Volgens mij vindt ie zichzelf zelfs hetero nu (al was er geen enkele van de vrienden die dat kon zeggen met een "straight" face).quote:Op zondag 30 maart 2008 16:53 schreef Manias het volgende:
vraag me af of ie zich nou echt bi vind of dat ie dit mens maar even neemt voor tussendoor ofzo ;p
Haaai Manias.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:31 schreef Manias het volgende:
haai wonderer!
Daarom dus.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij vindt ie zichzelf zelfs hetero nu (al was er geen enkele van de vrienden die dat kon zeggen met een "straight" face).
Ach moet ie zelf weten. Wel een beetje slap van dat meisje dat ze niet durft te komen omdat ze het als een concurrentiestrijd ervaart.Welke concurrentie honey. I've got a penis!
quote:
Jaquote:Op zondag 30 maart 2008 17:37 schreef creno het volgende:
[..]hallo won, ik zag dat je baalde dat je me gemist had
verder iets gemist?quote:Op zondag 30 maart 2008 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij vindt ie zichzelf zelfs hetero nu (al was er geen enkele van de vrienden die dat kon zeggen met een "straight" face).
Ach moet ie zelf weten. Wel een beetje slap van dat meisje dat ze niet durft te komen omdat ze het als een concurrentiestrijd ervaart.Welke concurrentie honey. I've got a penis!
V? welke V?quote:Op zondag 30 maart 2008 17:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Haaai Manias.
Woon jij nog steeds in het mooie (*proest*) V.?
Ik dacht dat jij ook in Veenendaal woonde... Maar misschien ben ik in de war.quote:
Ik weet het wel zeker..quote:Op zondag 30 maart 2008 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook in Veenendaal woonde... Maar misschien ben ik in de war.
oh jee! meer slapen en psychotherapie tijd!quote:Op zondag 30 maart 2008 21:58 schreef Zakje het volgende:
Wat een kut weekend, volgens mij heb ik last van een burn-out o.i.d..
Dat eerste dan maar, ik ben echt doodsbang voor psychologen en psychiaters.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:00 schreef Manias het volgende:
[..]
oh jee! meer slapen en psychotherapie tijd!
Jezus kind, doe niet zo dramatischquote:Op zondag 30 maart 2008 21:58 schreef Zakje het volgende:
Wat een kut weekend, volgens mij heb ik last van een burn-out o.i.d..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |