abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57831056
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:49 schreef Kevin_NL het volgende:

Precies wat hij/zij zegt
het is eerlijker voor die vriendin en sommigen zeggen wel ja dat moet hij zelf maar regelen, zijn zaken, daar ben ik het niet mee eens, want ik denk niet dat hij het tegen die vriendin gaat zeggen dat hij vreemdging, dan heeft die vriendin straks weer een probleem miss dat ze denkt dat hij vreemdgaat maar geen bewijs heeft.
alhoewel het eigenlijk ook wel weer verkeerd is om hem zomaar met zijn vriendin erbij te grazen te nemen maar gewoon wat jij zegt ja een belletje terwijl hij bij zijn vriendin is lijkt me eigenlijk wel terecht.
Ik denk niet dat ze daar iets mee opschiet. Ten eerste denk ik dat hij toch niet zal praten aan de teleoon als zijn vriendin erbij is, dus zij kan toch niet haar verhaal kwijt. Ten tweede vind ik het maar een kinderachtige tactiek: Ik krijg niet wat ik wil, dus ik ga jou dan maar irriteren. Wat hij tegen zijn vriendin zegt is niet haar probleem, maar iets tussen hem en zijn vriendin.
quote:
nee ze moet niet meer met hem samenwerken als je het topic gelezen had dan had je gezien dat ze ontslag heeft genomen...
Ik weet niet waar je dat hebt zien staan, maar ik zie het nergens hoor.
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:01:04 #152
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_57831121
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:53 schreef Roquefort het volgende:

[..]

[..]

Ik zou de cursus "lezen voor gevorderden" maar eens gaan volgen als ik jou was.
waar kan ik die cursus volgen?
Droeloe
pi_57831216
Hij belde mij net, maar kon niet opnemen omdat ik met wat bezig was.
hij smste mij daarna dat hij nog steeds bij zijn vriendin was maar dat ik hem wel kon bellen.. (hij denkt namelijk dat ik iets wil vragen over werk)
ik heb terug gesmst: nee, laat maar spreek je morgen!
Dus dan toch maar morgen persoonlijk tegen hem zeggen..
overdag tijdens werk ga ik afstandelijk tegen hem doen, als hij me stiekem wilt zoenen zeg ik dat ik daar niet meer van gediend ben.
Na werk tijd ga ik alles dan tegen hem zeggen...
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:08:29 #154
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_57831262
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:58 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze daar iets mee opschiet. Ten eerste denk ik dat hij toch niet zal praten aan de teleoon als zijn vriendin erbij is, dus zij kan toch niet haar verhaal kwijt. Ten tweede vind ik het maar een kinderachtige tactiek: Ik krijg niet wat ik wil, dus ik ga jou dan maar irriteren. Wat hij tegen zijn vriendin zegt is niet haar probleem, maar iets tussen hem en zijn vriendin.
[..]

Ik weet niet waar je dat hebt zien staan, maar ik zie het nergens hoor.
tja ik vind het gewoon een beetje lullig voor zijn vriendin dat hij zo makkelijk ff een weekendje met een andere meid doorbrengt als ze op vakantie is, dus vond ik het eigenlijk wel een beetje terecht als ze die vriendin er mee confronteert.
maar idd ik had het verkeerd gelezen ze werkt er nog wel dan zou ik er idd niet zon ruzie van proberen te maken en het op een aardige manier te vertellen dat je het niet meer ziet zitten
Droeloe
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:14:54 #155
103192 El.Wulfo
I Am Mine
pi_57832447
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 16:05 schreef brach het volgende:
Hij belde mij net, maar kon niet opnemen omdat ik met wat bezig was.
hij smste mij daarna dat hij nog steeds bij zijn vriendin was maar dat ik hem wel kon bellen.. (hij denkt namelijk dat ik iets wil vragen over werk)
ik heb terug gesmst: nee, laat maar spreek je morgen!
Dus dan toch maar morgen persoonlijk tegen hem zeggen..
overdag tijdens werk ga ik afstandelijk tegen hem doen, als hij me stiekem wilt zoenen zeg ik dat ik daar niet meer van gediend ben.
Na werk tijd ga ik alles dan tegen hem zeggen...
niet uitstellen!

Hoe lang moet je werken? Als je de hele tijd koud en kortaf doet is het denk ik makkelijker om te zeggen.
En is het echt leuk werk of is er nog genoeg ander werk wat je aanstaat? Want ik ben bang dat als je daar blijft werken er de kans is dat je in oude gewoontes terug valt...

ps. veel besloten in een dagje dat ik niet veel achter mn laptop zit
Azwethinkweiz
pi_57833331
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:14 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

niet uitstellen!

Hoe lang moet je werken? Als je de hele tijd koud en kortaf doet is het denk ik makkelijker om te zeggen.
En is het echt leuk werk of is er nog genoeg ander werk wat je aanstaat? Want ik ben bang dat als je daar blijft werken er de kans is dat je in oude gewoontes terug valt...

ps. veel besloten in een dagje dat ik niet veel achter mn laptop zit
Klopt, maar ik weet wet zeker dat dit de beste oplossing is.
beter de harde waarheid dan de mooie leugen.
Als hij echt gek op me is, kom ik daar heel snel achter want ga ervan uit dat hij dan niet bij zijn vriendin blijft.
Doet hij dat wel, dan is het maar goed dat ik ermee gekapt ben toch???
pi_57833541
Oh god, kzie het al gebeuren dat hij het uit maakt met zn vriendin en dan bij jou komt khoef niet te vragen wat je dan gaat beslissen, maar goed, als je maar gelukkig bent
  vrijdag 4 april 2008 @ 18:38:49 #158
103192 El.Wulfo
I Am Mine
pi_57833805
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:09 schreef brach het volgende:

[..]

Klopt, maar ik weet wet zeker dat dit de beste oplossing is.
beter de harde waarheid dan de mooie leugen.
Als hij echt gek op me is, kom ik daar heel snel achter want ga ervan uit dat hij dan niet bij zijn vriendin blijft.
Doet hij dat wel, dan is het maar goed dat ik ermee gekapt ben toch???
juppes nu weet je altijd waar je aan toe bent
En als het helpt, ik leef met je mee
Azwethinkweiz
pi_57834061
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:23 schreef Thrilled het volgende:
Oh god, kzie het al gebeuren dat hij het uit maakt met zn vriendin en dan bij jou komt khoef niet te vragen wat je dan gaat beslissen, maar goed, als je maar gelukkig bent
precies, als ik maar gelukkig ben.
& als hij het om mij uit zou maken zou ik hem misschien wel een kans geven ja, ben ik heel eerlijk in.
Dan maakt hij het wel om MIJ uit, dat doe je ook niet zomaar als ik alleen een ''tussendoortje'' ben.
pi_57834396
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:37 schreef Copycat het volgende:
Ze moet nog met hem samenwerken, mgerben, dus die tactiek lijkt me niet echt handig.
Als ze gewoon het door emoties en verliefdheid overmande bakvisje speelt en ook niet kan weten dat-ie net bij zijn vriendin zit
pi_57835038
En hij belde me net weer, exrpess onbekend geloof ik anders was hij bang dat ik niet opnam.
Hij was even snel boodschappen doen, dus dan kon die mooi mij even bellen..
Ga me er steeds meer aan irriteren.
Hij vroeg waarover ik hem nou wou spreken, Ik zei dat we het er morgen op werk wel over zouden hebben.
Waarop hij zei: kan nu toch ook gewoon?
NEE, kan nu niet! Je bent nu in een supermarkt & belt me snel even als je eten bent halen voor je vriendinnetje!
Hij vroeg er nog even over door, maar heb niks gezegd.

Laat hem maar even zweten;)
pi_57835312
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 19:40 schreef brach het volgende:
En hij belde me net weer, exrpess onbekend geloof ik anders was hij bang dat ik niet opnam.
Hij was even snel boodschappen doen, dus dan kon die mooi mij even bellen..
Ga me er steeds meer aan irriteren.
Hij vroeg waarover ik hem nou wou spreken, Ik zei dat we het er morgen op werk wel over zouden hebben.
Waarop hij zei: kan nu toch ook gewoon?
NEE, kan nu niet! Je bent nu in een supermarkt & belt me snel even als je eten bent halen voor je vriendinnetje!
Hij vroeg er nog even over door, maar heb niks gezegd.

Laat hem maar even zweten;)
Je bent er wel anders over gaan denken...
Eerst heel erg verliefd en wat radeloos en nu vooral boos. Klopt dat?
Wat ik wel een terechte reactie vind, nu sta je op de tweede plaats.. hij eet van twee walletjes.. en hij gaat vreemd.. niet de meest fijne vriend om te hebben.
Je verdient veel beter!
pi_57835509
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 19:53 schreef Chrrris het volgende:

[..]

Je bent er wel anders over gaan denken...
Eerst heel erg verliefd en wat radeloos en nu vooral boos. Klopt dat?
Wat ik wel een terechte reactie vind, nu sta je op de tweede plaats.. hij eet van twee walletjes.. en hij gaat vreemd.. niet de meest fijne vriend om te hebben.
Je verdient veel beter!
Ja klopt, maar dat komt wel door jullie!
Ik ben nog steeds verliefd. Moet wel eerlijk zeggen dat het in 2 dagen tijd wel minder geworden is.
Of naja minder... ik weet het niet, misschien komt het inderdaad omdat ik boos op hem ben.
Je zegt dat het terrecht is, maar is dat het echt??
Ik wist dat hij een vriendin had, dus had dit kunnen verwachten..
pi_57836990
Moet zeggen dat die kerel het wel lekker doet. Eerst zoent hij wat met jou stiekem op het kantoor, dat doet hij vervolgens wat meer, daarna is z'n vriendin even in het buitenland en gaat met jou een weekendje weg en als klap op de vuurpijl deelt hij wat krokodillentranen met je om zijn 'gevoelens' oprechter te laten lijken. En het mooie is; jij trapt er allemaal hard in. Deels omdat je naief bent, deels omdat je geen respect voor jezelf hebt.

Stel je voor dat je jezelf zou beschouwen als iemand die het waard was om een relatie mee te hebben: laat je dan echt zo met je sollen? Zet hem eens voor het blok. Stel een datum wanneer je een fatsoenlijke reactie wilt en wrijf het eens goed onder z'n neus dat het graag of niet is. Als een vrouw tegen mij zegt dat ze 'niet weet wat ze wil' en 'erover na wilt denken', dan vind ik dat goed. Maar laat wel even voor komende zaterdag je antwoord weten, want dan ga ik uit en achter de wijven aan.
quote:
Je zegt dat het terrecht is, maar is dat het echt??
Tot op zekere hoogte maar. Je kunt beter boos jezelf zijn dat je zo over je heen laat lopen en nu het kind van de rekening bent.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2008 21:14:21 ]
pi_57838813
Wat iemand al eerder zei :
Wat is er mis met jong en naief zijn, ik heb hier wel weer van geleerd!

maar goed, fijne avond iedereen! Ik ga heerlijk stappen vanavond!.. super veel zin

Ik laat jullie morgen weten hoe het op werk was gegaan!
pi_57851509
pfff...
Even nadenken waar ik moet beginnen!
Ik heb het tegen hem gezegd!! het begon allemaal goed.. Was gewoon vrolijk op werk.
Hij vroeg aan mij of ik nog wou praten, maar ik kon het niet.. ik zei nee laat maar zitten.
Meteen daarna had ik spijt. Hij liep naar achteren en ik liep hem achterna.
Toen zei ik ( met een brok in mn keel ) dat ik totaal geen zin had om erover te praten maar dat ik kort even wou zeggen dat ik ermee wou stoppen. Dat ik geen zin had om 2e keus te zijn.
Hij keek nogal teleurstellend maar zei alleen : oke
Toen ik weer terug de winkel in liep (werk dus in een winkel) voelde ik me zo klote.
Ik kon klanten echt niet normaal helpen en dacht dat ik ieder moment in tranen kon uitbarsten.
S ( ik noem HEM even S. ) zat steeds naar me te kijken en liet ook duidelijk merken dat hij zich klote voelde.
Toen kwam hij naar mij toe gelopen en vroeg of we nog wel normaal met elkaar om konden gaan.
Ik zei dat ik dat hoopte, waarop S zei : er veranderd verder toch niks?
Nee voor jou misschien niet, maar voor mij heeel veel!
een half uurtje ging voorbij en probeerde steeds express vrolijk te zijn en te doen alsof het me een beetje koud liet.
Totdat een vriendin van mij binnen kwam lopen ( zei is 1 van de 2 vriendinnen die er van weet)
Ze vroeg: Heb je het hem verteld??
Dat was de druppel, kon me echt niet meer inhouden en barstte in tranen uit. Snel liep ik naar het magezijn achter zodat niemand het kon zien. Helaas hadden mijn collega's het dus wel gezien en vroegen wat er was.
Ik heb maar een lul verhaal verteld dat ik in de knoop zit met mezelf, wist even niks beters te verzinnen.
S. had het ook gezien.. HELAAS.
Na achter gehuild te hebben moest ik toch weer doorgaan met me werk. S bleef me maar aankijken! werd er gek van.
Hij liep naar me toe en zei dat hij het ook allemaal klote vond..
Ik kon me totaal niet met concentreren op werk, de hele tijd stond ik te staren en verdrietig te wezen.
Ik weet nu wel dat het mijn eigen schuld is en dat ik dit kon verwachtte maar voel me zo klote! Ik had echt liever gewild dat ik mijn tranen binnen kon houden maar het lukte me gewoon niet, ik ben zo gek op die jongen!

Gelukkig kwam de baas naar me toe dat ik wel naar huis mocht gaan, omdat het toch rustig was.
Dus ik had mijn spullen gepakt en besloten dat ik nog even de stad in zou gaan voor afleiding.
Onderweg dacht ik dat het me goed zou doen als ik even naar een vriend zou gaan met een eigen winkel, altijd gezellig en hij vrolijkt me vaak op.
Kom ik die winkel ingelopen, wie staat daar... de vriendin van S!! pff.. nee dat moest er nog is bij komen.
Heel leuk zat ze over S. te praten en dat hij zoveel voor haar deed. Vervolgens moest het ook nog is zo wezen dan S. net op dat moment haar opbelde.
Ha schatje, hoe is het?! zei ze.
Om express te laten merken dat ik ook in de winkel was zei ik tegen de vriendin van S:
vraag maar aan S of ik nog terug moet komen? omdat ik toch nog in de stad was..
Ik snap trouwens niet wat hij in haar ziet, het moet iig wel puur om karakter gaan want pfff.. wat een gedrocht.

Toen ik richting station liep begon het hard te regenen, Ja waarom niet alles zit toch al tegen.
Mijn paraplu stond nog op werk dus die moest ik gaan halen, S deed helemaal aardig & zei dat het toevallig was dat ik net samen met zijn vriendin in een winkel stond.

Ik was nog maar net weg en kreeg toen een smsje van S.
er stond in de sms iets van : je moet echt weten dat het nooit mijn bedoeling is geweest om je te kwetsen!! dat verdien je niet.. ik weet wel dat je me niet gelooft, maar wilde het toch even zeggen!
Waarop ik antwoorde dat ik hem wel geloof dat hij me niet bewust wou kwetsen, maar dat ik er nu wel al helemaal van overtuigd was dat het voor de rest niks voor hem betekende.

Waarop hij weer antwoorde: Ik snap jou ook wel, maar vind het jammer dat je nu doet of ik je alleen gebruikt heb voor de seks ofzo, terwijl dat absoluut niet zo is! ik vind het gewoon leuk bij je te zijn, maakt niet uit wat we doen! Maar iig sorry voor alles.
Daarna zijn er nog 2 smsjes gestuurd.

Nu zit ik thuis en voel me echt ontzettend klote! Heel anders dan ik gehoopt had..
Juist omdat het nu zo bevestigd is dat hij bij zijn vriendin blijft ben ik verdrietig.
Morgen is het koop zondag en moet ik weer met hem werken.. Ik ben benieuwd hoe het gaat.. Heb er momenteel totaal geen zin in.
Ben ook bang dat ik weer zou moeten huilen! maar morgen ga ik echt proberen sterker te zijn.

[ Bericht 94% gewijzigd door brach op 05-04-2008 17:36:50 ]
pi_57851546
.

[ Bericht 98% gewijzigd door brach op 05-04-2008 17:37:16 ]
  zaterdag 5 april 2008 @ 17:12:33 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57851698
Waarom? Dit topic is nog lang niet vol.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57851885
omdat het zo'n ontzettend lang verhaal was wat ik getypd had, dacht dat dat misschien handiger zou zijn...
pi_57851911
Kortom, die gast is gewoon een player hahaha
kkkk
pi_57851932
gewoon hier verder gaan
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 16:59 schreef brach het volgende:
Ik heb maar een nieuwe topic geplaatst.

dilemma, wat te doen? <<-- is deel 1.

Heb zoiezo nog niet helemaal door hoe alles hier werkt dus zal wel iets fouts doen nu;)

pfff...
Even nadenken waar ik moet beginnen!
Ik heb het tegen hem gezegd!! het begon allemaal goed.. Was gewoon vrolijk op werk.
Hij vroeg aan mij of ik nog wou praten, maar ik kon het niet.. ik zei nee laat maar zitten.
Meteen daarna had ik spijt. Hij liep naar achteren en ik liep hem achterna.
Toen zei ik ( met een brok in mn keel ) dat ik totaal geen zin had om erover te praten maar dat ik kort even wou zeggen dat ik ermee wou stoppen. Dat ik geen zin had om 2e keus te zijn.
Hij keek nogal teleurstellend maar zei alleen : oke
Toen ik weer terug de winkel in liep (werk dus in een winkel) voelde ik me zo klote.
Ik kon klanten echt niet normaal helpen en dacht dat ik ieder moment in tranen kon uitbarsten.
S ( ik noem HEM even S. ) zat steeds naar me te kijken en liet ook duidelijk merken dat hij zich klote voelde.
Toen kwam hij naar mij toe gelopen en vroeg of we nog wel normaal met elkaar om konden gaan.
Ik zei dat ik dat hoopte, waarop S zei : er veranderd verder toch niks?
Nee voor jou misschien niet, maar voor mij heeel veel!
een half uurtje ging voorbij en probeerde steeds express vrolijk te zijn en te doen alsof het me een beetje koud liet.
Totdat een vriendin van mij binnen kwam lopen ( zei is 1 van de 2 vriendinnen die er van weet)
Ze vroeg: Heb je het hem verteld??
Dat was de druppel, kon me echt niet meer inhouden en barstte in tranen uit. Snel liep ik naar het magezijn achter zodat niemand het kon zien. Helaas hadden mijn collega's het dus wel gezien en vroegen wat er was.
Ik heb maar een lul verhaal verteld dat ik in de knoop zit met mezelf, wist even niks beters te verzinnen.
S. had het ook gezien.. HELAAS.
Na achter gehuild te hebben moest ik toch weer doorgaan met me werk. S bleef me maar aankijken! werd er gek van.
Hij liep naar me toe en zei dat hij het ook allemaal klote vond..
Ik kon me totaal niet met concentreren op werk, de hele tijd stond ik te staren en verdrietig te wezen.
Ik weet nu wel dat het mijn eigen schuld is en dat ik dit kon verwachtte maar voel me zo klote! Ik had echt liever gewild dat ik mijn tranen binnen kon houden maar het lukte me gewoon niet, ik ben zo gek op die jongen!

Gelukkig kwam de baas naar me toe dat ik wel naar huis mocht gaan, omdat het toch rustig was.
Dus ik had mijn spullen gepakt en besloten dat ik nog even de stad in zou gaan voor afleiding.
Onderweg dacht ik dat het me goed zou doen als ik even naar een vriend zou gaan met een eigen winkel, altijd gezellig en hij vrolijkt me vaak op.
Kom ik die winkel ingelopen, wie staat daar... de vriendin van S!! pff.. nee dat moest er nog is bij komen.
Heel leuk zat ze over S. te praten en dat hij zoveel voor haar deed. Vervolgens moest het ook nog is zo wezen dan S. net op dat moment haar opbelde.
Ha schatje, hoe is het?! zei ze.
Om express te laten merken dat ik ook in de winkel was zei ik tegen de vriendin van S:
vraag maar aan S of ik nog terug moet komen? omdat ik toch nog in de stad was..
Ik snap trouwens niet wat hij in haar ziet, het moet iig wel puur om karakter gaan want pfff.. wat een gedrocht.

Toen ik richting station liep begon het hard te regenen, Ja waarom niet alles zit toch al tegen.
Mijn paraplu stond nog op werk dus die moest ik gaan halen, S deed helemaal aardig & zei dat het toevallig was dat ik net samen met zijn vriendin in een winkel stond.

Ik was nog maar net weg en kreeg toen een smsje van S.
er stond in de sms iets van : je moet echt weten dat het nooit mijn bedoeling is geweest om je te kwetsen!! dat verdien je niet.. ik weet wel dat je me niet gelooft, maar wilde het toch even zeggen!
Waarop ik antwoorde dat ik hem wel geloof dat hij me niet bewust wou kwetsen, maar dat ik er nu wel al helemaal van overtuigd was dat het voor de rest niks voor hem betekende.

Waarop hij weer antwoorde: Ik snap jou ook wel, maar vind het jammer dat je nu doet of ik je alleen gebruikt heb voor de seks ofzo, terwijl dat absoluut niet zo is! ik vind het gewoon leuk bij je te zijn, maakt niet uit wat we doen! Maar iig sorry voor alles.
Daarna zijn er nog 2 smsjes gestuurd.

Nu zit ik thuis en voel me echt ontzettend klote! Heel anders dan ik gehoopt had..
Juist omdat het nu zo bevestigd is dat hij bij zijn vriendin blijft ben ik verdrietig.
Morgen is het koop zondag en moet ik weer met hem werken.. Ik ben benieuwd hoe het gaat.. Heb er momenteel totaal geen zin in.
Ben ook bang dat ik weer zou moeten huilen! maar morgen ga ik echt proberen sterker te zijn.
pi_57852033
even tussendoor, kun je een topic eigenlijk verwijderen?
ja sorry maar heb er de ballen verstand van;)
Ik sluit die andere iig wel.. als dat kan! haha
pi_57852055
Mooi zo, en nu je rug recht houden!
Is niet makkelijk, maar het kan wel als je maar wilt.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57852233
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 17:29 schreef brach het volgende:
even tussendoor, kun je een topic eigenlijk verwijderen?
ja sorry maar heb er de ballen verstand van;)
Ik sluit die andere iig wel.. als dat kan! haha
Nope, moeten moderators of admins doen..
  zaterdag 5 april 2008 @ 17:46:13 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57852308
Even hier melden en een moderator sluit dat andere topic voor je: R&P Policy & Feedback

Het is logisch dat je je nu even klote voelt, nu is het een kwestie van doorbijten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')