ik er nog wel 1.
Als jullie elkaars 'ware' zijn dan is dat toch logisch.
Moet hij anders tot zijn 80 bij zijn vriendin blijven, totdat zij het eerste sterft.
Voordat hij een nieuwe vriendin mag zoeken?
Dit is niet iets waardoor mijn idee over deze situatie verandert, het past juist perfect in het plaatje. We kunnen er natuurlijk hardstikke naast zitten, maar waarom zou hij niet voor jou gaan als ie veel meer voor jou zou voelen dan voor zijn vriendin? Wat houdt hem dan nog tegen zou je zeggen?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:43 schreef brach het volgende:
Ik moet wel zeggen, ik heb hele stukke weg gelaten in mijn forum bericht omdat het anders we erg lang zou worden.
Als ik dit zou lezen van iemand zou ik het zelfde zeggen: dumpen die gast!
We zijn alleen zo close dat ik dat gewoon niet kan, gisteren stuurde hij een smsje met de tekst: je zit in mijn hoofd en ik krijg je er niet meer uit.
Eigenlijk denkt dus iedereen dat er geen kans bestaat dat hij mij echt leuk vind maar de stap gewoon nog niet heeft durven nemen om het uit te maken met zijn vriendin?..
pff wat is dit kut zeg...
Zou best kunnen dat hij dat doet, maar de vraag is meer: wat heb je dan gewonnen? Een man die jou hetzelfde flikt zodra de eerste spanning er een beetje vanaf is?quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:43 schreef brach het volgende:
Eigenlijk denkt dus iedereen dat er geen kans bestaat dat hij mij echt leuk vind maar de stap gewoon nog niet heeft durven nemen om het uit te maken met zijn vriendin?..
Ga er maar mee door, het wordt vast vanzelf steeds makkelijker naarmate je meer gevoelens voor hem krijgtquote:Op dinsdag 1 april 2008 23:57 schreef brach het volgende:
in 1 keer ermee kappen gaat het dus niet worden, dat kan ik gewoon niet!
Hem laten kiezen tussen jou of haar en ondertussen je beentjes bij elkaar houdenquote:
door jullie berichtjes zijn mn ogen wel wat meer geopend..
Ik ga het er maar weer met hem over hebben.. Wat kan ik het beste doen? ipv direct dumpen...
Dat is geen sms, dat is een boek!quote:Op woensdag 2 april 2008 00:27 schreef brach het volgende:
Ik heb net een smsje gemaakt.. die ik morgen ga sturen ( kan nu niet omdat hij bij zijn vriendin is! :S)
Ik heb er in gezet dat ik er mee wil kappen, dat ik niet langer het naieve meisje wil zijn en dat ik beter moet weten. Dat ik graag op hem zou willen wachten maar ik mezelf er alleen maar gek mee maak. & dat als hij echt zo gek op me is als die zegt dat ik daar nu vanzelf wel achter kom... Ook heb ik erin gezet dat hij zichzelf maar is goed moet afvragen of die echt verliefd is op zijn huidige vriendin.
Ik weet nog niet of ik hem ga verzenden, Donderdag zie ik hem weer.. misschien doe ik het liever persoonlijk! maar aan de andere kant.. dan vergeet ik de helft weer te zeggen of ik zeg het juist niet omdat ik me dan weer bedenk..
haha ja klopt, het is ook echt een sms van 4 berichten ofzo! Ik kan het alleen op werk tegen hem zeggen als iedereen weg is. en dan maar hopen dat we samen moet afsluiten. daarna gaat die weer naar zijn vriendin... bah!quote:Op woensdag 2 april 2008 00:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is geen sms, dat is een boek!
Je kunt het toch beter live zeggen. Vertel het niet als jullie samen op je bed zitten, maar bijvoorbeeld in de kroeg
Dan bel je hem toch?quote:Op woensdag 2 april 2008 00:38 schreef brach het volgende:
[..]
haha ja klopt, het is ook echt een sms van 4 berichten ofzo! Ik kan het alleen op werk tegen hem zeggen als iedereen weg is. en dan maar hopen dat we samen moet afsluiten. daarna gaat die weer naar zijn vriendin... bah!
nu ben ik het weer zo beu, het liefst bel ik hem nu nog op!
Klopt helemaal ja..quote:Op woensdag 2 april 2008 09:07 schreef mgerben het volgende:
Ook dat SMSje dat je wilt sturen is niets anders dan een pruillipje: Geef me meer! Ik wil meer!
Wat maakt leeftijd uit?.. & hij heeft die relatie nog niet zo lang paar maandjes.quote:Op woensdag 2 april 2008 07:52 schreef Ninedarts het volgende:
Een vraag:
Hoe lang heeft hij die relatie en hoe oud zijn jullie??
Hij gaat echt (nog) niet eerlijk zijn tegen zijn vriendin, omdat hij het zelf nog niet weet.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:33 schreef El.Wulfo het volgende:
ik zou er mee door gaan als je echt iets voor hem voelt, maar hem wel duidelijk moet maken dat hij eerlijk moet zijn tegen zijn huidige vriendin. Want ik denk dat ze hem dan toch niet meer wil, en hij kan beter nu de waarheid zeggen dan het altijd mee moeten dragen.
En hem niet kunnen vertrouwen omdat hij nu vreemdgaat vind ik onzin, hij gaat vreemd met jouw, dus hij doet het vanwege jou. Je kan niet iemand blijven veroordelen op 1 actie.
maar voor de zekerheid, wat bedoel je dat hij een beetje jouw baas is?
en leeftijd kan wel iets zeggen, bijvoorbeeld over manier van denken, eerdere relaties etc.
en trouwens, daar zit wel wat in idd.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:33 schreef El.Wulfo het volgende:
En hem niet kunnen vertrouwen omdat hij nu vreemdgaat vind ik onzin, hij gaat vreemd met jouw, dus hij doet het vanwege jou. Je kan niet iemand blijven veroordelen op 1 actie.
Precies, als ik zelf zou vreemdgaan zou ik echt niet dood leuk met mn relatie door kunnen gaan.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:58 schreef El.Wulfo het volgende:
Maar dan nog, hoe serieus kan hij met zijn huidige vriendin worden als hij voor altijd ermee zit dat hij een hele tijd vreemd is gegaan? 1 keertje ok, daar kan hij zich overheen zetten, maar dit lijkt me toch iets meer.
Ik denk trouwens dat hij ook wel weet voor wie hij een beetje meer voelt.
Want als hij dat niet wist had hij wel een keuze kunnen maken. Ik zou tenminste wel kunnen kiezen tussen 2 leuke meiden die ik leuk vind, maar waarvan ik bij 1 de "zekerheid" van een relatie zou hebben.
Dus kortom, ik denk dat hij jou leuker vind, maar de zekerheid van een relatie momenteel niet kwijt wil, help hem over die drempel dus
ehm...ehm...quote:Op woensdag 2 april 2008 16:07 schreef brach het volgende:
[..]
Precies, als ik zelf zou vreemdgaan zou ik echt niet dood leuk met mn relatie door kunnen gaan.
Voor mijn gevoel ga je toch ook niet vreemd als je 'o zo verliefd' bent op degene met wie je een relatie hebt?
En hoe help ik hem over die drempel?...
Thanks iedereen voor de reacties, doet me goed!
Ik heb al tegen hem gezegd dat ik verliefd op hem ben en met hem een relatie zou willen.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:16 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
ehm...ehm...
moeilijke vraag
Ik denk door voor jezelf even vast te zetten of je met hem een relatie wil, of alleen een flirt, en wanneer je weet dat je zeker een relatie met hem wil, hem dat ook duidelijk maken, dan is diezelfde zekerheid er bij jouw ook.
En als hij dan nog niet over de drempel is denk ik dat ik je moet teleurstellen en dat hij alleen maar een flirt erbij wilde. (al kan ik dat eigelijk niet geloven als ik je verhaal lees)
Maar dan ben jij iig over het probleem heen
Hahahaquote:Op woensdag 2 april 2008 16:07 schreef brach het volgende:
Voor mijn gevoel ga je toch ook niet vreemd als je 'o zo verliefd' bent op degene met wie je een relatie hebt?
Niet. Die drempel bestaat niet eens. Hij eet gewoon van twee walletjes en hij heeft jou niet nodig om daar uit te stappen... verbeeld jezelf niets; hij zit op rozen.quote:En hoe help ik hem over die drempel?...
quote:Hij gaat echt (nog) niet eerlijk zijn tegen zijn vriendin, omdat hij het zelf nog niet weet.
zij heeft dingen die ik niet heb, en ook andersom..
als dat zo zou zijn, zou mijn dilemma eerder over leeftijdsverschil gaan dan over dat hij een vriendin heeft.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:33 schreef mgerben het volgende:
HahahaDat is wel héél makkelijk geredeneerd!
Mag ik vragen hoe oud jij bent en hoe oud hij is en hoe oud zijn nieuwe vriendin is? En ja, het maakt wat uit als jij 18 bent en hij 38 en zijn vriendin ook.
Hé, just checking.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:43 schreef brach het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn, zou mijn dilemma eerder over leeftijdsverschil gaan dan over dat hij een vriendin heeft.
20, 22 & 19.
voor de zekerheid zou ik ff er een blok bijhalen en hem ervoor zettenquote:Op woensdag 2 april 2008 16:32 schreef brach het volgende:
[..]
Ik heb al tegen hem gezegd dat ik verliefd op hem ben en met hem een relatie zou willen.
En dat wil ik ook.. ook al word het af en toe misschien moeilijk om hem te vertrouwen.
Dus eigenlijk.. moet ik nu dus concluderen dat hij alleen een flirt erbij wilde...
Beetje zwart-wit vind je ook niet?quote:
Ik zou er zo mee kunnen stoppen idd, als ik niks voor de jongen zou voelen! en gewoon voor de ''lekkerheid' zou doen. Dat is dus niet het geval.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:02 schreef Untouchables het volgende:
Wat een gelul de hele tijd over gebruikt worden, ze vindt het zelf ook gewoon lekker, anders zou ze er wel mee stoppen.
Je hoort mij nergens zeggen, ik voel me gebruikt.quote:Ik snap dit soort dingen niet, zeker niet van haar kant. Ze weet wat er aan de hand is, ze mag zich op geen enkele manier gebruikt voelen, want ze bevindt zich nou eenmaal in een dubieuze situatie waarin geen zekerheden zijn.
Ik geloof niet direct alles wat hij zegt, als dat zo zou zijn zou ik hier geen forum over gemaakt hebben.quote:In situaties als deze, vind ik, ben je stom als je alles direct gelooft wat er tegen je gezegd wordt. Gewoon niet doen.
Je bedoelt dat weekendje weg toen zijn vriendin de stad uit was zodat er geen risico was dat ze er iets van zou merken - dat weekendje toch?quote:Op woensdag 2 april 2008 16:57 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Beetje zwart-wit vind je ook niet?
Dat 1 gast zo is wil niet zeggen dat iedereen zo is, of als 50% zo is wil niet zeggen dat hij ook zo is...
ik denk dat hij dat met dat weekendje weg wel heeft laten merken.
bullshit.. je zit gewoon net zo lang te wachten totdat iemand zegt dat je niet fout zit, dat je lekker door mag gaan en dat hij heus wel voor jou kiest. Dat hij echt aan het twijfelen is en uiteindelijk zn vriendin dumpt zodat je een lang gelukkig leven kan gaan leiden met hem..quote:
precies.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:31 schreef mgerben het volgende:
[..]
Je bedoelt dat weekendje weg toen zijn vriendin de stad uit was zodat er geen risico was dat ze er iets van zou merken - dat weekendje toch?
gedurende dat weekendje ja.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:31 schreef mgerben het volgende:
[..]
Je bedoelt dat weekendje weg toen zijn vriendin de stad uit was zodat er geen risico was dat ze er iets van zou merken - dat weekendje toch?
nee hoor zolang zit ik niet te wachten, dat hebben al mensen gezegd.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:35 schreef Thrilled het volgende:
[..]
bullshit.. je zit gewoon net zo lang te wachten totdat iemand zegt dat je niet fout zit, dat je lekker door mag gaan en dat hij heus wel voor jou kiest. Dat hij echt aan het twijfelen is en uiteindelijk echt wel voor jou kiest zodat je een lang gelukkig leven kan gaan leiden met hem..
slechte ervaringen?quote:Op woensdag 2 april 2008 17:35 schreef Thrilled het volgende:
Oh, en 'Eens een vreemdganger, altijd een vreemdganger'..
Nee hoor, geen slechte ervaringenquote:Op woensdag 2 april 2008 17:47 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
slechte ervaringen?
waarom zou het met relaties anders moeten lopen dan met de rest wat er op de wereld gebeurd?
Een voetballer mist een penalty "oh, hij mist heel vaak een penalty"
Een kok laat iets aanbranden "oh hij verprutst altijd het eten"
een manager maakt een slecht besluit "oh hij benadeeld zijn werknemers altijd"
Een jongen gaat een keer vreemd "oh hij zal de rest van zn leven vreemd blijven gaan "
Bullshit, alles gaat met vallen en opstaan, van fouten leer je, en om een andere cliche erin te gooien, een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen.
hij gaat niet meer vreemd
het was ook erg sarcastisch bedoelt hoorquote:Op woensdag 2 april 2008 17:49 schreef El.Wulfo het volgende:
ps, dit:
[..]
verlaagd het niveau van dit topic wel enigzins
dan zijn alle beslissingen 50/50quote:Op woensdag 2 april 2008 17:50 schreef Thrilled het volgende:
[..]
- Per ongeluk, 50/50 kans op een slechte beslissing.. als je achteraf weet dat het de foute was dan neem je de andere..
Ge-wel-dig!quote:Op woensdag 2 april 2008 16:33 schreef mgerben het volgende:
Wat hij zegt: Het is zo moeilijk om haar aan de kant te zetten.
Vertaling: Ik heb nu twee vrouwen en als ik haar aan de kant zet maar één. Dat is best moeilijk.
Wat hij zegt: Ik weet het nog niet, ik moet er nog even over nadenken.
Vertaling: Ik heb nu twee vrouwen en dat probeer ik zo lang mogelijk te rekken door te doen alsof ik erover nadenk.
Wat hij zegt: Ik ga het haar vertellen.
Vertaling: Ik pieker er niet over om het haar te vertellen, maar ik weet dat jij nu tevreden bent en ik weet dat jij volgende week mijn smoesje (ze was zielig want haar moeder/cavia/telefoon is overleden) gewoon slikt.
Want zolang hij er mee wegkomt om van twee walletjes te eten, doet hij dat. Eén is lekker, twee is lekkerder.
Mee eens.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:47 schreef El.Wulfo het volgende:
Een jongen gaat een keer vreemd "oh hij zal de rest van zn leven vreemd blijven gaan "
Bullshit, alles gaat met vallen en opstaan, van fouten leer je,
Dat kan hij zeker. Zijn vriendin is er tenslotte nog steeds niet achter dat hij een dubbelleven leidt.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:16 schreef brach het volgende:
1 ding weet ik zeker, hij heeft zeker weten meer gevoelens voor me. anders kan die wel heel erg goed acteren!
Dat doet ie toch ookquote:Op woensdag 2 april 2008 22:12 schreef brach het volgende:
2 vrouwen hebben als je voor beide geen gevoelens hebt kan ik nog wel iets bij voorstellen..
ideaal als ze er goed uit zien en je van 2 walletjes kan eten zonder er probelemen mee te hebben.
Maar als je op 1 van die 2 verliefd word is het is toch heel iets anders? dan wil je toch alleen bij diegene zijn waar je echt gek op bent? of...... ag ja
nee dat doet hij niet, zodra hij de mogelijkheid krijgt om mij te zien is die bij mij..quote:Op woensdag 2 april 2008 22:55 schreef brach het volgende:
Dat doet ie toch ook
Naast wie ligt hij vaker denk je?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:55 schreef brach het volgende:
nee dat doet hij niet, zodra hij de mogelijkheid krijgt om mij te zien is die bij mij..
zijn vriendin is het huis uit en woont 5 minuten van ons werk vandaan.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Naast wie ligt hij vaker denk je?
En hij weet dat als hij een keus maakt, hij altijd naast jou zou kunnen liggen, maar hij doet het niet.
Hij is dus enkel bij haar uit praktische overwegingen maakt ie jou wijs.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:05 schreef brach het volgende:
zijn vriendin is het huis uit en woont 5 minuten van ons werk vandaan.
hij woont ook nog thuis eigenlijk maar kan nu mooi iedere dag daar slapen.. zo bij werk en bespaard hem het trein reizen.
Ik woon nog thuis.. dus iedere dag hier slapen zit er ook niet in.
Bij haar heeft hij wel veel meer vrijheid en zelfstandigheid.
nee dat heeft hij nooit gezegd maar ik denk dat zulke kleine dingetjes wel meespelen ja..quote:Op woensdag 2 april 2008 23:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is dus enkel bij haar uit praktische overwegingen maakt ie jou wijs.
Nee dat wil ik helemaal niet GRAAG denken, want als dat een reden is om bij haar te blijven vind ik dat erg jammer..quote:Op woensdag 2 april 2008 23:12 schreef Copycat het volgende:
Of wil je dat heel graag denken?
Ik moet zeggen dat hij het wel slick speelt.
Ja, hij is daar natuurlijk alleen om te slapen na een vermoeiende werkdag.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:05 schreef brach het volgende:
[..]
zijn vriendin is het huis uit en woont 5 minuten van ons werk vandaan.
hij woont ook nog thuis eigenlijk maar kan nu mooi iedere dag daar slapen.. zo bij werk en bespaard hem het trein reizen.
Ik woon nog thuis.. dus iedere dag hier slapen zit er ook niet in.
Bij haar heeft hij wel veel meer vrijheid en zelfstandigheid.
vaker is pijn het beste medicijn om er helemaal vanaf te rakenquote:Op woensdag 2 april 2008 23:23 schreef Copycat het volgende:
Het lijkt mij minder pijnlijk, want afstandelijker, dan wanneer hij bij haar blijft omdat hij dat nu eenmaal het liefste wil, met jou on the easy side.
Misschien zie ik het te negatief, maar negen van de tien keer is het wel realiteit.
nee, we studeren allebei nog. hij 1 dag in de week.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ja, hij is daar natuurlijk alleen om te slapen na een vermoeiende werkdag.
Trouwens een baas die nog thuis woont, wat doet hij? Hoofd hamburgerbraden bij de MC?
True. Zachte heelmeesters en stinkende wonden und so weiter. Maar het is natuurlijk ook makkelijker en prettiger om te denken dat dit dan juist die regelbevestigende uitzondering is.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:27 schreef El.Wulfo het volgende:
vaker is pijn het beste medicijn om er helemaal vanaf te raken
Ah, dat scheelt je weer een edit.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:27 schreef brach het volgende:
[..]
nee, we studeren allebei nog. hij 1 dag in de week.
Wou eigenlijk precies gaan vertellen wat voor werk we dan doen, maar bij nader inzien is dat toch niet zo van belang.
dan zou ik toch liever de regel bevestigen door middel van uitzondering dat hij niet doet alsofquote:Op woensdag 2 april 2008 23:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
True. Zachte heelmeesters en stinkende wonden und so weiter. Maar het is natuurlijk ook makkelijker en prettiger om te denken dat dit dan juist die regelbevestigende uitzondering is.
noouuuuw.... ik kan natuurlijk altijd met die vriendin van die gast gaan praten, en dan heeft hij niet meer te kiezenquote:Op woensdag 2 april 2008 23:38 schreef Copycat het volgende:
Alleen heb jij noch TS daar een hand in. En is de kans klein ...
nu maar hopen dat ze vlakbij je werk woont!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:40 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
noouuuuw.... ik kan natuurlijk altijd met die vriendin van die gast gaan praten, en dan heeft hij niet meer te kiezen
ehm, een penalty missen en eten laten aanbranden of een slechtbesluit maken doe je niet expres, vreemdgaan dat is iets waar hij zich zeker wel bewust van isen wat ie echt niet per ongeluk deedquote:Op woensdag 2 april 2008 17:47 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
slechte ervaringen?
waarom zou het met relaties anders moeten lopen dan met de rest wat er op de wereld gebeurd?
Een voetballer mist een penalty "oh, hij mist heel vaak een penalty"
Een kok laat iets aanbranden "oh hij verprutst altijd het eten"
een manager maakt een slecht besluit "oh hij benadeeld zijn werknemers altijd"
Bullshit, alles gaat met vallen en opstaan, van fouten leer je, en om een andere cliche erin te gooien, een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen.
hij gaat niet meer vreemd
Beetje laat, was al gezegd.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:48 schreef Kevin_NL het volgende:
[..]
ehm, een penalty missen en eten laten aanbranden of een slechtbesluit maken doe je niet expres, vreemdgaan dat is iets waar hij zich zeker wel bewust van isen wat ie echt niet per ongeluk deed
ok had ik niet gezienquote:
Klopt, die kans is er.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:45 schreef Kevin_NL het volgende:
[..]
ok had ik niet gezien
maar het punt is, ALS hij besluit toch zijn vriendin te dumpen en jullie gelukkig samenzijn is er wel een vrij grote kans dat als hij een leuk meisje ontmoet hij erdan niet zo moeilijk over denkt en gewoon met haar vreemdgaat
Mijn advies: hier al gewoon stoppen.quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:14 schreef brach het volgende:
Ik word hier zo gek, moet het aan iemand kwijt maar dat kan helaas aan niemand!
Dan maar op een forum...
Ik ben hier nieuw en weet nog niet helemaal hoe alles werkt, dus hoop dat ik het goed plaats.
hoe zal ik beginnen.........
Ik ben helemaal hotel de botel smoor verliefd!!
Op een hele leuke, grappige, knappe, goed geklede, sexy, spontane, lieve jongen...... Met een vriendin.
Hij werkt bij mij, of beter gezegd hij is zelfs een beetje mijn baas.
ja klopt hij hoeft niet perse altijd vreemd te gaan maarik zou hem dus idd niet 100% vertrouwen. Maarik blijf bij mijn eerste reactie ik zou hem gewoon duidelijk maken dat je wil dat hij snel een keuze maakt en anders dan is het pech.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:48 schreef brach het volgende:
[..]
Klopt, die kans is er.
maar eerder schreef hier ook iemand dat het zo helemaal niet hoeft te zijn.
hij gaat wel met MIJ vreemd, en iemand die vreemd gaat hoeft dat niet altijd te blijven doen.
maar toch.. het kan idd zo zijn ja & zou hem ook niet zo gauw 100% vertrouwen.
zoveel mogelijk vrouwen valt wel mee, anders was hij wel vrijgezel gebleven..quote:Op donderdag 3 april 2008 06:12 schreef Ninedarts het volgende:
paar maanden relatie...............dan is zijn relatie nog niet serieus...............dus hij wil zoveel mogelijk vrouwen
Want hij is nog jong, zo was ik vroeger ook.........
Jij doet gewoon veel te makkelijk.............jij doet alles voor hem en dat vind hij prettig.........
zo simpel ligt het.........
Ik snap niet waarom je zo meegaat in het verhaal van TS. True, mensen kunnen meer dan 1 mens lief hebben.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:27 schreef El.Wulfo het volgende:
nouwja, mensen kunnen meer als 1 ander mens liefhebben.
En als je bij de een bent of bij de ander maakt ook uit wie je op dat moment leuk vind.
maar ideaal is het niet als je ermee kan leven. Maar meestal zijn dat de hartless bastards en die doen niet zoveel moeite (guess, daar weet ik weer niets van af)
dus, laat hem beslissen maar pas op de eind van de avond, als je al ff bij hem bent geweest en je invloed hebt uitgeoefend
Hopen dat ik het kan weerstaan...quote:Op donderdag 3 april 2008 10:19 schreef twentemeisje het volgende:
En als hij je vanavond weer zwoel in de ogen kijkt... wat gebeurt er dan?
Dit alles doet me trouwens een beetje denken aan de jewelsophie-topics..
quote:Op donderdag 3 april 2008 10:06 schreef brach het volgende:
zoiezo dat ik er mee ga kappen.. of ik het vol hou is het 2e, maar ga mijn best doen.
Ik heb al helemaal precies in mn kop zitten hoe ik het ga zeggen!
en gebruik zeker wat van de reacties die mensen hier gegeven hebben.
pff, word lastig ( ook al is dat voor sommige moeilijk te snappen )
Naïviteit denk ikquote:Op donderdag 3 april 2008 10:43 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je zo meegaat in het verhaal van TS. True, mensen kunnen meer dan 1 mens lief hebben.
Maar die beslissing, joh, die is al lang genomen. Namelijk dat de vriendin van de baas de hoofdvrouw is, de relatie in het openbaar, en TS is de bijvrouw, de minnares, zij die niet gezien mag worden. Die kaarten zijn geschud, en alles wat TS kan doen is die situatie accepteren, of meer zelfrespect tonen en die situatie ("relatie") verbreken.
Mooie praatjes en gebaren van zijn kant zijn wat dat betreft zo hol als een vat. Dat is het lot van het vriendinnetje van de baas, en stond du moment vast op het moment dat zij als vrouw nummer twee voor de genegenheid van haar bovengeschikte koos.
Als je beslissing vast staat dan kun je hem logischerwijze weerstaan.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:02 schreef brach het volgende:
[..]
Hopen dat ik het kan weerstaan...
Net met een vriendin over gehad. en mn beslissing staat vast!
Ik had even de interesse verloren in dit topic.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:34 schreef OVERTUIGING het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat u de juiste beslissing heeft genomen, u heeft naar uw verstand geluisterd en dat is de juiste oplossing.
maar ik ben er wel van overtuigd dat hij u zeer veel smsjes zal sturen om u te overtuigen toch bij hem te blijven, dit las ik namelijk ook al in een eerder topic dat dit waarschijnlijk zal gebeuren.
als u naar uw verstand luisterd reageert u niet op de smsjes.
suc6 en houd vol en geef niet over aan uw gevoelens, u vind vroeg of laat vast een beter vriendje die u wel kunt vertrouwen.
ik ben er heilig van overtuigd dat u slaagt.
ik sla alvast een kruis, in de hoop gauw updates te vergaren over de situatie
als je je echt klote voelt en je zo lang moet wachten tot je hem weer ziet, waarom bel of sms je hem dan niet even om wat eerder af te spreken (niet van tevoren zeggen waar het over gaat natuurlijk)quote:Op donderdag 3 april 2008 22:25 schreef brach het volgende:
fijn!!
kom ik op werk, helemaal zenuwachtig.
Is hij ziek! pff.. ik baalde zo erg! nu vind ik het nog lastiger, zie hem zaterdag pas weer! ( als die beter is )
Ik had wel een kortaf smsje gestuurd, iets van : kom gewoon werken aansteller en ben je thuis?
waarop ik wel een lief smsje terug kreeg maar wel met de mededeling dat hij niet thuis was en maar bij zijn vriendin was gebleven.
Volgende week zaterdag ga ik stappen waar hij ook heen gaat! daar is hij dan samen met wat vrienden en zijn vriendin. Ben benieuwd hoe die avond gaat lopen en hoe ik erop reageer als ik hem samen met zijn vriendin zie.
Nouja, nu moet ik dus tot zaterdag wachten totdat ik alles wat ik wil zeggen tegen hem kan zeggen..
Ik wil er nu gewoon meteen een einde aan maken.. hoel anger ik wacht hoe meer ik ga twijfelen! en dat wil ik niet.. want ik weet wat (eigenlijk) de beste beslissing is.
Wat voel ik me klote.
Wil je nu beweren dat de gevoelens die je voor hem hebt niet 'werkelijk' zijn ?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:07 schreef brach het volgende:
Ik heb het ook over verliefheid, niet over liefde.
Liefde is heel iets anders, liefde komt van beide en dat heb je alleen voor elkaar..
dat is iig wat ik onder liefde versta
nee dat wil ik helemaal niet beweren!quote:Op donderdag 3 april 2008 23:16 schreef SHE het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat de gevoelens die je voor hem hebt niet 'werkelijk' zijn ?
Dan begrijp ik al helemaal niet wat je probleem is.
Volgens mij pak jij het gewoon heel anders op, veel te diep!quote:Op donderdag 3 april 2008 23:44 schreef SHE het volgende:
Hoe kun je iets liefhebben, wat je weerstand biedt?
Zelfs een kat geeft je respons.
Daarom vind ik je scheiding van liefde en verliefdheid bijna griezelig, heb je een hekel aan jezelf ofzo?
Liefde heeft ALLES met verliefdheid te maken.
Ik wil je niet de les lezen hoor, maar het verwondert me dat je jezelf zoveel pijn wil doen.
Ik ben het met je eens hoor. Verliefdheid is een chemisch gebeuren. Wanneer je van elkaar gaat houden na die eerste periode kun je pas spreken van liefde. Je lijkt me een slimme meid. Laat niet zo met je sollen. Je wordt gebruikt door deze jongen en dat gaat ten koste van jezelf. Meteen bellen. Kan jou het schelen dat hij bij zijn vriendin is, dat is zijn probleem.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:50 schreef brach het volgende:
[..]
Volgens mij pak jij het gewoon heel anders op, veel te diep!
enige wat ik zei is dat verliefdheid stomme dingen met je doet. Misschien had ik het beter kunnen neerzetten : verliefheid KAN stomme dingen met je doen.
& dat is bij mij het geval.
Mijn scheiding tussen echte liefde & verliefdheid vind ik helemaal niet zo gek.
ik vind gewoon niet dat ik ECHTE liefde met die jongen heb, omdat hij nog liefde met een ander deelt.
In dat weekend tochquote:Op woensdag 2 april 2008 16:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wat een klootzak is die gast. Heb je hem geneukt TS?
helemaal mee eens! Dat is ook wel zo eerlijk voor zijn vriendin dan weet die ook gelijk waar ze aan toe isquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:17 schreef Overlast het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Verliefdheid is een chemisch gebeuren. Wanneer je van elkaar gaat houden na die eerste periode kun je pas spreken van liefde. Je lijkt me een slimme meid. Laat niet zo met je sollen. Je wordt gebruikt door deze jongen en dat gaat ten koste van jezelf. Meteen bellen. Kan jou het schelen dat hij bij zijn vriendin is, dat is zijn probleem.
bedankt, iemand die me snapt!quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:17 schreef Overlast het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Verliefdheid is een chemisch gebeuren. Wanneer je van elkaar gaat houden na die eerste periode kun je pas spreken van liefde. Je lijkt me een slimme meid. Laat niet zo met je sollen. Je wordt gebruikt door deze jongen en dat gaat ten koste van jezelf. Meteen bellen. Kan jou het schelen dat hij bij zijn vriendin is, dat is zijn probleem.
Dat is ook wel weer zo idd, het is zijn probleem en aan hem om eerlijk te zijn tegen zijn vriendin.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:23 schreef SHE het volgende:
Laat die gast lekker zijn eigen rotzooi opruimen.
Wat is dat voor iets naars? Hem confronteren bij zijn vriendin zodat ook zij over de rooie gaat.
Dat is zijn verantwoordelijkheid, niet die van TS. Zij hoeft alleen maar voor zichzelf te zorgen.
Het is inderdaad zijn probleem. Maar jij zit onderhand met de gebakken peren. Jij zit je nu op te vreten! Dus maak je het jouw probleem. Maar misschien heb je gelijk. Je moet nog met hem werken later. Beter breng je hem niet in een moeilijk parket. Dan kon hij later nog wel eens vervelend gaan doen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:25 schreef brach het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo idd, het is zijn probleem en aan hem om eerlijk te zijn tegen zijn vriendin.
Doet hij dat niet dan weet ik ook weer genoeg:)
precies..quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:29 schreef Overlast het volgende:
Dan kon hij later nog wel eens vervelend gaan doen.
Kloptquote:Op vrijdag 4 april 2008 01:09 schreef Thrilled het volgende:
en zie daar het grote minpunt van relaties met collega's
blijft standvast, geef hem geen vinger want hij gaat het proberen....quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:39 schreef brach het volgende:
Iemand nog advies wat ik dadelijk nog meer tegen hem moet zeggen aan de telefoon?
ja en alle vrouwen zijn geboren huisvrouwenquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wens hem ook een gelukkig leven met zijn vriendin 14.gif. Daar houden jongens/mannen namelijk niet van.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:18 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ja en alle vrouwen zijn geboren huisvrouwen
Juist!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:18 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ja en alle vrouwen zijn geboren huisvrouwen
Niet wat, wel wanneer.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:39 schreef brach het volgende:
Iemand nog advies wat ik dadelijk nog meer tegen hem moet zeggen aan de telefoon?
Precies wat hij/zij zegtquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:34 schreef mgerben het volgende:
[..]
Niet wat, wel wanneer.
SMS en bel hem als hij bij zijn vriendin is.
Eerst bellen (waarvoor hij dan naar een andere kamer moet en het snel af moet kappen) en dan SMSsen - wat zij niet mag lezen.
Bel hem, zeg dat je hem mist, met hem in een hotel wilt zijn, en dat het niet eerlijk is, en dat je van hem houdt en dat je je rot voelt en blablabla en etcetera.
Gooi alles er maar uit.
En daarna per SMS hetzelfde.
Trek je er niets van aan dat hij bij zijn vriendin is. Dat is toch zeker zijn probleem?
Laat hem dat maar eens uitleggen, hahaha.
Waarom moeten alle problemen van deze driehoeksrelatie bij jou terechtkomen?
Waarom moet jij je stilhouden; zodat hij een vriendin erbij kan hebben?
Hij de lusten en jij de lasten? Niks hoor!
Laat hem ook maar eens delen in dit dilemma!
nee ze moet niet meer met hem samenwerken als je het topic gelezen had dan had je gezien dat ze ontslag heeft genomen...quote:Ze moet nog met hem samenwerken, mgerben, dus die tactiek lijkt me niet echt handig.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:33 schreef brach het volgende:
[..]
precies..
vandaag was ik echt in staat om gewoon maar ontslag te nemen![]()
kan me er zo weinig bij voorstellen dat ik dadelijk of ooit nog leuk naar mijn werk kan gaan.
Ik zou de cursus "lezen voor gevorderden" maar eens gaan volgen als ik jou was.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:49 schreef Kevin_NL het volgende:
[..]
nee ze moet niet meer met hem samenwerken als je het topic gelezen had dan had je gezien dat ze ontslag heeft genomen...
Ik denk niet dat ze daar iets mee opschiet. Ten eerste denk ik dat hij toch niet zal praten aan de teleoon als zijn vriendin erbij is, dus zij kan toch niet haar verhaal kwijt. Ten tweede vind ik het maar een kinderachtige tactiek: Ik krijg niet wat ik wil, dus ik ga jou dan maar irriteren. Wat hij tegen zijn vriendin zegt is niet haar probleem, maar iets tussen hem en zijn vriendin.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:49 schreef Kevin_NL het volgende:
Precies wat hij/zij zegt
het is eerlijker voor die vriendin en sommigen zeggen wel ja dat moet hij zelf maar regelen, zijn zaken, daar ben ik het niet mee eens, want ik denk niet dat hij het tegen die vriendin gaat zeggen dat hij vreemdging, dan heeft die vriendin straks weer een probleem miss dat ze denkt dat hij vreemdgaat maar geen bewijs heeft.
alhoewel het eigenlijk ook wel weer verkeerd is om hem zomaar met zijn vriendin erbij te grazen te nemenmaar gewoon wat jij zegt ja een belletje terwijl hij bij zijn vriendin is lijkt me eigenlijk wel terecht.
Ik weet niet waar je dat hebt zien staan, maar ik zie het nergens hoor.quote:nee ze moet niet meer met hem samenwerken als je het topic gelezen had dan had je gezien dat ze ontslag heeft genomen...
waar kan ik die cursus volgen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:53 schreef Roquefort het volgende:
[..]
[..]
Ik zou de cursus "lezen voor gevorderden" maar eens gaan volgen als ik jou was.
tja ik vind het gewoon een beetje lullig voor zijn vriendin dat hij zo makkelijk ff een weekendje met een andere meid doorbrengt als ze op vakantie is, dus vond ik het eigenlijk wel een beetje terecht als ze die vriendin er mee confronteert.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:58 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar iets mee opschiet. Ten eerste denk ik dat hij toch niet zal praten aan de teleoon als zijn vriendin erbij is, dus zij kan toch niet haar verhaal kwijt. Ten tweede vind ik het maar een kinderachtige tactiek: Ik krijg niet wat ik wil, dus ik ga jou dan maar irriteren. Wat hij tegen zijn vriendin zegt is niet haar probleem, maar iets tussen hem en zijn vriendin.
[..]
Ik weet niet waar je dat hebt zien staan, maar ik zie het nergens hoor.
niet uitstellen!quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:05 schreef brach het volgende:
Hij belde mij net, maar kon niet opnemen omdat ik met wat bezig was.
hij smste mij daarna dat hij nog steeds bij zijn vriendin was maar dat ik hem wel kon bellen.. (hij denkt namelijk dat ik iets wil vragen over werk)
ik heb terug gesmst: nee, laat maar spreek je morgen!
Dus dan toch maar morgen persoonlijk tegen hem zeggen..
overdag tijdens werk ga ik afstandelijk tegen hem doen, als hij me stiekem wilt zoenen zeg ik dat ik daar niet meer van gediend ben.
Na werk tijd ga ik alles dan tegen hem zeggen...
Klopt, maar ik weet wet zeker dat dit de beste oplossing is.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:14 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
niet uitstellen!
Hoe lang moet je werken? Als je de hele tijd koud en kortaf doet is het denk ik makkelijker om te zeggen.
En is het echt leuk werk of is er nog genoeg ander werk wat je aanstaat? Want ik ben bang dat als je daar blijft werken er de kans is dat je in oude gewoontes terug valt...
ps. veel besloten in een dagje dat ik niet veel achter mn laptop zit![]()
juppes nu weet je altijd waar je aan toe bentquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:09 schreef brach het volgende:
[..]
Klopt, maar ik weet wet zeker dat dit de beste oplossing is.
beter de harde waarheid dan de mooie leugen.
Als hij echt gek op me is, kom ik daar heel snel achter want ga ervan uit dat hij dan niet bij zijn vriendin blijft.
Doet hij dat wel, dan is het maar goed dat ik ermee gekapt ben toch???
precies, als ik maar gelukkig ben.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:23 schreef Thrilled het volgende:
Oh god, kzie het al gebeuren dat hij het uit maakt met zn vriendin en dan bij jou komtkhoef niet te vragen wat je dan gaat beslissen, maar goed, als je maar gelukkig bent
Als ze gewoon het door emoties en verliefdheid overmande bakvisje speeltquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:37 schreef Copycat het volgende:
Ze moet nog met hem samenwerken, mgerben, dus die tactiek lijkt me niet echt handig.
Je bent er wel anders over gaan denken...quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:40 schreef brach het volgende:
En hij belde me net weer, exrpess onbekend geloof ik anders was hij bang dat ik niet opnam.
Hij was even snel boodschappen doen, dus dan kon die mooi mij even bellen..
Ga me er steeds meer aan irriteren.
Hij vroeg waarover ik hem nou wou spreken, Ik zei dat we het er morgen op werk wel over zouden hebben.
Waarop hij zei: kan nu toch ook gewoon?
NEE, kan nu niet! Je bent nu in een supermarkt & belt me snel even als je eten bent halen voor je vriendinnetje!
Hij vroeg er nog even over door, maar heb niks gezegd.
Laat hem maar even zweten;)
Ja klopt, maar dat komt wel door jullie!quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:53 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Je bent er wel anders over gaan denken...
Eerst heel erg verliefd en wat radeloos en nu vooral boos. Klopt dat?
Wat ik wel een terechte reactie vind, nu sta je op de tweede plaats.. hij eet van twee walletjes.. en hij gaat vreemd.. niet de meest fijne vriend om te hebben.![]()
Je verdient veel beter!
Tot op zekere hoogte maar. Je kunt beter boos jezelf zijn dat je zo over je heen laat lopen en nu het kind van de rekening bent.quote:Je zegt dat het terrecht is, maar is dat het echt??
quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:59 schreef brach het volgende:
Ik heb maar een nieuwe topic geplaatst.
dilemma, wat te doen? <<-- is deel 1.
Heb zoiezo nog niet helemaal door hoe alles hier werkt dus zal wel iets fouts doen nu;)
pfff...
Even nadenken waar ik moet beginnen!
Ik heb het tegen hem gezegd!! het begon allemaal goed.. Was gewoon vrolijk op werk.
Hij vroeg aan mij of ik nog wou praten, maar ik kon het niet.. ik zei nee laat maar zitten.
Meteen daarna had ik spijt. Hij liep naar achteren en ik liep hem achterna.
Toen zei ik ( met een brok in mn keel ) dat ik totaal geen zin had om erover te praten maar dat ik kort even wou zeggen dat ik ermee wou stoppen. Dat ik geen zin had om 2e keus te zijn.
Hij keek nogal teleurstellend maar zei alleen : oke
Toen ik weer terug de winkel in liep (werk dus in een winkel) voelde ik me zo klote.
Ik kon klanten echt niet normaal helpen en dacht dat ik ieder moment in tranen kon uitbarsten.
S ( ik noem HEM even S. ) zat steeds naar me te kijken en liet ook duidelijk merken dat hij zich klote voelde.
Toen kwam hij naar mij toe gelopen en vroeg of we nog wel normaal met elkaar om konden gaan.
Ik zei dat ik dat hoopte, waarop S zei : er veranderd verder toch niks?
Nee voor jou misschien niet, maar voor mij heeel veel!
een half uurtje ging voorbij en probeerde steeds express vrolijk te zijn en te doen alsof het me een beetje koud liet.
Totdat een vriendin van mij binnen kwam lopen ( zei is 1 van de 2 vriendinnen die er van weet)
Ze vroeg: Heb je het hem verteld??
Dat was de druppel, kon me echt niet meer inhouden en barstte in tranen uit. Snel liep ik naar het magezijn achter zodat niemand het kon zien. Helaas hadden mijn collega's het dus wel gezien en vroegen wat er was.
Ik heb maar een lul verhaal verteld dat ik in de knoop zit met mezelf, wist even niks beters te verzinnen.
S. had het ook gezien.. HELAAS.
Na achter gehuild te hebben moest ik toch weer doorgaan met me werk. S bleef me maar aankijken! werd er gek van.
Hij liep naar me toe en zei dat hij het ook allemaal klote vond..
Ik kon me totaal niet met concentreren op werk, de hele tijd stond ik te staren en verdrietig te wezen.
Ik weet nu wel dat het mijn eigen schuld is en dat ik dit kon verwachtte maar voel me zo klote! Ik had echt liever gewild dat ik mijn tranen binnen kon houden maar het lukte me gewoon niet, ik ben zo gek op die jongen!
Gelukkig kwam de baas naar me toe dat ik wel naar huis mocht gaan, omdat het toch rustig was.
Dus ik had mijn spullen gepakt en besloten dat ik nog even de stad in zou gaan voor afleiding.
Onderweg dacht ik dat het me goed zou doen als ik even naar een vriend zou gaan met een eigen winkel, altijd gezellig en hij vrolijkt me vaak op.
Kom ik die winkel ingelopen, wie staat daar... de vriendin van S!! pff.. nee dat moest er nog is bij komen.
Heel leuk zat ze over S. te praten en dat hij zoveel voor haar deed. Vervolgens moest het ook nog is zo wezen dan S. net op dat moment haar opbelde.
Ha schatje, hoe is het?! zei ze.
Om express te laten merken dat ik ook in de winkel was zei ik tegen de vriendin van S:
vraag maar aan S of ik nog terug moet komen? omdat ik toch nog in de stad was..
Ik snap trouwens niet wat hij in haar ziet, het moet iig wel puur om karakter gaan want pfff.. wat een gedrocht.
Toen ik richting station liep begon het hard te regenen, Ja waarom niet alles zit toch al tegen.
Mijn paraplu stond nog op werk dus die moest ik gaan halen, S deed helemaal aardig & zei dat het toevallig was dat ik net samen met zijn vriendin in een winkel stond.
Ik was nog maar net weg en kreeg toen een smsje van S.
er stond in de sms iets van : je moet echt weten dat het nooit mijn bedoeling is geweest om je te kwetsen!! dat verdien je niet.. ik weet wel dat je me niet gelooft, maar wilde het toch even zeggen!
Waarop ik antwoorde dat ik hem wel geloof dat hij me niet bewust wou kwetsen, maar dat ik er nu wel al helemaal van overtuigd was dat het voor de rest niks voor hem betekende.
Waarop hij weer antwoorde: Ik snap jou ook wel, maar vind het jammer dat je nu doet of ik je alleen gebruikt heb voor de seks ofzo, terwijl dat absoluut niet zo is! ik vind het gewoon leuk bij je te zijn, maakt niet uit wat we doen! Maar iig sorry voor alles.
Daarna zijn er nog 2 smsjes gestuurd.
Nu zit ik thuis en voel me echt ontzettend klote! Heel anders dan ik gehoopt had..
Juist omdat het nu zo bevestigd is dat hij bij zijn vriendin blijft ben ik verdrietig.
Morgen is het koop zondag en moet ik weer met hem werken.. Ik ben benieuwd hoe het gaat.. Heb er momenteel totaal geen zin in.
Ben ook bang dat ik weer zou moeten huilen! maar morgen ga ik echt proberen sterker te zijn.
Nope, moeten moderators of admins doen..quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:29 schreef brach het volgende:
even tussendoor, kun je een topic eigenlijk verwijderen?
ja sorry maar heb er de ballen verstand van;)
Ik sluit die andere iig wel.. als dat kan! haha
Toch hoop ik nog op de een of andere manier dat hij zich betekend en toch voor mij wilt gaan.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:09 schreef MrDice het volgende:
Heel erg dapper van je meid! En tja, spijtig dat het zo loopt, maar je weet nu in ieder geval wel dat ie je alleen maar gebruikte. Het is hard, maar beter dat je er nu achter komt in plaats van over weet ik wanneer en je er nog dieper in zit. Nu eerst even lekker uithuilen, vanavond steun zoeken bij vrienden en morgen je beste beentje voorzetten. En het is niet erg om verdrietig te zijn, want jou gevoelens waren immers wel oprecht!
Dusse sterkte en denk maar zo, je komt vanzelf iemand tegen die jou wel op waarde schat en helemaal voor jou wil gaan.
Ik vermoed een beetje van alledriequote:Op zaterdag 5 april 2008 19:45 schreef Xennia het volgende:
Wat vond hij klote, dat hij jou gekwetst had? Dat hij jou niet meer kan neuken? Of dat hij bang is dat je alles aan zijn vriendin vertelt?
het laatste zoiezo niet, want hij weet hoe ik ben en hij weet dat ik dat nooit zou vertellen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:45 schreef Xennia het volgende:
Wat vond hij klote, dat hij jou gekwetst had? Dat hij jou niet meer kan neuken? Of dat hij bang is dat je alles aan zijn vriendin vertelt?
Hm, ik geloof hem wel. Maar ... dat het nooit zijn bedoeling geweest is jou te kwetsen kwam waarschijnlijk doordat hij zich niet kon indenken dat jij er echte heftige gevoelens bij kreeg...quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:00 schreef brach het volgende:
[...] verhaal
Ik was nog maar net weg en kreeg toen een smsje van S.
er stond in de sms iets van : je moet echt weten dat het nooit mijn bedoeling is geweest om je te kwetsen!! dat verdien je niet.. ik weet wel dat je me niet gelooft, maar wilde het toch even zeggen!
Dat vond ik overigens ook een vreemde wending in het verhaal ja......quote:Op zondag 6 april 2008 01:43 schreef Overlast het volgende:
Goed zo, en hem nu gewoon negeren.
Heb wel enigszins twijfels gekregen bij dit topic. Na deze uitbarsting ging je winkelen(?) en kwam je zijn vriendin tegen die toevallig net gebeld werd door hem. Ach ja, als het nep is, is het wel een geloofwaardige,
Stoer!quote:Op zondag 6 april 2008 10:51 schreef Heathen. het volgende:
ik hoop dat brach er nog maanden verdrietig om is.
quote:Op zondag 6 april 2008 12:36 schreef Heathen. het volgende:
Heeft weinig met stoer te maken. Ze verdiend het gewoon.
Je hoort mij anders ook totaal niet zeggen dat die jongen geen schuld heeft. Het gaat er bij mij om dat ze bewust weet wat ze doet en zichzelf in een slachtofferrol zet wat geheel onterecht is.quote:Op zondag 6 april 2008 14:41 schreef twentemeisje het volgende:
Degene die bewust zijn relatie ondermijnt is de jongen die vreemdgaat lijkt me zo... TS is verliefd dus verminderd toerekeningsvatbaar in deze. Je doet nu eenmaal stomme dingen als je in love bent... Daarmee zeg ik niet dat het goed is, maar hij is degene met een relatie en hij is dus ook degene die daar verantwoordelijk voor is, niet zij.
ahh, voel jij je dan beter?! heb je dan zoiets als je in de ochtend op staat: "goh, wat fijn dat brach nog verdrietig is''quote:Op zondag 6 april 2008 10:51 schreef Heathen. het volgende:
ik hoop dat brach er nog maanden verdrietig om is.
ja dat leek mij ook al! maar dat waren de enige 2 dingen die bij me naar boven kwamen.quote:Op zondag 6 april 2008 22:43 schreef SHE het volgende:
Waarom wil je in vredesnaam nog wat gaan drinken?
Masochistje.
Stuur maar dat het je bij nader inzien toch niet zo'n goed plan lijkt. Erover liegen staat erg kneuterig en hij weet dondersgoed dat je voorstel een oprechte was en niet voor iemand anders bedoeld.
klopt misschien wel, maar op dat moment had ik totaal geen zin om te zeggen: nee het was niet door gegaan.. ' oh wat had je dan gedaan? ''ja gewoon huilen op de bank en chips vreten.quote:Op zondag 6 april 2008 22:51 schreef Xennia het volgende:
Alleen door laten gaan als je van plan bent theatraal een glas water in zijn gezicht te gooien.
Je hebt niet letterlijk tegen hem gelogen door te zeggen dat het gister lekker was, maar je wist best welke suggestie wekte en je wilde hem jaloers maken. Niet dat dat heel erg is, maar ik vind je poging om wat krom is recht te praten nogal overbodig.
Hetgeen je direct weer ongedaan maakte door hem een sms te sturenquote:Op zondag 6 april 2008 23:00 schreef brach het volgende:
[..]
klopt misschien wel, maar op dat moment had ik totaal geen zin om te zeggen: nee het was niet door gegaan.. ' oh wat had je dan gedaan? ''ja gewoon huilen op de bank en chips vreten.
ik had het huilen en het chips vreten weg kunnen laten natuurlijk, maar dat had hij dan toch wel geweten. hij kent me langer dan vandaag, als ik op een zaterdag thuis op de bank blijf dan is er iets goed mis.
En moet eerlijk zeggen, ik vond het wel fijn dat meneer nu dacht dat ik echt niet meer op hem ga wachten.
en dat is dus de reden waarom ik er ook spijt van heb........ en wat ik zelf ook goed besef dat dat niet bepaald een slimme actie wasquote:Op zondag 6 april 2008 23:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hetgeen je direct weer ongedaan maakte door hem een sms te sturen![]()
Je kunt dan nog wel gek zijn op die man, maar met hem afspreken zou idd zoals SHE zegt masochistisch zijn. Jezelf kwellen met wat je niet kunt hebben. Je helpt jezelf het meest door het contact strikt zakelijk te houden
En iets drinken samen met hem en zijn vriendin is blijkbaar niet mogelijk? Dus hij wil gewoon stiekem blijven afspreken. :/quote:Op maandag 7 april 2008 12:16 schreef brach het volgende:
Hij smste mij vanmorgen, of ik vandaag plannen had.
Ik heb express lang gewacht met terug smse maar daarna stuurde ik terug dat ik nog geen plannen had.
Ik dacht als hij dan stuurt of we kunnen afspreken zeg ik gewoon eerlijk dat het me bij nader inzien toch niet zo verstandig leek.
Maar ik kreeg een smsje terug dat hij vandaag met zijn vriendin langs zn opa & oma ging en s'avonds was zn vriendin bij hem. dus dat iets gaan drinken niet door kon gaan maar dat hij het wel leuk vond.
Bah, dat smsje had ik dan weer niet verwacht!
Ik heb terug gestuurd, nou dat komt mooi uit want bij nader inzien vond ik het toch niet zo'n verstandig plan.
en heb hem een fijne dag gewenst.
Nou, daar heb je je mooi uit gered.quote:Op maandag 7 april 2008 12:16 schreef brach het volgende:
Ik heb terug gestuurd, nou dat komt mooi uit want bij nader inzien vond ik het toch niet zo'n verstandig plan.
en heb hem een fijne dag gewenst.
En is ie ook wel stoffiger dan je wellicht dacht ...quote:Op maandag 7 april 2008 17:24 schreef Xennia het volgende:
Als hij met zijn vriendin langs opa en oma gaat, is het toch serieuzer dan je dacht
Het is ook helemaal niet raar hoe je je gedraagt, voor iemand die flieft is, hoorquote:Op maandag 7 april 2008 19:58 schreef brach het volgende:
Wat mij hier erg opvalt...
Mensen noemen mij een hopeloos geval, dom, impulsief.. etc.
Als ik zo goed met deze situatie om kon gaan had ik nooit deze topic geschreven..
Ik besef dus zelf wel dat ik domme dingen doe. Vandaar dat ik hier ook advies aan jullie vraag.
Waar ik ook veel aan heb en merk dat ik anders over dingen na ga denken.
Maar om nou echt door sommige totaal afgezeken te worden... tja als jullie je daar door beter voelen! vooral blijven doen hoor..
Maar persoonlijk ga ik me er niet beter door voelen!
Kan nou helemaal niemand zich voor stellen hoe het voor mij is?
Nogmaal, jullie zijn niet verliefd op die jongen dus logisch dat jullie er anders tegen aan kijken.
Ik vraag me alleen af of jullie ook zo sterk zijn als jullie verliefd zijn.
Nu gaan er waarschijnlijk berichten komen met : Ja ik ben niet zo dom om met een iemand te kussen die in een relatie zit..
Dat had ik ook waarschijnlijk geantwoord voordat ik S. ontmoette.
Eens. Het is hartstikke romantisch zoals je met je hoofd in de wolken loopt.quote:Op maandag 7 april 2008 20:46 schreef milagro het volgende:
Het is ook helemaal niet raar hoe je je gedraagt, voor iemand die flieft is, hoor
En het is al heel wat dat je wéét dat je "dom doet".
Ik vind het ook vreselijk schattig.quote:Op maandag 7 april 2008 14:52 schreef MrDice het volgende:
Ik vind het wel schattig... Verliefdheid doet je vreemde sprongen maken toch? Gelukkig zijn wij er om haar een beetje te temperen.
quote:Op maandag 7 april 2008 13:47 schreef mgerben het volgende:
[..]
Nog een tip: Waarschijnlijk lig je 's avonds te dromen over hoe hij zijn vriendin aan de kant zet en op een wit paard bij jou langskomt en met je trouwt en je meeneemt naar zijn kasteel.
Dromen kun je sturen. Stuur je dromen eens de andere kant op, de realistische kant.
Hij heeft geen kasteel en hij zet zijn vriendin niet aan de kant. Hij vind het niet leuk om jou te kwetsen, maar hij geeft bepaald niet genoeg om je om voor jou te kiezen.
Dus fantaseer voor de verandering eens hoe je naar hem SMS-t, hoe je - stiekum, want zijn vriendin mag het niet weten - met hem uitgaat, hoe hij, terwijl hij bij jou is, gebeld wordt door zijn vriendin en keihard liegt dat-ie met vrienden is.
Fantaseer eens dat jouw smekende SMSjes binnenkomen terwijl hij bij zijn vriendin is, dat hij liegt als zij ze hoort, en ze pas beantwoordt als hij weer thuis is.
Droom eens over hoe hij je aan het lijntje houdt omdat hij de ballen niet heeft om je te vertellen dat je geen kans maakt. Droom eens hoe jij je waardigheid en je leven vergooit door kwijlend en kwispelend achter hem aan te blijven lopen, op afroep beschikbaar als zijn vriendin even iets anders doet. Bedenk eens hoe hij van binnen naar jou kijkt en een meisje ziet dat al haar waardigheid en zelfrespect opzij zet voor een SMSje van hem, en bedenk eens hoe hij bij zichzelf denkt 'ze is lekker makkelijk, maar ik begrijp echt niet dat die griet niet doorheeft dat ze totaal geen kans maakt'
toen was ik nog alleen met hoop..quote:Op maandag 7 april 2008 22:23 schreef Oblivion het volgende:
Maar, je was sowieso 's avonds alleen, dus dat snap ik dan niet helemaal....
Hij heeft een vriendin waar hij 's avonds naar toe gaat.
Jaja, ik wrijf het er nog een keer in...![]()
Maar je bent op de goede weg!
Dat kan alleen maar betekenen dat er een hele wereld voor je open ligt!quote:Op maandag 7 april 2008 22:35 schreef brach het volgende:
[..]
toen was ik nog alleen met hoop..
Nu is die hoop totaal weg.
haha, ik doe mijn best, aankomend weekend een wild weekend voor de boeg dus wie weet..quote:Op maandag 7 april 2008 22:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar betekenen dat er een hele wereld voor je open ligt!
Met wel leuke mannen!
GO GO GO!!!
(Na het snotteren dan...)
rebound...quote:Op maandag 7 april 2008 22:17 schreef brach het volgende:
is er niet iets van een medicijn waardoor je iemand meteen uit je leven of hoofd kan zetten?
Het idee dat ik hier misschien nog wel een dikke maand of meer verdrietig om ben maakt me gek!
& vooral in de avond als je alleen bent.
dan is het goed;)quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:31 schreef Overlast het volgende:
Ik vind je een schatje hoor, maak je geen zorgen. Vandaar ook mijn smiley na mijn opmerking.
Ik blijf voorlopig ook nog wel even hier klagen ja!quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:56 schreef MrDice het volgende:
En ach, ondertussen kun je hier lekker komen klagen hoor. Wij slepen je er wel doorheen.![]()
Weekend bruut feesten dus. Toevallig ergens waar ik ook heen kan gaan?
quote:Op maandag 7 april 2008 19:58 schreef brach het volgende:
Wat mij hier erg opvalt...
Mensen noemen mij een hopeloos geval, dom, impulsief.. etc.
Als ik zo goed met deze situatie om kon gaan had ik nooit deze topic geschreven..
Ik besef dus zelf wel dat ik domme dingen doe. Vandaar dat ik hier ook advies aan jullie vraag.
Waar ik ook veel aan heb en merk dat ik anders over dingen na ga denken.
Maar om nou echt door sommige totaal afgezeken te worden... tja als jullie je daar door beter voelen! vooral blijven doen hoor..
Maar persoonlijk ga ik me er niet beter door voelen!
Kan nou helemaal niemand zich voor stellen hoe het voor mij is?
Nogmaal, jullie zijn niet verliefd op die jongen dus logisch dat jullie er anders tegen aan kijken.
Ik vraag me alleen af of jullie ook zo sterk zijn als jullie verliefd zijn.
Nu gaan er waarschijnlijk berichten komen met : Ja ik ben niet zo dom om met een iemand te kussen die in een relatie zit..
Dat had ik ook waarschijnlijk geantwoord voordat ik S. ontmoette.
Eens. Tijd dat je eens een leven krijgt, TS.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:54 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]. Wat verwacht je nou, dat we zeggen dat die gozer een onwijze knuppel is omdat hij bij die lelijke snol van hem blijft en jou niet hartstochtelijk het hof maakt?
Nadat je die gast duidelijk had gemaakt dat het over was gaven mensen hier het advies om vooral niet meer met hem te communiceren en jij blijft suggestieve "open" smsjes sturen (of terugsturen).. Maar blijf vooral vrolijk doorgaan.. Kom je er waarschijnlijk nooit overheen.
ik probeer toch juist niet te smse en van hem af te komen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:54 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]. Wat verwacht je nou, dat we zeggen dat die gozer een onwijze knuppel is omdat hij bij die lelijke snol van hem blijft en jou niet hartstochtelijk het hof maakt?
Nadat je die gast duidelijk had gemaakt dat het over was gaven mensen hier het advies om vooral niet meer met hem te communiceren en jij blijft suggestieve "open" smsjes sturen (of terugsturen).. Maar blijf vooral vrolijk doorgaan.. Kom je er waarschijnlijk nooit overheen.
pardon PUBER?..quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:25 schreef Overlast het volgende:
TS bevindt zich in de twilight zone. Ze is een irrationele puber die stiekem wel beseft dat ze niet slim bezig is. Iedereen heeft deze fase wel gehad en ook TS zal er weer uit komen. In de tussentijd moeten we een beetje lief blijven
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:31 schreef brach het volgende:
Vandaag ging trouwens wel goed, wou eigenlijk langs werk gaan om hem te zien natuurlijk, maar zogenaamd met de reden om te kijken wanneer ik weer moest werken.
Volgende keer niet eens meer zulke gedachtes hebben. Schande!quote:Toch maar niet gegaan en de trein terug naar huis gepakt.
die gedachtes blijf ik echt nog wel hebben hoor, maar nu is het alleen de bedoeling dat ik er niks mee doe! kan beter eerst daar aan gaan werken & daarna pas proberen die gedachtes niet meer te hebben.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:43 schreef MrDice het volgende:
[..]
![]()
[..]
Volgende keer niet eens meer zulke gedachtes hebben. Schande!![]()
Succes
Goed zo, en vooral niks terug sms'enquote:Vandaag ging trouwens wel goed, wou eigenlijk langs werk gaan om hem te zien natuurlijk, maar zogenaamd met de reden om te kijken wanneer ik weer moest werken.
Toch maar niet gegaan en de trein terug naar huis gepakt. Hij heeft ok nog gesmst.. Heb hier niet op gereageerd.. zie je wel.. komt vanzelf vast wel goed;)
Ja klopt! ben super benieuwd hoe die avond gaat verlopen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:16 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Ging je dit weekend niet stappen waar hij ook zal zijn?
Ik zou in iedergeval niet teveel drinken, voordat je gekke dingen doet als je 'm ziet.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:04 schreef brach het volgende:
[..]
Ja klopt! ben super benieuwd hoe die avond gaat verlopen.
ja daag, ik ga niet weg lopen voor hem!quote:Op woensdag 9 april 2008 09:40 schreef MrDice het volgende:
Ik zou helemaal niet op stap gaan in dezelfde tent als hem. Kat op het spek binden en zo.. maar ja zelf weten.
Inderdaad, gewoon lekker feestenquote:Op woensdag 9 april 2008 10:23 schreef brach het volgende:
[..]
ja daag, ik ga niet weg lopen voor hem!
Het is en feestje & heb al kaartjes gekocht.
Ik zeg nu wel dat ik nie ga weglopen voor hem..
Maar ik ben in staat me morgen ziek te melden van werk, totaal geen zin!
Maar als hij zo dicht in de buurt is, kan ik me wel voorstellen dat je stiekem naar hem loopt uit te kijken.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:27 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon lekker feesten. Snelste manier ook om hem uit je hoofd te zetten.
ja thanks, gaat wel lukkenquote:Op woensdag 9 april 2008 11:18 schreef MrDice het volgende:
Kaartjes + feestje en zo snap ik best. Dacht dat je gewoon de kroeg/disco in ging waar hij ook was. Kun je natuurlijk kiezen om met vriendinnen ergens anders heen te gaan. Maar veel plezier!
Het is niet zo'n heel groot feestje nee. Maar ik ben met een ander groepje dus gaan niet bij hun staan.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:36 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Maar als hij zo dicht in de buurt is, kan ik me wel voorstellen dat je stiekem naar hem loopt uit te kijken.
Het is dus wel iets groots, dus dan kom je m ook niet zo gauw tegen.. of staan jullie allemaal in een groepje bijelkaar?
Kan je dan niet gewoon beter ergens anders heen gaan met je vrienden, ergens waar je gewoon lekker kan uitgaan zonder met hem (en zijn vriendin, en jouw jaloezie) geconfronteerd te worden? Ik denk dat je het op deze manier alleen maar moeilijker maakt voor jezelf.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:51 schreef brach het volgende:
Het is niet zo'n heel groot feestje nee. Maar ik ben met een ander groepje dus gaan niet bij hun staan.
Ik ga hem niet ontlopen maar wel proberen zo min mogelijk aan te kijken. word stik jaloers als ze ik ze samen zie dansen/zoenen.
Goed zo.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:58 schreef brach het volgende:
nogmaals, ik heb al een kaartje gekocht voor dat feest. het is uitverkocht en al, verheug me hier al een dikke maand op. Nee dit ga ik echt niet afzeggen..
Ik zou mezelf pijnigen als ik thuis bleef! want al mijn vriendinnen gaan daar ook heen..
Ik vraag het me af..quote:Op woensdag 9 april 2008 15:17 schreef brach het volgende:
<voorspellende modus3>
Bracht ziet vriend + vriendin zoenen en dansen
Brach is jaloers, maar laat zich niet goed vol lopen, omdat brach niet tot weinig drinkt.
Brach vind het een te hard feestje om zich op dat moment druk te maken om S.
plús we hebben een aardige (understatement) kijk gekregen op Brach's manier van denken en doenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:49 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Nu ben ik jou niet natuurlijk en moet je het ook helemaal zelf weten, maar het is wellicht iets om over na te denken.
Dat zou mooi zijn als je dat kon volhouden.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:17 schreef brach het volgende:
<voorspellende modus3>
Bracht ziet vriend + vriendin zoenen en dansen
Brach is jaloers, maar laat zich niet goed vol lopen, omdat brach niet tot weinig drinkt.
Brach vind het een te hard feestje om zich op dat moment druk te maken om S.
kortom: ik zal me best even klote voelen! maar ga er alles aan doen om me niet teveel klote te voelen.
Het feestje is daar te tof voor.
nee dat niet eigenlijkquote:Op woensdag 9 april 2008 23:17 schreef Thrilled het volgende:
Denk je toevallig weer aan het 'gezellig gepraat' aan de telefoon van het gesprek van vandaag?
Heel goedquote:Op donderdag 10 april 2008 20:41 schreef brach het volgende:
Ik heb echt een goede dag gehad vandaag joh!
Had afgesproken met een andere leuke jongen, en hij was nog vrijgezel ook
Deed me echt goed.. niet dat ik me nu totaal op hem stort. totaal niet juist maar het was wel even een moment van : er zijn meer leuke jongens dan alleen S.
Denk nu ook weinig aan hem en voel me goed.
Het kan best dat het niet in opdracht is, maar dat die vriend gewoon een vriend probeert te zijn.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:11 schreef brach het volgende:
het begint echt op een soap te lijken joh! deze hele situatie.
De beste vriend van S. begint mij vanavond ineens te smse... en berichtjes te sturen op hyves.
[...]
We hebben toen even over de situatie met S gesmst, hij smste da hij echt gek op me was en het allemaal niet meer wist en dat ik hem waarschijnlijk wat meer tijd had moeten gunnen..
Ja dikke lul ermee!
Je liep expres langs je werk hequote:Op vrijdag 11 april 2008 19:13 schreef brach het volgende:
Dat is ook wat gestuurd heb naar hem, dat het voor mij duidelijk was & dat ik geen 2e keus wil zijn..
het word alleen met de dag gekker!!Vandaag nog even met die andere leuke jongen naar de stad geweest, ook nog langs werk gelopen en S. had me samen met die andere jongen gezien! Wat ik wel beter vond, ziet hij ook dat ik gewoon door ga!
Ik zat er al op te wachten dat die vriend met je begon te flirten. Misschien wel omdat hij heeft gehoord dat je makkelijk bent.. Waarom zou S. je nog willen testen op vertrouwen, nu je de ''relatie'' hebt verbroken is het logisch dat je verder gaatquote:Alleen die beste viend van S, pff! wat een gekke mensen zeg, hij zit nu steeds met me te flirten! waar ik echt niet op in ga..
Ik snap het gewoon niet.. Hij is morgen ook op dat feest waar ik heen ga, smste hij iets in de richting dat hij dan wel een kus van mij wilde.
Ik heb terug gestuurd dat hij een lekkere vriend is als hij dat zou doen ook al heeft S. een vriendin.
- het lijkt bijna alsof hij dit moet sturen zodat S. kan zien of ik te vertrouwen ben ofzo?? ( wat erg kinderachtig zou zijn) ik weet het ook niet, vind het iig erg vreemd.
quote:Op zondag 6 april 2008 22:38 schreef brach het volgende:
[..]
ahh, voel jij je dan beter?! heb je dan zoiets als je in de ochtend op staat: "goh, wat fijn dat brach nog verdrietig is''
Ik zal je 1 ding vertellen, er zit een dikke kans in dat ik er nog wel even verdrietig om ben ja.
Dus gefelicteerd, wat een geluk heb jij vandaag zeg!
Maar het komt voorlopig nog altijd weer terugquote:Kom net van een carbaret voorstelling af.. Top avond! veel gelachen.
vervelend voor je "Heathen" dat ik even mijn verdriet vergeten was.
Ach ja, als jij eerder met hem had gekust was jij misschien gister met hem naar huis gegaan en zijn huidige vriendin 2 weken geleden een weekend met hem weg geweest zonder dat je het wistquote:Op zondag 13 april 2008 14:10 schreef brach het volgende:
Nou, gisteren was het leuk..
behalve dan dat S. er ook was, pff ik werd gek van mezelf! leek wel totaal geobsodeerd door die jongen.
Probeerde eerst steeds niet bij hem te staan, maar blijkbaar wou ik juist bij hem staan.. vraag me niet waarom.
We stonden met ze alle bij een groepje en S. stond daar ook bij.
Ik was niet jaloers gelukkig op dat moment want hij bleek niet veel aandacht voor zn vriendinnetje te hebben.
Maar toch hield ik hem steeds in de gaten, ennuh andersom ook!
S ging gelukkig eerder naar huis, samen met zn vriendin natuurlijk.. pff dat vond ik zo klote om te zien!
2 weken geleden rond die tijd waren wij nog samen weg.. ( dat weekendje )
Toen hij weg was kon ik gelukkig wel meer plezier maken, die vriend van S. was er ook en was behoorlijk met me aan het flirten, maar ben er niet op ingegaan.
Toen we naar huis gingen was het weer zo ver.. heel de terug weg alleen maar aan S. gedacht.
Thuis aangekomen gaan douche waardoor ik weer klaar wakker was geworden. Bleef maar aan S. denken.. werd er helemaal gestoord van. Toen ik eenmaal sliep om ik geloof 6 uur, natuurlijk over S gedroomd. Hele vage droom trouwen.
Nou en vandaag voel ik me weer klote, ik wil ook sterk zijn! en kunnen denken dat hij een lul is.
Als ik hem zie vergeet ik alles, alle negatieve gedachtes over hem zijn direct weg en het enige wat ik kan denken is ik wil dat hij van mij is! en dan heb ik weer spijt dat ik niet eerder met hem gekust had, want dat heeft hij ook geprobeerd voordat hij een vriendin had, maar altijd afgewezen.
Weer iets geleerd, stappen waar S ook is is toch niet zo verstandig.
Maar ondanks alles.. het feestje zelf was super, werd heerlijk gedraaid! alleen maar toffe mensen en een heerlijk sfeer..
Iedereen was gewoon relax en veel geklets met mensen!
Ag ja.. kwil hem nu weer heel snel uit me kop hebben!
Ach, dat zeg je de hele week al.quote:[b]Op zondag 13 april 2008 14:10
[knip]heel ...S verhaal...[/knip]
Ag ja.. kwil hem nu weer heel snel uit me kop hebben!
ongeloofwaardig ditquote:Op zondag 13 april 2008 23:06 schreef brach het volgende:
En hoppa, donderdag avond weer een feestje.. Raad is wie ook komen?
precies, S + vriendin.
het is weer het geval dat ik al een kaartje heb gekocht.. hmmm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |