quote:
ahh, voel jij je dan beter?! heb je dan zoiets als je in de ochtend op staat: "goh, wat fijn dat brach nog verdrietig is''
Ik zal je 1 ding vertellen, er zit een dikke kans in dat ik er nog wel even verdrietig om ben ja.
Dus gefelicteerd, wat een geluk heb jij vandaag zeg!
Nu even over het feit dat mensen hier denken dat ik dingen verzin,
Ik plaats het JUIST hier omdat ik hier over ALLES eerlijk KAN & MAG zijn.. Ik zie geen enkele reden om ook maar over iets te liegen.
In die winkel hangt altijd iedereen, zij is het daar aan het ''op pimpen'' volgt een creatieve opleiding en moet daar tekst op de muur schilderen.
De eigenaar van die winkel is bevriend met S. & ik ook.. & zo is die vriendin daar weer terrecht gekomen.
zo gek is het dus niet dat ik haar daar tref. had er alleen niet op gerekend dat ze nou net toen er moest zijn.
Het werken vandaag ging trouwens top, ik ben eigenlijk de hele dag vrolijk geweest.
S vroeg hoe het met mij ging, ik zei met een lach op me gezicht dat het goed ging hoor.
Ik zou gisteren eigenlijk afspreken met een jongen die ik op vakantie heb ontmoet maar dat ging niet door, omdat ik daar totaal geen zin in had gisteren. Door S.
Maar S vroeg vandaag dus : hoe was het gisteren?
Ik dacht, ik kan nu zeggen: het ging niet door.. of ik zeg gewoon: LEUK!
ik koos voor dat laatste, hij vroeg toch niet hoe was het gisteren MET DIE JONGEN?
Waarop S. heel blij reageerde : mooi zo! was het lekker?
Wat ik heel kinderachtig vond maar ik zei gewoon Ja heerlijk.
Hij vroeg toch niet : en was het neuken gisteren lekker?
Nergens over gelogen hoor.. Ja de film gisteren die ik alleen op de bank had gekeken was leuk, en de zak chips was lekker.
S. liet wel even merken dat hij jaloers was, maar daar trok ik me niks van aan.
Toen ik de winkel weer in kwam gelopen na even wat gedronken te hebben in het magazijn vroeg S.
waarom was je achter? zeker met andere jongens smse..
Hoe hij het zei, was op een "grappige" toon, niet op een misselijke jaloerse manier.
( niet dat ik het grappig vond hoor! )
Ik antwoordde: ANDERE JONGENS, hoe bedoel je ANDERE jongens.. sorry ik snap je niet helemaal
Omdat ik hier eerlijk ben!! moet ik toegeven dat we wel weer wat aan het flirten waren.
Ik probeerde het niet te doen, maar ik kan echt niet ineens niet meer naar de jongen kijken waar ik gek op ben!
Ik zie hem gewoon nog steeds super graag..
Tja dat hij op het zelfde moment ook naar mij kijkt kan ik ook niet helpen.. Het is niet verder gekomen dan nog 1 knuffel en beetje naar elkaar kijken.
Het was allemaal gezellig vandaag gelukkig en daar was ik zo blij mee!
Was namelijk erg bang dat ik vandaag weer de hele dag niet te genieten zou zijn en zodra ik maar na hem keek weer zou moeten huilen!
om 5 uur hebben we bewust niet samen afgesloten, ik heb meteen mijn jas aangetrokken en S ook.
Toen ik weg liep heb ik iets stoms gedaan, ik smste hem of hij zin had om morgen gewoon als vrienden wat te gaan drinken! Super dom dus.. toen ik op verzenden klikte had ik meteen spijt.
Ik heb hem nog geprobeerd te anuleren maar het was al te laat.
Hij heeft er al op terug gerageerd dat hij het een goed plan vind.
Hier heb ik niet meer op gerageerd.. Zit nu te twijfelen, moet ik zeggen sorry maar het lijkt me toch geen goed plan bij nader inzien, of het smsje moest naar iemand anders?
Nou dit was me weer een verhaal.....
Kom net van een carbaret voorstelling af.. Top avond! veel gelachen.
vervelend voor je "Heathen" dat ik even mijn verdriet vergeten was.
[ Bericht 0% gewijzigd door brach op 06-04-2008 22:44:02 ]