*gefrituurde mars-reep aanbied*quote:Op woensdag 2 april 2008 18:48 schreef Cairon het volgende:
ik heb honger
Daarom jaquote:
CitizenM, een nieuw hotelconcept op Schiphol wat 21 juni opengaatquote:Op woensdag 2 april 2008 21:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nieuwe baan? Waar heb je je pijlen dit keer op gericht?
Aha in de buurt van je favo starbucksquote:Op woensdag 2 april 2008 21:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
CitizenM, een nieuw hotelconcept op Schiphol wat 21 juni opengaat
Uhuh.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Aha in de buurt van je favo starbucks
Klinkt goed ja! Was je roadie? Of groupie?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is erg goed met CDP.
Hele toffe week gehad met m'n favo band in Zweden, Denemarken en Amsterdam..
Straks weer naar die hele leuke jongen toe en over 3 weken beginnen met m'n trainingen voor m'n nieuwe baan
Sinds maandag officieel bevriend met.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:18 schreef wonderer het volgende:
Klinkt goed ja! Was je roadie? Of groupie?
www.citizenm.comquote:En hoe "nieuw" kan een hotelconcept tegenwoordig nog zijn?
Leuk!quote:Op woensdag 2 april 2008 21:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sinds maandag officieel bevriend met.![]()
[..]
www.citizenm.com
rond de 60¤ per nachtquote:Op woensdag 2 april 2008 21:30 schreef wonderer het volgende:
En dat hotel ziet er wel interessant uit. Hopelijk is het echt "affordable". Lijkt me vooral handig bij vroege vluchten enzo.
Euh hoezo?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Reminds me, ik moet nog douchen.
Zat hier niet iemand die stage liep op een basisschool of zo?
een zwemslip of een zwemboxerquote:Op woensdag 2 april 2008 22:18 schreef Zakje het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk een zwembroek gevonden, hij is dan wel niet helemaal naar mijn zin, maar ik heb in ieder geval een zwembroek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |