Ik sta er ook achter. Maar het wordt veel als studeren maar een gedeelte is van waar je mee bezig bent. Daarnaast nog klussen in een appartement dat kompleet is verwaarloosd de laatste 50 jaar. Me enige collega op werk zit al 3 maanden in de ziektewet en kan ik weer opvangen. Kan ik em niet opvangen krijg ik gezeur van me baas, kan ik niet werken gezeur van anderen. enz enz enz enz enz enz enz.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:23 schreef Cybart het volgende:
[..]
en dat komt er nu uit, of was het eigenlijk al wel ff aan de orde?
en wat zit er zo tegen dan nu opeens?
dacht dat je er juist achterstond, achter je studeren,
en dat je er juist blij mee was dat je het deed
tenminste dat was het verhaal wat je altijd tegen mij verteld als ik het ff gehad heb met (af)studeren
seems like growing upquote:Op maandag 31 maart 2008 23:27 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik sta er ook achter. Maar het wordt veel als studeren maar een gedeelte is van waar je mee bezig bent. Daarnaast nog klussen in een appartement dat kompleet is verwaarloosd de laatste 50 jaar. Me enige collega op werk zit al 3 maanden in de ziektewet en kan ik weer opvangen. Kan ik em niet opvangen krijg ik gezeur van me baas, kan ik niet werken gezeur van anderen. enz enz enz enz enz enz enz.
Haaaaaaj Cazzzje! *springt in nek*quote:Op maandag 31 maart 2008 23:12 schreef Cazman het volgende:
Misschien word ik toch een beetje helemaal gek van studeren... ARGH!!! enz.
Ik verdeel al heel me leven mijn energie. en dat appartement is erg leuk, 'tis alleen wel 2,5 uur reizen elke keer als ik er moet werken en dat enz enz enz enz is niet voor niks, Dat zijn nog andere dingen waar ik mee bezig ben. Ik krijg wel vertraging op school ben ik bang voor. Maar goed we zien wel. Ik pas me wel aanquote:Op maandag 31 maart 2008 23:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
seems like growing up
als zakje al een burn out heeft dankzij een outfit crisis....
dan ben jij nu dood...
ik snap het wel.
studeren werkt zolang je er niet zoveel naast te doen hebt
zodra je andere dingen hebt die ook leuk zijn, of waar je iets aan hebt, en je moet je energie gaan verdelen
dan zie je al snel dat school niet zo bijster interesant of leuk, hoeft te zijn
nouja wat ik bedoel is, dat appartement is je toekomst, dat wordt jou (en joost z'n) ding.
daar pluk je nu vruchten van, is cool, heb je wat aan...
en school, ja dat is school, elke dag hetzelfde,
je ziet er geen directe win-situatie in...
is lastig, I see
you can do is Cas!
snap, ff niet bij nagedacht ookquote:Op maandag 31 maart 2008 23:34 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik verdeel al heel me leven mijn energie.
het is gewoon allemaal ff teveel dingen die aandacht behoeven op het moment eigenlijk?quote:en dat appartement is erg leuk, 'tis alleen wel 2,5 uur reizen elke keer als ik er moet werken en dat enz enz enz enz is niet voor niks, Dat zijn nog andere dingen waar ik mee bezig ben. Ik krijg wel vertraging op school ben ik bang voor. Maar goed we zien wel. Ik pas me wel aan
Ja tuurlijk, minstens met gesop en geswaffelquote:Op maandag 31 maart 2008 23:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
toch wel met kwijl en kwispellen en zo?
You ain't nevah gonna forget that, are ya?quote:
geswaffel....quote:Op maandag 31 maart 2008 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, minstens met gesop en geswaffel
proest, nog even en we gaan zeggen dat we zelfs roel nog een warm hart toedragenquote:Op maandag 31 maart 2008 23:42 schreef Cairon het volgende:
jezus wat een carebear meuk hier zeg...
je zou zo nog denken dat de mensen hier elkaar leuk en aardig en sympathiek vinden.
Dat klopt. Ik moet er nog steeds om lachenquote:Op maandag 31 maart 2008 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You ain't nevah gonna forget that, are ya?
lijkt me misschien wel een goed idee. maar alles lijkt belangrijk nu lolquote:Op maandag 31 maart 2008 23:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
snap, ff niet bij nagedacht ook
[..]
het is gewoon allemaal ff teveel dingen die aandacht behoeven op het moment eigenlijk?
mischien dan toch tijd om sommige dingen meer aandacht te geven, andere minder, en kijken hoe je dan een soort van vaste indeling kan krijgen van je week?
Welke workshopgroep zit je?quote:Op maandag 31 maart 2008 20:47 schreef Ang3l het volgende:
Pfff, net terug van 't Humanitas-project "Radicaal, doe ff normaal".
Dat wordt best wel heftig en heel erg tijdrovend
Maaaaaaaaar ik denk wel dat ik gewoon mee blijf doen
(ook al ben ik VERUIT de oudste)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |