Ik denk toch echt dat je het mis hebt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:17 schreef Py het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Brian Amanda hier gespuugd. En is het Natasia die Amanda in haar nek krabt ofzo.
(je hoort in het echte filmpje Huub ook: 'Jij spuugt meisjes in haar gezicht')
Maar ik kan het mis hebben
Ok, wat je denkt mag je zelf weten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat je het mis hebt.
Amanda heeft ook toegegeven dat hij haar daar geslagen heeft.
Maar het was niet erg, want toen hadden ze nog geen relasie volgens haar.
Hij heeft haar daar echt geslagen en in haar mond geraakt daar kwam zelfs een beetje bloed aan te pas !quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:24 schreef Py het volgende:
Thnx Roevka
[..]
Ok, wat je denkt mag je zelf weten.dat is het dus een mening en geen feit.
Ik denk dat Brian haar hier alleen heeft gespuugd. En dat Natasia haar kans schoon zag in de consternatie haar nagels in Amanda haar nek te klieven.
uit het beeld materiaal wat levert valt heel weinig uit op te makenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat je het mis hebt.
Amanda heeft ook toegegeven dat hij haar daar geslagen heeft.
Maar het was niet erg, want toen hadden ze nog geen relasie volgens haar.
Ik vergeet elke keer die Wicardo.... vannacht dacht ik ook ineens wie komt daar nou binnen....?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:22 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Roevka![]()
Simpel toch, het was Wicawdo die aan het douchen was, daarna Brian.
Brian speelt eigen rechter...één van zijn 1000 kwaliteitenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
uit het beeld materiaal wat levert valt heel weinig uit op te maken
geen objectief mens bv een rechter zou daar een duidelijke conclusie uit kunnen trekken
en wat het douche incident betreft
het meeste weten via hearsay
zo zou amanda er behoorlijk op los gemept hebben
Ja, zo is het preciesquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:31 schreef Lobasca het volgende:
Conclusie: Brian is heul niet agressief, en houdt zijn handjes en voetjes keurig thuis...
Oh..my God..op welk forum ben ik beland?
Het is net of ik een discussie met Brian hebquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:31 schreef Lobasca het volgende:
Conclusie: Brian is heul niet agressief, en houdt zijn handjes en voetjes keurig thuis...
bloed ??????quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:27 schreef trettie het volgende:
[..]
Hij heeft haar daar echt geslagen en in haar mond geraakt daar kwam zelfs een beetje bloed aan te pas !
Maar je mag zelf weten of je het wil geloven .
Hij heeft haar daar ook twee keer gespuugd en nog uitgescholden voor alles wat mooi en lelijk is.
Ik reageer even omdat het volgend topic dicht is en je schreef dat ik dan wel een saaie relatie zou hebben.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
uit het beeld materiaal wat levert valt heel weinig uit op te maken
geen objectief mens bv een rechter zou daar een duidelijke conclusie uit kunnen trekken
en wat het douche incident betreft
het meeste weten via hearsay
zo zou amanda er behoorlijk op los gemept hebben
Hij kwam met zijn nagel onder haar tong terecht dat heeft ze zelf verteld.quote:
Lucky you, je mag blij zijn dat je man je niet uit bed traptquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:33 schreef trettie het volgende:
Ja hoor als mijn man uit bed stapt krimp ik ook altijd helemaal in elkaar!
Dat doet ie maar één keer en dan.............................quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lucky you, je mag blij zijn dat je man je niet uit bed trapt
een forum waar de meeste mensen denken dat bwian een criminele wifebeater is en huub een ondanks z'n minpuntjes een eerlijke goede jongen isquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:31 schreef Lobasca het volgende:
Mijn man kieteld mij uit bed, heel effectief, medelijden?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lucky you, je mag blij zijn dat je man je niet uit bed trapt
en de bewoners geloven we allemaal op hun woord ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:36 schreef trettie het volgende:
[..]
Hij kwam met zijn nagel onder haar tong terecht dat heeft ze zelf verteld.
Ja die slabek stond toen ook open zoals altijd!
Echt welquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:38 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mijn man kieteld mij uit bed, heel effectief, medelijden?
Met jou wel skattiequote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:38 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mijn man kieteld mij uit bed, heel effectief, medelijden?
reuze gezellig, maar ik zou toch maar even wat meer inlezen hier.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:38 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
een forum waar de meeste mensen denken dat bwian een criminele wifebeater is en huub een ondanks z'n minpuntjes een eerlijke goede jongen is
en soort mini afdeling van nowlife zegmaar
+1quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:35 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik reageer even omdat het volgend topic dicht is en je schreef dat ik dan wel een saaie relatie zou hebben.
Er bestaan mensen in de wereld die het gewoon leuk hebben met elkaar, dingen op een normale manier kunnen uitpraten, elkaars mening cq verschil respecteren.
Gelukkig hoeven wij niet altijd ruzie te maken als we ons irriteren aan elkaar of verschillen van mening.
Discussie's (en ook pittige) hebben we, gelukkig!
Maar echt ruzie, nee en zeker niet op de brian/amanda manier.
Merci beaucoup, ben weer een stuk blijer nuquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Met jou wel skattie![]()
Iedereen nu zijn nest uit?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:41 schreef schatje het volgende:
Wat ik nog weet van dat slaan van Brian is dat ze dat niet wilde toegeven omdat Huub en Eric Brian daarmee zouden pakken. Vandaar dat ze zei dat het een duw was. Brian zei dat het een duw was en Amanda een klap.
Brian's moeder Netty zag ook een klap en was er trots op. Dat liet ze per brief weten.
Kan best zijn dat Natasia toen nog beschermd werd. En dat ze dus wat opmerkingen hebben gemaakt waardoor anderen verdacht werden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:39 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en de bewoners geloven we allemaal op hun woord ?
LOL
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:39 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en de bewoners geloven we allemaal op hun woord ?
LOL
quote van jou naar aanleiding van een uitspraak van Amanda.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:35 schreef Nomrc2 het volgende:
ik lees nou nooit hiero hoe knap is van bwian
dat ie zich elke keer weer weet in te houden
laatst begon mannie tegen huub en binnen 5 minuten had ze hem zo ver dat hij haar van de trap dreigde te gooien
Dat er een aantal maal wat gebeurd is staat wat mij betreft buiten kijf, dat de Febo daarbij had moeten ingerijpen ook (en niet alleen Brian heeft al meerdere malen een exit verdiend).quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:24 schreef Py het volgende:
Thnx Roevka
[..]
Ok, wat je denkt mag je zelf weten.dat is het dus een mening en geen feit.
Ik denk dat Brian haar hier alleen heeft gespuugd. En dat Natasia haar kans schoon zag in de consternatie haar nagels in Amanda haar nek te klieven.
Ach een zo nu en dan een corrigerende tik naar een een volwassen vrouw is heel normaal in culturen waar de sharia wordt nageleefd. hebben die fanatieke moslims toch nog een goed punt.....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:41 schreef schatje het volgende:
Wat ik nog weet van dat slaan van Brian is dat ze dat niet wilde toegeven omdat Huub en Eric Brian daarmee zouden pakken. Vandaar dat ze zei dat het een duw was. Brian zei dat het een duw was en Amanda een klap.
Brian's moeder Netty zag ook een klap en was er trots op. Dat liet ze per brief weten.
Echt?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:47 schreef schatje het volgende:
Brian moet z'n pilletjes niet vergeten in te nemen. Dat stond op het plasma.
Vraagje: Volg je de streams?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:44 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
woorden woorden ??? hearsay hearsay ???
ben ik ff blij dat geen juri rechtspraak in nl bestaat
Heb jij nou ook al discussies met jezelf?quote:
ben helemaal geen brianfanquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:42 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
reuze gezellig, maar ik zou toch maar even wat meer inlezen hier.
ook hier hebben we fans van brian dus wees welkom maar wel prettig als je de waarheid onder ogen kan zien.
ik als huub fan geef ook toe dat hij af en toe tever is gegaan, geen probleem.
allemaal mensjes toch?
en ja, dat brian niet echt lekker in de markt ligt is vermoedelijk gekomen door hoe hij zich afgelopen anderhalf gedraagt.
gewoon objectieve waarneming zeg maar en hij kan het niet eens zelf ontkennen.
overigens, ik heb een stukje naar boven scrollen je nog antwoord gegeven op de opmerking die jij over mijn relatie maakte, zou hem even lezen, zou ik op prijs stellen.
Iedereen mag fan zijn van iedereen. En iedereen mag gruwelen van iedereen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:47 schreef Leandra het volgende:
Thnx Akveor![]()
[..]
Dat er een aantal maal wat gebeurd is staat wat mij betreft buiten kijf, dat de Febo daarbij had moeten ingerijpen ook (en niet alleen Brian heeft al meerdere malen een exit verdiend).
Wat echter wel storend is, is het de neiging van sommigen de waarheid naar eigen hand te zetten door iets als "feit" te presenteren en dit veelvuldig te herhalen. Dit lijkt geoorloofd omdat "Villa Vandaag het ook doet"
Dat men zich daarmee netzo geloofwaardig maakt als VV, wordt kennelijk vergeten.
* Lobasca adviseert Skatje via het beeldscherm van de pilletjes af te blijvenquote:
Echt hè?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij nou ook al discussies met jezelf?
Hij doet zo duf als een konijn, oh nee, heb ik tegenwoordig andere associatie's bij, dan maar een buidelrat of zoiets.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:47 schreef schatje het volgende:
Brian moet z'n pilletjes niet vergeten in te nemen. Dat stond op het plasma.
Dat dusquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:51 schreef Py het volgende:
[..]
Iedereen mag fan zijn van iedereen. En iedereen mag gruwelen van iedereen.
Maar ik vind het jammer dat de cos misbruikt wordt als propagandaplaats, om BEWUST leugens als waarheden neer te zetten. En vermoedens als feiten. Om op zo'n manier je eigen mening te verdedigen, of je idool te promoten
Wat is je punt nu eigenlijk? Dat Brian heel normaal reageert vergelijkbaar met 90% van de bevolking? Dat "feiten feiten" als het om het gedrag van Huub gaat, en dat "hearsay hearsay" als het om het gedrag van Brian (ondanks ondersteunend beeldmateriaal) begint te vervelen. En natuurlijk reageert iedereen gekleurt. Maar wat wil je nu eigenlijk zeggen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:44 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
woorden woorden ??? hearsay hearsay ???
ben ik ff blij dat geen juri rechtspraak in nl bestaat
je heb helemaal gelijkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
quote van jou naar aanleiding van een uitspraak van Amanda.
I rest my case
+1quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:51 schreef Py het volgende:
[..]
Iedereen mag fan zijn van iedereen. En iedereen mag gruwelen van iedereen.
Maar ik vind het jammer dat de cos misbruikt wordt als propagandaplaats, om BEWUST leugens als waarheden neer te zetten. En vermoedens als feiten. Om op zo'n manier je eigen mening te verdedigen, of je idool te promoten
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:51 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ben helemaal geen brianfan
vind het allemaal idioten
maar wat mensen uit kleine stukjes vaag beeldmateriaal opmaken is te gek voor woorden
ben blij voor je dat je een leuke relasie heb
maar het feit dat ongeveer 60% van de huwlijken op klippen loopt bewijst toch wel enigzins mijn stelling
of ben je er van overtuigt dat al die mensen elkaar keurig een kusje geven en als goede vrienden uit elkaar gaan ?
Nee hoor, ben zelf gescheiden dus dat gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:51 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ben helemaal geen brianfan
vind het allemaal idioten
maar wat mensen uit kleine stukjes vaag beeldmateriaal opmaken is te gek voor woorden
ben blij voor je dat je een leuke relasie heb
maar het feit dat ongeveer 60% van de huwlijken op klippen loopt bewijst toch wel enigzins mijn stelling
of ben je er van overtuigt dat al die mensen elkaar keurig een kusje geven en als goede vrienden uit elkaar gaan ?
dat het op jaap en claire na, allemaal gestoorde enigzins agresieve idioten zijnquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:55 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Wat is je punt nu eigenlijk? Dat Brian heel normaal reageert vergelijkbaar met 90% van de bevolking? Dat "feiten feiten" als het om het gedrag van Huub gaat, en dat "hearsay hearsay" als het om het gedrag van Brian (ondanks ondersteunend beeldmateriaal) begint te vervelen. En natuurlijk reageert iedereen gekleurt. Maar wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Gut ze worden eindelijk wakker daar..
Kringloopwinkel in Zaandam...oftewel de inboedel van zuster BALk, geen feitquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:59 schreef Dementor het volgende:
Zo Amanda was het leuk bij de kringloopwinkel?
Yep, verstond ik ook tot twee keer aan toequote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:01 schreef Xenia het volgende:
Zei ze nou '... een dressoirkast voor sokjes'?
Dan mag hij werken tot zijn 78ste, leuk zo'n oude vuilnismanquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:04 schreef Dementor het volgende:
Trouwens Mikey heeft een pensioengat van 13 jaar...
Dat lijkt mij zelfs noodzakelijk, ik vind het een emmer hoor maar toch gun ik hem dat het hem lukt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:08 schreef schatje het volgende:
Binnen een maand is weer aan de methadon en binnen 2 maanden leeft ie weer op straat.
Of zal ie begeleider krijgen? Lijkt me wel vestandig.
Voor Mike zijn 'sokjes'....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:06 schreef Kaat38 het volgende:
Yep, verstond ik ook tot twee keer aan toe
Daarom gingen ze ook naar de kringloop, omdat hij het straks toch allemaal gaat verkopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:08 schreef schatje het volgende:
Binnen een maand is Mikey weer aan de methadon en binnen 2 maanden leeft ie weer op straat.
Of zal ie begeleider krijgen? Lijkt me wel vestandig.
Ik denk het wel. Die ging in de villa al bij het geringste blaffen. Zoals ik al zei, leuk voor de buren.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zelfs noodzakelijk, ik vind het een emmer hoor maar toch gun ik hem dat het hem lukt.
Ander dingetje: hoe zal het gaan met Dilana, moet ze de hele dag alleen in dat huisje zitten?
Dan heeft het haar misschien wel goed gedaan dat pension, even lekker tot rust komen en regelmaat, itt al dat gedoe en al die aanloop in dat hok daar.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:06 schreef Xenia het volgende:
Dilana is blij, ze loopt continu te kwispelen
Oh jemig, nu al?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:17 schreef akveor het volgende:
Nou wordt het erg definitief voor Mike. Mike is gevraagd z'n tas in te pakken.
Ik blijf me, net als @Schatje afvragen wat hij met Dilana van plan is als hij werkt. Zo'n hond kan toch niet de hele dag alleen thuis blijven?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:17 schreef akveor het volgende:
Nou wordt het erg definitief voor Mike. Mike is gevraagd z'n tas in te pakken.
Ik dacht precies hetzelfde... alleen heb ik geen last van afkickverschijnselen wat Lieke betreft.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:18 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oh jemig, nu al?
Mike de deur uit en dan komt Lieke als gastspeelster terug.
(goed voor mijn afkickproces)
Buiten de 2 maanden terror-jaap heeft 'ie nog nooit wat uitgevoerd. En dat denktquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
hij voegt niets meer toe aan DGK !
quote:
Dan doen we Lieke en eentje waar jij een hekel aan hebt, kunnen we samen afkicken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde... alleen heb ik geen last van afkickverschijnselen wat Lieke betreft.
Dan schuif je hem toch wat naar achterenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:22 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die pruik zat zeker voor de zoeker....
Huub ook niet, hij heeft heel veel uitgeleend aan Mikey.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:23 schreef beequeen het volgende:
Mike propt alle kleding zo in zijn koffer. Daar zal Oma Tonie niet blij mee zijn.
Ze rookt zelf helemaal niet, makkelijk om dingen die niet van jou zijn weg te geven.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:24 schreef Dementor het volgende:
Amanda is zo aardig om alle sigaretten in huis aan Mickey te geven ooooh hoe onbaatzuchtig!
Dat meen je niet! Leuk voor de rokers dan weer!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:24 schreef Dementor het volgende:
Amanda is zo aardig om alle sigaretten in huis aan Mickey te geven ooooh hoe onbaatzuchtig!
Daarom ik hoorde al aan haar stem dat ze dacht moooooooooooi.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze rookt zelf helemaal niet, makkelijk om dingen die niet van jou zijn weg te geven.
Brian zal er binnenkort wel 1 van een 'fan' krijgen die medelijden met hem heeft.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:25 schreef beequeen het volgende:
De PSP is plotseling ook weer terecht.....goh.
Alleeen heeft bwian de adapter geloof ik nog. Ipv dat die loser dat ding NU effequote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:25 schreef beequeen het volgende:
De PSP is plotseling ook weer terecht.....goh.
Ik wil geen speler waar ik een hekel aan heb. Ik verwacht toch eerder een Nienke Disco. Die heeft het erg leuk gedaan....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:23 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dan doen we Lieke en eentje waar jij een hekel aan hebt, kunnen we samen afkicken.![]()
(jemig, ben je net vegetarisch en komt je vriend thuis met knakworstjes, ik snak er naar!)
Dit in het kader van wat Amanda bij de poort tegen Mike zei: Nu kun je Huub lekker pesten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:26 schreef Kaat38 het volgende:
Dat meen je niet! Leuk voor de rokers dan weer!
Misschien is het wel een speltechnische move van Amanda: Huub en Claire over een paar uur heftige ontwenningsverschijnselenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:26 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Leuk voor de rokers dan weer!
Natuurlijk, er staat waarschijnlijk niet op de plasma dat hij het ding moet gaan zoeken, moeilijk zelf dingen bedenken, de FEBO mag dit wel even influisteren, anders heeft Mike er nog niks aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Alleeen heeft bwian de adapter geloof ik nog. Ipv dat die loser dat ding NU effe
gaat zoeken voor Mikey zegt 'ie zoiets van "jahhhh die moet ik nog een keer zoeken" en
blijft ondertussen een beetje schaapachtig staan bij Mikey
Ah, thanks. Ik snapte al niet waar dat op sloeg.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit in het kader van wat Amanda bij de poort tegen Mike zei: Nu kun je Huub lekker pesten.
Jammer voor ze dat er heel wat winkels ook op zaterdagavond nog laat open zijn en er gehaald kan worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien is het wel een speltechnische move van Amanda: Huub en Claire over een paar uur heftige ontwenningsverschijnselen![]()
En niet ff naar de benzinepomp kunnen gaan om nieuwe te halen![]()
![]()
Dat bedoel ik ja. Kan Mikey anderhalf uur spelen vanavond op zijn psp en dan is hetquote:
Zou een goeie actie zijn idd. Twee kettingrokers zonder peuken zetten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien is het wel een speltechnische move van Amanda: Huub en Claire over een paar uur heftige ontwenningsverschijnselen![]()
![]()
Maar ze kunnen niet zelf gaan en zijn dus afhankelijk van de welwillendheid van de Febo om op zaterdagavond nog even een paar boodschappen te gaan doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:31 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jammer voor ze dat er heel wat winkels ook op zaterdagavond nog laat open zijn en er gehaald kan worden.
Overigens heeft Huub al eerder even zonder peuken gezeten, ik denk dat Claire er meer een probleem mee krijgt.
Precies, als de FEBO meeleest, willen jullie er dan aub iets aan doen? bvd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja. Kan Mikey anderhalf uur spelen vanavond op zijn psp en dan is het
maar afwachten of 'ie ooit nog de adapter van Zijne Heiligheid De Messias krijgt....
En dat valt dan ineens niet meer onder persoonlijk bezit?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Yep, das waar, wel lullig dat Mikey daar aan meewerkt, hij had toch zo'n leuk contact met Claire?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar ze kunnen niet zelf gaan en zijn dus afhankelijk van de welwillendheid van de Febo om op zaterdagavond nog even een paar boodschappen te gaan doen.
Yesssssssssssssssssss! Ik zat net te denken: hoe terug te pakken, dan maak je amandel knettergek!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat valt dan ineens niet meer onder persoonlijk bezit?
Dan wordt het toch tijd dat Huub alle alcohol door de wc heen gaat spoelen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, dat is ook geen persoonlijk bezit.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:30 schreef akveor het volgende:
Ah, thanks. Ik snapte al niet waar dat op sloeg.
Vreemd dat een niet roker kan bepalen wat er met de sigaretten mag gebeuren. Betekend dit dat de haartang nu ook weggeven mag worden?
Echt gesproken hebben die 2 nog niet geloof ik.. Eerst even TV maken hoe goed ze kindje Mike wel niet naar buiten sturenquote:
Een knuffelzwerver helpen is wellicht iets anders dan alle drank door de plee spoelen, dat is verkwisten terwijl de sigaretten nu wel gewoon opgerookt worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat doet hij ook vast bewust, in zijn ogen is er in de villa namelijk een onuitputtelijke voorraad sigaretten, of op z'n minst een voorraad die altijd wordt aangevuld als ze (bijna) op zijn...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:34 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, das waar, wel lullig dat Mikey daar aan meewerkt, hij had toch zo'n leuk contact met Claire?
Idd, dat was niet eens een kwestie van uitkiezen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:36 schreef Py het volgende:
Op dit moment wordt Miky's huis door 'ze' ingericht
tnxxx oke dit is puur voor de tv zo denken ze de mensen te paaien maar ja de mensen zullen ook wle zien dat ze mikey op zijn laatste avond mooi hebben laten zitten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:37 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Echt gesproken hebben die 2 nog niet geloof ik.. Eerst even TV maken hoe goed ze kindje Mike wel niet naar buiten sturen
Heel goed!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:38 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Miky pakt de adapter van de PSP in
Erg he, dit gezanik is alleen maar verheerlijking voor aman en brain!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:37 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Echt gesproken hebben die 2 nog niet geloof ik.. Eerst even TV maken hoe goed ze kindje Mike wel niet naar buiten sturen
Weet niet of dat toeval is maar dat valt me wel vaker op. Vaak gebeurt erweer iets wat de aandacht verlegd... zoals gisteren dat gratis bezoek van Lieke.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, dat is ook geen persoonlijk bezit.
Dit inpakken van de kleding van Mike is voor B en A wel weer een uneke kans om net te doen alsof er niks aan de hand is, focus verleggen zeg maar.
Wat je zelf wiltquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heel goed!![]()
Heeft hij hem zelf gevonden? Of heeft Brian hem welwillend aan gerijkt?
Dat is het snoer van het digitale fotolijstje.quote:
brian begint met uhhhhhhhhhh , uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh , uhhhhhhhhhhhhh ne mannie laat me ff uitpraten , uhhhhhhhhhhhhhhhhh uhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:40 schreef PeterNB het volgende:
Och jezus, De Messias gaat een preek geven.
"Nou Mikey....je gaat zo meteen naar je huisje....ik ben heel blij voor je dat.....zeg maar
zelf initiatieven heeft getoond......."![]()
![]()
Py, misinformatie! Waar is de adaptor......quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is het snoer van het digitale fotolijstje.
maar ik vergeet hun ruzie nietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Weet niet of dat toeval is maar dat valt me wel vaker op. Vaak gebeurt erweer iets wat de aandacht verlegd... zoals gisteren dat gratis bezoek van Lieke.
Een geforceerde uitspraak.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:42 schreef PeterNB het volgende:
bwian:"besef je hoeveel er voor je geregeld is ? twee-driehonder mannen hebben
allemaal dingetjes voor je gedaan"
Brian is 14 april jarig en sprak uit: Ik wil een psps2, een zwarte graag.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:27 schreef kahaarin het volgende:
Brian zal er binnenkort wel 1 van een 'fan' krijgen die medelijden met hem heeft.
ik begin braaaaakkkkk, braaaaaaaakkkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
brian begint met uhhhhhhhhhh , uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh , uhhhhhhhhhhhhh ne mannie laat me ff uitpraten , uhhhhhhhhhhhhhhhhh uhhhhhhhhhhhhhhh
En ik maar denken dat Brian alles heeft geregeld!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:42 schreef PeterNB het volgende:
bwian:"besef je hoeveel er voor je geregeld is ? twee-driehonderd man hebben
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:42 schreef PeterNB het volgende:
bwian:"besef je hoeveel er voor je geregeld is ? twee-driehonderd man hebben
Wie is er handig met een schroevedraaier en semtex ??????quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian is 14 april jarig en sprak uit: Ik wil een psps2, een zwarte graag.
Die credits verdienen ze alleen als ze hem ook blijvende ondersteuning bieden, want Mike nu zonder begeleiding zelfstandig laten wonen is als een baby zonder zwembandjes in een zwembad gooien.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:45 schreef diedirk het volgende:
Je kunt veel zeggen maar ik moet mijn oprechte waardering uitspreken voor de redactie op welke manier ze Mickey hebben behandeld.
Ze hebben veel voor hem gedaan en hem zeker niet alleen maar gebruikt voor tv maken, zoals veel mensen in het begin dachten.
The Reverend.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:42 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Stichtelijke woorden onder het prille voorjaarszonnetje...
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:44 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Brian alles heeft geregeld!
Yep, bescheidenheid siert de mens.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:45 schreef blomst het volgende:
Zei amanda nu mooi dat je ons hebt leren kennen?
Volstaat een moker ook?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wie is er handig met een schroevedraaier en semtex ??????
Ben benieuwd wanneer HIJ dat dan heeft geregeld.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:50 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Volstaat een moker ook?
Gadver, Mr Slijmbal ubergod St Brainles komt nu met taart voor Mikey.
Denk dat de febo erg aktief is geweest vandaag.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer HIJ dat dan heeft geregeld.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:52 schreef Dementor het volgende:
Mikey krijgt nu zijn schaakstukken terug?
Gewoon verkeerd opgezet, te ver naar achter. Misschien door de stress?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ afbeelding ]
ben ik nou gek of wat volgens mij is die pruik flink naar achteren gezakt
Ze word weer de oudequote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:57 schreef agter het volgende:
Amanda is wel een ietsje in mijn achting gestegen hoor, sinds ze zich zo duidelijk uitlaat richting Brian. Ze staat meer op haar eigen strepen. Complimenten!
Amanda rookt toch niet meer?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:04 schreef schatje het volgende:
Huub zegt dat ze Mikey alle sigaretten moeten geven omdat het gewoonte ofzo is. Amanda zei dat ze het al heeft gedaan.
of ruilen voor een shot heroinequote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:06 schreef schatje het volgende:
Mikey heeft de methadon nog en wil het teruggeven aan de dealer.
Ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:45 schreef blomst het volgende:
Zei amanda nu mooi dat je ons hebt leren kennen?
Ik gok wifi of een lijntje van de buurman.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:10 schreef beequeen het volgende:
Mike: Ik heb wel internet maar weet niet of ik een PC heb.
Wat klopt er hier niet?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:06 schreef schatje het volgende:
Mikey heeft de methadon nog en wil het teruggeven aan de dealer.
Gelukkig is Huub er altijd nog!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:11 schreef blomst het volgende:
Kan Ricardo direkt wel met Mike mee, zijn ze weer met z'n vijfen.
Alhoewel het voor Amanda beter is dat ze nog iemand heeft naast brian.
Ik gok op het laatste. Toch heb je daar niks aan zonder PC.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:10 schreef Dementor het volgende:
Ik gok wifi of een lijntje van de buurman.
Dat hem waarschijnlijk verteld is dat er 5 maanden huur, gas, water, elektra, kabel en internet voor hem betaald is, maar dat hij niet weet of hij een PC heeft..... met andere woorden: hij weet zelf ook niet wat er verder allemaal voor hem geregeld is qua inrichting.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:10 schreef beequeen het volgende:
Mike: Ik heb wel internet maar weet niet of ik een PC heb.
Wat klopt er hier niet?
Hij gaat sparen voor een ticket naar Bonaire, en komt met een Antiliaanse terug...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik gok op het laatste. Toch heb je daar niks aan zonder PC.
Ik wist niet dat methadon verstrekt wordt door dealers. Leerzaam DGK.quote:
Kom op, in alles wordt gedeald...allleen weer dom van die pauper, om dat ff on stream te melden..Als hij straks zijn onvoorkomelijke terugval krijgt kannie zich weer fijn elke dag melden bij het busjequote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat methadon verstrekt wordt door dealers. Leerzaam DGK.
Dat denk ik ook... ik meende gehoord te hebben dat ie ook een TV had.... dus misschien heeft de kabelaar hem gewoon een combipakketje aangesmeerd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hem waarschijnlijk verteld is dat er 5 maanden huur, gas, water, elektra, kabel en internet voor hem betaald is, maar dat hij niet weet of hij een PC heeft..... met andere woorden: hij weet zelf ook niet wat er verder allemaal voor hem geregeld is qua inrichting.
Geinigquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:19 schreef Kaat38 het volgende:
Ook een geinige, toen Mikey erin kwam zei ik: ik hoop dat ze een maatschappelijk werkster regelen voor hem, ook ivm. de schuldsanering.
Dat moet dus nog gebeuren.
Dat begrijp ik, maar hij heeft verteld dat hij een schuld heeft van ¤30.000 en methadon is gratis verkrijgbaar voor verslaafden die in een afkickprogramma zitten. Weer een verhaal dat niet klopt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:21 schreef Lobasca het volgende:
Kom op, in alles wordt gedeald...allleen weer dom van die pauper, om dat ff on stream te melden..Als hij straks zijn onvoorkomelijke terugval krijgt kannie zich weer fijn elke dag melden bij het busje
Jaap zegt wat ik denkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:24 schreef Dementor het volgende:
Jaap: hoe lang duurt het nog? mike ga weg! ik wil nog de krant lezen.
Een dealer (zeker als het een dealer is om eigen gebruik te betalen is) zal je alles verkopen als het maar geld opleverd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat methadon verstrekt wordt door dealers. Leerzaam DGK.
Moet je je wel aan de afspraken met de artsen houden, dat kan die klojo natuurlijk nietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar hij heeft verteld dat hij een schuld heeft van ¤30.000 en methadon is gratis verkrijgbaar voor verslaafden die in een afkickprogramma zitten. Weer een verhaal dat niet klopt.
Hij moet de geinlijn nieuw leven in blazen, gat in de marktquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:29 schreef Borga het volgende:
Fantastisch gevoel voor humor heeft Bwian ook
Vertel!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:29 schreef Kaat38 het volgende:
net op tmf,geeft dennis toe dat er drugs word gebruikt in de kooi
Mike en opschieten? Vlak na de jaarwisseling zou hij al vertrekkenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
nou mikey schiet op dan kunnen de familie leden komen
Nou dat dus, dochter hier kwam net naar beneden stuiven en meer weet ik niet.quote:
Max Tailleur was ook joods... zal Brian 's opa wel geweest zijn.... het zit gewoon in de familie.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij moet de geinlijn nieuw leven in blazen, gat in de markt
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Max Tailleur was ook joods... zal Brian 's opa wel geweest zijn.... het zit gewoon in de familie.![]()
Er staat me bij dat in de tijd van Silvia er nog wel eens openlijk een joint gerookt werd? Of doelt hij op iets anders?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:29 schreef Kaat38 het volgende:
net op tmf,geeft dennis toe dat er drugs word gebruikt in de kooi
Ik heb geen flauw idee, gok een pilletje hier en daar, een blowtje enz, meer weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:39 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Er staat me bij dat in de tijd van Silvia er nog wel eens openlijk een joint gerookt werd? Of doelt hij op iets anders?
Er zijn tijden geweest(?) dat Huub achter coke snoof.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:39 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Er staat me bij dat in de tijd van Silvia er nog wel eens openlijk een joint gerookt werd? Of doelt hij op iets anders?
De eerste 3 weken had Mike 1 setje kleding en droeg de kleding van Huub,quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:17 schreef Kaat38 het volgende:
Geestig, ik zei vanmiddag al toen Mikey al zijn kleding in de tassen kwakte dat er de helft van Huub in zou zitten en nu ziet Huub opeens dat Mikey zijn polo aanheeft.
Huub zegt: ach, hou maar, al is het mijn lievelings.
Yep, maar op 1 en 2 kunnen we samen met alle 'gezellige' bewoners Mikey uitzwaaien.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:42 schreef akveor het volgende:
Stream drie is doet het niet meer? Kapot? Stuk?
Hier ook.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:42 schreef akveor het volgende:
Stream drie is doet het niet meer? Kapot? Stuk?
Brian humor.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier ook.
Brian mag met Mike mee.....het zal ook niet waar zijn.
Maar wel met de psp2 ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:15 schreef beequeen het volgende:
Ik gok op het laatste. Toch heb je daar niks aan zonder PC.
Simpel, omdat Mike Brian als vriend beschouwd en omdat Brian hem het meest geholpen heeft.....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:46 schreef petraa het volgende:
waarom mag Brian mee?
Hij gaat toch echt mee. Misschien om onderweg de methadon van Mike te verkopen.quote:
Ik sta met mijn bek vol tanden... hoe is dit toch mogelijk? Dit is toch gewoon super oneerlijk. Maar misschien heeft ie een afspraak met de psychiater en zet Mikey hem daar af....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij gaat toch echt mee. Misschien om onderweg de methadon van Mike te verkopen.
Huub baalt ook dat Brian zonder stemming met Mike mee mag en terecht.
omdat hij het niet aan kan om gevangen in luxe te leven, dan draait hij door.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:46 schreef petraa het volgende:
waarom mag Brian mee?
Nou irriteerde ik mij al scheef dat amanda vanmiddag mee ging zonder stemming en nu dit weer, jemigggg!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik sta met mijn bek vol tanden... hoe is dit toch mogelijk? Dit is toch gewoon super oneerlijk. Maar misschien heeft ie een afspraak met de psychiater en zet Mikey hem daar af....![]()
Ronduit schandalig.
flauwekul en dat weet jij ookquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Simpel, omdat Mike Brian als vriend beschouwd en omdat Brian hem het meest geholpen heeft.....
jij bent te intelligent voor dit soort domme uitspraken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Simpel, omdat Mike Brian als vriend beschouwd en omdat Brian hem het meest geholpen heeft.....
Gewoon belachelijk... hij moet voor elke stemming vechten en die paupers worden de hele dag uit elkaar gehouden. Terwijl dat gewoon eerst uitgesproken had moeten worden. Het is schering en inslag als er moeilijkheden in hun relatie zijn worden ze overal megeholpen. Huub en Lieke mochten helmaal kapot gemaakt worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:49 schreef Kaat38 het volgende:
Huub heel cynisch: leuk die stemmingsronde hiervoor, maar ach hij heeft hem tenslotte ook aan een baan geholpen.
Ofwel: Huub wordt het net als veel van ons ook spuugzat dat mensen (A en B) zonder stemmingsronde weg mogen en dat gelul dat brain Mikey heeft geholpen is helemaal bullshit.
Nou, ik denk dat echt dat Mike Brian als vriend beschouwd....en Amanda ook. Het is natuurlijk wel gek dat hij dan zomaar mee kan. Maar zo erg vind ik het ook weer niet. Huub krijgt ook wel eens wat. Jaap en Claire, die hebben het minst gehad.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:53 schreef Desii het volgende:
[..]
flauwekul en dat weet jij ook
hij mag mee, omdat hij zwaar in het rood zit (emotioneel)
En dat is wat ik de Febo kwalijk neem (toen Huub moeilijk zat en dat achter aangaf, kreeg hij nix extra's tov Brian.......... dat fokking met 2 maten meten, om te kotsen)
Nu zeg je zoiets.... Jaap heeft honderden partijen tegen Mikey geschaakt... op z'n minst had er een stemming kunnen komen dat of Jaap of Brian mee had gemogen. Maar nee... de febo bepaalt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat echt dat Mike Brian als vriend beschouwd....en Amanda ook. Het is natuurlijk wel gek dat hij dan zomaar mee kan. Maar zo erg vind ik het ook weer niet. Huub krijgt ook wel eens wat. Jaap en Claire, die hebben het minst gehad.
refresh my memory..... wat heeft Huub gekregen als extra toen hij het zo moeilijk had???quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat echt dat Mike Brian als vriend beschouwd....en Amanda ook. Het is natuurlijk wel gek dat hij dan zomaar mee kan. Maar zo erg vind ik het ook weer niet. Huub krijgt ook wel eens wat. Jaap en Claire, die hebben het minst gehad.
Huub mag nog elke dag de febo op zijn blote knietjes bedanken voor het alcoholverbod wat ze hem opgelegd hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:53 schreef Desii het volgende:
[..]
flauwekul en dat weet jij ook
hij mag mee, omdat hij zwaar in het rood zit (emotioneel)
En dat is wat ik de Febo kwalijk neem (toen Huub moeilijk zat en dat achter aangaf, kreeg hij nix extra's tov Brian.......... dat fokking met 2 maten meten, om te kotsen)
Bijvoorbeeld.....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:02 schreef Py het volgende:
[..]
Huub mag nog elke dag de febo op zijn blote knietjes bedanken voor het alcoholverbod wat ze hem opgelegd hebben
Het went niet hè, dat meten met 2 maten?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:56 schreef akveor het volgende:
Gewoon belachelijk... hij moet voor elke stemming vechten en die paupers worden de hele dag uit elkaar gehouden. Terwijl dat gewoon eerst uitgesproken had moeten worden. Het is schering en inslag als er moeilijkheden in hun relatie zijn worden ze overal megeholpen. Huub en Lieke mochten helmaal kapot gemaakt worden.
En Amanda was niet eens echt verbaasd alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Maar het zal wel weer een freebee zijn om wat Huub Brian de laatste keer wek niet allemaal heeft aangedaan...![]()
![]()
ik ben het helemaal met je eens wat je zegt Huub zat echt stuk we zagen het gewoon aan hem en moest het zich maar opsoppen maar dat walgelijk stuk vreten van een brian jankt 1x en mag naar buitenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:01 schreef Desii het volgende:
[..]
refresh my memory..... wat heeft Huub gekregen als extra toen hij het zo moeilijk had???
dan heb ik het niet over de optredens, want die had iedereen.
De febo mag Huub wel eens bedanken voor het vele TV maken. Want dat is toch de reden dat hij er nog in zit?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:02 schreef Py het volgende:
[..]
Huub mag nog elke dag de febo op zijn blote knietjes bedanken voor het alcoholverbod wat ze hem opgelegd hebben
Gewoon instappen en wegwezen...wat gaan ze doen dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:04 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat lees ik nu die rat alweer meer naar buiten
Kreeg ik even hoop....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gewoon instappen en wegwezen...wat gaan ze doen dan?![]()
Hem disqualificeren...ik denk ut niet.![]()
Voor Huub 10 andere mongolen. Tis de messias nietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:06 schreef akveor het volgende:
[..]
De febo mag Huub wel eens bedanken voor het vele TV maken. Want dat is toch de reden dat hij er nog in zit?
hij mag met mikey mee naar zijn nieuwe huis ff kijkenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gewoon instappen en wegwezen...wat gaan ze doen dan?![]()
Hem disqualificeren...ik denk ut niet.![]()
Nee da's Brian....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:08 schreef Py het volgende:
[..]
Voor Huub 10 andere mongolen. Tis de messias niet
Het zou leuk zijn als je hier Grrrr en al weer de villa uit.... PRIKKLOK 01 in je grafieken per bewoner aan zou geven hoeveel van de tijd die ze weg zijn door stemming en zonder stemming verkregen is.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik sta met mijn bek vol tanden... hoe is dit toch mogelijk? Dit is toch gewoon super oneerlijk. Maar misschien heeft ie een afspraak met de psychiater en zet Mikey hem daar af....![]()
Ronduit schandalig.
Zou niet verkeerd zijn, en ze mogen ook dat gelebber tussen H en C wel verbieden. Ik wordt af en toe dol van die geluiden van dat gelik.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:10 schreef T-lex het volgende:
Had Mikey die piano ook niet mee kunnen nemen.
Ik denk dat ze dat voor Mike hebben gedaan. tenslotte gaat hij naar een vreemd huis met vreemde spullen en dan zit hij daar ineens alleen met Dilana. Mike ziet Brian toch als vriend ofzo..heeft hij iig al iemand op visite gehad..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
hij mag met mikey mee naar zijn nieuwe huis ff kijken
ja sorry ik zie toch liever het gelik dan dat getikquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn, en ze mogen ook dat gelebber tussen H en C wel verbieden. Ik wordt af en toe dol van die geluiden van dat gelik.
Dat heb je goed gezien. De enige hoofdrolspeler. Alles draait om Huub.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:06 schreef akveor het volgende:
[..]
De febo mag Huub wel eens bedanken voor het vele TV maken. Want dat is toch de reden dat hij er nog in zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |