Hilarischquote:Op maandag 31 maart 2008 17:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dude! je kan beter, ik weet het gewoon zeker!
quote:
Ik heb ook nog wat staan...quote:Op maandag 31 maart 2008 18:59 schreef creno het volgende:
Nee, dit is de afwas na die afwas waarover ik het vorige keer had, maar goed, ik zal me maar eens richting de keuken begeven
in de samenvattingsaflevering zei hij "It's a tranny mess"quote:Op maandag 31 maart 2008 19:09 schreef Cairon het volgende:
topic titel is so verkeerd.
Fierce
Hot mess
Hot tranny mess
Ferosh
Hot mess tranny ferosha!
eindelijk, die irritante avatar van je is wegquote:Op maandag 31 maart 2008 18:56 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hilarisch
[..]
![]()
Bij fierness moet ik altijd aan Miss Jay van ANTM denken.
omdat ik het ook allemaal heb gezienquote:Op maandag 31 maart 2008 19:25 schreef Cairon het volgende:
waarom oh waarom heb ik alle afleveringen van project Runway gezien!?
Ja, zijn bezig in seizoen 3. Vanavond om half 10 de story so far, een terugblik (dus die roddelafleveringquote:Op maandag 31 maart 2008 19:46 schreef Jerruh het volgende:
is seizoen2 trouwens wel in nederland uitgezonden!?.
ik kan je één ding vertellen: dat wordt een heftige uitzendingquote:Op maandag 31 maart 2008 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, zijn bezig in seizoen 3. Vanavond om half 10 de story so far, een terugblik (dus die roddelaflevering). \
Hij is niet super, lelijk gaat te ver.quote:Op maandag 31 maart 2008 20:13 schreef Cairon het volgende:
hij is lelijk!
Een grote misvormde neus
bleek
een mager lichaam en een te groot hoofd.
Vettig haar dat niet zit
perma wallen onder z'n ogen.
Hij lijkt op een fri-fra-frekking junk in het Vondelpark!
wats dat?quote:
ben je 24/7 op gay.nlquote:Op maandag 31 maart 2008 20:50 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Okay, vooruit... Soms zijn bakkebaarden wél toegestaan.
'k Zou je bijna voor nep-homo uitmaken als ik niet beter wist.quote:
Als ik aan 't internetten ben, heb ik bijna altijd gay.nl en fok open in een tabjequote:ben je 24/7 op gay.nl
juist ja, die functie hebben ze toch niet voor niets aan Morzilla en IE toegevoegdquote:Op maandag 31 maart 2008 21:13 schreef DennisMoore het volgende:
Als ik aan 't internetten ben, heb ik bijna altijd gay.nl en fok open in een tabje.
quote:Op maandag 31 maart 2008 21:11 schreef Cairon het volgende:
ik vind de nieuwe stijl wel wat hebben... volwassener.
Die is inderdaad leukquote:Op maandag 31 maart 2008 20:50 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Okay, vooruit... Soms zijn bakkebaarden wél toegestaan.
je zit er ff doorheen of wat is t?quote:Op maandag 31 maart 2008 23:12 schreef Cazman het volgende:
Misschien word ik toch een beetje helemaal gek van studeren... ARGH!!! enz.
en dat komt er nu uit, of was het eigenlijk al wel ff aan de orde?quote:Op maandag 31 maart 2008 23:16 schreef Cazman het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk. Een half jaar of hell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |