Waar slaat dat nou op?quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Laat je jezelf niet te veel door sam beinvloeden?
vandaar dat je vriendjes zoektquote:
Is ie echt dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 01:10 schreef Bartjebart het volgende:
fotostrip willem:
http://www.gay.nl/OmegaNumeriek
Ja geen idee...quote:
*LOL* TMM>.. ik kreeg je Jim-opmerking trouwens dezelfde dag nog eens voor de kiezen!quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 08:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* TMM>.. ik kreeg je Jim-opmerking trouwens dezelfde dag nog eens voor de kiezen!
Ik ben het er niet mee eens maar goed
Hij wordt ehm... ouder.quote:Op woensdag 2 april 2008 01:10 schreef Bartjebart het volgende:
fotostrip willem:
http://www.gay.nl/OmegaNumeriek
voor mij neer "maw alle homo trekjes zijn niet gewenst" ;pquote:Op woensdag 2 april 2008 12:38 schreef DennisMoore het volgende:
Nee...
"Oh, iemand van ons is homo, en ze moeten niet denken dat ik dat ben, dus even alles vermijden dat verdacht kan lijken."
M.a.w. die zogenaamde 'homo-dingetjes' zijn niet zo exclusief homo....
quote:haaaaaaaaaaaaai, ben jij ook al van de Jazzzzzzzzzzzzzzzzzzzz?
maakt niet uit hoor, het komt allemaal goed
Reminds me, ik moet nog douchen.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
hallo lekkere poepkutjes van me
*gefrituurde mars-reep aanbied*quote:Op woensdag 2 april 2008 18:48 schreef Cairon het volgende:
ik heb honger
Daarom jaquote:
CitizenM, een nieuw hotelconcept op Schiphol wat 21 juni opengaatquote:Op woensdag 2 april 2008 21:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nieuwe baan? Waar heb je je pijlen dit keer op gericht?
Aha in de buurt van je favo starbucksquote:Op woensdag 2 april 2008 21:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
CitizenM, een nieuw hotelconcept op Schiphol wat 21 juni opengaat
Uhuh.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Aha in de buurt van je favo starbucks
Klinkt goed ja! Was je roadie? Of groupie?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is erg goed met CDP.
Hele toffe week gehad met m'n favo band in Zweden, Denemarken en Amsterdam..
Straks weer naar die hele leuke jongen toe en over 3 weken beginnen met m'n trainingen voor m'n nieuwe baan
Sinds maandag officieel bevriend met.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:18 schreef wonderer het volgende:
Klinkt goed ja! Was je roadie? Of groupie?
www.citizenm.comquote:En hoe "nieuw" kan een hotelconcept tegenwoordig nog zijn?
Leuk!quote:Op woensdag 2 april 2008 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sinds maandag officieel bevriend met.![]()
[..]
www.citizenm.com
rond de 60¤ per nachtquote:Op woensdag 2 april 2008 21:30 schreef wonderer het volgende:
En dat hotel ziet er wel interessant uit. Hopelijk is het echt "affordable". Lijkt me vooral handig bij vroege vluchten enzo.
Euh hoezo?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Reminds me, ik moet nog douchen.
Zat hier niet iemand die stage liep op een basisschool of zo?
een zwemslip of een zwemboxerquote:Op woensdag 2 april 2008 22:18 schreef Zakje het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk een zwembroek gevonden, hij is dan wel niet helemaal naar mijn zin, maar ik heb in ieder geval een zwembroek...
Een strakke zwemboxer, alhoewel hij niet echt strak is, ze zijn echt niet in mijn maat te krijgenquote:
Misschien zoiets proberen?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:31 schreef Zakje het volgende:
[..]
Een strakke zwemboxer, alhoewel hij niet echt strak is, ze zijn echt niet in mijn maat te krijgen.
Dat zou me heel slecht staan, ik heb daar de bouw niet voor , maar wel een leuk ideequote:Op woensdag 2 april 2008 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Misschien zoiets proberen?
[ afbeelding ]
'k Heb straks een paar proeflezers uit groep vijf nodigquote:
Ik denk ook niet dat lang haar je zou staan, nee.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:49 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat zou me heel slecht staan, ik heb daar de bouw niet voor , maar wel een leuk idee.
Kinder afdeling proberenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:31 schreef Zakje het volgende:
[..]
Een strakke zwemboxer, alhoewel hij niet echt strak is, ze zijn echt niet in mijn maat te krijgen.
Dat is niet echt lang haarquote:Op woensdag 2 april 2008 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat lang haar je zou staan, nee.
Oooow zo... euhm... naa ben eigenlijk al klaar met stage... heb in principe mijn onderwijsbevoegdheid binnenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
'k Heb straks een paar proeflezers uit groep vijf nodig
Ik weet sowieso niet echt meer wat ik met mijn figuur aan moet qua zwemkleding, in een wijde short steken mijn benen zo raar eronder uit, en in een iets strakker model......nouja...dat ziet er ook raar uit, ik ben bang dat mensen vreemde dingen gaan denken.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat lang haar je zou staan, nee.
Cool. Ga je solliciteren dan?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oooow zo... euhm... naa ben eigenlijk al klaar met stage... heb in principe mijn onderwijsbevoegdheid binnen
Wat moeten ze denken dan? Dat je anorexia hebt?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:04 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik weet sowieso niet echt meer wat ik met mijn figuur aan moet qua zwemkleding, in een wijde short steken mijn benen zo raar eronder uit, en in een iets strakker model......nouja...dat ziet er ook raar uit, ik ben bang dat mensen vreemde dingen gaan denken.
Jij wil gewoon nieuw rukmateriaal.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:13 schreef Weemz het volgende:
Tja, als je wilt dat we een mening geven moeten we wel even kunnen kijken hoe het eruit ziet natuurlijk
Paar kilootjes aankomen en het ziet er heel goed uitquote:Op woensdag 2 april 2008 23:04 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik weet sowieso niet echt meer wat ik met mijn figuur aan moet qua zwemkleding, in een wijde short steken mijn benen zo raar eronder uit, en in een iets strakker model......nouja...dat ziet er ook raar uit, ik ben bang dat mensen vreemde dingen gaan denken.
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jij wil gewoon nieuw rukmateriaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap Samquote:Op woensdag 2 april 2008 23:32 schreef samjustme het volgende:
Klote heb hevige griep en kan niet vrij krijgen nog eff gelukkig en dan is het weekend, het is alleen vervelend. Mijn ogen doen zeer, heb keelpijn, koorts en rillingen en daarnaast nog midden maandafsluiting zitten. Ik ga maar verder doorslapen moet morgen om 7.30 uiterlijk beginnen.
@CDP success met je nieuwe baan!
Nou, spui die mening maar, wat denk je als je iemand met dit figuur over het strand ziet lopen?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:13 schreef Weemz het volgende:
Tja, als je wilt dat we een mening geven moeten we wel even kunnen kijken hoe het eruit ziet natuurlijk
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:31 schreef Weemz het volgende:
Nee hoor...
I don't wanna know.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
WHAT DE FUCKIGN NEUKKK?????quote:Op woensdag 2 april 2008 23:37 schreef Zakje het volgende:
Nou, spui die mening maar, wat denk je als je iemand met dit figuur over het strand ziet lopen?
[ afbeelding ]
Please eat something!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:37 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nou, spui die mening maar, wat denk je als je iemand met dit figuur over het strand ziet lopen?
[ afbeelding ]
thank youquote:
Dat je anorexia hebt.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:37 schreef Zakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ben het helemaal met Sam en anderen eens, alsjeblieft doe er wat aan dit is niet gezond. Je bent een leuke gast dus een paar kilo kunnen er best bij.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:37 schreef Zakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet ook niet goed wat ik ermee aan moet eigenlijk, ik probeer soms wel wat aan te komen, maar eten is gewoon heel moeilijk voor mij.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat je anorexia hebt.
Jezus John... Dit is ongezond.
Mijn god, als je denkt dat anderen dit mooi vinden, heb je het mis. Doe hier wat aan, het ziet er niet uitquote:Op woensdag 2 april 2008 23:37 schreef Zakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt écht wel meer kilo's nodig.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:56 schreef Zakje het volgende:
Dus........als er iemand wat tips heeft om een kilo of 1-2 aan te komen voor de komende zomer, laat het me weten.
eerder 10-15 kilo hee...quote:Op woensdag 2 april 2008 23:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik weet ook niet goed wat ik ermee aan moet eigenlijk, ik probeer soms wel wat aan te komen, maar eten is gewoon heel moeilijk voor mij.
Ten eerste heb ik altijd zo snel het gevoel dat ik echt tot de nok toe vol zit, terwijl ik dan niet erg veel gegeten heb, ten tweede heb ik een vreemde relatie met voedsel, ik geniet er niet van, ik hap, kauw en slik, de smaak kan me niet zoveel schelen, daarom snoep ik eigenlijk nooit, en drink ik haast geen frisdrank.
Dus........als er iemand wat tips heeft om een kilo of 1-2 aan te komen voor de komende zomer, laat het me weten.
Dus gewoon wat ik doequote:Op woensdag 2 april 2008 23:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
eerder 10-15 kilo hee...
gewoon naar de mac, afhaalchinees en de rest van de meuk! eten!
Dan word ik dus ziek, als ik 2 dagen geen verse groenten bij het avondeten heb gegeten, durf ik er vergif op in te nemen dat ik weer iets vervelends als een ontstoken oog/impetigo/koortslip krijgquote:Op woensdag 2 april 2008 23:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
eerder 10-15 kilo hee...
gewoon naar de mac, afhaalchinees en de rest van de meuk! eten!
Beter dan een hartaanval wat je binnenkort zult krijgen als je zo doorgaat...quote:Op donderdag 3 april 2008 00:01 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dan word ik dus ziek, als ik 2 dagen geen verse groenten bij het avondeten heb gegeten, durf ik er vergif op in te nemen dat ik weer iets vervelends als een ontstoken oog/impetigo/koortslip krijg.
Ik denk niet dat je de hulp kan krijgen hier die jij nodig hebt maar gewoon een paar tipsquote:Op woensdag 2 april 2008 23:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik weet ook niet goed wat ik ermee aan moet eigenlijk, ik probeer soms wel wat aan te komen, maar eten is gewoon heel moeilijk voor mij.
Ten eerste heb ik altijd zo snel het gevoel dat ik echt tot de nok toe vol zit, terwijl ik dan niet erg veel gegeten heb, ten tweede heb ik een vreemde relatie met voedsel, ik geniet er niet van, ik hap, kauw en slik, de smaak kan me niet zoveel schelen, daarom snoep ik eigenlijk nooit, en drink ik haast geen frisdrank.
Je weerstand is naar de klote. Je hebt een dietist nodig. Wat jij beschrijft komt dus in de buurt van een eetstoornis als anorexia. Naar je huisarts, hup.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:01 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dan word ik dus ziek, als ik 2 dagen geen verse groenten bij het avondeten heb gegeten, durf ik er vergif op in te nemen dat ik weer iets vervelends als een ontstoken oog/impetigo/koortslip krijg.
Misschien, maar ik probeer het liever eerst zelf, en nu ga ik lekker slapenquote:Op donderdag 3 april 2008 00:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je weerstand is naar de klote. Je hebt een dietist nodig. Wat jij beschrijft komt dus in de buurt van een eetstoornis als anorexia. Naar je huisarts, hup.
ga godverdomme es naar de mac jaquote:Op woensdag 2 april 2008 23:37 schreef Zakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal ik anders een afspraak voor je maken? dit is echt ernstig, dat moet je je wel realiseren. En een huisarts wil je alleen maar helpen.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:15 schreef Zakje het volgende:
[..]
Misschien, maar ik probeer het liever eerst zelf, en nu ga ik lekker slapen, ik ben echt doodmoe. Trusten
Nou... ik moet de pabo nog wel afmaken... dus dat is de eerste bezigheid de komende tijd. Verder hoef ik nog niet zo nodig.quote:
wat voor een advies is dit ? de mac is echt geen oplossing voor dit probleem sorry maar probeer eens een normaal antwoord te gevenquote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:37 schreef Zakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
huh... hoezo moert dat dan? ervaring opdoen?quote:Op donderdag 3 april 2008 00:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou... ik moet de pabo nog wel afmaken... dus dat is de eerste bezigheid de komende tijd. Verder hoef ik nog niet zo nodig.
Eigenlijk voel ik me te goed om eerst 25 weken in te vallen voordat ik een vaste baan heb. 25 weken houdt dus in dat ik 25x5 dagen moet invallen. Dat kunnen dus ook 40 weken zijn met 3 a 4 dagen.. of nog langer...
En die onzekerheid is me te groot. Ik ga daarvoor geen vaste baan opzeggen.
Alsof een advies van 't forum uberhaupt werkt. Alsof wij tot hem doordringen.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat voor een advies is dit ? de mac is echt geen oplossing voor dit probleem sorry maar probeer eens een normaal antwoord te geven
whoa dude.. hoe eerder je hulp zoekt hoe makkelijker het te fixen is, en like I said eerder, een psychoLOOG kan geen fuck met je doen wat je niet wilt, (een psychiater eiglk ook niet) dus ...!quote:Op donderdag 3 april 2008 00:15 schreef Zakje het volgende:
[..]
Misschien, maar ik probeer het liever eerst zelf, en nu ga ik lekker slapen, ik ben echt doodmoe. Trusten
Omdat andere gegadigden voor mij dat ook hebben moeten doen (ivm een lerarenoverschot) en zij dus eerst aan een baan geholpen moeten worden.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
huh... hoezo moert dat dan? ervaring opdoen?
Ga je de Ikea verlatenquote:Op donderdag 3 april 2008 00:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Omdat andere gegadigden voor mij dat ook hebben moeten doen (ivm een lerarenoverschot) en zij dus eerst aan een baan geholpen moeten worden.
En inderdaad de ervaring zal daarin ook meespelen. Ik zou op deze manier natuurlijk heel veel scholen leren kennen en de directie van die diverse scholen leert ook heel makkelijk mij kennen.
Als je gewoon gevarieerd eet elke dag, ben je al een stap verder. En dan geen muizenporties, maar gewone normale mensen porties. En calorietjes tellen. In positieve zin... hoemeer hoe beterquote:Op donderdag 3 april 2008 00:44 schreef Manias het volgende:
[..]
whoa dude.. hoe eerder je hulp zoekt hoe makkelijker het te fixen is, en like I said eerder, een psychoLOOG kan geen fuck met je doen wat je niet wilt, (een psychiater eiglk ook niet) dus huppakee!
maar je kan ook gewoon wel groente eten en daarna een extra mars ofzoof een heel stuk meer vlees
haha hoezo? Ik ben niet met IKEA getrouwd of zo...quote:
wie ben jij?quote:Op donderdag 3 april 2008 00:44 schreef Manias het volgende:
[..]
whoa dude.. hoe eerder je hulp zoekt hoe makkelijker het te fixen is, en like I said eerder, een psychoLOOG kan geen fuck met je doen wat je niet wilt, (een psychiater eiglk ook niet) dus huppakee!
maar je kan ook gewoon wel groente eten en daarna een extra mars ofzoof een heel stuk meer vlees
Hij wilde korting.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
haha hoezo? Ik ben niet met IKEA getrouwd of zo...
Als ik jou naam zie is het eerst wat ik denk altijd IKEAquote:Op donderdag 3 april 2008 00:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
haha hoezo? Ik ben niet met IKEA getrouwd of zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |