abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 april 2008 @ 18:09:08 #176
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_57852743
Heel erg dapper van je meid! En tja, spijtig dat het zo loopt, maar je weet nu in ieder geval wel dat ie je alleen maar gebruikte. Het is hard, maar beter dat je er nu achter komt in plaats van over weet ik wanneer en je er nog dieper in zit. Nu eerst even lekker uithuilen, vanavond steun zoeken bij vrienden en morgen je beste beentje voorzetten. En het is niet erg om verdrietig te zijn, want jou gevoelens waren immers wel oprecht!

Dusse sterkte en denk maar zo, je komt vanzelf iemand tegen die jou wel op waarde schat en helemaal voor jou wil gaan.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_57853481
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 18:09 schreef MrDice het volgende:
Heel erg dapper van je meid! En tja, spijtig dat het zo loopt, maar je weet nu in ieder geval wel dat ie je alleen maar gebruikte. Het is hard, maar beter dat je er nu achter komt in plaats van over weet ik wanneer en je er nog dieper in zit. Nu eerst even lekker uithuilen, vanavond steun zoeken bij vrienden en morgen je beste beentje voorzetten. En het is niet erg om verdrietig te zijn, want jou gevoelens waren immers wel oprecht!

Dusse sterkte en denk maar zo, je komt vanzelf iemand tegen die jou wel op waarde schat en helemaal voor jou wil gaan.
Toch hoop ik nog op de een of andere manier dat hij zich betekend en toch voor mij wilt gaan.
heb nog steeds ( valse ) hoop...
Ik hoop echt dat ik hier snel anders over ga denken.

Bedankt in ieder geval voor je steun.
  zaterdag 5 april 2008 @ 19:45:08 #178
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57854535
Goed dat je hem hebt verteld dat je ermee wilt stoppen, dat is ook echt het meest verstandige wat je in mijn ogen kunt doen. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat het makkelijk is! Maar je hebt de eerste stap gezet, volhouden nu!
pi_57854555
Wat vond hij klote, dat hij jou gekwetst had? Dat hij jou niet meer kan neuken? Of dat hij bang is dat je alles aan zijn vriendin vertelt?
  zaterdag 5 april 2008 @ 19:50:12 #180
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57854639
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 19:45 schreef Xennia het volgende:
Wat vond hij klote, dat hij jou gekwetst had? Dat hij jou niet meer kan neuken? Of dat hij bang is dat je alles aan zijn vriendin vertelt?
Ik vermoed een beetje van alledrie .
pi_57855010
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 19:45 schreef Xennia het volgende:
het laatste zoiezo niet, want hij weet hoe ik ben en hij weet dat ik dat nooit zou vertellen.
Pff ik moet echt wat gaan doen, maar heb nergens zin in.
pi_57855661
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 17:00 schreef brach het volgende:
[...] verhaal

Ik was nog maar net weg en kreeg toen een smsje van S.
er stond in de sms iets van : je moet echt weten dat het nooit mijn bedoeling is geweest om je te kwetsen!! dat verdien je niet.. ik weet wel dat je me niet gelooft, maar wilde het toch even zeggen!
Hm, ik geloof hem wel. Maar ... dat het nooit zijn bedoeling geweest is jou te kwetsen kwam waarschijnlijk doordat hij zich niet kon indenken dat jij er echte heftige gevoelens bij kreeg...
Waarschijnlijk dacht hij dat jij bij het hele avontuur dezelfde gevoelens kreeg als hij (logisch natuurlijk, waarom zou je veronderstellen dat iemand anders totaal andere gevoels krijgt dan jij zelf) - en die gevoelens waren natuurlijk 'lekker ff kadung-kadung als je niets te doen hebt'.
Het was waarschijnlijk niet de bedoeling dat jij er echte gevoelens bij kreeg.

Jammer voor jou, echt waar.
pi_57857165
Ik kan je maar 1 ding zeggen en dat is dat je nu echt moet volhouden.
Hij heeft gezien dat je zwak bent en gaat (bijvoorbeeld die smsjes die hij stuurde) toch proberen op je gevoel in te werken. Ik begrijp je gevoelens wel, verliefd zijn en de dingen anders (willen) zien. Maar je weet zelf dondersgoed hoe het in elkaar zit, en ook dat mensen van buitenaf het een stuk objectiever kunnen bekijken.
Ik zit nu zelf in een situatie en dat kan ik enigzins vergelijken omdat het soort van relatie is die ook niet gaat werken en daar heb ik uiteindelijk ook zelf een punt achter gezet.
Je maakt het jezelf alleen maar moeilijk als je wel doorgaat.
En dat je hoop blijft houden is ook normaal, het moeilijke voor jou is dat je hem moet blijven zien.
Als je iemand niet meer ziet kan je dr zo overheen zijn namelijk. Het maakt het iig een stuk makkelijker!!
pi_57860849
Ik vind het knap van je!
Het is absoluut geen fijne toestand op het moment.
(Maar dat had ook later kunnen gebeuren, en dan was het nog steeds kut, of juist kutter)

Wat als die vriendin erachter was gekomen? Had hij dan ook gezegd: Ja, maar dat je weet dat ik het niet heb gedaan om je te kwetsen. Daarom doe je het ook niet, het is immers een gevolg! En hij zou moeten inzien dat hij hoe dan ook iemand zou kwetsen, want je kan niet een relatie met twee meiden houden op die manier.

Het is wel lastig dat je hem nog in je directe omgeving hebt, maar hoe langer dit doorging hoe vreemder het uiteindelijk zou zijn geworden lijkt me. Je bent nu voor jezelf opgekomen.
pi_57862392
Goed zo, en hem nu gewoon negeren.
Heb wel enigszins twijfels gekregen bij dit topic. Na deze uitbarsting ging je winkelen(?) en kwam je zijn vriendin tegen die toevallig net gebeld werd door hem. Ach ja, als het nep is, is het wel een geloofwaardige,
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_57864615
quote:
Op zondag 6 april 2008 01:43 schreef Overlast het volgende:
Goed zo, en hem nu gewoon negeren.
Heb wel enigszins twijfels gekregen bij dit topic. Na deze uitbarsting ging je winkelen(?) en kwam je zijn vriendin tegen die toevallig net gebeld werd door hem. Ach ja, als het nep is, is het wel een geloofwaardige,
Dat vond ik overigens ook een vreemde wending in het verhaal ja......
  zondag 6 april 2008 @ 10:51:08 #187
196697 Heathen.
Its No Game
pi_57864771
ik hoop dat brach er nog maanden verdrietig om is.
  zondag 6 april 2008 @ 11:38:39 #188
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57865473
quote:
Op zondag 6 april 2008 10:51 schreef Heathen. het volgende:
Stoer!
  zondag 6 april 2008 @ 12:36:55 #189
196697 Heathen.
Its No Game
pi_57866519
Heeft weinig met stoer te maken. Ze verdiend het gewoon.
pi_57867127
quote:
Op zondag 6 april 2008 12:36 schreef Heathen. het volgende:
Heeft weinig met stoer te maken. Ze verdiend het gewoon.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  zondag 6 april 2008 @ 13:34:47 #191
196697 Heathen.
Its No Game
pi_57867649
Vindingrijk, alleen smilies plaatsen zorgt er in ieder geval voor dat je geen spellingsfouten kan maken.

Maar goed, ik kan nu eenmaal slecht tegen mensen die bewust een andere relatie proberen te ondermijnen. Het zorgt alleen maar nog meer voor het beeld dat vrouwen nu eenmaal bedriegelijke beestjes zijn en mannen slappe zakken.
  zondag 6 april 2008 @ 14:41:11 #192
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57868857
Degene die bewust zijn relatie ondermijnt is de jongen die vreemdgaat lijkt me zo... TS is verliefd dus verminderd toerekeningsvatbaar in deze. Je doet nu eenmaal stomme dingen als je in love bent... Daarmee zeg ik niet dat het goed is, maar hij is degene met een relatie en hij is dus ook degene die daar verantwoordelijk voor is, niet zij.
  zondag 6 april 2008 @ 15:03:29 #193
196697 Heathen.
Its No Game
pi_57869338
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:41 schreef twentemeisje het volgende:
Degene die bewust zijn relatie ondermijnt is de jongen die vreemdgaat lijkt me zo... TS is verliefd dus verminderd toerekeningsvatbaar in deze. Je doet nu eenmaal stomme dingen als je in love bent... Daarmee zeg ik niet dat het goed is, maar hij is degene met een relatie en hij is dus ook degene die daar verantwoordelijk voor is, niet zij.
Je hoort mij anders ook totaal niet zeggen dat die jongen geen schuld heeft. Het gaat er bij mij om dat ze bewust weet wat ze doet en zichzelf in een slachtofferrol zet wat geheel onterecht is.
  zondag 6 april 2008 @ 17:15:26 #194
103192 El.Wulfo
I Am Mine
pi_57872233
* El.Wulfo biedt schouder aan
Azwethinkweiz
pi_57879008
quote:
Op zondag 6 april 2008 10:51 schreef Heathen. het volgende:
ahh, voel jij je dan beter?! heb je dan zoiets als je in de ochtend op staat: "goh, wat fijn dat brach nog verdrietig is''

Ik zal je 1 ding vertellen, er zit een dikke kans in dat ik er nog wel even verdrietig om ben ja.
Dus gefelicteerd, wat een geluk heb jij vandaag zeg!

Nu even over het feit dat mensen hier denken dat ik dingen verzin,
Ik plaats het JUIST hier omdat ik hier over ALLES eerlijk KAN & MAG zijn.. Ik zie geen enkele reden om ook maar over iets te liegen.
In die winkel hangt altijd iedereen, zij is het daar aan het ''op pimpen'' volgt een creatieve opleiding en moet daar tekst op de muur schilderen.
De eigenaar van die winkel is bevriend met S. & ik ook.. & zo is die vriendin daar weer terrecht gekomen.
zo gek is het dus niet dat ik haar daar tref. had er alleen niet op gerekend dat ze nou net toen er moest zijn.

Het werken vandaag ging trouwens top, ik ben eigenlijk de hele dag vrolijk geweest.
S vroeg hoe het met mij ging, ik zei met een lach op me gezicht dat het goed ging hoor.
Ik zou gisteren eigenlijk afspreken met een jongen die ik op vakantie heb ontmoet maar dat ging niet door, omdat ik daar totaal geen zin in had gisteren. Door S.
Maar S vroeg vandaag dus : hoe was het gisteren?
Ik dacht, ik kan nu zeggen: het ging niet door.. of ik zeg gewoon: LEUK!
ik koos voor dat laatste, hij vroeg toch niet hoe was het gisteren MET DIE JONGEN?
Waarop S. heel blij reageerde : mooi zo! was het lekker?
Wat ik heel kinderachtig vond maar ik zei gewoon Ja heerlijk.
Hij vroeg toch niet : en was het neuken gisteren lekker?
Nergens over gelogen hoor.. Ja de film gisteren die ik alleen op de bank had gekeken was leuk, en de zak chips was lekker.

S. liet wel even merken dat hij jaloers was, maar daar trok ik me niks van aan.
Toen ik de winkel weer in kwam gelopen na even wat gedronken te hebben in het magazijn vroeg S.
waarom was je achter? zeker met andere jongens smse..
Hoe hij het zei, was op een "grappige" toon, niet op een misselijke jaloerse manier.
( niet dat ik het grappig vond hoor! )
Ik antwoordde: ANDERE JONGENS, hoe bedoel je ANDERE jongens.. sorry ik snap je niet helemaal

Omdat ik hier eerlijk ben!! moet ik toegeven dat we wel weer wat aan het flirten waren.
Ik probeerde het niet te doen, maar ik kan echt niet ineens niet meer naar de jongen kijken waar ik gek op ben!
Ik zie hem gewoon nog steeds super graag..
Tja dat hij op het zelfde moment ook naar mij kijkt kan ik ook niet helpen.. Het is niet verder gekomen dan nog 1 knuffel en beetje naar elkaar kijken.

Het was allemaal gezellig vandaag gelukkig en daar was ik zo blij mee!
Was namelijk erg bang dat ik vandaag weer de hele dag niet te genieten zou zijn en zodra ik maar na hem keek weer zou moeten huilen!

om 5 uur hebben we bewust niet samen afgesloten, ik heb meteen mijn jas aangetrokken en S ook.
Toen ik weg liep heb ik iets stoms gedaan, ik smste hem of hij zin had om morgen gewoon als vrienden wat te gaan drinken! Super dom dus.. toen ik op verzenden klikte had ik meteen spijt.
Ik heb hem nog geprobeerd te anuleren maar het was al te laat.
Hij heeft er al op terug gerageerd dat hij het een goed plan vind.
Hier heb ik niet meer op gerageerd.. Zit nu te twijfelen, moet ik zeggen sorry maar het lijkt me toch geen goed plan bij nader inzien, of het smsje moest naar iemand anders?

Nou dit was me weer een verhaal.....

Kom net van een carbaret voorstelling af.. Top avond! veel gelachen.
vervelend voor je "Heathen" dat ik even mijn verdriet vergeten was.

[ Bericht 0% gewijzigd door brach op 06-04-2008 22:44:02 ]
  zondag 6 april 2008 @ 22:43:24 #196
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_57879126
Annuleren die afspraak meis, is echt een vreselijk slecht plan!
  zondag 6 april 2008 @ 22:43:28 #197
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_57879128
Waarom wil je in vredesnaam nog wat gaan drinken?
Masochistje.

Stuur maar dat het je bij nader inzien toch niet zo'n goed plan lijkt. Erover liegen staat erg kneuterig en hij weet dondersgoed dat je voorstel een oprechte was en niet voor iemand anders bedoeld.
pi_57879355
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:43 schreef SHE het volgende:
Waarom wil je in vredesnaam nog wat gaan drinken?
Masochistje.

Stuur maar dat het je bij nader inzien toch niet zo'n goed plan lijkt. Erover liegen staat erg kneuterig en hij weet dondersgoed dat je voorstel een oprechte was en niet voor iemand anders bedoeld.
ja dat leek mij ook al! maar dat waren de enige 2 dingen die bij me naar boven kwamen.

Waarom ik nog in vredesnaam met hem wilt drinken? omdat ik nog steeds gek op hem ben.
Jullie zien hem totaal anders als ik & logisch.. jullie zijn niet verliefd.
Ik zie helaas meer in hem dan een egoist die vreemdgaat & 2 meiden voor de gek houd.

Maar ik ga het niet doen hoor! probeer het nu vol te houden, laat gewoon niks meer van me horen en als hij er morgen nog over belt zeg ik wel dat het bij nader inzien toch niet zo verstandig is.
  zondag 6 april 2008 @ 22:51:51 #199
82136 Xennia
gekroond
pi_57879389
Alleen door laten gaan als je van plan bent theatraal een glas water in zijn gezicht te gooien.

Je hebt niet letterlijk tegen hem gelogen door te zeggen dat het gister lekker was, maar je wist best welke suggestie wekte en je wilde hem jaloers maken. Niet dat dat heel erg is, maar ik vind je poging om wat krom is recht te praten nogal overbodig.
pi_57879614
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:51 schreef Xennia het volgende:
Alleen door laten gaan als je van plan bent theatraal een glas water in zijn gezicht te gooien.

Je hebt niet letterlijk tegen hem gelogen door te zeggen dat het gister lekker was, maar je wist best welke suggestie wekte en je wilde hem jaloers maken. Niet dat dat heel erg is, maar ik vind je poging om wat krom is recht te praten nogal overbodig.
klopt misschien wel, maar op dat moment had ik totaal geen zin om te zeggen: nee het was niet door gegaan.. ' oh wat had je dan gedaan? ''ja gewoon huilen op de bank en chips vreten.
ik had het huilen en het chips vreten weg kunnen laten natuurlijk, maar dat had hij dan toch wel geweten. hij kent me langer dan vandaag, als ik op een zaterdag thuis op de bank blijf dan is er iets goed mis.
En moet eerlijk zeggen, ik vond het wel fijn dat meneer nu dacht dat ik echt niet meer op hem ga wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')