abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57795964
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:49 schreef Cahir het volgende:

[..]

wie ben jij?

-edit na foboloeren-

je lijkt best op ang3l lol
lol!
ik ben Menno! kwam hier vroegah meer dan nu
Skanky Shizzle #1
pi_57795979
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Als je gewoon gevarieerd eet elke dag, ben je al een stap verder. En dan geen muizenporties, maar gewone normale mensen porties. En calorietjes tellen. In positieve zin... hoemeer hoe beter
ja inderdaad, gewoon weer leren eten is een grote stap.. dat je maag dat weer kan en wil enzo..
Skanky Shizzle #1
pi_57796067
voulez-vous coucher avec moi ce soir
  donderdag 3 april 2008 @ 01:02:32 #204
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_57796122
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:43 schreef Cahir het volgende:

[..]

Alsof een advies van 't forum uberhaupt werkt. Alsof wij tot hem doordringen.
alsof die opmerking van jou echt helpt
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
pi_57796142
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:58 schreef Cahir het volgende:
voulez-vous coucher avec moi ce soir
Skanky Shizzle #1
pi_57796173
quote:
Op donderdag 3 april 2008 01:02 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

alsof die opmerking van jou echt helpt
Geen van allen helpt, alleen zal die van mij meer opvallen.
  donderdag 3 april 2008 @ 01:09:24 #207
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_57796223
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Omdat andere gegadigden voor mij dat ook hebben moeten doen (ivm een lerarenoverschot) en zij dus eerst aan een baan geholpen moeten worden.

En inderdaad de ervaring zal daarin ook meespelen. Ik zou op deze manier natuurlijk heel veel scholen leren kennen en de directie van die diverse scholen leert ook heel makkelijk mij kennen.
Overschot? Ik leer steeds meer hier... ik dacht dat er een enorm tekort was aan leraren?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 3 april 2008 @ 01:11:11 #208
71919 wonderer
pi_57796258
Ik had trouwens een interessant diner net:

Barbecue bonen op een zongedroogde-tomatenwrap met gebakken kipstukjes en paprika met kaas. Best lekker eigenlijk maar beetje gare combo
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_57796295
barbecue bonen? hoe werkt dat? klinkt verder nogal mexican!
trustuh trouwens
Skanky Shizzle #1
  donderdag 3 april 2008 @ 01:19:44 #210
71919 wonderer
pi_57796350
Gewoon, da's een van de smaken waar je baked beans in kan krijgen. Barbecue-smaak.
pi_57796394
quote:
Op donderdag 3 april 2008 01:09 schreef wonderer het volgende:

[..]

Overschot? Ik leer steeds meer hier... ik dacht dat er een enorm tekort was aan leraren?
Nou kijk het zit zo...

De regering is al 6 jaar aan het schreeuwen dat er een tekort aan leerkrachten komt/is. Huup huup huup regeeringstruc. Opeens stromen de opleidingen vol met potentiele leerkrachten... Die studeren allemaal netjes af en willen dus aan het werk.

Ondertussen is de regering bezig om de pensioensgerechtigde leeftijd te verhogen. Huup huup huup regeringstruc. Opeens werken leerkrachten langer door. Dus in plaats van dat ze met pensioen mogen, moeten ze nog een of twee jaar door werken.

Er staan dus allemaal vrolijk enthousiaste nieuwe frisse leerkrachten klaar, maar de plekken komen maar niet beschikbaar... hmm dat is niet zo handig...
verder 'groeit' Nederland niet meer zo hard en zijn er scholen die onwijs moeten inkrimpen. Dus zijn er op die manier ook minder leerkrachten nodig.

Natuurlijk is het zo dat er in Nederland in sommige delen een nijpend tekort is. Ik heb het dan over Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht. En mag jij raden welke scholen in welke wijken lastig leerkrachten krijgen
In Amsterdam krijg je zelfs bij het tekenen van je contract als niet Amsterdammer een huis! Maar dan moet je wel les willen geven aan de niet zo fijne groep kinderen zeg maar... en dit tekort rolt zich langzaam uit over Nederland.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57796413
samenvatting?
pi_57796452
Euhm... dit is de samenvatting...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 3 april 2008 @ 01:34:04 #214
71919 wonderer
pi_57796506
Oooh. Crisis, wat een situatie...

Kom lekker hier werken Ook een tekort, vooral aan slimme mensen (of haalde jij die rekentoets ook niet? ).
pi_57796518
quote:
Op donderdag 3 april 2008 01:34 schreef wonderer het volgende:
Oooh. Crisis, wat een situatie...

Kom lekker hier werken Ook een tekort, vooral aan slimme mensen (of haalde jij die rekentoets ook niet? ).
Ik had het hoogste cijfer voor de rekentoets bij mij in de klas...
(en ja dus gehaald)
  donderdag 3 april 2008 @ 01:51:53 #216
71919 wonderer
pi_57796657
Wheheh.

Ik blijf het hilarisch vinden.
pi_57796683
quote:
Op donderdag 3 april 2008 01:51 schreef wonderer het volgende:
Wheheh.

Ik blijf het hilarisch vinden.
Wat is er zo hylarisch?
  donderdag 3 april 2008 @ 06:09:43 #218
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_57797152
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:56 schreef Zakje het volgende:

[..]

Ik weet ook niet goed wat ik ermee aan moet eigenlijk, ik probeer soms wel wat aan te komen, maar eten is gewoon heel moeilijk voor mij.
Ten eerste heb ik altijd zo snel het gevoel dat ik echt tot de nok toe vol zit, terwijl ik dan niet erg veel gegeten heb, ten tweede heb ik een vreemde relatie met voedsel, ik geniet er niet van, ik hap, kauw en slik, de smaak kan me niet zoveel schelen, daarom snoep ik eigenlijk nooit, en drink ik haast geen frisdrank.
Dus........als er iemand wat tips heeft om een kilo of 1-2 aan te komen voor de komende zomer, laat het me weten .
kom maar een paar weken hier, dan zorg ik dat er weer wat spek op die botten komt
ik heb in de oorlog zoveel kinderen moeten bijvoederen
en mijn blowkids hebben het ook niet slecht, daarbij komt van hieruit is het maar een half uurtje naar tilburg
je krijgt een aparte kamer met slot, dus laat hier niemand flauwe opmerkingen over maken
ik zal je leren genieten van eten
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  donderdag 3 april 2008 @ 06:12:17 #219
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_57797159
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:05 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je de hulp kan krijgen hier die jij nodig hebt maar gewoon een paar tips

Zie eten niet als een noodzaak, eet met vrienden en maak het een sociale bezigheid zodat je er niet veel over nadenkt
Probeer meerdere malen per dag te eten, de onzin over 3 maaltijden kun je even overslaan.
Je hoeft geen frisdrank te drinken maar drink geen water als vervanging van voedsel
Probeer wel de smaak van voedel te waarderen, ga bij jezelf na waar je van geniet en probeer dit uit te breiden. Er is een grote variatie in voedsel

Maarl als dit doorgaat probeer een dietist, die zijn er niet alleen om af te vallen .

succes en kus
soms kun jij zo onverwacht wijs uit de hoek komen
BRAVO
ook ik heb ervaring met mensen met eetproblemen

[ Bericht 4% gewijzigd door TheaterMaMa op 03-04-2008 06:17:59 ]
pi_57797169
Wtf!!! Die foto is enggggggg
  donderdag 3 april 2008 @ 07:30:40 #221
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_57797351
quote:
Op donderdag 3 april 2008 06:19 schreef Dragonwizard het volgende:
Wtf!!! Die foto is enggggggg
niet zo gemeen wizarddragon
pi_57797374
quote:
Op donderdag 3 april 2008 07:30 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

Nou sorry hoor
  donderdag 3 april 2008 @ 07:39:11 #223
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_57797392
quote:
Op donderdag 3 april 2008 06:09 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

kom maar een paar weken hier, dan zorg ik dat er weer wat spek op die botten komt
ik heb in de oorlog zoveel kinderen moeten bijvoederen
en mijn blowkids hebben het ook niet slecht, daarbij komt van hieruit is het maar een half uurtje naar tilburg
je krijgt een aparte kamer met slot, dus laat hier niemand flauwe opmerkingen over maken
ik zal je leren genieten van eten
je krijgt zelfs een eigen pc met internetverbinding op je kamer
nou als dat geen top aanbod is...
  donderdag 3 april 2008 @ 07:58:33 #224
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_57797478
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:37 schreef Zakje het volgende:

[..]

Nou, spui die mening maar, wat denk je als je iemand met dit figuur over het strand ziet lopen?

[ afbeelding ]
Gadverdamme wat afstotelijk

Dit is echt geen hip waif figuur meer zoals jij het met tekst omschreef. Met de foto erbij is pas echt te zien hoe extreem ver je het doordrijft tot op het ongezonde af. Geen wonder dat je ziek wordt na 1 dag geen groenten,.... je kunt ook geen weerstand hebben met zo'n lijf! Zelfs IK ben nog dikker!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 3 april 2008 @ 08:03:14 #225
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_57797500
Wat heerlijk als hij eerder naar z'n werk moet dan jij en je dus (terwijl hij al hevig staat te ploeteren in de badkamer) nog 10x op de snooze kan rammen
L'Amour menaçant:
  donderdag 3 april 2008 @ 08:25:00 #226
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_57797663
*de 3 cd's van Joshua Radin op een schijfje prop*
Ooow, heerlijk in de lente/zomer in de auto n een verliefde bui
Niet dat ik verliefd ben hoor AS IF!
L'Amour menaçant:
pi_57798094
quote:
Op donderdag 3 april 2008 08:03 schreef Ang3l het volgende:
Wat heerlijk als hij eerder naar z'n werk moet dan jij en je dus (terwijl hij al hevig staat te ploeteren in de badkamer) nog 10x op de snooze kan rammen
* Cazman gaat dat morgenvroeg doen. Alleen hoeft Caz niet op de snooze te drukken. Werken op vrijdag is niks
pi_57798098
en goeiemorgen trouwens
  donderdag 3 april 2008 @ 09:14:39 #229
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_57798275
Zakje , jongen toch. Ik denk dat je het beste een dokter kan opzoeken of een dietist. Je hoeft niet moddervet te worden, maar dit brengt volgens mij echt risico's met zich mee. Ik schrok van die foto.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 3 april 2008 @ 09:14:40 #230
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_57798276
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  donderdag 3 april 2008 @ 09:15:30 #231
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_57798289
jottum, vanmiddag teambuilding, hebben ze hier bedacht om te gaan koe knuffelen
pi_57798516
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:37 schreef Zakje het volgende:

Nou, spui die mening maar, wat denk je als je iemand met dit figuur over het strand ziet lopen?

[ afbeelding ]
Dat kan ik ook bijna, als ik m'n buik flink intrek en m'n borstkas omhoog hijs.
pi_57798663
quote:
Op donderdag 3 april 2008 07:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Gadverdamme wat afstotelijk

Dit is echt geen hip waif figuur meer zoals jij het met tekst omschreef. Met de foto erbij is pas echt te zien hoe extreem ver je het doordrijft tot op het ongezonde af. Geen wonder dat je ziek wordt na 1 dag geen groenten,.... je kunt ook geen weerstand hebben met zo'n lijf! Zelfs IK ben nog dikker!
En dat leek mij al onmogelijk maar soms komt er wel eens iemand....
  donderdag 3 april 2008 @ 09:44:13 #234
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_57798725
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:40 schreef Cazman het volgende:

[..]

En dat leek mij al onmogelijk maar soms komt er wel eens iemand....
Ik ben gewoon heel dun, maar (hopelijk) nog niet afstotelijk eng ziekelijk mager. Die foto was gewoon scary! Bij mij zit er tenminste nog IETS van spier en vet aan (ik mocht gister van Sebas niet met mijn blokjesbuik patsen ). Ik krijg dat niet voor mekaar zo, zelfs niet als ik (zoals DM zegt) m'n adem inhou en borstkas omhoog trek. M'n ribben kun je wel zien, maar zo erg?

Scaaaaaaaaaaaary spice girl.
L'Amour menaçant:
  donderdag 3 april 2008 @ 09:47:55 #235
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_57798782
@ Zakje
maak binnenkort eens een afspraak met de huisats, want volgens mij kan jij wel hulp gebruiken
pi_57798809
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik ben gewoon heel dun, maar (hopelijk) nog niet afstotelijk eng ziekelijk mager. Die foto was gewoon scary! Bij mij zit er tenminste nog IETS van spier en vet aan (ik mocht gister van Sebas niet met mijn blokjesbuik patsen ). Ik krijg dat niet voor mekaar zo, zelfs niet als ik (zoals DM zegt) m'n adem inhou en borstkas omhoog trek. M'n ribben kun je wel zien, maar zo erg?

Scaaaaaaaaaaaary spice girl.
* Cazman houdt van heel dun.

Maak je daar maar geen zorgen om . (Bij magere mensen zit de boxershort/onderbroek altijd zo perfect. I looooooooooooooooooooooooooove that.)

Dit is inderdaad niet goed wat ons Zakkie heeft. De maag moet rekken. Combineer eiwitten eten met krachttraining. Je moet calorieen eten maar ook spieren aanmaken. Vergeet dat niet.
  donderdag 3 april 2008 @ 09:51:10 #237
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_57798850
Ja het is een Zakkie Botten
L'Amour menaçant:
pi_57798886
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:51 schreef Ang3l het volgende:
Ja het is een Zakkie Botten
Er op gaan zitten lijkt me geen goed idee
pi_57799011
En hij moet stoppen met rondjes rennen elke dag.
Da's alleen maar een nutteloze verspilling van calorieën .

A gentleman will walk but never run, .
pi_57799052
quote:
Op donderdag 3 april 2008 09:44 schreef Ang3l het volgende:

zelfs niet als ik (zoals DM zegt) m'n adem inhou en borstkas omhoog trek. M'n ribben kun je wel zien, maar zo erg?
Vraag me af hoe 't eruit ziet als ie zich gewoon ontspant, en met een andere (minder slagschaduw) belichting, zodat de ribben niet zo worden geaccentueerd. Ziet er m.i. toch een beetje uit alsof ie met opzet z'n buik intrekt enzo.

(Meer bier drinken .)
pi_57799176
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:01 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

(Meer bier drinken .)
Dan krijgt ie weer zo'n 3de wereld figuur van
pi_57799205
Zwager! alles flex? we moeten ei'k nog steeds een keer wat gaan doen met zn 4en

(Ang3l has a booojfrenttt ang3l has a bojjjfrentttt)
Skanky Shizzle #1
pi_57799324
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:11 schreef Manias het volgende:
Zwager! alles flex? we moeten ei'k nog steeds een keer wat gaan doen met zn 4en

(Ang3l has a booojfrenttt ang3l has a bojjjfrentttt)
Hey zwager!
Als je dat voor mekaar krijgt bij die broertjes is het een wonder . Jij kan goed opschieten met mijn bitch en ik met jouw bitch (geloof ik). Maar ze zeggen vrij weinig tegen elkaar lijkt me altijd.

Heeft Ang3l weer een nieuwe bitch?
pi_57799360
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:18 schreef Cazman het volgende:

[..]

Hey zwager!
Als je dat voor mekaar krijgt bij die broertjes is het een wonder . Jij kan goed opschieten met mijn bitch en ik met jouw bitch (geloof ik). Maar ze zeggen vrij weinig tegen elkaar lijkt me altijd.

Heeft Ang3l weer een nieuwe bitch?
hmm ja en wij met elkaar .. nou ja anders dan zetten we wel een bord tussen die twee in en dan heb je voor de rest genoeg gesprekscombinaties? haha

ja ang3l heeft een nieuwe maar is eeeeeeeeeecht niet verliefd ahum ahum
Skanky Shizzle #1
pi_57799370
WTF!!!
pi_57799474
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:20 schreef Manias het volgende:

[..]

hmm ja en wij met elkaar .. nou ja anders dan zetten we wel een bord tussen die twee in en dan heb je voor de rest genoeg gesprekscombinaties? haha

ja ang3l heeft een nieuwe maar is eeeeeeeeeecht niet verliefd ahum ahum
Goed idee. Die 2 hebben nog steeds een vendette van jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren oud volgens mij. Maar goed, van der Veldes zijn erg goed in dingen haten .

Hoe kan je nou een nieuwe hebben en niett verliefd zijn . Is het dan een few nights stand?
pi_57799496
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:21 schreef Dragonwizard het volgende:
WTF!!!
Is er iets?
pi_57799525
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:25 schreef Cazman het volgende:

[..]

Goed idee. Die 2 hebben nog steeds een vendette van jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren oud volgens mij. Maar goed, van der Veldes zijn erg goed in dingen haten .

Hoe kan je nou een nieuwe hebben en niett verliefd zijn . Is het dan een few nights stand?
ja nogal zijn eeeeeerg makkelijk in het "nee hoor laat maar!" gedoe ;p maar het gaat al een stuk beter dan vroeger! (door ons denk ik ) we make them happy en dat maakt hun minder chagrijnig tov elkaar ?

ja dat vraag ik me ook wel af volgens mij is ie sterk in denial
Skanky Shizzle #1
pi_57799548
quote:
Op donderdag 3 april 2008 07:30 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

wizarddragon = desmond ;p dragonwizard = niet desmond
Skanky Shizzle #1
pi_57799578
quote:
Op donderdag 3 april 2008 10:28 schreef Manias het volgende:

[..]

ja nogal zijn eeeeeerg makkelijk in het "nee hoor laat maar!" gedoe ;p maar het gaat al een stuk beter dan vroeger! (door ons denk ik ) we make them happy en dat maakt hun minder chagrijnig tov elkaar ?

ja dat vraag ik me ook wel af volgens mij is ie sterk in denial
Missxhien gaan ze het wel begrijpen dat het niet anders kan op ten duur. Als wij bv. eerst lol maken en als ze dan op ten duur vragen waarom ze nooit meemogen vertellen, dat ze eerst maar eens met elkaar moeten leren omgaan of iets dergelijks

Angdrietjeje is ineens wel heel stil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')