abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 april 2008 @ 23:10:03 #201
82136 Xennia
gekroond
pi_57879823
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:00 schreef brach het volgende:

[..]

klopt misschien wel, maar op dat moment had ik totaal geen zin om te zeggen: nee het was niet door gegaan.. ' oh wat had je dan gedaan? ''ja gewoon huilen op de bank en chips vreten.
ik had het huilen en het chips vreten weg kunnen laten natuurlijk, maar dat had hij dan toch wel geweten. hij kent me langer dan vandaag, als ik op een zaterdag thuis op de bank blijf dan is er iets goed mis.
En moet eerlijk zeggen, ik vond het wel fijn dat meneer nu dacht dat ik echt niet meer op hem ga wachten.
Hetgeen je direct weer ongedaan maakte door hem een sms te sturen

Je kunt dan nog wel gek zijn op die man, maar met hem afspreken zou idd zoals SHE zegt masochistisch zijn. Jezelf kwellen met wat je niet kunt hebben. Je helpt jezelf het meest door het contact strikt zakelijk te houden,of beter nog een andere baan te zoeken.
pi_57879874
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:10 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hetgeen je direct weer ongedaan maakte door hem een sms te sturen

Je kunt dan nog wel gek zijn op die man, maar met hem afspreken zou idd zoals SHE zegt masochistisch zijn. Jezelf kwellen met wat je niet kunt hebben. Je helpt jezelf het meest door het contact strikt zakelijk te houden
en dat is dus de reden waarom ik er ook spijt van heb........ en wat ik zelf ook goed besef dat dat niet bepaald een slimme actie was
& ik laat de afspraak ook niet door gaan wat ik al schreef.
pi_57881160
weltrusten iedereen, jullie horen morgen van me!
  maandag 7 april 2008 @ 09:52:19 #204
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57883975
Moeilijk om sterk te zijn en zeer begrijpelijk... Maar laat hem voorlopig maar even zweten. Je hoeft niet gemeen of bitcherig te zijn, schiet je niet veel mee op. Wees gewoon aardig, flirt een beetje als je dat een goed gevoel geeft. Maar ga NIET afspreken en ook NIET verder (zoenen op het werk of getinte smsjes etc etc). Kom je binnen nu en 1 a 2 weken er vanzelf achter of ie je echt leuk vind of slechts een schnabbel.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_57886681
Hij smste mij vanmorgen, of ik vandaag plannen had.
Ik heb express lang gewacht met terug smse maar daarna stuurde ik terug dat ik nog geen plannen had.
Ik dacht als hij dan stuurt of we kunnen afspreken zeg ik gewoon eerlijk dat het me bij nader inzien toch niet zo verstandig leek.
Maar ik kreeg een smsje terug dat hij vandaag met zijn vriendin langs zn opa & oma ging en s'avonds was zn vriendin bij hem. dus dat iets gaan drinken niet door kon gaan maar dat hij het wel leuk vond.
Bah, dat smsje had ik dan weer niet verwacht!
Ik heb terug gestuurd, nou dat komt mooi uit want bij nader inzien vond ik het toch niet zo'n verstandig plan.
en heb hem een fijne dag gewenst.
pi_57887004

Je bent een gevaar voor jezelf Brach, wat een stomme redenering om een open sms te versturen met als erdenering dat je er dan later op terug kan komen. Waarom niet gewoon "ja ik heb plannen, doei"?
Nee, in plaats van gewoon het contact kort te houden ga je gewoon aanhalen en vieren.
Je komt over als een willig meisje, niet als iemand die de boot wil afhouden. Dat "komt mooi uit, ik had toch al andere plannen" is wel erg doorzichtig, ik vind je buitengewoon niet-snugger communiceren.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_57887837
natuurlijk doet ze dat niet, Roque, omdat ze dat ook niet wil.
slag om de arm, voor het geval dát.

zodra zij echt resoluut zou zijn, zou hij ws onmiddelijk in actie komen "ik wilde het net bij mijn vriendin te berde brengen, dit alles, maar ja, als jij niet meer wil ...." en dan zal brach weer gaan twijfelen, en balen, en panieken om dan die deur weer op een kier te zetten, quasi dan, onder zogenaamd voorbehoud , allerhande mitsen en maren om maar sterker te lijken dan ze is.

heel begrijpelijk, hoor, de ene druppel moet gewoon nog komen blijkbaar, het is wel vervelend , die gestolen uurtjes en die jaloezie, maar nog niet vervelend genoeg.

net als met roken, stoppen ermee lukt alleen als je het echt wil, echt echt echt, omdat het leuk niet meer opweegt tegen het nietleuk.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_57887968
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:16 schreef brach het volgende:
Hij smste mij vanmorgen, of ik vandaag plannen had.
Ik heb express lang gewacht met terug smse maar daarna stuurde ik terug dat ik nog geen plannen had.
Ik dacht als hij dan stuurt of we kunnen afspreken zeg ik gewoon eerlijk dat het me bij nader inzien toch niet zo verstandig leek.
Maar ik kreeg een smsje terug dat hij vandaag met zijn vriendin langs zn opa & oma ging en s'avonds was zn vriendin bij hem. dus dat iets gaan drinken niet door kon gaan maar dat hij het wel leuk vond.
Bah, dat smsje had ik dan weer niet verwacht!
Ik heb terug gestuurd, nou dat komt mooi uit want bij nader inzien vond ik het toch niet zo'n verstandig plan.
En iets drinken samen met hem en zijn vriendin is blijkbaar niet mogelijk? Dus hij wil gewoon stiekem blijven afspreken. :/
pi_57888365
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:16 schreef brach het volgende:
Nou, daar heb je je mooi uit gered.

Maar het was echt een knap domme actie van je.

Je had evengoed het magazijn in kunnen lopen met de opmerking dat je geen ondergoed aan had - en nee, dat is geen versiertip.

Ken je de tip 'tot tien tellen'? Dat leer je aan kinderen als ze niet impulsief moeten reageren. Misschien is dat voor jou ook geen slecht idee.

Nog een tip: Waarschijnlijk lig je 's avonds te dromen over hoe hij zijn vriendin aan de kant zet en op een wit paard bij jou langskomt en met je trouwt en je meeneemt naar zijn kasteel.
Dromen kun je sturen. Stuur je dromen eens de andere kant op, de realistische kant.
Hij heeft geen kasteel en hij zet zijn vriendin niet aan de kant. Hij vind het niet leuk om jou te kwetsen, maar hij geeft bepaald niet genoeg om je om voor jou te kiezen.
Dus fantaseer voor de verandering eens hoe je naar hem SMS-t, hoe je - stiekum, want zijn vriendin mag het niet weten - met hem uitgaat, hoe hij, terwijl hij bij jou is, gebeld wordt door zijn vriendin en keihard liegt dat-ie met vrienden is.
Fantaseer eens dat jouw smekende SMSjes binnenkomen terwijl hij bij zijn vriendin is, dat hij liegt als zij ze hoort, en ze pas beantwoordt als hij weer thuis is.
Droom eens over hoe hij je aan het lijntje houdt omdat hij de ballen niet heeft om je te vertellen dat je geen kans maakt. Droom eens hoe jij je waardigheid en je leven vergooit door kwijlend en kwispelend achter hem aan te blijven lopen, op afroep beschikbaar als zijn vriendin even iets anders doet. Bedenk eens hoe hij van binnen naar jou kijkt en een meisje ziet dat al haar waardigheid en zelfrespect opzij zet voor een SMSje van hem, en bedenk eens hoe hij bij zichzelf denkt 'ze is lekker makkelijk, maar ik begrijp echt niet dat die griet niet doorheeft dat ze totaal geen kans maakt '
pi_57888393
Ohoh wat ben je een hopeloos geval
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  maandag 7 april 2008 @ 14:52:04 #211
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57889488
Ik vind het wel schattig... Verliefdheid doet je vreemde sprongen maken toch? Gelukkig zijn wij er om haar een beetje te temperen .
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  maandag 7 april 2008 @ 17:24:54 #212
82136 Xennia
gekroond
pi_57892423
Als hij met zijn vriendin langs opa en oma gaat, is het toch serieuzer dan je dacht
  maandag 7 april 2008 @ 17:26:15 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57892444
quote:
Op maandag 7 april 2008 17:24 schreef Xennia het volgende:
Als hij met zijn vriendin langs opa en oma gaat, is het toch serieuzer dan je dacht
En is ie ook wel stoffiger dan je wellicht dacht ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57895348
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:50 schreef Overlast het volgende:
Ohoh wat ben je een hopeloos geval
hopeloos verliefd. is wat anders dan een hopeloos geval!
pi_57895620
Wat mij hier erg opvalt...
Mensen noemen mij een hopeloos geval, dom, impulsief.. etc.
Als ik zo goed met deze situatie om kon gaan had ik nooit deze topic geschreven..
Ik besef dus zelf wel dat ik domme dingen doe. Vandaar dat ik hier ook advies aan jullie vraag.
Waar ik ook veel aan heb en merk dat ik anders over dingen na ga denken.

Maar om nou echt door sommige totaal afgezeken te worden... tja als jullie je daar door beter voelen! vooral blijven doen hoor..
Maar persoonlijk ga ik me er niet beter door voelen!

Kan nou helemaal niemand zich voor stellen hoe het voor mij is?
Nogmaal, jullie zijn niet verliefd op die jongen dus logisch dat jullie er anders tegen aan kijken.
Ik vraag me alleen af of jullie ook zo sterk zijn als jullie verliefd zijn.
Nu gaan er waarschijnlijk berichten komen met : Ja ik ben niet zo dom om met een iemand te kussen die in een relatie zit..
Dat had ik ook waarschijnlijk geantwoord voordat ik S. ontmoette.
pi_57896623
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:58 schreef brach het volgende:
Wat mij hier erg opvalt...
Mensen noemen mij een hopeloos geval, dom, impulsief.. etc.
Als ik zo goed met deze situatie om kon gaan had ik nooit deze topic geschreven..
Ik besef dus zelf wel dat ik domme dingen doe. Vandaar dat ik hier ook advies aan jullie vraag.
Waar ik ook veel aan heb en merk dat ik anders over dingen na ga denken.

Maar om nou echt door sommige totaal afgezeken te worden... tja als jullie je daar door beter voelen! vooral blijven doen hoor..
Maar persoonlijk ga ik me er niet beter door voelen!

Kan nou helemaal niemand zich voor stellen hoe het voor mij is?
Nogmaal, jullie zijn niet verliefd op die jongen dus logisch dat jullie er anders tegen aan kijken.
Ik vraag me alleen af of jullie ook zo sterk zijn als jullie verliefd zijn.
Nu gaan er waarschijnlijk berichten komen met : Ja ik ben niet zo dom om met een iemand te kussen die in een relatie zit..
Dat had ik ook waarschijnlijk geantwoord voordat ik S. ontmoette.
Het is ook helemaal niet raar hoe je je gedraagt, voor iemand die flieft is, hoor
En het is al heel wat dat je wéét dat je "dom doet".
Laat het alleen geen maanden duren, dit afzien, want dat is het en het wordt enkel maar erger.
Besef dat al zijn mooie praatjes precies dát zijn, mooie praatjes, geen mooie daden.
Op een bepaald moment ben je het vanzelf wel zat, of je moet op drama draaien, en daar lijk je me toch te nuchter voor, ondanks alles nu.
Ga gewoon lekker veel stappen met vriendinnen, flirt je suf, koop wat leuks voor jezelf, heb het gewoon naar je zin, zonder hem vooralsnog.
Laat hem het lekker uitzoeken met zijn vriendin, ga niet zitten wachten, wat komt dat komt, en als het niet komt, dan heb jij iig gewoon je leventje geleid.
Geen enkele vent is al dat (te verwachten) afzien waard, hoor

Oh en over dat uiterlijk van zijn vriendin.... niet zo mooi van jou om daar schamper over te doen, hè

Maar goed, je mag best nog ff lekker dom doen, maar laat het zoals ik al zei, geen maanden duren, voor de zomer begint moet hij al lang verleden tijd zijn weer, joh, daar is de zomer veels te leuk voor, zelfs als het regent
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_57898026
quote:
Op maandag 7 april 2008 20:46 schreef milagro het volgende:
Het is ook helemaal niet raar hoe je je gedraagt, voor iemand die flieft is, hoor
En het is al heel wat dat je wéét dat je "dom doet".
Eens. Het is hartstikke romantisch zoals je met je hoofd in de wolken loopt.
Maar je komt er op Fok echt niet mee weg door even te melden dat je weet dat je dom doet, en denkt dat je er daarom geen opmerkingen meer over krijgt.
Als je weet dat je dom doet en het tóch doet komen er inderdaad wel eens reacties voorbij die op subtiele wijze suggereren dat je die wetenschap misschien in de praktijk moet brengen.

Negeer het maar, ga er niet op in, want al die mensen hebben ergens natuurlijk gewoon een punt.

Ik raad je vooral aan om eens kritisch te kijken naar de drie personen in dit verhaal. Volgens mij heeft hij jou nog niet de bons gegeven omdat hij het hart niet heeft om je dat keihard in je gezicht te zeggen en je huilend naar huis te sturen.
Maar ik haal er bepaald niet uit dat jij bij hem op één staat.
  maandag 7 april 2008 @ 22:02:56 #218
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57898401
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:52 schreef MrDice het volgende:
Ik vind het wel schattig... Verliefdheid doet je vreemde sprongen maken toch? Gelukkig zijn wij er om haar een beetje te temperen .
Ik vind het ook vreselijk schattig.
Zo schattig was ik vroeger ook, misschien nog wel meer meer oblivious. Ik geloofde echt in de smurfen en elke man kon mij van alles wijsmaken.
Ik heb het de hard way geleerd, en hoop dat het haar bespaard gaat blijven.

Nu heb ik een supersmurf en kost het me moeite in hem te geloven..dat is natuurlijk tragisch.
Ik hoop dus dat ze het kaf van het koren zal leren te scheiden, deze vent snel uit haar systeem krijgt en dat er net zo snel een echte prins verschijnt.
  maandag 7 april 2008 @ 22:06:07 #219
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57898484
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:47 schreef mgerben het volgende:

[..]

Nog een tip: Waarschijnlijk lig je 's avonds te dromen over hoe hij zijn vriendin aan de kant zet en op een wit paard bij jou langskomt en met je trouwt en je meeneemt naar zijn kasteel.
Dromen kun je sturen. Stuur je dromen eens de andere kant op, de realistische kant.
Hij heeft geen kasteel en hij zet zijn vriendin niet aan de kant. Hij vind het niet leuk om jou te kwetsen, maar hij geeft bepaald niet genoeg om je om voor jou te kiezen.
Dus fantaseer voor de verandering eens hoe je naar hem SMS-t, hoe je - stiekum, want zijn vriendin mag het niet weten - met hem uitgaat, hoe hij, terwijl hij bij jou is, gebeld wordt door zijn vriendin en keihard liegt dat-ie met vrienden is.
Fantaseer eens dat jouw smekende SMSjes binnenkomen terwijl hij bij zijn vriendin is, dat hij liegt als zij ze hoort, en ze pas beantwoordt als hij weer thuis is.
Droom eens over hoe hij je aan het lijntje houdt omdat hij de ballen niet heeft om je te vertellen dat je geen kans maakt. Droom eens hoe jij je waardigheid en je leven vergooit door kwijlend en kwispelend achter hem aan te blijven lopen, op afroep beschikbaar als zijn vriendin even iets anders doet. Bedenk eens hoe hij van binnen naar jou kijkt en een meisje ziet dat al haar waardigheid en zelfrespect opzij zet voor een SMSje van hem, en bedenk eens hoe hij bij zichzelf denkt 'ze is lekker makkelijk, maar ik begrijp echt niet dat die griet niet doorheeft dat ze totaal geen kans maakt '

Alleen een man kan het duidelijk vertellen. Leer dit stukje maar uit je hoofd ofzo.
pi_57898777
is er niet iets van een medicijn waardoor je iemand meteen uit je leven of hoofd kan zetten?
Het idee dat ik hier misschien nog wel een dikke maand of meer verdrietig om ben maakt me gek!
& vooral in de avond als je alleen bent.
  maandag 7 april 2008 @ 22:20:11 #221
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57898856
Ja, toegeven aan jezelf dat je pretty pissed off bent.
Pas als je durft te voelen dat het een ontzettende mongool van een vent is, ga je anders zien.
Lekker boos worden, iets slopen, of hem de huid vol schelden...so many ways
pi_57898948
Maar, je was sowieso 's avonds alleen, dus dat snap ik dan niet helemaal....
Hij heeft een vriendin waar hij 's avonds naar toe gaat.

Jaja, ik wrijf het er nog een keer in...

Maar je bent op de goede weg!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57899273
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:23 schreef Oblivion het volgende:
Maar, je was sowieso 's avonds alleen, dus dat snap ik dan niet helemaal....
Hij heeft een vriendin waar hij 's avonds naar toe gaat.

Jaja, ik wrijf het er nog een keer in...

Maar je bent op de goede weg!
toen was ik nog alleen met hoop..
Nu is die hoop totaal weg.
pi_57899358
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:35 schreef brach het volgende:

[..]

toen was ik nog alleen met hoop..
Nu is die hoop totaal weg.
Dat kan alleen maar betekenen dat er een hele wereld voor je open ligt!
Met wel leuke mannen!

GO GO GO!!!

(Na het snotteren dan... )
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57900693
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:39 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Dat kan alleen maar betekenen dat er een hele wereld voor je open ligt!
Met wel leuke mannen!

GO GO GO!!!

(Na het snotteren dan... )
haha, ik doe mijn best, aankomend weekend een wild weekend voor de boeg dus wie weet..
Al moet ik wel zeggen dat ik nu totaal geen behoefte heb aan andere jongens.
Klinkt weer wanhopig I know, maar ik ben nou eenmaal zo als ik echt verliefd ben.
Zit nu zoals gewoonlijk weer aan hem te denken, en vooral als ik denk dat hij misschien nu wel sex met haar kan hebben word ik doood en doood misselijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')