Heel goed!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:38 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Miky pakt de adapter van de PSP in
Erg he, dit gezanik is alleen maar verheerlijking voor aman en brain!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:37 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Echt gesproken hebben die 2 nog niet geloof ik.. Eerst even TV maken hoe goed ze kindje Mike wel niet naar buiten sturen
Weet niet of dat toeval is maar dat valt me wel vaker op. Vaak gebeurt erweer iets wat de aandacht verlegd... zoals gisteren dat gratis bezoek van Lieke.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, dat is ook geen persoonlijk bezit.
Dit inpakken van de kleding van Mike is voor B en A wel weer een uneke kans om net te doen alsof er niks aan de hand is, focus verleggen zeg maar.
Wat je zelf wiltquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heel goed!![]()
Heeft hij hem zelf gevonden? Of heeft Brian hem welwillend aan gerijkt?
Dat is het snoer van het digitale fotolijstje.quote:
brian begint met uhhhhhhhhhh , uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh , uhhhhhhhhhhhhh ne mannie laat me ff uitpraten , uhhhhhhhhhhhhhhhhh uhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:40 schreef PeterNB het volgende:
Och jezus, De Messias gaat een preek geven.
"Nou Mikey....je gaat zo meteen naar je huisje....ik ben heel blij voor je dat.....zeg maar
zelf initiatieven heeft getoond......."![]()
![]()
Py, misinformatie! Waar is de adaptor......quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is het snoer van het digitale fotolijstje.
maar ik vergeet hun ruzie nietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Weet niet of dat toeval is maar dat valt me wel vaker op. Vaak gebeurt erweer iets wat de aandacht verlegd... zoals gisteren dat gratis bezoek van Lieke.
Een geforceerde uitspraak.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:42 schreef PeterNB het volgende:
bwian:"besef je hoeveel er voor je geregeld is ? twee-driehonder mannen hebben
allemaal dingetjes voor je gedaan"
Brian is 14 april jarig en sprak uit: Ik wil een psps2, een zwarte graag.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:27 schreef kahaarin het volgende:
Brian zal er binnenkort wel 1 van een 'fan' krijgen die medelijden met hem heeft.
ik begin braaaaakkkkk, braaaaaaaakkkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
brian begint met uhhhhhhhhhh , uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh , uhhhhhhhhhhhhh ne mannie laat me ff uitpraten , uhhhhhhhhhhhhhhhhh uhhhhhhhhhhhhhhh
En ik maar denken dat Brian alles heeft geregeld!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:42 schreef PeterNB het volgende:
bwian:"besef je hoeveel er voor je geregeld is ? twee-driehonderd man hebben
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:42 schreef PeterNB het volgende:
bwian:"besef je hoeveel er voor je geregeld is ? twee-driehonderd man hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |