en de bewoners geloven we allemaal op hun woord ?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:36 schreef trettie het volgende:
[..]
Hij kwam met zijn nagel onder haar tong terecht dat heeft ze zelf verteld.
Ja die slabek stond toen ook open zoals altijd!
Echt welquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:38 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mijn man kieteld mij uit bed, heel effectief, medelijden?
Met jou wel skattiequote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:38 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mijn man kieteld mij uit bed, heel effectief, medelijden?
reuze gezellig, maar ik zou toch maar even wat meer inlezen hier.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:38 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
een forum waar de meeste mensen denken dat bwian een criminele wifebeater is en huub een ondanks z'n minpuntjes een eerlijke goede jongen is
en soort mini afdeling van nowlife zegmaar
+1quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:35 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik reageer even omdat het volgend topic dicht is en je schreef dat ik dan wel een saaie relatie zou hebben.
Er bestaan mensen in de wereld die het gewoon leuk hebben met elkaar, dingen op een normale manier kunnen uitpraten, elkaars mening cq verschil respecteren.
Gelukkig hoeven wij niet altijd ruzie te maken als we ons irriteren aan elkaar of verschillen van mening.
Discussie's (en ook pittige) hebben we, gelukkig!
Maar echt ruzie, nee en zeker niet op de brian/amanda manier.
Merci beaucoup, ben weer een stuk blijer nuquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Met jou wel skattie![]()
Iedereen nu zijn nest uit?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:41 schreef schatje het volgende:
Wat ik nog weet van dat slaan van Brian is dat ze dat niet wilde toegeven omdat Huub en Eric Brian daarmee zouden pakken. Vandaar dat ze zei dat het een duw was. Brian zei dat het een duw was en Amanda een klap.
Brian's moeder Netty zag ook een klap en was er trots op. Dat liet ze per brief weten.
Kan best zijn dat Natasia toen nog beschermd werd. En dat ze dus wat opmerkingen hebben gemaakt waardoor anderen verdacht werden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:39 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en de bewoners geloven we allemaal op hun woord ?
LOL
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:39 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
en de bewoners geloven we allemaal op hun woord ?
LOL
quote van jou naar aanleiding van een uitspraak van Amanda.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:35 schreef Nomrc2 het volgende:
ik lees nou nooit hiero hoe knap is van bwian
dat ie zich elke keer weer weet in te houden
laatst begon mannie tegen huub en binnen 5 minuten had ze hem zo ver dat hij haar van de trap dreigde te gooien
Dat er een aantal maal wat gebeurd is staat wat mij betreft buiten kijf, dat de Febo daarbij had moeten ingerijpen ook (en niet alleen Brian heeft al meerdere malen een exit verdiend).quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:24 schreef Py het volgende:
Thnx Roevka
[..]
Ok, wat je denkt mag je zelf weten.dat is het dus een mening en geen feit.
Ik denk dat Brian haar hier alleen heeft gespuugd. En dat Natasia haar kans schoon zag in de consternatie haar nagels in Amanda haar nek te klieven.
Ach een zo nu en dan een corrigerende tik naar een een volwassen vrouw is heel normaal in culturen waar de sharia wordt nageleefd. hebben die fanatieke moslims toch nog een goed punt.....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:41 schreef schatje het volgende:
Wat ik nog weet van dat slaan van Brian is dat ze dat niet wilde toegeven omdat Huub en Eric Brian daarmee zouden pakken. Vandaar dat ze zei dat het een duw was. Brian zei dat het een duw was en Amanda een klap.
Brian's moeder Netty zag ook een klap en was er trots op. Dat liet ze per brief weten.
Echt?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:47 schreef schatje het volgende:
Brian moet z'n pilletjes niet vergeten in te nemen. Dat stond op het plasma.
Vraagje: Volg je de streams?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:44 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
woorden woorden ??? hearsay hearsay ???
ben ik ff blij dat geen juri rechtspraak in nl bestaat
Heb jij nou ook al discussies met jezelf?quote:
ben helemaal geen brianfanquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:42 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
reuze gezellig, maar ik zou toch maar even wat meer inlezen hier.
ook hier hebben we fans van brian dus wees welkom maar wel prettig als je de waarheid onder ogen kan zien.
ik als huub fan geef ook toe dat hij af en toe tever is gegaan, geen probleem.
allemaal mensjes toch?
en ja, dat brian niet echt lekker in de markt ligt is vermoedelijk gekomen door hoe hij zich afgelopen anderhalf gedraagt.
gewoon objectieve waarneming zeg maar en hij kan het niet eens zelf ontkennen.
overigens, ik heb een stukje naar boven scrollen je nog antwoord gegeven op de opmerking die jij over mijn relatie maakte, zou hem even lezen, zou ik op prijs stellen.
Iedereen mag fan zijn van iedereen. En iedereen mag gruwelen van iedereen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:47 schreef Leandra het volgende:
Thnx Akveor![]()
[..]
Dat er een aantal maal wat gebeurd is staat wat mij betreft buiten kijf, dat de Febo daarbij had moeten ingerijpen ook (en niet alleen Brian heeft al meerdere malen een exit verdiend).
Wat echter wel storend is, is het de neiging van sommigen de waarheid naar eigen hand te zetten door iets als "feit" te presenteren en dit veelvuldig te herhalen. Dit lijkt geoorloofd omdat "Villa Vandaag het ook doet"
Dat men zich daarmee netzo geloofwaardig maakt als VV, wordt kennelijk vergeten.
* Lobasca adviseert Skatje via het beeldscherm van de pilletjes af te blijvenquote:
Echt hè?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij nou ook al discussies met jezelf?
Hij doet zo duf als een konijn, oh nee, heb ik tegenwoordig andere associatie's bij, dan maar een buidelrat of zoiets.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:47 schreef schatje het volgende:
Brian moet z'n pilletjes niet vergeten in te nemen. Dat stond op het plasma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |