Wie is er handig met een schroevedraaier en semtex ??????quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian is 14 april jarig en sprak uit: Ik wil een psps2, een zwarte graag.
Die credits verdienen ze alleen als ze hem ook blijvende ondersteuning bieden, want Mike nu zonder begeleiding zelfstandig laten wonen is als een baby zonder zwembandjes in een zwembad gooien.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:45 schreef diedirk het volgende:
Je kunt veel zeggen maar ik moet mijn oprechte waardering uitspreken voor de redactie op welke manier ze Mickey hebben behandeld.
Ze hebben veel voor hem gedaan en hem zeker niet alleen maar gebruikt voor tv maken, zoals veel mensen in het begin dachten.
The Reverend.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:42 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Stichtelijke woorden onder het prille voorjaarszonnetje...
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:44 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Brian alles heeft geregeld!
Yep, bescheidenheid siert de mens.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:45 schreef blomst het volgende:
Zei amanda nu mooi dat je ons hebt leren kennen?
Volstaat een moker ook?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wie is er handig met een schroevedraaier en semtex ??????
Ben benieuwd wanneer HIJ dat dan heeft geregeld.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:50 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Volstaat een moker ook?
Gadver, Mr Slijmbal ubergod St Brainles komt nu met taart voor Mikey.
Denk dat de febo erg aktief is geweest vandaag.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer HIJ dat dan heeft geregeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |