Hilarischquote:Op maandag 31 maart 2008 17:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dude! je kan beter, ik weet het gewoon zeker!
quote:
Ik heb ook nog wat staan...quote:Op maandag 31 maart 2008 18:59 schreef creno het volgende:
Nee, dit is de afwas na die afwas waarover ik het vorige keer had, maar goed, ik zal me maar eens richting de keuken begeven
in de samenvattingsaflevering zei hij "It's a tranny mess"quote:Op maandag 31 maart 2008 19:09 schreef Cairon het volgende:
topic titel is so verkeerd.
Fierce
Hot mess
Hot tranny mess
Ferosh
Hot mess tranny ferosha!
eindelijk, die irritante avatar van je is wegquote:Op maandag 31 maart 2008 18:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hilarisch
[..]
![]()
Bij fierness moet ik altijd aan Miss Jay van ANTM denken.
omdat ik het ook allemaal heb gezienquote:Op maandag 31 maart 2008 19:25 schreef Cairon het volgende:
waarom oh waarom heb ik alle afleveringen van project Runway gezien!?
Ja, zijn bezig in seizoen 3. Vanavond om half 10 de story so far, een terugblik (dus die roddelafleveringquote:Op maandag 31 maart 2008 19:46 schreef Jerruh het volgende:
is seizoen2 trouwens wel in nederland uitgezonden!?.
ik kan je één ding vertellen: dat wordt een heftige uitzendingquote:Op maandag 31 maart 2008 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, zijn bezig in seizoen 3. Vanavond om half 10 de story so far, een terugblik (dus die roddelaflevering). \
Hij is niet super, lelijk gaat te ver.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:13 schreef Cairon het volgende:
hij is lelijk!
Een grote misvormde neus
bleek
een mager lichaam en een te groot hoofd.
Vettig haar dat niet zit
perma wallen onder z'n ogen.
Hij lijkt op een fri-fra-frekking junk in het Vondelpark!
wats dat?quote:
ben je 24/7 op gay.nlquote:Op maandag 31 maart 2008 20:50 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Okay, vooruit... Soms zijn bakkebaarden wél toegestaan.
'k Zou je bijna voor nep-homo uitmaken als ik niet beter wist.quote:
Als ik aan 't internetten ben, heb ik bijna altijd gay.nl en fok open in een tabjequote:ben je 24/7 op gay.nl
juist ja, die functie hebben ze toch niet voor niets aan Morzilla en IE toegevoegdquote:Op maandag 31 maart 2008 21:13 schreef DennisMoore het volgende:
Als ik aan 't internetten ben, heb ik bijna altijd gay.nl en fok open in een tabje.
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:11 schreef Cairon het volgende:
ik vind de nieuwe stijl wel wat hebben... volwassener.
Die is inderdaad leukquote:Op maandag 31 maart 2008 20:50 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Okay, vooruit... Soms zijn bakkebaarden wél toegestaan.
je zit er ff doorheen of wat is t?quote:Op maandag 31 maart 2008 23:12 schreef Cazman het volgende:
Misschien word ik toch een beetje helemaal gek van studeren... ARGH!!! enz.
en dat komt er nu uit, of was het eigenlijk al wel ff aan de orde?quote:Op maandag 31 maart 2008 23:16 schreef Cazman het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk. Een half jaar of hell
Ik sta er ook achter. Maar het wordt veel als studeren maar een gedeelte is van waar je mee bezig bent. Daarnaast nog klussen in een appartement dat kompleet is verwaarloosd de laatste 50 jaar. Me enige collega op werk zit al 3 maanden in de ziektewet en kan ik weer opvangen. Kan ik em niet opvangen krijg ik gezeur van me baas, kan ik niet werken gezeur van anderen. enz enz enz enz enz enz enz.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dat komt er nu uit, of was het eigenlijk al wel ff aan de orde?
en wat zit er zo tegen dan nu opeens?
dacht dat je er juist achterstond, achter je studeren,
en dat je er juist blij mee was dat je het deed
tenminste dat was het verhaal wat je altijd tegen mij verteld als ik het ff gehad heb met (af)studeren
seems like growing upquote:Op maandag 31 maart 2008 23:27 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik sta er ook achter. Maar het wordt veel als studeren maar een gedeelte is van waar je mee bezig bent. Daarnaast nog klussen in een appartement dat kompleet is verwaarloosd de laatste 50 jaar. Me enige collega op werk zit al 3 maanden in de ziektewet en kan ik weer opvangen. Kan ik em niet opvangen krijg ik gezeur van me baas, kan ik niet werken gezeur van anderen. enz enz enz enz enz enz enz.
Haaaaaaj Cazzzje! *springt in nek*quote:Op maandag 31 maart 2008 23:12 schreef Cazman het volgende:
Misschien word ik toch een beetje helemaal gek van studeren... ARGH!!! enz.
Ik verdeel al heel me leven mijn energie. en dat appartement is erg leuk, 'tis alleen wel 2,5 uur reizen elke keer als ik er moet werken en dat enz enz enz enz is niet voor niks, Dat zijn nog andere dingen waar ik mee bezig ben. Ik krijg wel vertraging op school ben ik bang voor. Maar goed we zien wel. Ik pas me wel aanquote:Op maandag 31 maart 2008 23:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
seems like growing up
als zakje al een burn out heeft dankzij een outfit crisis....
dan ben jij nu dood...
ik snap het wel.
studeren werkt zolang je er niet zoveel naast te doen hebt
zodra je andere dingen hebt die ook leuk zijn, of waar je iets aan hebt, en je moet je energie gaan verdelen
dan zie je al snel dat school niet zo bijster interesant of leuk, hoeft te zijn
nouja wat ik bedoel is, dat appartement is je toekomst, dat wordt jou (en joost z'n) ding.
daar pluk je nu vruchten van, is cool, heb je wat aan...
en school, ja dat is school, elke dag hetzelfde,
je ziet er geen directe win-situatie in...
is lastig, I see
you can do is Cas!
snap, ff niet bij nagedacht ookquote:Op maandag 31 maart 2008 23:34 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik verdeel al heel me leven mijn energie.
het is gewoon allemaal ff teveel dingen die aandacht behoeven op het moment eigenlijk?quote:en dat appartement is erg leuk, 'tis alleen wel 2,5 uur reizen elke keer als ik er moet werken en dat enz enz enz enz is niet voor niks, Dat zijn nog andere dingen waar ik mee bezig ben. Ik krijg wel vertraging op school ben ik bang voor. Maar goed we zien wel. Ik pas me wel aan
Ja tuurlijk, minstens met gesop en geswaffelquote:Op maandag 31 maart 2008 23:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
toch wel met kwijl en kwispellen en zo?
You ain't nevah gonna forget that, are ya?quote:
geswaffel....quote:Op maandag 31 maart 2008 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, minstens met gesop en geswaffel
proest, nog even en we gaan zeggen dat we zelfs roel nog een warm hart toedragenquote:Op maandag 31 maart 2008 23:42 schreef Cairon het volgende:
jezus wat een carebear meuk hier zeg...
je zou zo nog denken dat de mensen hier elkaar leuk en aardig en sympathiek vinden.
Dat klopt. Ik moet er nog steeds om lachenquote:Op maandag 31 maart 2008 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You ain't nevah gonna forget that, are ya?
lijkt me misschien wel een goed idee. maar alles lijkt belangrijk nu lolquote:Op maandag 31 maart 2008 23:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
snap, ff niet bij nagedacht ook
[..]
het is gewoon allemaal ff teveel dingen die aandacht behoeven op het moment eigenlijk?
mischien dan toch tijd om sommige dingen meer aandacht te geven, andere minder, en kijken hoe je dan een soort van vaste indeling kan krijgen van je week?
Welke workshopgroep zit je?quote:Op maandag 31 maart 2008 20:47 schreef Ang3l het volgende:
Pfff, net terug van 't Humanitas-project "Radicaal, doe ff normaal".
Dat wordt best wel heftig en heel erg tijdrovend
Maaaaaaaaar ik denk wel dat ik gewoon mee blijf doen
(ook al ben ik VERUIT de oudste)
ben het bij level 1 al zat grijnzquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:32 schreef Cairon het volgende:
ik heb geduld tot level 5 en alles dat daarna komt kan wat mij betreft de pot op
http://www.albinoblacksheep.com/flash/invisiquest2
Expressive movementsquote:
hallo schoonheid, wat doe jij hier zo heel alleen in deze poel des verderfs?quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:49 schreef Tomasso het volgende:
Hallo homo-vriendjes.
Laat je jezelf niet te veel door sam beinvloeden?quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:10 schreef MisterO het volgende:
Wel grappig als een jongen die jou ooit geweigerd heeft na een paar dates jou opeens toch wel weer wil zien en dat jij hem dan gewoon keihard weigert
Smeerkeesquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hallo schoonheid, wat doe jij hier zo heel alleen in deze poel des verderfs?![]()
bloemetjes plukken voor oma zeker?
Ja ik weet wie 't isquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:34 schreef Weemz het volgende:
[..]
Oh! Doe dan maar de groeten aan Gino!
(klein donker menneke uit Helmond)
Waar ken je hem van?quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:46 schreef Weemz het volgende:
Grappig hoor, hoe '2 werelden' elkaar ontmoeten
Ik ben de hele tijd aan het Joshua Radinnen.quote:
Ik wilde je niet blij maken met een dooie mutsquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt ie naar NL dan?
Want dan wil ik er heen ja.
Ik heb geen oma meer.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hallo schoonheid, wat doe jij hier zo heel alleen in deze poel des verderfs?![]()
bloemetjes plukken voor oma zeker?
omdat het dus saturday night live was :pquote:Op maandag 31 maart 2008 19:21 schreef Cairon het volgende:
Mad TV heeft een paar leuke spoofs gedaan
maar ik kan de beste spoof niet meer vinden (die ene waarin ze de draak steken met Christian)
Rami was hot btw... "I'm passionate about draping"
Waar slaat dat nou op?quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Laat je jezelf niet te veel door sam beinvloeden?
vandaar dat je vriendjes zoektquote:
Is ie echt dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 01:10 schreef Bartjebart het volgende:
fotostrip willem:
http://www.gay.nl/OmegaNumeriek
Ja geen idee...quote:
*LOL* TMM>.. ik kreeg je Jim-opmerking trouwens dezelfde dag nog eens voor de kiezen!quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 08:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* TMM>.. ik kreeg je Jim-opmerking trouwens dezelfde dag nog eens voor de kiezen!
Ik ben het er niet mee eens maar goed
Hij wordt ehm... ouder.quote:Op woensdag 2 april 2008 01:10 schreef Bartjebart het volgende:
fotostrip willem:
http://www.gay.nl/OmegaNumeriek
voor mij neer "maw alle homo trekjes zijn niet gewenst" ;pquote:Op woensdag 2 april 2008 12:38 schreef DennisMoore het volgende:
Nee...
"Oh, iemand van ons is homo, en ze moeten niet denken dat ik dat ben, dus even alles vermijden dat verdacht kan lijken."
M.a.w. die zogenaamde 'homo-dingetjes' zijn niet zo exclusief homo....
quote:haaaaaaaaaaaaai, ben jij ook al van de Jazzzzzzzzzzzzzzzzzzzz?
maakt niet uit hoor, het komt allemaal goed
Reminds me, ik moet nog douchen.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
hallo lekkere poepkutjes van me
*gefrituurde mars-reep aanbied*quote:Op woensdag 2 april 2008 18:48 schreef Cairon het volgende:
ik heb honger
Daarom jaquote:
CitizenM, een nieuw hotelconcept op Schiphol wat 21 juni opengaatquote:Op woensdag 2 april 2008 21:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nieuwe baan? Waar heb je je pijlen dit keer op gericht?
Aha in de buurt van je favo starbucksquote:Op woensdag 2 april 2008 21:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
CitizenM, een nieuw hotelconcept op Schiphol wat 21 juni opengaat
Uhuh.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Aha in de buurt van je favo starbucks
Klinkt goed ja! Was je roadie? Of groupie?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is erg goed met CDP.
Hele toffe week gehad met m'n favo band in Zweden, Denemarken en Amsterdam..
Straks weer naar die hele leuke jongen toe en over 3 weken beginnen met m'n trainingen voor m'n nieuwe baan
Sinds maandag officieel bevriend met.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:18 schreef wonderer het volgende:
Klinkt goed ja! Was je roadie? Of groupie?
www.citizenm.comquote:En hoe "nieuw" kan een hotelconcept tegenwoordig nog zijn?
Leuk!quote:Op woensdag 2 april 2008 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sinds maandag officieel bevriend met.![]()
[..]
www.citizenm.com
rond de 60¤ per nachtquote:Op woensdag 2 april 2008 21:30 schreef wonderer het volgende:
En dat hotel ziet er wel interessant uit. Hopelijk is het echt "affordable". Lijkt me vooral handig bij vroege vluchten enzo.
Euh hoezo?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Reminds me, ik moet nog douchen.
Zat hier niet iemand die stage liep op een basisschool of zo?
een zwemslip of een zwemboxerquote:Op woensdag 2 april 2008 22:18 schreef Zakje het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk een zwembroek gevonden, hij is dan wel niet helemaal naar mijn zin, maar ik heb in ieder geval een zwembroek...
Een strakke zwemboxer, alhoewel hij niet echt strak is, ze zijn echt niet in mijn maat te krijgenquote:
Misschien zoiets proberen?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:31 schreef Zakje het volgende:
[..]
Een strakke zwemboxer, alhoewel hij niet echt strak is, ze zijn echt niet in mijn maat te krijgen.
Dat zou me heel slecht staan, ik heb daar de bouw niet voor , maar wel een leuk ideequote:Op woensdag 2 april 2008 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien zoiets proberen?
[ afbeelding ]
'k Heb straks een paar proeflezers uit groep vijf nodigquote:
Ik denk ook niet dat lang haar je zou staan, nee.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:49 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat zou me heel slecht staan, ik heb daar de bouw niet voor , maar wel een leuk idee.
Kinder afdeling proberenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:31 schreef Zakje het volgende:
[..]
Een strakke zwemboxer, alhoewel hij niet echt strak is, ze zijn echt niet in mijn maat te krijgen.
Dat is niet echt lang haarquote:Op woensdag 2 april 2008 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat lang haar je zou staan, nee.
Oooow zo... euhm... naa ben eigenlijk al klaar met stage... heb in principe mijn onderwijsbevoegdheid binnenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
'k Heb straks een paar proeflezers uit groep vijf nodig
Ik weet sowieso niet echt meer wat ik met mijn figuur aan moet qua zwemkleding, in een wijde short steken mijn benen zo raar eronder uit, en in een iets strakker model......nouja...dat ziet er ook raar uit, ik ben bang dat mensen vreemde dingen gaan denken.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat lang haar je zou staan, nee.
Cool. Ga je solliciteren dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oooow zo... euhm... naa ben eigenlijk al klaar met stage... heb in principe mijn onderwijsbevoegdheid binnen
Wat moeten ze denken dan? Dat je anorexia hebt?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:04 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik weet sowieso niet echt meer wat ik met mijn figuur aan moet qua zwemkleding, in een wijde short steken mijn benen zo raar eronder uit, en in een iets strakker model......nouja...dat ziet er ook raar uit, ik ben bang dat mensen vreemde dingen gaan denken.
Jij wil gewoon nieuw rukmateriaal.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:13 schreef Weemz het volgende:
Tja, als je wilt dat we een mening geven moeten we wel even kunnen kijken hoe het eruit ziet natuurlijk
Paar kilootjes aankomen en het ziet er heel goed uitquote:Op woensdag 2 april 2008 23:04 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik weet sowieso niet echt meer wat ik met mijn figuur aan moet qua zwemkleding, in een wijde short steken mijn benen zo raar eronder uit, en in een iets strakker model......nouja...dat ziet er ook raar uit, ik ben bang dat mensen vreemde dingen gaan denken.
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jij wil gewoon nieuw rukmateriaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap Samquote:Op woensdag 2 april 2008 23:32 schreef samjustme het volgende:
Klote heb hevige griep en kan niet vrij krijgen nog eff gelukkig en dan is het weekend, het is alleen vervelend. Mijn ogen doen zeer, heb keelpijn, koorts en rillingen en daarnaast nog midden maandafsluiting zitten. Ik ga maar verder doorslapen moet morgen om 7.30 uiterlijk beginnen.
@CDP success met je nieuwe baan!
Nou, spui die mening maar, wat denk je als je iemand met dit figuur over het strand ziet lopen?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:13 schreef Weemz het volgende:
Tja, als je wilt dat we een mening geven moeten we wel even kunnen kijken hoe het eruit ziet natuurlijk
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:31 schreef Weemz het volgende:
Nee hoor...
I don't wanna know.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
WHAT DE FUCKIGN NEUKKK?????quote:Op woensdag 2 april 2008 23:37 schreef Zakje het volgende:
Nou, spui die mening maar, wat denk je als je iemand met dit figuur over het strand ziet lopen?
[ afbeelding ]
Please eat something!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:37 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nou, spui die mening maar, wat denk je als je iemand met dit figuur over het strand ziet lopen?
[ afbeelding ]
thank youquote:
Dat je anorexia hebt.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:37 schreef Zakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ben het helemaal met Sam en anderen eens, alsjeblieft doe er wat aan dit is niet gezond. Je bent een leuke gast dus een paar kilo kunnen er best bij.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:37 schreef Zakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet ook niet goed wat ik ermee aan moet eigenlijk, ik probeer soms wel wat aan te komen, maar eten is gewoon heel moeilijk voor mij.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat je anorexia hebt.
Jezus John... Dit is ongezond.
Mijn god, als je denkt dat anderen dit mooi vinden, heb je het mis. Doe hier wat aan, het ziet er niet uitquote:Op woensdag 2 april 2008 23:37 schreef Zakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt écht wel meer kilo's nodig.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:56 schreef Zakje het volgende:
Dus........als er iemand wat tips heeft om een kilo of 1-2 aan te komen voor de komende zomer, laat het me weten.
eerder 10-15 kilo hee...quote:Op woensdag 2 april 2008 23:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik weet ook niet goed wat ik ermee aan moet eigenlijk, ik probeer soms wel wat aan te komen, maar eten is gewoon heel moeilijk voor mij.
Ten eerste heb ik altijd zo snel het gevoel dat ik echt tot de nok toe vol zit, terwijl ik dan niet erg veel gegeten heb, ten tweede heb ik een vreemde relatie met voedsel, ik geniet er niet van, ik hap, kauw en slik, de smaak kan me niet zoveel schelen, daarom snoep ik eigenlijk nooit, en drink ik haast geen frisdrank.
Dus........als er iemand wat tips heeft om een kilo of 1-2 aan te komen voor de komende zomer, laat het me weten.
Dus gewoon wat ik doequote:Op woensdag 2 april 2008 23:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
eerder 10-15 kilo hee...
gewoon naar de mac, afhaalchinees en de rest van de meuk! eten!
Dan word ik dus ziek, als ik 2 dagen geen verse groenten bij het avondeten heb gegeten, durf ik er vergif op in te nemen dat ik weer iets vervelends als een ontstoken oog/impetigo/koortslip krijgquote:Op woensdag 2 april 2008 23:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
eerder 10-15 kilo hee...
gewoon naar de mac, afhaalchinees en de rest van de meuk! eten!
Beter dan een hartaanval wat je binnenkort zult krijgen als je zo doorgaat...quote:Op donderdag 3 april 2008 00:01 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dan word ik dus ziek, als ik 2 dagen geen verse groenten bij het avondeten heb gegeten, durf ik er vergif op in te nemen dat ik weer iets vervelends als een ontstoken oog/impetigo/koortslip krijg.
Ik denk niet dat je de hulp kan krijgen hier die jij nodig hebt maar gewoon een paar tipsquote:Op woensdag 2 april 2008 23:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik weet ook niet goed wat ik ermee aan moet eigenlijk, ik probeer soms wel wat aan te komen, maar eten is gewoon heel moeilijk voor mij.
Ten eerste heb ik altijd zo snel het gevoel dat ik echt tot de nok toe vol zit, terwijl ik dan niet erg veel gegeten heb, ten tweede heb ik een vreemde relatie met voedsel, ik geniet er niet van, ik hap, kauw en slik, de smaak kan me niet zoveel schelen, daarom snoep ik eigenlijk nooit, en drink ik haast geen frisdrank.
Je weerstand is naar de klote. Je hebt een dietist nodig. Wat jij beschrijft komt dus in de buurt van een eetstoornis als anorexia. Naar je huisarts, hup.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:01 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dan word ik dus ziek, als ik 2 dagen geen verse groenten bij het avondeten heb gegeten, durf ik er vergif op in te nemen dat ik weer iets vervelends als een ontstoken oog/impetigo/koortslip krijg.
Misschien, maar ik probeer het liever eerst zelf, en nu ga ik lekker slapenquote:Op donderdag 3 april 2008 00:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je weerstand is naar de klote. Je hebt een dietist nodig. Wat jij beschrijft komt dus in de buurt van een eetstoornis als anorexia. Naar je huisarts, hup.
ga godverdomme es naar de mac jaquote:Op woensdag 2 april 2008 23:37 schreef Zakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal ik anders een afspraak voor je maken? dit is echt ernstig, dat moet je je wel realiseren. En een huisarts wil je alleen maar helpen.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:15 schreef Zakje het volgende:
[..]
Misschien, maar ik probeer het liever eerst zelf, en nu ga ik lekker slapen, ik ben echt doodmoe. Trusten
Nou... ik moet de pabo nog wel afmaken... dus dat is de eerste bezigheid de komende tijd. Verder hoef ik nog niet zo nodig.quote:
wat voor een advies is dit ? de mac is echt geen oplossing voor dit probleem sorry maar probeer eens een normaal antwoord te gevenquote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:37 schreef Zakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
huh... hoezo moert dat dan? ervaring opdoen?quote:Op donderdag 3 april 2008 00:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou... ik moet de pabo nog wel afmaken... dus dat is de eerste bezigheid de komende tijd. Verder hoef ik nog niet zo nodig.
Eigenlijk voel ik me te goed om eerst 25 weken in te vallen voordat ik een vaste baan heb. 25 weken houdt dus in dat ik 25x5 dagen moet invallen. Dat kunnen dus ook 40 weken zijn met 3 a 4 dagen.. of nog langer...
En die onzekerheid is me te groot. Ik ga daarvoor geen vaste baan opzeggen.
Alsof een advies van 't forum uberhaupt werkt. Alsof wij tot hem doordringen.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat voor een advies is dit ? de mac is echt geen oplossing voor dit probleem sorry maar probeer eens een normaal antwoord te geven
whoa dude.. hoe eerder je hulp zoekt hoe makkelijker het te fixen is, en like I said eerder, een psychoLOOG kan geen fuck met je doen wat je niet wilt, (een psychiater eiglk ook niet) dus ...!quote:Op donderdag 3 april 2008 00:15 schreef Zakje het volgende:
[..]
Misschien, maar ik probeer het liever eerst zelf, en nu ga ik lekker slapen, ik ben echt doodmoe. Trusten
Omdat andere gegadigden voor mij dat ook hebben moeten doen (ivm een lerarenoverschot) en zij dus eerst aan een baan geholpen moeten worden.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
huh... hoezo moert dat dan? ervaring opdoen?
Ga je de Ikea verlatenquote:Op donderdag 3 april 2008 00:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat andere gegadigden voor mij dat ook hebben moeten doen (ivm een lerarenoverschot) en zij dus eerst aan een baan geholpen moeten worden.
En inderdaad de ervaring zal daarin ook meespelen. Ik zou op deze manier natuurlijk heel veel scholen leren kennen en de directie van die diverse scholen leert ook heel makkelijk mij kennen.
Als je gewoon gevarieerd eet elke dag, ben je al een stap verder. En dan geen muizenporties, maar gewone normale mensen porties. En calorietjes tellen. In positieve zin... hoemeer hoe beterquote:Op donderdag 3 april 2008 00:44 schreef Manias het volgende:
[..]
whoa dude.. hoe eerder je hulp zoekt hoe makkelijker het te fixen is, en like I said eerder, een psychoLOOG kan geen fuck met je doen wat je niet wilt, (een psychiater eiglk ook niet) dus huppakee!
maar je kan ook gewoon wel groente eten en daarna een extra mars ofzoof een heel stuk meer vlees
haha hoezo? Ik ben niet met IKEA getrouwd of zo...quote:
wie ben jij?quote:Op donderdag 3 april 2008 00:44 schreef Manias het volgende:
[..]
whoa dude.. hoe eerder je hulp zoekt hoe makkelijker het te fixen is, en like I said eerder, een psychoLOOG kan geen fuck met je doen wat je niet wilt, (een psychiater eiglk ook niet) dus huppakee!
maar je kan ook gewoon wel groente eten en daarna een extra mars ofzoof een heel stuk meer vlees
Hij wilde korting.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
haha hoezo? Ik ben niet met IKEA getrouwd of zo...
Als ik jou naam zie is het eerst wat ik denk altijd IKEAquote:Op donderdag 3 april 2008 00:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
haha hoezo? Ik ben niet met IKEA getrouwd of zo...
lol!quote:Op donderdag 3 april 2008 00:49 schreef Cahir het volgende:
[..]
wie ben jij?
-edit na foboloeren-
je lijkt best op ang3l lol
ja inderdaad, gewoon weer leren eten is een grote stap.. dat je maag dat weer kan en wil enzo..quote:Op donderdag 3 april 2008 00:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als je gewoon gevarieerd eet elke dag, ben je al een stap verder. En dan geen muizenporties, maar gewone normale mensen porties. En calorietjes tellen. In positieve zin... hoemeer hoe beter
alsof die opmerking van jou echt helptquote:Op donderdag 3 april 2008 00:43 schreef Cahir het volgende:
[..]
Alsof een advies van 't forum uberhaupt werkt. Alsof wij tot hem doordringen.
Geen van allen helpt, alleen zal die van mij meer opvallen.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
alsof die opmerking van jou echt helpt
Overschot? Ik leer steeds meer hier... ik dacht dat er een enorm tekort was aan leraren?quote:Op donderdag 3 april 2008 00:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat andere gegadigden voor mij dat ook hebben moeten doen (ivm een lerarenoverschot) en zij dus eerst aan een baan geholpen moeten worden.
En inderdaad de ervaring zal daarin ook meespelen. Ik zou op deze manier natuurlijk heel veel scholen leren kennen en de directie van die diverse scholen leert ook heel makkelijk mij kennen.
Nou kijk het zit zo...quote:Op donderdag 3 april 2008 01:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Overschot? Ik leer steeds meer hier... ik dacht dat er een enorm tekort was aan leraren?
Ik had het hoogste cijfer voor de rekentoets bij mij in de klas...quote:Op donderdag 3 april 2008 01:34 schreef wonderer het volgende:
Oooh. Crisis, wat een situatie...
Kom lekker hier werkenOok een tekort, vooral aan slimme mensen (of haalde jij die rekentoets ook niet?
).
Wat is er zo hylarisch?quote:
kom maar een paar weken hier, dan zorg ik dat er weer wat spek op die botten komtquote:Op woensdag 2 april 2008 23:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
soms kun jij zo onverwacht wijs uit de hoek komenquote:Op donderdag 3 april 2008 00:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de hulp kan krijgen hier die jij nodig hebt maar gewoon een paar tips
Zie eten niet als een noodzaak, eet met vrienden en maak het een sociale bezigheid zodat je er niet veel over nadenkt
Probeer meerdere malen per dag te eten, de onzin over 3 maaltijden kun je even overslaan.
Je hoeft geen frisdrank te drinken maar drink geen water als vervanging van voedsel
Probeer wel de smaak van voedel te waarderen, ga bij jezelf na waar je van geniet en probeer dit uit te breiden. Er is een grote variatie in voedsel
Maarl als dit doorgaat probeer een dietist, die zijn er niet alleen om af te vallen .
succes en kus
niet zo gemeen wizarddragonquote:
je krijgt zelfs een eigen pc met internetverbinding op je kamerquote:Op donderdag 3 april 2008 06:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kom maar een paar weken hier, dan zorg ik dat er weer wat spek op die botten komt
ik heb in de oorlog zoveel kinderen moeten bijvoederen
en mijn blowkids hebben het ook niet slecht, daarbij komt van hieruit is het maar een half uurtje naar tilburg
je krijgt een aparte kamer met slot, dus laat hier niemand flauwe opmerkingen over maken
ik zal je leren genieten van eten
Gadverdamme wat afstotelijkquote:Op woensdag 2 april 2008 23:37 schreef Zakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
* Cazman gaat dat morgenvroeg doen. Alleen hoeft Caz niet op de snooze te drukken. Werken op vrijdag is niksquote:Op donderdag 3 april 2008 08:03 schreef Ang3l het volgende:
Wat heerlijk als hij eerder naar z'n werk moet dan jij en je dus (terwijl hij al hevig staat te ploeteren in de badkamer) nog 10x op de snooze kan rammen
Dat kan ik ook bijna, als ik m'n buik flink intrek en m'n borstkas omhoog hijs.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:37 schreef Zakje het volgende:
[ afbeelding ]
En dat leek mij al onmogelijk maar soms komt er wel eens iemand....quote:Op donderdag 3 april 2008 07:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gadverdamme wat afstotelijk
Dit is echt geen hip waif figuur meer zoals jij het met tekst omschreef. Met de foto erbij is pas echt te zien hoe extreem ver je het doordrijft tot op het ongezonde af. Geen wonder dat je ziek wordt na 1 dag geen groenten,.... je kunt ook geen weerstand hebben met zo'n lijf! Zelfs IK ben nog dikker!
Ik ben gewoon heel dun, maar (hopelijk) nog niet afstotelijk eng ziekelijk mager. Die foto was gewoon scary! Bij mij zit er tenminste nog IETS van spier en vet aan (ik mocht gister van Sebas niet met mijn blokjesbuik patsenquote:Op donderdag 3 april 2008 09:40 schreef Cazman het volgende:
[..]
En dat leek mij al onmogelijk maar soms komt er wel eens iemand....
* Cazman houdt van heel dun.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel dun, maar (hopelijk) nog niet afstotelijk eng ziekelijk mager. Die foto was gewoon scary! Bij mij zit er tenminste nog IETS van spier en vet aan (ik mocht gister van Sebas niet met mijn blokjesbuik patsen). Ik krijg dat niet voor mekaar zo, zelfs niet als ik (zoals DM zegt) m'n adem inhou en borstkas omhoog trek. M'n ribben kun je wel zien, maar zo erg?
Scaaaaaaaaaaaary spice girl.
Vraag me af hoe 't eruit ziet als ie zich gewoon ontspant, en met een andere (minder slagschaduw) belichting, zodat de ribben niet zo worden geaccentueerd. Ziet er m.i. toch een beetje uit alsof ie met opzet z'n buik intrekt enzo.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:44 schreef Ang3l het volgende:
zelfs niet als ik (zoals DM zegt) m'n adem inhou en borstkas omhoog trek. M'n ribben kun je wel zien, maar zo erg?
Hey zwager!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:11 schreef Manias het volgende:
Zwager!alles flex? we moeten ei'k nog steeds een keer wat gaan doen met zn 4en
(Ang3l has a booojfrenttt ang3l has a bojjjfrentttt)
hmm ja en wij met elkaar .. nou ja anders dan zetten we wel een bord tussen die twee in en dan heb je voor de rest genoeg gesprekscombinaties?quote:Op donderdag 3 april 2008 10:18 schreef Cazman het volgende:
[..]
Hey zwager!
Als je dat voor mekaar krijgt bij die broertjes is het een wonder. Jij kan goed opschieten met mijn bitch en ik met jouw bitch (geloof ik). Maar ze zeggen vrij weinig tegen elkaar lijkt me altijd.
Heeft Ang3l weer een nieuwe bitch?
Goed idee. Die 2 hebben nog steeds een vendette van jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren oud volgens mij. Maar goed, van der Veldes zijn erg goed in dingen hatenquote:Op donderdag 3 april 2008 10:20 schreef Manias het volgende:
[..]
hmm ja en wij met elkaar .. nou ja anders dan zetten we wel een bord tussen die twee in en dan heb je voor de rest genoeg gesprekscombinaties?haha
![]()
ja ang3l heeft een nieuwe maar is eeeeeeeeeecht niet verliefd ahum ahum
ja nogalquote:Op donderdag 3 april 2008 10:25 schreef Cazman het volgende:
[..]
Goed idee. Die 2 hebben nog steeds een vendette van jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren oud volgens mij. Maar goed, van der Veldes zijn erg goed in dingen haten.
Hoe kan je nou een nieuwe hebben en niett verliefd zijn. Is het dan een few nights stand?
Missxhien gaan ze het wel begrijpen dat het niet anders kan op ten duur. Als wij bv. eerst lol maken en als ze dan op ten duur vragen waarom ze nooit meemogen vertellen, dat ze eerst maar eens met elkaar moeten leren omgaan of iets dergelijksquote:Op donderdag 3 april 2008 10:28 schreef Manias het volgende:
[..]
ja nogalzijn eeeeeerg makkelijk in het "nee hoor laat maar!" gedoe ;p maar het gaat al een stuk beter dan vroeger! (door ons denk ik
) we make them happy en dat maakt hun minder chagrijnig tov elkaar ?
ja dat vraag ik me ook wel afvolgens mij is ie sterk in denial
Ja da's een goeiequote:Op donderdag 3 april 2008 10:31 schreef Cazman het volgende:
[..]
Missxhien gaan ze het wel begrijpen dat het niet anders kan op ten duur. Als wij bv. eerst lol maken en als ze dan op ten duur vragen waarom ze nooit meemogen vertellen, dat ze eerst maar eens met elkaar moeten leren omgaan of iets dergelijks
Angdrietjeje is ineens wel heel stil.
Klinkt goedquote:Op donderdag 3 april 2008 10:36 schreef Manias het volgende:
[..]
Ja da's een goeieIk ga in mei op stap met ang3l vlarp en desmond.. wanna come?
dan volgen die twee zuurpruimen later wel ooit es
hahhaha :p ja kijk naar ang3l.. saaie muts zegt niks!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:42 schreef Cazman het volgende:
[..]
Klinkt goed. Zie ik die figuren ook eens
. IK hoop dat ze eens volgen. Ze kunnen soms zo saai zijn
Inderdaad, hij doet vast alsof ie aan het werk is of zoquote:Op donderdag 3 april 2008 10:54 schreef Manias het volgende:
[..]
hahhaha :p ja kijk naar ang3l.. saaie muts zegt niks!
I heard that!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:54 schreef Manias het volgende:
[..]
hahhaha :p ja kijk naar ang3l.. saaie muts zegt niks!
Ijskoningin?? Gerard Joling imitatie?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I heard that!![]()
En ik heb niet WEER een nieuwe bitchBen al ruim 2,5 jaar single hoor!
En een ijskoningin wordt NIET verliefd!
Jan Paparazziquote:Op donderdag 3 april 2008 11:47 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ijskoningin?? Gerard Joling imitatie?
Sta je al 2,5 jaar droog?? nijks gekust en zo?
Nee ik knal niet met m'n ster op het ijsquote:Op donderdag 3 april 2008 11:47 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ijskoningin?? Gerard Joling imitatie?
Zeg, 2,5 jaar single is iets anders dan 2,5 jaar droog he!quote:Sta je al 2,5 jaar droog?? nijks gekust en zo?
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik knal niet met m'n ster op het ijs
Maar mensen verwijten me nogal eens dat ik een ijskoningin kan zijn. Zoals die teef uit Narnia. Niemand toelaten etc qua relatie. Terwijl ik t.o.v. vrienden heel erg open en lief ben kan ik t.o.v. love interests echt heel hooghartig en koud doen.
Dat verwijt kreeg ik dus ook van Sebas
[..]
Zeg, 2,5 jaar single is iets anders dan 2,5 jaar droog he!
Ik hou 2,5 week droog nog niet eens uit!
Knap. Ben je een jumper?quote:Op donderdag 3 april 2008 13:25 schreef Cybart het volgende:
[..]
had....idd
nu ben ik opeens in eindhoven
Eggiewelquote:Op donderdag 3 april 2008 10:29 schreef Manias het volgende:
[..]
wizarddragon = desmond ;p dragonwizard = niet desmond
ben inderdaad alweer terug gesprongenquote:Op donderdag 3 april 2008 13:38 schreef Cazman het volgende:
[..]
Knap. Ben je een jumper?
Je hebt wat kleren aangetrokken hoop ik of loop je daar nog rustig in je boxer en je desktop rond?
deden sommige anderen dat maar welquote:Op donderdag 3 april 2008 14:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
ben inderdaad alweer terug gesprongen
na de welverdiende iced-machiato!
natuurlijk in mn boxer...
ik bedoel, ik kan mijn lichaam toch niet alleen voor mezelf houden!
[Bart gaat serieus modus]quote:Op donderdag 3 april 2008 14:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
deden sommige anderen dat maar wel.
Groot gelijk. Gewoon showen die hapquote:Op donderdag 3 april 2008 14:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
ben inderdaad alweer terug gesprongen
na de welverdiende iced-machiato!
natuurlijk in mn boxer...
ik bedoel, ik kan mijn lichaam toch niet alleen voor mezelf houden!
Nu alleen nog de hulp aannemen en gauw wat eten en spieren kweken. Pompen dat lijf. klasgenootje van me eet ook heel weinig. Hij's erg vaak ziek en valt soms flauw, maar daarentegen is ie ook niet zo mager als zakje. (wel een erg lekker ding die klasgenoot van mequote:Op donderdag 3 april 2008 15:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
[Bart gaat serieus modus]
Ik vind het knap van Zakje dat ie de foto heeft durven posten
heb je denk ik toch moed voor nodig.
ik bedoel het is mischien wel de eerste stap in de erkenning van een probleem
[/Bart gaat serieus modus]
doe je mee?quote:
ja, dat is een grote volgende stap natuurlijk.quote:Nu alleen nog de hulp aannemen en gauw wat eten en spieren kweken. Pompen dat lijf. klasgenootje van me eet ook heel weinig. Hij's erg vaak ziek en valt soms flauw, maar daarentegen is ie ook niet zo mager als zakje. (wel een erg lekker ding die klasgenoot van me)
Tuurlijkquote:
ff zoeken. Wordt lastig. Zit op me stageplek (defensie) dus dá's lastig foto's zoeken.quote:ja, dat is een grote volgende stap natuurlijk.
het lijkt me inderdaad ook helemaal niet goed voor je weerstand.
erg vaak ziek zijn en flauwvallen, lijkt me ook geen pretje...
en of het een lekker ding is bepalen wij graag mee... foto's aub![]()
haha
ik had het niet eens over zakjequote:Op donderdag 3 april 2008 15:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
zo, dat ging makkelijkquote:
ja, goed gekeurd !!!quote:ff zoeken. Wordt lastig. Zit op me stageplek (defensie) dus dá's lastig foto's zoeken.
Ah hij heeft Hyves: http://stefbeckers.hyves.nl
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:Op donderdag 3 april 2008 15:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik had het niet eens over zakje.
want ik vind het ook wel knap dat hij nu zelf een probleem detecteert en aangeeft dat hij er iets aan wil veranderen. is knap!
Nu samjustme nog die moet ontdekken dat er knappere en leukere mensen dan justin timberlake zijn en hoppa!
I eat boundaries for breakfast!quote:Op donderdag 3 april 2008 15:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat
zijn er leukere mensen dan JT????
damn...
je gaat te ver Jer....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och een beetje heen en weer jumpen in een boxer. Men doet dat wel vakerquote:
Hij probeert altijd wat stoer te doen. Dat maakt een zoooooooooooooooo schattig.quote:[..]
ja, goed gekeurd !!!
Ze liggen vast in een map wat je normaal niet zou bedenken dat ze daar in zouden liggen omdat daar normaal andere dingen in liggen.quote:gvd mn gegevens van de woningbouw vereniging kwijt... grrrz
helaas ken ik die "men" dan weer nietquote:Op donderdag 3 april 2008 15:43 schreef Cazman het volgende:
[..]
Och een beetje heen en weer jumpen in een boxer. Men doet dat wel vaker
dat proberen hequote:Hij probeert altijd wat stoer te doen. Dat maakt een zoooooooooooooooo schattig.![]()
ja, inmiddels gevonden, inderdaad waar ik ze niet verwacht had te vindenquote:Ze liggen vast in een map wat je normaal niet zou bedenken dat ze daar in zouden liggen omdat daar normaal andere dingen in liggen.
als mensen tenminste dezelfde mening delenquote:Op donderdag 3 april 2008 16:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe, ach blijf altijd wel redelijk hoor.
andermans meningen zijn ook goedquote:Op donderdag 3 april 2008 16:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
als mensen tenminste dezelfde mening delen
en ja (menig) [homo]-user, Jerre heeft het over jou!!!!quote:Op donderdag 3 april 2008 16:04 schreef Jerruh het volgende:
[..]
andermans meningen zijn ook goed.
ik ben alleen niet zo van de ongefundeerde oneliners die je dan per se ook goed moet vinden...
Ik vind er niks knaps aan. Ik heb eerder het gevoel dat het posten van de foto niets te maken had met erkennen van een probleem, aangezien er iedere keer in iedere post vanaf druipt hoe zeer hij tevreden is met zichzelf en hoe zeer hij zijn jongensachtige waif-figuurtje in de strijd gooit bij het verslinden van de mannen.quote:Op donderdag 3 april 2008 15:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
mjah,quote:Op donderdag 3 april 2008 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind er niks knaps aan. Ik heb eerder het gevoel dat het posten van de foto niets te maken had meterkennen van een probleem, aangezien er iedere keer in iedere post vanaf druipt hoe zeer hij tevreden is met zichzelf en hoe zeer hij zijn jongensachtige waif-figuurtje in de strijd gooit bij het verslenden van de mannen.
Alleen nu we dat "waif-figuurtje" in het echt gezien hebben en de (volgens mij erg unanieme) conclusie is dat het erg ziekelijk dun is zou ie ineens zijn probleem onder ogen zien en maar liefst "1 a 2 kg willen aankomen". Ach fok off! 1 a 2 kg bij willen komen bij een lichaam wat zo ondervoed is is GEEN erkenning van het probleem.
Spuit11, dat vroeg ik alquote:Op donderdag 3 april 2008 16:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
mjah,
daar is ook weer wat voor te zeggen inderdaad.
vraag me eigenlijk af wat zn real-life-omgeving er van vindt
we haten ook van jouquote:Op donderdag 3 april 2008 16:32 schreef Cairon het volgende:
ik haat jullie allemaal!
Maar Cazman haat ik net iets meer dan de rest...
Dat is dus het probleem.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind er niks knaps aan. Ik heb eerder het gevoel dat het posten van de foto niets te maken had met erkennen van een probleem, aangezien er iedere keer in iedere post vanaf druipt hoe zeer hij tevreden is met zichzelf en hoe zeer hij zijn jongensachtige waif-figuurtje in de strijd gooit bij het verslinden van de mannen.
Die worden zorgvuldig uitgekozen op hun mening, die zijn het alleen maar eens met hem, want anders zijn het geen echte vrienden, en als het geen echte vrienden zijn, dan hoef je ook niet te luisteren.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:14 schreef Cybart het volgende:
vraag me eigenlijk af wat zn real-life-omgeving er van vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |