Je zat toch al bij 1quote:Op zondag 30 maart 2008 22:03 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat eerste dan maar, ik ben echt doodsbang voor psychologen en psychiaters.
le drama! wat kunnen ze je nou aandoen! teveel over jezelf praten? :pquote:Op zondag 30 maart 2008 22:03 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat eerste dan maar, ik ben echt doodsbang voor psychologen en psychiaters.
Ik meen het, ik wou zaterdag mijn kledingkast bevoorraden voor het nieuwe seizoen, normaal gesproken 1 van mijn favoriete bezigheden, maar ik deed er 4,5 uur over om welgeteld 1 outfit te kopen ( incluis accessoires ) , en uitgaan was helemaal een ramp.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jezus kind, doe niet zo dramatisch
Je leven begint pas net
Ik ben echt als de dood dat ze iets ontdekken om me vervolgens in één of andere kliniek op te bergen, en ja, ik weet dat dat heel raar klinkt, maar het is nou eenmaal zo.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:15 schreef Manias het volgende:
[..]
le drama! wat kunnen ze je nou aandoen! teveel over jezelf praten? :p
Misschien begint je onderbewustzijn te begrijpen dat er meer in het leven is dan kleding, uiterlijk en de Palace?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik meen het, ik wou zaterdag mijn kledingkast bevoorraden voor het nieuwe seizoen, normaal gesproken 1 van mijn favoriete bezigheden, maar ik deed er 4,5 uur over om welgeteld 1 outfit te kopen ( incluis accessoires ) , en uitgaan was helemaal een ramp.
We gingen naar de Palace, normaal gesproken ook 1 van mijn favoriete bezigheden, maar ik had het om de één of andere reden helemaal niet naar mijn zin. Het publiek stond me niet aan, de muziek kon me niet bekoren en om de één of andere reden bekroop me het gevoel dat het allemaal ontzettend lame was. Hopelijk gaat het de volgende beter
.
Je wordt echt niet zo snel in een kliniek gedumpt, dan moet je wel heel ver heen zijn hoorquote:Op zondag 30 maart 2008 22:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben echt als de dood dat ze iets ontdekken om me vervolgens in één of andere kliniek op te bergen, en ja, ik weet dat dat heel raar klinkt, maar het is nou eenmaal zo.
een psycholoog mag dat al helemaal niet, en een psychiater mag dat ook niet zomaarquote:Op zondag 30 maart 2008 22:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben echt als de dood dat ze iets ontdekken om me vervolgens in één of andere kliniek op te bergen, en ja, ik weet dat dat heel raar klinkt, maar het is nou eenmaal zo.
like, no way :|quote:Op zondag 30 maart 2008 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien begint je onderbewustzijn te begrijpen dat er meer in het leven is dan kleding, uiterlijk en de Palace?
Sommige lontjes zijn nu eenmaal kort...quote:Op zondag 30 maart 2008 22:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jezus kind, doe niet zo dramatisch
Je leven begint pas net
Dat denk ik niet niet, want met de outfit die ik bij elkaar heb weten te matchen ben ik echt ontzettend blij, dat dan weer welquote:Op zondag 30 maart 2008 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien begint je onderbewustzijn te begrijpen dat er meer in het leven is dan kleding, uiterlijk en de Palace?
there's more to life enzo ;p burnout is iets ernstiger ;pquote:Op zondag 30 maart 2008 22:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet niet, want met de outfit die ik bij elkaar heb weten te matchen ben ik echt ontzettend blij, dat dan weer wel.
Dat is ook wel zo, met teleurstellingen omgaan is nooit echt mijn sterkste punt geweestquote:Op zondag 30 maart 2008 22:28 schreef Manias het volgende:
[..]
there's more to life enzo ;p burnout is iets ernstiger ;p
Is er dan meer?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tyra would not agree!!quote:Op zondag 30 maart 2008 22:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, met teleurstellingen omgaan is nooit echt mijn sterkste punt geweest, ik zie gewoon graag dat alles leuk, vlot en vooral naar mijn zin verloopt
.
Helaas is het leven niet altijd leuk, 't is nou eenmaal zo...quote:Op zondag 30 maart 2008 22:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, met teleurstellingen omgaan is nooit echt mijn sterkste punt geweest, ik zie gewoon graag dat alles leuk, vlot en vooral naar mijn zin verloopt
.
Video is best wel funny, van emancipation of mimi heb ik zelfs 3 verschillende versies gekocht. Normale editie, speciale editie van normale editie en special editon/inclusief dvd.quote:
Ja, klinkt echt als een echte burn out, geen twijfel mogelijk.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik meen het, ik wou zaterdag mijn kledingkast bevoorraden voor het nieuwe seizoen, normaal gesproken 1 van mijn favoriete bezigheden, maar ik deed er 4,5 uur over om welgeteld 1 outfit te kopen ( incluis accessoires ) , en uitgaan was helemaal een ramp.
quote:Burn-out is het eindstadium van langdurige roofbouw op lichaam en geest, meestal door een combinatie van werk- en privéproblemen.
nou, ik heb er weinig verstand van hoor, maar het klinkt toch wel vrij ernstigquote:Op zondag 30 maart 2008 22:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ja. Duuuuiiiidelijk een burn-out!quote:Op zondag 30 maart 2008 22:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
We gingen naar de Palace, normaal gesproken ook 1 van mijn favoriete bezigheden, maar ik had het om de één of andere reden helemaal niet naar mijn zin. Het publiek stond me niet aan, de muziek kon me niet bekoren en om de één of andere reden bekroop me het gevoel dat het allemaal ontzettend lame was. Hopelijk gaat het de volgende beter
.
nu snap ik ook zijn tekst op msn... Zou je niet alvast beginnen met een kleine uitleg ipv wachten tot woensdag?quote:Op maandag 31 maart 2008 06:44 schreef Ang3l het volgende:
Nou. De eerste huwelijksperikelen dienen zich aan in Huize Angel
Werd me gisternacht door de telefoon verweten dat ik zo'n enorme ijskoningin ben en dat ie aan niets kan zien dat ik hem leuk/lief/aardig/sexy/geil vind en dat ik hem nooit bel.
Mja. Mijn vrienden weten bovenstaande wel. Die weten dat ik een ijskreng ben, dat ik Sebas erg leuk vind en dat ik inderdaad een teringhekel heb aan bellen. Ik vergeet alleen wel eens dat nieuwe mensen dat niet weten en daardoor dus de verkeerde signalen kunnen ontvangen.
"Normaal gesproken had ik al lang gedag gezegd. Ik bedoel, voor jou 10 anderen. Maar op de een of andere manier wil ik die 10 anderen niet. Ik zie alleen aan niets dat jij dat ook zo hebt, al moet je vast 10 anderen in de rij hebben staan voor je."
*kijkt buiten* Ik zie er geen 10 hoor..........
*zucht*
Woensdag maar even rechtzetten dan.
quote:Op maandag 31 maart 2008 06:44 schreef Ang3l het volgende:
Werd me gisternacht door de telefoon verweten dat ik zo'n enorme ijskoningin ben en dat ie aan niets kan zien dat ik hem leuk/lief/aardig/sexy/geil vind en dat ik hem nooit bel.
Mja. Mijn vrienden weten bovenstaande wel. Die weten dat ik een ijskreng ben, dat ik Sebas erg leuk vind en dat ik inderdaad een teringhekel heb aan bellen. Ik vergeet alleen wel eens dat nieuwe mensen dat niet weten en daardoor dus de verkeerde signalen kunnen ontvangen.
"Normaal gesproken had ik al lang gedag gezegd. Ik bedoel, voor jou 10 anderen. Maar op de een of andere manier wil ik die 10 anderen niet. Ik zie alleen aan niets dat jij dat ook zo hebt, al moet je vast 10 anderen in de rij hebben staan voor je."
*zucht*
Hmm... das minder...quote:Op maandag 31 maart 2008 06:44 schreef Ang3l het volgende:
*zucht*
JAHAAA NU WETEN WE HET WEL HOOR!!!quote:
Indd, kutplaatquote:Op maandag 31 maart 2008 15:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
JAHAAA NU WETEN WE HET WEL HOOR!!!
Tip: zeg hem Niet dat je dat je zo ontzettend niet verliefd bentquote:Op maandag 31 maart 2008 06:44 schreef Ang3l het volgende:
*zucht*
Weet niet. Ik denk daarover dan te veel na. Waarom zegt iemand nou bijvoorbeeld vleiende opmerkingen? Wat wil hij (en in dit geval ook paar keer een zij) van me? Is daar nou een interessant gesprek mee te voeren of word ik meegezogen in een praatje waarbij ik mezelf moet gaan bewijzen in woorden etc... Op één of andere manier lukt het me niet zo goed om er gemakkelijk op te reageren...quote:
dude! je kan beter, ik weet het gewoon zeker!quote:Op maandag 31 maart 2008 17:05 schreef Cairon het volgende:
dat noemen ze geen versieren Jerruh, dat noemen ze handelswaar slijten aan de eerste de beste die eruit ziet alsof ; ie een junk is...
Maar was je ergens anders dan anders? Was er een ander soort publiek? Had je andere kleren aan? Net naar de kapper geweest? Ander humeur? Ander luchtje op?quote:Op maandag 31 maart 2008 17:13 schreef Jerruh het volgende:
Weet niet. Ik denk daarover dan te veel na. Waarom zegt iemand nou bijvoorbeeld vleiende opmerkingen? Wat wil hij (en in dit geval ook paar keer een zij) van me? Is daar nou een interessant gesprek mee te voeren of word ik meegezogen in een praatje waarbij ik mezelf moet gaan bewijzen in woorden etc... Op één of andere manier lukt het me niet zo goed om er gemakkelijk op te reageren...
vooral niet als een neger me tegenhoudt en zegt: you're hot...
een beetje uit haast en een beetje uit gelatenheid antwoordde ik nogal cru: you're not....
Ik was voor het eerst sinds 10 maanden weer eens naar villa achterdeur geweestquote:Op maandag 31 maart 2008 17:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar was je ergens anders dan anders? Was er een ander soort publiek? Had je andere kleren aan? Net naar de kapper geweest? Ander humeur? Ander luchtje op?.
No, trust me. Da's niet voldoende.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Juist de intentie om niet te versieren is misschien wat je zo aantrekkelijk maakte.
Nou, ja bij Jerruh zit er natuurlijk ook wel wat anders achter, ik bedoel, de zwerver onder de brug probeert ook niet te versieren, maar daar gaat ook niemand achteraan.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
No, trust me. Da's niet voldoende.
zwerver...junk... teveel randverschijnselen der maatschappij in één zin met mijn naam telkensquote:Op maandag 31 maart 2008 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ja bij Jerruh zit er natuurlijk ook wel wat anders achter, ik bedoel, de zwerver onder de brug probeert ook niet te versieren, maar daar gaat ook niemand achteraan.
Waarom heb jij hem wel op MSN en ik niet?quote:Op maandag 31 maart 2008 08:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nu snap ik ook zijn tekst op msn... Zou je niet alvast beginnen met een kleine uitleg ipv wachten tot woensdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |