Hetgeen je direct weer ongedaan maakte door hem een sms te sturenquote:Op zondag 6 april 2008 23:00 schreef brach het volgende:
[..]
klopt misschien wel, maar op dat moment had ik totaal geen zin om te zeggen: nee het was niet door gegaan.. ' oh wat had je dan gedaan? ''ja gewoon huilen op de bank en chips vreten.
ik had het huilen en het chips vreten weg kunnen laten natuurlijk, maar dat had hij dan toch wel geweten. hij kent me langer dan vandaag, als ik op een zaterdag thuis op de bank blijf dan is er iets goed mis.
En moet eerlijk zeggen, ik vond het wel fijn dat meneer nu dacht dat ik echt niet meer op hem ga wachten.
en dat is dus de reden waarom ik er ook spijt van heb........ en wat ik zelf ook goed besef dat dat niet bepaald een slimme actie wasquote:Op zondag 6 april 2008 23:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hetgeen je direct weer ongedaan maakte door hem een sms te sturen![]()
Je kunt dan nog wel gek zijn op die man, maar met hem afspreken zou idd zoals SHE zegt masochistisch zijn. Jezelf kwellen met wat je niet kunt hebben. Je helpt jezelf het meest door het contact strikt zakelijk te houden
En iets drinken samen met hem en zijn vriendin is blijkbaar niet mogelijk? Dus hij wil gewoon stiekem blijven afspreken. :/quote:Op maandag 7 april 2008 12:16 schreef brach het volgende:
Hij smste mij vanmorgen, of ik vandaag plannen had.
Ik heb express lang gewacht met terug smse maar daarna stuurde ik terug dat ik nog geen plannen had.
Ik dacht als hij dan stuurt of we kunnen afspreken zeg ik gewoon eerlijk dat het me bij nader inzien toch niet zo verstandig leek.
Maar ik kreeg een smsje terug dat hij vandaag met zijn vriendin langs zn opa & oma ging en s'avonds was zn vriendin bij hem. dus dat iets gaan drinken niet door kon gaan maar dat hij het wel leuk vond.
Bah, dat smsje had ik dan weer niet verwacht!
Ik heb terug gestuurd, nou dat komt mooi uit want bij nader inzien vond ik het toch niet zo'n verstandig plan.
en heb hem een fijne dag gewenst.
Nou, daar heb je je mooi uit gered.quote:Op maandag 7 april 2008 12:16 schreef brach het volgende:
Ik heb terug gestuurd, nou dat komt mooi uit want bij nader inzien vond ik het toch niet zo'n verstandig plan.
en heb hem een fijne dag gewenst.
En is ie ook wel stoffiger dan je wellicht dacht ...quote:Op maandag 7 april 2008 17:24 schreef Xennia het volgende:
Als hij met zijn vriendin langs opa en oma gaat, is het toch serieuzer dan je dacht
Het is ook helemaal niet raar hoe je je gedraagt, voor iemand die flieft is, hoorquote:Op maandag 7 april 2008 19:58 schreef brach het volgende:
Wat mij hier erg opvalt...
Mensen noemen mij een hopeloos geval, dom, impulsief.. etc.
Als ik zo goed met deze situatie om kon gaan had ik nooit deze topic geschreven..
Ik besef dus zelf wel dat ik domme dingen doe. Vandaar dat ik hier ook advies aan jullie vraag.
Waar ik ook veel aan heb en merk dat ik anders over dingen na ga denken.
Maar om nou echt door sommige totaal afgezeken te worden... tja als jullie je daar door beter voelen! vooral blijven doen hoor..
Maar persoonlijk ga ik me er niet beter door voelen!
Kan nou helemaal niemand zich voor stellen hoe het voor mij is?
Nogmaal, jullie zijn niet verliefd op die jongen dus logisch dat jullie er anders tegen aan kijken.
Ik vraag me alleen af of jullie ook zo sterk zijn als jullie verliefd zijn.
Nu gaan er waarschijnlijk berichten komen met : Ja ik ben niet zo dom om met een iemand te kussen die in een relatie zit..
Dat had ik ook waarschijnlijk geantwoord voordat ik S. ontmoette.
Eens. Het is hartstikke romantisch zoals je met je hoofd in de wolken loopt.quote:Op maandag 7 april 2008 20:46 schreef milagro het volgende:
Het is ook helemaal niet raar hoe je je gedraagt, voor iemand die flieft is, hoor
En het is al heel wat dat je wéét dat je "dom doet".
Ik vind het ook vreselijk schattig.quote:Op maandag 7 april 2008 14:52 schreef MrDice het volgende:
Ik vind het wel schattig... Verliefdheid doet je vreemde sprongen maken toch? Gelukkig zijn wij er om haar een beetje te temperen.
quote:Op maandag 7 april 2008 13:47 schreef mgerben het volgende:
[..]
Nog een tip: Waarschijnlijk lig je 's avonds te dromen over hoe hij zijn vriendin aan de kant zet en op een wit paard bij jou langskomt en met je trouwt en je meeneemt naar zijn kasteel.
Dromen kun je sturen. Stuur je dromen eens de andere kant op, de realistische kant.
Hij heeft geen kasteel en hij zet zijn vriendin niet aan de kant. Hij vind het niet leuk om jou te kwetsen, maar hij geeft bepaald niet genoeg om je om voor jou te kiezen.
Dus fantaseer voor de verandering eens hoe je naar hem SMS-t, hoe je - stiekum, want zijn vriendin mag het niet weten - met hem uitgaat, hoe hij, terwijl hij bij jou is, gebeld wordt door zijn vriendin en keihard liegt dat-ie met vrienden is.
Fantaseer eens dat jouw smekende SMSjes binnenkomen terwijl hij bij zijn vriendin is, dat hij liegt als zij ze hoort, en ze pas beantwoordt als hij weer thuis is.
Droom eens over hoe hij je aan het lijntje houdt omdat hij de ballen niet heeft om je te vertellen dat je geen kans maakt. Droom eens hoe jij je waardigheid en je leven vergooit door kwijlend en kwispelend achter hem aan te blijven lopen, op afroep beschikbaar als zijn vriendin even iets anders doet. Bedenk eens hoe hij van binnen naar jou kijkt en een meisje ziet dat al haar waardigheid en zelfrespect opzij zet voor een SMSje van hem, en bedenk eens hoe hij bij zichzelf denkt 'ze is lekker makkelijk, maar ik begrijp echt niet dat die griet niet doorheeft dat ze totaal geen kans maakt'
toen was ik nog alleen met hoop..quote:Op maandag 7 april 2008 22:23 schreef Oblivion het volgende:
Maar, je was sowieso 's avonds alleen, dus dat snap ik dan niet helemaal....
Hij heeft een vriendin waar hij 's avonds naar toe gaat.
Jaja, ik wrijf het er nog een keer in...![]()
Maar je bent op de goede weg!
Dat kan alleen maar betekenen dat er een hele wereld voor je open ligt!quote:Op maandag 7 april 2008 22:35 schreef brach het volgende:
[..]
toen was ik nog alleen met hoop..
Nu is die hoop totaal weg.
haha, ik doe mijn best, aankomend weekend een wild weekend voor de boeg dus wie weet..quote:Op maandag 7 april 2008 22:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat kan alleen maar betekenen dat er een hele wereld voor je open ligt!
Met wel leuke mannen!
GO GO GO!!!
(Na het snotteren dan...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |