Je zat toch al bij 1quote:Op zondag 30 maart 2008 22:03 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat eerste dan maar, ik ben echt doodsbang voor psychologen en psychiaters.
le drama! wat kunnen ze je nou aandoen! teveel over jezelf praten? :pquote:Op zondag 30 maart 2008 22:03 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat eerste dan maar, ik ben echt doodsbang voor psychologen en psychiaters.
Ik meen het, ik wou zaterdag mijn kledingkast bevoorraden voor het nieuwe seizoen, normaal gesproken 1 van mijn favoriete bezigheden, maar ik deed er 4,5 uur over om welgeteld 1 outfit te kopen ( incluis accessoires ) , en uitgaan was helemaal een ramp.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jezus kind, doe niet zo dramatisch
Je leven begint pas net
Ik ben echt als de dood dat ze iets ontdekken om me vervolgens in één of andere kliniek op te bergen, en ja, ik weet dat dat heel raar klinkt, maar het is nou eenmaal zo.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:15 schreef Manias het volgende:
[..]
le drama! wat kunnen ze je nou aandoen! teveel over jezelf praten? :p
Misschien begint je onderbewustzijn te begrijpen dat er meer in het leven is dan kleding, uiterlijk en de Palace?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik meen het, ik wou zaterdag mijn kledingkast bevoorraden voor het nieuwe seizoen, normaal gesproken 1 van mijn favoriete bezigheden, maar ik deed er 4,5 uur over om welgeteld 1 outfit te kopen ( incluis accessoires ) , en uitgaan was helemaal een ramp.
We gingen naar de Palace, normaal gesproken ook 1 van mijn favoriete bezigheden, maar ik had het om de één of andere reden helemaal niet naar mijn zin. Het publiek stond me niet aan, de muziek kon me niet bekoren en om de één of andere reden bekroop me het gevoel dat het allemaal ontzettend lame was. Hopelijk gaat het de volgende beter
.
Je wordt echt niet zo snel in een kliniek gedumpt, dan moet je wel heel ver heen zijn hoorquote:Op zondag 30 maart 2008 22:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben echt als de dood dat ze iets ontdekken om me vervolgens in één of andere kliniek op te bergen, en ja, ik weet dat dat heel raar klinkt, maar het is nou eenmaal zo.
een psycholoog mag dat al helemaal niet, en een psychiater mag dat ook niet zomaarquote:Op zondag 30 maart 2008 22:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben echt als de dood dat ze iets ontdekken om me vervolgens in één of andere kliniek op te bergen, en ja, ik weet dat dat heel raar klinkt, maar het is nou eenmaal zo.
like, no way :|quote:Op zondag 30 maart 2008 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien begint je onderbewustzijn te begrijpen dat er meer in het leven is dan kleding, uiterlijk en de Palace?
Sommige lontjes zijn nu eenmaal kort...quote:Op zondag 30 maart 2008 22:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jezus kind, doe niet zo dramatisch
Je leven begint pas net
Dat denk ik niet niet, want met de outfit die ik bij elkaar heb weten te matchen ben ik echt ontzettend blij, dat dan weer welquote:Op zondag 30 maart 2008 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien begint je onderbewustzijn te begrijpen dat er meer in het leven is dan kleding, uiterlijk en de Palace?
there's more to life enzo ;p burnout is iets ernstiger ;pquote:Op zondag 30 maart 2008 22:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet niet, want met de outfit die ik bij elkaar heb weten te matchen ben ik echt ontzettend blij, dat dan weer wel.
Dat is ook wel zo, met teleurstellingen omgaan is nooit echt mijn sterkste punt geweestquote:Op zondag 30 maart 2008 22:28 schreef Manias het volgende:
[..]
there's more to life enzo ;p burnout is iets ernstiger ;p
Is er dan meer?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tyra would not agree!!quote:Op zondag 30 maart 2008 22:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, met teleurstellingen omgaan is nooit echt mijn sterkste punt geweest, ik zie gewoon graag dat alles leuk, vlot en vooral naar mijn zin verloopt
.
Helaas is het leven niet altijd leuk, 't is nou eenmaal zo...quote:Op zondag 30 maart 2008 22:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, met teleurstellingen omgaan is nooit echt mijn sterkste punt geweest, ik zie gewoon graag dat alles leuk, vlot en vooral naar mijn zin verloopt
.
Video is best wel funny, van emancipation of mimi heb ik zelfs 3 verschillende versies gekocht. Normale editie, speciale editie van normale editie en special editon/inclusief dvd.quote:
Ja, klinkt echt als een echte burn out, geen twijfel mogelijk.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik meen het, ik wou zaterdag mijn kledingkast bevoorraden voor het nieuwe seizoen, normaal gesproken 1 van mijn favoriete bezigheden, maar ik deed er 4,5 uur over om welgeteld 1 outfit te kopen ( incluis accessoires ) , en uitgaan was helemaal een ramp.
quote:Burn-out is het eindstadium van langdurige roofbouw op lichaam en geest, meestal door een combinatie van werk- en privéproblemen.
nou, ik heb er weinig verstand van hoor, maar het klinkt toch wel vrij ernstigquote:Op zondag 30 maart 2008 22:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |