abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 april 2008 @ 23:40:32 #226
103192 El.Wulfo
I Am Mine
pi_57900905
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:17 schreef brach het volgende:
is er niet iets van een medicijn waardoor je iemand meteen uit je leven of hoofd kan zetten?
Het idee dat ik hier misschien nog wel een dikke maand of meer verdrietig om ben maakt me gek!
& vooral in de avond als je alleen bent.
rebound...
Azwethinkweiz
pi_57901510
En slaap lekker weer iedereen!!

xxx
pi_57901684
Ik vind je een schatje hoor, maak je geen zorgen. Vandaar ook mijn smiley na mijn opmerking.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  dinsdag 8 april 2008 @ 08:56:59 #229
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57904025
Wat al eerder is gezegd, als je hier op Fok! je ziel en zaligheid plaatst krijg je af en toe heel wat voor je kiezen. Gelukkig is het in dit subforum meestal wel op z'n minst constructief, maar daardoor niet minder hard. Denk dat je daar ook blij om moet zijn. Beter dat je eerlijke reacties krijgt, dan dat iedereen je napraat.

En nee, een echt medicijn bestaat er helaas niet. Wat je kan doen is gaan rebounden, maar meestal wordt je daar ook niet veel gelukkiger van. Accepteer dat ook dit verdriet bij het leven hoort en dat je er sterker uitkomt. Zoals She ook al vertelde, laat het een les zijn. En zorg dat je volgende wel een echte prins is op het welbekende witte paard.

En ach, ondertussen kun je hier lekker komen klagen hoor. Wij slepen je er wel doorheen.
Weekend bruut feesten dus. Toevallig ergens waar ik ook heen kan gaan?
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_57905731
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:31 schreef Overlast het volgende:
Ik vind je een schatje hoor, maak je geen zorgen. Vandaar ook mijn smiley na mijn opmerking.
dan is het goed;)
pi_57905764
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 08:56 schreef MrDice het volgende:
En ach, ondertussen kun je hier lekker komen klagen hoor. Wij slepen je er wel doorheen.
Weekend bruut feesten dus. Toevallig ergens waar ik ook heen kan gaan?
Ik blijf voorlopig ook nog wel even hier klagen ja!
- Ik ga feesten in utrecht.
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:54:04 #232
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57907134
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:58 schreef brach het volgende:
Wat mij hier erg opvalt...
Mensen noemen mij een hopeloos geval, dom, impulsief.. etc.
Als ik zo goed met deze situatie om kon gaan had ik nooit deze topic geschreven..
Ik besef dus zelf wel dat ik domme dingen doe. Vandaar dat ik hier ook advies aan jullie vraag.
Waar ik ook veel aan heb en merk dat ik anders over dingen na ga denken.

Maar om nou echt door sommige totaal afgezeken te worden... tja als jullie je daar door beter voelen! vooral blijven doen hoor..
Maar persoonlijk ga ik me er niet beter door voelen!

Kan nou helemaal niemand zich voor stellen hoe het voor mij is?
Nogmaal, jullie zijn niet verliefd op die jongen dus logisch dat jullie er anders tegen aan kijken.
Ik vraag me alleen af of jullie ook zo sterk zijn als jullie verliefd zijn.
Nu gaan er waarschijnlijk berichten komen met : Ja ik ben niet zo dom om met een iemand te kussen die in een relatie zit..
Dat had ik ook waarschijnlijk geantwoord voordat ik S. ontmoette.
. Wat verwacht je nou, dat we zeggen dat die gozer een onwijze knuppel is omdat hij bij die lelijke snol van hem blijft en jou niet hartstochtelijk het hof maakt?

Nadat je die gast duidelijk had gemaakt dat het over was gaven mensen hier het advies om vooral niet meer met hem te communiceren en jij blijft suggestieve "open" smsjes sturen (of terugsturen).. Maar blijf vooral vrolijk doorgaan.. Kom je er waarschijnlijk nooit overheen.
There is no rehab for stupidity.
pi_57907250
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:54 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

. Wat verwacht je nou, dat we zeggen dat die gozer een onwijze knuppel is omdat hij bij die lelijke snol van hem blijft en jou niet hartstochtelijk het hof maakt?

Nadat je die gast duidelijk had gemaakt dat het over was gaven mensen hier het advies om vooral niet meer met hem te communiceren en jij blijft suggestieve "open" smsjes sturen (of terugsturen).. Maar blijf vooral vrolijk doorgaan.. Kom je er waarschijnlijk nooit overheen.
Eens. Tijd dat je eens een leven krijgt, TS.
pi_57910018
TS bevindt zich in de twilight zone. Ze is een irrationele puber die stiekem wel beseft dat ze niet slim bezig is. Iedereen heeft deze fase wel gehad en ook TS zal er weer uit komen. In de tussentijd moeten we een beetje lief blijven
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_57911644
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:54 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

ik probeer toch juist niet te smse en van hem af te komen.
en vind jullie advies fijn, en heb er zeker wat aan maar dat betekend niet dat ik me er altijd aan kan houden!
pff, was het maar zo'n feest! als dat zo was zat ik echt niet op een forum hoor.

ging het maar zo makkelijk he.. dat iemand zegt, hee luister is ook al ben je gek op die jongen! niet meer smse.en dan ik dan dat met een makkie kan! dus niet..

Vandaag ging trouwens wel goed, wou eigenlijk langs werk gaan om hem te zien natuurlijk, maar zogenaamd met de reden om te kijken wanneer ik weer moest werken.
Toch maar niet gegaan en de trein terug naar huis gepakt. Hij heeft ok nog gesmst.. Heb hier niet op gereageerd.. zie je wel.. komt vanzelf vast wel goed;)
pi_57911716
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 14:25 schreef Overlast het volgende:
TS bevindt zich in de twilight zone. Ze is een irrationele puber die stiekem wel beseft dat ze niet slim bezig is. Iedereen heeft deze fase wel gehad en ook TS zal er weer uit komen. In de tussentijd moeten we een beetje lief blijven
pardon PUBER?..
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:39:34 #237
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57911836
Wat was de teneur van het SMSje dat hij stuurde?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 8 april 2008 @ 15:43:52 #238
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57911939
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:31 schreef brach het volgende:
Vandaag ging trouwens wel goed, wou eigenlijk langs werk gaan om hem te zien natuurlijk, maar zogenaamd met de reden om te kijken wanneer ik weer moest werken.
quote:
Toch maar niet gegaan en de trein terug naar huis gepakt.
Volgende keer niet eens meer zulke gedachtes hebben. Schande!

Succes
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_57912092
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 15:43 schreef MrDice het volgende:

[..]

[..]

Volgende keer niet eens meer zulke gedachtes hebben. Schande!

Succes
die gedachtes blijf ik echt nog wel hebben hoor, maar nu is het alleen de bedoeling dat ik er niks mee doe! kan beter eerst daar aan gaan werken & daarna pas proberen die gedachtes niet meer te hebben.
  dinsdag 8 april 2008 @ 16:36:51 #240
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57913213
quote:
Toch maar niet gegaan en de trein terug naar huis gepakt. Hij heeft ok nog gesmst.. Heb hier niet op gereageerd.. zie je wel.. komt vanzelf vast wel goed;)
Goed zo, en vooral niks terug sms'en .
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:12:35 #241
82136 Xennia
gekroond
pi_57914999
Goed dat je de trein terug nam. Wat stond er in zijn sms?
pi_57916166
Ging je dit weekend niet stappen waar hij ook zal zijn?
pi_57917263
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 19:16 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Ging je dit weekend niet stappen waar hij ook zal zijn?
Ja klopt! ben super benieuwd hoe die avond gaat verlopen.

- wat hij gesmst had.. Standaard berichtje : hoe het met me ging en of ik nog wat leuks gedaan had..
pi_57924328
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:04 schreef brach het volgende:

[..]

Ja klopt! ben super benieuwd hoe die avond gaat verlopen.

Ik zou in iedergeval niet teveel drinken, voordat je gekke dingen doet als je 'm ziet.
  woensdag 9 april 2008 @ 09:40:11 #245
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57928188
Ik zou helemaal niet op stap gaan in dezelfde tent als hem. Kat op het spek binden en zo.. maar ja zelf weten.
pi_57928943
quote:
Op woensdag 9 april 2008 09:40 schreef MrDice het volgende:
Ik zou helemaal niet op stap gaan in dezelfde tent als hem. Kat op het spek binden en zo.. maar ja zelf weten.
ja daag, ik ga niet weg lopen voor hem!
Het is en feestje & heb al kaartjes gekocht.

Ik zeg nu wel dat ik nie ga weglopen voor hem..
Maar ik ben in staat me morgen ziek te melden van werk, totaal geen zin!
  woensdag 9 april 2008 @ 10:27:15 #247
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_57929041
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:23 schreef brach het volgende:

[..]

ja daag, ik ga niet weg lopen voor hem!
Het is en feestje & heb al kaartjes gekocht.

Ik zeg nu wel dat ik nie ga weglopen voor hem..
Maar ik ben in staat me morgen ziek te melden van werk, totaal geen zin!
Inderdaad, gewoon lekker feesten . Snelste manier ook om hem uit je hoofd te zetten.
  woensdag 9 april 2008 @ 11:18:19 #248
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57930247
Kaartjes + feestje en zo snap ik best. Dacht dat je gewoon de kroeg/disco in ging waar hij ook was. Kun je natuurlijk kiezen om met vriendinnen ergens anders heen te gaan. Maar veel plezier!
pi_57930681
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:27 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Inderdaad, gewoon lekker feesten . Snelste manier ook om hem uit je hoofd te zetten.
Maar als hij zo dicht in de buurt is, kan ik me wel voorstellen dat je stiekem naar hem loopt uit te kijken.
Het is dus wel iets groots, dus dan kom je m ook niet zo gauw tegen.. of staan jullie allemaal in een groepje bijelkaar?
pi_57930945
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:18 schreef MrDice het volgende:
Kaartjes + feestje en zo snap ik best. Dacht dat je gewoon de kroeg/disco in ging waar hij ook was. Kun je natuurlijk kiezen om met vriendinnen ergens anders heen te gaan. Maar veel plezier!
ja thanks, gaat wel lukken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')