abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57831056
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:49 schreef Kevin_NL het volgende:

Precies wat hij/zij zegt
het is eerlijker voor die vriendin en sommigen zeggen wel ja dat moet hij zelf maar regelen, zijn zaken, daar ben ik het niet mee eens, want ik denk niet dat hij het tegen die vriendin gaat zeggen dat hij vreemdging, dan heeft die vriendin straks weer een probleem miss dat ze denkt dat hij vreemdgaat maar geen bewijs heeft.
alhoewel het eigenlijk ook wel weer verkeerd is om hem zomaar met zijn vriendin erbij te grazen te nemen maar gewoon wat jij zegt ja een belletje terwijl hij bij zijn vriendin is lijkt me eigenlijk wel terecht.
Ik denk niet dat ze daar iets mee opschiet. Ten eerste denk ik dat hij toch niet zal praten aan de teleoon als zijn vriendin erbij is, dus zij kan toch niet haar verhaal kwijt. Ten tweede vind ik het maar een kinderachtige tactiek: Ik krijg niet wat ik wil, dus ik ga jou dan maar irriteren. Wat hij tegen zijn vriendin zegt is niet haar probleem, maar iets tussen hem en zijn vriendin.
quote:
nee ze moet niet meer met hem samenwerken als je het topic gelezen had dan had je gezien dat ze ontslag heeft genomen...
Ik weet niet waar je dat hebt zien staan, maar ik zie het nergens hoor.
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:01:04 #152
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_57831121
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:53 schreef Roquefort het volgende:

[..]

[..]

Ik zou de cursus "lezen voor gevorderden" maar eens gaan volgen als ik jou was.
waar kan ik die cursus volgen?
Droeloe
pi_57831216
Hij belde mij net, maar kon niet opnemen omdat ik met wat bezig was.
hij smste mij daarna dat hij nog steeds bij zijn vriendin was maar dat ik hem wel kon bellen.. (hij denkt namelijk dat ik iets wil vragen over werk)
ik heb terug gesmst: nee, laat maar spreek je morgen!
Dus dan toch maar morgen persoonlijk tegen hem zeggen..
overdag tijdens werk ga ik afstandelijk tegen hem doen, als hij me stiekem wilt zoenen zeg ik dat ik daar niet meer van gediend ben.
Na werk tijd ga ik alles dan tegen hem zeggen...
  vrijdag 4 april 2008 @ 16:08:29 #154
203437 Kevin_NL
Zotter dan zot
pi_57831262
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 15:58 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze daar iets mee opschiet. Ten eerste denk ik dat hij toch niet zal praten aan de teleoon als zijn vriendin erbij is, dus zij kan toch niet haar verhaal kwijt. Ten tweede vind ik het maar een kinderachtige tactiek: Ik krijg niet wat ik wil, dus ik ga jou dan maar irriteren. Wat hij tegen zijn vriendin zegt is niet haar probleem, maar iets tussen hem en zijn vriendin.
[..]

Ik weet niet waar je dat hebt zien staan, maar ik zie het nergens hoor.
tja ik vind het gewoon een beetje lullig voor zijn vriendin dat hij zo makkelijk ff een weekendje met een andere meid doorbrengt als ze op vakantie is, dus vond ik het eigenlijk wel een beetje terecht als ze die vriendin er mee confronteert.
maar idd ik had het verkeerd gelezen ze werkt er nog wel dan zou ik er idd niet zon ruzie van proberen te maken en het op een aardige manier te vertellen dat je het niet meer ziet zitten
Droeloe
  vrijdag 4 april 2008 @ 17:14:54 #155
103192 El.Wulfo
I Am Mine
pi_57832447
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 16:05 schreef brach het volgende:
Hij belde mij net, maar kon niet opnemen omdat ik met wat bezig was.
hij smste mij daarna dat hij nog steeds bij zijn vriendin was maar dat ik hem wel kon bellen.. (hij denkt namelijk dat ik iets wil vragen over werk)
ik heb terug gesmst: nee, laat maar spreek je morgen!
Dus dan toch maar morgen persoonlijk tegen hem zeggen..
overdag tijdens werk ga ik afstandelijk tegen hem doen, als hij me stiekem wilt zoenen zeg ik dat ik daar niet meer van gediend ben.
Na werk tijd ga ik alles dan tegen hem zeggen...
niet uitstellen!

Hoe lang moet je werken? Als je de hele tijd koud en kortaf doet is het denk ik makkelijker om te zeggen.
En is het echt leuk werk of is er nog genoeg ander werk wat je aanstaat? Want ik ben bang dat als je daar blijft werken er de kans is dat je in oude gewoontes terug valt...

ps. veel besloten in een dagje dat ik niet veel achter mn laptop zit
Azwethinkweiz
pi_57833331
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 17:14 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

niet uitstellen!

Hoe lang moet je werken? Als je de hele tijd koud en kortaf doet is het denk ik makkelijker om te zeggen.
En is het echt leuk werk of is er nog genoeg ander werk wat je aanstaat? Want ik ben bang dat als je daar blijft werken er de kans is dat je in oude gewoontes terug valt...

ps. veel besloten in een dagje dat ik niet veel achter mn laptop zit
Klopt, maar ik weet wet zeker dat dit de beste oplossing is.
beter de harde waarheid dan de mooie leugen.
Als hij echt gek op me is, kom ik daar heel snel achter want ga ervan uit dat hij dan niet bij zijn vriendin blijft.
Doet hij dat wel, dan is het maar goed dat ik ermee gekapt ben toch???
pi_57833541
Oh god, kzie het al gebeuren dat hij het uit maakt met zn vriendin en dan bij jou komt khoef niet te vragen wat je dan gaat beslissen, maar goed, als je maar gelukkig bent
  vrijdag 4 april 2008 @ 18:38:49 #158
103192 El.Wulfo
I Am Mine
pi_57833805
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:09 schreef brach het volgende:

[..]

Klopt, maar ik weet wet zeker dat dit de beste oplossing is.
beter de harde waarheid dan de mooie leugen.
Als hij echt gek op me is, kom ik daar heel snel achter want ga ervan uit dat hij dan niet bij zijn vriendin blijft.
Doet hij dat wel, dan is het maar goed dat ik ermee gekapt ben toch???
juppes nu weet je altijd waar je aan toe bent
En als het helpt, ik leef met je mee
Azwethinkweiz
pi_57834061
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 18:23 schreef Thrilled het volgende:
Oh god, kzie het al gebeuren dat hij het uit maakt met zn vriendin en dan bij jou komt khoef niet te vragen wat je dan gaat beslissen, maar goed, als je maar gelukkig bent
precies, als ik maar gelukkig ben.
& als hij het om mij uit zou maken zou ik hem misschien wel een kans geven ja, ben ik heel eerlijk in.
Dan maakt hij het wel om MIJ uit, dat doe je ook niet zomaar als ik alleen een ''tussendoortje'' ben.
pi_57834396
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 14:37 schreef Copycat het volgende:
Ze moet nog met hem samenwerken, mgerben, dus die tactiek lijkt me niet echt handig.
Als ze gewoon het door emoties en verliefdheid overmande bakvisje speelt en ook niet kan weten dat-ie net bij zijn vriendin zit
pi_57835038
En hij belde me net weer, exrpess onbekend geloof ik anders was hij bang dat ik niet opnam.
Hij was even snel boodschappen doen, dus dan kon die mooi mij even bellen..
Ga me er steeds meer aan irriteren.
Hij vroeg waarover ik hem nou wou spreken, Ik zei dat we het er morgen op werk wel over zouden hebben.
Waarop hij zei: kan nu toch ook gewoon?
NEE, kan nu niet! Je bent nu in een supermarkt & belt me snel even als je eten bent halen voor je vriendinnetje!
Hij vroeg er nog even over door, maar heb niks gezegd.

Laat hem maar even zweten;)
pi_57835312
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 19:40 schreef brach het volgende:
En hij belde me net weer, exrpess onbekend geloof ik anders was hij bang dat ik niet opnam.
Hij was even snel boodschappen doen, dus dan kon die mooi mij even bellen..
Ga me er steeds meer aan irriteren.
Hij vroeg waarover ik hem nou wou spreken, Ik zei dat we het er morgen op werk wel over zouden hebben.
Waarop hij zei: kan nu toch ook gewoon?
NEE, kan nu niet! Je bent nu in een supermarkt & belt me snel even als je eten bent halen voor je vriendinnetje!
Hij vroeg er nog even over door, maar heb niks gezegd.

Laat hem maar even zweten;)
Je bent er wel anders over gaan denken...
Eerst heel erg verliefd en wat radeloos en nu vooral boos. Klopt dat?
Wat ik wel een terechte reactie vind, nu sta je op de tweede plaats.. hij eet van twee walletjes.. en hij gaat vreemd.. niet de meest fijne vriend om te hebben.
Je verdient veel beter!
pi_57835509
quote:
Op vrijdag 4 april 2008 19:53 schreef Chrrris het volgende:

[..]

Je bent er wel anders over gaan denken...
Eerst heel erg verliefd en wat radeloos en nu vooral boos. Klopt dat?
Wat ik wel een terechte reactie vind, nu sta je op de tweede plaats.. hij eet van twee walletjes.. en hij gaat vreemd.. niet de meest fijne vriend om te hebben.
Je verdient veel beter!
Ja klopt, maar dat komt wel door jullie!
Ik ben nog steeds verliefd. Moet wel eerlijk zeggen dat het in 2 dagen tijd wel minder geworden is.
Of naja minder... ik weet het niet, misschien komt het inderdaad omdat ik boos op hem ben.
Je zegt dat het terrecht is, maar is dat het echt??
Ik wist dat hij een vriendin had, dus had dit kunnen verwachten..
pi_57836990
Moet zeggen dat die kerel het wel lekker doet. Eerst zoent hij wat met jou stiekem op het kantoor, dat doet hij vervolgens wat meer, daarna is z'n vriendin even in het buitenland en gaat met jou een weekendje weg en als klap op de vuurpijl deelt hij wat krokodillentranen met je om zijn 'gevoelens' oprechter te laten lijken. En het mooie is; jij trapt er allemaal hard in. Deels omdat je naief bent, deels omdat je geen respect voor jezelf hebt.

Stel je voor dat je jezelf zou beschouwen als iemand die het waard was om een relatie mee te hebben: laat je dan echt zo met je sollen? Zet hem eens voor het blok. Stel een datum wanneer je een fatsoenlijke reactie wilt en wrijf het eens goed onder z'n neus dat het graag of niet is. Als een vrouw tegen mij zegt dat ze 'niet weet wat ze wil' en 'erover na wilt denken', dan vind ik dat goed. Maar laat wel even voor komende zaterdag je antwoord weten, want dan ga ik uit en achter de wijven aan.
quote:
Je zegt dat het terrecht is, maar is dat het echt??
Tot op zekere hoogte maar. Je kunt beter boos jezelf zijn dat je zo over je heen laat lopen en nu het kind van de rekening bent.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2008 21:14:21 ]
pi_57838813
Wat iemand al eerder zei :
Wat is er mis met jong en naief zijn, ik heb hier wel weer van geleerd!

maar goed, fijne avond iedereen! Ik ga heerlijk stappen vanavond!.. super veel zin

Ik laat jullie morgen weten hoe het op werk was gegaan!
pi_57851509
pfff...
Even nadenken waar ik moet beginnen!
Ik heb het tegen hem gezegd!! het begon allemaal goed.. Was gewoon vrolijk op werk.
Hij vroeg aan mij of ik nog wou praten, maar ik kon het niet.. ik zei nee laat maar zitten.
Meteen daarna had ik spijt. Hij liep naar achteren en ik liep hem achterna.
Toen zei ik ( met een brok in mn keel ) dat ik totaal geen zin had om erover te praten maar dat ik kort even wou zeggen dat ik ermee wou stoppen. Dat ik geen zin had om 2e keus te zijn.
Hij keek nogal teleurstellend maar zei alleen : oke
Toen ik weer terug de winkel in liep (werk dus in een winkel) voelde ik me zo klote.
Ik kon klanten echt niet normaal helpen en dacht dat ik ieder moment in tranen kon uitbarsten.
S ( ik noem HEM even S. ) zat steeds naar me te kijken en liet ook duidelijk merken dat hij zich klote voelde.
Toen kwam hij naar mij toe gelopen en vroeg of we nog wel normaal met elkaar om konden gaan.
Ik zei dat ik dat hoopte, waarop S zei : er veranderd verder toch niks?
Nee voor jou misschien niet, maar voor mij heeel veel!
een half uurtje ging voorbij en probeerde steeds express vrolijk te zijn en te doen alsof het me een beetje koud liet.
Totdat een vriendin van mij binnen kwam lopen ( zei is 1 van de 2 vriendinnen die er van weet)
Ze vroeg: Heb je het hem verteld??
Dat was de druppel, kon me echt niet meer inhouden en barstte in tranen uit. Snel liep ik naar het magezijn achter zodat niemand het kon zien. Helaas hadden mijn collega's het dus wel gezien en vroegen wat er was.
Ik heb maar een lul verhaal verteld dat ik in de knoop zit met mezelf, wist even niks beters te verzinnen.
S. had het ook gezien.. HELAAS.
Na achter gehuild te hebben moest ik toch weer doorgaan met me werk. S bleef me maar aankijken! werd er gek van.
Hij liep naar me toe en zei dat hij het ook allemaal klote vond..
Ik kon me totaal niet met concentreren op werk, de hele tijd stond ik te staren en verdrietig te wezen.
Ik weet nu wel dat het mijn eigen schuld is en dat ik dit kon verwachtte maar voel me zo klote! Ik had echt liever gewild dat ik mijn tranen binnen kon houden maar het lukte me gewoon niet, ik ben zo gek op die jongen!

Gelukkig kwam de baas naar me toe dat ik wel naar huis mocht gaan, omdat het toch rustig was.
Dus ik had mijn spullen gepakt en besloten dat ik nog even de stad in zou gaan voor afleiding.
Onderweg dacht ik dat het me goed zou doen als ik even naar een vriend zou gaan met een eigen winkel, altijd gezellig en hij vrolijkt me vaak op.
Kom ik die winkel ingelopen, wie staat daar... de vriendin van S!! pff.. nee dat moest er nog is bij komen.
Heel leuk zat ze over S. te praten en dat hij zoveel voor haar deed. Vervolgens moest het ook nog is zo wezen dan S. net op dat moment haar opbelde.
Ha schatje, hoe is het?! zei ze.
Om express te laten merken dat ik ook in de winkel was zei ik tegen de vriendin van S:
vraag maar aan S of ik nog terug moet komen? omdat ik toch nog in de stad was..
Ik snap trouwens niet wat hij in haar ziet, het moet iig wel puur om karakter gaan want pfff.. wat een gedrocht.

Toen ik richting station liep begon het hard te regenen, Ja waarom niet alles zit toch al tegen.
Mijn paraplu stond nog op werk dus die moest ik gaan halen, S deed helemaal aardig & zei dat het toevallig was dat ik net samen met zijn vriendin in een winkel stond.

Ik was nog maar net weg en kreeg toen een smsje van S.
er stond in de sms iets van : je moet echt weten dat het nooit mijn bedoeling is geweest om je te kwetsen!! dat verdien je niet.. ik weet wel dat je me niet gelooft, maar wilde het toch even zeggen!
Waarop ik antwoorde dat ik hem wel geloof dat hij me niet bewust wou kwetsen, maar dat ik er nu wel al helemaal van overtuigd was dat het voor de rest niks voor hem betekende.

Waarop hij weer antwoorde: Ik snap jou ook wel, maar vind het jammer dat je nu doet of ik je alleen gebruikt heb voor de seks ofzo, terwijl dat absoluut niet zo is! ik vind het gewoon leuk bij je te zijn, maakt niet uit wat we doen! Maar iig sorry voor alles.
Daarna zijn er nog 2 smsjes gestuurd.

Nu zit ik thuis en voel me echt ontzettend klote! Heel anders dan ik gehoopt had..
Juist omdat het nu zo bevestigd is dat hij bij zijn vriendin blijft ben ik verdrietig.
Morgen is het koop zondag en moet ik weer met hem werken.. Ik ben benieuwd hoe het gaat.. Heb er momenteel totaal geen zin in.
Ben ook bang dat ik weer zou moeten huilen! maar morgen ga ik echt proberen sterker te zijn.

[ Bericht 94% gewijzigd door brach op 05-04-2008 17:36:50 ]
pi_57851546
.

[ Bericht 98% gewijzigd door brach op 05-04-2008 17:37:16 ]
  zaterdag 5 april 2008 @ 17:12:33 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57851698
Waarom? Dit topic is nog lang niet vol.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_57851885
omdat het zo'n ontzettend lang verhaal was wat ik getypd had, dacht dat dat misschien handiger zou zijn...
pi_57851911
Kortom, die gast is gewoon een player hahaha
kkkk
pi_57851932
gewoon hier verder gaan
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 16:59 schreef brach het volgende:
Ik heb maar een nieuwe topic geplaatst.

dilemma, wat te doen? <<-- is deel 1.

Heb zoiezo nog niet helemaal door hoe alles hier werkt dus zal wel iets fouts doen nu;)

pfff...
Even nadenken waar ik moet beginnen!
Ik heb het tegen hem gezegd!! het begon allemaal goed.. Was gewoon vrolijk op werk.
Hij vroeg aan mij of ik nog wou praten, maar ik kon het niet.. ik zei nee laat maar zitten.
Meteen daarna had ik spijt. Hij liep naar achteren en ik liep hem achterna.
Toen zei ik ( met een brok in mn keel ) dat ik totaal geen zin had om erover te praten maar dat ik kort even wou zeggen dat ik ermee wou stoppen. Dat ik geen zin had om 2e keus te zijn.
Hij keek nogal teleurstellend maar zei alleen : oke
Toen ik weer terug de winkel in liep (werk dus in een winkel) voelde ik me zo klote.
Ik kon klanten echt niet normaal helpen en dacht dat ik ieder moment in tranen kon uitbarsten.
S ( ik noem HEM even S. ) zat steeds naar me te kijken en liet ook duidelijk merken dat hij zich klote voelde.
Toen kwam hij naar mij toe gelopen en vroeg of we nog wel normaal met elkaar om konden gaan.
Ik zei dat ik dat hoopte, waarop S zei : er veranderd verder toch niks?
Nee voor jou misschien niet, maar voor mij heeel veel!
een half uurtje ging voorbij en probeerde steeds express vrolijk te zijn en te doen alsof het me een beetje koud liet.
Totdat een vriendin van mij binnen kwam lopen ( zei is 1 van de 2 vriendinnen die er van weet)
Ze vroeg: Heb je het hem verteld??
Dat was de druppel, kon me echt niet meer inhouden en barstte in tranen uit. Snel liep ik naar het magezijn achter zodat niemand het kon zien. Helaas hadden mijn collega's het dus wel gezien en vroegen wat er was.
Ik heb maar een lul verhaal verteld dat ik in de knoop zit met mezelf, wist even niks beters te verzinnen.
S. had het ook gezien.. HELAAS.
Na achter gehuild te hebben moest ik toch weer doorgaan met me werk. S bleef me maar aankijken! werd er gek van.
Hij liep naar me toe en zei dat hij het ook allemaal klote vond..
Ik kon me totaal niet met concentreren op werk, de hele tijd stond ik te staren en verdrietig te wezen.
Ik weet nu wel dat het mijn eigen schuld is en dat ik dit kon verwachtte maar voel me zo klote! Ik had echt liever gewild dat ik mijn tranen binnen kon houden maar het lukte me gewoon niet, ik ben zo gek op die jongen!

Gelukkig kwam de baas naar me toe dat ik wel naar huis mocht gaan, omdat het toch rustig was.
Dus ik had mijn spullen gepakt en besloten dat ik nog even de stad in zou gaan voor afleiding.
Onderweg dacht ik dat het me goed zou doen als ik even naar een vriend zou gaan met een eigen winkel, altijd gezellig en hij vrolijkt me vaak op.
Kom ik die winkel ingelopen, wie staat daar... de vriendin van S!! pff.. nee dat moest er nog is bij komen.
Heel leuk zat ze over S. te praten en dat hij zoveel voor haar deed. Vervolgens moest het ook nog is zo wezen dan S. net op dat moment haar opbelde.
Ha schatje, hoe is het?! zei ze.
Om express te laten merken dat ik ook in de winkel was zei ik tegen de vriendin van S:
vraag maar aan S of ik nog terug moet komen? omdat ik toch nog in de stad was..
Ik snap trouwens niet wat hij in haar ziet, het moet iig wel puur om karakter gaan want pfff.. wat een gedrocht.

Toen ik richting station liep begon het hard te regenen, Ja waarom niet alles zit toch al tegen.
Mijn paraplu stond nog op werk dus die moest ik gaan halen, S deed helemaal aardig & zei dat het toevallig was dat ik net samen met zijn vriendin in een winkel stond.

er stond in de sms iets van : je moet echt weten dat het nooit mijn bedoeling is geweest om je te kwetsen!! dat verdien je niet.. ik weet wel dat je me niet gelooft, maar wilde het toch even zeggen!
Waarop ik antwoorde dat ik hem wel geloof dat hij me niet bewust wou kwetsen, maar dat ik er nu wel al helemaal van overtuigd was dat het voor de rest niks voor hem betekende.

Waarop hij weer antwoorde: Ik snap jou ook wel, maar vind het jammer dat je nu doet of ik je alleen gebruikt heb voor de seks ofzo, terwijl dat absoluut niet zo is! ik vind het gewoon leuk bij je te zijn, maakt niet uit wat we doen! Maar iig sorry voor alles.
Daarna zijn er nog 2 smsjes gestuurd.

Nu zit ik thuis en voel me echt ontzettend klote! Heel anders dan ik gehoopt had..
Juist omdat het nu zo bevestigd is dat hij bij zijn vriendin blijft ben ik verdrietig.
Morgen is het koop zondag en moet ik weer met hem werken.. Ik ben benieuwd hoe het gaat.. Heb er momenteel totaal geen zin in.
Ben ook bang dat ik weer zou moeten huilen! maar morgen ga ik echt proberen sterker te zijn.
pi_57852033
even tussendoor, kun je een topic eigenlijk verwijderen?
ja sorry maar heb er de ballen verstand van;)
Ik sluit die andere iig wel.. als dat kan! haha
pi_57852055
Mooi zo, en nu je rug recht houden!
Is niet makkelijk, maar het kan wel als je maar wilt.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57852233
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 17:29 schreef brach het volgende:
even tussendoor, kun je een topic eigenlijk verwijderen?
ja sorry maar heb er de ballen verstand van;)
Ik sluit die andere iig wel.. als dat kan! haha
Nope, moeten moderators of admins doen..
  zaterdag 5 april 2008 @ 17:46:13 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57852308
Even hier melden en een moderator sluit dat andere topic voor je: R&P Policy & Feedback

Het is logisch dat je je nu even klote voelt, nu is het een kwestie van doorbijten.
  zaterdag 5 april 2008 @ 18:09:08 #176
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57852743
Heel erg dapper van je meid! En tja, spijtig dat het zo loopt, maar je weet nu in ieder geval wel dat ie je alleen maar gebruikte. Het is hard, maar beter dat je er nu achter komt in plaats van over weet ik wanneer en je er nog dieper in zit. Nu eerst even lekker uithuilen, vanavond steun zoeken bij vrienden en morgen je beste beentje voorzetten. En het is niet erg om verdrietig te zijn, want jou gevoelens waren immers wel oprecht!

Dusse sterkte en denk maar zo, je komt vanzelf iemand tegen die jou wel op waarde schat en helemaal voor jou wil gaan.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_57853481
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 18:09 schreef MrDice het volgende:
Heel erg dapper van je meid! En tja, spijtig dat het zo loopt, maar je weet nu in ieder geval wel dat ie je alleen maar gebruikte. Het is hard, maar beter dat je er nu achter komt in plaats van over weet ik wanneer en je er nog dieper in zit. Nu eerst even lekker uithuilen, vanavond steun zoeken bij vrienden en morgen je beste beentje voorzetten. En het is niet erg om verdrietig te zijn, want jou gevoelens waren immers wel oprecht!

Dusse sterkte en denk maar zo, je komt vanzelf iemand tegen die jou wel op waarde schat en helemaal voor jou wil gaan.
Toch hoop ik nog op de een of andere manier dat hij zich betekend en toch voor mij wilt gaan.
heb nog steeds ( valse ) hoop...
Ik hoop echt dat ik hier snel anders over ga denken.

Bedankt in ieder geval voor je steun.
  zaterdag 5 april 2008 @ 19:45:08 #178
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57854535
Goed dat je hem hebt verteld dat je ermee wilt stoppen, dat is ook echt het meest verstandige wat je in mijn ogen kunt doen. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat het makkelijk is! Maar je hebt de eerste stap gezet, volhouden nu!
pi_57854555
Wat vond hij klote, dat hij jou gekwetst had? Dat hij jou niet meer kan neuken? Of dat hij bang is dat je alles aan zijn vriendin vertelt?
  zaterdag 5 april 2008 @ 19:50:12 #180
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57854639
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 19:45 schreef Xennia het volgende:
Wat vond hij klote, dat hij jou gekwetst had? Dat hij jou niet meer kan neuken? Of dat hij bang is dat je alles aan zijn vriendin vertelt?
Ik vermoed een beetje van alledrie .
pi_57855010
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 19:45 schreef Xennia het volgende:
het laatste zoiezo niet, want hij weet hoe ik ben en hij weet dat ik dat nooit zou vertellen.
Pff ik moet echt wat gaan doen, maar heb nergens zin in.
pi_57855661
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 17:00 schreef brach het volgende:
[...] verhaal

Hm, ik geloof hem wel. Maar ... dat het nooit zijn bedoeling geweest is jou te kwetsen kwam waarschijnlijk doordat hij zich niet kon indenken dat jij er echte heftige gevoelens bij kreeg...
Waarschijnlijk dacht hij dat jij bij het hele avontuur dezelfde gevoelens kreeg als hij (logisch natuurlijk, waarom zou je veronderstellen dat iemand anders totaal andere gevoels krijgt dan jij zelf) - en die gevoelens waren natuurlijk 'lekker ff kadung-kadung als je niets te doen hebt'.
Het was waarschijnlijk niet de bedoeling dat jij er echte gevoelens bij kreeg.

Jammer voor jou, echt waar.
pi_57857165
Ik kan je maar 1 ding zeggen en dat is dat je nu echt moet volhouden.
Hij heeft gezien dat je zwak bent en gaat (bijvoorbeeld die smsjes die hij stuurde) toch proberen op je gevoel in te werken. Ik begrijp je gevoelens wel, verliefd zijn en de dingen anders (willen) zien. Maar je weet zelf dondersgoed hoe het in elkaar zit, en ook dat mensen van buitenaf het een stuk objectiever kunnen bekijken.
Ik zit nu zelf in een situatie en dat kan ik enigzins vergelijken omdat het soort van relatie is die ook niet gaat werken en daar heb ik uiteindelijk ook zelf een punt achter gezet.
Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk als je wel doorgaat.
En dat je hoop blijft houden is ook normaal, het moeilijke voor jou is dat je hem moet blijven zien.
Als je iemand niet meer ziet kan je dr zo overheen zijn namelijk. Het maakt het iig een stuk makkelijker!!
pi_57860849
Ik vind het knap van je!
Het is absoluut geen fijne toestand op het moment.
(Maar dat had ook later kunnen gebeuren, en dan was het nog steeds kut, of juist kutter)

Wat als die vriendin erachter was gekomen? Had hij dan ook gezegd: Ja, maar dat je weet dat ik het niet heb gedaan om je te kwetsen. Daarom doe je het ook niet, het is immers een gevolg! En hij zou moeten inzien dat hij hoe dan ook iemand zou kwetsen, want je kan niet een relatie met twee meiden houden op die manier.

Het is wel lastig dat je hem nog in je directe omgeving hebt, maar hoe langer dit doorging hoe vreemder het uiteindelijk zou zijn geworden lijkt me. Je bent nu voor jezelf opgekomen.
pi_57862392
Goed zo, en hem nu gewoon negeren.
Heb wel enigszins twijfels gekregen bij dit topic. Na deze uitbarsting ging je winkelen(?) en kwam je zijn vriendin tegen die toevallig net gebeld werd door hem. Ach ja, als het nep is, is het wel een geloofwaardige,
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_57864615
quote:
Op zondag 6 april 2008 01:43 schreef Overlast het volgende:
Goed zo, en hem nu gewoon negeren.
Heb wel enigszins twijfels gekregen bij dit topic. Na deze uitbarsting ging je winkelen(?) en kwam je zijn vriendin tegen die toevallig net gebeld werd door hem. Ach ja, als het nep is, is het wel een geloofwaardige,
Dat vond ik overigens ook een vreemde wending in het verhaal ja......
  zondag 6 april 2008 @ 10:51:08 #187
196697 Heathen.
Its No Game
pi_57864771
ik hoop dat brach er nog maanden verdrietig om is.
  zondag 6 april 2008 @ 11:38:39 #188
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57865473
quote:
Op zondag 6 april 2008 10:51 schreef Heathen. het volgende:
Stoer!
  zondag 6 april 2008 @ 12:36:55 #189
196697 Heathen.
Its No Game
pi_57866519
Heeft weinig met stoer te maken. Ze verdiend het gewoon.
pi_57867127
quote:
Op zondag 6 april 2008 12:36 schreef Heathen. het volgende:
Heeft weinig met stoer te maken. Ze verdiend het gewoon.
  zondag 6 april 2008 @ 13:34:47 #191
196697 Heathen.
Its No Game
pi_57867649
Vindingrijk, alleen smilies plaatsen zorgt er in ieder geval voor dat je geen spellingsfouten kan maken.

Maar goed, ik kan nu eenmaal slecht tegen mensen die bewust een andere relatie proberen te ondermijnen. Het zorgt alleen maar nog meer voor het beeld dat vrouwen nu eenmaal bedriegelijke beestjes zijn en mannen slappe zakken.
  zondag 6 april 2008 @ 14:41:11 #192
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57868857
Degene die bewust zijn relatie ondermijnt is de jongen die vreemdgaat lijkt me zo... TS is verliefd dus verminderd toerekeningsvatbaar in deze. Je doet nu eenmaal stomme dingen als je in love bent... Daarmee zeg ik niet dat het goed is, maar hij is degene met een relatie en hij is dus ook degene die daar verantwoordelijk voor is, niet zij.
  zondag 6 april 2008 @ 15:03:29 #193
196697 Heathen.
Its No Game
pi_57869338
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:41 schreef twentemeisje het volgende:
Degene die bewust zijn relatie ondermijnt is de jongen die vreemdgaat lijkt me zo... TS is verliefd dus verminderd toerekeningsvatbaar in deze. Je doet nu eenmaal stomme dingen als je in love bent... Daarmee zeg ik niet dat het goed is, maar hij is degene met een relatie en hij is dus ook degene die daar verantwoordelijk voor is, niet zij.
Je hoort mij anders ook totaal niet zeggen dat die jongen geen schuld heeft. Het gaat er bij mij om dat ze bewust weet wat ze doet en zichzelf in een slachtofferrol zet wat geheel onterecht is.
  zondag 6 april 2008 @ 17:15:26 #194
103192 El.Wulfo
I Am Mine
pi_57872233
* El.Wulfo biedt schouder aan
Azwethinkweiz
pi_57879008
quote:
Op zondag 6 april 2008 10:51 schreef Heathen. het volgende:
ahh, voel jij je dan beter?! heb je dan zoiets als je in de ochtend op staat: "goh, wat fijn dat brach nog verdrietig is''

Ik zal je 1 ding vertellen, er zit een dikke kans in dat ik er nog wel even verdrietig om ben ja.
Dus gefelicteerd, wat een geluk heb jij vandaag zeg!

Nu even over het feit dat mensen hier denken dat ik dingen verzin,
Ik plaats het JUIST hier omdat ik hier over ALLES eerlijk KAN & MAG zijn.. Ik zie geen enkele reden om ook maar over iets te liegen.
In die winkel hangt altijd iedereen, zij is het daar aan het ''op pimpen'' volgt een creatieve opleiding en moet daar tekst op de muur schilderen.
De eigenaar van die winkel is bevriend met S. & ik ook.. & zo is die vriendin daar weer terrecht gekomen.
zo gek is het dus niet dat ik haar daar tref. had er alleen niet op gerekend dat ze nou net toen er moest zijn.

Het werken vandaag ging trouwens top, ik ben eigenlijk de hele dag vrolijk geweest.
S vroeg hoe het met mij ging, ik zei met een lach op me gezicht dat het goed ging hoor.
Ik zou gisteren eigenlijk afspreken met een jongen die ik op vakantie heb ontmoet maar dat ging niet door, omdat ik daar totaal geen zin in had gisteren. Door S.
Maar S vroeg vandaag dus : hoe was het gisteren?
Ik dacht, ik kan nu zeggen: het ging niet door.. of ik zeg gewoon: LEUK!
ik koos voor dat laatste, hij vroeg toch niet hoe was het gisteren MET DIE JONGEN?
Waarop S. heel blij reageerde : mooi zo! was het lekker?
Wat ik heel kinderachtig vond maar ik zei gewoon Ja heerlijk.
Hij vroeg toch niet : en was het neuken gisteren lekker?
Nergens over gelogen hoor.. Ja de film gisteren die ik alleen op de bank had gekeken was leuk, en de zak chips was lekker.

S. liet wel even merken dat hij jaloers was, maar daar trok ik me niks van aan.
Toen ik de winkel weer in kwam gelopen na even wat gedronken te hebben in het magazijn vroeg S.
waarom was je achter? zeker met andere jongens smse..
Hoe hij het zei, was op een "grappige" toon, niet op een misselijke jaloerse manier.
( niet dat ik het grappig vond hoor! )
Ik antwoordde: ANDERE JONGENS, hoe bedoel je ANDERE jongens.. sorry ik snap je niet helemaal

Omdat ik hier eerlijk ben!! moet ik toegeven dat we wel weer wat aan het flirten waren.
Ik probeerde het niet te doen, maar ik kan echt niet ineens niet meer naar de jongen kijken waar ik gek op ben!
Ik zie hem gewoon nog steeds super graag..
Tja dat hij op het zelfde moment ook naar mij kijkt kan ik ook niet helpen.. Het is niet verder gekomen dan nog 1 knuffel en beetje naar elkaar kijken.

Het was allemaal gezellig vandaag gelukkig en daar was ik zo blij mee!
Was namelijk erg bang dat ik vandaag weer de hele dag niet te genieten zou zijn en zodra ik maar na hem keek weer zou moeten huilen!

om 5 uur hebben we bewust niet samen afgesloten, ik heb meteen mijn jas aangetrokken en S ook.
Toen ik weg liep heb ik iets stoms gedaan, ik smste hem of hij zin had om morgen gewoon als vrienden wat te gaan drinken! Super dom dus.. toen ik op verzenden klikte had ik meteen spijt.
Ik heb hem nog geprobeerd te anuleren maar het was al te laat.
Hij heeft er al op terug gerageerd dat hij het een goed plan vind.
Hier heb ik niet meer op gerageerd.. Zit nu te twijfelen, moet ik zeggen sorry maar het lijkt me toch geen goed plan bij nader inzien, of het smsje moest naar iemand anders?

Nou dit was me weer een verhaal.....

Kom net van een carbaret voorstelling af.. Top avond! veel gelachen.
vervelend voor je "Heathen" dat ik even mijn verdriet vergeten was.

[ Bericht 0% gewijzigd door brach op 06-04-2008 22:44:02 ]
  zondag 6 april 2008 @ 22:43:24 #196
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57879126
Annuleren die afspraak meis, is echt een vreselijk slecht plan!
  zondag 6 april 2008 @ 22:43:28 #197
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57879128
Waarom wil je in vredesnaam nog wat gaan drinken?
Masochistje.

Stuur maar dat het je bij nader inzien toch niet zo'n goed plan lijkt. Erover liegen staat erg kneuterig en hij weet dondersgoed dat je voorstel een oprechte was en niet voor iemand anders bedoeld.
pi_57879355
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:43 schreef SHE het volgende:
Waarom wil je in vredesnaam nog wat gaan drinken?
Masochistje.

Stuur maar dat het je bij nader inzien toch niet zo'n goed plan lijkt. Erover liegen staat erg kneuterig en hij weet dondersgoed dat je voorstel een oprechte was en niet voor iemand anders bedoeld.
ja dat leek mij ook al! maar dat waren de enige 2 dingen die bij me naar boven kwamen.

Waarom ik nog in vredesnaam met hem wilt drinken? omdat ik nog steeds gek op hem ben.
Jullie zien hem totaal anders als ik & logisch.. jullie zijn niet verliefd.
Ik zie helaas meer in hem dan een egoist die vreemdgaat & 2 meiden voor de gek houd.

Maar ik ga het niet doen hoor! probeer het nu vol te houden, laat gewoon niks meer van me horen en als hij er morgen nog over belt zeg ik wel dat het bij nader inzien toch niet zo verstandig is.
  zondag 6 april 2008 @ 22:51:51 #199
82136 Xennia
gekroond
pi_57879389
Alleen door laten gaan als je van plan bent theatraal een glas water in zijn gezicht te gooien.

Je hebt niet letterlijk tegen hem gelogen door te zeggen dat het gister lekker was, maar je wist best welke suggestie wekte en je wilde hem jaloers maken. Niet dat dat heel erg is, maar ik vind je poging om wat krom is recht te praten nogal overbodig.
pi_57879614
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:51 schreef Xennia het volgende:
Alleen door laten gaan als je van plan bent theatraal een glas water in zijn gezicht te gooien.

Je hebt niet letterlijk tegen hem gelogen door te zeggen dat het gister lekker was, maar je wist best welke suggestie wekte en je wilde hem jaloers maken. Niet dat dat heel erg is, maar ik vind je poging om wat krom is recht te praten nogal overbodig.
klopt misschien wel, maar op dat moment had ik totaal geen zin om te zeggen: nee het was niet door gegaan.. ' oh wat had je dan gedaan? ''ja gewoon huilen op de bank en chips vreten.
ik had het huilen en het chips vreten weg kunnen laten natuurlijk, maar dat had hij dan toch wel geweten. hij kent me langer dan vandaag, als ik op een zaterdag thuis op de bank blijf dan is er iets goed mis.
En moet eerlijk zeggen, ik vond het wel fijn dat meneer nu dacht dat ik echt niet meer op hem ga wachten.
  zondag 6 april 2008 @ 23:10:03 #201
82136 Xennia
gekroond
pi_57879823
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:00 schreef brach het volgende:

[..]

klopt misschien wel, maar op dat moment had ik totaal geen zin om te zeggen: nee het was niet door gegaan.. ' oh wat had je dan gedaan? ''ja gewoon huilen op de bank en chips vreten.
ik had het huilen en het chips vreten weg kunnen laten natuurlijk, maar dat had hij dan toch wel geweten. hij kent me langer dan vandaag, als ik op een zaterdag thuis op de bank blijf dan is er iets goed mis.
En moet eerlijk zeggen, ik vond het wel fijn dat meneer nu dacht dat ik echt niet meer op hem ga wachten.
Hetgeen je direct weer ongedaan maakte door hem een sms te sturen

Je kunt dan nog wel gek zijn op die man, maar met hem afspreken zou idd zoals SHE zegt masochistisch zijn. Jezelf kwellen met wat je niet kunt hebben. Je helpt jezelf het meest door het contact strikt zakelijk te houden,of beter nog een andere baan te zoeken.
pi_57879874
quote:
Op zondag 6 april 2008 23:10 schreef Xennia het volgende:

[..]

Hetgeen je direct weer ongedaan maakte door hem een sms te sturen

Je kunt dan nog wel gek zijn op die man, maar met hem afspreken zou idd zoals SHE zegt masochistisch zijn. Jezelf kwellen met wat je niet kunt hebben. Je helpt jezelf het meest door het contact strikt zakelijk te houden
en dat is dus de reden waarom ik er ook spijt van heb........ en wat ik zelf ook goed besef dat dat niet bepaald een slimme actie was
& ik laat de afspraak ook niet door gaan wat ik al schreef.
pi_57881160
weltrusten iedereen, jullie horen morgen van me!
  maandag 7 april 2008 @ 09:52:19 #204
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57883975
Moeilijk om sterk te zijn en zeer begrijpelijk... Maar laat hem voorlopig maar even zweten. Je hoeft niet gemeen of bitcherig te zijn, schiet je niet veel mee op. Wees gewoon aardig, flirt een beetje als je dat een goed gevoel geeft. Maar ga NIET afspreken en ook NIET verder (zoenen op het werk of getinte smsjes etc etc). Kom je binnen nu en 1 a 2 weken er vanzelf achter of ie je echt leuk vind of slechts een schnabbel.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_57886681
Hij smste mij vanmorgen, of ik vandaag plannen had.
Ik heb express lang gewacht met terug smse maar daarna stuurde ik terug dat ik nog geen plannen had.
Ik dacht als hij dan stuurt of we kunnen afspreken zeg ik gewoon eerlijk dat het me bij nader inzien toch niet zo verstandig leek.
Maar ik kreeg een smsje terug dat hij vandaag met zijn vriendin langs zn opa & oma ging en s'avonds was zn vriendin bij hem. dus dat iets gaan drinken niet door kon gaan maar dat hij het wel leuk vond.
Bah, dat smsje had ik dan weer niet verwacht!
Ik heb terug gestuurd, nou dat komt mooi uit want bij nader inzien vond ik het toch niet zo'n verstandig plan.
en heb hem een fijne dag gewenst.
pi_57887004

Je bent een gevaar voor jezelf Brach, wat een stomme redenering om een open sms te versturen met als erdenering dat je er dan later op terug kan komen. Waarom niet gewoon "ja ik heb plannen, doei"?
Nee, in plaats van gewoon het contact kort te houden ga je gewoon aanhalen en vieren.
Je komt over als een willig meisje, niet als iemand die de boot wil afhouden. Dat "komt mooi uit, ik had toch al andere plannen" is wel erg doorzichtig, ik vind je buitengewoon niet-snugger communiceren.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_57887837
natuurlijk doet ze dat niet, Roque, omdat ze dat ook niet wil.
slag om de arm, voor het geval dát.

zodra zij echt resoluut zou zijn, zou hij ws onmiddelijk in actie komen "ik wilde het net bij mijn vriendin te berde brengen, dit alles, maar ja, als jij niet meer wil ...." en dan zal brach weer gaan twijfelen, en balen, en panieken om dan die deur weer op een kier te zetten, quasi dan, onder zogenaamd voorbehoud , allerhande mitsen en maren om maar sterker te lijken dan ze is.

heel begrijpelijk, hoor, de ene druppel moet gewoon nog komen blijkbaar, het is wel vervelend , die gestolen uurtjes en die jaloezie, maar nog niet vervelend genoeg.

net als met roken, stoppen ermee lukt alleen als je het echt wil, echt echt echt, omdat het leuk niet meer opweegt tegen het nietleuk.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_57887968
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:16 schreef brach het volgende:
Hij smste mij vanmorgen, of ik vandaag plannen had.
Ik heb express lang gewacht met terug smse maar daarna stuurde ik terug dat ik nog geen plannen had.
Ik dacht als hij dan stuurt of we kunnen afspreken zeg ik gewoon eerlijk dat het me bij nader inzien toch niet zo verstandig leek.
Maar ik kreeg een smsje terug dat hij vandaag met zijn vriendin langs zn opa & oma ging en s'avonds was zn vriendin bij hem. dus dat iets gaan drinken niet door kon gaan maar dat hij het wel leuk vond.
Bah, dat smsje had ik dan weer niet verwacht!
Ik heb terug gestuurd, nou dat komt mooi uit want bij nader inzien vond ik het toch niet zo'n verstandig plan.
En iets drinken samen met hem en zijn vriendin is blijkbaar niet mogelijk? Dus hij wil gewoon stiekem blijven afspreken. :/
pi_57888365
quote:
Op maandag 7 april 2008 12:16 schreef brach het volgende:
Nou, daar heb je je mooi uit gered.

Maar het was echt een knap domme actie van je.

Je had evengoed het magazijn in kunnen lopen met de opmerking dat je geen ondergoed aan had - en nee, dat is geen versiertip.

Ken je de tip 'tot tien tellen'? Dat leer je aan kinderen als ze niet impulsief moeten reageren. Misschien is dat voor jou ook geen slecht idee.

Nog een tip: Waarschijnlijk lig je 's avonds te dromen over hoe hij zijn vriendin aan de kant zet en op een wit paard bij jou langskomt en met je trouwt en je meeneemt naar zijn kasteel.
Dromen kun je sturen. Stuur je dromen eens de andere kant op, de realistische kant.
Hij heeft geen kasteel en hij zet zijn vriendin niet aan de kant. Hij vind het niet leuk om jou te kwetsen, maar hij geeft bepaald niet genoeg om je om voor jou te kiezen.
Dus fantaseer voor de verandering eens hoe je naar hem SMS-t, hoe je - stiekum, want zijn vriendin mag het niet weten - met hem uitgaat, hoe hij, terwijl hij bij jou is, gebeld wordt door zijn vriendin en keihard liegt dat-ie met vrienden is.
Fantaseer eens dat jouw smekende SMSjes binnenkomen terwijl hij bij zijn vriendin is, dat hij liegt als zij ze hoort, en ze pas beantwoordt als hij weer thuis is.
Droom eens over hoe hij je aan het lijntje houdt omdat hij de ballen niet heeft om je te vertellen dat je geen kans maakt. Droom eens hoe jij je waardigheid en je leven vergooit door kwijlend en kwispelend achter hem aan te blijven lopen, op afroep beschikbaar als zijn vriendin even iets anders doet. Bedenk eens hoe hij van binnen naar jou kijkt en een meisje ziet dat al haar waardigheid en zelfrespect opzij zet voor een SMSje van hem, en bedenk eens hoe hij bij zichzelf denkt 'ze is lekker makkelijk, maar ik begrijp echt niet dat die griet niet doorheeft dat ze totaal geen kans maakt '
pi_57888393
Ohoh wat ben je een hopeloos geval
  maandag 7 april 2008 @ 14:52:04 #211
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57889488
Ik vind het wel schattig... Verliefdheid doet je vreemde sprongen maken toch? Gelukkig zijn wij er om haar een beetje te temperen .
  maandag 7 april 2008 @ 17:24:54 #212
82136 Xennia
gekroond
pi_57892423
Als hij met zijn vriendin langs opa en oma gaat, is het toch serieuzer dan je dacht
  maandag 7 april 2008 @ 17:26:15 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57892444
quote:
Op maandag 7 april 2008 17:24 schreef Xennia het volgende:
Als hij met zijn vriendin langs opa en oma gaat, is het toch serieuzer dan je dacht
En is ie ook wel stoffiger dan je wellicht dacht ...
pi_57895348
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:50 schreef Overlast het volgende:
Ohoh wat ben je een hopeloos geval
hopeloos verliefd. is wat anders dan een hopeloos geval!
pi_57895620
Wat mij hier erg opvalt...
Mensen noemen mij een hopeloos geval, dom, impulsief.. etc.
Als ik zo goed met deze situatie om kon gaan had ik nooit deze topic geschreven..
Ik besef dus zelf wel dat ik domme dingen doe. Vandaar dat ik hier ook advies aan jullie vraag.
Waar ik ook veel aan heb en merk dat ik anders over dingen na ga denken.

Maar om nou echt door sommige totaal afgezeken te worden... tja als jullie je daar door beter voelen! vooral blijven doen hoor..
Maar persoonlijk ga ik me er niet beter door voelen!

Kan nou helemaal niemand zich voor stellen hoe het voor mij is?
Nogmaal, jullie zijn niet verliefd op die jongen dus logisch dat jullie er anders tegen aan kijken.
Ik vraag me alleen af of jullie ook zo sterk zijn als jullie verliefd zijn.
Nu gaan er waarschijnlijk berichten komen met : Ja ik ben niet zo dom om met een iemand te kussen die in een relatie zit..
Dat had ik ook waarschijnlijk geantwoord voordat ik S. ontmoette.
pi_57896623
quote:
Op maandag 7 april 2008 19:58 schreef brach het volgende:
Wat mij hier erg opvalt...
Mensen noemen mij een hopeloos geval, dom, impulsief.. etc.
Als ik zo goed met deze situatie om kon gaan had ik nooit deze topic geschreven..
Ik besef dus zelf wel dat ik domme dingen doe. Vandaar dat ik hier ook advies aan jullie vraag.
Waar ik ook veel aan heb en merk dat ik anders over dingen na ga denken.

Maar om nou echt door sommige totaal afgezeken te worden... tja als jullie je daar door beter voelen! vooral blijven doen hoor..
Maar persoonlijk ga ik me er niet beter door voelen!

Kan nou helemaal niemand zich voor stellen hoe het voor mij is?
Nogmaal, jullie zijn niet verliefd op die jongen dus logisch dat jullie er anders tegen aan kijken.
Ik vraag me alleen af of jullie ook zo sterk zijn als jullie verliefd zijn.
Nu gaan er waarschijnlijk berichten komen met : Ja ik ben niet zo dom om met een iemand te kussen die in een relatie zit..
Dat had ik ook waarschijnlijk geantwoord voordat ik S. ontmoette.
Het is ook helemaal niet raar hoe je je gedraagt, voor iemand die flieft is, hoor
En het is al heel wat dat je wéét dat je "dom doet".
Laat het alleen geen maanden duren, dit afzien, want dat is het en het wordt enkel maar erger.
Besef dat al zijn mooie praatjes precies dát zijn, mooie praatjes, geen mooie daden.
Op een bepaald moment ben je het vanzelf wel zat, of je moet op drama draaien, en daar lijk je me toch te nuchter voor, ondanks alles nu.
Ga gewoon lekker veel stappen met vriendinnen, flirt je suf, koop wat leuks voor jezelf, heb het gewoon naar je zin, zonder hem vooralsnog.
Laat hem het lekker uitzoeken met zijn vriendin, ga niet zitten wachten, wat komt dat komt, en als het niet komt, dan heb jij iig gewoon je leventje geleid.
Geen enkele vent is al dat (te verwachten) afzien waard, hoor

Oh en over dat uiterlijk van zijn vriendin.... niet zo mooi van jou om daar schamper over te doen, hè

Maar goed, je mag best nog ff lekker dom doen, maar laat het zoals ik al zei, geen maanden duren, voor de zomer begint moet hij al lang verleden tijd zijn weer, joh, daar is de zomer veels te leuk voor, zelfs als het regent
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_57898026
quote:
Op maandag 7 april 2008 20:46 schreef milagro het volgende:
Het is ook helemaal niet raar hoe je je gedraagt, voor iemand die flieft is, hoor
En het is al heel wat dat je wéét dat je "dom doet".
Eens. Het is hartstikke romantisch zoals je met je hoofd in de wolken loopt.
Maar je komt er op Fok echt niet mee weg door even te melden dat je weet dat je dom doet, en denkt dat je er daarom geen opmerkingen meer over krijgt.
Als je weet dat je dom doet en het tóch doet komen er inderdaad wel eens reacties voorbij die op subtiele wijze suggereren dat je die wetenschap misschien in de praktijk moet brengen.

Negeer het maar, ga er niet op in, want al die mensen hebben ergens natuurlijk gewoon een punt.

Ik raad je vooral aan om eens kritisch te kijken naar de drie personen in dit verhaal. Volgens mij heeft hij jou nog niet de bons gegeven omdat hij het hart niet heeft om je dat keihard in je gezicht te zeggen en je huilend naar huis te sturen.
Maar ik haal er bepaald niet uit dat jij bij hem op één staat.
  maandag 7 april 2008 @ 22:02:56 #218
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57898401
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:52 schreef MrDice het volgende:
Ik vind het wel schattig... Verliefdheid doet je vreemde sprongen maken toch? Gelukkig zijn wij er om haar een beetje te temperen .
Ik vind het ook vreselijk schattig.
Zo schattig was ik vroeger ook, misschien nog wel meer meer oblivious. Ik geloofde echt in de smurfen en elke man kon mij van alles wijsmaken.
Ik heb het de hard way geleerd, en hoop dat het haar bespaard gaat blijven.

Nu heb ik een supersmurf en kost het me moeite in hem te geloven..dat is natuurlijk tragisch.
Ik hoop dus dat ze het kaf van het koren zal leren te scheiden, deze vent snel uit haar systeem krijgt en dat er net zo snel een echte prins verschijnt.
  maandag 7 april 2008 @ 22:06:07 #219
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57898484
quote:
Op maandag 7 april 2008 13:47 schreef mgerben het volgende:

[..]

Nog een tip: Waarschijnlijk lig je 's avonds te dromen over hoe hij zijn vriendin aan de kant zet en op een wit paard bij jou langskomt en met je trouwt en je meeneemt naar zijn kasteel.
Dromen kun je sturen. Stuur je dromen eens de andere kant op, de realistische kant.
Hij heeft geen kasteel en hij zet zijn vriendin niet aan de kant. Hij vind het niet leuk om jou te kwetsen, maar hij geeft bepaald niet genoeg om je om voor jou te kiezen.
Dus fantaseer voor de verandering eens hoe je naar hem SMS-t, hoe je - stiekum, want zijn vriendin mag het niet weten - met hem uitgaat, hoe hij, terwijl hij bij jou is, gebeld wordt door zijn vriendin en keihard liegt dat-ie met vrienden is.
Fantaseer eens dat jouw smekende SMSjes binnenkomen terwijl hij bij zijn vriendin is, dat hij liegt als zij ze hoort, en ze pas beantwoordt als hij weer thuis is.
Droom eens over hoe hij je aan het lijntje houdt omdat hij de ballen niet heeft om je te vertellen dat je geen kans maakt. Droom eens hoe jij je waardigheid en je leven vergooit door kwijlend en kwispelend achter hem aan te blijven lopen, op afroep beschikbaar als zijn vriendin even iets anders doet. Bedenk eens hoe hij van binnen naar jou kijkt en een meisje ziet dat al haar waardigheid en zelfrespect opzij zet voor een SMSje van hem, en bedenk eens hoe hij bij zichzelf denkt 'ze is lekker makkelijk, maar ik begrijp echt niet dat die griet niet doorheeft dat ze totaal geen kans maakt '

Alleen een man kan het duidelijk vertellen. Leer dit stukje maar uit je hoofd ofzo.
pi_57898777
is er niet iets van een medicijn waardoor je iemand meteen uit je leven of hoofd kan zetten?
Het idee dat ik hier misschien nog wel een dikke maand of meer verdrietig om ben maakt me gek!
& vooral in de avond als je alleen bent.
  maandag 7 april 2008 @ 22:20:11 #221
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57898856
Ja, toegeven aan jezelf dat je pretty pissed off bent.
Pas als je durft te voelen dat het een ontzettende mongool van een vent is, ga je anders zien.
Lekker boos worden, iets slopen, of hem de huid vol schelden...so many ways
pi_57898948
Maar, je was sowieso 's avonds alleen, dus dat snap ik dan niet helemaal....
Hij heeft een vriendin waar hij 's avonds naar toe gaat.

Jaja, ik wrijf het er nog een keer in...

Maar je bent op de goede weg!
pi_57899273
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:23 schreef Oblivion het volgende:
Maar, je was sowieso 's avonds alleen, dus dat snap ik dan niet helemaal....
Hij heeft een vriendin waar hij 's avonds naar toe gaat.

Jaja, ik wrijf het er nog een keer in...

Maar je bent op de goede weg!
toen was ik nog alleen met hoop..
Nu is die hoop totaal weg.
pi_57899358
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:35 schreef brach het volgende:

[..]

toen was ik nog alleen met hoop..
Nu is die hoop totaal weg.
Dat kan alleen maar betekenen dat er een hele wereld voor je open ligt!
Met wel leuke mannen!

GO GO GO!!!

(Na het snotteren dan... )
pi_57900693
quote:
Op maandag 7 april 2008 22:39 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Dat kan alleen maar betekenen dat er een hele wereld voor je open ligt!
Met wel leuke mannen!

GO GO GO!!!

(Na het snotteren dan... )
haha, ik doe mijn best, aankomend weekend een wild weekend voor de boeg dus wie weet..
Al moet ik wel zeggen dat ik nu totaal geen behoefte heb aan andere jongens.
Klinkt weer wanhopig I know, maar ik ben nou eenmaal zo als ik echt verliefd ben.
Zit nu zoals gewoonlijk weer aan hem te denken, en vooral als ik denk dat hij misschien nu wel sex met haar kan hebben word ik doood en doood misselijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')