ben het bij level 1 al zat grijnzquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:32 schreef Cairon het volgende:
ik heb geduld tot level 5 en alles dat daarna komt kan wat mij betreft de pot op
http://www.albinoblacksheep.com/flash/invisiquest2
Expressive movementsquote:
hallo schoonheid, wat doe jij hier zo heel alleen in deze poel des verderfs?quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:49 schreef Tomasso het volgende:
Hallo homo-vriendjes.
Laat je jezelf niet te veel door sam beinvloeden?quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:10 schreef MisterO het volgende:
Wel grappig als een jongen die jou ooit geweigerd heeft na een paar dates jou opeens toch wel weer wil zien en dat jij hem dan gewoon keihard weigert
Smeerkeesquote:Op dinsdag 1 april 2008 17:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hallo schoonheid, wat doe jij hier zo heel alleen in deze poel des verderfs?![]()
bloemetjes plukken voor oma zeker?
Ja ik weet wie 't isquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:34 schreef Weemz het volgende:
[..]
Oh! Doe dan maar de groeten aan Gino!
(klein donker menneke uit Helmond)
Waar ken je hem van?quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:46 schreef Weemz het volgende:
Grappig hoor, hoe '2 werelden' elkaar ontmoeten
Ik ben de hele tijd aan het Joshua Radinnen.quote:
Ik wilde je niet blij maken met een dooie mutsquote:Op dinsdag 1 april 2008 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt ie naar NL dan?
Want dan wil ik er heen ja.
Ik heb geen oma meer.quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hallo schoonheid, wat doe jij hier zo heel alleen in deze poel des verderfs?![]()
bloemetjes plukken voor oma zeker?
omdat het dus saturday night live was :pquote:Op maandag 31 maart 2008 19:21 schreef Cairon het volgende:
Mad TV heeft een paar leuke spoofs gedaan
maar ik kan de beste spoof niet meer vinden (die ene waarin ze de draak steken met Christian)
Rami was hot btw... "I'm passionate about draping"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |