quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:52 schreef Dementor het volgende:
Mikey krijgt nu zijn schaakstukken terug?
Gewoon verkeerd opgezet, te ver naar achter. Misschien door de stress?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ afbeelding ]
ben ik nou gek of wat volgens mij is die pruik flink naar achteren gezakt
Ze word weer de oudequote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:57 schreef agter het volgende:
Amanda is wel een ietsje in mijn achting gestegen hoor, sinds ze zich zo duidelijk uitlaat richting Brian. Ze staat meer op haar eigen strepen. Complimenten!
Amanda rookt toch niet meer?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:04 schreef schatje het volgende:
Huub zegt dat ze Mikey alle sigaretten moeten geven omdat het gewoonte ofzo is. Amanda zei dat ze het al heeft gedaan.
of ruilen voor een shot heroinequote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:06 schreef schatje het volgende:
Mikey heeft de methadon nog en wil het teruggeven aan de dealer.
Ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:45 schreef blomst het volgende:
Zei amanda nu mooi dat je ons hebt leren kennen?
Ik gok wifi of een lijntje van de buurman.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:10 schreef beequeen het volgende:
Mike: Ik heb wel internet maar weet niet of ik een PC heb.
Wat klopt er hier niet?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:06 schreef schatje het volgende:
Mikey heeft de methadon nog en wil het teruggeven aan de dealer.
Gelukkig is Huub er altijd nog!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:11 schreef blomst het volgende:
Kan Ricardo direkt wel met Mike mee, zijn ze weer met z'n vijfen.
Alhoewel het voor Amanda beter is dat ze nog iemand heeft naast brian.
Ik gok op het laatste. Toch heb je daar niks aan zonder PC.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:10 schreef Dementor het volgende:
Ik gok wifi of een lijntje van de buurman.
Dat hem waarschijnlijk verteld is dat er 5 maanden huur, gas, water, elektra, kabel en internet voor hem betaald is, maar dat hij niet weet of hij een PC heeft..... met andere woorden: hij weet zelf ook niet wat er verder allemaal voor hem geregeld is qua inrichting.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:10 schreef beequeen het volgende:
Mike: Ik heb wel internet maar weet niet of ik een PC heb.
Wat klopt er hier niet?
Hij gaat sparen voor een ticket naar Bonaire, en komt met een Antiliaanse terug...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik gok op het laatste. Toch heb je daar niks aan zonder PC.
Ik wist niet dat methadon verstrekt wordt door dealers. Leerzaam DGK.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |