abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 april 2008 @ 23:57:25 #176
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_57794872
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:56 schreef Zakje het volgende:
Dus........als er iemand wat tips heeft om een kilo of 1-2 aan te komen voor de komende zomer, laat het me weten .
Je hebt écht wel meer kilo's nodig.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  woensdag 2 april 2008 @ 23:57:59 #177
182751 MisterO
wispelvurig
pi_57794891
quote:

[..]

Ik weet ook niet goed wat ik ermee aan moet eigenlijk, ik probeer soms wel wat aan te komen, maar eten is gewoon heel moeilijk voor mij.
Ten eerste heb ik altijd zo snel het gevoel dat ik echt tot de nok toe vol zit, terwijl ik dan niet erg veel gegeten heb, ten tweede heb ik een vreemde relatie met voedsel, ik geniet er niet van, ik hap, kauw en slik, de smaak kan me niet zoveel schelen, daarom snoep ik eigenlijk nooit, en drink ik haast geen frisdrank.
Dus........als er iemand wat tips heeft om een kilo of 1-2 aan te komen voor de komende zomer, laat het me weten .
eerder 10-15 kilo hee...
gewoon naar de mac, afhaalchinees en de rest van de meuk! eten!
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
pi_57794943
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:57 schreef MisterO het volgende:

[..]

eerder 10-15 kilo hee...
Dus gewoon wat ik doe .
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  donderdag 3 april 2008 @ 00:01:08 #179
194468 Zakje
La vie y passe
pi_57794991
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:57 schreef MisterO het volgende:

[..]

eerder 10-15 kilo hee...
Dan word ik dus ziek, als ik 2 dagen geen verse groenten bij het avondeten heb gegeten, durf ik er vergif op in te nemen dat ik weer iets vervelends als een ontstoken oog/impetigo/koortslip krijg .
Gardez votre sang froid s'il vous plaît.
  donderdag 3 april 2008 @ 00:02:03 #180
182751 MisterO
wispelvurig
pi_57795016
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:01 schreef Zakje het volgende:

[..]

Dan word ik dus ziek, als ik 2 dagen geen verse groenten bij het avondeten heb gegeten, durf ik er vergif op in te nemen dat ik weer iets vervelends als een ontstoken oog/impetigo/koortslip krijg .
Beter dan een hartaanval wat je binnenkort zult krijgen als je zo doorgaat...
  donderdag 3 april 2008 @ 00:05:21 #181
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_57795094
quote:

[..]

Ik weet ook niet goed wat ik ermee aan moet eigenlijk, ik probeer soms wel wat aan te komen, maar eten is gewoon heel moeilijk voor mij.
Ten eerste heb ik altijd zo snel het gevoel dat ik echt tot de nok toe vol zit, terwijl ik dan niet erg veel gegeten heb, ten tweede heb ik een vreemde relatie met voedsel, ik geniet er niet van, ik hap, kauw en slik, de smaak kan me niet zoveel schelen, daarom snoep ik eigenlijk nooit, en drink ik haast geen frisdrank.
Ik denk niet dat je de hulp kan krijgen hier die jij nodig hebt maar gewoon een paar tips

Zie eten niet als een noodzaak, eet met vrienden en maak het een sociale bezigheid zodat je er niet veel over nadenkt
Probeer meerdere malen per dag te eten, de onzin over 3 maaltijden kun je even overslaan.
Je hoeft geen frisdrank te drinken maar drink geen water als vervanging van voedsel
Probeer wel de smaak van voedel te waarderen, ga bij jezelf na waar je van geniet en probeer dit uit te breiden. Er is een grote variatie in voedsel

Maarl als dit doorgaat probeer een dietist, die zijn er niet alleen om af te vallen .

succes en kus
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
  donderdag 3 april 2008 @ 00:13:01 #182
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_57795287
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:01 schreef Zakje het volgende:

[..]

Je weerstand is naar de klote. Je hebt een dietist nodig. Wat jij beschrijft komt dus in de buurt van een eetstoornis als anorexia. Naar je huisarts, hup.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 3 april 2008 @ 00:15:02 #183
194468 Zakje
La vie y passe
pi_57795335
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:13 schreef wonderer het volgende:

[..]

Je weerstand is naar de klote. Je hebt een dietist nodig. Wat jij beschrijft komt dus in de buurt van een eetstoornis als anorexia. Naar je huisarts, hup.
Misschien, maar ik probeer het liever eerst zelf, en nu ga ik lekker slapen , ik ben echt doodmoe. Trusten
Gardez votre sang froid s'il vous plaît.
pi_57795392
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:37 schreef Zakje het volgende:

[..]

Nou, spui die mening maar, wat denk je als je iemand met dit figuur over het strand ziet lopen?

[ afbeelding ]
ga godverdomme es naar de mac ja
pi_57795412
Wat zeggen je ouders/vrienden/etc. er eigenlijk van?
  donderdag 3 april 2008 @ 00:23:41 #186
182751 MisterO
wispelvurig
pi_57795482
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:15 schreef Zakje het volgende:

[..]

Misschien, maar ik probeer het liever eerst zelf, en nu ga ik lekker slapen , ik ben echt doodmoe. Trusten
Zal ik anders een afspraak voor je maken? dit is echt ernstig, dat moet je je wel realiseren. En een huisarts wil je alleen maar helpen.
pi_57795645
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:17 schreef wonderer het volgende:

[..]

Cool. Ga je solliciteren dan?
[..]

Nou... ik moet de pabo nog wel afmaken... dus dat is de eerste bezigheid de komende tijd. Verder hoef ik nog niet zo nodig.

Eigenlijk voel ik me te goed om eerst 25 weken in te vallen voordat ik een vaste baan heb. 25 weken houdt dus in dat ik 25x5 dagen moet invallen. Dat kunnen dus ook 40 weken zijn met 3 a 4 dagen.. of nog langer...
En die onzekerheid is me te groot. Ik ga daarvoor geen vaste baan opzeggen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 3 april 2008 @ 00:33:34 #188
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_57795646
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:18 schreef Cahir het volgende:

[..]

ga godverdomme es naar de mac ja
wat voor een advies is dit ? de mac is echt geen oplossing voor dit probleem sorry maar probeer eens een normaal antwoord te geven
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
pi_57795668
quote:
Op woensdag 2 april 2008 23:37 schreef Zakje het volgende:

[..]

Nou, spui die mening maar, wat denk je als je iemand met dit figuur over het strand ziet lopen?

[ afbeelding ]

Dit is echt niet gezond hoor...
(is het niet een beetje vluchtgedrag door te zeggen dat je het zelf wel eerst zult proberen in plaats van een huisarts op te zoeken?)

Gebruik je veel maaltijdvervangers? Water, paracetamol...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 3 april 2008 @ 00:41:22 #190
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_57795758
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nou... ik moet de pabo nog wel afmaken... dus dat is de eerste bezigheid de komende tijd. Verder hoef ik nog niet zo nodig.

Eigenlijk voel ik me te goed om eerst 25 weken in te vallen voordat ik een vaste baan heb. 25 weken houdt dus in dat ik 25x5 dagen moet invallen. Dat kunnen dus ook 40 weken zijn met 3 a 4 dagen.. of nog langer...
En die onzekerheid is me te groot. Ik ga daarvoor geen vaste baan opzeggen.
huh... hoezo moert dat dan? ervaring opdoen?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_57795793
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:33 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

wat voor een advies is dit ? de mac is echt geen oplossing voor dit probleem sorry maar probeer eens een normaal antwoord te geven
Alsof een advies van 't forum uberhaupt werkt. Alsof wij tot hem doordringen.
pi_57795822
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:15 schreef Zakje het volgende:

[..]

whoa dude.. hoe eerder je hulp zoekt hoe makkelijker het te fixen is, en like I said eerder, een psychoLOOG kan geen fuck met je doen wat je niet wilt, (een psychiater eiglk ook niet) dus ...!
maar je kan ook gewoon wel groente eten en daarna een extra iets met calories ofzo.. of een heel stuk meer vlees.. hoeft niet of-of te zijn.. alleen moet je maag dan effe rekken enzo

[ Bericht 9% gewijzigd door Manias op 03-04-2008 00:50:08 ]
Skanky Shizzle #1
pi_57795830
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:41 schreef wonderer het volgende:

[..]

huh... hoezo moert dat dan? ervaring opdoen?
Omdat andere gegadigden voor mij dat ook hebben moeten doen (ivm een lerarenoverschot) en zij dus eerst aan een baan geholpen moeten worden.

En inderdaad de ervaring zal daarin ook meespelen. Ik zou op deze manier natuurlijk heel veel scholen leren kennen en de directie van die diverse scholen leert ook heel makkelijk mij kennen.
pi_57795843
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Omdat andere gegadigden voor mij dat ook hebben moeten doen (ivm een lerarenoverschot) en zij dus eerst aan een baan geholpen moeten worden.

En inderdaad de ervaring zal daarin ook meespelen. Ik zou op deze manier natuurlijk heel veel scholen leren kennen en de directie van die diverse scholen leert ook heel makkelijk mij kennen.
Ga je de Ikea verlaten
pi_57795864
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:44 schreef Manias het volgende:

[..]

whoa dude.. hoe eerder je hulp zoekt hoe makkelijker het te fixen is, en like I said eerder, een psychoLOOG kan geen fuck met je doen wat je niet wilt, (een psychiater eiglk ook niet) dus huppakee!
maar je kan ook gewoon wel groente eten en daarna een extra mars ofzo of een heel stuk meer vlees
Als je gewoon gevarieerd eet elke dag, ben je al een stap verder. En dan geen muizenporties, maar gewone normale mensen porties. En calorietjes tellen. In positieve zin... hoemeer hoe beter
pi_57795904
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:45 schreef Cahir het volgende:

[..]

Ga je de Ikea verlaten
haha hoezo? Ik ben niet met IKEA getrouwd of zo...
pi_57795915
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:44 schreef Manias het volgende:

[..]

whoa dude.. hoe eerder je hulp zoekt hoe makkelijker het te fixen is, en like I said eerder, een psychoLOOG kan geen fuck met je doen wat je niet wilt, (een psychiater eiglk ook niet) dus huppakee!
maar je kan ook gewoon wel groente eten en daarna een extra mars ofzo of een heel stuk meer vlees
wie ben jij?

-edit na foboloeren-

je lijkt best op ang3l lol
  donderdag 3 april 2008 @ 00:49:41 #198
182751 MisterO
wispelvurig
pi_57795917
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hij wilde korting.
pi_57795928
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:49 schreef MisterO het volgende:

[..]

Hij wilde korting.
pi_57795933
quote:
Op donderdag 3 april 2008 00:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Als ik jou naam zie is het eerst wat ik denk altijd IKEA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')