JE BENT EEN SLUTquote:Op zondag 30 maart 2008 01:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach een shag for the good old times mag altijd. Doe ik ook
Ik ben ook maar een kwartbloedjequote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
WOW je zou niet zeggen dat je een halfbloedje bent.
Dank je ik hou ook van jouquote:
split personality denk ikquote:Op zondag 30 maart 2008 12:47 schreef Cairon het volgende:
what's up with Sam mixing Nederlands en Engels de laatste tijd?
Mag ik je daar veel plezier wensen?quote:Op zondag 30 maart 2008 13:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Goedemiddag vanaf Stockholm Arlanda Airport. Ik vlieg zo richting Kopenhagen voor de Kleine Zeemeermin
klopt inderdaad.. ik ga alleen naar apart georganiseerde feesten zeg maar, niet "zomaar" naar een tent toe..quote:Op zondag 30 maart 2008 14:50 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Nah, het is gister min of meer uitgesproken dat de vriendin van pup hoooogstwaarschijnlijk niet durfde te komen omdat ik er zou zijn en dat ze het voelt alsof ze tegen me op moet boksen in een soort concurrentiestrijd.
Nou schat, je mag 'm hebben hoor
En ik kom er steeds meer achter dat Amsterdam best een ingekakte stad is en niet het uitgaans-mekka is zoals de mensen die er wonen altijd heel arrogant beweren.
Was het verder wel gezellig dan?quote:Op zondag 30 maart 2008 14:50 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Nah, het is gister min of meer uitgesproken dat de vriendin van pup hoooogstwaarschijnlijk niet durfde te komen omdat ik er zou zijn en dat ze het voelt alsof ze tegen me op moet boksen in een soort concurrentiestrijd.
Nou schat, je mag 'm hebben hoor
Oud nieuws toch?quote:En ik kom er steeds meer achter dat Amsterdam best een ingekakte stad is en niet het uitgaans-mekka is zoals de mensen die er wonen altijd heel arrogant beweren.
"wat vaag" is nog zacht uitgedruktquote:Op zondag 30 maart 2008 14:52 schreef Manias het volgende:
[..]
klopt inderdaad.. ik ga alleen naar apart georganiseerde feesten zeg maar, niet "zomaar" naar een tent toe..
zoals in de powerzone toen met ons was wel oke! (publiek wel wat vaag:P )
quote:Op zondag 30 maart 2008 15:41 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/animator!
Ik lees alleen de redenen niet hierquote:Op zondag 30 maart 2008 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Onder invloed van alcohol hoor je echt de leukste dingen van je exenWaarom de ene nu voor een meisje gaat, wat ie niet leuk aan mij vond, wat de ander wel leuk aan mij vond, wat ie dacht toen het uitging etc etc
Volgens mij vindt ie zichzelf zelfs hetero nu (al was er geen enkele van de vrienden die dat kon zeggen met een "straight" face).quote:Op zondag 30 maart 2008 16:53 schreef Manias het volgende:
vraag me af of ie zich nou echt bi vind of dat ie dit mens maar even neemt voor tussendoor ofzo ;p
Haaai Manias.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:31 schreef Manias het volgende:
haai wonderer!
Daarom dus.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij vindt ie zichzelf zelfs hetero nu (al was er geen enkele van de vrienden die dat kon zeggen met een "straight" face).
Ach moet ie zelf weten. Wel een beetje slap van dat meisje dat ze niet durft te komen omdat ze het als een concurrentiestrijd ervaart.Welke concurrentie honey. I've got a penis!
quote:
Jaquote:Op zondag 30 maart 2008 17:37 schreef creno het volgende:
[..]hallo won, ik zag dat je baalde dat je me gemist had
verder iets gemist?quote:Op zondag 30 maart 2008 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij vindt ie zichzelf zelfs hetero nu (al was er geen enkele van de vrienden die dat kon zeggen met een "straight" face).
Ach moet ie zelf weten. Wel een beetje slap van dat meisje dat ze niet durft te komen omdat ze het als een concurrentiestrijd ervaart.Welke concurrentie honey. I've got a penis!
V? welke V?quote:Op zondag 30 maart 2008 17:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Haaai Manias.
Woon jij nog steeds in het mooie (*proest*) V.?
Ik dacht dat jij ook in Veenendaal woonde... Maar misschien ben ik in de war.quote:
Ik weet het wel zeker..quote:Op zondag 30 maart 2008 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook in Veenendaal woonde... Maar misschien ben ik in de war.
oh jee! meer slapen en psychotherapie tijd!quote:Op zondag 30 maart 2008 21:58 schreef Zakje het volgende:
Wat een kut weekend, volgens mij heb ik last van een burn-out o.i.d..
Dat eerste dan maar, ik ben echt doodsbang voor psychologen en psychiaters.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:00 schreef Manias het volgende:
[..]
oh jee! meer slapen en psychotherapie tijd!
Jezus kind, doe niet zo dramatischquote:Op zondag 30 maart 2008 21:58 schreef Zakje het volgende:
Wat een kut weekend, volgens mij heb ik last van een burn-out o.i.d..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |