abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57931003
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:36 schreef Chrrris het volgende:

[..]

Maar als hij zo dicht in de buurt is, kan ik me wel voorstellen dat je stiekem naar hem loopt uit te kijken.
Het is dus wel iets groots, dus dan kom je m ook niet zo gauw tegen.. of staan jullie allemaal in een groepje bijelkaar?
Het is niet zo'n heel groot feestje nee. Maar ik ben met een ander groepje dus gaan niet bij hun staan.
Ik ga hem niet ontlopen maar wel proberen zo min mogelijk aan te kijken. word stik jaloers als ze ik ze samen zie dansen/zoenen.
pi_57932391
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:51 schreef brach het volgende:
Het is niet zo'n heel groot feestje nee. Maar ik ben met een ander groepje dus gaan niet bij hun staan.
Ik ga hem niet ontlopen maar wel proberen zo min mogelijk aan te kijken. word stik jaloers als ze ik ze samen zie dansen/zoenen.
Kan je dan niet gewoon beter ergens anders heen gaan met je vrienden, ergens waar je gewoon lekker kan uitgaan zonder met hem (en zijn vriendin, en jouw jaloezie) geconfronteerd te worden? Ik denk dat je het op deze manier alleen maar moeilijker maakt voor jezelf.
pi_57932508
Is toch lekker, jezelf pijnigen?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57932567
nogmaals, ik heb al een kaartje gekocht voor dat feest. het is uitverkocht en al, verheug me hier al een dikke maand op. Nee dit ga ik echt niet afzeggen..
Ik zou mezelf pijnigen als ik thuis bleef! want al mijn vriendinnen gaan daar ook heen..
pi_57933069
ik ben echt zeeeer benieuwd hoe dat feestje afloopt
  woensdag 9 april 2008 @ 13:39:27 #256
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57933463
<Voorspellende modus>
Brach ziet vriend+vriendin continu zoenen en wordt stikjaloers.
Brach gaat zichzelf goed vol laten lopen om het verdriet te onderdrukken.
Vriendin van vriend is moe en gaat eerder naar huis.
Vriend papt aan en maakt misbruik van dronken Brach.
</voorspellende modus>

Wat win ik?

Hoop het natuurlijk niet voor je...
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_57933869
<Voorspellende modus2>
Brach ziet vriend + vriendin continue zoenen en wordt stikjaloers
Brach gaat zichzelf goed vol laten lopen om het verdriet te onderdrukken
Brach zoekt een willekeurige jongen om te laten zien dat ze over hem heen is
Brach zoent, danst, betast etc
Brach huilt vanwege spijt
Brach wordt getroost door vriend
Brach duikt in bed met vriend
Brach meldt op fok dat ze er niks aan kon doen
</voorspellende modus>

Wat win ik?

hoop het natuurlijk niet voor je... en dat meen ik oprecht Ik snap je twijfel, maar je maakt het jezelf alleen maar moeilijk zo, zeker als je weet dat je hem niet kan ontlopen daar..
pi_57934824
Als je al begint te huilen omdat je niet de reactie krijgt in de winkel, zie ik het ook somber in...
Het is nog veel te vers.
Zal me niks verbazen als hij je voorstelt aan zijn vriendin.
pi_57935527
<voorspellende modus3>
Bracht ziet vriend + vriendin zoenen en dansen
Brach is jaloers, maar laat zich niet goed vol lopen, omdat brach niet tot weinig drinkt.
Brach vind het een te hard feestje om zich op dat moment druk te maken om S.

kortom: ik zal me best even klote voelen! maar ga er alles aan doen om me niet teveel klote te voelen.
Het feestje is daar te tof voor.
pi_57935740
En je hoopt natuurlijk vurig dat als hij ziet dat je zoveel lol hebt dat...?
Hij zich gaat bedenken?
Hij zich klote voelt?
  woensdag 9 april 2008 @ 15:35:31 #261
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57935919
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:58 schreef brach het volgende:
nogmaals, ik heb al een kaartje gekocht voor dat feest. het is uitverkocht en al, verheug me hier al een dikke maand op. Nee dit ga ik echt niet afzeggen..
Ik zou mezelf pijnigen als ik thuis bleef! want al mijn vriendinnen gaan daar ook heen..
Goed zo.

Welk feest btw?
There is no rehab for stupidity.
pi_57937409
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:17 schreef brach het volgende:
<voorspellende modus3>
Brach is jaloers, maar laat zich niet goed vol lopen, omdat brach niet tot weinig drinkt.
Ik vraag het me af..
Vergeet niet dat het allemaal pas net over is he. Het is slechts een paar dagen geleden dat je ermee gekapt bent. Persoonlijk denk ik niet dat je dan al zo ver bent om gewoon vrolijk te blijven feesten met je vrienden.
Nu ben ik jou niet natuurlijk en moet je het ook helemaal zelf weten, maar het is wellicht iets om over na te denken.
pi_57937545
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:49 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Nu ben ik jou niet natuurlijk en moet je het ook helemaal zelf weten, maar het is wellicht iets om over na te denken.
plús we hebben een aardige (understatement) kijk gekregen op Brach's manier van denken en doen

Nogmaals, veel plezier en sterkte/succes enzo, maar ik zie het (helaas) somber in voor je..
pi_57937705
Ik persoonlijk zou het niet trekken zo'n feestje na een situatie als deze en zo kort geleden hoor!
Maar als ik jou was zou ik hem zeker ontwijken en helemaal niet naar hem kijken (al is dat eigenlijk onmogelijk,dat doe je toch wel)
pi_57940603
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:17 schreef brach het volgende:
<voorspellende modus3>

kortom: ik zal me best even klote voelen! maar ga er alles aan doen om me niet teveel klote te voelen.
Het feestje is daar te tof voor.
Dat zou mooi zijn als je dat kon volhouden.

Zorg je wel voor een flinke cleavage?

pi_57941103
Ik weet het allemaal niet.. natuurlijk zit er een grote kans in dat ik me klote ga voelen.
Maar ik wil dit feestje gewoon niet missen, ook niet voor een jongen die me pijn heeft gedaan.
Wie weet valt het allemaal mee en ga ik lekker uit mijn dak.. of misschien dat ik de hele avond jaloers ben en weer moet huilen...In ieder geval waag ik het er gewoon op.

We zien het vanzelf allemaal wel.. Moet zeggen dat het al een stukkie beter met me gaat!
Overdag in ieder geval, s'avond voel ik me klote.

Heb hem vandaag nog even aan de telefoon gehad, moest naar werk bellen om te vragen wanneer ik weer moest werken ( en nee dit is geen smoesje om hem te spreken )
Gewoon normaal tegen elkaar gedaan en best eventjes gezellig gepraat maar meer ook niet.
  woensdag 9 april 2008 @ 19:59:55 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57941428
En merk je op dat feestje dat je toch niet zo sterk in je dansschoenen staat, kun je altijd nog beslissen eerder weg te gaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57941698
De eerste dag en de daagjes erna zijn het allerergst. En savonds, ja dat blijft nog wel even.
En drna voel je je opeens zomaar wat beter. En als je het echt volhoudt, zal het ook alleen maar beter gaan.

Enne, ook al doet die jongen normaal tegen je, erg tof vind ik het persoonlijk niet. Vind hem nogal koeltjes overkomen. En toch blijven smsen klinkt meer als een poging om wat bij je gedaan te krijgen en totaal niet rekeninghoudend met jouw gevoelens....
pi_57944626
dat merk ik ja, het is nu weer avond en voel me weer fucked up.
Net maar gaan hardlopen & daarna even gitaar gespeeld.. maar het werkt allemaal niet.
pi_57946416
Denk je toevallig weer aan het 'gezellig gepraat' aan de telefoon van het gesprek van vandaag?
pi_57946583
quote:
Op woensdag 9 april 2008 23:17 schreef Thrilled het volgende:
Denk je toevallig weer aan het 'gezellig gepraat' aan de telefoon van het gesprek van vandaag?
nee dat niet eigenlijk Alleen wel weer dat hij nu bij zijn vriendin is.
pi_57953819
Na het weekend stop ik met deze topic denk ik.
Of er moet zaterdag iets gebeuren!.. dan blijf ik nog wel even hangen;)
pi_57965224
Ik heb echt een goede dag gehad vandaag joh!
Had afgesproken met een andere leuke jongen, en hij was nog vrijgezel ook
Deed me echt goed.. niet dat ik me nu totaal op hem stort. totaal niet juist maar het was wel even een moment van : er zijn meer leuke jongens dan alleen S.
Denk nu ook weinig aan hem en voel me goed.
pi_57971807
TS speelt gitaar
Azwethinkweiz
pi_57971851
quote:
Op donderdag 10 april 2008 20:41 schreef brach het volgende:
Ik heb echt een goede dag gehad vandaag joh!
Had afgesproken met een andere leuke jongen, en hij was nog vrijgezel ook
Deed me echt goed.. niet dat ik me nu totaal op hem stort. totaal niet juist maar het was wel even een moment van : er zijn meer leuke jongens dan alleen S.
Denk nu ook weinig aan hem en voel me goed.
Heel goed
En ook dat je inziet dat je daar ineens op storten ook niet helpt, maar wie weet wat er kan gebeuren!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')