Ik denk toch echt dat je het mis hebt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:17 schreef Py het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Brian Amanda hier gespuugd. En is het Natasia die Amanda in haar nek krabt ofzo.
(je hoort in het echte filmpje Huub ook: 'Jij spuugt meisjes in haar gezicht')
Maar ik kan het mis hebben
Ok, wat je denkt mag je zelf weten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat je het mis hebt.
Amanda heeft ook toegegeven dat hij haar daar geslagen heeft.
Maar het was niet erg, want toen hadden ze nog geen relasie volgens haar.
Hij heeft haar daar echt geslagen en in haar mond geraakt daar kwam zelfs een beetje bloed aan te pas !quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:24 schreef Py het volgende:
Thnx Roevka
[..]
Ok, wat je denkt mag je zelf weten.dat is het dus een mening en geen feit.
Ik denk dat Brian haar hier alleen heeft gespuugd. En dat Natasia haar kans schoon zag in de consternatie haar nagels in Amanda haar nek te klieven.
uit het beeld materiaal wat levert valt heel weinig uit op te makenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat je het mis hebt.
Amanda heeft ook toegegeven dat hij haar daar geslagen heeft.
Maar het was niet erg, want toen hadden ze nog geen relasie volgens haar.
Ik vergeet elke keer die Wicardo.... vannacht dacht ik ook ineens wie komt daar nou binnen....?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:22 schreef beequeen het volgende:
Bedankt Roevka![]()
Simpel toch, het was Wicawdo die aan het douchen was, daarna Brian.
Brian speelt eigen rechter...één van zijn 1000 kwaliteitenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
uit het beeld materiaal wat levert valt heel weinig uit op te maken
geen objectief mens bv een rechter zou daar een duidelijke conclusie uit kunnen trekken
en wat het douche incident betreft
het meeste weten via hearsay
zo zou amanda er behoorlijk op los gemept hebben
Ja, zo is het preciesquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:31 schreef Lobasca het volgende:
Conclusie: Brian is heul niet agressief, en houdt zijn handjes en voetjes keurig thuis...
Oh..my God..op welk forum ben ik beland?
Het is net of ik een discussie met Brian hebquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:31 schreef Lobasca het volgende:
Conclusie: Brian is heul niet agressief, en houdt zijn handjes en voetjes keurig thuis...
bloed ??????quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:27 schreef trettie het volgende:
[..]
Hij heeft haar daar echt geslagen en in haar mond geraakt daar kwam zelfs een beetje bloed aan te pas !
Maar je mag zelf weten of je het wil geloven .
Hij heeft haar daar ook twee keer gespuugd en nog uitgescholden voor alles wat mooi en lelijk is.
Ik reageer even omdat het volgend topic dicht is en je schreef dat ik dan wel een saaie relatie zou hebben.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
uit het beeld materiaal wat levert valt heel weinig uit op te maken
geen objectief mens bv een rechter zou daar een duidelijke conclusie uit kunnen trekken
en wat het douche incident betreft
het meeste weten via hearsay
zo zou amanda er behoorlijk op los gemept hebben
Hij kwam met zijn nagel onder haar tong terecht dat heeft ze zelf verteld.quote:
Lucky you, je mag blij zijn dat je man je niet uit bed traptquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:33 schreef trettie het volgende:
Ja hoor als mijn man uit bed stapt krimp ik ook altijd helemaal in elkaar!
Dat doet ie maar één keer en dan.............................quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lucky you, je mag blij zijn dat je man je niet uit bed trapt
een forum waar de meeste mensen denken dat bwian een criminele wifebeater is en huub een ondanks z'n minpuntjes een eerlijke goede jongen isquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:31 schreef Lobasca het volgende:
Mijn man kieteld mij uit bed, heel effectief, medelijden?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lucky you, je mag blij zijn dat je man je niet uit bed trapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |