Heel goed!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:38 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Miky pakt de adapter van de PSP in
Erg he, dit gezanik is alleen maar verheerlijking voor aman en brain!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:37 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Echt gesproken hebben die 2 nog niet geloof ik.. Eerst even TV maken hoe goed ze kindje Mike wel niet naar buiten sturen
Weet niet of dat toeval is maar dat valt me wel vaker op. Vaak gebeurt erweer iets wat de aandacht verlegd... zoals gisteren dat gratis bezoek van Lieke.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, dat is ook geen persoonlijk bezit.
Dit inpakken van de kleding van Mike is voor B en A wel weer een uneke kans om net te doen alsof er niks aan de hand is, focus verleggen zeg maar.
Wat je zelf wiltquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heel goed!![]()
Heeft hij hem zelf gevonden? Of heeft Brian hem welwillend aan gerijkt?
Dat is het snoer van het digitale fotolijstje.quote:
brian begint met uhhhhhhhhhh , uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh , uhhhhhhhhhhhhh ne mannie laat me ff uitpraten , uhhhhhhhhhhhhhhhhh uhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:40 schreef PeterNB het volgende:
Och jezus, De Messias gaat een preek geven.
"Nou Mikey....je gaat zo meteen naar je huisje....ik ben heel blij voor je dat.....zeg maar
zelf initiatieven heeft getoond......."![]()
![]()
Py, misinformatie! Waar is de adaptor......quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is het snoer van het digitale fotolijstje.
maar ik vergeet hun ruzie nietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Weet niet of dat toeval is maar dat valt me wel vaker op. Vaak gebeurt erweer iets wat de aandacht verlegd... zoals gisteren dat gratis bezoek van Lieke.
Een geforceerde uitspraak.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:42 schreef PeterNB het volgende:
bwian:"besef je hoeveel er voor je geregeld is ? twee-driehonder mannen hebben
allemaal dingetjes voor je gedaan"
Brian is 14 april jarig en sprak uit: Ik wil een psps2, een zwarte graag.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:27 schreef kahaarin het volgende:
Brian zal er binnenkort wel 1 van een 'fan' krijgen die medelijden met hem heeft.
ik begin braaaaakkkkk, braaaaaaaakkkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
brian begint met uhhhhhhhhhh , uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh , uhhhhhhhhhhhhh ne mannie laat me ff uitpraten , uhhhhhhhhhhhhhhhhh uhhhhhhhhhhhhhhh
En ik maar denken dat Brian alles heeft geregeld!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:42 schreef PeterNB het volgende:
bwian:"besef je hoeveel er voor je geregeld is ? twee-driehonderd man hebben
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:42 schreef PeterNB het volgende:
bwian:"besef je hoeveel er voor je geregeld is ? twee-driehonderd man hebben
Wie is er handig met een schroevedraaier en semtex ??????quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian is 14 april jarig en sprak uit: Ik wil een psps2, een zwarte graag.
Die credits verdienen ze alleen als ze hem ook blijvende ondersteuning bieden, want Mike nu zonder begeleiding zelfstandig laten wonen is als een baby zonder zwembandjes in een zwembad gooien.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:45 schreef diedirk het volgende:
Je kunt veel zeggen maar ik moet mijn oprechte waardering uitspreken voor de redactie op welke manier ze Mickey hebben behandeld.
Ze hebben veel voor hem gedaan en hem zeker niet alleen maar gebruikt voor tv maken, zoals veel mensen in het begin dachten.
The Reverend.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:42 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Stichtelijke woorden onder het prille voorjaarszonnetje...
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:44 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Brian alles heeft geregeld!
Yep, bescheidenheid siert de mens.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:45 schreef blomst het volgende:
Zei amanda nu mooi dat je ons hebt leren kennen?
Volstaat een moker ook?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wie is er handig met een schroevedraaier en semtex ??????
Ben benieuwd wanneer HIJ dat dan heeft geregeld.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:50 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Volstaat een moker ook?
Gadver, Mr Slijmbal ubergod St Brainles komt nu met taart voor Mikey.
Denk dat de febo erg aktief is geweest vandaag.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer HIJ dat dan heeft geregeld.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:52 schreef Dementor het volgende:
Mikey krijgt nu zijn schaakstukken terug?
Gewoon verkeerd opgezet, te ver naar achter. Misschien door de stress?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ afbeelding ]
ben ik nou gek of wat volgens mij is die pruik flink naar achteren gezakt
Ze word weer de oudequote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:57 schreef agter het volgende:
Amanda is wel een ietsje in mijn achting gestegen hoor, sinds ze zich zo duidelijk uitlaat richting Brian. Ze staat meer op haar eigen strepen. Complimenten!
Amanda rookt toch niet meer?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:04 schreef schatje het volgende:
Huub zegt dat ze Mikey alle sigaretten moeten geven omdat het gewoonte ofzo is. Amanda zei dat ze het al heeft gedaan.
of ruilen voor een shot heroinequote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:06 schreef schatje het volgende:
Mikey heeft de methadon nog en wil het teruggeven aan de dealer.
Ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:45 schreef blomst het volgende:
Zei amanda nu mooi dat je ons hebt leren kennen?
Ik gok wifi of een lijntje van de buurman.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:10 schreef beequeen het volgende:
Mike: Ik heb wel internet maar weet niet of ik een PC heb.
Wat klopt er hier niet?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:06 schreef schatje het volgende:
Mikey heeft de methadon nog en wil het teruggeven aan de dealer.
Gelukkig is Huub er altijd nog!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:11 schreef blomst het volgende:
Kan Ricardo direkt wel met Mike mee, zijn ze weer met z'n vijfen.
Alhoewel het voor Amanda beter is dat ze nog iemand heeft naast brian.
Ik gok op het laatste. Toch heb je daar niks aan zonder PC.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:10 schreef Dementor het volgende:
Ik gok wifi of een lijntje van de buurman.
Dat hem waarschijnlijk verteld is dat er 5 maanden huur, gas, water, elektra, kabel en internet voor hem betaald is, maar dat hij niet weet of hij een PC heeft..... met andere woorden: hij weet zelf ook niet wat er verder allemaal voor hem geregeld is qua inrichting.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:10 schreef beequeen het volgende:
Mike: Ik heb wel internet maar weet niet of ik een PC heb.
Wat klopt er hier niet?
Hij gaat sparen voor een ticket naar Bonaire, en komt met een Antiliaanse terug...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik gok op het laatste. Toch heb je daar niks aan zonder PC.
Ik wist niet dat methadon verstrekt wordt door dealers. Leerzaam DGK.quote:
Kom op, in alles wordt gedeald...allleen weer dom van die pauper, om dat ff on stream te melden..Als hij straks zijn onvoorkomelijke terugval krijgt kannie zich weer fijn elke dag melden bij het busjequote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat methadon verstrekt wordt door dealers. Leerzaam DGK.
Dat denk ik ook... ik meende gehoord te hebben dat ie ook een TV had.... dus misschien heeft de kabelaar hem gewoon een combipakketje aangesmeerd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hem waarschijnlijk verteld is dat er 5 maanden huur, gas, water, elektra, kabel en internet voor hem betaald is, maar dat hij niet weet of hij een PC heeft..... met andere woorden: hij weet zelf ook niet wat er verder allemaal voor hem geregeld is qua inrichting.
Geinigquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:19 schreef Kaat38 het volgende:
Ook een geinige, toen Mikey erin kwam zei ik: ik hoop dat ze een maatschappelijk werkster regelen voor hem, ook ivm. de schuldsanering.
Dat moet dus nog gebeuren.
Dat begrijp ik, maar hij heeft verteld dat hij een schuld heeft van ¤30.000 en methadon is gratis verkrijgbaar voor verslaafden die in een afkickprogramma zitten. Weer een verhaal dat niet klopt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:21 schreef Lobasca het volgende:
Kom op, in alles wordt gedeald...allleen weer dom van die pauper, om dat ff on stream te melden..Als hij straks zijn onvoorkomelijke terugval krijgt kannie zich weer fijn elke dag melden bij het busje
Jaap zegt wat ik denkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:24 schreef Dementor het volgende:
Jaap: hoe lang duurt het nog? mike ga weg! ik wil nog de krant lezen.
Een dealer (zeker als het een dealer is om eigen gebruik te betalen is) zal je alles verkopen als het maar geld opleverd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat methadon verstrekt wordt door dealers. Leerzaam DGK.
Moet je je wel aan de afspraken met de artsen houden, dat kan die klojo natuurlijk nietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar hij heeft verteld dat hij een schuld heeft van ¤30.000 en methadon is gratis verkrijgbaar voor verslaafden die in een afkickprogramma zitten. Weer een verhaal dat niet klopt.
Hij moet de geinlijn nieuw leven in blazen, gat in de marktquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:29 schreef Borga het volgende:
Fantastisch gevoel voor humor heeft Bwian ook
Vertel!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:29 schreef Kaat38 het volgende:
net op tmf,geeft dennis toe dat er drugs word gebruikt in de kooi
Mike en opschieten? Vlak na de jaarwisseling zou hij al vertrekkenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
nou mikey schiet op dan kunnen de familie leden komen
Nou dat dus, dochter hier kwam net naar beneden stuiven en meer weet ik niet.quote:
Max Tailleur was ook joods... zal Brian 's opa wel geweest zijn.... het zit gewoon in de familie.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij moet de geinlijn nieuw leven in blazen, gat in de markt
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Max Tailleur was ook joods... zal Brian 's opa wel geweest zijn.... het zit gewoon in de familie.![]()
Er staat me bij dat in de tijd van Silvia er nog wel eens openlijk een joint gerookt werd? Of doelt hij op iets anders?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:29 schreef Kaat38 het volgende:
net op tmf,geeft dennis toe dat er drugs word gebruikt in de kooi
Ik heb geen flauw idee, gok een pilletje hier en daar, een blowtje enz, meer weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:39 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Er staat me bij dat in de tijd van Silvia er nog wel eens openlijk een joint gerookt werd? Of doelt hij op iets anders?
Er zijn tijden geweest(?) dat Huub achter coke snoof.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:39 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Er staat me bij dat in de tijd van Silvia er nog wel eens openlijk een joint gerookt werd? Of doelt hij op iets anders?
De eerste 3 weken had Mike 1 setje kleding en droeg de kleding van Huub,quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:17 schreef Kaat38 het volgende:
Geestig, ik zei vanmiddag al toen Mikey al zijn kleding in de tassen kwakte dat er de helft van Huub in zou zitten en nu ziet Huub opeens dat Mikey zijn polo aanheeft.
Huub zegt: ach, hou maar, al is het mijn lievelings.
Yep, maar op 1 en 2 kunnen we samen met alle 'gezellige' bewoners Mikey uitzwaaien.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:42 schreef akveor het volgende:
Stream drie is doet het niet meer? Kapot? Stuk?
Hier ook.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:42 schreef akveor het volgende:
Stream drie is doet het niet meer? Kapot? Stuk?
Brian humor.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier ook.
Brian mag met Mike mee.....het zal ook niet waar zijn.
Maar wel met de psp2 ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:15 schreef beequeen het volgende:
Ik gok op het laatste. Toch heb je daar niks aan zonder PC.
Simpel, omdat Mike Brian als vriend beschouwd en omdat Brian hem het meest geholpen heeft.....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:46 schreef petraa het volgende:
waarom mag Brian mee?
Hij gaat toch echt mee. Misschien om onderweg de methadon van Mike te verkopen.quote:
Ik sta met mijn bek vol tanden... hoe is dit toch mogelijk? Dit is toch gewoon super oneerlijk. Maar misschien heeft ie een afspraak met de psychiater en zet Mikey hem daar af....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij gaat toch echt mee. Misschien om onderweg de methadon van Mike te verkopen.
Huub baalt ook dat Brian zonder stemming met Mike mee mag en terecht.
omdat hij het niet aan kan om gevangen in luxe te leven, dan draait hij door.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:46 schreef petraa het volgende:
waarom mag Brian mee?
Nou irriteerde ik mij al scheef dat amanda vanmiddag mee ging zonder stemming en nu dit weer, jemigggg!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik sta met mijn bek vol tanden... hoe is dit toch mogelijk? Dit is toch gewoon super oneerlijk. Maar misschien heeft ie een afspraak met de psychiater en zet Mikey hem daar af....![]()
Ronduit schandalig.
flauwekul en dat weet jij ookquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Simpel, omdat Mike Brian als vriend beschouwd en omdat Brian hem het meest geholpen heeft.....
jij bent te intelligent voor dit soort domme uitspraken.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Simpel, omdat Mike Brian als vriend beschouwd en omdat Brian hem het meest geholpen heeft.....
Gewoon belachelijk... hij moet voor elke stemming vechten en die paupers worden de hele dag uit elkaar gehouden. Terwijl dat gewoon eerst uitgesproken had moeten worden. Het is schering en inslag als er moeilijkheden in hun relatie zijn worden ze overal megeholpen. Huub en Lieke mochten helmaal kapot gemaakt worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:49 schreef Kaat38 het volgende:
Huub heel cynisch: leuk die stemmingsronde hiervoor, maar ach hij heeft hem tenslotte ook aan een baan geholpen.
Ofwel: Huub wordt het net als veel van ons ook spuugzat dat mensen (A en B) zonder stemmingsronde weg mogen en dat gelul dat brain Mikey heeft geholpen is helemaal bullshit.
Nou, ik denk dat echt dat Mike Brian als vriend beschouwd....en Amanda ook. Het is natuurlijk wel gek dat hij dan zomaar mee kan. Maar zo erg vind ik het ook weer niet. Huub krijgt ook wel eens wat. Jaap en Claire, die hebben het minst gehad.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:53 schreef Desii het volgende:
[..]
flauwekul en dat weet jij ook
hij mag mee, omdat hij zwaar in het rood zit (emotioneel)
En dat is wat ik de Febo kwalijk neem (toen Huub moeilijk zat en dat achter aangaf, kreeg hij nix extra's tov Brian.......... dat fokking met 2 maten meten, om te kotsen)
Nu zeg je zoiets.... Jaap heeft honderden partijen tegen Mikey geschaakt... op z'n minst had er een stemming kunnen komen dat of Jaap of Brian mee had gemogen. Maar nee... de febo bepaalt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat echt dat Mike Brian als vriend beschouwd....en Amanda ook. Het is natuurlijk wel gek dat hij dan zomaar mee kan. Maar zo erg vind ik het ook weer niet. Huub krijgt ook wel eens wat. Jaap en Claire, die hebben het minst gehad.
refresh my memory..... wat heeft Huub gekregen als extra toen hij het zo moeilijk had???quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat echt dat Mike Brian als vriend beschouwd....en Amanda ook. Het is natuurlijk wel gek dat hij dan zomaar mee kan. Maar zo erg vind ik het ook weer niet. Huub krijgt ook wel eens wat. Jaap en Claire, die hebben het minst gehad.
Huub mag nog elke dag de febo op zijn blote knietjes bedanken voor het alcoholverbod wat ze hem opgelegd hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:53 schreef Desii het volgende:
[..]
flauwekul en dat weet jij ook
hij mag mee, omdat hij zwaar in het rood zit (emotioneel)
En dat is wat ik de Febo kwalijk neem (toen Huub moeilijk zat en dat achter aangaf, kreeg hij nix extra's tov Brian.......... dat fokking met 2 maten meten, om te kotsen)
Bijvoorbeeld.....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:02 schreef Py het volgende:
[..]
Huub mag nog elke dag de febo op zijn blote knietjes bedanken voor het alcoholverbod wat ze hem opgelegd hebben
Het went niet hè, dat meten met 2 maten?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:56 schreef akveor het volgende:
Gewoon belachelijk... hij moet voor elke stemming vechten en die paupers worden de hele dag uit elkaar gehouden. Terwijl dat gewoon eerst uitgesproken had moeten worden. Het is schering en inslag als er moeilijkheden in hun relatie zijn worden ze overal megeholpen. Huub en Lieke mochten helmaal kapot gemaakt worden.
En Amanda was niet eens echt verbaasd alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Maar het zal wel weer een freebee zijn om wat Huub Brian de laatste keer wek niet allemaal heeft aangedaan...![]()
![]()
ik ben het helemaal met je eens wat je zegt Huub zat echt stuk we zagen het gewoon aan hem en moest het zich maar opsoppen maar dat walgelijk stuk vreten van een brian jankt 1x en mag naar buitenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:01 schreef Desii het volgende:
[..]
refresh my memory..... wat heeft Huub gekregen als extra toen hij het zo moeilijk had???
dan heb ik het niet over de optredens, want die had iedereen.
De febo mag Huub wel eens bedanken voor het vele TV maken. Want dat is toch de reden dat hij er nog in zit?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:02 schreef Py het volgende:
[..]
Huub mag nog elke dag de febo op zijn blote knietjes bedanken voor het alcoholverbod wat ze hem opgelegd hebben
Gewoon instappen en wegwezen...wat gaan ze doen dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:04 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat lees ik nu die rat alweer meer naar buiten
Kreeg ik even hoop....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gewoon instappen en wegwezen...wat gaan ze doen dan?![]()
Hem disqualificeren...ik denk ut niet.![]()
Voor Huub 10 andere mongolen. Tis de messias nietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:06 schreef akveor het volgende:
[..]
De febo mag Huub wel eens bedanken voor het vele TV maken. Want dat is toch de reden dat hij er nog in zit?
hij mag met mikey mee naar zijn nieuwe huis ff kijkenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:06 schreef T-lex het volgende:
[..]
Gewoon instappen en wegwezen...wat gaan ze doen dan?![]()
Hem disqualificeren...ik denk ut niet.![]()
Nee da's Brian....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:08 schreef Py het volgende:
[..]
Voor Huub 10 andere mongolen. Tis de messias niet
Het zou leuk zijn als je hier Grrrr en al weer de villa uit.... PRIKKLOK 01 in je grafieken per bewoner aan zou geven hoeveel van de tijd die ze weg zijn door stemming en zonder stemming verkregen is.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik sta met mijn bek vol tanden... hoe is dit toch mogelijk? Dit is toch gewoon super oneerlijk. Maar misschien heeft ie een afspraak met de psychiater en zet Mikey hem daar af....![]()
Ronduit schandalig.
Zou niet verkeerd zijn, en ze mogen ook dat gelebber tussen H en C wel verbieden. Ik wordt af en toe dol van die geluiden van dat gelik.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:10 schreef T-lex het volgende:
Had Mikey die piano ook niet mee kunnen nemen.
Ik denk dat ze dat voor Mike hebben gedaan. tenslotte gaat hij naar een vreemd huis met vreemde spullen en dan zit hij daar ineens alleen met Dilana. Mike ziet Brian toch als vriend ofzo..heeft hij iig al iemand op visite gehad..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
hij mag met mikey mee naar zijn nieuwe huis ff kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |