quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:52 schreef Dementor het volgende:
Mikey krijgt nu zijn schaakstukken terug?
Gewoon verkeerd opgezet, te ver naar achter. Misschien door de stress?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:53 schreef JEEtjuuh het volgende:
[ afbeelding ]
ben ik nou gek of wat volgens mij is die pruik flink naar achteren gezakt
Ze word weer de oudequote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:57 schreef agter het volgende:
Amanda is wel een ietsje in mijn achting gestegen hoor, sinds ze zich zo duidelijk uitlaat richting Brian. Ze staat meer op haar eigen strepen. Complimenten!
Amanda rookt toch niet meer?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:04 schreef schatje het volgende:
Huub zegt dat ze Mikey alle sigaretten moeten geven omdat het gewoonte ofzo is. Amanda zei dat ze het al heeft gedaan.
of ruilen voor een shot heroinequote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:06 schreef schatje het volgende:
Mikey heeft de methadon nog en wil het teruggeven aan de dealer.
Ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:45 schreef blomst het volgende:
Zei amanda nu mooi dat je ons hebt leren kennen?
Ik gok wifi of een lijntje van de buurman.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:10 schreef beequeen het volgende:
Mike: Ik heb wel internet maar weet niet of ik een PC heb.
Wat klopt er hier niet?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:06 schreef schatje het volgende:
Mikey heeft de methadon nog en wil het teruggeven aan de dealer.
Gelukkig is Huub er altijd nog!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:11 schreef blomst het volgende:
Kan Ricardo direkt wel met Mike mee, zijn ze weer met z'n vijfen.
Alhoewel het voor Amanda beter is dat ze nog iemand heeft naast brian.
Ik gok op het laatste. Toch heb je daar niks aan zonder PC.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:10 schreef Dementor het volgende:
Ik gok wifi of een lijntje van de buurman.
Dat hem waarschijnlijk verteld is dat er 5 maanden huur, gas, water, elektra, kabel en internet voor hem betaald is, maar dat hij niet weet of hij een PC heeft..... met andere woorden: hij weet zelf ook niet wat er verder allemaal voor hem geregeld is qua inrichting.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:10 schreef beequeen het volgende:
Mike: Ik heb wel internet maar weet niet of ik een PC heb.
Wat klopt er hier niet?
Hij gaat sparen voor een ticket naar Bonaire, en komt met een Antiliaanse terug...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik gok op het laatste. Toch heb je daar niks aan zonder PC.
Ik wist niet dat methadon verstrekt wordt door dealers. Leerzaam DGK.quote:
Kom op, in alles wordt gedeald...allleen weer dom van die pauper, om dat ff on stream te melden..Als hij straks zijn onvoorkomelijke terugval krijgt kannie zich weer fijn elke dag melden bij het busjequote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat methadon verstrekt wordt door dealers. Leerzaam DGK.
Dat denk ik ook... ik meende gehoord te hebben dat ie ook een TV had.... dus misschien heeft de kabelaar hem gewoon een combipakketje aangesmeerd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hem waarschijnlijk verteld is dat er 5 maanden huur, gas, water, elektra, kabel en internet voor hem betaald is, maar dat hij niet weet of hij een PC heeft..... met andere woorden: hij weet zelf ook niet wat er verder allemaal voor hem geregeld is qua inrichting.
Geinigquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:19 schreef Kaat38 het volgende:
Ook een geinige, toen Mikey erin kwam zei ik: ik hoop dat ze een maatschappelijk werkster regelen voor hem, ook ivm. de schuldsanering.
Dat moet dus nog gebeuren.
Dat begrijp ik, maar hij heeft verteld dat hij een schuld heeft van ¤30.000 en methadon is gratis verkrijgbaar voor verslaafden die in een afkickprogramma zitten. Weer een verhaal dat niet klopt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:21 schreef Lobasca het volgende:
Kom op, in alles wordt gedeald...allleen weer dom van die pauper, om dat ff on stream te melden..Als hij straks zijn onvoorkomelijke terugval krijgt kannie zich weer fijn elke dag melden bij het busje
Jaap zegt wat ik denkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:24 schreef Dementor het volgende:
Jaap: hoe lang duurt het nog? mike ga weg! ik wil nog de krant lezen.
Een dealer (zeker als het een dealer is om eigen gebruik te betalen is) zal je alles verkopen als het maar geld opleverd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wist niet dat methadon verstrekt wordt door dealers. Leerzaam DGK.
Moet je je wel aan de afspraken met de artsen houden, dat kan die klojo natuurlijk nietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar hij heeft verteld dat hij een schuld heeft van ¤30.000 en methadon is gratis verkrijgbaar voor verslaafden die in een afkickprogramma zitten. Weer een verhaal dat niet klopt.
Hij moet de geinlijn nieuw leven in blazen, gat in de marktquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:29 schreef Borga het volgende:
Fantastisch gevoel voor humor heeft Bwian ook
Vertel!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:29 schreef Kaat38 het volgende:
net op tmf,geeft dennis toe dat er drugs word gebruikt in de kooi
Mike en opschieten? Vlak na de jaarwisseling zou hij al vertrekkenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
nou mikey schiet op dan kunnen de familie leden komen
Nou dat dus, dochter hier kwam net naar beneden stuiven en meer weet ik niet.quote:
Max Tailleur was ook joods... zal Brian 's opa wel geweest zijn.... het zit gewoon in de familie.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hij moet de geinlijn nieuw leven in blazen, gat in de markt
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Max Tailleur was ook joods... zal Brian 's opa wel geweest zijn.... het zit gewoon in de familie.![]()
Er staat me bij dat in de tijd van Silvia er nog wel eens openlijk een joint gerookt werd? Of doelt hij op iets anders?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:29 schreef Kaat38 het volgende:
net op tmf,geeft dennis toe dat er drugs word gebruikt in de kooi
Ik heb geen flauw idee, gok een pilletje hier en daar, een blowtje enz, meer weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:39 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Er staat me bij dat in de tijd van Silvia er nog wel eens openlijk een joint gerookt werd? Of doelt hij op iets anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |