Het is niet zo'n heel groot feestje nee. Maar ik ben met een ander groepje dus gaan niet bij hun staan.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:36 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Maar als hij zo dicht in de buurt is, kan ik me wel voorstellen dat je stiekem naar hem loopt uit te kijken.
Het is dus wel iets groots, dus dan kom je m ook niet zo gauw tegen.. of staan jullie allemaal in een groepje bijelkaar?
Kan je dan niet gewoon beter ergens anders heen gaan met je vrienden, ergens waar je gewoon lekker kan uitgaan zonder met hem (en zijn vriendin, en jouw jaloezie) geconfronteerd te worden? Ik denk dat je het op deze manier alleen maar moeilijker maakt voor jezelf.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:51 schreef brach het volgende:
Het is niet zo'n heel groot feestje nee. Maar ik ben met een ander groepje dus gaan niet bij hun staan.
Ik ga hem niet ontlopen maar wel proberen zo min mogelijk aan te kijken. word stik jaloers als ze ik ze samen zie dansen/zoenen.
Goed zo.quote:Op woensdag 9 april 2008 12:58 schreef brach het volgende:
nogmaals, ik heb al een kaartje gekocht voor dat feest. het is uitverkocht en al, verheug me hier al een dikke maand op. Nee dit ga ik echt niet afzeggen..
Ik zou mezelf pijnigen als ik thuis bleef! want al mijn vriendinnen gaan daar ook heen..
Ik vraag het me af..quote:Op woensdag 9 april 2008 15:17 schreef brach het volgende:
<voorspellende modus3>
Bracht ziet vriend + vriendin zoenen en dansen
Brach is jaloers, maar laat zich niet goed vol lopen, omdat brach niet tot weinig drinkt.
Brach vind het een te hard feestje om zich op dat moment druk te maken om S.
plús we hebben een aardige (understatement) kijk gekregen op Brach's manier van denken en doenquote:Op woensdag 9 april 2008 16:49 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Nu ben ik jou niet natuurlijk en moet je het ook helemaal zelf weten, maar het is wellicht iets om over na te denken.
Dat zou mooi zijn als je dat kon volhouden.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:17 schreef brach het volgende:
<voorspellende modus3>
Bracht ziet vriend + vriendin zoenen en dansen
Brach is jaloers, maar laat zich niet goed vol lopen, omdat brach niet tot weinig drinkt.
Brach vind het een te hard feestje om zich op dat moment druk te maken om S.
kortom: ik zal me best even klote voelen! maar ga er alles aan doen om me niet teveel klote te voelen.
Het feestje is daar te tof voor.
nee dat niet eigenlijkquote:Op woensdag 9 april 2008 23:17 schreef Thrilled het volgende:
Denk je toevallig weer aan het 'gezellig gepraat' aan de telefoon van het gesprek van vandaag?
Heel goedquote:Op donderdag 10 april 2008 20:41 schreef brach het volgende:
Ik heb echt een goede dag gehad vandaag joh!
Had afgesproken met een andere leuke jongen, en hij was nog vrijgezel ook
Deed me echt goed.. niet dat ik me nu totaal op hem stort. totaal niet juist maar het was wel even een moment van : er zijn meer leuke jongens dan alleen S.
Denk nu ook weinig aan hem en voel me goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |